Ik heb gelukkig dat trauma niet opgelopen, al genoeg trauma's achter de rug wat Electronic Arts betreft,quote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar wat dan?
De tunnels en euro-skins komen in een gratis DLC, door een kleine rel heb je met de release al meteen een 25 tile-mod die je kan gebruiken op eigen risico en verder heb je en krijg je waarschijnlijk geen events of een day/night cycle (misschien in betaalde DLC's of zo)
De harde grens van 1 miljoen is nog niet gekraakt iig maar tot op heden zie ik de 1 miljoen ook niet zo makkelijk gehaald worden eerlijk gezegd .
Maar nogmaals, ik ben verblind door het licht van de hype in mijn gezicht dus al is het een drol van een game dan zie ik het toch niet op tijd. Ik was ook helemaal waus van Simcity(2013) ( )
Nu weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:44 schreef Fylax het volgende:
Oh, op Twitter lees ik dat ze nog gaan vertellen wanneer.
Wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:50 schreef 0108daniel het volgende:
Tijden zijn alweer verschoven naar 2 uur later...
Maar het uur daarvan is gelukkig bijna voorbij.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:50 schreef 0108daniel het volgende:
Tijden zijn alweer verschoven naar 2 uur later...
Maar het uur daarvan is gelukkig bijna voorbij.
Linkje of stierenpoep.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:50 schreef 0108daniel het volgende:
Tijden zijn alweer verschoven naar 2 uur later...
Maar het uur daarvan is gelukkig bijna voorbij.
Dat zeg ik, 2 uur later.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Paradox Interactive @PdxInteractive 9 min.9 minuten geleden
Launch info for #CitiesSkylines, no midnight release, game will be available around 19.00 CET on the 10th. More: http://ow.ly/K6ZxG
1900 uur was al tijden bij mij zo bekend.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:21 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, 2 uur later.
Uit reviews en quartas bleek dat Europese tijd 17:00 was.
Zo'n lijst kun je denk ik echt bij elke game maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:22 schreef 0108daniel het volgende:
Flinke bug lijst, onder andere:
16:9, 16:10, 21:9 and 4:3 ratios are supported. This can result in black borders when playing with a TV. To use a custom resolution, launch the game from the command line. Some UI clipping can occur if the game is played with a non-supported resolution.
Trophy icon on saved games means they have achievements enabled. Saves that use or have used mods do not have achievements enabled.
Space Elevator is highlighted in the Public Transport Info View, but it's missing a line in the legend to tell of how many people use it.
Splash screens cannot be skipped with a mouse click.
On Windows the default fullscreen mode is borderless window which means that some third-party features such as G-Sync don't activate. You can start the game in exclusive fullscreen mode if you force it to use DirectX9 instead of DirectX11 by adding -force-d3d9 as a launch parameter. However, there seems to be problems with 4K resolution when using DirectX9.
All texts do not update "on the fly" when language is changed from the options. The game requires restart to update the texts.
Ships can cross dams and go through low bridges.
Planes can fly through tall buildings.
VERY steep cliffs in the map editor can make textures break open.
On OSX, some hardware have trouble with the Steam overlay in game. If the textures disappear when the overlay shows up, just disable the Steam overlay from the game properties in the Steam client until we work out a patch.
Asset Editor: some assets such as public transport can be imported and customized, however, they will currently not be functional if placed in the game.
Asset Editor: It is not possible to assign thumbnails for intersections and parks at the moment.
There is no easy way to Update an existing item you have previously uploaded on the Steam Workshop at the time being.
Steam releases zijn vrijwel altijd rond 19:00 CET voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:21 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, 2 uur later.
Uit reviews en quartas bleek dat Europese tijd 17:00 was.
Ter vergelijking, de bug list van SimCity. Overgrote merendeel zat er bij launch al in.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo'n lijst kun je denk ik echt bij elke game maken.
Ik vind het wel meevallen. Gast gezien die gewoon steady naar de 250k ging op Twitch.
Maar ondertussen ookquote:
wtf maakt dat nou weer uit?quote:
Dat ze vaak keys opkopen die spreekwoordelijk gezegd van de vrachtwagen zijn gevallen, of gewoon met gestolen creditcards.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wtf maakt dat nou weer uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |