abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150562089
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 13-03-2015 14:19:12 ]
pi_150562206
Voordat mensen gaan klagen dat de openingspost verneukt is, dat heeft degene gedaan die het laatst de wiki heeft aangepast. De tags voor bold en underlined staan niet juist. Ik pas het thuis wel verder aan.

Had een lekke band vandaag met werken voor EW trouwens :o
pi_150562220
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zijn die gelimiteerd? Ik twijfelde tussen gelimiteerd of gewoon langzaam want ik had er vorige week eentje en daar kwam ik plankgas ook niet op de 120km/u.
Ja, maar rechts naast het stuur zit een knop eco, en dan kan die gewoon 135 op de gps. Valt me beetje tegen van jullie dat jullie dat niet gevonden hebben. :P
pi_150562321
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef cheese. het volgende:

[..]

Ja, maar rechts naast het stuur zit een knop eco, en dan kan die gewoon 135 op de gps. Valt me beetje tegen van jullie dat jullie dat niet gevonden hebben. :P
Wel de knop gezien maar ik dacht juist dat eco al uit stond.
pi_150562437
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wel de knop gezien maar ik dacht juist dat eco al uit stond.
Dan gaat die uit, ik heb op de 1 of andere manier die Transit bij 1 op de 2 ritjes die ik doe. Word je idd niet vrolijk van
pi_150563895
Leuk projectje net, allemaal Peugeot GTI's naar een politieacademie voor een soort raceevent ofzo _O-. Paar hadden het genoegen om een RCZ te rijden. Ook was er deze dikke 208 gti

أنا مغربي
pi_150564298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:20 schreef DrSnuggle het volgende:
Hmm, ik ben een korpsbal. :'(

al ben ik het er totaal niet mee eens, draag je een jasje, dan is een stropdas netjes, maar niet noodzakelijk. Draag je geen jasje, dan vind ik een stropdas al helemaal overbodig, alleen overhemd vind ik dan netter staan.

Daarbij zou ik nooit een stropdas dragen als het niet nodig is, bij werk is het verplicht, maar na werk gaat de stropdas los of af en bovenste knoopje open en ben ik maar weer een "korpsbal".
Eens. En een das zonder jasje is voor buschauffeurs :')
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:16 schreef Drowzz het volgende:

[..]

En die is er niet haha
Klopt :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:22:28 #8
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150564531
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Eens. En een das zonder jasje is voor buschauffeurs :')

[..]

Klopt :'(
Sta vandaag op een sport beurs, gewoon spijkerbroek, net overhemd en een sportief jasje erover hoor.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150564549
Wat is het heerlijk weer vandaag! :D Het is dat ik op tijd thuis wil zijn voor mijn broertjes verjaardag, anders was ik even ergens op een parkeerplaats een kopje thee gaan drinken. Nog drie kwartier bussen en dan mag ik in mijn 75pk caddy weer naar Groningen tuffen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150564675
Lol, werd gebeld voor spoed wieuwerd, er stond blijkbaar een hiker in winsum Groningen :+ wieuwerd is uiteindelijk toch zelf maar gaan rijden haha, dus geen werk voor mij

[ Bericht 4% gewijzigd door Drowzz op 12-03-2015 14:33:35 ]
pi_150565700
Dit is dus mijn rit van vandaag:

Breda - Apeldoorn met EW auto.
Apeldoorn - Nunspeet - Uden - Groningen - Apeldoorn
Dan weer naar Breda met de EW mobiel.

Iets van ruim 700km, en zo'n 18 uur werken. :D

Auto is een Audi A6, prima.
Nee.
pi_150565762
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Sta vandaag op een sport beurs, gewoon spijkerbroek, net overhemd en een sportief jasje erover hoor.
Prima toch?

Zodra het wat warmer wordt, laat ik mijn winterjas thuis en trek ik gewoon een jasje en overhemd aan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150565764
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:00 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit is dus mijn rit van vandaag:

Breda - Apeldoorn met EW auto.
Apeldoorn - Nunspeet - Uden - Groningen - Apeldoorn
Dan weer naar Breda met de EW mobiel.

Iets van ruim 700km, en zo'n 18 uur werken. :D

Auto is een Audi A6, prima.
Zo kom je nooit in Groningen, en zo twee keer in de week. :D
Maar ook een prima klant vind ik. :)
pi_150565857
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:02 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Zo kom je nooit in Groningen, en zo twee keer in de week. :D
Maar ook een prima klant vind ik. :)
Absoluut fijne klant! Toen ik vertelde dat mijn ouders in de buurt van Uden wonen (30 km vandaan) stelde hij voor dat ik daar maar moest gaan lunchen tijdens zijn afspraak. :D
Nee.
  donderdag 12 maart 2015 @ 15:23:15 #15
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150566477
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:02 schreef yosander het volgende:

[..]

Prima toch?

Zodra het wat warmer wordt, laat ik mijn winterjas thuis en trek ik gewoon een jasje en overhemd aan :P
Ik heb een paar van die softshell Jacks aan wat evenementen over gehouden, die zijn heerlijk in het voor- en najaar
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150567186
Wie kwam ik net tegen bij NL in grun?
pi_150567566
Mij niet, maar ik was degene die die Berlingo zo asociaal naast de ingang had gezet :D :+

(Niet echt asociaal maar mooi meteen naast de deur :P )

Had wel een hele domme fout gemaakt :') Had vanuit de gauwigheid in de rit instructie overdrachtformulier zien staan, dus pakte bij het ophaaladres de eerste de beste overdrachtformulier uit m'n voorraad, maar dat was dus een AR-overdrachtformulier en geen NL-overdrachtformulier :')


Had in die Transit trouwens wel een Eco-knop gezien, maar verder niet bij nagedacht dat die kon helpen :P wel even op een parkeerplaats het instructieboekje er bij gepakt en daar stond wel iets in over snelheidsbegrenzer die de dealer in kan stellen, dus dacht niet dat ik het kon veranderen :+
pi_150567800
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Eens. En een das zonder jasje is voor buschauffeurs :')

[..]

Klopt :'(
Haten op dassen zonder jassen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150568753
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haten op dassen zonder jassen. :')
Haten op zuipclubs :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150568958
Morgen al voor de derde keer geen rit sinds maandag mweeh.
Ze naaien mij op
pi_150568979
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haten op dassen zonder jassen. :')
Haten op korrrrrrpsballen... :')
pi_150569228
Vandaag 2x gebeld, een ritje Den Helder-Rozenburg en morgen hetzelfde met een ritje Amsterdam-Purmerend erachteraan. Zo schiet het op met die uurtjes :D
Helaas reed de bus me net wel voorbij, terwijl duidelijk op het bordje staat dat hij om 16:56 wel op de bushalte stopt. Grrr. :s
pi_150569303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:58 schreef ShuttleDriver het volgende:
Vandaag 2x gebeld, een ritje Den Helder-Rozenburg en morgen hetzelfde met een ritje Amsterdam-Purmerend erachteraan. Zo schiet het op met die uurtjes :D
Helaas reed de bus me net wel voorbij, terwijl duidelijk op het bordje staat dat hij om 16:56 wel op de bushalte stopt. Grrr. :s
Gebruik OVinfo, kun je live bussen volgen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:12:40 #24
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_150569596
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:59 schreef A_Valbuena het volgende:
Leuk projectje net, allemaal Peugeot GTI's naar een politieacademie voor een soort raceevent ofzo _O-. Paar hadden het genoegen om een RCZ te rijden. Ook was er deze dikke 208 gti

[ afbeelding ]
Die 208 GTI in die kleuren is zo schofterig nice! ^O^
Peugeot altijd +1
pi_150570170
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haten op korrrrrrpsballen... :')
Denken dat het stoer is om bij zo'n club te horen. :')

Vandaag weer bewezen. Groepsgenoot wil een eindpresentatie ditchen omdat hij een bijeenkomst van een studentenvereniging heeft. :'):')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150570317
https://www.facebook.com/hobie.huizer?fref=ts

jaja

Kijk die vriendin dan. 11.gif

Heette ik maar Hobie. 9.gif

Haar muzieksmaak:
Ed Sheeran
Jay-Wood
John Mayer
The Script

:') - :') = :') :') :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150570513
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Denken dat het stoer is om bij zo'n club te horen. :')

Vandaag weer bewezen. Groepsgenoot wil een eindpresentatie ditchen omdat hij een bijeenkomst van een studentenvereniging heeft. :'):')
Ik zou ook liever naar de bijeenkomst van Wouterrrr, Douwe en Valentijn gaan dan naar zo'n suffe presentatie. :')
pi_150570580
quote:
18s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef RacerDKB het volgende:
Voordat mensen gaan klagen dat de openingspost verneukt is, dat heeft degene gedaan die het laatst de wiki heeft aangepast. De tags voor bold en underlined staan niet juist. Ik pas het thuis wel verder aan.

Had een lekke band vandaag met werken voor EW trouwens :o
Woops sorry, alleen bij namen wat weggehaald. Dus niet.zo erg
Zie!
pi_150570674
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:44 schreef Amoeba het volgende:
https://www.facebook.com/hobie.huizer?fref=ts

jaja

Kijk die vriendin dan.

Die is met haar mond dicht knapper dan met haar mond open :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150570771
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:53 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik zou ook liever naar de bijeenkomst van Wouterrrr, Douwe en Valentijn gaan dan naar zo'n suffe presentatie. :')
Een presentatie die wij moeten geven pik :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150570781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:00 schreef trolley het volgende:

[..]

Die is met haar mond dicht knapper dan met haar mond open :')
Toerisme studentje he :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150571189
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Een presentatie die wij moeten geven pik :')
Daarom juist

Pik :')
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:25:45 #33
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150571226
Er had hier toch iemand een auto gekocht in Amerika? Heb je daar ook een soort Autoscout?
#26 || Luciano da Silva
pi_150571319
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
Er had hier toch iemand een auto gekocht in Amerika? Heb je daar ook een soort Autoscout?
Craigslist vooral denk ik.
pi_150571632
Helaas vandaag niet gebeld voor een ritje voor morgen
pi_150572179
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:42 schreef asndrag0n het volgende:
Helaas vandaag niet gebeld voor een ritje voor morgen
3e dag op rij niet hier :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150572207
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:44 schreef Amoeba het volgende:
https://www.facebook.com/hobie.huizer?fref=ts

jaja

Kijk die vriendin dan. [ afbeelding ]

Heette ik maar Hobie. [ afbeelding ]

Haar muzieksmaak:
Ed Sheeran
Jay-Wood
John Mayer
The Script

:') - :') = :') :') :')
Ermahgerd hij studeert in Grunn
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150572250
wat een heerlijke rit vandaag _O_ Prachtig weer dus het schuifdak maar open gedaan in de tweecilinder Fiat 500 van vandaag 8-) Wat klinkt die motor goed trouwens, niet verwacht :9
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:26:30 #39
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150573496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:12 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Peugeot altijd +1
Peugeot 309 O+
#26 || Luciano da Silva
pi_150573971
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Peugeot 309 O+
Vanmiddag zien rijden :D Gaaf bakkie :)
pi_150573992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
Er had hier toch iemand een auto gekocht in Amerika? Heb je daar ook een soort Autoscout?
Dat was ik ja. Craigslist heb je inderdaad om vooral te zoeken naar particuliere auto's. Voor de rest zijn er wel een paar van die autotrack websites maar ik ben eigenlijk vooral zelf langs verschillende dealers gereden. Vaak heb je hele straten vol staan met alleen maar autohandelaren. Ik had zelf mijn auto gekocht bij een Subaru garage die veel positieve reviews op internet had staan :)
pi_150574078
Morgen en overmorgen trouwens 2 volle dagen werken voor een zekere lijsttrekker die het land door gaat. Met wat geluk tik ik de 30 uur aan in 2 dagen :p
pi_150574170
Overigens zou ik het allerliefste een 205 of 106 gti uit m'n geboortejaar, '95 :D Of een Rallye :P
pi_150579432
Peugeot, prima merk. Alleen jammer van de problemen die ze hadden met de Duitse motoren.. :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150580114
Morgen weer geen werk. :( En vandaag vier uur in die caddy door gebracht, waarvan anderhalf in de file. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_150580440
Hier ook geen werk voor morgen. Hoop wel op een spoedrit. Wat voor auto maakt me niet eens meer uit :'(
pi_150581617
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:41 schreef stripe het volgende:
Hier ook geen werk voor morgen. Hoop wel op een spoedrit. Wat voor auto maakt me niet eens meer uit :'(
Daihatsu Cuore, ouder model. Wedden dat je geen zin meer hebt om te gaan?

Die bak uit 2008 was echt de verschrikkelijkste auto waar ik ooit in gereden heb.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150582552
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daihatsu Cuore, ouder model. Wedden dat je geen zin meer hebt om te gaan?

Die bak uit 2008 was echt de verschrikkelijkste auto waar ik ooit in gereden heb.
Toevallig rijd ik heel veel in een Daihatsu Cuore. Wel een hele hele hele oude. Dat vind ik juist een leuke auto: geen stuurbekrachtiging, geen rembekrachtiging en een gasrespons waar veel moderne auto's niet eens meer bij in de buurt komen. Alles heel natuurlijk waardoor je alles goed aanvoelt.
pi_150582609
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:18 schreef stripe het volgende:

[..]

Toevallig rijd ik heel veel in een Daihatsu Cuore. Wel een hele hele hele oude. Dat vind ik juist een leuke auto: geen stuurbekrachtiging, geen rembekrachtiging en een gasrespons waar veel moderne auto's niet eens meer bij in de buurt komen. Alles heel natuurlijk waardoor je alles goed aanvoelt.
:'( echt een grotere kutbak bestaat er niet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150582872
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:'( echt een grotere kutbak bestaat er niet.
Ok. Zeg ook niet dat het een fantastisch ding is maar duurdere auto's zoals een Peugeot 107/108 of Aygo of C1 rijden Nog veel slechter.
pi_150583568
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:27 schreef stripe het volgende:

[..]

Ok. Zeg ook niet dat het een fantastisch ding is maar duurdere auto's zoals een Peugeot 107/108 of Aygo of C1 rijden Nog veel slechter.
Zolang je maar snoeihard Echoes kunt afspelen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150585206
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:27 schreef stripe het volgende:

[..]

Ok. Zeg ook niet dat het een fantastisch ding is maar duurdere auto's zoals een Peugeot 107/108 of Aygo of C1 rijden Nog veel slechter.
Hier een cuore uit '04, Best leuk bakkie hoor, doordat ze niks wegens doen ze 0-50 best snel :) boven de 100 zullen we het niet over hebben
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:09:25 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150588440
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Vanmiddag zien rijden :D Gaaf bakkie :)
Wij hebben er één gehad. Heerlijk rijden O+
#26 || Luciano da Silva
pi_150588764
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wij hebben er één gehad. Heerlijk rijden O+
Kwam bij m'n oude kamer in de buurt ook een gave nineties' sportwagen tegen regelmatig: een Volvo 480 :D Prachtige auto vind ik dat!

  vrijdag 13 maart 2015 @ 08:18:33 #55
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150588936
Moet er nog iemand naar Schiphol?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150589014
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:00 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Kwam bij m'n oude kamer in de buurt ook een gave nineties' sportwagen tegen regelmatig: een Volvo 480 :D
Een Volvo 480 vind ik niet echt een sportwagen. Klapkoplampen zijn daarentegen wel heel epish _O_
pi_150589182
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:25 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Een Volvo 480 vind ik niet echt een sportwagen. Klapkoplampen zijn daarentegen wel heel epish _O_
Goed, sportieve coupé dan :P Ik vind 'm in ieder geval gaaf! :)
pi_150594074
Tis dat die dingen vaak doorgeroest zijn, anders was het wel een toffe coupe idd
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150595484
Moebs gespot @ tafel 7 van het metaforum :o?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:58:36 #60
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150597942
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef kweenie1 het volgende:
Moebs gespot @ tafel 7 van het metaforum :o?
Laat me met rust :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:09:30 #61
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150602220
Hatsee, heerlijk koffie drinken op het strand bij zo'n strandtent in Wassenaar. Het werken is weer zwaar vandaag :p
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:06:08 #62
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150607693
Ik zag op de A2 vandaag echt een dikke 599 GTO ja _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:35:48 #63
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150614839
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:00 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Kwam bij m'n oude kamer in de buurt ook een gave nineties' sportwagen tegen regelmatig: een Volvo 480 :D Prachtige auto vind ik dat!

[ afbeelding ]
Oef, die zou ik ook nog wel willen hebben!
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:59:28 #64
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_150615999
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik zag op de A2 vandaag echt een dikke 599 GTO ja _O_
Misschien wel de auto met het allerlekkerste geluid! :9~
pi_150616229
Maandag een ritje van Groningen naar Veendam, in een partner. Hopelijk komt er nog wat achteraan, moet per se om negen uur ophalen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_150617398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:03 schreef Sarasi het volgende:
Maandag een ritje van Groningen naar Veendam, in een partner. Hopelijk komt er nog wat achteraan, moet per se om negen uur ophalen. :')
Wow :P
Maandag voor de 4e dag op rij op een spoedje hopen ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150617529
Ik had ook vier dagen achter elkaar geen werk laatst. En vandaag ook al niet, en maandag dit. Gaat niet echt denderend de laatste tijd. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_150617590
Hier ook al een tijdje geen werk meer gehad :'( -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150617729
Skere tijden inderdaad
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:40:38 #70
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150618046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:03 schreef Sarasi het volgende:
Maandag een ritje van Groningen naar Veendam, in een partner. Hopelijk komt er nog wat achteraan, moet per se om negen uur ophalen. :')
maandag Son - roffa :') en roffa - amersfoort, 2x een Golf

volkswagen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:46:53 #71
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150618266
Maandag vrij dagje, aangezien de Octavia regelmatig lange ritten moet rijden om de motor in topconditie te houden (zo lees ik vaak bij verhalen over de 1.8T) zit ik eraan te denken om om een leuke route uit te stippelen en eens een lekker stuk te gaan sturen :7

Iemand tips voor een leuk stukje Autobahn? :+
pi_150618324
Ik deze week 2 dagen beschikbaar, 2 dagen werk :P Niet per se de mooiste auto's of zo of de langste ritjes maar goed, werk is werk :)
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:48:39 #73
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150618339
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag vrij dagje, aangezien de Octavia regelmatig lange ritten moet rijden om de motor in topconditie te houden (zo lees ik vaak bij verhalen over de 1.8T) zit ik eraan te denken om om een leuke route uit te stippelen en eens een lekker stuk te gaan sturen :7

Iemand tips voor een leuk stukje Autobahn? :+
Naar de sloop met dat ding, in Rotterdam. Lang genoeg.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:51:33 #74
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150618466
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:48 schreef underground1009 het volgende:
Ik deze week 2 dagen beschikbaar, 2 dagen werk :P Niet per se de mooiste auto's of zo of de langste ritjes maar goed, werk is werk :)
Ik doe even 3 uit 3.

Maandag de hele dag, wisseltje Utrecht, woensdag naar Groningen, trein terug. Donderdag nog een ritje bij de appdivisie afgetroggeld voor vrijdag, het vaste Eindje - Schiphol gekregen. Die 508 was best prima, verder 2 up!s en een Sharan :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:54:35 #75
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150618583
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Naar de sloop met dat ding, in Rotterdam. Lang genoeg.
Dat staat niet op de planning, daar is hij te rood voor.
Hoewel Rotterdam natuurlijk wel een fantastische stad is
pi_150618693
Ik heb deze week 3/3 beschikbare dagen gewerkt :D laat ik hopen dat dit zo door blijft gaan :D
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:57:50 #77
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150618723
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:57 schreef ShuttleDriver het volgende:
Ik heb deze week 3/3 beschikbare dagen gewerkt :D laat ik hopen dat dit zo door blijft gaan :D
Tik 'm aan ouwe. Belasting betalen zullen we.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150619475
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:59 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Misschien wel de auto met het allerlekkerste geluid! :9~
Dan vergeet je de Alfa 8C of de Maserati Granturismo
pi_150619604
Vorige week had ik wel 4 uit 4 8-)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150619814
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag vrij dagje, aangezien de Octavia regelmatig lange ritten moet rijden om de motor in topconditie te houden (zo lees ik vaak bij verhalen over de 1.8T) zit ik eraan te denken om om een leuke route uit te stippelen en eens een lekker stuk te gaan sturen :7

Iemand tips voor een leuk stukje Autobahn? :+
A31 is vrij aardig omdat hij zo goed als parallel loopt met de Nederlandse grens.

Zoek wel even op de site van de Duitse Rijkswaterstaat waar de werkzaamheden zijn, want je zal net zien dat ze precies daar 15km lang een afzetting hebben :')
pi_150622626
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tik 'm aan ouwe. Belasting betalen zullen we.
Ze mogen eerst wel even het geld wat ze vorig jaar van me gejat hebben terug betalen.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 06:29:40 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150624793
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Naar de sloop met dat ding, in Rotterdam. Lang genoeg.
Ik zal jou naar de sloop brengen, met je Skoda-haat :')
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 14 maart 2015 @ 06:30:23 #83
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150624796
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

A31 is vrij aardig omdat hij zo goed als parallel loopt met de Nederlandse grens.

Zoek wel even op de site van de Duitse Rijkswaterstaat waar de werkzaamheden zijn, want je zal net zien dat ze precies daar 15km lang een afzetting hebben :')
Valt nu wel mee daar geloof ik.

Ach, Irritatie, gewoon ff Berlijn op en neer knallen :7
#26 || Luciano da Silva
pi_150626136
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 06:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Valt nu wel mee daar geloof ik.

Ach, Irritatie, gewoon ff Berlijn op en neer knallen :7
dan wel even een foto maken bij potzdamer platz als bewijs ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 14 maart 2015 @ 09:49:32 #85
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150626376
Wel even een roodfilter gebruiken he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150626695
Het stukje vanaf Arnhem richting Düsseldorf is opnieuw geasfalteerd, daar heb ik al eens de 269 aangetikt, succes :p

Niets van dat alles voor mij helaas, gisteren al 18 uur gewerkt en vandaag weer 12, in een Opel.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 13:57:22 #87
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150631503
Lekker dit. Op 4 maart 's ochtends die auto overgeschreven, krijg ik nog even een bekeuring binnen van die gozer die die auto heeft gekocht om half 8 's avonds. RDW/CJIB faal :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:08:20 #88
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150631841
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 10:15 schreef Sjouveur het volgende:
Het stukje vanaf Arnhem richting Düsseldorf is opnieuw geasfalteerd, daar heb ik al eens de 269 aangetikt, succes :p

Niets van dat alles voor mij helaas, gisteren al 18 uur gewerkt en vandaag weer 12, in een Opel.
A3 is dat toch?

269 zal ik niet gaan halen ben ik bang. Al eens 240 aangetikt toen ik van het gas af moest, voor m'n gevoel zat er nog nét iets meer in, maar niet heel veel :P

Waarin/op reed jij dan? :D
pi_150634452
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

A3 is dat toch?

269 zal ik niet gaan halen ben ik bang. Al eens 240 aangetikt toen ik van het gas af moest, voor m'n gevoel zat er nog nét iets meer in, maar niet heel veel :P

Waarin/op reed jij dan? :D
Klopt, dat is de A3. 240 vind ik persoonlijk ook al hard zat :P Ik reed zelf in een Porsche Cayenne S, hilarisch zo'n tank op topsnelheid. Hij was daarbij ook nog eens zo stabiel als een tank op die snelheid, prima bak :)
  zondag 15 maart 2015 @ 19:42:01 #90
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150673282
Locatiewerk weer voor morgen.. Hopen op E300's/CLA's :7
أنا مغربي
pi_150673468
Helaas voor mij morgen geen locatiewerk, maar losse ritten. Een C1 en een 107 zijn mij gegund. :7
  zondag 15 maart 2015 @ 21:10:05 #92
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150677392
Bezwaar tegen een CJIB zaak instellen, dat kan ik ook weer van m'n bucketlist schrappen. Overigens is bezwaar instellen en geen gelijk halen natuurlijk wel kansloos. :7

Joppie, had je trouwens nou uiteindelijk die bekeuring moeten betalen na al die WOB verzoeken?

Tevens is mijn 25kW paardje net wel vierkant zoekgereden bij het stoplicht door een ML AMG. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150677913
Kom racen dan Amoeba. "Hobbie"
  zondag 15 maart 2015 @ 21:29:09 #94
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150678245
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:21 schreef Drilboor het volgende:
Kom racen dan Amoeba. "Hobbie"
Ik maak je kapot.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 15 maart 2015 @ 22:36:16 #95
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150681193
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:10 schreef Amoeba het volgende:
Bezwaar tegen een CJIB zaak instellen, dat kan ik ook weer van m'n bucketlist schrappen. Overigens is bezwaar instellen en geen gelijk halen natuurlijk wel kansloos. :7

Joppie, had je trouwens nou uiteindelijk die bekeuring moeten betalen na al die WOB verzoeken?

Ja, maar dat had niks met elkaar te maken hehe.
#26 || Luciano da Silva
pi_150685654
Wel rustig zeg laatste dagen
Zie!
pi_150687135
Onderweg naar lijn 12 voor mijn partner. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150687181
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:07 schreef Sarasi het volgende:
Onderweg naar lijn 12 voor mijn partner. :)
Als je dit bericht uit de context haalt zou je hier wat heel anders denken :+
pi_150687231
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als je dit bericht uit de context haalt zou je hier wat heel anders denken :+
Ik heb een geheime affaire met de buschauffeur. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_150687276
Volgens mij heeft hij een ander. ;( Zag hem nog net wegrijden toen ik aan kwam op CS, volgens 9292 is dat ding vier minuten te vroeg vertrokken. :( Dus nu maar in lijn 178 gestapt, lopen vanaf Roodehaan. Tyfuseind weer, maar ik MOET op tijd zijn nu natuurlijk. :')

Edit: en toen stond er opeens nog een 12 toen mijn bus wegreed? Wat is dit voor samenzwering? :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_150687727
Klinkt als een standaard maandagochtend :P
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  maandag 16 maart 2015 @ 09:08:06 #102
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150687855
Mag een stukkie lopen zo..

Badhoevedorp - Lijnden, 3,4 km :')
أنا مغربي
  maandag 16 maart 2015 @ 09:11:39 #103
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150687916
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:24 schreef Sarasi het volgende:
Volgens mij heeft hij een ander. ;( Zag hem nog net wegrijden toen ik aan kwam op CS, volgens 9292 is dat ding vier minuten te vroeg vertrokken. :( Dus nu maar in lijn 178 gestapt, lopen vanaf Roodehaan. Tyfuseind weer, maar ik MOET op tijd zijn nu natuurlijk. :')

Edit: en toen stond er opeens nog een 12 toen mijn bus wegreed? Wat is dit voor samenzwering? :{
Kwam toch pas al protip hier voorbij? Dat er smorgens twee twaalven rijden.

Ik heb trouwens echt maandagochtend, trein vanuit Barneveld rijdt met vertraging, Amersfoort-Utecht ook en die staat nu ook weer stil. Gisteravond een whiskey proeverij gehad, dus opstaan was sowieso al moeilijk. :|
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150688352
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:11 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Kwam toch pas al protip hier voorbij? Dat er smorgens twee twaalven rijden.

Ik heb trouwens echt maandagochtend, trein vanuit Barneveld rijdt met vertraging, Amersfoort-Utecht ook en die staat nu ook weer stil. Gisteravond een whiskey proeverij gehad, dus opstaan was sowieso al moeilijk. :|
Dat is ook zo ja. Alweer helemaal vergeten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150688622
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:24 schreef Sarasi het volgende:
Volgens mij heeft hij een ander. ;( Zag hem nog net wegrijden toen ik aan kwam op CS, volgens 9292 is dat ding vier minuten te vroeg vertrokken. :( Dus nu maar in lijn 178 gestapt, lopen vanaf Roodehaan. Tyfuseind weer, maar ik MOET op tijd zijn nu natuurlijk. :')

Edit: en toen stond er opeens nog een 12 toen mijn bus wegreed? Wat is dit voor samenzwering? :{
Dat was die extra bus waar ik t laatst over had :*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150688653
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is ook zo ja. Alweer helemaal vergeten.
Kan gebeuren op de maandagochtend :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150688842
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:52 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat was die extra bus waar ik t laatst over had :*
Stomme ding staat ook niet op 9292. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_150690058
quote:
16s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Stomme ding staat ook niet op 9292. ;(
Klopt, is alleen voor de eckte :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150690674
Ach, vanaf Roodehaan was het uiteindelijk ook eigenlijk niet echt veel verder lopen. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:11:41 #110
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150694023
Vanochtend een half uur door de tabak-koffie-thee fabriek panden gedoold op zoek naar een of ander onderdeel. :') CP nam z'n telefoon niet, beveiliger stuurde me de verkeerde kant op en de planning wist ook niks nuttigs te verzinnen.

Uiteindelijk dat onderdeel op Google opgezocht en maar het algemene nummer gebeld. Echt zo'n kutreden waarom die vent z'n telefoon niet aanneemt, hij kende het nummer niet. :') Je weet toch dat er een auto gebracht wordt of niet?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150696056
Mijn navigatie was zo oud als de neten en kende dus alle veranderingen vanaf zes jaar geleden ofzo niet. Nu heeft mijn moeder me gisteren een universele smartphonehouder gegeven die ze zelf niet prettig vond werken. Ik vind 'm wel fijn, heb het ding vandaag even uitgeprobeerd en voor mij werkt het prima. :) Ik heb alleen nog het probleem van navigatie.

Vandaag heb ik Google maps gebruikt voor het eerste stukje, maar dat kost nog best wat data. Halverwege heb ik mijn data uitgezet, helemaal uit. Toch bleef Google maps werken. Iemand verklaringen hiervoor? Volgens mij zou maps navigatie alleen online moeten werken, namelijk. En weet iemand een goed navigatieprogramma voor op de telefoon die dus zonder databundel te gebruiken is? :)

Het liefst heb ik een app die niet meedraait (dus oost blijft oost, je rijdt niet altijd naar boven in het scherm), die de maximumsnelheid laat zien en die een ETA geeft. Volume moet wel redelijk hard kunnen, ik wil er de radio niet voor uitzetten. Zal vast wel ergens op Fok een topic over te vinden zijn, maar ik vraag het toch ook maar even hier. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_150696250
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Sarasi het volgende:
Mijn navigatie was zo oud als de neten en kende dus alle veranderingen vanaf zes jaar geleden ofzo niet. Nu heeft mijn moeder me gisteren een universele smartphonehouder gegeven die ze zelf niet prettig vond werken. Ik vind 'm wel fijn, heb het ding vandaag even uitgeprobeerd en voor mij werkt het prima. :) Ik heb alleen nog het probleem van navigatie.

Vandaag heb ik Google maps gebruikt voor het eerste stukje, maar dat kost nog best wat data. Halverwege heb ik mijn data uitgezet, helemaal uit. Toch bleef Google maps werken. Iemand verklaringen hiervoor? Volgens mij zou maps navigatie alleen online moeten werken, namelijk. En weet iemand een goed navigatieprogramma voor op de telefoon die dus zonder databundel te gebruiken is? :)

Het liefst heb ik een app die niet meedraait (dus oost blijft oost, je rijdt niet altijd naar boven in het scherm), die de maximumsnelheid laat zien en die een ETA geeft. Volume moet wel redelijk hard kunnen, ik wil er de radio niet voor uitzetten. Zal vast wel ergens op Fok een topic over te vinden zijn, maar ik vraag het toch ook maar even hier. :P
Ik zweer trouw bij Navigator. Is een gratis ofline app en heeft alle dingen die je wilt hebben.
  maandag 16 maart 2015 @ 14:11:27 #113
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_150696256
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Sarasi het volgende:
Mijn navigatie was zo oud als de neten en kende dus alle veranderingen vanaf zes jaar geleden ofzo niet. Nu heeft mijn moeder me gisteren een universele smartphonehouder gegeven die ze zelf niet prettig vond werken. Ik vind 'm wel fijn, heb het ding vandaag even uitgeprobeerd en voor mij werkt het prima. :) Ik heb alleen nog het probleem van navigatie.

Vandaag heb ik Google maps gebruikt voor het eerste stukje, maar dat kost nog best wat data. Halverwege heb ik mijn data uitgezet, helemaal uit. Toch bleef Google maps werken. Iemand verklaringen hiervoor? Volgens mij zou maps navigatie alleen online moeten werken, namelijk. En weet iemand een goed navigatieprogramma voor op de telefoon die dus zonder databundel te gebruiken is? :)

Het liefst heb ik een app die niet meedraait (dus oost blijft oost, je rijdt niet altijd naar boven in het scherm), die de maximumsnelheid laat zien en die een ETA geeft. Volume moet wel redelijk hard kunnen, ik wil er de radio niet voor uitzetten. Zal vast wel ergens op Fok een topic over te vinden zijn, maar ik vraag het toch ook maar even hier. :P
Skobbler, kost een paar euro in de app store maar is het helemaal waard. Gebruik zelf alsnog liever m´n navigatie die de route alleen met paard en wagen laat zien maar die paar x dat ik Skobbler gebruikte beviel dat ook wel goed.
  maandag 16 maart 2015 @ 14:13:22 #114
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150696348
Geinige weg die A31.

Oberhausen viel me trouwens wel tegen, vrij saaie stad
  maandag 16 maart 2015 @ 14:15:05 #115
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150696430
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Geinige weg die A31.

Oberhausen viel me trouwens wel tegen, vrij saaie stad
Hoe hard liep ie?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150696443
Over een paar maanden krijg ik waarschijnlijk mijn moeders oude navigatie met lifelong updates, dus dan ga ik dat ook wel weer gebruiken. Vind ik toch handiger. Maar tot die tijd is het wel fijn als mijn navigatie de rondweg bij Eindhoven kent en de juiste afslagen aangeeft. ;) Ik zal navigator en skobbler eens bekijken, thanks!
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 16 maart 2015 @ 14:16:27 #117
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150696503
De rondweg bij Eindhoven niet kennen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 16 maart 2015 @ 14:16:35 #118
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150696511
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe hard liep ie?
250.

ben iig nergens ingehaald :7
  maandag 16 maart 2015 @ 14:18:56 #119
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150696621
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

250.

ben iig nergens ingehaald :7
Ik ben trots op je.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150696899
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Sarasi het volgende:
Mijn navigatie was zo oud als de neten en kende dus alle veranderingen vanaf zes jaar geleden ofzo niet. Nu heeft mijn moeder me gisteren een universele smartphonehouder gegeven die ze zelf niet prettig vond werken. Ik vind 'm wel fijn, heb het ding vandaag even uitgeprobeerd en voor mij werkt het prima. :) Ik heb alleen nog het probleem van navigatie.

Vandaag heb ik Google maps gebruikt voor het eerste stukje, maar dat kost nog best wat data. Halverwege heb ik mijn data uitgezet, helemaal uit. Toch bleef Google maps werken. Iemand verklaringen hiervoor? Volgens mij zou maps navigatie alleen online moeten werken, namelijk. En weet iemand een goed navigatieprogramma voor op de telefoon die dus zonder databundel te gebruiken is? :)

Het liefst heb ik een app die niet meedraait (dus oost blijft oost, je rijdt niet altijd naar boven in het scherm), die de maximumsnelheid laat zien en die een ETA geeft. Volume moet wel redelijk hard kunnen, ik wil er de radio niet voor uitzetten. Zal vast wel ergens op Fok een topic over te vinden zijn, maar ik vraag het toch ook maar even hier. :P
Maps download je route van te voren al. ;)
Zelf gebruik ik een piratenversie van Sygic, werkt geweldig en zonder reclame. Goed volume, Alle gegevens die je maar wilt zien toont die.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 16 maart 2015 @ 14:28:19 #121
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150697074
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Sarasi het volgende:
Mijn navigatie was zo oud als de neten en kende dus alle veranderingen vanaf zes jaar geleden ofzo niet. Nu heeft mijn moeder me gisteren een universele smartphonehouder gegeven die ze zelf niet prettig vond werken. Ik vind 'm wel fijn, heb het ding vandaag even uitgeprobeerd en voor mij werkt het prima. :) Ik heb alleen nog het probleem van navigatie.

Vandaag heb ik Google maps gebruikt voor het eerste stukje, maar dat kost nog best wat data. Halverwege heb ik mijn data uitgezet, helemaal uit. Toch bleef Google maps werken. Iemand verklaringen hiervoor? Volgens mij zou maps navigatie alleen online moeten werken, namelijk. En weet iemand een goed navigatieprogramma voor op de telefoon die dus zonder databundel te gebruiken is? :)

Het liefst heb ik een app die niet meedraait (dus oost blijft oost, je rijdt niet altijd naar boven in het scherm), die de maximumsnelheid laat zien en die een ETA geeft. Volume moet wel redelijk hard kunnen, ik wil er de radio niet voor uitzetten. Zal vast wel ergens op Fok een topic over te vinden zijn, maar ik vraag het toch ook maar even hier. :P
Waze.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150697897
Ik heb een piratenversie van Navigon :) Werkt als een tiet!
  maandag 16 maart 2015 @ 15:27:50 #123
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150699552
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb een piratenversie van TomTom :) Werkt als een tiet!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150699986
Ik werk nu samen met iemand bij wie ik in mijn hikertijd ooit een leaseauto heb opgehaald. :o
pi_150700840
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb een piratenversie van Navigon :) Werkt als een tiet!
En Sarasi, Google maps heeft alleen data nodig om de initiële route te bepalen. Daarna is data handig voor het beter bepalen van je locatie en wanneer de route opnieuw bepaald moet worden. Verder kan je het dus met GPS doen.
pi_150700892
Jongen.. Fucking edits lopen te haten. Laat ook maar hangen ^^
pi_150701424
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:59 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

En Sarasi, Google maps heeft alleen data nodig om de initiële route te bepalen. Daarna is data handig voor het beter bepalen van je locatie en wanneer de route opnieuw bepaald moet worden. Verder kan je het dus met GPS doen.
Ahzo. Verklaart waarom hij het offline nog deed, maar lost het probleem van de databundel niet op natuurlijk. Ik zal me er binnenkort weleens in verdiepen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150702078
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ahzo. Verklaart waarom hij het offline nog deed, maar lost het probleem van de databundel niet op natuurlijk. Ik zal me er binnenkort weleens in verdiepen. :)
Verbruikt dat zoveel dan? :+ gebruik altijd maps, nog niet over bundel geweest haha, maps doet ook file informatie binnen halen, en bedenkt gelijk een andere route, dat vind ik wel leuk
  maandag 16 maart 2015 @ 19:18:02 #129
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150707978
Volgende maand met de Octavia naar Kopenhagen :7
#26 || Luciano da Silva
pi_150718715
Geen werk = rust in dit topic :+
pi_150720429
Vandaag nog een spoedje gekregen:

Helwijk-Haarlem: capture, met tanken, stofzuigen en wassen. Voor de rest geen deadlines dus alles lekker rustig aan kunnen doen. Heerlijk ^O^
pi_150721943
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:43 schreef Drowzz het volgende:
Geen werk = rust in dit topic :+
Het is inderdaad bedroevend :')
Gelukkig heb ik nog wat andere klusjes :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 00:17:19 #133
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150721973
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef joppie_saus het volgende:
Volgende maand met de Octavia naar Kopenhagen :7
Kopenhagen _O_
Octavia _O_

Ik was er in de zomer van 2013 met de auto. Parkeren in het centrum was wel achterlijk duur en er was geen parkeerplaats bij het hostel. Uiteindelijk de auto ergens in een buitenwijk gedumpt, bus terug naar het centrum genomen en daar een fiets gehuurd :D
pi_150722136
Voor morgen (of inmiddels vandaag) wel 2 ritjes. Eerst Nijmegen-Oss, en daarna nog Eindhoven-Amersfoort. In Eindhoven ophalen op het industrieterrein naast de (voetbal)club waar ik op zondag nog mijn wedstrijdjes speel, toch wel toevallig dat ze me dan daar naartoe sturen :P
pi_150723173
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:23 schreef Ordinateur het volgende:
Voor morgen (of inmiddels vandaag) wel 2 ritjes. Eerst Nijmegen-Oss, en daarna nog Eindhoven-Amersfoort. In Eindhoven ophalen op het industrieterrein naast de (voetbal)club waar ik op zondag nog mijn wedstrijdjes speel, toch wel toevallig dat ze me dan daar naartoe sturen :P
Leuk is dat. Ik eindigde donderdag ook twee straten van mijn huis af. :D

Ik moet morgen even een dagje UB trekken, woensdag heb ik theorie examen motor, dus voor donderdag hoop ik op een ritje. En dan is het even kijken en passen en meten want het is dan nog maar een week tot de eerste tentamens. :{
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 01:53:48 #136
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150723433
Binnenkort ook weer tentamenstruggles :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150731258
eerste boete is ook weer binnen.. Trajectcontrole van de A2 heeft me te pakken..

¤48 euro weggegooid :|W
pi_150731307
Spoedje audi A4 van haarlem naar westerveen oid, randje Groningen/Friesland en daarna 3 en half uur serie kijkend terug :) #Win
pi_150732331
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:24 schreef maxjuhhhh het volgende:
eerste boete is ook weer binnen.. Trajectcontrole van de A2 heeft me te pakken..

¤48 euro weggegooid :|W
Boetes pakken op Trajectcontrole's :')

Wel sneu geld tho.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150732463
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:01 schreef trolley het volgende:

[..]

Boetes pakken op Trajectcontrole's :')

Wel sneu geld tho.
TomTom zei 120 :@

Maar ik ben het met je eens kan mezelf wel voor mn kop slaan |:(
pi_150733347
Salaris ook weer binnen :+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:43:26 #142
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150733578
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:05 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

TomTom zei 120 :@

Maar ik ben het met je eens kan mezelf wel voor mn kop slaan |:(
Lesje voor de volgende keer, 9/10 klopt de snelheid op je navigatie niet ;)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:30:33 #143
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150735031
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:24 schreef maxjuhhhh het volgende:
eerste boete is ook weer binnen.. Trajectcontrole van de A2 heeft me te pakken..

¤48 euro weggegooid :|W
Hoeveel km te hard?
أنا مغربي
pi_150735117
Dat is wel vrij dom :D

Zeker nu die snelheidslimieten tijdsafhankelijk zijn klopt mijn TomTom echt nooit meer :')
pi_150735365
Is ook oppassen op de A1 bij Amersfoort trouwens. Is nu 90km/h ivm wegwerkzaamheden en flitsen regelmatig..
pi_150735672
111 reed ik dus 107 na correctie. Is trouwens van 24 december nog. Zat gewoon niet op te letten dus helemaal mijn schuld, maar het gaat me zeker niet meer gebeuren.
pi_150735803
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:54 schreef maxjuhhhh het volgende:
111 reed ik dus 107 na correctie. Is trouwens van 24 december nog. Zat gewoon niet op te letten dus helemaal mijn schuld, maar het gaat me zeker niet meer gebeuren.
Duurt dat zo lang voordat die bekeuring op de mat valt ja? :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150736959
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef trolley het volgende:

[..]

Duurt dat zo lang voordat die bekeuring op de mat valt ja? :o
Duurt wss zolang omdat het via de LM gaat :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150736962
De rit Nijmegen-Oss vanochtend bleek een audi a6, wát een lekkere bak. 245 pk, stoelverwarming, alle luxe die je kan bedenken :) Jammer dat het maar een kort ritje was..

Eindhoven-Amersfoort daarna per transit. Busje zelf was niks mis mee, behalve dat de radio vergrendeld was met een code. Ik kreeg wel een kaartje waar de code op stond, maar die code was incorrect dus ik heb de hele reis in stilte af moeten leggen (af en toe zelf maar een liedje gezongen) :P Ook de aansluiting om navigatie of telefoon op te laden deed het niet, kan het zijn dat die dan ook geblokkeerd is met die radio code of zou ie gewoon stuk zijn? In ieder geval knap vervelend, navigatie was namelijk al leeg, gelukkig ken ik de weg naar de bekende locatie in Amersfoort wel uit mn hoofd.

Nog meer mensen die zelfde rit gehad trouwens? Er moesten een stuk of 8 busjes die kant op
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:08:39 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150743561
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kopenhagen _O_
Octavia _O_

Ik was er in de zomer van 2013 met de auto. Parkeren in het centrum was wel achterlijk duur en er was geen parkeerplaats bij het hostel. Uiteindelijk de auto ergens in een buitenwijk gedumpt, bus terug naar het centrum genomen en daar een fiets gehuurd :D
Hoe ben je gegaan? Met de veerboot? Wij willen via Odense en dan de tolburg. Lekker rijden :9
Wij hebben hostel met gratis parkeren en dan de metro om de hoek :7
#26 || Luciano da Silva
pi_150743767
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:08 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hoe ben je gegaan? Met de veerboot? Wij willen via Odense en dan de tolburg. Lekker rijden :9
Wij hebben hostel met gratis parkeren en dan de metro om de hoek :7
Welk hostel zit je? Via Odense is prima te doen, zo ben ik afgelopen zomer ook gelift. Mooie route! :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:00:45 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150745936
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welk hostel zit je? Via Odense is prima te doen, zo ben ik afgelopen zomer ook gelift. Mooie route! :)
Danhostel Amager ofzo in Kopenhagen zelf.

Zit meer qua kosten dat het volgens mijn berekening nu voordeliger is om 150km om te rijden dan de boot te pakken.
#26 || Luciano da Silva
pi_150745944
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welk hostel zit je? Via Odense is prima te doen, zo ben ik afgelopen zomer ook gelift. Mooie route! :)
Gelift? Wat heb je uitgespookt dan? :+
pi_150746483
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Danhostel Amager ofzo in Kopenhagen zelf.

Zit meer qua kosten dat het volgens mijn berekening nu voordeliger is om 150km om te rijden dan de boot te pakken.
Dat zou best kunnen, dat weet ik niet. Maar die brug is mooi en de route ook, dus het is geen vervelende omweg. :)

En Drowzz, gewoon gelift naar Kopenhagen. Toen met een cruiseschip naar Oslo en met de trein naar Stockholm. Daarna terug naar huis gevlogen. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:49:22 #155
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150751968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:08 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hoe ben je gegaan? Met de veerboot? Wij willen via Odense en dan de tolburg. Lekker rijden :9
Wij hebben hostel met gratis parkeren en dan de metro om de hoek :7
Via Frederikshavn, Oslo, Stockholm, Goteborg, Helsingborg en Malmo :7

Maar vanuit Kopenhagen dus naar huis, toen gewoon alles gereden. Via Odense en Aarhus is dat geloof ik ja. Bij Flensburg Duitsland in iig en toen via Hamburg-Oldenzaal weer naar Vlaardingen.
pi_150760224
Werdgebeld nietopgenomen, :@

Kijken wie de Lucky guy morgen is
Zie!
  woensdag 18 maart 2015 @ 07:22:20 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150762075
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Via Frederikshavn, Oslo, Stockholm, Goteborg, Helsingborg en Malmo :7

Maar vanuit Kopenhagen dus naar huis, toen gewoon alles gereden. Via Odense en Aarhus is dat geloof ik ja. Bij Flensburg Duitsland in iig en toen via Hamburg-Oldenzaal weer naar Vlaardingen.
Ja, die route via Flensburg gaan wij ook doen. En nog even naar Malmö met de trein waarschijnlijk.

Sowieso op zondag naar FC Kopenhagen :7
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:14:01 #158
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150762511
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 07:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, die route via Flensburg gaan wij ook doen. En nog even naar Malmö met de trein waarschijnlijk.

Sowieso op zondag naar FC Kopenhagen :7
Ik ben bij FC Nordsjaelland geweest toen, was ook wel dicht in de buurt. Kon toen een kwartiertje voor de wedstrijd gewoon nog aan de kassa een kaartje halen :D

Wel veel oude bekenden gezien daar :D spits daar was toen die Morten Nordstrand, oud-Grunn toch?
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:40:20 #159
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150765886
Lekker eindje tuffen vandaag voor stage. Barneveld - Groningen vv. Even op afspraak bij de lokale FC
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:12:05 #160
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150773487
Spoiler: Dat laatste fb bericht van EW is werken bij de grote A in A'dam ZO :+
أنا مغربي
pi_150774104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef A_Valbuena het volgende:
Spoiler: Dat laatste fb bericht van EW is werken bij de grote A in A'dam ZO :+
Daar ben jij toch vaste medewerker ondertussen? :+
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:03:39 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150775173
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ben bij FC Nordsjaelland geweest toen, was ook wel dicht in de buurt. Kon toen een kwartiertje voor de wedstrijd gewoon nog aan de kassa een kaartje halen :D

Wel veel oude bekenden gezien daar :D spits daar was toen die Morten Nordstrand, oud-Grunn toch?
Haha nice. Ja, Nordstrand heeft ook liefst 1x gescoord :') Maar dat vergeeft iedereen hem: in en tegen Hoerenveen gescoord, waardoor er met 0-1 gewonnen werd :D

Wij spelen op safe en bestellen de kaarten via internet. Toevallig: FC Kopenhagen - FC Nordsjaelland.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:23:25 #163
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150775869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:03 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Haha nice. Ja, Nordstrand heeft ook liefst 1x gescoord :') Maar dat vergeeft iedereen hem: in en tegen Hoerenveen gescoord, waardoor er met 0-1 gewonnen werd :D

Wij spelen op safe en bestellen de kaarten via internet. Toevallig: FC Kopenhagen - FC Nordsjaelland.
Lekker, ook een leuke pot! Geloof dat bij Nordsjaelland nu ook Josua John speelt en Hans Mulder. Toen ik er was hadden ze dus Nordstrand en op linksbuiten Patrick Mtiliga. Keeper was toen die knakker die nu bij Ado zit.

Europa League-wedstrijd tegen Elfsborg was he. 0-1 voor Elfsborg geworden op een assist van Lasse Nillson :D en ze hadden ook een Oud-heerenveener in de goal, Stuhr-Ellegaard of iets in die richting.

Best geinig om al dat soort gasten te zien spelen :D
pi_150777192
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef A_Valbuena het volgende:
Spoiler: Dat laatste fb bericht van EW is werken bij de grote A in A'dam ZO :+
Ik ben in dezelfde regio gebeld voor "gewoon" werk, lekker veel rijden en weinig OV *O*
pi_150777998
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Lekker, ook een leuke pot! Geloof dat bij Nordsjaelland nu ook Josua John speelt en Hans Mulder. Toen ik er was hadden ze dus Nordstrand en op linksbuiten Patrick Mtiliga. Keeper was toen die knakker die nu bij Ado zit.

Europa League-wedstrijd tegen Elfsborg was he. 0-1 voor Elfsborg geworden op een assist van Lasse Nillson :D en ze hadden ook een Oud-heerenveener in de goal, Stuhr-Ellegaard of iets in die richting.

Best geinig om al dat soort gasten te zien spelen :D
:o

Gouden tijden waren dat voor sc Heerenveen, met die spelers _O_ Ieder jaar Europees voetbal ook gewoon.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150779688
EINDELIJK weer werken morgen *O*
Groningen - Schijndel en Den Bosch - Groningen. Jetta hybride DSG en een Golf, samen goed voor 320 PK :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150779729
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef yosander het volgende:
EINDELIJK weer werken morgen *O*
Groningen - Schijndel en Den Bosch - Groningen. Jetta hybride DSG en een Golf, samen goed voor 320 PK :s)
Die Jetta :D Die vind ik erg fijn :)
pi_150779731
Werd in de sportschool zonet herkend door een hiker waar Sarasi en ik ooit mee hebben staan praten bij de bushalte :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150779760
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:16 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Die Jetta :D Die vind ik erg fijn :)
Nog nooit een Jetta gereden, maar verwacht dat dat wel goed gaat komen :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150779894
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:16 schreef yosander het volgende:
Werd in de sportschool zonet herkend door een hiker waar Sarasi en ik ooit mee hebben staan praten bij de bushalte :P
Yo whut wie? :D

Ik wil ook werk voor morgen. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_150780610
Inderdaad, op de valreep nog gebeld, weer eens werken.... Wieuwerd (jaja gaan we weer haha) naar Amersfoort. Amersfoort 1 uur wezen, daar houdt t dan ook op. misschien bel ik dan nog wel even of ze nog ritje toevallig hebben :+
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:05:06 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150783076
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Lekker, ook een leuke pot! Geloof dat bij Nordsjaelland nu ook Josua John speelt en Hans Mulder. Toen ik er was hadden ze dus Nordstrand en op linksbuiten Patrick Mtiliga. Keeper was toen die knakker die nu bij Ado zit.

Europa League-wedstrijd tegen Elfsborg was he. 0-1 voor Elfsborg geworden op een assist van Lasse Nillson :D en ze hadden ook een Oud-heerenveener in de goal, Stuhr-Ellegaard of iets in die richting.

Best geinig om al dat soort gasten te zien spelen :D
Ik wil wel thuis goals zien haha.

Vind de Deense competitie wel mooi opzich, zeker nu Mydtilland met die zieke statistieken bezig is.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:33:20 #173
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150784205
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik wil wel thuis goals zien haha.

Vind de Deense competitie wel mooi opzich, zeker nu Mydtilland met die zieke statistieken bezig is.
Let maar op AZ komend seizoen. Billy Bean himself is daar adviseur geworden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150786168
Helaas niet gebeld voor morgen. Misschien maar goed ook, vanaf 4 uur borreltochten door de borrelruimtes van de TU.

Voor diegene die nog geïnteresseerd waren in onze huurauto voor de vakantie. Een van m'n maten heeft een auto bij zijn oom kunnen regelen. Anders was sixt in België het goedkoopste(X1 voor 30 euro per dag inc. 2 bestuurders). Zaterdag de route nog omgegooid naar Stuttgart-Ljubljana-Wenen-Praag-Berlijn en vandaag appartementjes geboekt via airbnb.
pi_150786447
Veel plezier alvast! Ik ga morgen studeren en intussen hopen op een spoedje. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150796839
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef yosander het volgende:
EINDELIJK weer werken morgen *O*
Groningen - Schijndel en Den Bosch - Groningen. Jetta hybride DSG en een Golf, samen goed voor 320 PK :s)
Graag gedaan ;)

Had hem eerst aangenomen, maar kwam er vrijwel direct achter dat ik niet de hele middag tijd heb.
  donderdag 19 maart 2015 @ 00:26:38 #177
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150799387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef kweenie1 het volgende:
Helaas niet gebeld voor morgen. Misschien maar goed ook, vanaf 4 uur borreltochten door de borrelruimtes van de TU.

Voor diegene die nog geïnteresseerd waren in onze huurauto voor de vakantie. Een van m'n maten heeft een auto bij zijn oom kunnen regelen. Anders was sixt in België het goedkoopste(X1 voor 30 euro per dag inc. 2 bestuurders). Zaterdag de route nog omgegooid naar Stuttgart-Ljubljana-Wenen-Praag-Berlijn en vandaag appartementjes geboekt via airbnb.
Fuck die tocht. :')

Volgende keer dat je me spot op de TU geef dan even een pootje ok.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150802213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:24 schreef ManScat het volgende:

[..]

Graag gedaan ;)

Had hem eerst aangenomen, maar kwam er vrijwel direct achter dat ik niet de hele middag tijd heb.
Thanks :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150802370
De uren op de loonstrook komen niet overeen met mijn rit bonnen.
pi_150802775
Oké.
pi_150803025
Kreeg een mailtje dat er bij een leasemaatschappij schade was gevonden die ik niet had genoteerd. Uitgebreid mailtje gestuurd, nooit reactie gehad, wel 75 euro ingehouden.

Vandaag maar is bellen }:|
Soms
pi_150803324
quote:
13s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef NietDoen het volgende:
Kreeg een mailtje dat er bij een leasemaatschappij schade was gevonden die ik niet had genoteerd. Uitgebreid mailtje gestuurd, nooit reactie gehad, wel 75 euro ingehouden.

Vandaag maar is bellen }:|
Hmmm das wel balen, laat maar weten wat ze zeggen!
pi_150803484
Ja dat is dikke onzin zou ik zeggen, zij hebben het formulier toch getekend toen jij die auto kwam inleveren?
pi_150803759
quote:
13s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef NietDoen het volgende:
Kreeg een mailtje dat er bij een leasemaatschappij schade was gevonden die ik niet had genoteerd. Uitgebreid mailtje gestuurd, nooit reactie gehad, wel 75 euro ingehouden.

Vandaag maar is bellen }:|
Wel opmerkelijk dat ze gewoon het lef hebben direct ¤75 in te houden maar niet de moeite nemen om even contact met jou op te nemen. Werk je bij AR of EW?
pi_150803856
Aan de 75 te zien bij EW
pi_150803858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:43 schreef stripe het volgende:

[..]

Wel opmerkelijk dat ze gewoon het lef hebben direct ¤75 in te houden maar niet de moeite nemen om even contact met jou op te nemen. Werk je bij AR of EW?
AR heeft een eigen risico van 136 euro, dus EW.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:04:20 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150804334
quote:
13s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef NietDoen het volgende:
Kreeg een mailtje dat er bij een leasemaatschappij schade was gevonden die ik niet had genoteerd. Uitgebreid mailtje gestuurd, nooit reactie gehad, wel 75 euro ingehouden.

Vandaag maar is bellen }:|
Hm redelijk kansloos Ja. Stel mafkees bij lm verplaatst auto en maakt een kras, daar kun je dus de lul mee zijn blijkbaar.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150804430
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:25 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hmmm das wel balen, laat maar weten wat ze zeggen!
Zal ik doen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:43 schreef stripe het volgende:

[..]

Wel opmerkelijk dat ze gewoon het lef hebben direct ¤75 in te houden maar niet de moeite nemen om even contact met jou op te nemen. Werk je bij AR of EW?
Inderdaad EW. Ik heb alleen de mededeling gekregen dat er ¤75 ingehouden werd. Toen heb ik een uitgebreid mailtje teruggestuurd met uitleg van de situatie, aangezien die wat vreemd was. Dat is nu drie weken geleden, daar dus nooit reactie op gehad.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hm redelijk kansloos Ja. Stel mafkees bij lm verplaatst auto en maakt een kras, daar kun je dus de lul mee zijn blijkbaar.
Inderdaad, sprak van de week een collega die vrijwel zeker weet dat dat recent bij hem gebeurd is. Daarnaast snap ik niet de LM de klant niet harder aan kan pakken, het was immers bij een LM waar je de klant specifiek moet laten tekenen voor het feit dat de daadwerkelijke inname nog gedaan moet worden. Hoezo kom je het dan bij mij halen als het om meerdere schade's gaan wat heel gek zou zijn als ik die in dat halve uurtje gemaakt heb }:|
Soms
pi_150804687
Dat bedrijf uit Oss/Geldrop?
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:37:47 #190
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150805049
Wat een naaistreek.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150805324
Machtmisbruik van LM/EW kun je niets tegen doen.
pi_150805436
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:19 schreef Viezze het volgende:
Dat bedrijf uit Oss/Geldrop?
Een bedrijf uit die regio ja, andere collega had het ook over een bedrijf uit die regio, dus wees extra scherp als je die plaatsnamen ziet staan.
Soms
pi_150805519
Dat bedrijf betekent over het algemeen gezeur :') Maar dit is wel heel schraal.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:20:06 #194
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150806093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:50 schreef Exorbitantes het volgende:
Machtmisbruik van LM/EW kun je niets tegen doen.
Ik denk dat je vast juridisch je gelijk kunt halen, de vraag is of het dat waard is. Zolang zij niet onomstotelijk kunnen bewijzen dat jij die schades gereden hebt is het absurd om die schade op jou te verhalen. En of zo'n stom formuliertje wel of niet goed ingevuld is zal echt niet zwaar wegen in zo'n zaak.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150806336
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik denk dat je vast juridisch je gelijk kunt halen, de vraag is of het dat waard is. Zolang zij niet onomstotelijk kunnen bewijzen dat jij die schades gereden hebt is het absurd om die schade op jou te verhalen. En of zo'n stom formuliertje wel of niet goed ingevuld is zal echt niet zwaar wegen in zo'n zaak.
Mee eens. Maar heb het contract even gauw nagekeken en daar staat dit:

quote:
Artikel 16: Schades
16.1 Indien werknemer bij een transportopdracht schade veroorzaakt die niet verhaalbaar is op een
tegenpartij zal bij werknemer een eigen risico van ¤ 75,00 per schadegeval worden ingehouden
op het salaris.
16.2 Werknemer moet bij inname van een voertuig deze controleren op schade. Werknemer is
verantwoordelijk voor het correct registeren van eventuele schades aan dat voertuig. Indien
werknemer schades verzuimt te registreren zal bij werknemer een eigen risico van ¤ 75,00 per
schadegeval worden ingehouden op het salaris.
Dus dat hebben ze prima ingedekt.
Soms
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:28:54 #196
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150806381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:27 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Mee eens. Maar heb het contract even gauw nagekeken en daar staat dit:

[..]

Dus dat hebben ze prima ingedekt.
Want je denkt dat dit rechtsgeldig is? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150806450
Om 75 euro gaan praten over een rechtszaak. :') Bel EW gewoon, vraag om uitleg, en als het je niet bevalt, neem je ontslag. Anders neem je je verlies en vraag je eventueel hoe je dit de volgende keer kan voorkomen. En misschien zijn ze zelfs wel heel redelijk en luisteren ze gewoon naar je verhaal om vervolgens alles opnieuw te beoordelen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150806460
Not this shit again.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:38:14 #199
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150806658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:31 schreef Sarasi het volgende:
Om 75 euro gaan praten over een rechtszaak. :') Bel EW gewoon, vraag om uitleg, en als het je niet bevalt, neem je ontslag. Anders neem je je verlies en vraag je eventueel hoe je dit de volgende keer kan voorkomen. En misschien zijn ze zelfs wel heel redelijk en luisteren ze gewoon naar je verhaal om vervolgens alles opnieuw te beoordelen.
Nou ze hebben niet gereageerd op een e-mail. Verder hoeft het niet tot een rechtszaak te komen, een aangetekende brief van de advocaat kan al veel goedmaken.

En ja, ik vind dat je je als werknemer niet zomaar moet laten naaien.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150806687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:31 schreef Sarasi het volgende:
Om 75 euro gaan praten over een rechtszaak. :') Bel EW gewoon, vraag om uitleg, en als het je niet bevalt, neem je ontslag. Anders neem je je verlies en vraag je eventueel hoe je dit de volgende keer kan voorkomen. En misschien zijn ze zelfs wel heel redelijk en luisteren ze gewoon naar je verhaal om vervolgens alles opnieuw te beoordelen.
Tuurlijk ga ik niet zo ver als een rechtszaak voor 75 euro, ik laat het bij het belletje. Maar het principe hoe makkelijk er naar de chauffeur wordt gewezen omdat danwel Easyway danwel de LM dit lekker makkelijk vindt staat mij wel tegen.

Daarnaast denk ik dat als je voor zou gaan je, zoals Armoeba zegt, een heel eind komt. Uit principe zou ik dit best overwegen, alleen heb ik wel iets beters te doen.
Soms
pi_150806794
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Tuurlijk ga ik niet zo ver als een rechtszaak voor 75 euro, ik laat het bij het belletje. Maar het principe hoe makkelijk er naar de chauffeur wordt gewezen omdat danwel Easyway danwel de LM dit lekker makkelijk vindt staat mij wel tegen.
Tuurlijk, dat is ook niet netjes en het is flink balen. Maar waarom heb je vandaag nog niet gebeld? :) Voor hetzelfde geld is de mail door de verkeerde persoon geopend en vergeten, is er gewoon een foutje gemaakt.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:47:27 #202
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150806933
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is ook niet netjes en het is flink balen. Maar waarom heb je vandaag nog niet gebeld? :) Voor hetzelfde geld is de mail door de verkeerde persoon geopend en vergeten, is er gewoon een foutje gemaakt.
Jezus wat een vertrouwen heb jij in mensen zeg.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150806934
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is ook niet netjes en het is flink balen. Maar waarom heb je vandaag nog niet gebeld? :) Voor hetzelfde geld is de mail door de verkeerde persoon geopend en vergeten, is er gewoon een foutje gemaakt.
Ik heb ze gebeld, ze zijn het aan het nakijken ;)
Soms
pi_150806970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jezus wat een vertrouwen heb jij in mensen zeg.
Sorry dat ik nooit van het slechtste in mensen uitga zeg. :')

Mooi dat ze het aan het uitzoeken zijn! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:50:25 #205
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150807030
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sorry dat ik nooit van het slechtste in mensen uitga zeg. :')

Mooi dat ze het aan het uitzoeken zijn! *O*
Alsof die mail niet gelezen is. :') Komop zeg.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150807940
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Alsof die mail niet gelezen is. :') Komop zeg.
Dat kan, of wel gelezen en gedacht: "daar kijk ik straks naar." Om het daarna te vergeten. Niet netjes, maar het kan gebeuren.
pi_150808305
Kan iemand mij een DM sturen met om welk bedrijf het gaat? Snap het niet helemaal namelijk.

Overigens, de afgelopen weken vaak 3 of meer volledige dagen beschikbaar gehad maar ik heb volgens mij misschien een kwart daarvan ook echt werk gehad... meer mensen hier last van?
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:49:42 #208
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150809008
Zo nu even op bezoek bij 1 of andere stadion club. Best leuk afstuderen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150809550
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150809626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:30 schreef driekeerdrie het volgende:
Kan iemand mij een DM sturen met om welk bedrijf het gaat? Snap het niet helemaal namelijk.

Overigens, de afgelopen weken vaak 3 of meer volledige dagen beschikbaar gehad maar ik heb volgens mij misschien een kwart daarvan ook echt werk gehad... meer mensen hier last van?
Dat eerste weet ik niet, maar voor de meeste van ons niet relevant vind ik.

Dat laatste komt door deze periode, na december/januari is het gewoon even erg rustig.
pi_150809751
Maar die club van DL is wel meest merkwaardige bende waar ik ooit geweest ben. Had altijd het gevoel van 'oplichters' bij hun. Is wel lang geleden dat ik daar geweest ben, dus kan het me zo 1, 2, 3 niet voor de geest halen waarom, maar dat dit gevoel bij ben overheerst zegt genoeg.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:24:35 #212
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150810325
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat kan, of wel gelezen en gedacht: "daar kijk ik straks naar." Om het daarna te vergeten. Niet netjes, maar het kan gebeuren.
Dit lijkt me best realistisch idd. Volgens mij gaan best veel bedrijven slordig met hun e-mails om. Dat is mijn ervaring iig. Daarom bij belangrijke dingen altijd even bellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef Shefkee het volgende:
Maar die club van DL is wel meest merkwaardige bende waar ik ooit geweest ben. Had altijd het gevoel van 'oplichters' bij hun. Is wel lang geleden dat ik daar geweest ben, dus kan het me zo 1, 2, 3 niet voor de geest halen waarom, maar dat dit gevoel bij ben overheerst zegt genoeg.
Ik weet niet of het oplichters zijn, maar er hangt wel een wat vreemd sfeertje ja. Er is bijvoorbeeld geen receptie, en die keer dat ik er was werden alle klanten zo'n beetje genegeerd.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:25:20 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150810359
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef Shefkee het volgende:
Maar die club van DL is wel meest merkwaardige bende waar ik ooit geweest ben. Had altijd het gevoel van 'oplichters' bij hun. Is wel lang geleden dat ik daar geweest ben, dus kan het me zo 1, 2, 3 niet voor de geest halen waarom, maar dat dit gevoel bij ben overheerst zegt genoeg.
DL?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150810457
Gister gebeld voor werk, maar zat op school dus kon niet opnemen. Tien minuten later was het al met iemand anders geregeld. Jammer :(
Vandaag ook gebeld maar had helaas net afgesproken om een dienst over te nemen voor een collega van mijn andere baan. Balen.
Dan pas woensdag weer beschikbaar dus fingers crossed dat ze dan weer bellen :D
pi_150811571
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

DL?
Geen klant van AR. Die in Amersfoort zit wordt hier niet bedoeld.
pi_150811673
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:00 schreef Viezze het volgende:

[..]

Geen klant van AR. Die in Amersfoort zit wordt hier niet bedoeld.
DL & SL zeker?
pi_150812477
Tweede rit van vandaag gaat niet door omdat de auto niet berijdbaar is (ging om een gestolen auto die terecht was) :').

Heb daarentegen wel genoten van de busrit door Maaskantje e.o. :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150813758
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Drowzz het volgende:

[..]

DL & SL zeker?
DLsing en SLLand ja
pi_150813790
quote:
9s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:32 schreef yosander het volgende:
Tweede rit van vandaag gaat niet door omdat de auto niet berijdbaar is (ging om een gestolen auto die terecht was) :').

Heb daarentegen wel genoten van de busrit door Maaskantje e.o. :P
Wait what?

Wat was er dan? Ben wel benieuwd, maar goed dan dat ik hem heb afgebeld 8)7
pi_150814022
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:14 schreef ManScat het volgende:

[..]

Wait what?

Wat was er dan? Ben wel benieuwd, maar goed dan dat ik hem heb afgebeld 8)7
Auto was gestolen, was weer terecht en staat nu bij een bergingsbedrijf. Die auto moest terug naar de LM in Groningen. Moest een uur van te voren bellen omdat het een onbemande locatie was, werd ik naar een andere locatie gestuurd. Eenmaal daar aangekomen, blijkt de auto wel op de onbemande locatie te staan. :')
Tijdens mijn eerste rit had ik nog de reservesleutel opgehaald bij de moeder van de berijder oid. Maar goed, de electra was gemold dus de auto viel niet meer te starten en moet met een oplegger naar Groningen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150815251
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:47 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Ik heb ze gebeld, ze zijn het aan het nakijken ;)
Ik heb per mail reactie gehad. Ze zeggen dat ze mijn standpunt begrijpen maar dat ik nou eenmaal verantwoordelijk ben en de LM EW aansprakelijk heeft gesteld.

Maar ik moet de volgende keer iemand mee laten kijken en ze bellen als ik er niet uit kom ^O^
Soms
pi_150817321
quote:
18s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:57 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Ik heb per mail reactie gehad. Ze zeggen dat ze mijn standpunt begrijpen maar dat ik nou eenmaal verantwoordelijk ben en de LM EW aansprakelijk heeft gesteld.

Maar ik moet de volgende keer iemand mee laten kijken en ze bellen als ik er niet uit kom ^O^
Bij die maatschappij lopen ze altijd een rondje om de auto en vullen ze nog zelf een formulier in toch? Dat heb ik daar tot nu toe altijd gehad in ieder geval. Dat formulier van ze moet je dan vervolgens weer ondertekenen. Als daar niks op staat wat jij niet hebt genoteerd hoef je toch niet te betalen?
  donderdag 19 maart 2015 @ 17:14:22 #223
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150817619
quote:
18s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:57 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Ik heb per mail reactie gehad. Ze zeggen dat ze mijn standpunt begrijpen maar dat ik nou eenmaal verantwoordelijk ben en de LM EW aansprakelijk heeft gesteld.

Maar ik moet de volgende keer iemand mee laten kijken en ze bellen als ik er niet uit kom ^O^
Er is een groot verschil tussen verantwoordelijk en aansprakelijk in dezen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150819405
Morgen wordt toch wel de langste werkdag uit m'n EW carrière denk ik :')

Leeuwarden - Heerenveen in een Caddy voor de koninklijke :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150819606
quote:
18s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:17 schreef trolley het volgende:
Morgen wordt toch wel de langste werkdag uit m'n EW carrière denk ik :')

Leeuwarden - Heerenveen in een Caddy voor de koninklijke :')
Dat wordt dan 1 uurtje betaald haha
pi_150819610
Ik heb ook een tijdje terug ¤75 gelapt wegens schade die ik over het hoofd had gezien. Na veel heen en weer getelefoneer (ook direct contact met de particulier die berijder was) bleef het er op komen dat de LM het op EW verhaalde en dus EW het op mij verhaalde.

Dit was bij het bedrijf uit Oss/Geldrop. Wel typisch om hier de reacties te zien dat men gelijk vraagt of het om het bedrijf uit Oss/Geldrop ging, dat moet wel wat zeggen.

Heb daar auto's afgeleverd en dan werd die wagen buiten bij daglicht grondig geinspecteerd en elk steenslagje kwam op het formulier, maar bij het ophalen van een auto om naar klant te brengen werd de schade binnen (slechte belichting) even vlug opgenomen. Kom er niet al te graag, los van de zeer matige locatie is het niet mijn favoriete LM.
pi_150819797
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:24 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dat wordt dan 1 uurtje betaald haha
Met wat geluk twee uurtjes. Ophalen om 10:00 uur, afleveren vóór 11:30 uur. Beetje maximaal koffie drinken onderweg, bij het enige tankstation die ik tegenkom naar Heerenveen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150820845
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ook een tijdje terug ¤75 gelapt wegens schade die ik over het hoofd had gezien. Na veel heen en weer getelefoneer (ook direct contact met de particulier die berijder was) bleef het er op komen dat de LM het op EW verhaalde en dus EW het op mij verhaalde.

Dit was bij het bedrijf uit Oss/Geldrop. Wel typisch om hier de reacties te zien dat men gelijk vraagt of het om het bedrijf uit Oss/Geldrop ging, dat moet wel wat zeggen.

Heb daar auto's afgeleverd en dan werd die wagen buiten bij daglicht grondig geinspecteerd en elk steenslagje kwam op het formulier, maar bij het ophalen van een auto om naar klant te brengen werd de schade binnen (slechte belichting) even vlug opgenomen. Kom er niet al te graag, los van de zeer matige locatie is het niet mijn favoriete LM.
Ik ben wel zeer benieuwd hoe deze LM heet. Zou je mij een DM kunnen sturen?

Hoe gaan jullie trouwens om met de controle. Ik kijk er meestal even snel doorheen als ik de auto bij een bedrijf ophaal. Bij een particulier kijk ik wel grondig.

Meestal krijg ik ook een handtekening voordat ik de schade heb opgeschreven.
pi_150822107
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ook een tijdje terug ¤75 gelapt wegens schade die ik over het hoofd had gezien. Na veel heen en weer getelefoneer (ook direct contact met de particulier die berijder was) bleef het er op komen dat de LM het op EW verhaalde en dus EW het op mij verhaalde.

Wat debiel zeg, je maakt mij niet wijs dat EW hier niet voor verzekerd is.
pi_150822514
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:31 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wat debiel zeg, je maakt mij niet wijs dat EW hier niet voor verzekerd is.
Ja zijn ze natuurlijk ook maar het geld moet ergens vandaan komen; waarschijnlijk vandaar dat die ¤75 bij schade contractueel vastgelegd is. Dan hebben ze iemand om het te betalen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef wattan het volgende:

[..]

Hoe gaan jullie trouwens om met de controle. Ik kijk er meestal even snel doorheen als ik de auto bij een bedrijf ophaal. Bij een particulier kijk ik wel grondig.

Meestal krijg ik ook een handtekening voordat ik de schade heb opgeschreven.
Tsja over het algemeen gewoon even rustig en goed de tijd voor nemen, maar als het niet anders kan dan maar vlug van ''Het zal wel''. Bij genoeg garages of leasemaatschappijen hebben de werknemers daar ook zo iets van ''Het zal wel'', steenslagen of kleine gebruikersschade fucken meestal niet.

Ik weet dat onze werkgevers zeggen dat je er de tijd voor moet nemen en rustig moet kijken, maar in de praktijk lukt me dit gewoon niet altijd. Bij de schade die ik gemist had en dus ¤75 voor moest betalen stond de auto geparkeerd in een parkeervakje met aan de linkerkant 0,5 meter tot gracht en aan de rechterkant 0,5 meter tot autoweg waar bussen/vrachtwagens/auto's/scooters rijden. Los van dat ik fysiek niet om de hele auto heen kon lopen en uitvoerig bekijken was het ook gewoon te gevaarlijk :') En dan een (particuliere) klant naast je die op haar zitbank weer een klant van haarzelf had die aan het wachten was.

[ Bericht 4% gewijzigd door pfefferkatze op 19-03-2015 19:47:05 ]
pi_150823321
Aah oke, kijk ik volgende keer wel beter :p

In zon gevalletje als jij had zou ik me echt genaaid voelen. Had je niet op je formulier gezet dat er tijdsdruk achter zat ofzo?
pi_150823444
Tijdsdruk moet je je niks van aantrekken. Als het te gevaarlijk is om schade op te nemen zou ik dat er gewoon bij zetten, dan heb je je in ieder geval ingedekt.

quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ook een tijdje terug ¤75 gelapt wegens schade die ik over het hoofd had gezien. Na veel heen en weer getelefoneer (ook direct contact met de particulier die berijder was) bleef het er op komen dat de LM het op EW verhaalde en dus EW het op mij verhaalde.

Dit was bij het bedrijf uit Oss/Geldrop. Wel typisch om hier de reacties te zien dat men gelijk vraagt of het om het bedrijf uit Oss/Geldrop ging, dat moet wel wat zeggen.

Heb daar auto's afgeleverd en dan werd die wagen buiten bij daglicht grondig geinspecteerd en elk steenslagje kwam op het formulier, maar bij het ophalen van een auto om naar klant te brengen werd de schade binnen (slechte belichting) even vlug opgenomen. Kom er niet al te graag, los van de zeer matige locatie is het niet mijn favoriete LM.
Bij mij zeiden ze eigenlijk altijd dat ik meer had gevonden dan zij :') Maar ik controleerde daar ook altijd wel goed eigenlijk, bij sommige leasemaatschappijen weet je gewoon dat het nodig is.
pi_150823995
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja zijn ze natuurlijk ook maar het geld moet ergens vandaan komen; waarschijnlijk vandaar dat die ¤75 bij schade contractueel vastgelegd is. Dan hebben ze iemand om het te betalen.

[..]

Tsja over het algemeen gewoon even rustig en goed de tijd voor nemen, maar als het niet anders kan dan maar vlug van ''Het zal wel''. Bij genoeg garages of leasemaatschappijen hebben de werknemers daar ook zo iets van ''Het zal wel'', steenslagen of kleine gebruikersschade fucken meestal niet.

Ik weet dat onze werkgevers zeggen dat je er de tijd voor moet nemen en rustig moet kijken, maar in de praktijk lukt me dit gewoon niet altijd. Bij de schade die ik gemist had en dus ¤75 voor moest betalen stond de auto geparkeerd in een parkeervakje met aan de linkerkant 0,5 meter tot gracht en aan de rechterkant 0,5 meter tot autoweg waar bussen/vrachtwagens/auto's/scooters rijden. Los van dat ik fysiek niet om de hele auto heen kon lopen en uitvoerig bekijken was het ook gewoon te gevaarlijk :') En dan een (particuliere) klant naast je die op haar zitbank weer een klant van haarzelf had die aan het wachten was.
sorry maar dat iemand anders zit te wachten boeit mij vrij weinig :)
Ik zet altijd alles erbij, dus als er sneeuw is, als er ijs is, als t donker in een hoekje is, desnoods vraag ik of de berijder m op een betere locatie kan zetten. Doen ze t niet? prima dan zet ik dat ook erbij.

Niemand geeft een fuck als t om schade komt en iedereen probeert zn eigen kont in te dekken (zowel EW als LM als klant). Dit hoor jij ook gewoon te doen. want zoals je ziet als je een keer een probleem krijgt sta je (bijna) kansloos

Bedrijf bij Oss/Geldrop ken ik niet dus als iemand me ook kan DMen erover?
Zie!
pi_150824473
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Niemand geeft een fuck als t om schade komt en iedereen probeert zn eigen kont in te dekken (zowel EW als LM als klant). Dit hoor jij ook gewoon te doen. want zoals je ziet als je een keer een probleem krijgt sta je (bijna) kansloos
Ja ach op het moment zelf dacht ik er niks bij en had niet verwacht dat het een staartje zou krijgen maar zo achteraf wel leerzaam geweest :P
pi_150824581
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja ach op het moment zelf dacht ik er niks bij en had niet verwacht dat het een staartje zou krijgen maar zo achteraf wel leerzaam geweest :P
Nu ik weet welke LM, begrijp ik t wel ja.
Sinds mn (onvermijdelijke) moment met een LM neem ik altijd t zekere voor t onzekere.
Dat sommige klanten t niet leuk vinden is hun eigen probleem :)
Zie!
  donderdag 19 maart 2015 @ 21:07:31 #236
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_150825623
Ik laat CP's tegenwoordig ook nog gewoon de auto uit het parkeervak halen. Die schades moet ik niet hebben :{
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:52:53 #237
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150830589
Morgen moet ik zo'n Volvo V60 D6 plug-in rijden, ik ben benieuwd :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:56:59 #238
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150830799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen moet ik zo'n Volvo V60 D6 plug-in rijden, ik ben benieuwd :)
Nice! Op Autoweek Live vorig jaar een klein stukje mee gereden, heel erg fijne auto! :)

EW mag mij ook wel eens een Volvo geven, als goedmakertje voor de Up!s en Citigo's van de laatste tijd. Om nog maar niet te beginnen over de 2,5 uur durende werkdag van woensdag. Nee, maart zit niet echt mee tot nu toe. :P
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:23:18 #239
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150832224
Wekker om 5.30, 6.45 weer aanwezig op de centrale...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150833437
Ik heb ook nog wel een mooi verhaal over volgens mij dezelfde LM(verder ook de enigste keer dat ik voor hen gereden heb trouwens)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150834017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:43 schreef kweenie1 het volgende:
Ik heb ook nog wel een mooi verhaal over volgens mij dezelfde LM(verder ook de enigste keer dat ik voor hen gereden heb trouwens)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een horrordag :P.
pi_150834117
Om wat voor schade ging het eigenlijk in dit geval? Een krasje ergens of een deuk?

Ik zelf (AR) vul het innameformulier altijd wel serieus in, maar ik ga ook niet als een inspecteur die hele auto onderzoeken. Bij een auto uit 2010 zitten er toch wel een hoop kleine krasjes of dingetjes op, dat hoort er gewoon bij.

Heeft er iemand van AR wel is iets als dit gehad? En dan bedoel ik niet de bekende kast verhalen van Amoeba :P
pi_150834338
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Wat een horrordag :P.
Vond ik op zich niet zo erg. Dit zijn wel die dagen die je bij blijven. Probleem was meer dat het ook zo'n LM is waarbij je moet bellen als je vertraging hebt, dus bleef ik maar bellen.
'Hallo, de auto staat nog niet klaar, nog een uurtje'
'We zijn nu een uur verder, ik kan nu mijn aflevertijd niet meer halen. Hij staat er nog niet, ze verwachten dat hij zo klaar is'
'We zijn weer een half uur verder, heb net het contract meegekregen en ga zo rijden'
'Heb net 1 minuut geleden jullie gebeld dat ik die auto mee kreeg, maar hij is nu ineens kwijt'
'De auto is weer gevonden, ik ga nu echt rijden'

Intussen vroeg EW me nog of ik zelf dan even de klant wilde bellen of het geen probleem was dat ik later kwam, dus daar ook nog naar gebeld. Vraagt de klant weer of het een probleem is als ik hem op een ander adres aflever, dus kon ik weer terugbellen naar EW :X
pi_150834486
Ik kom heel vaak bij die LM, maar nog nooit "echt" problemen mee gehad. Moet wel toegeven dat ze behoorlijk anders werken dan andere LM'en, maar ik zie daar verder geen issue in. Zolang je maar geen al te brave stijve hark bent komt dat wel goed. Natuurlijk wel netjes aan je manual houden :+ Ik bedoel maar, als zij een auto kwijt zijn, of hij is er te laat, of ze zijn met iets anders bezig, waarom zou ik me daar druk om maken? Ik word toch wel uitbetaald, en desnoods zet je het bij opmerkingen.

En tja, over die schades. Als jezelf al zegt dat je hem niet goed geïnspecteerd hebt moet je ook maar je verlies nemen. De instructies vertellen duidelijk dat als je geen goede inname kan doen, in eerste instantie de CP de auto moet laten verplaatsen.

Nog los van dit verhaal, afgelopen week nog een full option Q7 als spoedje onder mijn reet gekregen. Nieuwwaarde: ¤110.000. Was toch wel heel leuk :Y Beter dan die bakkies die je bij bovenstaande LM altijd meekrijgt :P
pi_150834676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen moet ik zo'n Volvo V60 D6 plug-in rijden, ik ben benieuwd :)
Danggg ik ben jaloers

Trouwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150835521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef Ordinateur het volgende:
Om wat voor schade ging het eigenlijk in dit geval? Een krasje ergens of een deuk?

Ik zelf (AR) vul het innameformulier altijd wel serieus in, maar ik ga ook niet als een inspecteur die hele auto onderzoeken. Bij een auto uit 2010 zitten er toch wel een hoop kleine krasjes of dingetjes op, dat hoort er gewoon bij.

Heeft er iemand van AR wel is iets als dit gehad? En dan bedoel ik niet de bekende kast verhalen van Amoeba :P
Ik heb nog nooit wat gehoord van mijn schadeformulieren. Maar ik hoef vaak niet op schades te controleren.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150837919
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:24 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Danggg ik ben jaloers

Trouwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft hij sowieso wel een keer in dit topic gekeken
pi_150838090
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:04 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dan heeft hij sowieso wel een keer in dit topic gekeken
Haha, terecht ook! Al heb ik hier volgens mij nog nooit iemand negatief over die locatie gehoord. Oké, de locatie is niet top, maar daar hebben ze een prima (en snelle) oplossing voor. Maar bij auto's er naar toe vraag je jezelf wel eens af of je Wieuwerd wel gaat halen :D .
Overigens één keer in Geldrop geweest. Inderdaad een beetje apart bedrijf, en er stond ook een dikke DB9 voor de deur. Helaas ging ik de deur uit met een hele gare Vito met een compleet lege tank. Rijbereik 0km :')
pi_150838151
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:19 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Haha, terecht ook! Al heb ik hier volgens mij nog nooit iemand negatief over die locatie gehoord. Oké, de locatie is niet top, maar daar hebben ze een prima (en snelle) oplossing voor. Maar bij auto's er naar toe vraag je jezelf wel eens af of je Wieuwerd wel gaat halen :D .
Overigens één keer in Geldrop geweest. Inderdaad een beetje apart bedrijf, en er stond ook een dikke DB9 voor de deur. Helaas ging ik de deur uit met een hele gare Vito met een compleet lege tank. Rijbereik 0km :')
Nee wieuwerd vind ik heel chill, aardige mensen ook haha :+
pi_150840899
Spoedrit gekregen, wisseltje Breda-Goes. Ik denk dat ik na Breda toch wel het vaakst in Goes kom, wel relaxed, lekker eindje rijden of lekker in het ov zitten van te voren.
'
Auto's zijn een focus van 21 dagen oud en een nog niet nader bekende.
pi_150841108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef Drilboor het volgende:
Spoedrit gekregen, wisseltje Breda-Goes. Ik denk dat ik na Breda toch wel het vaakst in Goes kom, wel relaxed, lekker eindje rijden of lekker in het ov zitten van te voren.
'
Auto's zijn een focus van 21 dagen oud en een nog niet nader bekende.
Haha dat is die van de reclame, met parkeer Hulp!
pi_150841468
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:25 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha dat is die van de reclame, met parkeer Hulp!
Huh wat?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:38:50 #253
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150841585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen moet ik zo'n Volvo V60 D6 plug-in rijden, ik ben benieuwd :)
Prima auto wel, helaas wel een flink stuk file gepakt tussen Ede en Arnhem. Als hij niet voldoende stroom meer heeft komt die diesel er ook zo lekker agrarisch in :P
pi_150841924
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Huh wat?
Ford Active Park Assist:
pi_150850351
Maandag voor t eerst sinds januari weer werken. Meteen een wissel Rotterdam-Hamburg, beide BMW's. Maaltijdvergoeding, hotelletje erbij, ben benieuwd. Moet om half 8 opgehaald worden, en voor 17.00 weer in Rotterdam afleveren. Gelukkig hadden ze al door dat dat niet erg haalbaar was.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:29:39 #256
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150850916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef qua111 het volgende:
Maandag voor t eerst sinds januari weer werken. Meteen een wissel Rotterdam-Hamburg, beide BMW's. Maaltijdvergoeding, hotelletje erbij, ben benieuwd. Moet om half 8 opgehaald worden, en voor 17.00 weer in Rotterdam afleveren. Gelukkig hadden ze al door dat dat niet erg haalbaar was.
Klinkt goed! Ik moet maandag ook naar Duitsland, helaas maar tot aan Düsseldorf. Pluspunt is wel dat het per Cayenne S gaat >:)
pi_150850994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef qua111 het volgende:
Maandag voor t eerst sinds januari weer werken. Meteen een wissel Rotterdam-Hamburg, beide BMW's. Maaltijdvergoeding, hotelletje erbij, ben benieuwd. Moet om half 8 opgehaald worden, en voor 17.00 weer in Rotterdam afleveren. Gelukkig hadden ze al door dat dat niet erg haalbaar was.
Dat zou ik ook wel willen :o Wie is je werkgever? EW of AR?

Hamburg is een erg toffe stad ook!
pi_150852431
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen :o Wie is je werkgever? EW of AR?

Hamburg is een erg toffe stad ook!
EW. Voor t eerst zo'n rit voor mij, terwijl ik toch alweer 3 jaar hike.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_150853099
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:29 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ik moet maandag ook naar Duitsland, helaas maar tot aan Düsseldorf. Pluspunt is wel dat het per Cayenne S gaat >:)
Doe maar zo. Iemand nog tips voor route die kant op? Of is standaard route al genoeg. Eerste keer op de Autobahn voor mij :o

[ Bericht 25% gewijzigd door qua111 op 20-03-2015 16:59:49 ]
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_150853466
Hou je aan de snelheidslimieten als die er zijn

En let extra goed op, niks irritanter dan een Nederlander die hem er voor smijt als je met 200 aan komt scheuren :')
pi_150853809
Idd, houd rekening met het feit dat auto's met forse snelheid aan kunnen komen. Verder zeker bij werkzaamheden opletten, die boetes zijn fors. De rest :') Voor 25 te hard een keer 33 euro ofzo af moeten tikken, leuke foto erbij ook
pi_150854897
ScheiBe, rit geannuleerd. Klant wilde de auto toch in 1 dag geregeld hebben, dus mocht geen overnachting. Dat vond EW toch niet zo verantwoord, dus hebben ze de rit gewijgerd... Nu een focus en een fiat 500 cabrio. FML
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_150856560
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:01 schreef qua111 het volgende:
ScheiBe, rit geannuleerd. Klant wilde de auto toch in 1 dag geregeld hebben, dus mocht geen overnachting. Dat vond EW toch niet zo verantwoord, dus hebben ze de rit gewijgerd... Nu een focus en een fiat 500 cabrio. FML
Kan toch? Mja verantwoord is een tweede inderdaad haha
  vrijdag 20 maart 2015 @ 20:58:39 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150862198
Volgende week beginnen met motorrijbewijs

Ik ga voor deze

#26 || Luciano da Silva
pi_150862798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef joppie_saus het volgende:
Volgende week beginnen met motorrijbewijs

Ik ga voor deze

[ afbeelding ]
Waar ga je lessen? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150864431
Meh... Om half 6 2x door EW gebeld voor werk(vanuit woonplaats). Belde 10 minuten later terug, helaas al te laat, ze waren al om weekend -O-
pi_150867096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef joppie_saus het volgende:
Volgende week beginnen met motorrijbewijs

Ik ga voor deze

[ afbeelding ]
tof ding :) ik ga eind april beginnen met lessen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 21 maart 2015 @ 01:47:46 #268
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150874143
Berlingo en een Caddy voor maandag :N
أنا مغربي
  zaterdag 21 maart 2015 @ 02:25:50 #269
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150874642
Trafic hiero.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150877533
Fiat Scudo :') en moet er nog om 6 uur voor opstaan ook.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:20:21 #271
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150880566
Focus van Groningen naar Amsterdam maandag. Op zich niet slecht, maar ik krijg de laatste tijd wel erg vaak enkele ritjes.
pi_150880692
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:20 schreef Schaafkaas het volgende:
Focus van Groningen naar Amsterdam maandag. Op zich niet slecht, maar ik krijg de laatste tijd wel erg vaak enkele ritjes.
Nog altijd beter dan ritjes als Leeuwarden - Heerenveen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150882816
Voor mensen die dinsdag moeten hiken :')

Politie gaat files veroorzaken

quote:
Uit protest tegen houden de politiebonden ACP en NPB komende dinsdag een langzaamaanactie op de snelwegen A16 en A58 rond Breda. Dat hebben de bonden zaterdag laten weten.

Tussen 10.00 en 11.00 uur gaan verschillende politievoertuigen de weg op die niet harder zullen rijden dan 60 kilometer per uur, over alle rijstroken. Ze rijden vanuit Breda de A16 op, naar de A58 richting Bergen op Zoom en Goes. Bij Goes wordt gekeerd en gaat de rit in omgekeerde richting terug.
pi_150883297
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef RacerDKB het volgende:
Voor mensen die dinsdag moeten hiken :')

Politie gaat files veroorzaken

[..]

Haha nice! Helaas kom ik vrijwel nooit in die buurt, als ik al werk heb :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150884305
Wie kan mij vertellen wat de dichtstbijzijnde bushalte is bij de wismarweg, buiten de spits tijden?
pi_150884432
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Volluto het volgende:
Wie kan mij vertellen wat de dichtstbijzijnde bushalte is bij de wismarweg, buiten de spits tijden?
Waarschijnlijk Stockholmweg met lijn 73 of de Lübeckweg met 5 of 17x ;) In beide gevallen meer dan twintig minuten lopen ben ik bang
pi_150893946
Is hier wel is iets besproken over GPS-trackers in auto's waardoor werkgever of LM je locatie (en snelheid) kan zien? Gisteren toevallig iets over gehoord en ben wel benieuwd wat ze nou eigenlijk doen met die informatie.
pi_150894594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef stripe het volgende:
Is hier wel is iets besproken over GPS-trackers in auto's waardoor werkgever of LM je locatie (en snelheid) kan zien? Gisteren toevallig iets over gehoord en ben wel benieuwd wat ze nou eigenlijk doen met die informatie.
Lijkt mij dat ze dat niet zomaar mogen uitlezen?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150895059
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Volluto het volgende:
Wie kan mij vertellen wat de dichtstbijzijnde bushalte is bij de wismarweg, buiten de spits tijden?
Zou best eens Ringweg-Oost kunnen zijn. Lijn 140 stopt daar.
pi_150898289
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef ManScat het volgende:

[..]

Zou best eens Ringweg-Oost kunnen zijn. Lijn 140 stopt daar.
Ringweg-Oost is een flink stuk lopen, en dan maar hopen dat je een fatsoenlijke aansluiting hebt. Kan je beter naar Osloweg/Borgholmstraat lopen of, 2 minuten verder door, naar Euroborg P3 Boumaboulevard. Daar heb je sowieso een goede aansluiting. +/- 20 minuten lopen.
pi_150898669
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:49 schreef yosander het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze dat niet zomaar mogen uitlezen?
Een vriend van mij z'n werkgever zit daar in, heeft wel eens een collega van ons gehad die voor A-marathon (bij gebrek aan een beter idee, voor de echte naam mag je DM doen :P) een auto bij zijn baas op kwam halen. Heeft hij die jongen met een paar collega's voor de gek gehouden door de auto op afstand te vergrendelen en het alarm af te laten gaan :P Zijn bedrijf zat in best geavanceerde techniek :+
  zondag 22 maart 2015 @ 00:15:31 #282
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150899802
Pfff met de planning op de centrale half uurtje wachten en lullen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150900262
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:28 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Ringweg-Oost is een flink stuk lopen, en dan maar hopen dat je een fatsoenlijke aansluiting hebt. Kan je beter naar Osloweg/Borgholmstraat lopen of, 2 minuten verder door, naar Euroborg P3 Boumaboulevard. Daar heb je sowieso een goede aansluiting. +/- 20 minuten lopen.
ik dacht al, die straten komen me bekend voor haha, ik zou doorlopen naar bouma boulevard, toen ook gedaan, maar was net te laat. Toen nog maar even verder gelopen naar t station daar haha
  zondag 22 maart 2015 @ 03:26:48 #284
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150903014
Weekend dus we hoeven niet over hiken te praten 8-) 8-)

Want het is matchday :7 :7

IM FEYENOORD TILL I DIE
IM FEYENOORD TILL I DIE
I KNOW I AM
IM SURE I AM
IM FEYENOORD TILL I DIE!!!!
pi_150903142
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:15 schreef Fiorano het volgende:
Pfff met de planning op de centrale half uurtje wachten en lullen...
nog 2 uur en het zit er weer op. Dienstje van 6-6 gedaan dan
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 23 maart 2015 @ 08:17:02 #286
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150939074
*lief dagboek*

Vanmorgen m'n burgerplicht voldaan, auto zag door onder andere de laagstaande zon een scooter niet. Dat was dus boem, met een koprol op de grond voor die jongen. Kerel kon niet meer opstaan, dus toen maar even 112 gebeld. Duurde verrekte lang voordat ik die centrale aan de telefoon kreeg trouwens. Uiteindelijk even een getuigenverklaring aan de politie afgelegd en weer door richting het station. Leek gelukkig mee te vallen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 23 maart 2015 @ 12:29:45 #287
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150944349
Chillings in Meerkerk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150944586
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:29 schreef Amoeba het volgende:
Chillings in Meerkerk.
Ik loop daar net weg. Ophalen of afleveren? Stond buiten wel een dude een Renault? in te nemen. Kwam geen reactie uit though. Ik loop nu naar postkantoor
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  maandag 23 maart 2015 @ 12:58:13 #289
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150945116
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:39 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ik loop daar net weg. Ophalen of afleveren? Stond buiten wel een dude een Renault? in te nemen. Kwam geen reactie uit though. Ik loop nu naar postkantoor
Ben al bijna in Utrecht
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 23 maart 2015 @ 14:59:15 #290
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150949258
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:17 schreef Fiorano het volgende:
*lief dagboek*

Vanmorgen m'n burgerplicht voldaan, auto zag door onder andere de laagstaande zon een scooter niet. Dat was dus boem, met een koprol op de grond voor die jongen. Kerel kon niet meer opstaan, dus toen maar even 112 gebeld. Duurde verrekte lang voordat ik die centrale aan de telefoon kreeg trouwens. Uiteindelijk even een getuigenverklaring aan de politie afgelegd en weer door richting het station. Leek gelukkig mee te vallen.
Dat is wel even schrikken ja, gelukkig lijkt het mee te vallen :)
pi_150967894
hebben meerdere mensen belachelijk weinig ritjes?

afgelopen twee weken van de vier keer niks gekregen. Misschien heb ik een cooldown gekregen omdat ik een boete heb gehad? :P
pi_150968410
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
hebben meerdere mensen belachelijk weinig ritjes?

afgelopen twee weken van de vier keer niks gekregen. Misschien heb ik een cooldown gekregen omdat ik een boete heb gehad? :P
Het zijn skere tijden ;(. Van de afgelopen 10 dagen die ik beschikbaar was, maar 3 gewerkt :P en voor morgen ook nog niks...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150969002
Ik ga eerst maar eens vol voor de tentamens, heb alweer veel teveel andere afspraken tussendoor gepland om ook nog te werken deze week. Wel vakantiegeld gekregen vorige week, en een fiks salaris (had nog wat declaraties openstaan, sorry AR, liep door omstandigheden wat achter :* ). Dus het is niet zo erg dat ik even een of twee weekjes niet werk. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 23 maart 2015 @ 23:21:56 #294
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150969913
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
hebben meerdere mensen belachelijk weinig ritjes?

afgelopen twee weken van de vier keer niks gekregen. Misschien heb ik een cooldown gekregen omdat ik een boete heb gehad? :P
Ik heb bij EW niks gemerkt van een cooldown toen ik vorig jaar door rood was gereden (237 euro, do not recommend :+ ), maar het is de laatste tijd gewoon rustig. Van de 5 dagen dat ik beschikbaar stond heb ik 4 keer werk gekregen, waarvan 3 enkele ritten (komt anders zelden voor).

Edit: en dan heb ik waarschijnlijk nog geluk gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schaafkaas op 23-03-2015 23:31:03 ]
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:56:01 #295
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150976845
Ah een nieuw huiltopic:

KLB / Forever Alone zijn
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150977414
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:56 schreef Amoeba het volgende:
Ah een nieuw huiltopic:

KLB / Forever Alone zijn
Jij bent er snel bij.. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150977582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Jij bent er snel bij.. :P
Elke dag even op de actieve topics klikken van irritatie :+
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:36:35 #298
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150980557
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Elke dag even op de actieve topics klikken van irritatie :+
Hoeft alleen op zondagochtend in principe.
pi_150983816
Nog ff een spoedje Groningen - Schiphol gekregen :7 auto nog onbekend
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:21:23 #300
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150984311
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hoeft alleen op zondagochtend in principe.
Zeker waar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:21:42 #301
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150984323
FIPO
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')