abonnement Unibet Coolblue
pi_150460767


Teams:

- Ferrari
- Force India
- Lotus F1 Team
- McLaren
- Mercedes AMG
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Caterham F1 Team
- Marussia F1 Team
- Williams


Chassis/Motor: Mercedes F1 W06 - Mercedes V6 turbo
44. Lewis Hamilton WDC 2008/2014
06. Nico Rosberg


Chassis/Motor: RB11 - Renault V6 turbo
03. Daniel Ricciardo
26. Daniil Kvyat


Chassis/Motor: Williams FW37 - Mercedes V6 Turbo
19. Felipe Massa
77. Valteri Bottas


Chassis/Motor: Ferrari F15-T - Ferrari V6
05. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13
07. Kimi Räikkönen WDC 2007


Chassis/Motor: McLaren MP4-30 - Honda V6 Turbo
22. Jenson Button WDC 2009
14. Fernando Alonso WDC 2005/06


Chassis/Motor: Lotus E23 - Mercedes V6 Turbo
08. Romain Grosjean
13. Pastor Maldonado


Chassis/Motor: Force India VJM08 - Mercedes V6 Turbo
27. Nico Hulkenberg
11. Sergio Perez


Chassis/Motor: Toro Rosso STR10 - Renault V6 Turbo
33. Max Verstappen w/
55. Carlos Sainz Jr.


Chassis/Motor: Sauber C34 - Ferrari V6 Turbo
09. Marcus Ericsson
12. Felipe Nasr


Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo
??.
??.
Deelname van Manor Racing is hoogst onwaarschijnlijk na de verkoop van de inboedel.


Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo
??.
??.
Deelname van Caterham is nog twijfelachtig, alles hangt af van de verkoop van het team/nieuwe investeerder.

Voor meer info zie de [F1] Silly season topics

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Autosport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

(Aankomende) Nederlandse coureurs:
- Ho-Pin Tung
- Beitske Visser
- Giedo van der Garde
- Nigel Melker
- Robin Frijns
- Max & Jos Verstappen
- Nyck de Vries
- Jeroen Slaghekke
- Kelvin Snoeks
- Daniël de Jong

Zie verder de topics over Nederlandse Talenten.

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)
Regulations pagina van FIA

Racekalender 2015


Wijzigingen 2015 uitgelegd
pi_150460782
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:03 schreef WEST het volgende:
Sauber heeft alvast een nieuwe rijder vastgelegd.

https://fbcdn-video-b-a.a(...)84722b20cc31f00465d7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad een van de oudste filmpjes van het internet :P Alleen geluid is niet origineel.

Die Frijns ben ik niet zo bekend mee. Ik moet zeggen dat vanwege Max zijn deelname het me wat minder kan interesseren of een Giedo of Frijns het haalt. De wens 'Nederlander in de F1' is denk ik al een beetje verzadigd en Max heeft (zo lijkt het) als enige het totale pakket wat de anderen wat minder interessant maakt.

Hebben jullie dit sentiment ook? Ik denk namelijk dat zonder Max er nog wel wat meer heisa zou zijn in Nederland over de rechtszaak van Giedo of de kansen van Frijns.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:22:31 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150460841
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 9 maart 2015 @ 15:25:44 #4
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150460924
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef nils7 het volgende:
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
maar uiteindelijk gaat het erom wat je op de baan neer zet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 9 maart 2015 @ 15:26:07 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150460934
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef nils7 het volgende:
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
Ik zou Frijns wel eens bij een team willen zien die een auto in de middenmoot hebben. Zoals FI of Sauber. Ben benieuwd of hij dan hetzelfde kan als bijvoorbeeld in de GP2.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:26:36 #6
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150460942
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef WEST het volgende:

[..]

maar uiteindelijk gaat het erom wat je op de baan neer zet.
Als dat zo is, waarom is er dan geen enkel team dat hem de mogelijkheid geeft om te rijden?
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:27:15 #7
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150460959
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef WEST het volgende:

[..]

maar uiteindelijk gaat het erom wat je op de baan neer zet.
Een coureur is meer dan alleen rijden.
Voor 95% wel maar persoonlijkheid telt mee en hoe Frijns heeft gehandeld richting F1 en GP2 teams is niet handig.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 9 maart 2015 @ 15:33:17 #8
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150461138
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef nils7 het volgende:

[..]

Een coureur is meer dan alleen rijden.
Voor 95% wel maar persoonlijkheid telt mee en hoe Frijns heeft gehandeld richting F1 en GP2 teams is niet handig.
Hij heeft wel een paar dagen terug op Twitter aangekondigd dat er groot nieuws gaat komen.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:34:43 #9
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150461174
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hij heeft wel een paar dagen terug op Twitter aangekondigd dat er groot nieuws gaat komen.
maarja de meeste coureurs zijn nu al in australie ook om te wennen aan tijdverschil. Lijkt me voor Frijns dan ook handig om er te zijn.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150461218
Wat voor geintjes heeft die Frijns geflikt dan?

Net een stukje van interview uit 2013 gekeken met hem van een limburgse zender, komt idd niet als meest sympathieke gast over maar niet heel vervelend verder. Lijkt vooral onvrede te hebben over het F1 wereldje, van dat je als Nederlander het aflegt tegen bv een Chinees door sponsorgelden van nationale bedrijven. Tevens beetje ongeduldig voor z'n leeftijd, destijds vooral als 21 jarige.. Nu begint wel meer zaak te worden om races te rijden.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:38:39 #11
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150461300
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Wat voor geintjes heeft die Frijns geflikt dan?

Net een stukje van interview uit 2013 gekeken met hem van een limburgse zender, komt idd niet als meest sympathieke gast over maar niet heel vervelend verder. Lijkt vooral onvrede te hebben over het F1 wereldje, van dat je als Nederlander het aflegt tegen bv een Chinees door sponsorgelden van nationale bedrijven. Tevens beetje ongeduldig voor z'n leeftijd, destijds vooral als 21 jarige.. Nu begint wel meer zaak te worden om races te rijden.
praat niet zo netjes over red bull etc.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 9 maart 2015 @ 15:39:13 #12
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150461322
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:34 schreef WEST het volgende:

[..]

maarja de meeste coureurs zijn nu al in australie ook om te wennen aan tijdverschil. Lijkt me voor Frijns dan ook handig om er te zijn.
Hij kan er toch best zijn?
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:40:44 #13
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150461362
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Wat voor geintjes heeft die Frijns geflikt dan?

quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef WEST het volgende:

[..]

praat niet zo netjes over red bull etc.
Tevens meent hij geen sponsoring nodig te hebben.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150461381
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef nils7 het volgende:
Qua prestaties heeft Frijns 't wel verdient (qua praatjes niet echt).
Dit!

Goede resultaten behaald in achtereenvolgens Formule BMW, FR 2.0 en FR 3.5 (kampioen in alle klassen) en vervolgens testrijder bij Sauber en coureur in de GP2 (met een overwinning in zijn tweede weekend). Wilde eerst geen GP2 rijden, maar min of meer door Sauber gedwongen om in te stappen. Daarna door Sauber aan de kant gezegd wegens gebrek aan geld.

Had ook kans om na het FR 2.0 kampioenschap opgenomen te worden in het RB opleidingsprogramma maar had dat afgewezen omdat hij het team minder vond dan waar hij voor ging rijden en zijn kansen om kampioen te worden dus minder groot achtte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150461521
Dit? http://www.formule1.nl/nieuws/detail/een-wijze-les-voor-frijns/

Ook daar merk ik een ongezond ongeduld. Waarom druk maken over dat je geen snel rondje mag rijden? Het team weet met welke settings je rijdt en kan aan hoe je daar mee rijdt beter aflezen of je beter bent dan de andere coureur dan aan een flying lap.

En RB opleidingsprogramma afwijzen omdat je kans op kampioenschap kleiner acht is ook korte termijn denken. Als RB ziet dat je maximale uit de auto haalt kan je in hun F1 wagens komen, hoef je geen kampioen voor te worden... zie Max.
pi_150462293
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef VacaLoca het volgende:
Dit? http://www.formule1.nl/nieuws/detail/een-wijze-les-voor-frijns/

Ook daar merk ik een ongezond ongeduld. Waarom druk maken over dat je geen snel rondje mag rijden? Het team weet met welke settings je rijdt en kan aan hoe je daar mee rijdt beter aflezen of je beter bent dan de andere coureur dan aan een flying lap.

En RB opleidingsprogramma afwijzen omdat je kans op kampioenschap kleiner acht is ook korte termijn denken. Als RB ziet dat je maximale uit de auto haalt kan je in hun F1 wagens komen, hoef je geen kampioen voor te worden... zie Max.
Datzelfde seizoen werd Lewis Williamson uit het RB opleidingsteam gezet wegens gebrek aan resultaten. En ook Felix Da Costa had een paar races nodig voordat de wagen begon te presteren.
En nee, je hoeft geen kampioen te worden, maar je moet wel scoren. Doe je dat niet, ook al ligt het aan de wagen, lig je eruit. Zo simpel is het en daar verwees Frijns naar. Zo zijn er wel meer coureurs uit het RB opleidingsprogramma gegooid.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 9 maart 2015 @ 16:07:57 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150462343
Ik heb net even gekloot met ChromeCast en Sport 1, als je aangeeft dat hij je volledige scherm moet casten kun je dus Live Go kijken. Terug kijken gaat gewoon via Tabblad casten prima.

Overigens:
Frank_Fiorano twitterde op woensdag 04-03-2015 om 09:50:01 @SPORT1_nl komt er ook Chromecast ondersteuning in jullie #GOapp? Zoals bijvoorbeeld @FOXSportsnl prima voor elkaar heeft? reageer retweet
SPORT1_nl twitterde op woensdag 04-03-2015 om 14:27:14 @Frank_Fiorano Hier wordt aan gewerkt. Wanneer deze beschikbaar zal zijn kan ik je helaas niet vertellen. reageer retweet
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 9 maart 2015 @ 16:16:35 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150462688
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een van de oudste filmpjes van het internet :P Alleen geluid is niet origineel.

Die Frijns ben ik niet zo bekend mee. Ik moet zeggen dat vanwege Max zijn deelname het me wat minder kan interesseren of een Giedo of Frijns het haalt. De wens 'Nederlander in de F1' is denk ik al een beetje verzadigd en Max heeft (zo lijkt het) als enige het totale pakket wat de anderen wat minder interessant maakt.

Hebben jullie dit sentiment ook? Ik denk namelijk dat zonder Max er nog wel wat meer heisa zou zijn in Nederland over de rechtszaak van Giedo of de kansen van Frijns.
Zowel Frijns als vd Garde konden mij eigenlijk weinig boeien. Frijns heb ik weinig van meegekregen maar die had al voor de F1 zijn ruiten ingegooid. Het was leuk dat vd Garde een seizoen reed maar helaas laat de FIA bar weinig van achterhoede gevechten zien dus of er nou wel of niet een nederlander in een Caterham rijdt maakt qua race weinig verschil, helaas.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150463478
Frijns kan echt wel een potje sturen en heeft in de opstartklasses eigenlijk niks verkeerd gedaan. Frijns verdient gewoon gezien zijn resultaten een plekje op de grid en daar doen onhandige uitspraken verder weinig aan af imo. Een team kan er gewoon wat mediatraining tegenaan gooien en hupsakee. Opgelost. Als iemand niet retesnel is kan dat niet gefixt worden. Onhandige uitspraken wel.

VDG, wat een flauwekul lees ik allemaal van Sauber zeg. Het is niet veilig om hem te laten rijden. Schei toch uit. Als ze willen is dat stoeltje op tijd klaar voor de Q; geen enkel probleem.

Dat hij niet met de auto getest heeft is Sauber's probleem en niet dat van Giedo. Ik mag toch hopen dat hij die rechtzaak wint. Rijden zal hij wel niet, maar de redenen die Sauber aangeeft slaan echt nergens op. Ik bedoel wat is het voor reden om te roepen als we Giedo laten rijden dan spannen onze coureurs ons een proces aan? Ja niks gek; je hebt jezelf in die positie gemanoeuvreerd 8)7

Afwachten. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150463743
De OP klopt niet helemaal meer, Caterham staat er nog in en Marussia ook, maar dat wordt Manor en die staan wel op de grid in Melbourne ziet het er naar uit :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150464972
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zowel Frijns als vd Garde konden mij eigenlijk weinig boeien. Frijns heb ik weinig van meegekregen maar die had al voor de F1 zijn ruiten ingegooid. Het was leuk dat vd Garde een seizoen reed maar helaas laat de FIA bar weinig van achterhoede gevechten zien dus of er nou wel of niet een nederlander in een Caterham rijdt maakt qua race weinig verschil, helaas.
Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan. Heb laatste paar jaar niet meer gekeken, maar je zou zeggen dat een Nederlander in de F1 nog wel tot me had moeten komen :D Apart, want ben nu wel helemaal enthousiast over Max Verstappen in de F1 en dat ontgaat bijna niemand.

Ik was echt diehard fan vanaf laatste race 1997 en keek alles tm 2003 ofzo, daarna werd het steeds minder en minder eigenlijk. Vond het maar saai geworden. Zal ook deels te maken hebben met wegebben kinderlijk fanatisme en fandom maar volgens mij was vooral '98 en '99 een stuk interessanter dan jaren erna. Strijd tussen Ferrari en Mclaren Schumacher vs Hakkinnen, en dan teams als Jordan erbij.

Maar goed zo denk ik ook dat de NBA ten tijde van de Chicago Bulls van Michael Jordan veel beter was dan de NBA van nu, maar daar zullen degenen die er nu mee opgroeien anders over denken.
pi_150465035
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan.
Albers en Doornbos zeggen je ook niets? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 9 maart 2015 @ 17:20:22 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150465053
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Haha wtf, ik kom er nu dus pas achter dat Giedo al formule 1 gereden heeft. Is me totaal ontgaan. Heb laatste paar jaar niet meer gekeken, maar je zou zeggen dat een Nederlander in de F1 nog wel tot me had moeten komen :D Apart, want ben nu wel helemaal enthousiast over Max Verstappen in de F1 en dat ontgaat bijna niemand.

Ik was echt diehard fan vanaf laatste race 1997 en keek alles tm 2003 ofzo, daarna werd het steeds minder en minder eigenlijk. Vond het maar saai geworden. Zal ook deels te maken hebben met wegebben kinderlijk fanatisme en fandom maar volgens mij was vooral '98 en '99 een stuk interessanter dan jaren erna. Strijd tussen Ferrari en Mclaren Schumacher vs Hakkinnen, en dan teams als Jordan erbij.

Maar goed zo denk ik ook dat de NBA ten tijde van de Chicago Bulls van Michael Jordan veel beter was dan de NBA van nu, maar daar zullen degenen die er nu mee opgroeien anders over denken.
Schumacher rijdt niet meer mee he!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 maart 2015 @ 17:21:32 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150465097
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

Schumacher rijdt niet meer mee he!
David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 9 maart 2015 @ 17:24:01 #25
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150465191
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
Kanonnen mn favo rijder :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150465220
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Albers en Doornbos zeggen je ook niets? 8)7
Jawel. Al zijn die ook vrij kleurloos. Albers zal meer herinnert worden om dat het een beetje een pisventje is en zn incident met de brandstofslang dan wat dan ook en Doornbos weinig van gezien maar ook vrij anoniem deelgenomen volgens mij.

Heb paar jaar daarvoor nog de campagne van Tom Coronel op de voet gevolgd, handtekening sessie enzo bijgewoond, maar wat een droplul is dat.

Nee overall doet Max mij nu al veel meer dan bovenstaanden
pi_150465328
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

Schumacher rijdt niet meer mee he!
Die loopt niet eens meer.
  maandag 9 maart 2015 @ 17:30:02 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150465378
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die loopt niet eens meer.
Google eens op exoskeleton ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150465448
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:30 schreef nils7 het volgende:

[..]

Google eens op exoskeleton ;)
"Roboschumi, who is he?"
"Dead or alive, you're driving with me."
  maandag 9 maart 2015 @ 17:32:39 #30
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150465464
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
Mika Hakkinen dan?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 9 maart 2015 @ 17:33:15 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150465483
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die loopt niet eens meer.
hoeveel zou die nog wegen?
pi_150465514
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoeveel zou die nog wegen?
Ik denk nog hooguit een kilo of 50. Als ie dat nog weegt. F1 coureurs zijn nooit zwaar en als je dan al een jaar in bed ligt dan breekt spierweefsel in razend tempo af.

Misschien dat ie de 50 niet eens meer aantikt.

Blijft triest ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150465516
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoeveel zou die nog wegen?
Kilootje of twintig, dertig minder, denk ik.

Hoewel... Coureurs zijn doorgaans niet echt zwaar gespierd...
pi_150465577
...en ze zijn echt ziekelijk mager. Ik zag eens een filmpje waarin Webber door een sportarts onderzocht werd. Niet normaal. Zelfs ik ben dikker, terwijl ik mager heet.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:02:03 #35
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150466318
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:36 schreef Jigzoz het volgende:
...en ze zijn echt ziekelijk mager. Ik zag eens een filmpje waarin Webber door een sportarts onderzocht werd. Niet normaal. Zelfs ik ben dikker, terwijl ik mager heet.
was het niet Sutil die vorig jaar out is gegaan net voor Melbourne, vanwege zijn lengte moest ie een strikt dieet aanhouden om maar net het minimum gewicht van de regels aan te kunnen tikken. Gewoon ondervoed.
Dacht Sutil ben niet zeker :@ 8)7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150466353
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

was het niet Sutil die vorig jaar out is gegaan net voor Melbourbe, vanwege zijn lengte moest ie een strikt dieet aanhouden om maar net het minimum gewicht van de regels aan te kunnen tikken. Dacht Sutil :@
Dacht het ook. Sutil en Webber zijn dan ook vrij groot. Dan krijg je dat soort ellende.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:05:52 #37
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150466449
Ooit in zo'n fan-app stonden de gewichten van coureurs er bij. Enkelen zaten onder de 60 en coureurs die boven de 70 zaten kon je bij de dikzakken rekenen. Mijn linkerbil weegt al meer dan dat :/
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150466730
Moet er niet vandaag de laatste aflevering online komen van Max The Next Generation? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150466756
Moet er vandaag niet eindelijk eens dat nieuws uit het Frijns-kamp komen?
  maandag 9 maart 2015 @ 18:18:16 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150466760
quote:
5s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
Moet er niet vandaag de laatste aflevering online komen van Max The Next Generation? :@
ja dat zou wel tegen 20:00 online zijn.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150466764
http://www.redbull.tv/sho(...)-the-next-generation

Hier staat ie nog niet.
2 februari de eerste aflevering
9 feb de 2de
16 de 3de
23 de 4de
2 maart de 5de

Het is nu 9 maart. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150466771
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef WEST het volgende:

[..]

ja dat zou wel tegen 20:00 online zijn.
Ow dat zou kunnen, de tijdstippen heb ik niet bijgehouden :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150466778
Ik lees op diverse Engelse sites dat Roberto Mehri de meeste kans maakt omdat Manor voor hem een superlicentie heeft aangevraagd. Dus of Frijns kans maakt is nog maar afwachten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150466780
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef Jigzoz het volgende:
Moet er vandaag niet eindelijk eens dat nieuws uit het Frijns-kamp komen?
Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk geval :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150466800
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk geval :)
Donderdag om 16.00 uur lokale tijd, de dag voor FP1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150466803
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef sasquatsch het volgende:
Ik lees op diverse Engelse sites dat Roberto Mehri de meeste kans maakt omdat Manor voor hem een superlicentie heeft aangevraagd. Dus of Frijns kans maakt is nog maar afwachten.
Iedereen maakt kans. De vraag is hoe groot. De kans dat ik komend seizoen voor Manor uit komt schat ik op 0,000000000000000000000000000000001%. Ongeveer dan. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150466810
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Donderdag om 16.00 uur lokale tijd, de dag voor FP1.
Ah ok duidelijk. Ik zat met morgen in mn kop :?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150466843
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Morgen moet de definitieve inschrijving bij de FIA bekend zijn toch? Als ik me niet vergis in elk geval :)
Misschien is dat het beloofde nieuws: Frijns heeft geen plek in een raceklasse in 2015.

Ik zou die gast echt graag weer zien rijden. Toffe stijl. Lekker fel.
pi_150466892
Frijns bij Manor en volgend jaar naar FI omdat Kimi vertrekt bij Ferrari en Hulkenberg die kant op gaat :+

Dat zou ik mooi vinden. :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150466915
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef Geralt het volgende:
Frijns bij Manor en volgend jaar naar FI omdat Kimi vertrekt bij Ferrari en Hulkenberg die kant op gaat :+

Dat zou ik mooi vinden. :Y
Zeker. Jammer alleen dat de kans op zo'n scenario nihil is.
pi_150467286
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

David Coulthard schijnt ook gestopt te zijn
En het zou nog wel zijn jaar worden. :'(
pi_150467321
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:36 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En het zou nog wel zijn jaar worden. :'(
Ja? Is het het jaar van de Coulthard op de Chinese kalender?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 maart 2015 @ 18:41:58 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150467399
Ik zag in ieder geval veel wapperende Schotse vlaggen
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 9 maart 2015 @ 19:04:07 #54
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150468129
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:32 schreef WEST het volgende:

[..]

Mika Hakkinen dan?
Die is nog steeds op sabbatical :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150471245
Frijns moet F1 vergeten en gewoon in LMP2 gaan rijden, misschien dat hij in de komende jaren dan een plaats bij één van de LMP1 fabrieksteams kan bemachtigen.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:14:08 #56
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150471286
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die is nog steeds op sabbatical :P
Z'n superlicentie schijnt ook verlopen te zijn overigens, anders was hij in de running voor het 2e stoeltje bij Manor
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 9 maart 2015 @ 20:30:40 #57
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150472114
Wanneer gaat Manor/Marussia eens bekend maken wie de 2e coureur word? Dit slaat nergens op.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:34:31 #58
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150472303
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat Manor/Marussia eens bekend maken wie de 2e coureur word? Dit slaat nergens op.
zondag a.s. om 5:59 :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 9 maart 2015 @ 20:35:15 #59
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150472344
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef WEST het volgende:

[..]

zondag a.s. om 5:59 :P
Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:36:19 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472419
Ben eigenlijk wel benieuwd of de motoren anders klinken dit jaar. Misschien gaat het eindelijk lijken op wat Mercedes over loog aan het begin van 2014?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 maart 2015 @ 20:36:21 #61
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150472423
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.
mag niet. Een team is verplicht om 2 auto's aan de start te brengen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150472449
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ergens, een heel klein beetje zou het mij niet verbazen als er maar 1 auto aan de start staat.
Ach, bij Sauber is er sowieso eentje over, dus er is altijd wel een coureur die toch ff niks te doen heeft.
in a crowd you lose humanity
pi_150472467
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat Manor/Marussia eens bekend maken wie de 2e coureur word? Dit slaat nergens op.
Als diegene een superlicentie heeft.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 9 maart 2015 @ 20:37:24 #64
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150472493
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of de motoren anders klinken dit jaar. Misschien gaat het eindelijk lijken op wat Mercedes over loog aan het begin van 2014?
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef WEST het volgende:

[..]

mag niet. Een team is verplicht om 2 auto's aan de start te brengen.
Dankje, dat wist ik niet.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:40:56 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472690
quote:
Nog steeds hetzelfde dus. Behalve de Honda :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 maart 2015 @ 20:42:46 #66
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150472781
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nog steeds hetzelfde dus. Behalve de Honda :P.
De Honda heeft het beste geluid vind ik.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:43:12 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472802
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

De Honda heeft het beste geluid vind ik.
Ik ben nog steeds benieuwd welke motor dit geluid maakte:

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 maart 2015 @ 20:43:49 #68
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150472851
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds benieuwd welke motor dit geluid maakte:

Ehm, een Mercedes?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150472874
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds benieuwd welke motor dit geluid maakte:

De Mercedes?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 9 maart 2015 @ 20:45:24 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150472940
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ehm, een Mercedes?
Nou ja niet dus, ze wilden ons voor de gek houden daarmee. Wellicht een dyno opname met wat hogere pitch effect?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 maart 2015 @ 20:52:35 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150473384
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja niet dus, ze wilden ons voor de gek houden daarmee. Wellicht een dyno opname met wat hogere pitch effect?
Mwoah nee, op het circuit klonk het wel ongeveer zo op het rechte stuk. Het klinkt gewoon vooral zwaar ruk op tv.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 9 maart 2015 @ 21:06:48 #72
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150474225
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150474771
Wanneer weten we of Giedo nou rijdt of niet?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 9 maart 2015 @ 21:19:54 #74
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150475003
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
Wanneer weten we of Giedo nou rijdt of niet?
Dinsdagnacht om 00:00 is de uitspraak. Maar dan nog moet je tot het weekend wachten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 9 maart 2015 @ 21:39:13 #75
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150476174
Olav_Mol twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:08:07 Tjssa en toen zat ik dus vast in Abu Dhabi. 1 cijfer paspoort klopt niet met die op visum en dus geen boarding. Vlucht inmiddels weg reageer retweet
_O- als die maar op tijd is.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150476378
Anders schakel ik wel over op Engels commentaar. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 9 maart 2015 @ 22:11:16 #77
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150478543
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef WEST het volgende:
Olav_Mol twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:08:07 Tjssa en toen zat ik dus vast in Abu Dhabi. 1 cijfer paspoort klopt niet met die op visum en dus geen boarding. Vlucht inmiddels weg reageer retweet
_O- als die maar op tijd is.
Ik mag het hopen. Anders zal die :r Van Dam :r hem wel vervangen vanuit Hilversum.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150478877
quote:
Sauber verdedigt zich met bespottelijke leugens tegen de aanklacht van Giedo van der Garde. Mark Koense over de handelwijze van een desperaat raceteam.

Sauber is een Zwitsers team en veel Zwitsers hebben helaas ooit hun humor opgesloten in één van de vele kluizen die het land telt en zijn vervolgens de code kwijtgeraakt. Maar Monisha Kaltenborn komt niet uit Zwitserland en dus is het sinds vanochtend lachen geblazen. Want de manier waarop zij zich als teambaas en mede-eigenaar van Sauber verdedigt tegen de aanklacht van Giedo van der Garde is ronduit hilarisch.

Mevrouw Kaltenborn was zelf niet aanwezig bij het kort geding dat vandaag diende, maar we mogen er uiteraard vanuit gaan dat zij als teambaas én gediplomeerd juriste de boel hoogstpersoonlijk namens Sauber regisseert. En dat doet ze tot dusver op een even verbazingwekkende als bespottelijke wijze.

Ze heeft, zo weten we inmiddels, geen poot om op te staan (die heeft een Zwitserse rechter al doorgezaagd), maar omdat ze liever haar eigenwaarde verliest dan dit kort geding, heeft ze de door het team ingehuurde advocaat zoveel onzin laten verklaren dat niemand haar noch Sauber ooit nog serieus mag nemen. Dus al vraag je Kaltenborn hoe laat het is, ga er van uit dat ze er altijd zomaar een uurtje bij of af liegt.

De arme advocaat moest vandaag als Monisha's buikspreekpop de grootst mogelijke kolder uitkramen. Met die krankzinnige verhalen - onder ede welteverstaan! - over onder andere hoe gevaarlijk het wel niet zou zijn als Giedo zou rijden, heeft Sauber de lat der waanzin in een toch al flink gestoorde wereld nóg hoger weten te leggen.

Kaltenborn kan echter geen kant op. Voor moraal is geen geld. Sauber is gereanimeerd met het geld dat Marcus Ericsson en Felipe Nasr vooruit hebben betaald en het half failliete team ligt nog steeds aan de beademing. Dus haal nu de Zweed of de Braziliaan uit de auto en het is alsof je de stekker uit de beademingsapparatuur trekt. Wat dat betreft had Saubers advocaat onbedoeld gelijk toen hij beweerde dat het levensgevaarlijk zou zijn als Giedo zou mogen rijden...

Je vraagt je af (maar je weet ook het antwoord!) hoe de FIA zal reageren op deze walgelijke opera van leugens die toch veel schadelijker is voor de sport dan al die verbale incidentjes die de blauwe blazers in het verleden hebben beboet om diezelfde reden. En wat is er overigens gebeurd met de FIA Contract Recognition Board die altijd dit soort contractconflicten behandelde?

Als de Australische rechter het zich ook maar enigszins wettelijk kan veroorloven, zal hij zich waarschijnlijk niet willen branden aan deze kwestie. En als hij woensdag wél een oordeel velt, zal daartegen meteen door Sauber, Ericsson en Nasr beroep worden aangetekend, mocht dat juridisch kunnen. Dan tilt het team dus de zaak in ieder geval over het weekend heen. Maar stel je toch eens voor dat Sauber tóch Van der Garde moet laten rijden - benieuwd of mevrouw Monisha daar dan op haar beurt de humor van in kan zien.
https://www.rtlgp-magazin(...)ment-van-sauber.html

^O^
  maandag 9 maart 2015 @ 22:17:57 #79
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150479180
quote:
Nou nou, wel een heel zwaar stuk hoor.

"nooit meer serieus nemen". Sauber was echt wel een heel leuk team. Jammer dat ze dit gewoon heel onhandig doen.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 9 maart 2015 @ 22:27:56 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150479934
Sauber was zeker leuk, totdat kaltenborn te veel macht kreeg en peter zich langzaamaan meer en meer terug trok. Sinds het ellende met die foprussen van twee seizoenen geleden is het echt superhard achteruit gegaan. Na het jaar waarin sauber met perez leuke dingen deed, is het sinds kaltenborn alleen maar doffe ellende.

Superzonde...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150481512
quote:
Over dat Contract Recognition Board, dat gaat alleen maar over disputen tussen teams over een rijder zoals Button toen een contract bij zowel BAR Honda als Williams had. In het geval Jos Verstappen bij Arrows zeiden ze ook al dat zijn contract rechtsgeldig was maar niets konden doen, omdat dat tussen Jos en Arrows was. Vandaar dat Jos naar de rechter stapte, wat Giedo nu ook doet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150481634
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Sauber was zeker leuk, totdat kaltenborn te veel macht kreeg en peter zich langzaamaan meer en meer terug trok. Sinds het ellende met die foprussen van twee seizoenen geleden is het echt superhard achteruit gegaan. Na het jaar waarin sauber met perez leuke dingen deed, is het sinds kaltenborn alleen maar doffe ellende.

Superzonde...
Geld. Sinds Perez weg is is het qua inkomsten bij Sauber achteruit gegaan en moesten ze andere inkomsten aanboren, zoals mogelijke Russische roebels. Dat ging ten koste van Frijns. Of Kaltenborn daar de schuld van is, vraag ik me af. Denk dat het onder Sauber niet veel beter was gegaan, al had die waarschijnlijk wel anders gehandeld met de contracten van Van der Garde en Sutil.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150481975
F1PaddockPass twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:53:52 Your first look - the Manor tub that will be used in Australia. #F1 #AustralianGP http://t.co/TwE75jx958 reageer retweet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150483746
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Beach het volgende:
F1PaddockPass twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:53:52 Your first look - the Manor tub that will be used in Australia. #F1 #AustralianGP http://t.co/TwE75jx958 reageer retweet
[ afbeelding ]
Hebben ze er één of twee meegenomen?
pi_150483783
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Geld. Sinds Perez weg is is het qua inkomsten bij Sauber achteruit gegaan en moesten ze andere inkomsten aanboren, zoals mogelijke Russische roebels. Dat ging ten koste van Frijns. Of Kaltenborn daar de schuld van is, vraag ik me af. Denk dat het onder Sauber niet veel beter was gegaan, al had die waarschijnlijk wel anders gehandeld met de contracten van Van der Garde en Sutil.
Vooral geld uit foute bronnen..

Sinds 2012 (Het jaar dat Kaltenborn de boel overnam) is er afscheid genomen bij Sauber van Kobayashi, Perez, Hulkenberg, Gutierrez, Sutil, Van Der Garde, Di Silvestro, Sirotkin en Frijns.

En daarvan is alleen Nico Hulkenberg zelf opgestapt, de andere acht zijn gedumpt.
pi_150484082
Overigens is Peter Sauber nog altijd "President of the Sauber Group's board of directors" volgens Wiki, ik ben benieuwd wat hij denkt van de huidige gang van zaken bij zijn team.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:59:48 #87
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150484099
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150484256
quote:
Ook de naam van Robin Frijns wordt genoemd in het geruchtencircuit, maar de razendsnelle Limburger, die op basis van zijn geweldige CV een stoeltje in de F1 verdiend, is in Nederland en niet in Australië weet RaceXpress.nl en zal wat later met mooi nieuws komen.
Aldus RaceXpress
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:06:58 #89
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150484314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:04 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Aldus RaceXpress
Een site die ik niet erg betrouwbaar vindt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:34:08 #90
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150485105
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:28:32 1/2 Inmiddels aangekomen in Melbourne. Zat met Kimi Räikkönen in vliegtuigfabrikant (hij zat allen 1ste klas - verschil moet er wezen) en reageer retweet
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:29:49 2/2 met Roberti Mehri. Hij lijkt het tweede stoeltje bij Manor in te nemen, mits hij een superlicentie krijgt. En dan nu eerst... koffie! reageer retweet
lijkt toch Roberti Mehri te worden bij manor.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150485799
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:34 schreef WEST het volgende:
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:28:32 1/2 Inmiddels aangekomen in Melbourne. Zat met Kimi Räikkönen in vliegtuigfabrikant (hij zat allen 1ste klas - verschil moet er wezen) en reageer retweet
LindaF1nl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 00:29:49 2/2 met Roberti Mehri. Hij lijkt het tweede stoeltje bij Manor in te nemen, mits hij een superlicentie krijgt. En dan nu eerst... koffie! reageer retweet
lijkt toch Roberti Mehri te worden bij manor.
En bevestigd: http://www.f1fanatic.co.u(...)ace-debut-for-manor/
pi_150486083
quote:
Dat mensen nog steeds denken dat Frijns een kans heeft, mannetje heeft nul uitstraling en het bij Red Bull al verpest. Kan beter aardappels gaan rooien oid.

[ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 10-03-2015 02:57:16 ]
pi_150487146
Vaak heb ik het idee dat de voetbalwereld verkloot is met de traditie dat wanneer een team niet presteert, het gelijk aan de coach ligt en deze vaak uit zichzelf, of door de directie, er vandoor gaat.

Vertalend naar de F1 en vooral naar Sauber toe, was Monisha allang geen teamleider meer met die zelfde traditie, maar staat ze nog steeds aan het roer van een zinkend schip.

Laat dat toch maar snel gebeuren dan, Sauber is nu echt stervende en hoe je het ook bekijkt, ik denk dat mevrouw Kaltenborn toch het grootste kwaad heeft gedaan, ook in zijn algemeenheid, heeft de F1 nog nooit zo'n slechte teambaas gezien volgens mij.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:10:22 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150487218
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef Meike26 het volgende:
Vaak heb ik het idee dat de voetbalwereld verkloot is met de traditie dat wanneer een team niet presteert, het gelijk aan de coach ligt en deze vaak uit zichzelf, of door de directie, er vandoor gaat.

Vertalend naar de F1 en vooral naar Sauber toe, was Monisha allang geen teamleider meer met die zelfde traditie, maar staat ze nog steeds aan het roer van een zinkend schip.

Laat dat toch maar snel gebeuren dan, Sauber is nu echt stervende en hoe je het ook bekijkt, ik denk dat mevrouw Kaltenborn toch het grootste kwaad heeft gedaan, ook in zijn algemeenheid, heeft de F1 nog nooit zo'n slechte teambaas gezien volgens mij.
Ik weet niet of zij dit allemaal alleen heeft beslist (Peter Sauber is nog altijd de grootaandeelhouder) en een kat in het nauw maakt rare sprongen, als je op een gegeven ogenblik een heel groot probleem (overleving) op moet lossen met een kleiner probleem (v/d Garde) vind ik het niet zo vreemd als het lijkt.
pi_150487222
Slecht okay, slechtste, nooit, dat is nog wel Sasseti, de teambaas van Andrea Moda :').

quote:
[..]McCarthy finally received his Super Licence for the following round in Spain, but the car only made it a short distance down the pitlane before expiring. Moreno was again unable to prequalify. Around this time Bertaggia approached the team again, having found $1m in sponsorship funds. Sasseti wanted him to return in place of McCarthy but the FIA blocked any further driver changes after the team's earlier shenanigans. Bitter at the loss of funding, Sasseti began to ignore McCarthy's entry and concentrated the team's resources on Moreno.

The Brazilian then managed to get through both prequalifying and then qualifying to start the Monaco Grand Prix from 26th on the grid, retiring after 11 laps with an engine failure. After this progress the team suffered a run of problems which some thought were bad luck and others down to basic disorganisation. In Canada the team was without engines because Sassetti had failed to pay Judd. A motor was borrowed from Brabham allowing Moreno to perform a few laps but he failed to prequalify while McCarthy was once again unable to run.

Many people had left the team by this stage and the operation missed the French Grand Prix entirely because its truck was stuck in one of the blockades by French truck drivers; every other team had successfully negotiated the blockades. At this point the few sponsors the team had withdrew, leaving Sassetti reluctantly funding the outfit entirely from his own pocket. By now the second car nominally being used by McCarthy was now effectively a spare for Moreno and the Englishman was receiving ever poorer treatment from the team - at his home race he was sent out on wet weather tyres on a dry track and at the Hungaroring he was only allowed out of the pitlane 45 seconds from the end of the prequalifying session making it impossible for him to set a lap time.

The team was warned to run McCarthy or the team would be out of F1. For the Belgian Grand Prix both cars would be allowed into the official qualifying sessions as Brabham had withdrawn, reducing the entry to 30 cars. Neither car qualified and Sassetti was arrested in the paddock for allegedly forging invoices. When the team showed up at Monza for the Italian Grand Prix in September it was refused entry into the paddock, the FIA having banned the team from the series for bringing the sport into disrepute. The Andrea Moda name would later then move to CART, sponsoring Euromotorsport in 1993.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Moda_Formula
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:13:16 #96
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150487240
Nou ben ook toch benieuwd wat dat goeie nieuws van Frijns wordt.... Stoeltje in de gt4 ofzo :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 08:36:20 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150487452
Haha, Frijns
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:39:26 #98
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150487485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet niet of zij dit allemaal alleen heeft beslist (Peter Sauber is nog altijd de grootaandeelhouder) en een kat in het nauw maakt rare sprongen, als je op een gegeven ogenblik een heel groot probleem (overleving) op moet lossen met een kleiner probleem (v/d Garde) vind ik het niet zo vreemd als het lijkt.
Als je weet dat je krap komt te zitten dan hadden ze Sutil en Giedo niet moeten vast leggen.
Wellicht hadden ze met het behalen van wk-punten er geen problemen mee gehad gok ik dan.
Maar een beetje voortschrijdend inzicht ontbreekt haar wel want ze hadden kunnen wachten met vastleggen en ze weet ook wel als je 4 man aan neemt voor 2 posities dat dat geld kost... goedkoop is duurkoop in dit geval.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:47:34 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150487582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:39 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als je weet dat je krap komt te zitten dan hadden ze Sutil en Giedo niet moeten vast leggen.
Wellicht hadden ze met het behalen van wk-punten er geen problemen mee gehad gok ik dan.
Maar een beetje voortschrijdend inzicht ontbreekt haar wel want ze hadden kunnen wachten met vastleggen en ze weet ook wel als je 4 man aan neemt voor 2 posities dat dat geld kost... goedkoop is duurkoop in dit geval.
Als ik het goed begrijp zou Bianchi komen rijden, ik zeg toch ook niet dat het de schoonheidsprijs verdient maar als je op een gegeven moment voor die keuze staat door wat voor omstandigheden dan ook is die niet onbegrijpelijk.
Een beetje brandblus management :)
pi_150488412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:13 schreef Fiorano het volgende:
Nou ben ook toch benieuwd wat dat goeie nieuws van Frijns wordt.... Stoeltje in de gt4 ofzo :')
Hij heeft een xbox gekocht met forza
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:48:22 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150488678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:13 schreef Fiorano het volgende:
Nou ben ook toch benieuwd wat dat goeie nieuws van Frijns wordt.... Stoeltje in de gt4 ofzo :')
Stoeltje bij Ferrari met F1 2015 :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:52:19 #102
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150488787
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef WEST het volgende:

[..]

Stoeltje bij Ferrari met F1 2015 :P
:P :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:52:35 #103
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150488792
Van mij mag Frijns doodgezwegen worden tot hij bekend maakt wat hij gaat doen. Aankondigingen van aankondigingen zijn gayer dan gordon en zodra Frijs het woordje "soon" durft te zeggen zou hij een klap in zijn gezicht moeten krijgen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:01:03 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_150488975
Frijns :')
pi_150489082
http://scv2.webcentral.co(...)e-lv22c1/index2.html
voor de liefhebber, hier komt om 12 uur (als het goed is) de rechtzaak van Giedo live
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:19:24 #106
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150489276
Die Mehri heeft alleen voor de race een Melbourne een contract getekend. Dat maak ik op uit de nieuwsberichten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150490788
Even voor de manager he; wie is beter. Stevens of Merhi?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150491279
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 12:03:32 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150491437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:38 schreef Beach het volgende:
Even voor de manager he; wie is beter. Stevens of Merhi?
Kijkend naar de FR3.5 van vorig jaar, lijkt Merhi veel constanter en is hij ook 2 plekken boven Stevens geëindigd in het kampioenschap in een (zo lijkt het) minder team.

Stevens liet het vaker liggen en finishte ook vaak buiten de punten, Merhi finishte constant in de punten en heeft er zelfs een paar overwinningen.

Disclaimer: resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, Manor is een nieuw team en de betrouwbaarheid kan een issue zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2015 @ 12:06:59 #110
842 Zorro
Z
pi_150491525
Ik wil de F1 app aanschaffen maar hoe werkt dat? Als ik die op mijn telefoon betaal, kan ik die dan ook nog op mijn Laptop in bluestacks gebruiken? Of is het maar op 1 plaats bruikbaar?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 12:08:52 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150491564
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:06 schreef Zorro het volgende:
Ik wil de F1 app aanschaffen maar hoe werkt dat? Als ik die op mijn telefoon betaal, kan ik die dan ook nog op mijn Laptop in bluestacks gebruiken? Of is het maar op 1 plaats bruikbaar?
Alle Android-toestellen waar je bent ingelogd kunnen gebruikt worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:17:39 #112
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_150491785
quote:
Toro Rosso youngster Max Verstappen tipped be an 'an absolute sensation'

Dutchman impressed team and pundits during pre-season testing

The Dutchman is embarking on only his second season of car racing, but will find himself at the pinnacle of the sport in Melbourne on March 13.

The 17-year-old impressed pundits during testing with his commitment and willingness to use all of the track, particularly in comparison to team-mate Carlos Sainz who was rather more conservative.

“Verstappen really looked on it out on the track and there was a marked difference in his driving compared with Carlos Sainz when I was watching them. The team are really happy with Verstappen,” said Sky Sports F1’s David Croft.

“Maybe for Verstappen his weakness is in feedback and at the age of 17 being quite a young man and not quite having the confidence to give the feedback that they want. But they are working on that and say that is getting better day by day. They are very happy with the way that he is performing out on the track and they think he is going to be an absolute sensation.”

A reserved Verstappen remained grounded about his performances, but says he feels ready for his debut in Melbourne.

“I think they were quite happy,” he told Sky Sports Digital. “There is still a lot to learn, but I think at the moment it is all going in the right direction.

“I think so far we have done a good job, reliability is there and we could do a lot of laps, so I am feeling quite good. I’ve felt really good in the car and I think that is important before you go to Melbourne. So I feel prepared.”

Despite making the huge leap from Formula 3 to Formula 1, Verstappen says he hasn’t struggled with fitness and g-force levels.

“Really good. When I did a race simulation on Friday I could do another one, so I felt really good in the car,” he added.
Calm down, please!
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2015 @ 12:21:35 #113
842 Zorro
Z
pi_150491898
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Alle Android-toestellen waar je bent ingelogd kunnen gebruikt worden.
Mooi! Dan ga ik dat eens regelen :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:28:55 #114
61946 Googolplexian
Think Harder!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:29:12 #115
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150492135
Wat is die obsessie met het ophemelen van Verstappen toch? :? :{
Laat die knul gewoon eerst eens een paar races rijden voordat je 'm onsterfelijk maakt.
Of hij nu tot wonderkind verklaard wordt of tijdens de zomerstop pas, wat is de haast toch elke keer :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:30:31 #116
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_150492172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef twiFight het volgende:
Wat is die obsessie met het ophemelen van Verstappen toch? :? :{
Laat die knul gewoon eerst eens een paar races rijden voordat je 'm onsterfelijk maakt.
Of hij nu tot wonderkind verklaard wordt of tijdens de zomerstop pas, wat is de haast toch elke keer :{
Dat ophemelen is voor de bookmakers :)

Wat denk je dat er vergokt gaat worden door Verstappen?
Calm down, please!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:30:41 #117
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150492178
quote:
Zeker weten. Paar weken terug nog een interview met haar gezien. Erg charmante vrouw. Die mag van mij wel een pitspoesje zijn deze race :9
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:34:18 #118
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_150492258
Calm down, please!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 12:35:36 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150492284
Het wordt echt tijd dat die app de 2015 update krijgt :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:42:31 #120
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150492459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:08 schreef Beach het volgende:
http://scv2.webcentral.co(...)e-lv22c1/index2.html
voor de liefhebber, hier komt om 12 uur (als het goed is) de rechtzaak van Giedo live
Niks te zien...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:44:32 #121
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150492509
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:42 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niks te zien...
23:59, niet 12:00. Het is daar nu donker.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:46:04 #122
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150492543
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:44 schreef Pagan het volgende:

[..]

23:59, niet 12:00. Het is daar nu donker.
Godver, ik ben scherp :{ :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2015 @ 12:52:46 #123
842 Zorro
Z
pi_150492718
Is die app nog niet te koop of doe ik weer eens iets verkeerd? Als ik klik op E9,99 voor de season pass zegt ie dat het niet available is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 12:54:44 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150492776
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:52 schreef Zorro het volgende:
Is die app nog niet te koop of doe ik weer eens iets verkeerd? Als ik klik op E9,99 voor de season pass zegt ie dat het niet available is.
Die van 2015 is er uberhaupt nog niet, die van 2014 probeer je nu te kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2015 @ 12:57:22 #125
842 Zorro
Z
pi_150492839
Hmm. Ik dacht dat ze 3 dagen voor het begin wel een app zouden hebben. Stom natuurlijk. Ze weten pas 1 minuut voor de 1e vrije training wie Sauber gaat rijden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 12:58:10 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150492861
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:57 schreef Zorro het volgende:
Hmm. Ik dacht dat ze 3 dagen voor het begin wel een app zouden hebben. Stom natuurlijk. Ze weten pas 1 minuut voor de 1e vrije training wie Sauber gaat rijden.
Ligt het niet aan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2015 @ 12:59:43 #127
842 Zorro
Z
pi_150492908
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ligt het niet aan.
Was niet eeehh ...heel erg serieus bedoeld zeg maar :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 13:01:31 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150492956
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:59 schreef Zorro het volgende:

[..]

Was niet eeehh ...heel erg serieus bedoeld zeg maar :P
Ach ja, met die app weet je het maar nooit :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:34:16 #129
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150493847
Misschien toch om vroegtijdig kraken van de app te voorkomen? Geen idee hoe dat bij Android gaat, ik heb niet zo'n ding :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:42:03 #130
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150495734
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:43:08 #131
178444 DenS
Crientj <3
pi_150499574
Komt McLaren nog met een nieuwe livery aankomend weekend? Fans konden paar weken terug toch stemmen op twitter? :7
pi_150500941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:47 schreef Tarado het volgende:
Als ik het goed begrijp zou Bianchi komen rijden,
Zou die ook al een contract getekend hebben, vraag ik me dan af..?

Hijzelf zal er vast niet van wakker liggen denk ik.
pi_150500945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:43 schreef DenS het volgende:
Komt McLaren nog met een nieuwe livery aankomend weekend? Fans konden paar weken terug toch stemmen op twitter? :7
Wat kan mij die livery van McLaren nou schelen? Er staat aankomende zondag het grootste talent wat Nederland ooit gehad heeft op de grid :D

Hopelijk kan hij zn eerste race gewoon netjes uitrijden en geen problemen hebben. _O_

Hoe zuur zou het zijn als ie in bocht 1 eruit gekegeld wordt door iemand anders of door zichzelf? ;(

Maargoed, ik heb dat nieuws van die livery dus niet meegekregen; ik weet alleen dat er gezegd werd dat het altijd hun kleuren waren :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150500960
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:

Hoe zuur zou het zijn als ie in bocht 1 eruit gekegeld wordt door iemand anders of door zichzelf? ;(
Door Giedo, hoe zuur zou dat zijn.
pi_150500973
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Door Giedo, hoe zuur zou dat zijn.
Moet Giedo eerst aan de start verschijnen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150500998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:21 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Zou die ook al een contract getekend hebben, vraag ik me dan af..?

Hijzelf zal er vast niet van wakker liggen denk ik.
Contract met Ferrari voor korting op de motoren als ze Bianchi zouden laten rijden.
In plaats daarvan (en voor minder geld) is Marciello nu testcoureur.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:23:44 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150501008
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat kan mij die livery van McLaren nou schelen? Er staat aankomende zondag het grootste talent wat Nederland ooit gehad heeft op de grid :D

Hopelijk kan hij zn eerste race gewoon netjes uitrijden en geen problemen hebben. _O_

Hoe zuur zou het zijn als ie in bocht 1 eruit gekegeld wordt door iemand anders of door zichzelf? ;(

Maargoed, ik heb dat nieuws van die livery dus niet meegekregen; ik weet alleen dat er gezegd werd dat het altijd hun kleuren waren :@
Ja, Nee, Wel, Niet. Iniedergeval lijkt het erop dat het gewoon de saaie livery blijft die het is. Tenzij ze in 1 keer een hoofdsponsor uit de hoge hoed toveren.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150501015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Door Giedo, hoe zuur zou dat zijn.
Die gaat echt niet starten hoor. Die gaat gewoon een zak geld krijgen en daar is de kous mee af.

Vervolgens kan ie in andere klasses wat gaan hobbyen. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150501109
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Moet Giedo eerst aan de start verschijnen. :)
Nee, maar stelllllllllllll...... Heel Nederland blij, twee landgenoten aan de start, staan ze samen in de eerste bocht in het grind. Hoe ironisch zou dat zijn!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:29:58 #140
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150501179
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:24 schreef Geralt het volgende:
Die gaat echt niet starten hoor. Die gaat gewoon een zak geld krijgen en daar is de kous mee af.
of in Maleisië instappen bij Manor. Mehri is maar voor 1 wedstrijd bevestigt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150501305
Iemand enig idee wat het startnummer van Mehri is?
pi_150501423
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Iemand enig idee wat het startnummer van Mehri is?
Hij reed met 45 tijdens de FP1 in Monza afgelopen jaar, maar dat was geen zelfgekozen nummer. Ik denk dat hij nu zelf een nummer mag kiezen en die is nog niet bekend. Zelfde geldt voor Will Stevens, die vorig jaar met 46 bij Caterham reed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:41:04 #143
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150501514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Iemand enig idee wat het startnummer van Mehri is?
Is nog niet bekend. Pas bij een nieuwe lijst van de FIA

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij reed met 45 tijdens de FP1 in Monza afgelopen jaar, maar dat was geen zelfgekozen nummer. Ik denk dat hij nu zelf een nummer mag kiezen en die is nog niet bekend. Zelfde geldt voor Will Stevens, die vorig jaar met 46 bij Caterham reed.
Dat zijn nummers die de FIA reserveert voor vrijdagtesters.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150501547
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:41 schreef WEST het volgende:

[..]

Is nog niet bekend. Pas bij een nieuwe lijst van de FIA

[..]

Dat zijn nummers die de FIA reserveert voor vrijdagtesters.
Weet ik. Al reed Stevens daarmee wel de race voor Caterham.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150501702
Heeft Sauber Manor nog niet aangeklaagd omdat het natuurlijk volkomen onverantwoord en zelfs levensgevaarlijk is om zo maar twee nieuwe coureurs met amper F1 ervaring, die ook nog eens geen meter met de Manor hebben gereden, in Australië te laten starten? :P
pi_150502086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef Ferry_76 het volgende:
Heeft Sauber Manor nog niet aangeklaagd omdat het natuurlijk volkomen onverantwoord en zelfs levensgevaarlijk is om zo maar twee nieuwe coureurs met amper F1 ervaring, die ook nog eens geen meter met de Manor hebben gereden, in Australië te laten starten? :P
Dat doen ze pas als ze gelijk krijgen van de rechter. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150502113
Het zijn de grootst mogelijke kulargumenten van Sauber. Dat is louter hun probleem en niet dat van Giedo. Dus Sauber lost het maar op. Met een grote zak geld.

Overigens denk ik dat het vakje "mogelijke kosten voor advocaten/rechtzaken" in de portemonnee van Giedo een stuk groter is dan datzelfde vakje in de portemonnee van Sauber.

Die schoonvader zou de halve grid op kunnen kopen; dus Sauber een financiële mokerslag toebrengen en daarmee het team letterlijk onthoofden zal geen probleem moeten zijn lijkt me :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150502178
Maargoed, om 0:00 vannacht dus begreep ik. Dan lig ik toch echt al in mn nest, wekker gaat weer om 05:30 :(

Ik lees het morgenochtend wel en ik kan me echt niet voorstellen dat Giedo deze zaak gaat verliezen. Maargoed, niks is onmogelijk en zeker in de F1 wereld is dat het geval. We zien het wel. Zijn F1 carrière is in elk geval over en uit lijkt me.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:22:21 #149
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_150502845
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, om 0:00 vannacht dus begreep ik. Dan lig ik toch echt al in mn nest, wekker gaat weer om 05:30 :(

Ik lees het morgenochtend wel en ik kan me echt niet voorstellen dat Giedo deze zaak gaat verliezen. Maargoed, niks is onmogelijk en zeker in de F1 wereld is dat het geval. We zien het wel. Zijn F1 carrière is in elk geval over en uit lijkt me.
Sauber Failliet, en Boekhoorn die de zaak voor een prikje opkoopt? >:)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:44:21 #150
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150503515
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, om 0:00 vannacht dus begreep ik. Dan lig ik toch echt al in mn nest, wekker gaat weer om 05:30 :(

Ik lees het morgenochtend wel en ik kan me echt niet voorstellen dat Giedo deze zaak gaat verliezen. Maargoed, niks is onmogelijk en zeker in de F1 wereld is dat het geval. We zien het wel. Zijn F1 carrière is in elk geval over en uit lijkt me.
ik wacht er wel op. Hoop wel dat niet zo langdradig wordt als maandag. Toen ging ik om 2 uur pas naar bed. Toen vond ik het wel welletjes.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:55:35 #151
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_150503907
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef Meike26 het volgende:
Vaak heb ik het idee dat de voetbalwereld verkloot is met de traditie dat wanneer een team niet presteert, het gelijk aan de coach ligt en deze vaak uit zichzelf, of door de directie, er vandoor gaat.

Vertalend naar de F1 en vooral naar Sauber toe, was Monisha allang geen teamleider meer met die zelfde traditie, maar staat ze nog steeds aan het roer van een zinkend schip.

Laat dat toch maar snel gebeuren dan, Sauber is nu echt stervende en hoe je het ook bekijkt, ik denk dat mevrouw Kaltenborn toch het grootste kwaad heeft gedaan, ook in zijn algemeenheid, heeft de F1 nog nooit zo'n slechte teambaas gezien volgens mij.
Dat lijkt me ook weer wat overdreven.
Het verval werd natuurlijk ingeluid op het moment dat BMW de stekker eruit trok. De eerste paar seizoenen viel dat tot op zekere hoogte nog te maskeren, maar dan vloeit de know-how en het talent weg uit zo'n team. Want bij de buren ligt een veel beter contract klaar.
In hoeverre Kaltenborn daar iets aan kan doen... ach... er zijn weinig teams geweest in het verleden die zo snel en zoveel in hebben moeten leveren budget technisch gezien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef twiFight het volgende:
Wat is die obsessie met het ophemelen van Verstappen toch? :? :{
Laat die knul gewoon eerst eens een paar races rijden voordat je 'm onsterfelijk maakt.
Of hij nu tot wonderkind verklaard wordt of tijdens de zomerstop pas, wat is de haast toch elke keer :{
Eens, het ophemelen neemt op momenten zulke absurde vormen aan dat niets minder als punten tijdens de eerste GP al bijna een teleurstelling zou zijn. :X
Juist datgene waarvan hier de BBC en andere UK-media zo vaak van beticht worden inzake Hamilton...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 10-03-2015 20:11:06 ]
pi_150505574
Grootste risico voor Max is de nabijheid van Maldonado en in mindere mate van Grosjean. Ik denk wel dat de Klotus sneller is dan de STR, maar Maldonado kennende rijdt hij zijn Q-lap te onbesuisd en start daardoor achter Verstappen.
In de race wil hij dan graag in de eerste ronde 2 auto's inhalen. Per bocht.

Maar goed, dit is ongeveer het worst case scenario, dus laten we er vanuit gaan dat Max lekker in de top 10 finisht en er vooral ook van geniet.
pi_150505755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Eens, het ophemelen neemt op momenten zulke absurde vormen aan dat niets minder als punten tijdens de eerste GP al bijna een teleurstelling zou zijn. :X

Ik zag ergens op een Nederlandse site een poll. Zo'n 70% van de respondenten rekent erop dat Max komend weekend in Australië punten gaat pakken.
pi_150505982
Als Verstappen 'm uitrijdt en geen laatste wordt, dan ben ik blij.
pi_150506004
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:38 schreef Gort het volgende:
Grootste risico voor Max is de nabijheid van Maldonado en in mindere mate van Grosjean. Ik denk wel dat de Klotus sneller is dan de STR, maar Maldonado kennende rijdt hij zijn Q-lap te onbesuisd en start daardoor achter Verstappen.
In de race wil hij dan graag in de eerste ronde 2 auto's inhalen. Per bocht.

Max heeft wel het start talent van zijn vader gelukkig. Waar ik bang voor ben is dat een ervaren coureur denk 'Ammehoela rookie, je komt er dus echt niet voorbij, je wacht maar tot je achttien bent' en de deur dicht flikkert.
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 19:49:57 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150506123
Grosjean doet de laatste anderhalf jaar eigenlijk geen gekke dingen meer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150506154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Max heeft wel het start talent van zijn vader gelukkig. Waar ik bang voor ben is dat een ervaren coureur denk 'Ammehoela rookie, je komt er dus echt niet voorbij, je wacht maar tot je achttien bent' en de deur dicht flikkert.
Massa laat geen mogelijkheid onbenut om te klagen dat hij Max veel te jong vindt. Flipje is er dan wel zo één die dan de deur stevig dichtgooit voor hem.
pi_150506180
Of dat Max net als zijn vader de leider eraf kegelt die hem net op een ronde zet... :@
pi_150506359
Ach, Max weet best dat de hele wereld de eerste paar races extra goed naar hem kijkt en hij is slim genoeg om geen al te domme dingen te doen denk ik. Gewoon goed starten en dan de race uitrijden, hopelijk op een goede positie.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:56:02 #160
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150506379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grosjean doet de laatste anderhalf jaar eigenlijk geen gekke dingen meer
Niet mee eens. Hij maait misschien minder mensen van de baan, maar hij maakt nog steeds wel veel onnodige fouten waardoor hij zich uit de race/quali/training rijdt. Verder is het dan voor hem en de rest geluk hebben, want als zijn auto door een fout oncontroleerbaar is, dan is het een kwestie van geluk hebben dat hij niemand meeneemt.

Maar gelukkig gaat het wel beter met hem en Grosjean. Hopelijk is er bij Lotus nog even iemand die ze voor de race vertelt dat je het kampioenschap niet in de eerste race wint :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:57:28 #161
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150506426
En betreffende Max denk ik dat er maar één relevante maatstaaf is en dat is dat hij voor zijn teamgenoot eindigt. En dan niet elke race weer, maar gedurende het seizoen. Ik verwacht dat ze allebei wel een paar keer een rookie fout maken dit seizoen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150506481
Hoop dat Max iig Australië uitrijdt, mocht ie in botsing komen krijg je anders meteen allemaal gezeik.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:12:16 #163
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150506980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop dat Max iig Australië uitrijdt, mocht ie in botsing komen krijg je anders meteen allemaal gezeik.
ik hoop toch dat ie in Australië blijft, anders is het zo lastig om op Albert Park F1 te kunnen rijden 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150507086
quote:
Ex-Caterham Formula 1 test driver Robin Frijns could make a switch to sportscar racing this season with the WRT Audi team in the Blancpain GT Series.

Frijns, who won the Formula Renault 3.5 title in 2012, will try one of WRT's fleet of Audi R8 LMS ultras over the course of the two-day official Blancpain Endurance Series test at Paul Ricard on Wednesday and Thursday.

The 23-year-old Dutchman will be joined at WRT by former Peugeot LMP1 reserve driver Jean-Karl Vernay over the course of the test.

WRT team boss Vincent Vosse explained that both drivers were under consideration for drives in the BES and the sister Blancpain Sprint Series, which together make up the 'GT Series'.

"We will do the tests and then try to find agreements with them for this season; I hope we can do something together," Vosse told AUTOSPORT.
...
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990

Zou geen slechte stap zijn voor Frijns. WRT is een topteam en bij goed presteren bied dit kansen op DTM en LMP1.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:26:14 #165
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150507439
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:12 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik hoop toch dat ie in Australië blijft, anders is het zo lastig om op Albert Park F1 te kunnen rijden [ afbeelding ]
:D :D :D :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:33:41 #166
56724 Wombcat
rent wiel
pi_150507703
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:12 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik hoop toch dat ie in Australië blijft, anders is het zo lastig om op Albert Park F1 te kunnen rijden [ afbeelding ]
:D
Bovendien rijdt 'ie het water in, als 'ie Australië uitrijdt.
in a crowd you lose humanity
pi_150507758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

:D
Bovendien rijdt 'ie het water in, als 'ie Australië uitrijdt.
Neuh hoor, Max is the new flying dutchman.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:41:31 #168
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150508010
Waarom heet een raceklasse "witbrood" :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:49:19 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150508275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:41 schreef twiFight het volgende:
Waarom heet een een horlogemerk welke titelsponsor is van een raceklasse "witbrood" :{
FTFY 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150508493
ToroRossoSpy twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 19:38:24 Carlos and Max are ready for #AusGP, and you? #ToroRossoComics 1/2, to be continued... http://t.co/R4Lg7MMUa7 reageer retweet


[ Bericht 82% gewijzigd door sasquatsch op 10-03-2015 21:10:42 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150508950
quote:
Wat moeten we hier van maken? Lijkt wel een slecht getekende homo-erotische strip. :')
pi_150509188
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Sinister-D- het volgende:

[Waarom heet een een horlogemerk welke titelsponsor is van een raceklasse "witbrood"[quote]0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:41 schreef twiFight het volgende:
Waarom heet een raceklasse "witbrood" :{
Omdat de oprichter van de titelsponsor Jehan-Jaques Blancpain heet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ferry_76 op 10-03-2015 21:12:45 ]
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:19:18 #173
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150509742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Omdat de oprichter van de titelsponsor Jehan-Jaques Blancpain heet.
Die is toch ook van lingo? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_150510716
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:19 schreef Pagan het volgende:

[..]

Die is toch ook van lingo? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Boulangé heeft Blancpain gemaakt denk ik.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:43:28 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150510899
Fransje Bakker :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150511506
De FIA heeft de nieuwe lijst gepubliceerd. Aangezien er geen voorbehouden meer opstaan zijn alle rijders bekend voor de eerste race.

Will Stevens rijdt met nummer 28 en Roberto Merhi met nummer 98.

Is het alleen nog afwachten wat de rechtszaak van Van der Garde oplevert of er nog verandering in komt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150511613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990

Zou geen slechte stap zijn voor Frijns. WRT is een topteam en bij goed presteren bied dit kansen op DTM en LMP1.
Robin Frijns ‏@RFrijns · 23 min.23 minuten geleden

Testing tomorrow with WRT Audi team here in Paul Richard. Looking forward to jump in a R8 for the first time :).
pi_150512536
Ik snap best dat coureurs het hoogste van het hoogste ambiëren, maar als je eenmaal in beeld bent geweest en weer uit beeld ben geraakt, dan is het in 9 van de 10 gevallen toch evt over en uit met die carriére. Frijns heeft daar zelf ook geen goed aan zijn loopbaan gedaan door zo hoog en arrogant van de toren te blazen. Okê, doei he. Zeggen die teams dan al snel. Daar is het een veel te klein en snel wereldje voor om coureurs een 2e kans te geven.

Nu Frijns GT gaat rijden hoop ik dat hij een nieuwe ambitie kan creëeren en kan waarmaken. We weten allemaal dat het een snelle jongen is en eenmaal in de gt/endurance racelarij komen de 24 uur van LeMans en Nubrurgring toch al snel in zicht. Kijk maar naar Jeroen Bleekemolen, heeft jaar in jaar uit lol in het gt racen. Hopelijk gaat die carriere hem beter af dan het f1 verhaal. Boek dicht en ander avontuur beginnen.
pi_150513241
En toch is Frijns een jongen die wel een stoeltje verdiende in de F1 gezien zijn behaalde resultaten en talent.

Er rijden er rond die over heel wat minder stuurmanskunst beschikken.

:X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 22:32:00 #180
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150513591
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
En toch is Frijns een jongen die wel een stoeltje verdiende in de F1 gezien zijn behaalde resultaten en talent.

Er rijden er rond die over heel wat minder stuurmanskunst beschikken.

:X
maar ja, Formule 1 gaat niet over talent alleen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_150514097
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

maar ja, Formule 1 gaat niet over talent alleen
Kijk bijv naar Jaimy Alqusari (zoiets ongeveer). Snelle coureur, zeker, potentie om naast Vettel te gaan rijden? Ja ook. Hij heeft 1 minder goed jaar gereden en hupsa, uit de f1. Heeft daarna nog wel testwerk gedaan voor Pirelli, mar helaas al te laat, einde f1.
pi_150515284
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150515472
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150515521
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ben je nog niet naar bed? :)
Peuk bijna op. Biertje ook. Ik ga nu zo. Morgen die wekker weer veels te vroeg }:|

Eigenlijk zou ik gewoon zo vroeg mogelijk naar bed moeten, desteerder begint het. Gevoelsmatig dan. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150515548
Mmm, bij Ziggo 5 euro voor een maandje Sport1.
Toch 3 races (Eentje wordt ook bij BBC uitgezonden) en El Clásico. ^O^

Prima deal.
pi_150515884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef nils7 het volgende:
Even een vraagje aan de vrijdag bezoekers van Spa.
Ik wil dit jaar weer gaan en mn vriendin wil het ook een keer zien.
Dus wil ik haar op vrijdag mee nemen en de zaterdag en zondag gewoon alleen met mn vader gaan.
Dus met vrijdag met z'n 3'en.

Ik geloof dat een kaartje dan goedkoper is?

Iemand enig idee wat het kost?
Vrijdagkaarten voor Spa zijn dus nu al verkrijgbaar voor 19 euro via Groupon:

http://www.groupon.nl/dea(...)tours-7/58209592?p=7

quote:
•¤ 19 voor toegang tot het circuit op vrijdag 21 augustus: de trainingsdag
•¤ 59 voor toegang tot het circuit op zaterdag 22 augustus: de kwalificatie
•¤ 115 voor toegang tot het circuit op zondag 23 augustus: de race
Overigens is de normale prijs 125 euro voor 3 dagen of 120 euro voor alleen de zondag. Losse kaarten voor vrijdag of zaterdag zijn normaal niet zo makkelijk te krijgen

[ Bericht 20% gewijzigd door DutchTrain op 10-03-2015 23:23:42 ]
pi_150516663
Livestream voor de uitspraak in de rechtszaak van Giedo van der Garde vs Sauber

http://scv2.webcentral.co(...)e-lv22c1/index2.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 23:44:22 #188
18653 crew  D.
pi_150516877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef tralalala het volgende:
Mmm, bij Ziggo 5 euro voor een maandje Sport1.

Al bedacht wanneer je de aanmelding doet? :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:53:08 #189
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150517156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:38 schreef sasquatsch het volgende:
Livestream voor de uitspraak in de rechtszaak van Giedo van der Garde vs Sauber

http://scv2.webcentral.co(...)e-lv22c1/index2.html
Ze komen allemaal binnen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:55:18 #190
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150517230
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:38 schreef sasquatsch het volgende:
Livestream voor de uitspraak in de rechtszaak van Giedo van der Garde vs Sauber

http://scv2.webcentral.co(...)e-lv22c1/index2.html
Thanks, zet hem direct aan.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150517284
Wie heeft ook alweer de Gezonde f1 kriebels? Ik wel. Stiekem hoop ik op punten voor Max, dat zou al fantastisch zijn. Dan heeft hij zijn record weekend compleet!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:57:57 #192
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150517326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Wie heeft ook alweer de Gezonde f1 kriebels? Ik wel. Stiekem hoop ik op punten voor Max, dat zou al fantastisch zijn. Dan heeft hij zijn record weekend compleet!
Minder dan voorgaande jaren, dan keek ik in december nog maar eens alle highlights, in januari, februari en maar nog een keer tot ik alles kon dromen. Nu is het minder, kijk wel uit naar Max.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:59:30 #193
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150517382
Ik heb vooralsnog geen kriebels en dat ga ik bewust zo houden.
Zondagavond kom ik thuis en zet ik de download aan. Zodra die de 100% aantikt begin ik wel :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:59:31 #194
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150517383
Vd Garde in het midden met een blauw colbert en spijkerbroek?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:01:05 #195
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150517446
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:59 schreef RingBewoner het volgende:
Vd Garde in het midden met een blauw colbert en spijkerbroek?
jep
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:01:17 #196
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150517455
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:01 schreef WEST het volgende:

[..]

jep
Het begint nu, iedereen staat.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 00:02:37 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150517503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef twiFight het volgende:

[..]

Niet mee eens. Hij maait misschien minder mensen van de baan, maar hij maakt nog steeds wel veel onnodige fouten waardoor hij zich uit de race/quali/training rijdt. Verder is het dan voor hem en de rest geluk hebben, want als zijn auto door een fout oncontroleerbaar is, dan is het een kwestie van geluk hebben dat hij niemand meeneemt.

Maar gelukkig gaat het wel beter met hem en Grosjean. Hopelijk is er bij Lotus nog even iemand die ze voor de race vertelt dat je het kampioenschap niet in de eerste race wint :)
Voorbeelden dan? In het laatste halfjaar van 2013 heeft ie louter goede dingen laten zien. Vorig jaar reed ie natuurlijk in het achterveld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150517542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:38 schreef sasquatsch het volgende:
Livestream voor de uitspraak in de rechtszaak van Giedo van der Garde vs Sauber

http://scv2.webcentral.co(...)e-lv22c1/index2.html
Dank

En uitspraak was snel:

'application was successful and it will be enforced' :)
pi_150517632
holy fucking shit
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:07:36 #200
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150517639
Saai verhaal en slecht verstaanbaar. Ik lees morgen de samenvatting wel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150517663
Rechter zegt ook van dat het geen fuck uitmaakt voor de zaak dat andere partijen er last van hebben (de huidige twee rijders)
pi_150517692
Kortom: alle argumenten van Sauber waren kul in kader van de arbitration law
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:10:01 #203
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150517717
En nu is de vraag, hoe gaat het verder. Kan Sauber in beroep?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:10:09 #204
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150517722
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:09 schreef VacaLoca het volgende:
Kortom: alle argumenten van Sauber waren kul in kader van de arbitration law
Dat wisten wij ook wel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150517763
Team Giedo zegt dat ie bereid is om z'n taak te doen en wil zsm een meeting met het team en een zitje maken.

Benieuwd idd hoe de soap nu verder gaat. Opzich zou 1 van de andere 2 rijders nu juridisch nooit aanspraak op een contract hebben gehad, die zou alleen een schadevergoeding kunnen krijgen dan en is Giedo degene die recht heeft om te racen.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:16:03 #206
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150517863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:11 schreef VacaLoca het volgende:
Team Giedo zegt dat ie bereid is om z'n taak te doen en wil zsm een meeting met het team en een zitje maken.

Benieuwd idd hoe de soap nu verder gaat. Opzich zou 1 van de andere 2 rijders nu juridisch nooit aanspraak op een contract hebben gehad, die zou alleen een schadevergoeding kunnen krijgen dan en is Giedo degene die recht heeft om te racen.
Dat zou in dit geval dan Felipe Nasr zijn. Die is immers als laatste aangesteld.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150517910
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:16 schreef WEST het volgende:

[..]

Dat zou in dit geval dan Felipe Nasr zijn. Die is immers als laatste aangesteld.
En bracht ook het meeste geld mee. Hoeveel is daar al van op?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 00:18:03 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150517917
Je zou haast de popcorn erbij pakken, dit gaat een heel lang staartje krijgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150517932
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:16 schreef WEST het volgende:

[..]

Dat zou in dit geval dan Felipe Nasr zijn. Die is immers als laatste aangesteld.
Ah de man met de 'many millions of euros'

Benieuwd of Sauber en Giedo nu professioneel snel om tafel kunnen, het niet meer hebben over de rechtszaak en proberen constructief hem zsm voor te bereiden voor het raceweekend. Het zou moeten kunnen.
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:18:43 #210
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150517933
En toen negeerde Sauber de rechter...

Ik sluit niks uit
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:18:56 #211
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150517936
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150517969


Hijs blij.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:21:07 #213
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150517988
Hij vertelt aan de pers dat hij nu zo snel mogelijk naar het circuit gaat.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:22:15 #214
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518016
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:21 schreef WEST het volgende:
Hij vertelt aan de pers dat hij nu zo snel mogelijk naar het circuit gaat.
Hoop dat er nu ook snel bericht vanuit Sauber komt.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:23:32 #215
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518042
Maar wat ik mij vooral afvraag. Wat was Sauber denkende? Je weet toch dat je maar 2 auto's hebt en welke contracten al getekend zijn?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:23:56 #216
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518052
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:22 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoop dat er nu ook snel bericht vanuit Sauber komt.
Dat zal wel moeten nu.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:24:29 #217
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518074
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:23 schreef RingBewoner het volgende:
Maar wat ik mij vooral afvraag. Wat was Sauber denkende? Je weet toch dat je maar 2 auto's hebt en welke contracten al getekend zijn?
Ja maar ze dachten er zomaar onderuit te komen. Gelukkig zegeviert hier het recht wat ook al in Zwitserland het geval was.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:25:26 #218
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518104
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:23 schreef RingBewoner het volgende:
Maar wat ik mij vooral afvraag. Wat was Sauber denkende? Je weet toch dat je maar 2 auto's hebt en welke contracten al getekend zijn?
Het is zeer ongebruikelijk dat coureurs rechtszaken aanspannen tegen renstallen, dus heeft Sauber het risico genomen voor een paar extra doekoe.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:28:54 #219
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150518180
Zelfs als Sauber hem laat rijden staat FIA het dan wel toe?
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:29:18 #220
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:28 schreef beantherio het volgende:
Zelfs als Sauber hem laat rijden staat FIA het dan wel toe?
Waarom niet?
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 00:29:19 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150518190
Contract van Giedo zal wel afgekocht worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:29:55 #222
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:28 schreef beantherio het volgende:
Zelfs als Sauber hem laat rijden staat FIA het dan wel toe?
Hij heeft nog steeds een superlicentie. En een coureur mag voor aanvang van de kwalificatie nog veranderd worden. Dus de Fia is geen partij.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:30:15 #223
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Contract van Giedo zal wel afgekocht worden.
Waarom zal Giedo daar akkoord mee gaan?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:30:25 #224
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Contract van Giedo zal wel afgekocht worden.
Als hij dat wil tenminste...
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:30:49 #225
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Contract van Giedo zal wel afgekocht worden.
Zolang daarover geen afspraken staan in het contract staat Sauber vrij kansloos, tenzij ze bedragen betalen die een faillissement kan inleiden
pi_150518238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Contract van Giedo zal wel afgekocht worden.
Denk ik ook, ik zie 'm niet gaan racen. Dat moet je ook niet willen eigenlijk.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:31:12 #227
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518244


Sauber is voorbereid
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 00:31:19 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150518248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:30 schreef Sked het volgende:

[..]

Zolang daarover geen afspraken staan in het contract staat Sauber vrij kansloos, tenzij ze bedragen betalen die een faillissement kan inleiden
Maar Ericsson en Nasr hebben ook een contract.

Dat zou wel einde Sauber zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:31:29 #229
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518253
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:23 schreef WEST het volgende:

[..]

Dat zal wel moeten nu.
Maar ben zeg maar benieuwd of dat nog binnen een uur kocht. Dat ze verschillende persberichten hadden klaarliggen voor verschillende uitkomsten.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:31:47 #230
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150518258
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Waarom niet?
Dat is dus mijn vraag. Iedereen gaat er vanuit dat FIA het wel toestaat maar is dat wel zo?
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:31:55 #231
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar Ericsson en Nasr hebben ook een contract.

Dat zou wel einde Sauber zijn.
Dat gaat zomaar niet.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:32:19 #232
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518269
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar Ericsson en Nasr hebben ook een contract.

Dat zou wel einde Sauber zijn.
Alleen van Nasr niet rechtsgeldig dan.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:32:37 #233
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518277
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat is dus mijn vraag. Iedereen gaat er vanuit dat FIA het wel toestaat maar is dat wel zo?
Hij heeft gewoon een superlicentie en voor de kwalificatie mag de coureur nog gewijzigd worden voor zover ik weet.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 00:33:00 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150518288
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dat gaat zomaar niet.
Dat van Nasr is theoretisch niet rechtsgeldig dan, maar daarom dus einde Sauber. Zijn geld niet mee kunnen pakken is denk ik gelijk aan een faillissement.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:33:24 #235
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150518298
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een superlicentie en voor de kwalificatie mag de coureur nog gewijzigd worden voor zover ik weet.
Ok
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:34:32 #236
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518315
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:32 schreef WEST het volgende:

[..]

Alleen van Nasr niet rechtsgeldig dan.
Dit, ja.

Het contract met Nasr had nooit getekend mogen worden en kan dus vernietigd worden. Dat zou wel enorme financiële problemen opleveren.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:34:36 #237
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat van Nasr is theoretisch niet rechtsgeldig dan, maar daarom dus einde Sauber. Zijn geld niet mee kunnen pakken is denk ik gelijk aan een faillissement.
tenzij er nog sponsors komen. En als Sauber omvalt hebben ze dat geheel aan zichzelf te danken.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:38:10 #238
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518378
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:34 schreef WEST het volgende:

[..]

tenzij er nog sponsors komen. En als Sauber omvalt hebben ze dat geheel aan zichzelf te danken.
Dat is ook een beetje problematisch denk ik zo
pi_150518390
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:34 schreef WEST het volgende:

[..]

tenzij er nog sponsors komen. En als Sauber omvalt hebben ze dat geheel aan zichzelf te danken.
Ja en dan kan Giedo alsnog niet racen. :P Beetje een Pyrrusoverwinning dan hè?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2015 00:39:27 ]
pi_150518392
Adam Cooper ‏@adamcooperF1 10m10 minutes ago
Had a chat with @GvanderGarde says he's fitter than ever and ready to go - and says he has a good relationship with the team
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 00:41:03 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150518435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:38 schreef VacaLoca het volgende:
Adam Cooper ‏@adamcooperF1 10m10 minutes ago
Had a chat with @GvanderGarde says he's fitter than ever and ready to go - and says he has a good relationship with the team
Enorm.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150518437
Je zou wel verwachten dat als Sauber zou omvallen zonder de miljoenen van Nasr dat ze dat ook wel als argument hadden gebruikt naast hun andere irrelevante argumenten. Ze hebben wel aangekaart dat Nasr 'many millions of euros' meeneemt maar niets in de trant van dat het voortbestaan van Sauber op het spel staat met deze zaak.
pi_150518459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Enorm.
Het zou opzich mogelijk moeten zijn dat qua contact met engineers e.d. het wel goed komt. Naast dat ze ook weten dat Giedo eerst contract had en eigenlijk door het team benadeeld was in eerste instantie, zijn die vooral bezig met een snelle auto neerzetten en willen er nu mss zsm het beste van maken.
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:42:49 #244
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef VacaLoca het volgende:
Je zou wel verwachten dat als Sauber zou omvallen zonder de miljoenen van Nasr dat ze dat ook wel als argument hadden gebruikt naast hun andere irrelevante argumenten. Ze hebben wel aangekaart dat Nasr 'many millions of euros' meeneemt maar niets in de trant van dat het voortbestaan van Sauber op het spel staat met deze zaak.
Daarnaast zal de rechter dat gewoon een rotzorg zijn. Die kijkt naar de feiten en het gevolg van de fouten die Sauber maakt is Sauber's eigenlijk verantwoordelijkheid
pi_150518487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:42 schreef Sked het volgende:

[..]

Daarnaast zal de rechter dat gewoon een rotzorg zijn. Die kijkt naar de feiten en het gevolg van de fouten die Sauber maakt is Sauber's eigenlijk verantwoordelijkheid
I know, maar aangezien ze ook met tig andere kulargumenten kwamen die de rechter een rotzorg zullen zijn is het opzich opvallend dat ze dat niet aangehaald hebben
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:45:00 #246
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

I know, maar aangezien ze ook met tig andere kulargumenten kwamen die de rechter een rotzorg zullen zijn is het opzich opvallend dat ze dat niet aangehaald hebben
Het is natuurlijk ook nog zo dat Sauber waarschijnlijk geen keiharde cijfers heeft dat het zo'n ramp is. Vooral omdat ze niet weten hoe team Nasr reageert
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:47:13 #247
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518541
Court: If @SauberF1Team or Ericsson & Nasr decide to appeal the judgment, it could be rushed into the Court of Appeal this afternoon.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:48:04 #248
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518551
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:34 schreef WEST het volgende:

[..]

tenzij er nog sponsors komen. En als Sauber omvalt hebben ze dat geheel aan zichzelf te danken.
Toch jammer als het team dan ten onder zou gaan door een prutsende vrouw met een gek accent.

UI Made bij VanilleKwark.
pi_150518563
quote:
Giedo van der Garde: “I’m happy that we won the case…”
Giedo van der Garde has won his arbitration case in the Supreme Court of Victoria, following a judgement by Mr Justice Croft.

The case concerned the enforcement of a judgement against Sauber that was made in the arbitration court in Geneva last week, so as such the Australian proceedings did not cover the rights and wrongs of the contract and so on.

In essence the judge dismissed Sauber’s arguments about safety as not relevant to the case.

“I’m very fit and very strong,” said the Dutchman. “I’m looking forward to going back to the team and we’ll work hard to do our best for this weekend. I’m the fittest ever, I’ve been training the last three months flat out, and I’m looking forward to going back to the team. I had a very good relationship, I still have a very good relation with the team. I’m looking forward to racing this weekend.”

Regarding the other drivers he said: “It’s up to them what they are going to do, and up to the team. It’s not my thing.

“I’m happy that we won the case, and that we stand here. Now I’m looking forward to getting back to business.”
http://adamcooperf1.com/2(...)hat-we-won-the-case/
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:49:20 #250
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518568
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:47 schreef WEST het volgende:
Court: If @SauberF1Team or Ericsson & Nasr decide to appeal the judgment, it could be rushed into the Court of Appeal this afternoon.
Dat ga ik dan morgen wel lezen en bekijken.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:51:15 #251
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518583
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:49 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dat ga ik dan morgen wel lezen en bekijken.
Ja ik ook. Maar reken maar dat Nasr naar de rechter stapt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150518586
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:47 schreef WEST het volgende:
Court: If @SauberF1Team or Ericsson & Nasr decide to appeal the judgment, it could be rushed into the Court of Appeal this afternoon.
Hoe kunnen zij nou met een appeal komen bij een zaak tussen Giedo en Sauber? De rechter zei net ook dat de outcome voor andere partijen zoals Ericsson en Nasr niet rullevant is voor de arbitration case.
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:53:28 #253
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hoe kunnen zij nou met een appeal komen bij een zaak tussen Giedo en Sauber? De rechter zei net ook dat de outcome voor andere partijen zoals Ericsson en Nasr niet rullevant is voor de arbitration case.
Zij hebben, volgens zichzelf, ook een rechtsgeldig contract om te racen dus mocht één van de twee aan de kant gezet worden hebben ze al het recht een zaak ervan te maken
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:54:30 #254
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:53 schreef Sked het volgende:

[..]

Zij hebben, volgens zichzelf, ook een rechtsgeldig contract om te racen dus mocht één van de twee aan de kant gezet worden hebben ze al het recht een zaak ervan te maken
Ja en dan? Stel dat die partij ook in het gelijk word gesteld? Sauber zit in een spagaat, het kan momenteel geen kant op.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:55:36 #255
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518624
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:54 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ja en dan? Stel dat die partij ook in het gelijk word gesteld? Sauber zit in een spagaat, het kan momenteel geen kant op.
ja dan hebben ze een heel groot probleem. Maar Nasr zijn contract is niet rechtsgeldig.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 00:55:45 #256
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518626
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:54 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ja en dan? Stel dat die partij ook in het gelijk word gesteld? Sauber zit in een spagaat, het kan momenteel geen kant op.
Er zijn drie contracten voor twee zitjes. Dan moet een rechter dus bepalen welk contract niet geldig is.
pi_150518631
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:53 schreef Sked het volgende:

[..]

Zij hebben, volgens zichzelf, ook een rechtsgeldig contract om te racen dus mocht één van de twee aan de kant gezet worden hebben ze al het recht een zaak ervan te maken
Maar een nieuwe zaak ervan maken is dus wat anders dan dat zij deze beslissing direct kunnen aanvechten
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:56:20 #258
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518633
ik vraag me ook af hoe die kaltenborn aan de papieren gekomen is om advocaat te zijn?

Bij een pakje blue band waarschijnlijk.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:56:29 #259
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_150518634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:53 schreef Sked het volgende:

[..]

Zij hebben, volgens zichzelf, ook een rechtsgeldig contract om te racen dus mocht één van de twee aan de kant gezet worden hebben ze al het recht een zaak ervan te maken
Maar dat is dan een nieuwe zaak, en heeft met een appeal niets te maken. Je kunt niet 'appealen' als je geen partij in de zaak bent.
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 01:00:11 #260
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:56 schreef Zelva het volgende:

[..]

Maar dat is dan een nieuwe zaak, en heeft met een appeal niets te maken. Je kunt niet 'appealen' als je geen partij in de zaak bent.
Nee, dat is natuurlijk ook wel zo, dus in die zin klopt het ook niet. Als Sauber bepaalt wie er racet kan Nasr of Ericsson natuurlijk een nieuwe zaak aanspannen, maar dat is inderdaad een ander verhaal zoals je zegt.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:02:57 #261
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518691
Statement Sauber

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150518710
Okay die zijn dus niet van plan hem te laten racen...
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:05:36 #263
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:04 schreef VacaLoca het volgende:
Okay die zijn dus niet van plan hem te laten racen...
Dan staat Sauber niet aan de start van de race. Dan gaat Giedo beslag leggen op de wagens.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 01:05:54 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150518726
Wat een soap :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150518741
Sauber hoopt met dat statement ook wel een beetje dat de FIA zich ermee gaat bemoeien, denk ik.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:08:07 #266
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150518755
Slechte verliezers
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150518760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een soap :')
Allemaal dankzij de incapabele Kaltenborn
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:09:10 #268
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518767
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:55 schreef WEST het volgende:

[..]

ja dan hebben ze een heel groot probleem. Maar Nasr zijn contract is niet rechtsgeldig.
Puur en alleen omdat hij later heeft getekend?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:09:42 #269
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150518778
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:02 schreef WEST het volgende:
Statement Sauber

[ afbeelding ]
Ze gaan hem niet laten rijden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:10:02 #270
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150518784
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:02 schreef WEST het volgende:
Statement Sauber

[ afbeelding ]
Weer dat geluk over veiligheid. Om moe van te worden.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:11:37 #271
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518801
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:10 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Weer dat geluk over veiligheid. Om moe van te worden.
ja ik ook, dan mag Manor ook niet rijden.

Echt een zwak een zeer zwak excuus van Sauber.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150518812
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:09 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Puur en alleen omdat hij later heeft getekend?
Vraag me af of Sutil niet ook nog recht heeft op hetzelfde als Giedo?
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:13:16 #273
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150518822
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:12 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Vraag me af of Sutil niet ook nog recht heeft op hetzelfde als Giedo?
Zal liggen aan de inhoud van het contract.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:15:38 #274
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518843
grandprixradio twitterde op woensdag 11-03-2015 om 01:14:04 De advocaat van Van der Garde zei maandag dat Sauber zonder (juridisch) probleem een van de twee andere coureurs uit de auto kan zetten. reageer retweet
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150518846
Als ze echt op veiligheid willen blijven hameren zal Giedo vast ook nog wel oké zijn met dat hij Australië niet rijdt, maar de rest van het seizoen wel...

.. maar dan rijdt Sauber helemaal niet want 1 van de 2 heeft geen rechtsgeldig contract me dunkt, dus mag niet rijden, en je mag niet met 1 auto starten. (maja hoe zit het dan met de derde coureur, is hij ook een gevaar? :') )
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:17:28 #276
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150518859
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:09 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Puur en alleen omdat hij later heeft getekend?
Ja aangezien giedo en die zweed eerder waren.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:25:27 #277
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150518936
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:15 schreef WEST het volgende:
grandprixradio twitterde op woensdag 11-03-2015 om 01:14:04 De advocaat van Van der Garde zei maandag dat Sauber zonder (juridisch) probleem een van de twee andere coureurs uit de auto kan zetten. reageer retweet
Ja, maar denk aan de veiligheid he! :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150518941
Toch benieuwd naar wat Sutil gaat doen. Als zijn contract hetzelfde was als die van Giedo dan kan hij heel snel z'n gelijk krijgen, op jurisprudentie alleen al.

Sutil zei dit in November:

quote:
“I mean they’ve confirmed two drivers, it doesn’t mean the drivers are going to drive, and it doesn’t mean the team are going to drive"
Krijgt ie mss gelijk in
pi_150518945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Sauber hoopt met dat statement ook wel een beetje dat de FIA zich ermee gaat bemoeien, denk ik.
Zal niet lukken, de FIA staat immers ook toe dat Manor zonder enige testkilometers en twee compleet (in de F1) onervaren coureurs gaat rijden.

Mooie soap dit voor de start van het seizoen. Wel jammer dat Nasr waarschijnlijk buiten de boot valt en niet die softe Zweed, Nasr zie ik nog als een redelijk talentvolle coureur.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:26:13 #280
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150518947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze echt op veiligheid willen blijven hameren zal Giedo vast ook nog wel oké zijn met dat hij Australië niet rijdt, maar de rest van het seizoen wel...

.. maar dan rijdt Sauber helemaal niet want 1 van de 2 heeft geen rechtsgeldig contract me dunkt, dus mag niet rijden, en je mag niet met 1 auto starten. (maja hoe zit het dan met de derde coureur, is hij ook een gevaar? :') )
Dan moet hij in het volgend land waar ze gaan racen weer opnieuw dat Zwitserse vonnis laten bekrachtigen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150518979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:34 schreef Sked het volgende:

[..]

Dit, ja.

Het contract met Nasr had nooit getekend mogen worden en kan dus vernietigd worden. Dat zou wel enorme financiële problemen opleveren.
Dat gaat toch zomaar niet? Nasr heeft een contract getekent bij Sauber. Dat het in dit geval niet rechtsgeldig is, omdat hij de derde coureur is die het contract heeft getekend, betekent niet dat het simpelweg vernietigd kan worden. Nasr was/hoeft niet op de hoogte te zijn geweest van het contract tussen Van der Garde en Sauber (en Ericsson met Sauber).

Als zijn contract dus daadwerkelijk vernietigd moet worden, wat dus zal gebeuren, dan staat daar toch enige compensatie tegenover? Geld, een andere aanbieding, wat dan ook?
  Forum Admin / PR woensdag 11 maart 2015 @ 01:32:16 #282
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150518990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:31 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Dat gaat toch zomaar niet? Nasr heeft een contract getekent bij Sauber. Dat het in dit geval niet rechtsgeldig is, omdat hij de derde coureur is die het contract heeft getekend, betekent niet dat het simpelweg vernietigd kan worden. Nasr was/hoeft niet op de hoogte te zijn geweest van het contract tussen Van der Garde en Sauber (en Ericsson met Sauber).

Als zijn contract dus daadwerkelijk vernietigd moet worden, wat dus zal gebeuren, dan staat daar toch enige compensatie tegenover? Geld, een andere aanbieding, wat dan ook?
Voor eventuele consequenties van die vernietiging zal Sauber dan verantwoordelijk gesteld worden, ja.
pi_150519059
Bij Sauber zou ook niemand boos moeten zijn op Van der Garde. Die heeft alleen geknokt voor waar ie recht op heeft, die heeft verder ook nooit om deze situatie gevraagd. Als die muts van een Kaltenborn niet met contracten ging strooien was er gewoon al maanden met VdG samengewerkt door de engineers/monteurs/teamleiding. Zij beseffen ook wel dat het vooral mismanagement is wat dit heeft veroorzaakt.

Ze moeten dat wijf gewoon afzetten... jammerlijk hoe zij in 3 jaar Sauber naar de afgrond werkt... ja leuk eerste vrouwelijke teambaas... ja leuk dat ze zich inzet voor de FIA's Commission for Women and Motorsport...

Schurft aan dat soort commissies... doe gewoon je werk en als je incapabel ben, ben je incapabel.. los van je geslacht. Enige wat het uitmaakt is dat je in mijn oordeel dan ipv een incapabele droplul een incapabele sufkut bent.

Zou me echt boos maken als ik al jaren bij Sauber zou werken en moet toekijken hoe zij alles de grond in helpt.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:42:16 #284
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519086
Interview Giedo met Adam Cooper

quote:
Giedo van der Garde’s victory in a Melbourne court today was an extraordinary outcome, and one that the Sauber team itself has admitted it didn’t expect. The fact is that the Australian legal system has backed up a judgement made in Switzerland last week and told Sauber that Van der Garde should race. How that impacts Marcus Ericsson and Felipe Nasr, and what happens over the next 48 hours remains, to be seen. This writer had an exclusive chat with the Dutchman on the steps of the courthouse.

Q: This applies to Australia, but what about the other 18 countries?

“I think this is something else that the lawyers have to speak about and solve it. I’m just looking forward to start this weekend. Like I said before I had a very good relationship with the team, and I still have. I think the team made a very good step during the winter. I’m glad about it, I’m looking forward to working together again, and to do well this weekend.”

Q: You say you have a good relationship but it’s going to be a very strange atmosphere. Everyone’s wondering how a team can work with a driver they were fighting in court?

“I don’t see any problems because in the end we had a good year last year, not only the results [of testing], on a personal side it was very good. I don’t see any problems with it. On the other hand now we have to stick together, put our heads in the same direction, and push very hard to get our first points.”

Q: A lot of people don’t realise that you only found out about Felipe Nasr after the press release came out in Brazil last year. How bad was that?

“Well, I think it’s not a good thing to speak about it now. I’m happy with this news and I’m looking forward to getting back behind the wheel again. It’s been a while, so let’s focus on that.”

Q: And all that stuff about the seat and so on – obviously that can be sorted quickly.

“I think you know and other people know that it can be sorted out quite quickly. In three or four hours you’re done with the seat, and you have a proper seat for the weekend.”

Q: The team’s argument was that it needed the drivers with the biggest sponsorship, and the future was under threat. That’s obviously the bigger story, isn’t it?

“Well that has been discussed already, and in the end this went off from the table. I’m happy to win this case now. Let’s focus on the weekend.”

Q: And it’s important that in a case like this a driver has actually won? We’ve seen similar case in the past…

“Oh yeah, I’m happy with that…”
Bron: http://adamcooperf1.com/2(...)ck-behind-the-wheel/
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:47:04 #285
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150519142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:42 schreef Libris het volgende:
Interview Giedo met Adam Cooper

[..]

Bron: http://adamcooperf1.com/2(...)ck-behind-the-wheel/
Doet ie netjes.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:48:43 #286
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519157
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:47 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Doet ie netjes.
Ja, volwassen.

En het lijkt er echt op dat hij aanstuurt op racen en niet op een afkoopsom. Zou hij volgende week in Maleisie weer naar de rechter moeten stappen?
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:49:29 #287
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:48 schreef Libris het volgende:

[..]

Ja, volwassen.

En het lijkt er echt op dat hij aanstuurt op racen en niet op een afkoopsom. Zou hij volgende week in Maleisie weer naar de rechter moeten stappen?
Oh, Cooper beantwoordt net mijn vraag

adamcooperF1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 01:46:43 BTW deep in the final judgement Justice Croft says the decision applies "to the whole of the 2015 season," not just Australia reageer retweet
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:50:31 #288
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150519176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:48 schreef Libris het volgende:

[..]

Ja, volwassen.

En het lijkt er echt op dat hij aanstuurt op racen en niet op een afkoopsom. Zou hij volgende week in Maleisie weer naar de rechter moeten stappen?
Als Sauber niet meewerkt wel, maar die zullen zelf waarschijnlijk ook wel inzien dat die rechtszaken totaal hopeloos zijn en een hoop geld kosten. Neem aan dat er na dit weekend een hoop meer duidelijkheid is.

edit: zie post hierboven. :X
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150519406
Gerucht op paddock is dat Sauber is begonnen een stoeltje te schuimen.

Uiteraard gaan er mensen om een bron vragen. Dat is David Sánchez, een journalist die tot vorig jaar vaak wel zinnige en kloppende dingen over Sauber wist te vertellen. Maar toen reed er ook nog een landgenoot van hem voor het team, ik weet niet hoe betrouwbaar hij anno 2015 over Sauber is.
pi_150519546
De uitspraak online:

http://t.co/lyyizmD7AH
pi_150519561
Court of Appeal will hear Sauber's against court decision in Giedo van der Garde today 3:15 Court 15 @F1 @SauberF1Team @ausgrandprix

Om 05:15 gaat het gedoe verder dus
  woensdag 11 maart 2015 @ 03:15:59 #292
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519713
Zouden ze het weer op de veiligheid gooien?
pi_150519726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 03:15 schreef Libris het volgende:
Zouden ze het weer op de veiligheid gooien?
Dit is de reden voor het appeal:

The critical dispositive provision is vague and uncertain.8 A party subject to an order of the Court must be able to ascertain in precise terms what it is that they must do, or refrain from doing.9 Requiring the Respondent to refrain from taking any action the effect of which would be to deprive van der Garde of his entitlement does not of itself suggest that anything must be done, so the critical dispositive provision cannot be said to contain sufficient precision as to be translated into a judgment of the Court in this instance;10
  woensdag 11 maart 2015 @ 03:42:38 #294
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 03:19 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Dit is de reden voor het appeal:

The critical dispositive provision is vague and uncertain.8 A party subject to an order of the Court must be able to ascertain in precise terms what it is that they must do, or refrain from doing.9 Requiring the Respondent to refrain from taking any action the effect of which would be to deprive van der Garde of his entitlement does not of itself suggest that anything must be done, so the critical dispositive provision cannot be said to contain sufficient precision as to be translated into a judgment of the Court in this instance;10
Abracadrabra voor mij, we zullen zien
  woensdag 11 maart 2015 @ 05:46:54 #295
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519965
Inderdaad safety.. Beetje kansloos

adamcooperF1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 05:41:45 '@SauberF1Team's lawyer repeating tired safety arguments. Judges tell him 'why don't you just report it to the FIA?' reageer retweet
adamcooperF1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 05:43:29 I think the FIA would trust @SauberF1Team to make a seat and @GvanderGarde to be able to drive... reageer retweet
  woensdag 11 maart 2015 @ 05:52:25 #296
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519974
Wat een klucht

adamcooperF1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 05:47:41 Thankfully @GvanderGarde's lawyer tells the court that practice starts Friday - but @SauberF1Team's man still thinks it's tomorrow reageer retweet
  woensdag 11 maart 2015 @ 05:58:37 #297
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150519980
And to be continued
adamcooperF1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 05:56:42 Judges suggest they hear the whole thing again tomorrow morning, they've gone off to have a think about whether that's the right option reageer retweet
-edit- Inderdaad:
adamcooperF1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 05:58:37 Judges now confirm they will hear the appeal Thursday at 9.30am. So the saga continues... reageer retweet
pi_150519994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:49 schreef Libris het volgende:

[..]

Oh, Cooper beantwoordt net mijn vraag

adamcooperF1 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 01:46:43 BTW deep in the final judgement Justice Croft says the decision applies "to the whole of the 2015 season," not just Australia reageer retweet
Tuurlijk geldt dit voor heel het seizoen 2015. Dat is namelijk waar hij een contract voor had en niet alleen voor de race in Melbourne.

Goed dattie gewonnen heeft. _O_

=edit=
Was helemaal mooi geweest als Frijns bij Manor ingestapt was; dan hadden we zomaar ineens 3 Nederlandse F1 coureurs gehad :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Geralt op 11-03-2015 06:24:25 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150520003
Overigens als Nasr nu buiten gekicked gaat worden en al die many millions of euro's moeten terug en het team komt daadwerkelijk in de financiële knoei; dan heeft VGD ook niks aan die overwinning en dat stoeltje.

Kan hij (of zijn advocaten) de financiële boekhouding van dat team bekijken? Wellicht toch beter om gewoon een afkoopsom te eisen nu denk ik.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150520026
Wat een soap :')
Sauber :')
  woensdag 11 maart 2015 @ 06:34:46 #301
19840 Libris
Live from Singapore
pi_150520034
Kate Jones (https://twitter.com/Kate_Jones7) heeft ook veel relevante tweets

Kate_Jones7 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 05:51:53 Judge says if safety is the primary concern, the FIA should send a representative to court to outline regulations. @ausgrandprix #F1 #sauber reageer retweet
Kate_Jones7 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 06:04:06 Court of Appeal has decided appeal will go ahead tomorrow at 9.30am. Will run all day. Must be decision by Friday, when #F1 practice starts. reageer retweet
Kate_Jones7 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 06:13:39 .@GvanderGarde says he's confident he will still race at Melb #F1 GP despite @SauberF1Team appeal. Says they could make him a seat in 3hrs. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')