abonnement Unibet Coolblue
pi_150568491


Teams:

- Ferrari
- Force India
- Lotus F1 Team
- McLaren
- Mercedes AMG
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Caterham F1 Team
- Marussia F1 Team
- Williams


Chassis/Motor: Mercedes F1 W06 - Mercedes V6 turbo
44. Lewis Hamilton WDC 2008/2014
06. Nico Rosberg


Chassis/Motor: RB11 - Renault V6 turbo
03. Daniel Ricciardo
26. Daniil Kvyat


Chassis/Motor: Williams FW37 - Mercedes V6 Turbo
19. Felipe Massa
77. Valteri Bottas


Chassis/Motor: Ferrari F15-T - Ferrari V6
05. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13
07. Kimi Räikkönen WDC 2007


Chassis/Motor: McLaren MP4-30 - Honda V6 Turbo
22. Jenson Button WDC 2009
14. Fernando Alonso WDC 2005/06


Chassis/Motor: Lotus E23 - Mercedes V6 Turbo
08. Romain Grosjean
13. Pastor Maldonado


Chassis/Motor: Force India VJM08 - Mercedes V6 Turbo
27. Nico Hulkenberg
11. Sergio Perez


Chassis/Motor: Toro Rosso STR10 - Renault V6 Turbo
33. Max Verstappen w/
55. Carlos Sainz Jr.


Chassis/Motor: Sauber C34 - Ferrari V6 Turbo
09. Marcus Ericsson?
12. Felipe Nasr?
36. Giedo van der Garde


Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo
28. Will Stevens
98. Roberto Merhi


Voor meer info zie de [F1] Silly season topics

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Autosport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

(Aankomende) Nederlandse coureurs:
- Ho-Pin Tung
- Beitske Visser
- Giedo van der Garde
- Nigel Melker
- Robin Frijns
- Max & Jos Verstappen
- Nyck de Vries
- Jeroen Slaghekke
- Kelvin Snoeks
- Daniël de Jong

Zie verder de topics over Nederlandse Talenten.

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)
Regulations pagina van FIA

Racekalender 2015


Wijzigingen 2015 uitgelegd


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 16:56:42 ]
pi_150568510
Caterham mag wel uit de OP, die zien we niet meer terug.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150568554
O ja...
pi_150568564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk dat Giedo een enorm statement heeft gemaakt met deze rechtzaak !

Ten eerste wat betreft de contracten. Hoe lang word er al niet geroepen dat een contract niets zegt in de F1 ? Vanaf nu gaan kleine lettertjes en duidelijke afspraken heel wat beter nageleefd worden. En coureurs hoeven niet langer de schlemiel te zijn. Of zoals van Dam dan zou zeggen : Het kind van de rekening.

Ten tweede is het denk ik ook een wake-up call niet alleen voor Sauber, maar voor de hele sport dat er echt wat moet veranderen. Als de F1 niet snel gaat veranderen dan is het binnen 2/3 jaar echt over en uit met de sport (zoals we het nu kennen). En ik hoop eerlijk gezegd ergens wel dat het omvalt en er een eerlijker, betere reïncarnatie van de sport komt.

Ja, ik denk dat Giedo hier wat heeft gestart wat een hele lange staart gaat krijgen. Of het een mooie of een lelijke staart word, is nog even wachten.
Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dan dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150568610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dat dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.
F1 valt toch niet om, is geld genoeg.
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:32:18 #6
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150568614
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:26 schreef Jigzoz het volgende:
Blijft de vraag waarom Sauber dit doet. Na twee verloren rechtszaken lijkt het me toch wel duidelijk dat het oorspronkelijke plan niet gaat lukken. Nu zijn we een aantal zittingen verder en het enige wat Sauber bereikt heeft is dat de kans groot geworden is dat er helemaal niet gereden gaat worden. Dit konden ze toch zien aankomen?

En met een beetje pech is het straks einde Sauber en zit Kaltenborn in de cel.
Ze zullen niet veel keuze hebben gehad. Het geld van de sponsoren van Nasr en Ericsson kunnen ze niet missen denk ik.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150568628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dat dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.
+1+1+1
pi_150568643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:32 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

F1 valt toch niet om, is geld genoeg.
Als de kleine teams omvallen heb je een grid met 10 auto's.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150568648
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:32 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ze zullen niet veel keuze hebben gehad. Het geld van de sponsoren van Nasr en Ericsson kunnen ze niet missen denk ik.
Dan nog moeten ze daar ook wel hebben ingezien dat dit in ieder geval een heilloze weg is.
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:34:43 #10
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150568669
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan nog moeten ze daar ook wel hebben ingezien dat dit in ieder geval een heilloze weg is.
Dat zullen ze ook wel doen, maar ze hebben nu eenmaal een bepaald pad gekozen en blijven daarop doorgaan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150568766
Resultaat lijkt dit te gaan worden: Manor rijdt niet wegens technische problemen, McLaren rijdt amper omdat de auto simpelweg nog niet af is, Sauber rijdt niet vanwege de VDG-ellende.

Nou, toch 14 racende auto's. Mazzel als er tien de eindstreep halen. Je zal toch een paar honderd euro hebben betaald voor een tribunekaartje...
pi_150568781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als de kleine teams omvallen heb je een grid met 10 auto's.
Daarom zeg ik ook, er is geld genoeg. Als de zaak echt kritisch wordt krikken ze inkomsten voor de kleine teams wat omhoog. Voorlopig zijn er gewoon 20 auto's dus hoeven ze niks te doen. Volgend jaar komt Haas, dus als er 1 team ploft liggen ze er ook niet wakker van.
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:42:27 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150568847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
Resultaat lijkt dit te gaan worden: Manor rijdt niet wegens technische problemen, McLaren rijdt amper omdat de auto simpelweg nog niet af is, Sauber rijdt niet vanwege de VDG-ellende.

Nou, toch 14 racende auto's. Mazzel als er tien de eindstreep halen. Je zal toch een paar honderd euro hebben betaald voor een tribunekaartje...
De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondje *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150568898
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondje *O*.
En reken maar dat er flink wat circuits heel veel minder kaarten gaan verkopen. Leuk voor de circuits die het toch al niet zo makkelijk hebben.
pi_150568933
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dan dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.
Het gaat er niet om wat ze besparen, maar om de bewustwording, zodat mensen hybride auto's (bij voorkeur van de aanwezige motorenleveranciers) gaan kopen en er op die manier bespaard wordt. De F1 compenseert de CO2 uitstoot van het racen en het transport door het planten van bomen e.d..

Edit: Zonder die motoren aanpassing zou Ferrari de enige motorenleverancier zijn, omdat de andere leveranciers zouden verdwijnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:47:03 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150568954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De F1 compenseert de CO2 uitstoot van het racen en het transport door het planten van bomen e.d..
Volgens mij doen ze dat zelfs al een jaar of 20. Kan me zoiets herinneren tenminste.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150568956
Giedo's startnummer is trouwens 36.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 maart 2015 @ 16:47:39 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150568965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, toch 14 racende auto's. Mazzel als er tien de eindstreep halen. Je zal toch een paar honderd euro hebben betaald voor een tribunekaartje...
Daarom ga ik ook niet meer. Sinds ze met die 1.2 eco-motoren rijden en het klinkt alsof er een kleuter aan het huilen is, is het gewoon niet meer om aan te zien.
Wel jammer op zich, want mooie dingen meegemaakt met m'n vriendengroep (Monza was top, net als Spa).

De eerste keer dat ik richting het circuit liep (Nurburgring) en een V10 Formule 1 auto hoorde janken zal ik nooit vergeten. Kippenvel op de armen. Hadden nog een Jos Verstappen spandoek meegenomen. :').

Dat is helemaal weg. Het is niks meer.
pi_150568982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En reken maar dat er flink wat circuits heel veel minder kaarten gaan verkopen. Leuk voor de circuits die het toch al niet zo makkelijk hebben.
Daarom moeten er meer races in de zandbak komen, sjeiks hebben geen problemen met de hoge fee's en dan komt er ook weer meer geld bij de kleine teams.
pi_150568983
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daarom ga ik ook niet meer. Sinds ze met die 1.2 eco-motoren rijden en het klinkt alsof er een kleuter aan het huilen is, is het gewoon niet meer om aan te zien.
Wel jammer op zich, want mooie dingen meegemaakt met m'n vriendengroep (Monza was top, net als Spa).

De eerste keer dat ik richting het circuit liep (Nurburgring) en een V10 Formule 1 auto hoorde janken zal ik nooit vergeten. Kippenvel op de armen. Hadden nog een Jos Verstappen spandoek meegenomen. :').

Dat is helemaal weg. Het is niks meer.
Ga naar de MotoGP of World Superbikes op Assen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150569004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Giedo's startnummer is trouwens 36.
Dit jaar?
pi_150569031
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daarom ga ik ook niet meer. Sinds ze met die 1.2 eco-motoren rijden en het klinkt alsof er een kleuter aan het huilen is, is het gewoon niet meer om aan te zien.
Wel jammer op zich, want mooie dingen meegemaakt met m'n vriendengroep (Monza was top, net als Spa).

De eerste keer dat ik richting het circuit liep (Nurburgring) en een V10 Formule 1 auto hoorde janken zal ik nooit vergeten. Kippenvel op de armen. Hadden nog een Jos Verstappen spandoek meegenomen. :').

Dat is helemaal weg. Het is niks meer.
Ik vond vorig seizoen eigenlijk best leuk...
pi_150569032
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En reken maar dat er flink wat circuits heel veel minder kaarten gaan verkopen. Leuk voor de circuits die het toch al niet zo makkelijk hebben.
Ja is er dit jaar eigenlijk überhaupt een Duitse GP? F1 is een lachertje aan het worden. Koreaanse GP wel/niet, Duitse GP wel/niet, rechtszaken, louter rijkeluiszoontjes die debuteren etc etc. Dat was in de jaren 90 toch ondenkbaar of de Duitse GP wel of niet door zou gaan of dat je naar een grid met 16 auto's zat te gluren? Het gaat hard bergafwaarts.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:50:27 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150569037
Ik zie een vergelijking tussen Monisha Kutteborn en een ex die er spontaan de stekker eruit trekt en geen contact meer wil en je overal blokkeert.
Zo komt ze over...
Zo eentje die geen verantwoordelijkheid neemt maar wel je eigen kiet verkoopt zonder dat je er toestemming voor hebt gegeven.

Enge en nare mensen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:50:36 #25
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150569043
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondje *O*.
Grote motoren zonder stofzuiger geluid. Tanken toestaan, vrij banden regelement.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150569059
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:50 schreef nils7 het volgende:
Ik zie een vergelijking tussen Monisha Kutteborn en een ex die er spontaan de stekker eruit trekt en geen contact meer wil en je overal blokkeert.
Zo komt ze over...
Zo eentje die geen verantwoordelijkheid neemt maar wel je eigen kiet verkoopt zonder dat je er toestemming voor hebt gegeven.

Enge en nare mensen.
Vrouwen he
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150569077
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ze besparen, maar om de bewustwording, zodat mensen hybride auto's (bij voorkeur van de aanwezige motorenleveranciers) gaan kopen en er op die manier bespaard wordt. De F1 compenseert de CO2 uitstoot van het racen en het transport door het planten van bomen e.d..

Edit: Zonder die motoren aanpassing zou Ferrari de enige motorenleverancier zijn, omdat de andere leveranciers zouden verdwijnen.
Die hybride link met consumentenauto's is louter interessant voor de marketing afdelingen van Mercedes, Renault en Honda. Met racen heeft het weinig te maken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  FOK!fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 16:52:09 #28
842 Zorro
Z
pi_150569079
Wat wel jammer is, is dat de zaak Giedo weer laat zien dat je best sterk kunt staan, maar dat je wel eerst geld moet hebben om dat recht ook te halen. Giedo (of beter, zijn schoonvader) heeft dat en dat is jammer voor Sauber, maar het is toch eigenlijk belachelijk dat je niet je recht kunt halen als je het geld niet hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_150569087
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:50 schreef nils7 het volgende:
Ik zie een vergelijking tussen Monisha Kutteborn en een ex die er spontaan de stekker eruit trekt en geen contact meer wil en je overal blokkeert.
Zo komt ze over...
Zo eentje die geen verantwoordelijkheid neemt maar wel je eigen kiet verkoopt zonder dat je er toestemming voor hebt gegeven.

Enge en nare mensen.
De Boze Vrouw die geen ongelijk kan hebben en altijd naar de ander wijst. Inderdaad.
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:53:03 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150569099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Ga naar de MotoGP of World Superbikes op Assen.
MotoGP _O_.

Pk - gewichtverhouding van 1,6 _O_.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:53:19 #31
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150569103
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:52 schreef Zorro het volgende:
Wat wel jammer is, is dat de zaak Giedo weer laat zien dat je best sterk kunt staan, maar dat je wel eerst geld moet hebben om dat recht ook te halen. Giedo (of beter, zijn schoonvader) heeft dat en dat is jammer voor Sauber, maar het is toch eigenlijk belachelijk dat je niet je recht kunt halen als je het geld niet hebt.
Pro Deo zijn de woorden waar jij naar zoekt
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150569148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit jaar?
Elk jaar toch? 36 is het nummer wat hij vorig jaar koos toen Gutierrez 'zijn' nummer 21 inpikte. (Althans volgens de F1 preview special 2014)
pi_150569175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Elk jaar toch? 36 is het nummer wat hij vorig jaar koos toen Gutierrez 'zijn' nummer 21 inpikte. (Althans volgens de F1 preview special 2014)
Pas ik 'm aan.
pi_150569485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, toch 14 racende auto's. Mazzel als er tien de eindstreep halen. Je zal toch een paar honderd euro hebben betaald voor een tribunekaartje...
En Max meteen dik in de punten ziet finishen bij zijn eerste race. Ja joh, je zal toch een paar honderd euro betaald hebben voor een tribunekaartje :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150569525
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

En Max meteen dik in de punten ziet finishen bij zijn eerste race. Ja joh, je zal toch een paar honderd euro betaald hebben voor een tribunekaartje :P
Ach, ik heb 'm al een keer zien winnen. Toen reden er trouwens ook maar 14 auto's.
pi_150569543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Elk jaar toch? 36 is het nummer wat hij vorig jaar koos toen Gutierrez 'zijn' nummer 21 inpikte. (Althans volgens de F1 preview special 2014)
Nee, dat is het nummer waarmee hij voor Sauber testte. Dat was toegewezen. Hij heeft nog geen eigen nummer mogen kiezen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150569559
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ach, ik heb 'm al een keer zien winnen. Toen reden er trouwens ook maar 14 auto's.
De Masters van vorig jaar. Was ik ook bij.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150569587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:11 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De Masters van vorig jaar. Was ik ook bij.
Juist.

Was wel leuk, maar je ziet wel hoe klein zo'n startveld eigenlijk is dan.
pi_150569638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Juist.

Was wel leuk, maar je ziet wel hoe klein zo'n startveld eigenlijk is dan.
Zal dit jaar anders zijn omdat de Europese F3 coureurs ook meedoen. Alleen misschien zonder Nederlanders aan de start.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150569640
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:52 schreef Zorro het volgende:
Wat wel jammer is, is dat de zaak Giedo weer laat zien dat je best sterk kunt staan, maar dat je wel eerst geld moet hebben om dat recht ook te halen. Giedo (of beter, zijn schoonvader) heeft dat en dat is jammer voor Sauber, maar het is toch eigenlijk belachelijk dat je niet je recht kunt halen als je het geld niet hebt.
Wat een onzin, rechtsbijstandverzekering heb je vanaf een paar tientjes per maand en een advocaat is ook niet zo duur als dat je misschien denkt.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:16:19 #41
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150569692
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:21:29 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150569850
Als je zat bent van het geluid van F1 kan ik MotoGP aanbevelen.

Speakers luid:
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150570025
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Als je zat bent van het geluid van F1 kan ik MotoGP aanbevelen.

Speakers luid:
saaie bagger
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:31:38 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150570068
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

saaie bagger
Moet je het geluid aanzetten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150570091
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

saaie bagger
Ooit in het echt mogen horen? Ik wel.
Dat zou je zeker niet willen omschrijven als saaie bagger.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150570095
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Moet je het geluid aanzetten.
En dan het beeld uit, dan is het idd wel aardig ^O^
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:34:09 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150570112
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

En dan het beeld uit, dan is het idd wel aardig ^O^
En dan natuurlijk een race bekijken. Dit filmpje is het beste dat ik op youtube kon vinden qua geluid.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 17:35:53 #48
18653 crew  D.
pi_150570141
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef kepler het volgende:
Ik ben er klaar voor! Sport1 aangevraagd *O*

En, doet ie het al?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 17:38:37 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150570197
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef WEST het volgende:

[..]

kun je daar met meerdere personen op tegelijk?
Via Teamviewer zoals vorig jaar wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150570226
Maar is er nu vastgesteld wat de boete is, als VdG niet mag rijden?
.
pi_150570262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef Fer het volgende:
Maar is er nu vastgesteld wat de boete is, als VdG niet mag rijden?
Vannacht om 0.30 uur, 2 uur voor de eerste training.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:41:39 #52
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150570263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef Fer het volgende:
Maar is er nu vastgesteld wat de boete is, als VdG niet mag rijden?
Wat ik ervan begrijp is dat betrokkenen (ik neem aan in ieder geval de teamleider) een gevangenisstraf kunnen krijgen van maximaal een half jaar voor belediging van het hof. En VdG kan beslag laten leggen op de eigendommen van het team.
pi_150570266
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef Fer het volgende:
Maar is er nu vastgesteld wat de boete is, als VdG niet mag rijden?
Ik denk niks. Inbeslagname. Meer dan genoeg, lijkt me.
pi_150570267
Dan kan je beter naar de Nordschleife gaan, of de 24uur, of één van de 6 VNL races. Renaultjes Clio met een magistraal BRaaaop geluid, Corvettes met een zelfde soort brul en BMW's die door de vallei krijsen.


6 uur lang porno voor de oortjes.
pi_150570333
Ik vind het WEC-geluid ook heel vet. Ze klinken allemaal anders, maar allemaal extreem. Van het suizen en sissen van de Audi tot de kneiterharde oerschreeuw van de Rebellions. Jammer alleen dat die dit jaar ook met turbomotoren rijden.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:48:37 #56
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150570546
quote:
Ze vergeten alleen dat de arbitragezaak pas vorige week een uitkomst had en Giedo niet eerder dan toen een zaak in Australië tegen het team kon aanspannen. Omdat het team verder niets met welke uitspraak dan ook gedaan heeft.
Sterker nog, pas na deze uitkomst van deze arbitragezaak hebben ze tegen, tegen de uitkomst in, het CRB gezegd dat Giedo's contract was ontbonden. Sauber is imho diegene die de boel doelbewust aan het saboteren is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150570614
quote:
Lees ook even de eerste reactie onder het artikel.
pi_150570654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ze vergeten alleen dat de arbitragezaak pas vorige week een uitkomst had en Giedo niet eerder dan toen een zaak in Australië tegen het team kon aanspannen. Omdat het team verder niets met welke uitspraak dan ook gedaan heeft.
Sterker nog, pas na deze uitkomst van deze arbitragezaak hebben ze tegen, tegen de uitkomst in, het CRB gezegd dat Giedo's contract was ontbonden. Sauber is imho diegene die de boel doelbewust aan het saboteren is.
Klopt, dat heb ik dus ook. Giedo valt imo niets te verwijten, behalve dat hij naar mijn idee wel veel te lief en ideale-schoonzoon-achtig is geweest. Hij had vorig jaar al kunnen racen voor Sauber als hij wat meer zijn vuist op tafel had geslagen. Zijn testresultaten waren er zeker naar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Meike26 op 12-03-2015 18:08:18 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:21:13 #60
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150571115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:57 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Lees ook even de eerste reactie onder het artikel.
Volgens mij is de insteek niet om VdG in een kwaad daglicht te steken. Juist het tegenovergestelde zelfs: ze benadrukken dat ie echt wil rijden en niet op geld uit is.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2015 @ 18:22:21 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150571139
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondje *O*.
Ze klinken beter dan vorig jaar
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:22:45 #62
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150571149
Is er trouwens al een stoeltje gegoten voor VdG? En is de superlicensie al zekergesteld door het team? Als ik Sauber was dan zou ik daar op z'n minst zorg voor dragen: nog meer problemen moet je niet willen dunkt me.
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:31:30 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150571355
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:22 schreef beantherio het volgende:
Is er trouwens al een stoeltje gegoten voor VdG? En is de superlicensie al zekergesteld door het team? Als ik Sauber was dan zou ik daar op z'n minst zorg voor dragen: nog meer problemen moet je niet willen dunkt me.
Natuurlijk niet, Sauber doet er alles aan om het proces zo veel mogelijk te vertragen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:34:29 #64
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150571431
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, Sauber doet er alles aan om het proces zo veel mogelijk te vertragen.
Zaken vertragen lijken me, als ik de baas van Sauber was, niet meer zo interessant. Wat nu dreigt is dat het gehele team niet kan starten en dat medewerkers van het team achter tralies gaan belanden. Als ze verstandig zijn kijken ze naar een exit-strategie, want als ze niets doen dan gaan ze echt enorme problemen krijgen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:50:28 #65
34586 kepler
No bounce, no play
pi_150571903
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:35 schreef D. het volgende:

[..]

En, doet ie het al?
Yup :)
Zit bij Vodafone
The line is a dot to you!
pi_150571929
Dit is einde verhaal voor Sauber. Dat zal VDG ook wel weten. Een echt alternatief is er alleen niet.

Ik hoop trouwens stiekem wel op een vooropgezet plan van Boekhoorn. Zou vuil zijn, weet ik wel, maar het lijkt me toch echt vet.
pi_150571952
Maar hebben ze nou in al die maanden geen enkele serieuze poging gedaan om het contract af te kopen?
pi_150572373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar hebben ze nou in al die maanden geen enkele serieuze poging gedaan om het contract af te kopen?
Als je het wilt afkopen, geef je dus toe dat er een contract is.
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:02:19 #69
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150572391
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:57 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Lees ook even de eerste reactie onder het artikel.
quote:
what Melissa answered I cant believe that a mom can profit usd5721 in a few we-eks on the c0mputer . more info-----

➜➜➜➜➜ http://qr.net/ExclusiveBucketOffer
Ik snap 'm niet -O-
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150572491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar hebben ze nou in al die maanden geen enkele serieuze poging gedaan om het contract af te kopen?
Om iets af te kopen heb je van 2 partijen overeenstemming nodig. Giedo wil rijden, geen geld.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Als je het wilt afkopen, geef je dus toe dat er een contract is.
Dat contract is al 3 keer bewezen dat het waterdicht is. Dat is er sowieso. Ze hebben gehoopt dat hij met zijn staart tussen zijn benen zou afdruipen. Helaas, mis geschoten en de kogel zelf tussen hun ogen gekregen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:12:44 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150572852
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ze klinken beter dan vorig jaar
Nope, exact hetzelfde.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 19:17:49 #72
842 Zorro
Z
pi_150573067
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:14 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Wat een onzin, rechtsbijstandverzekering heb je vanaf een paar tientjes per maand en een advocaat is ook niet zo duur als dat je misschien denkt.
Ja daag ik heb het niet over je ruzie of je wasmachine onder garantie gerepareerd moet worden of niet, maar serieuze zaken als dit. Een coureur zonder zo'n schoonvader die wel eventjes geld laat aanrukken zou veel moeilijker op het punt komen waar Giedo nu is. Dat red je niet met een lollige rechtsbijstandverzekering.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_150573184
http://www.autoblog.nl/ni(...)r-f1-giedogate-75274
Aantal scenario wat met Giedo en Sauber kan gebeuren.

Stel dat Sauber Giedo laat racen ben ik benieuwd of hij dat wel wilt met alle rechtzaken. En als je gaat racen zal Sauber alles aan doen dat zijn auto de finish niet haalt of hij moet verplicht stoppen na 1 ronde in de pit van Sauber.
Ik weet zeker dat dit niet was gebeurd als Peter Sauber daar nog zat. Hadden we misschien nu wel een dubbel dutch team gehad. Nu zit Monisha Kaltenborn er en heeft Sauber meer kapot gemaakt.

Zelf denk ik dat Sauber met geen reactie komt voor de deadline en zo beslag wordt gedaan op alle inzittenden van Sauber. Sauber heeft volgend mee geen andere keus. En dan is het voor Sauber afgelopen.

En dadelijk komt Sutil ook nog met een rechtzaak. Die denkt nu van wat Giedo kan ik ook.

Het gaat sterk op de Arrows verhaal lijken
pi_150573212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:04 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Om iets af te kopen heb je van 2 partijen overeenstemming nodig. Giedo wil rijden, geen geld.

[..]

Dat contract is al 3 keer bewezen dat het waterdicht is. Dat is er sowieso. Ze hebben gehoopt dat hij met zijn staart tussen zijn benen zou afdruipen. Helaas, mis geschoten en de kogel zelf tussen hun ogen gekregen.
Dat het contract geldig is is nu al een aantal keren bevestigd in rechtszaken en arbitragezaken. Je zou zeggen dat Sauber wel een voorstel heeft gedaan om het af te kopen, al was het maar om de zaak over dit weekend heen te tillen (vertragen).
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:39:17 #75
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150574059
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat het contract geldig is is nu al een aantal keren bevestigd in rechtszaken en arbitragezaken. Je zou zeggen dat Sauber wel een voorstel heeft gedaan om het af te kopen, al was het maar om de zaak over dit weekend heen te tillen (vertragen).
Guido wil sowieso niet afgekocht worden. Waarom zou hij? Hij heeft een geldig contract.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150574109
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:39 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Guido wil sowieso niet afgekocht worden. Waarom zou hij? Hij heeft een geldig contract.
En ¤ 24 miljoen schuld van zijn BV.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:45:23 #77
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150574274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En ¤ 24 miljoen schuld van zijn BV.
En een schoonvader die daar heel makkelijk garant voor kan staan. Die miljoenen zijn al geïnvesteerd, daar willen ze nu resultaat van zien.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:49:35 #78
178444 DenS
Crientj <3
pi_150574489
Dus geen Sauber aan de start waarschijnlijk, Manor met software problemen en Force India die amper met de nieuwe bolide getest heeft. Wordt een leuke GP denk ik :P
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:53:01 #79
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150574660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)r-f1-giedogate-75274
Aantal scenario wat met Giedo en Sauber kan gebeuren.

Stel dat Sauber Giedo laat racen ben ik benieuwd of hij dat wel wilt met alle rechtzaken. En als je gaat racen zal Sauber alles aan doen dat zijn auto de finish niet haalt of hij moet verplicht stoppen na 1 ronde in de pit van Sauber.
Ik weet zeker dat dit niet was gebeurd als Peter Sauber daar nog zat. Hadden we misschien nu wel een dubbel dutch team gehad. Nu zit Monisha Kaltenborn er en heeft Sauber meer kapot gemaakt.

Zelf denk ik dat Sauber met geen reactie komt voor de deadline en zo beslag wordt gedaan op alle inzittenden van Sauber. Sauber heeft volgend mee geen andere keus. En dan is het voor Sauber afgelopen.

En dadelijk komt Sutil ook nog met een rechtzaak. Die denkt nu van wat Giedo kan ik ook.

Het gaat sterk op de Arrows verhaal lijken
Laat aub niet muller, mol of spyker terugkeren. Frauduleuze praktijken :N

Hoe vaak is spyker nou al niet failliet gegaan? Als dat nederlands trots moet worden samen met boekhoorn dan hoeft het voor mij niet.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150574740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef DenS het volgende:
Dus geen Sauber aan de start waarschijnlijk, Manor met software problemen en Force India die amper met de nieuwe bolide getest heeft. Wordt een leuke GP denk ik :P
Er blijft ook niks over in de manager dan. Want je komt er niet onderuit een onderdeel of coureur van dan wel Sauber, dan wel Manor te kiezen
pi_150574957
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef DenS het volgende:
Dus geen Sauber aan de start waarschijnlijk, Manor met software problemen en Force India die amper met de nieuwe bolide getest heeft. Wordt een leuke GP denk ik :P
Vergeet McLaren niet met hun rammelbak.
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:04:37 #82
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150575188
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:54 schreef Max23 het volgende:

[..]

Er blijft ook niks over in de manager dan. Want je komt er niet onderuit een onderdeel of coureur van dan wel Sauber, dan wel Manor te kiezen
Ik kwam 164 mnl. tekort om mijn dreamteam te kunnen samenstellen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2015 @ 20:11:01 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150575484
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nope, exact hetzelfde.
Vorig jaar waren ze nogal conservatief met het draaien van de toeren. Als je de motor iets efficiënter maakt, wat ze gedaan hebben, kun je meer toeren draaien zonder de regels te breken. Ergo, ze draaien dit jaar met meer toeren en hierdoor is er meer lawaai dan vorig jaar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_150575609
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vorig jaar waren ze nogal conservatief met het draaien van de toeren. Als je de motor iets efficiënter maakt, wat ze gedaan hebben, kun je meer toeren draaien zonder de regels te breken. Ergo, ze draaien dit jaar met meer toeren en hierdoor is er meer lawaai dan vorig jaar.
Maar ik vraag me af of je daar voor de tv iets van merkt.
pi_150575722
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:17 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ja daag ik heb het niet over je ruzie of je wasmachine onder garantie gerepareerd moet worden of niet, maar serieuze zaken als dit. Een coureur zonder zo'n schoonvader die wel eventjes geld laat aanrukken zou veel moeilijker op het punt komen waar Giedo nu is. Dat red je niet met een lollige rechtsbijstandverzekering.
Maar in die situatie die jij beschrijft kom je überhaupt niet zonder geld dus...
pi_150575868
Het is dus einde Sauber. Ben nog wel benieuwd of VDG en zijn schoonpa het team overnemen. anders is het gewoon einde verhaal.
in a crowd you lose humanity
pi_150576893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Het is dus einde Sauber. Ben nog wel benieuwd of VDG en zijn schoonpa het team overnemen. anders is het gewoon einde verhaal.
Nou ja... Er zullen wel meer geïnteresseerden zijn. Zeker gezien de investeringen die Sauber afgelopen winter gedaan heeft. Ze staan er competitief gezien echt vrij goed voor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 maart 2015 @ 20:43:01 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150577066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Het is dus einde Sauber. Ben nog wel benieuwd of VDG en zijn schoonpa het team overnemen. anders is het gewoon einde verhaal.
Hoe ging dat gezegde ook alweer? Als je van miljardair miljonair wil worden moet je een Formule 1-team overnemen?

Boekhoorn heeft daar totaal geen zin in joh. Al dat gedoe. Maar Boekhoorn houdt er ook niet van als afspraken niet nagekomen worden. Daarom is Van der Garde bij de rechter uitgekomen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:48:58 #89
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150577377
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hoe ging dat gezegde ook alweer? Als je van miljardair miljonair wil worden moet je een Formule 1-team overnemen?

Boekhoorn heeft daar totaal geen zin in joh. Al dat gedoe. Maar Boekhoorn houdt er ook niet van als afspraken niet nagekomen worden. Daarom is Van der Garde bij de rechter uitgekomen.
De snelste manier om miljonair geworden is om als miljardair een F1 team te beginnen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150577423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hoe ging dat gezegde ook alweer? Als je van miljardair miljonair wil worden moet je een Formule 1-team overnemen?

Boekhoorn heeft daar totaal geen zin in joh. Al dat gedoe. Maar Boekhoorn houdt er ook niet van als afspraken niet nagekomen worden. Daarom is Van der Garde bij de rechter uitgekomen.
Gejat uit een comment van Autoblog:

quote:
Have you ever regretting letting a deal go?
‘Let me think.... Yes, I know a good one. A few years ago I had the opportunity to buy the Honda Formula 1 team, but almost everyone around me said: ‘Mars, don't do it. That's a bad scene. You'll come up dry.' So I didn't do it - against my own will and that of my daughter Denise (ed.: who is now married to F1 driver Giedo van der Garde). That was in 2009. And what happened? That team became world champion with Jenson Button! And it was sold that year to Mercedes for 350 million Euros. I could have bought it for nothing. I had that deal in my hands. I can show you the letter of intent.'
Ja, da's dus uit een interview met Boekhoorn.
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:51:34 #91
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150577534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gejat uit een comment van Autoblog:

[..]

Ja, da's dus uit een interview met Boekhoorn.
Wat een sukkel zeg :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150577584
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wat een sukkel zeg :')
wat een domme reactie
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:57:44 #93
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150577866
quote:
13s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:52 schreef Beach het volgende:

[..]

wat een domme reactie
Het was gewoon een domme beslissing.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:58:03 #94
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150577873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef DenS het volgende:
Dus geen Sauber aan de start waarschijnlijk, Manor met software problemen en Force India die amper met de nieuwe bolide getest heeft. Wordt een leuke GP denk ik :P
Punten voor Max, schrijf maar op.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150577903
SjaakVilleneuve is weer terug!
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:00:03 #96
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150577976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:58 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
SjaakVilleneuve is weer terug!
w/ w/ w/
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:04:59 #97
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150578240
Trouwens, voor wie Sport1 heeft, om 22.45 een terugblik op 2014.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150578407
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:04 schreef RingBewoner het volgende:
Trouwens, voor wie Sport1 heeft, om 22.45 een terugblik op 2014.
Thanks! *O*
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 21:11:54 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150578654
Mijn post over het Teamviewer idee (poging 2) is verdwenen, hmm?

Of ben ik weer scheel aan het kijken?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 21:13:19 #100
18653 crew  D.
pi_150578737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn post over het Teamviewer idee (poging 2) is verdwenen, hmm?

Of ben ik weer scheel aan het kijken?
Probeer het vorige topic eens ;)
pi_150578747
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:04 schreef RingBewoner het volgende:
Trouwens, voor wie Sport1 heeft, om 22.45 een terugblik op 2014.
Jaaa ik heb Sport 1 :D Misschien dat ik morgenochtend even snel de eerste vrije training terug kan kijken.
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:13:59 #102
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150578776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Jaaa ik heb Sport 1 :D Misschien dat ik morgenochtend even snel de eerste vrije training terug kan kijken.
Jaaaa *O* *O* *O*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:14:17 #103
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150578791
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Jaaa ik heb Sport 1 :D Misschien dat ik morgenochtend even snel de eerste vrije training terug kan kijken.
Ik heb morgen pas s'avonds weer verplichtingen dus ga proberen om het begin van VT1 mee te pakken, ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 21:23:50 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150579380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef D. het volgende:

[..]

Probeer het vorige topic eens ;)
Ik zat weer eens scheel te kijken :P

Dacht dat ik hem wel geschreven had, maar niet verstuurd _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:24:52 #105
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150579438
Als ik op tijd op m'n werk ben kijk ik t laatste stuk van VT 2
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  FOK!fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 21:27:48 #106
842 Zorro
Z
pi_150579604
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zat weer eens scheel te kijken :P

Dacht dat ik hem wel geschreven had, maar niet verstuurd _O-
Overigens een antwoord daarop:
Goed bedoeld, en als het openbaar komt kijk ik graag mee, alhoewel ik goed begrijp als dat niet zo is :D
Maar ik doe niet mee, gewoon omdat ik het een belachelijke prijs vind en eigenlijk hoop dat de FIA deze app aan de straatstenen niet kwijtraakt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 21:34:46 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150580023
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef Zorro het volgende:

[..]

Overigens een antwoord daarop:
Goed bedoeld, en als het openbaar komt kijk ik graag mee, alhoewel ik goed begrijp als dat niet zo is :D
Maar ik doe niet mee, gewoon omdat ik het een belachelijke prijs vind en eigenlijk hoop dat de FIA deze app aan de straatstenen niet kwijtraakt.
Zou oneerlijk zijn voor iedereen die meebetaalt ja, helaas.

Eigenlijk hoeven er maar 3 mensen te zijn die of 3 maanden de stream willen hosten of wat doneren en het komt al prima op gang, helaas zijn er maar weinigen die Bluestacks icm Teamviewer kunnen draaien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:37:57 #108
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150580221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef Meike26 het volgende:
Ten tweede is het denk ik ook een wake-up call niet alleen voor Sauber, maar voor de hele sport dat er echt wat moet veranderen. Als de F1 niet snel gaat veranderen dan is het binnen 2/3 jaar echt over en uit met de sport (zoals we het nu kennen). En ik hoop eerlijk gezegd ergens wel dat het omvalt en er een eerlijker, betere reïncarnatie van de sport komt.
Sorry hoor, maar ik vind dit een erg naief beeld. Waarom zou dat gebeuren? Ten eerste leeft Ecclestone nog steeds en die heeft 0,0 belang bij eerlijkheid. Die heeft belang bij geld, dat wat hij nu ook al zoveel mogelijk binnenhaalt. Die zal dus niets willen wijzigen. En mocht hij al opstappen, dan zorgen mensen met geld en macht er doorgaans voor dat er uit hetzelfde laken een pak een vervanger komt.

Eerlijkheid in de budgetverdeling misschien? Dat willen ook lang niet alle teams. Niet dat ik teams wil gaan beschuldigen van oneerlijkheid, maar m.n. Ferrari, Mercedes en RBR hebben helemaal geen baat bij een eerlijkere verdeling, want door hun grote kapitaal kunnen ze meer (blijven) ontwikkelen dan andere teams. Ferrari zal als een kind gaan blèren zo hard, want die krijgen nu tientallen miljoenen in hun schoot geworpen.

En hoe denk je een betere reincarnatie te krijgen? Zoveel mogelijk vrijheid in de regels? Alsof dat allemaal eenhoorns en regenbogen wordt. Leuk dat mensen vrijheid bij motoren willen, tankstops, bandenkeuze, etc., maar blijkbaar is iedereen alweer glad vergeten hoe dat in het verleden voor oersaaie races heeft gezorgd. Sowieso hebben de meesten hier een 7-dubbele roze bril op over F1 in het verleden. Komt men met een youtube filmpje van voor 2000 van een leuke races en dan "zie je wel, F1 was vroeger veel leuker". Zo kun je alles wel ophemelen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 21:40:35 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150580380
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zou oneerlijk zijn voor iedereen die meebetaalt ja, helaas.

Eigenlijk hoeven er maar 3 mensen te zijn die of 3 maanden de stream willen hosten of wat doneren en het komt al prima op gang, helaas zijn er maar weinigen die Bluestacks icm Teamviewer kunnen draaien.
Kleine toevoeging; F1.com lijkt ook zoiets te hebben, met een gratis trial. Dat is ook wel het kijken waard even...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150580966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:37 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dit een erg naief beeld. Waarom zou dat gebeuren? Ten eerste leeft Ecclestone nog steeds en die heeft 0,0 belang bij eerlijkheid. Die heeft belang bij geld, dat wat hij nu ook al zoveel mogelijk binnenhaalt. Die zal dus niets willen wijzigen. En mocht hij al opstappen, dan zorgen mensen met geld en macht er doorgaans voor dat er uit hetzelfde laken een pak een vervanger komt.

Eerlijkheid in de budgetverdeling misschien? Dat willen ook lang niet alle teams. Niet dat ik teams wil gaan beschuldigen van oneerlijkheid, maar m.n. Ferrari, Mercedes en RBR hebben helemaal geen baat bij een eerlijkere verdeling, want door hun grote kapitaal kunnen ze meer (blijven) ontwikkelen dan andere teams. Ferrari zal als een kind gaan blèren zo hard, want die krijgen nu tientallen miljoenen in hun schoot geworpen.

En hoe denk je een betere reincarnatie te krijgen? Zoveel mogelijk vrijheid in de regels? Alsof dat allemaal eenhoorns en regenbogen wordt. Leuk dat mensen vrijheid bij motoren willen, tankstops, bandenkeuze, etc., maar blijkbaar is iedereen alweer glad vergeten hoe dat in het verleden voor oersaaie races heeft gezorgd. Sowieso hebben de meesten hier een 7-dubbele roze bril op over F1 in het verleden. Komt men met een youtube filmpje van voor 2000 van een leuke races en dan "zie je wel, F1 was vroeger veel leuker". Zo kun je alles wel ophemelen.
Daar ben ik het zeker met je eens dat de races uit de historie veelt te veel opgehemeld worden. Dat heb ik zelf eigenlijk ook nooit echt gedaan. Ja ik kan mij wel wat races uit de jaren 90 herinneren en ik ken de verhalen van Arnout, Senna en Hunt, maar ook dat het toen heel veel dominantie was van Brabham, Renault of... geen idee ik heb die tijd niet meegemaakt.

Het gaat mij vooral om alle randactiviteiten die de F1 onnodig duur maken. Hospitality units van enkele miljoenen en waarvoor meer personeel on tour is (onderhoud en horeca) dan voor de sport zelf. Organisatoren die bizar veel ¤'s moeten dokken om een race te mogen organiseren en dan maar zien of Bernie er trek in heeft (poen in ziet).

Het zou andersom moeten zijn. Organisatoren dienen hunnen plannen in en de F1 wereld huurt een aantal van die circuits af. In plaats dat de organisatoren nu alles op alles moeten zetten om kiet te draaien, zou het zo moeten zijn dat er een vaste prijs is en dat de ticket en reclame inkomsten bijvoorbeeld voor de F1 zijn.

En dan inderdaad de technische regels.. Het is elk jaar weer anders en de subtoppers en achterhoede teams kunnen het ternauwernood bijbenen en het word alweer grootscheeps veranderd. Tuurlijk, daar is het ook F1 voor, maar het duurt niet lang meer zo en ze rijden allemaal met het zelfde chassis, zelfde body en alleen de versnellingsbak en engine mapping mag worden aangepast.
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:55:47 #111
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150581288
De races vroeger waren gewoon veel beter!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150581295
Horner had een goed idee. windtunnel gebruik afschaffen, creativiteit terug en 20 testdagen meer.
Van mij zouden de enige maatstaven ook zijn: maximale breedte hoogte lengte, en het moet veilig zijn.
Al was het op rupsbanden, ald het maar gaat als de brandweer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_150581703
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:55 schreef Spooky4u het volgende:
Horner had een goed idee. windtunnel gebruik afschaffen, creativiteit terug en 20 testdagen meer.
Het verleden heeft geleerd dat Horners' ideeën meestal een hoge mate van eigenbelang hebben en in het voordeel van Red Bull zijn.
in a crowd you lose humanity
pi_150582003
Ik verzin ook niet veel dingen die mij niet goed uitkomen hoor.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:08:57 #115
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150582010
Heeft het eeuwige gesleutel aan de regels van de sport ooit iets positiefs opgeleverd? Behalve de veiligheidsregels dan?
pi_150582086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het verleden heeft geleerd dat Horners' ideeën meestal een hoge mate van eigenbelang hebben en in het voordeel van Red Bull zijn.
Toch is het een heel goed idee denk ik. En wat kan nu het eigen belang zijn als je je windtunnel ziet verdwijnen ? Daar is geen voordeel mee te behalen. Enige minpunt is het controleren op deze regel. Elke student/medewerker van een team kan thuis een schuur hebben staan met een 1:10 schaal model + windturbine. En van schuur word het weer een loods, magazijn... whatever. En dan word het gegooid op creativiteit dat een bepaald vleugeltje wel/niet werkt. Bovendien kan bepaalde simulatie-software al grotendeels een windtunnel nabootsen. Niet overbodig maken, maar de eerste modellen worden er wel getest met dat soort software
pi_150582277
Hoelaat is VT1 Nederlandse tijd? En VT2?
Pc is kapot dus kan zelf niet zo goed kijken :/
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:14:35 #118
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150582341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:13 schreef Funzel het volgende:
Hoelaat is VT1 Nederlandse tijd? En VT2?
Pc is kapot dus kan zelf niet zo goed kijken :/
2.30 & 6.30
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 22:14:49 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150582362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:13 schreef Funzel het volgende:
Hoelaat is VT1 Nederlandse tijd? En VT2?
Pc is kapot dus kan zelf niet zo goed kijken :/
2:30; op een tijd dat ik lig te pitten, gok rond 7:00
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:15:01 #120
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150582372
Is er ergens een live stream? Ik wil het niet missen dat VdG daar live beslag komt leggen met een advocaat en een aantal deurwaarders.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:18:42 #121
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150582539
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:15 schreef hmmmz het volgende:
Is er ergens een live stream? Ik wil het niet missen dat VdG daar live beslag komt leggen met een advocaat en een aantal deurwaarders.
Niet officieel, mag je verder zelf opzoeken want mag niet op fok enzo.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:18:46 #122
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150582543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:15 schreef hmmmz het volgende:
Is er ergens een live stream? Ik wil het niet missen dat VdG daar live beslag komt leggen met een advocaat en een aantal deurwaarders.
Denk dat twitter dan de beste optie is.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150582545
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:14 schreef Fiorano het volgende:

[..]

2.30 & 6.30
Nou die sla ik dan maar beide over :D bedankt iig
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:19:39 #124
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150582575
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niet officieel, mag je verder zelf opzoeken want mag niet op fok enzo.
Ik zie bij andere sporten vaak genoeg linkjes van streams langs komen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150582854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:10 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Toch is het een heel goed idee denk ik. En wat kan nu het eigen belang zijn als je je windtunnel ziet verdwijnen ? Daar is geen voordeel mee te behalen. Enige minpunt is het controleren op deze regel. Elke student/medewerker van een team kan thuis een schuur hebben staan met een 1:10 schaal model + windturbine. En van schuur word het weer een loods, magazijn... whatever. En dan word het gegooid op creativiteit dat een bepaald vleugeltje wel/niet werkt. Bovendien kan bepaalde simulatie-software al grotendeels een windtunnel nabootsen. Niet overbodig maken, maar de eerste modellen worden er wel getest met dat soort software

Het voordeel kan er in zitten dat de software van RB een betere weergave van de realiteit geeft.
in a crowd you lose humanity
pi_150582983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:19 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik zie bij andere sporten vaak genoeg linkjes van streams langs komen.
vipbox, cricfree zijn een paar mogelijkheden om te kijken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 22:30:39 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150582995
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niet officieel, mag je verder zelf opzoeken want mag niet op fok enzo.
Was vorig jaar ook al een discussie over; het wordt hier gedoogd. Het heeft ook tot Abu Dhabi in de OP gestaan ;)

En die rechtszaak is al helemaal niks mis mee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150583105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:37 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dit een erg naief beeld. Waarom zou dat gebeuren? Ten eerste leeft Ecclestone nog steeds en die heeft 0,0 belang bij eerlijkheid. Die heeft belang bij geld, dat wat hij nu ook al zoveel mogelijk binnenhaalt. Die zal dus niets willen wijzigen. En mocht hij al opstappen, dan zorgen mensen met geld en macht er doorgaans voor dat er uit hetzelfde laken een pak een vervanger komt.

Eerlijkheid in de budgetverdeling misschien? Dat willen ook lang niet alle teams. Niet dat ik teams wil gaan beschuldigen van oneerlijkheid, maar m.n. Ferrari, Mercedes en RBR hebben helemaal geen baat bij een eerlijkere verdeling, want door hun grote kapitaal kunnen ze meer (blijven) ontwikkelen dan andere teams. Ferrari zal als een kind gaan blèren zo hard, want die krijgen nu tientallen miljoenen in hun schoot geworpen.

En hoe denk je een betere reincarnatie te krijgen? Zoveel mogelijk vrijheid in de regels? Alsof dat allemaal eenhoorns en regenbogen wordt. Leuk dat mensen vrijheid bij motoren willen, tankstops, bandenkeuze, etc., maar blijkbaar is iedereen alweer glad vergeten hoe dat in het verleden voor oersaaie races heeft gezorgd. Sowieso hebben de meesten hier een 7-dubbele roze bril op over F1 in het verleden. Komt men met een youtube filmpje van voor 2000 van een leuke races en dan "zie je wel, F1 was vroeger veel leuker". Zo kun je alles wel ophemelen.
Als er een aantal teams omvallen en er minder dan 12 of 14 coureurs aan de start verschijnen voldoet Ecclestone (en de CVC) niet haan zijn verplichting en kan de FIA de commerciele tak weer terugnemen en er een betere, transparantere serie van maken, waar de kosten een stuk lager zijn en er niet 50% van de inkomsten aan de strijkstok blijven hangen en er dus een betere verdeling van het prijzengeld mogelijk is, waardoor er een duurzamere Formule 1 mogelijk is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150583176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

vipbox, cricfree zijn een paar mogelijkheden om te kijken.
Psst...acestream
pi_150583230
Hé... Zou er niet twee uur voor VT1 nog een of andere uitspraak over iets met dat VDG-gebeuren komen? Da's dan nu toch?
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:38:38 #131
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150583272
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:37 schreef Jigzoz het volgende:
Hé... Zou er niet twee uur voor VT1 nog een of andere uitspraak over iets met dat VDG-gebeuren komen? Da's dan nu toch?
VT1 is om 02:30 dus dat zal dan 00:30 worden ;).

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd, 10:30 lokale tijd.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:39:27 #132
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150583292
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Was vorig jaar ook al een discussie over; het wordt hier gedoogd. Het heeft ook tot Abu Dhabi in de OP gestaan ;)

En die rechtszaak is al helemaal niks mis mee.
Keee! Ik vind het helemaal prima.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:37 schreef Jigzoz het volgende:
Hé... Zou er niet twee uur voor VT1 nog een of andere uitspraak over iets met dat VDG-gebeuren komen? Da's dan nu toch?
Half 1 dus.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:42:46 #133
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150583384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:33 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als er een aantal teams omvallen en er minder dan 12 of 14 coureurs aan de start verschijnen voldoet Ecclestone (en de CVC) niet haan zijn verplichting en kan de FIA de commerciele tak weer terugnemen en er een betere, transparantere serie van maken, waar de kosten een stuk lager zijn en er niet 50% van de inkomsten aan de strijkstok blijven hangen en er dus een betere verdeling van het prijzengeld mogelijk is, waardoor er een duurzamere Formule 1 mogelijk is.
Ik weet wat kan, ik denk alleen dat de kans dat dat gebeurt bijzonder klein is. De F1 wordt aan het einde van de dag niet gerund door fans, maar door zakenmensen. Als het al zover komt denk ik dat er weinig verandert. Same shit, different boef.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150583390
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

VT1 is om 02:30 dus dat zal dan 00:30 worden ;).

[..]

O ja, ik let niet op. Sorry...
pi_150583652
Toch maar even Sport1 aanslingeren nu. 2014 was, misschien juist wel door de dominantie van Mercedes, imo een mooi seizoen. :)
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:52:28 #136
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150583686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:51 schreef Doevelaer het volgende:
Toch maar even Sport1 aanslingeren nu. 2014 was, misschien juist wel door de dominantie van Mercedes, imo een mooi seizoen. :)
Alleen Ferrari dominantie is mooi.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150583706
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:35 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Psst...acestream
Gewoon Sport1 op mijn TV. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 22:53:24 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150583716
Welke races komen op de BBC?

En zijn er ook Sport 1 streams voor morgen? Sky is ook prima maar liever Olav.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:58:31 #139
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_150583892
adamcooperF1 twitterde op donderdag 12-03-2015 om 22:56:38 I understand there's now no chance that @GvanderGarde will have a superlicence today due to block by Contracts Recognition Board reageer retweet
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_150584222
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:58 schreef 4-elements het volgende:
adamcooperF1 twitterde op donderdag 12-03-2015 om 22:56:38 I understand there's now no chance that @GvanderGarde will have a superlicence today due to block by Contracts Recognition Board reageer retweet
Ik las net op GrandPrixradio dat het volgens Charley Whiting geen probleem is met die super licentie.

Artikeltje :
quote:
21:08 Charlie Whiting: superlicentie geen probleem

De Formule 1 race director zelf, Charlie Whiting, heeft verklaard dat die superlicentie voor Giedo van der Garde geen probleem is. Hij voldoet aan de criteria.

Weer een Sauber-argument van tafel.
pi_150584223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:58 schreef 4-elements het volgende:
adamcooperF1 twitterde op donderdag 12-03-2015 om 22:56:38 I understand there's now no chance that @GvanderGarde will have a superlicence today due to block by Contracts Recognition Board reageer retweet
Heeft hij zaterdag pas nodig. Vrije trainingen kunnen met een tijdelijke licentie op basis van zijn Grade A kwalificatie, zoals met Merhi vorig jaar op Monza.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150584225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Alleen Ferrari dominantie is mooi.
Is óók mooi.
Alleen Red Bull Dominantie is kut. Tenzij Max. Of Ricciardo. :')
pi_150584281
Sowieso is het tegenwoordig veel competitiever dan vroeger. Ondanks de dominantie van sommige teams. Het veld ligt veel dichter bij elkaar dan 10, 20, 30, etc. jaar terug.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:09:11 #144
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150584297
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:07 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Is óók mooi.
Alleen Red Bull Dominantie is kut. Tenzij Max. Of Ricciardo. :')
Nee die anderen zijn allemaal kut.
Ferrari boven alles.
Ferrari _O_ _O_ _O_ _O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150584427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:09 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee die anderen zijn allemaal kut.
Ferrari boven alles.
Ferrari _O_ _O_ _O_ _O_
Vettel dominantie was ronduit kut. Maar nu rijdt hij bij Ferrari, als 't aan mij ligt winnen hij en Kimi om-en-om elke race met Kimi als WDC. :)
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:13:38 #146
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150584454
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:12 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Vettel dominantie was ronduit kut. Maar nu rijdt hij bij Ferrari, als 't aan mij ligt winnen hij en Kimi om-en-om elke race met Kimi als WDC. :)
Kan me niet schelen wie ze in die stoeltjes hebben zitten, als Ferrari maar wint.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150584493
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke races komen op de BBC?

En zijn er ook Sport 1 streams voor morgen? Sky is ook prima maar liever Olav.
pi_150584503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:13 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Kan me niet schelen wie ze in die stoeltjes hebben zitten, als Ferrari maar wint.
Inoue en Rosset. Succes!
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:17:31 #149
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150584592
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Inoue en Rosset. Succes!
Als ze maar winnen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 23:17:51 #150
18653 crew  D.
pi_150584605
Ik hoop dat er geen dominantie is
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 23:18:25 #151
18653 crew  D.
pi_150584633
Doornbos over Max nu bij Pauw (Nld1)
pi_150584679
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als ze maar winnen.
Komt goed; Nissany en Badoer in de Williams, Karthikeyan en Tuero in de RB & Mercedes rijdt met Nakano en Takagi. :)
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 23:22:12 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150584761
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:19 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Komt goed; Nissany en Badoer in de Williams, Karthikeyan en Tuero in de RB & Mercedes rijdt met Nakano en Takagi. :)
Tuero was een prima coureur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:27:42 #154
178444 DenS
Crientj <3
pi_150584928
23:22 Giedo is op het circuit
Gideo van der Garde heeft toegang tot de paddock en is inmiddels op het circuit.

:o :o
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:28:35 #155
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150584949
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:27 schreef DenS het volgende:
23:22 Giedo is op het circuit
Gideo van der Garde heeft toegang tot de paddock en is inmiddels op het circuit.

:o :o
Ik las het net! Dat lijkt mij goed nieuws _O_.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150585009
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik las het net! Dat lijkt mij goed nieuws _O_.
Volgens mij gaan er 2 x zoveel wc rollen doorheen bij Sauber dit weekeinde. Al dat zweet tussen de bilnaad, al die aandacht... dat kunnen die Zwitsertjes niet aan.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:31:28 #157
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:30 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Volgens mij gaan er 2 x zoveel wc rollen doorheen bij Sauber dit weekeinde. Al dat zweet tussen de bilnaad, al die aandacht... dat kunnen die Zwitsertjes niet aan.
Tja, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150585031
Zelden zo in spanning gezeten voor een seizoensstart.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:34:31 #159
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:31 schreef Beach het volgende:
Zelden zo in spanning gezeten voor een seizoensstart.
Blij dat ik morgen vrij ben, ben van plan tot een uur of 3 te kijken en te volgen.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 23:36:23 #160
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150585134
Ik heb er wel zin in. Meer door de Nederlandse inbreng dan wat anders
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:36:55 #161
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er wel zin in. Meer door de Nederlandse inbreng dan wat anders
En de soap Sauber V VdG
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150585182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:31 schreef Beach het volgende:
Zelden zo in spanning gezeten voor een seizoensstart.
Hier ook zo.. Denk dat het zo'n 10/12 jaar teruggaat, naar de tijd dat Williams met BMW motoren reed en een wagen als een manta O+
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:38:57 #163
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585203
Update 23:34
Giedo is op weg naar het motorhome van Sauber.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150585214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tuero was een prima coureur.
Zeker. Maar was destijds denk ik toch te jong.

En moet ook eerlijk bekennen dat ik toen 7 jaar oud was en ook niet alles zo scherp onthouden heb. ;)
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:39:31 #165
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hier ook zo.. Denk dat het zo'n 10/12 jaar teruggaat, naar de tijd dat Williams met BMW motoren reed en een wagen als een manta O+
Dat is een beetje voor mijn tijd.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150585262
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef RingBewoner het volgende:
Update 23:34
Giedo is op weg naar het motorhome van Sauber.

waar heb je dit vandaan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:40:36 #167
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:40 schreef Beach het volgende:

[..]

waar heb je dit vandaan
F1today.nl
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:41:26 #168
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:30 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Volgens mij gaan er 2 x zoveel wc rollen doorheen bij Sauber dit weekeinde. Al dat zweet tussen de bilnaad, al die aandacht... dat kunnen die Zwitsertjes niet aan.
ook niet met die zwitsal rotzooi?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2015 @ 23:41:34 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150585294
Zou het ze toch te heet onder de voeten worden?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 23:41:58 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150585304
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:39 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Zeker. Maar was destijds denk ik toch te jong.

En moet ook eerlijk bekennen dat ik toen 7 jaar oud was en ook niet alles zo scherp onthouden heb. ;)
Nouja, hij heeft maar een jaartje gereden maar deed weinig gekke dingen. Geen geweldenaar maar gewoon 'oke'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:42:16 #171
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585311
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het ze toch te heet onder de voeten worden?
Emiel Ratelband is er nu
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150585312
En GrandPrixRadio.nl meldt het ook
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150585363
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:27 schreef DenS het volgende:
23:22 Giedo is op het circuit
Gideo van der Garde heeft toegang tot de paddock en is inmiddels op het circuit.

:o :o
Is-ie gewapend? :o
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:44:31 #174
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585376
Even voor mijn info trouwens, overal lees ik dat VdG geen superlicentie zou hebben, hoe komen ze daarbij?
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:45:34 #175
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585405
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 12 maart 2015 @ 23:45:57 #176
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150585417
Giedo is op weg naar het motorhome van Sauber *O*
pi_150585425
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
Even voor mijn info trouwens, overal lees ik dat VdG geen superlicentie zou hebben, hoe komen ze daarbij?
Hoe kom jij er bij dat ie er wel eentje heeft?
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:46:25 #178
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585429
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
Even voor mijn info trouwens, overal lees ik dat VdG geen superlicentie zou hebben, hoe komen ze daarbij?
dat blijft vreemd. Bij de eerste rechtszaak deze week wordt gemeld dat hij een SL heeft laten zien aan de rechters. Bij het hoger beroep wordt er gezegd dat hij er geen één heeft.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:47:05 #179
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585454
quote:
5s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoe kom jij er bij dat ie er wel eentje heeft?
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef WEST het volgende:

[..]

dat blijft vreemd. Bij de eerste rechtszaak deze week wordt gemeld dat hij een SL heeft laten zien aan de rechters. Bij het hoger beroep wordt er gezegd dat hij er geen één heeft.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:47:14 #180
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585460
quote:
5s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoe kom jij er bij dat ie er wel eentje heeft?
is in de eerste rechtszaak bewijs getoond aan de rechter.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150585461
quote:
Giedo : Hé schat, kom je zo hierheen, drinken we een bier...eeeh colatje.
pi_150585539
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
Even voor mijn info trouwens, overal lees ik dat VdG geen superlicentie zou hebben, hoe komen ze daarbij?
Omdat die jaarlijks verlengd moet worden en dat voor dit jaar nog niet gebeurd is. Hij heeft er een van vorig jaar en voldoet aan de eisen van dit jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150585549
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef WEST het volgende:

[..]

is in de eerste rechtszaak bewijs getoond aan de rechter.
Dat was dus voordat Sauber aan de board doorgaf dat zijn contract beëindigd is.

quote:
As previously noted, one of the steps is that the Contracts Recognition Board has to approve legal aspects of a driver's deal with a team. Monisha Kaltenborn wrote to the CRB last week to claim that the contract had been terminated, but despite the court rulings it seems that Sauber has not written to the CRB to reactivate the contract. That puts a stop to any attempt to fast track a licence through.


[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 23:52:24 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:50:40 #184
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585563
Update 23:43
We wachten op meer informatie vanuit Melbourne. Er lijkt echter beweging te zijn tussen Sauber en Giedo van der Garde. Hierdoor ontkomt het Zwitserse team zo goed als zeker ternauwernood aan de inbeslagnames van de spullen, waaronder de twee wagens.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 12 maart 2015 @ 23:51:11 #185
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150585579
Update - 23:44
Giedo van der Garde heeft een toegangspas gekregen. Zijn management nog niet, die staan op dit moment buiten.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:52:20 #186
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585617
3:19 Over de superlicentie voor Giedo
De superlicentie zingt nu rond in o.a. verschillende media, alsof dat hèt probleem is momenteel. Wat wij tot nu toe weten:

1 F1 Race Director Charlie heeft gisteren tegen journalisten gezegd dat het zo te regelen is.

2 voor de trainingen vandaag is die niet nodig.

3 het is een vertagingstactiek van Sauber, die ze wel eens heel duur kan komen te staan.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:53:16 #187
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585640
Nu heb ik sport1 beeld *O*
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150585659
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:53 schreef WEST het volgende:
Nu heb ik sport1 beeld *O*
Yeah 👍
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:54:28 #189
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585666
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:53 schreef WEST het volgende:
Nu heb ik sport1 beeld *O*
Plotseling of iets geprobeerd?
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 23:55:06 #190
18653 crew  D.
pi_150585680
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:53 schreef WEST het volgende:
Nu heb ik sport1 beeld *O*
Hoe laat de aanmelding gedaan? :P
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 23:55:36 #191
18653 crew  D.
pi_150585696
Je hebt nog 5 minuten om 'm weer op te zeggen trouwens :P
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:55:56 #192
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150585703
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Giedo : Hé schat, kom je zo hierheen, drinken we een bier...eeeh colatje.
Naar die kuttekop van Sauber zeker? >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_150585708
Oeps @F1PaddockPass: Oh dear. Poor old Van der Garde can't get into the Paddock. It seems his FOM pass won't activate the swipes. Cue frantic phone calls... #F1
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:56:45 #194
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585723
thebuxtonblog twitterde op donderdag 12-03-2015 om 23:50:40 Day hasn't started well for van der Garde. Stranded outside the paddock. His pass won't operate the swipe gates. reageer retweet
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:57:39 #195
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585741
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:54 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Yeah 👍
nu nog via sport1go..., als je tv abbo heb.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150585758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Oeps @F1PaddockPass: Oh dear. Poor old Van der Garde can't get into the Paddock. It seems his FOM pass won't activate the swipes. Cue frantic phone calls... #F1
Gewoon net als Lewis Hamilton doen..
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2015 @ 23:58:54 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150585780
GMTA. Wilde die video echt net posten _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:59:37 #198
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Gewoon net als Lewis Hamilton doen..
_O--
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:59:40 #199
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585803
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:54 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Plotseling of iets geprobeerd?
Smartcard eruit en erin gedaan. Toen nog niks en zo opeens springt het beeld.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:59:59 #200
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef D. het volgende:

[..]

Hoe laat de aanmelding gedaan? :P
19:48
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:00:41 #201
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585822
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef WEST het volgende:

[..]

Smartcard eruit en erin gedaan. Toen nog niks en zo opeens springt het beeld.
Nou mooi dat je nu beeld hebt. Geniet ervan zo dadelijk.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:00:46 #202
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585829
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef D. het volgende:
Je hebt nog 5 minuten om 'm weer op te zeggen trouwens :P
je betaald na rato dus als ik om 13:00 opzeg dan betaal je 1 euro ofzo.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:01:52 #203
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585858
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nou mooi dat je nu beeld hebt. Geniet ervan zo dadelijk.
Alleen ga ik nog ff plat of blijf ik wakker :P

ik twijfel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 00:02:04 #204
18653 crew  D.
pi_150585865
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef WEST het volgende:

[..]

je betaald na rato dus als ik om 13:00 opzeg dan betaal je 1 euro ofzo.
Ow, da's nog te overzien :Y

Anyway, nu net mijn bestelling gedaan :P
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:02:29 #205
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150585876
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:01 schreef WEST het volgende:

[..]

Alleen ga ik nog ff plat of blijf ik wakker :P

ik twijfel.
Ik zou na al deze spanning wakker blijven.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:02:35 #206
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150585878
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:02 schreef D. het volgende:

[..]

Ow, da's nog te overzien :Y

Anyway, nu net mijn bestelling gedaan :P
tenminste dat is de ervaring die ik eerder had.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150585984
Goed dat jullie het zeggen, gelijk even opgezegd. :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:09:49 #208
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586059
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:02:24 Da steht er. Guido van der Garde am Eingang zum Fahrerlager. Er will fahren, kommt aber bisher nicht rein. #ausgp http://t.co/SISA34yXRU reageer retweet
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:10:39 #209
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef zoem het volgende:
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:02:24 Da steht er. Guido van der Garde am Eingang zum Fahrerlager. Er will fahren, kommt aber bisher nicht rein. #ausgp http://t.co/SISA34yXRU reageer retweet
Maar net was hij nog binnen? Management staat wel buiten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150586115
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:10 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ja, mooi kut dus.
Lijkt mij nu echt meesterlijk als 1 van de coureurs, zoals Hamilton, Button of Perez hem naar binnen meeneemt. Als dat al mag. Volgens Lewis gaat dat dus wel makkelijker dan ik ooit dacht.

Edit: Jammer, hij is al binnen

Edit 2 : Ja ik ook ! *)
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:12:36 #211
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586116
*O*
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:13:12 #212
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Lijkt mij nu echt meesterlijk als 1 van de coureurs, zoals Hamilton, Button of Perez hem naar binnen meenemen. Als dat al mag. Volgens Lewis gaat dat dus wel makkelijker dan ik ooit dacht.
Sorry, ik deed een edit. :@
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:13:30 #213
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586132
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef tralalala het volgende:
Goed dat jullie het zeggen, gelijk even opgezegd. :P
ik kan nu alleen niet opzeggen.

zal later vandaag eens kijken.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150586142
Ik had wel live-beelden willen zien eigenlijk _O-
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:14:37 #215
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Edit: Jammer, hij is al binnen

Edit 2 : Ja ik ook ! *)
moeten we dat weten? :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150586164
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:13 schreef WEST het volgende:

[..]

ik kan nu alleen niet opzeggen.

zal later vandaag eens kijken.
Kon bij mij pas een dag later via Mijn Ziggo. :Y
pi_150586169
Volgens de ene twitter is ie in en volgens de andere niet :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150586170
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef WEST het volgende:

[..]

moeten we dat weten? :P
Was een reactie op RingBewoner : Sorry, ik deed een edit !

;)
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:15:53 #219
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586180
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef tralalala het volgende:

[..]

Kon bij mij pas een dag later via Mijn Ziggo. :Y
oke kijk ik zaterdag(morgen) even.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:15:58 #220
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586182
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:15:02 10.10 Uhr Ortszeit. Van der Garde mit neuem Pass doch im Fahrerlager. Besucht erst Motorhome, dann Garage. Verrückt. http://t.co/9iPtNJXlpb reageer retweet
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:16:35 #221
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:13 schreef tralalala het volgende:
Ik had wel live-beelden willen zien eigenlijk _O-
Had daar stiekem ook wel op gehoopt bij Sport1.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:16:37 #222
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Was een reactie op RingBewoner : Sorry, ik deed een edit !

;)
oke dacht al :P :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150586203
Op Twitter werd gezegd dat Sergio Perez een guest pass van Force India ging regelen voor Giedo. Zal die daarmee naar binnen zijn gekomen?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:17:23 #224
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef Max23 het volgende:
Op Twitter werd gezegd dat Sergio Perez en guest pass van Force India ging regelen voor Giedo. Zal die daarmee naar binnen zijn gekomen?
Zou me niet verbazen Perez heeft zich relatief fel uitgesproken tegen deze gang van zaken.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:17:36 #225
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586216
Olav :')
grandprixradio twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:09:52 Hi Monica, I'm here!Where is the seat fitting?#Sauber Van der Garde #F1 http://t.co/Sm4STLVsil reageer retweet
grandprixradio twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:15:26 Giedo can call Monisha Monica. reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:18:04 #226
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586229
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:16:40 Van der Garde jetzt in der Garage. Kurz darauf kommen sämtliche Mechaniker heraus. Schwer zu sagen, ob das zusammenhängt. reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:19:04 #227
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586246
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:19:31 #228
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:19 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit volle bak te genieten!! _O_
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:19:41 #229
178444 DenS
Crientj <3
pi_150586262
Hij is blijkbaar binnen nu, incl. helm. Misschien FP2?
pi_150586270
godver wat een soap
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:20:14 #231
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150586277
Als Sauber toch gaat rijden moet ik mijn f1 manager nog wel even aanpassen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150586280
De 2 meest besproken F1 rijders dit moment, beide uit het kleine koude Nederlandje..

Ik ben trots... ik ga slapen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:20:57 #233
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150586289
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vorig jaar waren ze nogal conservatief met het draaien van de toeren. Als je de motor iets efficiënter maakt, wat ze gedaan hebben, kun je meer toeren draaien zonder de regels te breken. Ergo, ze draaien dit jaar met meer toeren en hierdoor is er meer lawaai dan vorig jaar.
Slap gelul. Het zal hetzelfde pussyfooting als vorig jaar zijn.

En aan meer toeren hebben ze niks want die flutbandjes ploffen als je boven de 12k toeren gaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:21:02 #234
178444 DenS
Crientj <3
pi_150586291
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef hmmmz het volgende:
Als Sauber toch gaat rijden moet ik mijn f1 manager nog wel even aanpassen.
Goeie :o
Wordt wel een gok... Hmm.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:21:15 #235
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586299
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:20:13 Van der Garde ist in der Garage. Die Mechaniker machen jetzt Frühstückspause. Was für eine absurde Nummer. #ausgp http://t.co/3md1zaUXYE reageer retweet
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:21:16 #236
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150586300
Hoe lang denken jullie voordat Sport1 een Giedo soap wil opstarten?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:21:38 #237
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef twiFight het volgende:
Hoe lang denken jullie voordat Sport1 een Giedo soap wil opstarten?
Op het moment dat het hoogtepunt al voorbij is? :P
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:21:44 #238
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Meike26 het volgende:
De 2 meest besproken F1 rijders dit moment, beide uit het kleine koude Nederlandje..

Ik ben trots... ik ga slapen.
Ik blijf wakker, dit wil ik meemaken.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150586317
Giedo zit nu te schijten, staat het al op twitter?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:22:12 #240
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef twiFight het volgende:
Hoe lang denken jullie voordat Sport1 een Giedo soap wil opstarten?
Als Giedo slim is schrijft hij een boek.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:22:29 #241
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586332
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef glasshole het volgende:
Giedo zit nu te schijten, staat het al op twitter?
:').

Ga lekker zeiken bij COS in UTO.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:22:35 #242
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Meike26 het volgende:
De 2 meest besproken F1 rijders dit moment, beide uit het kleine koude Nederlandje..

Ik ben trots... ik ga slapen.
Ja daar moeten we zeker trots op zijn. Ook voor Giedo.

Trusten :)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 maart 2015 @ 00:22:38 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150586335
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Slap gelul. Het zal hetzelfde pussyfooting als vorig jaar zijn.

En aan meer toeren hebben ze niks want die flutbandjes ploffen als je boven de 12k toeren gaat.
Aan de banden zal het niet liggen. Die waren vorig jaar nogal conservatief, dus dit jaar moeten ze het ook wel aankunnen, ondanks dat de auto's anderhalf tot twee seconden per ronde sneller gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:23:13 #244
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150586350
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Als Giedo slim is schrijft hij een boek.
"Giedo, the Sauber year(s)". Kan nog wat worden!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150586351
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

:').

Ga lekker zeiken bij COS in UTO.
Giedo heeft net doorgetrokken, ik sta nu ook in de box van Sauber.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:23:26 #246
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150586355
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Aan de banden zal het niet liggen. Die waren vorig jaar nogal conservatief, dus dit jaar moeten ze het ook wel aankunnen, ondanks dat de auto's anderhalf tot twee seconden per ronde sneller gaan
Nee hoor, de FIA heeft gewoon weer aan Pirelli gevraagd of ze weer lekker hard kunnen slijten. Net als in 2012.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150586360
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik blijf wakker, dit wil ik meemaken.
Anders val ik in slaap bij het pakket bezorgen. Komt er wel weer een stoeltje vrij bij PostNL.. ik zie een cirkel.. Nu ik nog een super licentie.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:23:37 #248
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586361
Update : 00:19
Het lijkt erop dat Sergio Perez onze landgenoot heeft geholpen. Door een gasten pasje van Force India zou Giedo de paddock in hebben kunnen lopen.

_O_
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:24:13 #249
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586377
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef twiFight het volgende:

[..]

"Giedo, the Sauber year(s)". Kan nog wat worden!
Mark my words. Heb eerder volgens mij ook al gehint op een verfilming maar dat is misschien een beetje te hoog gegrepen.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:24:23 #250
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150586380
Ik heb Perez nooit gemogen, maar als dit klopt dan krijgt hij van mij dikke bonuspunten!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150586383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef zoem het volgende:
Update : 00:19
Het lijkt erop dat Sergio Perez onze landgenoot heeft geholpen. Door een gasten pasje van Force India zou Giedo de paddock in hebben kunnen lopen.

_O_
Had ik toch gelijk :D
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:24:38 #252
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150586385
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef zoem het volgende:
Update : 00:19
Het lijkt erop dat Sergio Perez onze landgenoot heeft geholpen. Door een gasten pasje van Force India zou Giedo de paddock in hebben kunnen lopen.

_O_
Haha, als het waar is is dat een echte bazenactie!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:24:43 #253
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586388
00:23 Sauber beweegt
Sauber vraagt volgens James Allen een rijderswissel aan.

:o
pi_150586391
*Ik kom nooit mijn bed in zo... * }:|
pi_150586393
Volgens James Allen vraagt Sauber bij de FIA een rijders wissel aan im te voldoen aan de court order.

https://twitter.com/Jamesallenonf1/status/576160790014623744
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:24:59 #256
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:24 schreef twiFight het volgende:
Ik heb Perez nooit gemogen, maar als dit klopt dan krijgt hij van mij dikke bonuspunten!
Hoe kan je Perez niet waarderen?
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 maart 2015 @ 00:25:18 #257
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150586402
zozo ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:26:05 #258
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:24 schreef Meike26 het volgende:
*Ik kom nooit mijn bed in zo... * }:|
_O- _O-

Gewoon op de bank een tukkie doen :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:26:41 #259
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586424
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:20:13 Van der Garde ist in der Garage. Die Mechaniker machen jetzt Frühstückspause. Was für eine absurde Nummer. #ausgp http://t.co/3md1zaUXYE reageer retweet
Ik word helemaal gek hier _O_.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:27:34 #260
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150586445
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:24 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoe kan je Perez niet waarderen?
Gevoelskwestie. Vond 'm al nooit bijzonder en heb me zijn jaar bij McLaren af en toe best zitten ergeren aan hem. Ik weet dat het geen slechte coureur is en hij heeft best prima dingen laten zien, maar dat gevoel gaat bij mij niet meer weg.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:27:44 #261
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586452
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150586454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:24 schreef Meike26 het volgende:
*Ik kom nooit mijn bed in zo... * }:|
Ik lig in mijn bed met de wekker om 2.20 naar slapen doe ik nog niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:28:03 #263
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:27 schreef twiFight het volgende:

[..]

Gevoelskwestie. Vond 'm al nooit bijzonder en heb me zijn jaar bij McLaren af en toe best zitten ergeren aan hem. Ik weet dat het geen slechte coureur is en hij heeft best prima dingen laten zien, maar dat gevoel gaat bij mij niet meer weg.
Kan gebeuren.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:28:06 #264
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150586460
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:24 schreef Meike26 het volgende:
*Ik kom nooit mijn bed in zo... * }:|
Het is wat, he meid?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:28:45 #265
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586471
Udate : 00:22
Volgens een collega journalist uit Spanje van onze redactie kwamen alle monteurs gezamenlijk naar buiten om te ontbijten, vlak nadat Giedo de pitbox binnen is gelopen. Waarschijnlijk wil de teamleiding zonder monteurs en engineers in de buurt praten met Giedo, en uit het zicht van de camera's
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:28:51 #266
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586474
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:27:00 Van der Garde in der #Sauber-Garage. Schon im Rennanzug. Er meint es ernst und will hier fahren. #ausgp http://t.co/lRwu78IBHp reageer retweet
pi_150586489
quote:
Gachot die bij Jordan ooit vervangen werd door ene Schumacher sponsort nu een van de reïncarnaties van dat team.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:29:33 #268
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:28 schreef zoem het volgende:
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:27:00 Van der Garde in der #Sauber-Garage. Schon im Rennanzug. Er meint es ernst und will hier fahren. #ausgp http://t.co/lRwu78IBHp reageer retweet
Hij heeft gewoon een overal aan zo te zien.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:29:38 #269
178444 DenS
Crientj <3
pi_150586494
LindaF1nl twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:25:48 Breaking News: @GvanderGarde is as we speak een stoeltje aan het schuimen!!!!!! reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:30:00 #270
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586500
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:28:58 Der Wagen wäre übrigens der von Marcus Ericsson. Nasr ist auf der anderen Seite der Garage. reageer retweet
Geen Ericsson, wel Nasr. Wel logische (geld)keuze.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:30:17 #271
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:29 schreef DenS het volgende:
LindaF1nl twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:25:48 Breaking News: @GvanderGarde is as we speak een stoeltje aan het schuimen!!!!!! reageer retweet
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:30 schreef zoem het volgende:
reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:28:58 Der Wagen wäre übrigens der von Marcus Ericsson. Nasr ist auf der anderen Seite der Garage. reageer retweet
Goed nieuws dit.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:31:32 #272
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_150586538
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:24 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoe kan je Perez niet waarderen?
Omdat 'ie als een idioot rijdt.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:32:11 #273
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150586555
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:30 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

[..]

Goed nieuws dit.
Niet voor Ericsson. Misschien is het terecht dat hij moet ruimen, maar voor zo'n knul is het net zo sneu als voor Giedo toen die hoorde dat hij niet zou rijden. Hij heeft zelf ter ere ende getrouw een contract getekend en krijgt nu wellicht zijn stoeltje door de neus geboord, exit clausule of niet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:32:48 #274
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586566
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:32 schreef twiFight het volgende:

[..]

Niet voor Ericsson. Misschien is het terecht dat hij moet ruimen, maar voor zo'n knul is het net zo sneu als voor Giedo toen die hoorde dat hij niet zou rijden. Hij heeft zelf ter ere ende getrouw een contract getekend en krijgt nu wellicht zijn stoeltje door de neus geboord, exit clausule of niet.
Sorry, ik ben dan toch te chauvinistisch om dit erg te vinden.
UI Made bij VanilleKwark.
  Forum Admin / PR vrijdag 13 maart 2015 @ 00:33:12 #275
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150586575
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Sorry, ik ben dan toch te chauvinistisch om dit erg te vinden.
En die Ericsson kan er ook niet veel van, zal mij een reet roesten
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:33:17 #276
178444 DenS
Crientj <3
pi_150586579
Benieuwd of we VDG in FP1 al zullen zien.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:33:20 #277
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586582
Ergens nog een livestream van de rechtszaak?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150586589
Wat te doen met de manager...
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:33:48 #279
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150586591
Ik vind het wel sneu voor Ericsson, maar dat neem ik uiteraard Sauber kwalijk, niet Giedo.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:35:01 #280
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586612
adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:33:56 Back in court for the latest episode - it's just starting reageer retweet
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 maart 2015 @ 00:35:14 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150586618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:33 schreef Max23 het volgende:
Wat te doen met de manager...
Goeie vraag. Wij weten het nog niet, omdat de ontwikkelingen elkaar zo snel opvolgen en nog niet duidelijk is wat de situatie precies is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:35:19 #282
178444 DenS
Crientj <3
pi_150586619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:33 schreef Max23 het volgende:
Wat te doen met de manager...
Nasr is dus wel te gebruiken, denk ik :P
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:35:33 #283
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586626
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:31 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Omdat 'ie als een idioot rijdt.
heb liever Perez dan Malledado
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Forum Admin / PR vrijdag 13 maart 2015 @ 00:36:19 #284
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150586645
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:35 schreef WEST het volgende:

[..]

heb liever Perez dan Malledado
Ja, die is helemaal geschift.
pi_150586650
Maldonado heeft een race gewonnen, Perez niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:36:33 #286
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586651
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Goeie vraag. Wij weten het nog niet, omdat de ontwikkelingen elkaar zo snel opvolgen en nog niet duidelijk is wat de situatie precies is.
Meest praktische optie om dadelijk zodra alles duidelijk bekend is de juiste er inzetten en dan gewoon laten meetellen als je Ericcson had?
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:36:36 #287
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586653
adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:35:46 '@GvanderGarde lawyer says @SauberF1Team confirmed last night that it terminated contract lawfully and won't tell CRB otherwise... reageer retweet
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:37:04 #288
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150586662
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:32 schreef twiFight het volgende:

[..]

Niet voor Ericsson. Misschien is het terecht dat hij moet ruimen, maar voor zo'n knul is het net zo sneu als voor Giedo toen die hoorde dat hij niet zou rijden. Hij heeft zelf ter ere ende getrouw een contract getekend en krijgt nu wellicht zijn stoeltje door de neus geboord, exit clausule of niet.
Vorig jaar reed Ericsson ook steeds als laatste. Kan misschien wel wat geld hebben maar geen talent en daarin schat ik vdG toch hoger in.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:37:05 #289
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:36 schreef Beach het volgende:
Maldonado heeft een race gewonnen, Perez niet.
Meer geluk dan wijsheid, hij is nooit meer een schim geweest van dat niveau.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:38:59 #290
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586697
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 13 maart 2015 @ 00:39:21 #291
176766 crew  zoem
zoemt
pi_150586702
tgruener twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:36:53 #F1 Van der Garde right now is doing his seat fitting behind the closed garage door using Ericssons car. #AMuS http://t.co/fHYUih8dcQ reageer retweet
pi_150586717
Wat betreft de F1 manager: gewoon Sauber coureurs 1 en 2 maken? Nasr lijkt vrij zeker van zijn stoeltje.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:40:08 #293
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:33 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Ericsson, maar dat neem ik uiteraard Sauber kwalijk, niet Giedo.
Plus.

Money talks and bullshit takes the bus.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:41:42 #294
178444 DenS
Crientj <3
pi_150586749
tgruener twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:38:14 #F1 Van der Garde will not get his super licence in time for Australian GP. So preparation now is for Malaysia. #AMuS reageer retweet
Hmm.. :'(
pi_150586751
Kan het geen bezigheids therapietje zijn voor van der Garde?

Meewerken tijdens de rechtzaak, zodat de rechter geen beslag gaat leggen oid, daarna vdg er weer uitschoppen?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:42:25 #296
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef DenS het volgende:
tgruener twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:38:14 #F1 Van der Garde will not get his super licence in time for Australian GP. So preparation now is for Malaysia. #AMuS reageer retweet
Hmm.. :'(
Ik snap er geen kut meer van.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150586761
Lijkt er niet op dat Giedo de race gast rijden, omdat de super licence niet op tijd geregeld kan worden. Dus waarschijnlijk alleen de training en vanaf Maleisië de races.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:42:40 #298
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150586768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef Kanjer het volgende:
Kan het geen bezigheids therapietje zijn voor van der Garde?

Meewerken tijdens de rechtzaak, zodat de rechter geen beslag gaat leggen oid, daarna vdg er weer uitschoppen?
En een nieuwe rechtszaak?
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:43:35 #299
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150586794
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Goeie vraag. Wij weten het nog niet, omdat de ontwikkelingen elkaar zo snel opvolgen en nog niet duidelijk is wat de situatie precies is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150586796
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik snap er geen kut meer van.
Wat nu dan weer?
  Forum Admin / PR vrijdag 13 maart 2015 @ 00:43:51 #301
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150586798
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef sasquatsch het volgende:
Lijkt er niet op dat Giedo de race gast rijden, omdat de super licence niet op tijd geregeld kan worden. Dus waarschijnlijk alleen de training en vanaf Maleisië de races.
Een voorlopige superlicentie kan in principe vrij snel geregeld worden.

Ik zie net dat het toch niet gaat lukken............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')