geinigding | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:03 |
Beste allemaal, Ik heb aanstaande donderdag een praktijk examen bij de innovam voor EAT Nou ben ik er achter gekomen dat de meeste mensen zakken om koplamp bedrading aansluiten. kan iemand mij vertellen wat hier de goede volgorde van is. Ik dacht zelf vanaf de kabel boom beginnen de massa te lokeren en daarna plus gaan meten beginnend met stadslicht, dimlicht daarna groot licht etc.etc en bij de koplamp unit een weerstands meting doen bij elke pool waar een lampje op of in komt tot aan de draden of stekker punten die er uit komen . En zo de boel aansluiten. Klopt dit??? alvast bedankt | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:07 |
De meeste zakken op de bak tevens jij ben jij niet klawie? | |
geinigding | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:14 |
nee?? | |
geinigding | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:15 |
Denk dat er meer mensen zijn die zo een examen doen | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:17 |
Je schrijfstijl komt overeen . Maar goed, maar kan als eerste of laatste die is het makkelijkst. Voor de rest wijst het zich zelf | |
Sigaartje | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:18 |
Dat is zakken geblazen. Dat je dat niet eens weet. | |
geinigding | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:19 |
Daarom vraag ik ook help, heb ik meer aan. | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:21 |
Doe eens lief, zenuwen en alles | |
Sigaartje | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:23 |
Als je hulp nodig hebt, moet je geen examen doen. Dan ben je nog niet klaar. Dus ik help niet. | |
geinigding | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:24 |
Nog iemand aanwezig die het ander medemens wel iets gunt?? | |
de_boswachter | dinsdag 10 maart 2015 @ 23:32 |
Maar kun je ook deze koplampen aansluiten? | |
Sounddragon | woensdag 11 maart 2015 @ 01:13 |
Wij gunnen iedereen een automonteur met papieren die zelfstandig een freakin' lampie aan kan sluiten. Ik gok zomaar dat dat minstens één keer is uitgelegd terwijl jij zat te appen in de les. En als ik de examinator was, maakte ik van het rode draadje de massa.
| |
T42 | woensdag 11 maart 2015 @ 09:38 |
Ben geen monteur en sloot toen ik 10 was al koplampen aan Massa en 3 plus geschakelde draadjes zit nu in kasten met 1000e draadjes met 800v en 500A | |
Sounddragon | woensdag 11 maart 2015 @ 11:31 |
Enne TS? je boeken er al bijgepakt en opgezocht? Ik denk dat het ergens een beetje voorin het boek zou moeten staan, want autotechniek begint en eindigt tegenwoordig met elektra, en lampies zijn wel een beetje 1.01. | |
Fer | woensdag 11 maart 2015 @ 13:47 |
Mag je niet een circuit diagram gebruiken en dan bij de juiste connector een pinout erbij pakken? | |
geinigding | woensdag 11 maart 2015 @ 17:55 |
Jaa die mag je er bij pakken | |
geinigding | woensdag 11 maart 2015 @ 17:56 |
heb het nog aan een klasgenootje gevraagd moet geen probleem zijn eerlijk gezegd | |
Fer | woensdag 11 maart 2015 @ 21:13 |
Ben benieuwd hoe jij op de koplamp de aansluiting van het dim en grootlicht uit elkaar gaat houden. Kwa weerstand ontloopt het elkaar weinig. | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 11 maart 2015 @ 21:16 |
Dat zie je vanzelf | |
Fer | woensdag 11 maart 2015 @ 21:19 |
Dan lukt het mij ook wel een een kroonsteen en spanningszoekertje en heel vaak proberen. | |
klawie | woensdag 11 maart 2015 @ 22:53 |
Dankjewel voor het compliment | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 11 maart 2015 @ 22:58 |
Het is net zo slecht | |
Sounddragon | donderdag 12 maart 2015 @ 13:47 |
Vandaag is TS de lul. | |
Fer | donderdag 12 maart 2015 @ 16:52 |
Hoe dan? Zelfs met 8 zwarte draadjes en een multimeter moet het te doen zijn. | |
lipje | donderdag 12 maart 2015 @ 19:08 |
Nog niets gehoord van ts. Zou ie dan toch gezakt zijn? | |
Fer | donderdag 12 maart 2015 @ 19:31 |
Elektrocutie... | |
lipje | donderdag 12 maart 2015 @ 20:04 |
Das een faal voor een monteur | |
Sounddragon | donderdag 12 maart 2015 @ 20:22 |
hoe dan? Met 8 draadjes en een multimeter... | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 12 maart 2015 @ 20:44 |
De 9 volt batterij tegen zijn tong | |
Sounddragon | donderdag 12 maart 2015 @ 21:19 |
alleen de plus, positieve meetpen van de meter op de min en dan de andere meetpen.. ehh.. ergens anders | |
geinigding | donderdag 12 maart 2015 @ 23:17 |
Laat maar zitten jongens ben met vlag en wimpel geslaagd voor reparatie 26 van de 27 punten, moest verstuivers inkeren bedrading achterklep repareren en schakelvork vv, Diagnose was tapsheid en ovalieit meten van de hoofdlagers van de krukas, en storing zoeken in motormanagement systeem. Draad breuk in de plus naar gaspedaal positie sensor 1. Als enige van me klas nog zelfs. | |
vannelle | donderdag 12 maart 2015 @ 23:39 |
Gefeliciteerd! | |
Chuck-N0rr1s | vrijdag 13 maart 2015 @ 10:06 |
Makie | |
Sounddragon | vrijdag 13 maart 2015 @ 11:14 |
Felicitare | |
Fer | vrijdag 13 maart 2015 @ 13:28 |
Nice, maar wat zijn verstuivers in keren? | |
Taks999 | dinsdag 17 maart 2015 @ 18:00 |
Inleren | |
roeleke92 | dinsdag 17 maart 2015 @ 19:18 |
Gefeliciteerd! Klinkt allemaal heel spectaculair dat bij innovam maar het is wel te doen als je maar een keer kan oefenen. | |
Koen2709 | woensdag 30 augustus 2017 @ 20:40 |
Hoe heb je die draadbreuk gevonden en waar ben je begonnen met zoeken? |