abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150405880


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150405898
Nou vooruit, omdat je het zo lief vroeg ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150411775
Stem kwijt! _O- Maar even aan de thee met honing vandaag. En hopelijk is het vandaag warm genoeg om goed ingepakt weliswaar ff buiten te zitten. Dan kunnen de katten ook voor het eerst weer uitgebreid van de frisse buitenlucht genieten O+
  zondag 8 maart 2015 @ 09:04:57 #4
386633 Adnap
I love Life !
pi_150412074
Lekker rustig PB ;)

Wij gaan straks eens even kijken of we hrt strand op kunnen, als het zo waait als gisteren blijf ik wel thuis (zand+tanden =nu al rillen)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 maart 2015 @ 09:16:21 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150412188
Wij gaan vanmiddag een rondje geocachen *O* qltel heeft vanmorgen eerst een of ander gebeuren met zijn zender. Maakt niet uit, ik heb toch geen zin om me te haasten.

PB, misschien kunnen de katten meezoeken naar je stem ;) Beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150412310
Ik ga vanavond denk ik nog even de hond van mijn ouders terug brengen. Mijn broertje heeft die gisteren hier gedropt.

Maar mijn vriend is nog met scouting weg. En zoals gewoonlijk is er geen eind tijd bekend ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150417263
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 08:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Stem kwijt! _O- Maar even aan de thee met honing vandaag. En hopelijk is het vandaag warm genoeg om goed ingepakt weliswaar ff buiten te zitten. Dan kunnen de katten ook voor het eerst weer uitgebreid van de frisse buitenlucht genieten O+
PB toch :o ,teveel gepraat misschien , hopelijk is morgen je stem weer terug :*
Wij gaan vanmiddag even naar mijn moeder, eens kijken of we een stukje kunnen gaan wandelen met dit mooie weer O+

Allemaal een fijne zondag !
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150418599
Lente *O* wij hebben vanmorgen al op de hei gewandeld.

@adnap ik heb laatst gekeken wat je ongeveer bij de dealer/autobedrijf betaald voor een panda van 3jr oud dat is tussen de 5000 en 6500. Dan krijg je bij inruil dus minder terug en moet je er wel heel veel bij leggen voor een nieuwe. Ik rijd er nog maar enkele jaren mee door.

Wij hebben berekend dat we ongeveer op benzinekosten zo'n 600 euro per jaar gaan besparen met de nieuwe auto. Hij is wel iets duurder in wegenbelasting want diesel en ook wat duurder in verzekering want deze gaan we wa+beperkte casco verzekeren maar goed dan scheelt het nog zo'n 400 per jaar zeker.
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 15:06:11 #9
43556 miss_dynastie
pi_150419303
Wij zijn aan de poets 8-)
Straks visite en daarna heerlijk schaatsen kijken met stokbrood en kaasjes van de kaasboer (voor een euro per stuk _O- ) en filet americain :9
pi_150419594
1 euro voor 1 kaasje? Waar staat je geldboom??? die moet ik ook hebben.

Ik heb ook al schoongemaakt, de wasmachine aangezet uitgeruimd x2, de auto vast leeggehaald nu moet ik hem alleen nog stofzuigen maar ik hoorde sac net al dus ik wil niet naar buiten nu.
pi_150419885
Heb de eerste was van dit jaar buitenhangen ❤️
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 15:50:14 #12
43556 miss_dynastie
pi_150420403
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
1 euro voor 1 kaasje? Waar staat je geldboom??? die moet ik ook hebben.

Ik heb ook al schoongemaakt, de wasmachine aangezet uitgeruimd x2, de auto vast leeggehaald nu moet ik hem alleen nog stofzuigen maar ik hoorde sac net al dus ik wil niet naar buiten nu.
Geldboom heb ik niet, maar dankzij mijn kaasboer ook niet nodig O+ als ik bij de Jumbo had gekocht wat ik nu bij hem heb gekocht, was ik zeker vijftien euro kwijt geweest. Nu maar vier... Da's leuk boodschappen doen :)
pi_150420882
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geldboom heb ik niet, maar dankzij mijn kaasboer ook niet nodig O+ als ik bij de Jumbo had gekocht wat ik nu bij hem heb gekocht, was ik zeker vijftien euro kwijt geweest. Nu maar vier... Da's leuk boodschappen doen :)
Had ik maar zo'n kaasboer! :9

Hier heerlijk buiten gezeten. De katten hebben genoten en liggen nu in coma overal! :D O+

In de zon haken! Ik heb het zo gemist! O+ *O* Vanavond uit eten bij de Thai met m'n vent. Fantastische zondag!

*strooit met hartjes*
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 16:09:37 #14
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150420961
Straks hier ook kaasjes en schaatsen. :9

Morgen maar naar de dokter, ik ben enorm kortademig, val iedere keer zo maar in slaap en nog wat dingen. Ik voel me iedere keer heel koortsig en heb dan een temp van 35 graden.

Vandaag wel heerlijk een uurtje buiten met gezicht in de zon. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150421118
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef Strega het volgende:
Straks hier ook kaasjes en schaatsen. :9

Morgen maar naar de dokter, ik ben enorm kortademig, val iedere keer zo maar in slaap en nog wat dingen. Ik voel me iedere keer heel koortsig en heb dan een temp van 35 graden.

Vandaag wel heerlijk een uurtje buiten met gezicht in de zon. O+
Dat is niet goed zeg! :o Hopelijk kan de dokter snel uitsluitsel geven. Sterkte :*

Iedereen aan de kaas! Ik zie een thema! :9
pi_150421277
Strega, wat naar ;( hopelijk kan de dokter wat voor je doen.

Heerlijk al die - buiten - zijn verhalen. Vanochtend huiswerk gemaakt, daarna met katjes buiten geweest. Kom nu net thuis van lunchen op een terras met een vriendin *O*.

Kaaaasss. Ik wil ook! Ik heb geen kaas :(.
Duvel & Niels
pi_150421281
Strega ik had de hoop dat die ellende bij jullie nu eens over zal zijn. Succes morgen bij de HA
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 16:50:43 #18
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150422416
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Strega ik had de hoop dat die ellende bij jullie nu eens over zal zijn. Succes morgen bij de HA
Ja, ik ben soms zo bang dat al die ellende weer begint. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150422957
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:50 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, ik ben soms zo bang dat al die ellende weer begint. :')
:*
pi_150425648
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:50 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, ik ben soms zo bang dat al die ellende weer begint. :')
snap ik, dan duim ik voor wat naweeën van de griep.
pi_150426556
Beuh, niet tof Strega :*

Vandaag even lekker in het bos en op de heide geweest :) Heerlijk die zon!

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar met het opvangnijntje gaat het wel goed. Het is in elk geval een ongelooflijk leuk en lief ding, ze is niet bang en huppelt zonder aarzelen heel de slaapkamer door. O+ En ze houdt enorm van aandacht en knuffeltjes. Oh, en zit zoals elk konijn graag IN de vuilniszak :') .

Ze heeft alleen een enorme scheur in haar oor, en hoewel het niet echt bloed of pijnlijk lijkt, hou ik het wel even scherp in de gaten. Ik heb al een heel dun reepje gedroogde huid met haar teruggevonden in de waterbak, en de hap uit het oor leek ook echt wat groter. Straks maar even een foto maken en morgen maar eens aan de DA vragen of echt nog gehecht zou moeten worden, of ook uit zichzelf kan genezen. :)

(En ik bedacht me vanmiddag dat het misschien heeeul niet zo handig was om naar een gebied te gaan waar ook veel wilde konijnen zitten, terwijl ze waarschijnlijk niet ingeent is... |:( )

Helaas moet ik haar binnenkort toch naar een opvang brengen. (Ik heb al een goed opvangadres voor haar hoor, weliswaar helemaal in Friesland, maar daar gaat ze niet zonder maatje en een ruime ren weg.) Vier konijnen ziet mijn vriend echt niet zitten, en een trio durf ik niet aan, dat is te instabiel. Het kan weliswaar lang goed gaan, maar het kan ook elk moment omslaan. En Mara is me daar echt te fel voor, die stopt niet dus dat wordt dan een bloedbad.

Ik probeer Chris nog wat plagend over te halen, maar het wil nog niet echt lukken :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 maart 2015 @ 19:25:51 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150428376
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef Strega het volgende:
Straks hier ook kaasjes en schaatsen. :9

Morgen maar naar de dokter, ik ben enorm kortademig, val iedere keer zo maar in slaap en nog wat dingen. Ik voel me iedere keer heel koortsig en heb dan een temp van 35 graden.

Vandaag wel heerlijk een uurtje buiten met gezicht in de zon. O+
Bah dat klinkt niet fijn. Laat je maar eens even goed nakijken. Beterschap! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 maart 2015 @ 19:28:47 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150428507
Wij hebben heerlijk gewandeld in de Maasduinen :) Natuurlijk uiteindelijk toch meer dan ik vooraf bedacht had maar dat gaat meestal zo :+ Morgen maar eens kijken of ik nog kan lopen :P

Het was echt zalig buiten en we zijn overal andere cachers tegengekomen. Paar caches gevonden, een paar ook niet, ondanks dat we op een gegeven moment met zijn achten om een boom aan het struinen waren _O- maar we wisten al dat dat een heel lastige was.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150430933
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging #2 << voor als jullie je vervelen :)
pi_150437894
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Queller het volgende:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging #2 << voor als jullie je vervelen :)
Zit je ons nou oud te noemen? }:|
pi_150438216
De recordpoging is blijkbaar al geweest _O-
pi_150439725
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Queller het volgende:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging #2 << voor als jullie je vervelen :)
Daar mag ik nog laaang niet komen :o

Candaasje succes met je opvanger, 4 konijnen zou ook wel heel veel worden!

Dit weekend heeft me goed gedaan, voel me een stuk beter. Laat die winterperiode maar definitief voorbij zijn nu, mijn lijf werkt veel beter in de lente. Hopelijk gaat nu ik weer wat beter in mijn vel zit die hoofdpijn is voor n tijdje foetsie.
Duvel & Niels
pi_150441197
Mij kunnen het niet genoeg konijnen zijn :P
(Maar daar denkt Chris dus iets anders over ;) )

Mooi faalhazerij trouwens, die recordpoging _O-
  † In Memoriam † maandag 9 maart 2015 @ 00:37:24 #29
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150448149
Beetje buiten zijn en zon heeft vandaag wel goed gedaan. Voorts was ik schandelijk verwend met de eerste hollandse kasaardbeien (Lambada's), dus veel vitamines!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 9 maart 2015 @ 00:38:02 #30
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150448162
Wat jammer van dat Nijntje, klinkt wel als een lieverdje! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150450111
Ja, het is echt een schatje O+
(Dat zijn Cas en Mara ook (Cas blijft de ultieme goedzak), maar dit is meer een Diva qua gedrag. Nieuwsgierig, onbevreesd een aanhankelijk. Zal wel iets in dat dwergenbloed zijn :D .)

Slechte foto van ergens vorige week, moet nog even nieuwe foto's maken:


De scheur in het oor ziet er hier wat onregelmatig/rommelig uit. Het is nu dus groter, met iets verdikte randen (niet rood of pijnlijk, meer van die 'bloemkooloorrandjes' zoals bij Judoka's.)
  maandag 9 maart 2015 @ 07:31:46 #32
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150450160
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Queller het volgende:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging #2 << voor als jullie je vervelen :)
hey een Q :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 maart 2015 @ 07:43:21 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150450232
Wat een leukerdje, Candaasje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150451124
Nijntje! O+

Succes bij de huisarts vandaag, Strega! ^O^

Duufje nog steeds zo vaak hoofdpijn. Fysiotherapie al overwogen? Kan soms helpen.
pi_150451280
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nijntje! O+

Succes bij de huisarts vandaag, Strega! ^O^

Duufje nog steeds zo vaak hoofdpijn. Fysiotherapie al overwogen? Kan soms helpen.
Ja ik heb een keer fysio gehad voor mijn rug/nek. Alleen had ik elke keer vreselijke migraine na afloop. Dus dat durf ik eigenlijk niet meer :{ al overweeg ik wel te gaan naar de praktijk waar mijn oma al heel lang loopt te gaan, als ze haar kennen weten ze ook wat voor mij niet/wel werkt)
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 9 maart 2015 @ 09:19:35 #36
43556 miss_dynastie
pi_150451330
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 07:24 schreef Candaasje het volgende:
Ja, het is echt een schatje O+
(Dat zijn Cas en Mara ook (Cas blijft de ultieme goedzak), maar dit is meer een Diva qua gedrag. Nieuwsgierig, onbevreesd een aanhankelijk. Zal wel iets in dat dwergenbloed zijn :D .)

Slechte foto van ergens vorige week, moet nog even nieuwe foto's maken:
[ afbeelding ]

De scheur in het oor ziet er hier wat onregelmatig/rommelig uit. Het is nu dus groter, met iets verdikte randen (niet rood of pijnlijk, meer van die 'bloemkooloorrandjes' zoals bij Judoka's.)
O+ Heerlijk boeffie lijkt het me!

Hoe is het met jou PB, kun je alweer een beetje praten? :P
pi_150451502
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:15 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ja ik heb een keer fysio gehad voor mijn rug/nek. Alleen had ik elke keer vreselijke migraine na afloop. Dus dat durf ik eigenlijk niet meer :{ al overweeg ik wel te gaan naar de praktijk waar mijn oma al heel lang loopt te gaan, als ze haar kennen weten ze ook wat voor mij niet/wel werkt)
Als je er migraine van krijgt heeft het dus blijkbaar wel invloed maar is het misschien de verkeerde behandeling geweest. :Y
pi_150451530
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

O+ Heerlijk boeffie lijkt het me!

Hoe is het met jou PB, kun je alweer een beetje praten? :P
Schor, maar ik doe het weer! Alleen de katten schrokken zich iedere keer te pletter als ik m'n mond open deed gisteren _O-

Ik ben alleen nog steeds te beroerd voor woorden. Goede TT dit :D
pi_150451657
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
De recordpoging is blijkbaar al geweest _O-
Faalgedoe :( , wou ik ook eens helpen zit ik in het verkeerde topic te spammen -O- :P

Jammer dat het konijntje niet bij jullie kan blijven Candaasje maar fijn dat je een goede opvang weet dat is in ieder gevaL een stuk beter dan bij haar oude baasjes .
Succes bij de huisarts Strega :*
Beterschap voor de zieken :*
Wij kwamen gisteren bij mijn moeder en toen zat mijn vader er als een vaatdoek bij -O- met veel pijn en moeite hem naar huis laten brengen door mijn man en vandaag een bezoekverbod gegeven :7
Nu ga ik straks eerst bij hem kijken en daarna mijn moeder vanmiddag gezelschap houden, ze gaat ook nog kienen vandaag , eens kijken of ik daar nog iets van kan :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150451967
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:41 schreef indaha het volgende:

[..]

Faalgedoe :( , wou ik ook eens helpen zit ik in het verkeerde topic te spammen -O- :P

Jammer dat het konijntje niet bij jullie kan blijven Candaasje maar fijn dat je een goede opvang weet dat is in ieder gevaL een stuk beter dan bij haar oude baasjes .
Succes bij de huisarts Strega :*
Beterschap voor de zieken :*
Wij kwamen gisteren bij mijn moeder en toen zat mijn vader er als een vaatdoek bij -O- met veel pijn en moeite hem naar huis laten brengen door mijn man en vandaag een bezoekverbod gegeven :7
Nu ga ik straks eerst bij hem kijken en daarna mijn moeder vanmiddag gezelschap houden, ze gaat ook nog kienen vandaag , eens kijken of ik daar nog iets van kan :P
Kienen! Old school vermaak! Beterschap voor je vader :*

Die recordpoging in 40+ sloeg nergens op. Eerst iedereen oproepen en dan stiekem een kwartier eerder beginnen :') Dus heb ik maar mee gedaan aan de succesvolle poging van ABO *O*
  maandag 9 maart 2015 @ 13:02:12 #41
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150456943
Strega gaat al wat beter en heeft nog even geen afspraak bij de HA gemaakt.

De wolf loopt nu dicht bij ons in de buurt, van H'zand naar Kolham in onze richting trekken door het Roegwold (het natuurgebied waar onze tuin aan grenst).
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_150459428
Fijn dat het beter met Strega gaat.

Wij wilden gisteren naar bed dus ik zeg ik ga nog even kijken of Ros op zolder ligt. Geen at te bekennen daar.
Vervolgens ging het zo
v: heb jij Ros vanmiddag nog gezien (hij was niet thuis)
ik: ja euh volgens mij wel help ik weet het niet meer.

Heel het huis doorgezocht geen Ros te bekennen. Ik ben buiten een rondje gaan lopen tig katten gezien maar geen Ros. Daarna ging vriend nog een rondje lopen, ik was ondertussen al een bericht op amvedi aan het typen hoor ik kedonk mauw MAUW, ik dach hij zit toch buiten.

Maar nee hoor meneer zat in Ean haar kamer. En ja daar hadden we wel gekeken.

Net stap ik in de auto zie ik 2 ratten lopen. Het was gewoon in een woonwijk ik vind dat zo vies he ratten.

Candaasje jammer dat C. niet nog en konijn erbij wil, het kinkt echt als een heel leuk konijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 maart 2015 @ 18:00:44 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150466271
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:02 schreef Pagan het volgende:
Strega gaat al wat beter en heeft nog even geen afspraak bij de HA gemaakt.

De wolf loopt nu dicht bij ons in de buurt, van H'zand naar Kolham in onze richting trekken door het Roegwold (het natuurgebied waar onze tuin aan grenst).
Dat is fijn voor haar :*

Heb je hem al gezien? Mooi beest!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 maart 2015 @ 18:01:58 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150466313
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar nee hoor meneer zat in Ean haar kamer. En ja daar hadden we wel gekeken.

Net stap ik in de auto zie ik 2 ratten lopen. Het was gewoon in een woonwijk ik vind dat zo vies he ratten.
Katten kunnen zich onzichtbaar maken, weet je dat niet? ;)

Jakkes, ratten. Wij zien ze hier ook heel af en toe, maar ja, hier kun je dat verwachten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150479460
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:02 schreef Pagan het volgende:
Strega gaat al wat beter en heeft nog even geen afspraak bij de HA gemaakt.

De wolf loopt nu dicht bij ons in de buurt, van H'zand naar Kolham in onze richting trekken door het Roegwold (het natuurgebied waar onze tuin aan grenst).
Gaaf! Verrekijker bij de hand? ;)


Konijnenupdate: Nou.... de scheur in het oor is groter geworden maar het kan niet echt gehecht worden (ziet er ook niet rood of ontstoken uit, bloed niet) dus ik heb honingzalf meegekregen om infecties te voorkomen :)

En, zojuist, terwijl ik aan het paardrijden was, is konijntje bevallen van een jong. :{ . Het jong is dood, geen idee of het doodgeboren is (Chris heeft het gevonden in de bak met hooi), maar het was al aangeknaagd. Beetje luguber, maar gelukkig gaat het met konijn verder zo te zien wel goed. Ze huppelt rond, eet lekker. En Christiaan is er gelijk zodra hij het ontdekt had en een schone bak hooi heeft neergezet en extra biks had gepakt, er bij gaan zitten om haar in de gaten te houden, de lieverd O+
  † In Memoriam † dinsdag 10 maart 2015 @ 02:02:25 #46
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150486022
Wat jammer van dat Nijntje, klinkt wel als een lieverdje! O+
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gaaf! Verrekijker bij de hand? ;)

Konijnenupdate: Nou.... de scheur in het oor is groter geworden maar het kan niet echt gehecht worden (ziet er ook niet rood of ontstoken uit, bloed niet) dus ik heb honingzalf meegekregen om infecties te voorkomen :)

En, zojuist, terwijl ik aan het paardrijden was, is konijntje bevallen van een jong. :{ . Het jong is dood, geen idee of het doodgeboren is (Chris heeft het gevonden in de bak met hooi), maar het was al aangeknaagd. Beetje luguber, maar gelukkig gaat het met konijn verder zo te zien wel goed. Ze huppelt rond, eet lekker. En Christiaan is er gelijk zodra hij het ontdekt had en een schone bak hooi heeft neergezet en extra biks had gepakt, er bij gaan zitten om haar in de gaten te houden, de lieverd O+
Nou ja, kan ze bevrucht zijn door een wild knijn? Wat sneu ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 06:43:28 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150486665
Och, wat jammer van de kleine. Is het niet vreemd voor konijnen om maar 1 jonkie te krijgen? Ik dacht dat ze juist vaak grote nesten krijgen.

Misschien wisten die lui wel dat ze zwanger was en hebben ze haar daarom eruitgegooid :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 06:52:24 #48
386633 Adnap
I love Life !
pi_150486700
Och t arme konijn, al zoveel te verduren en dan ook nog zwanger. Hopenlijk is ze idd niet zwanger van meer.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_150487191
Goeiemogguh. Mijn dag begon een uur eerder dan gepland, want Niels (kat) heeft van 6u tot 7u een uur lang staan mauwen in mn oor, met zn poten mijn lijf aantikken van 'hey! Ik wil eten'. Dus het slapen met een kat was best gezellig, maar hij gaat mooi weer naar beneden met de deur dicht vannacht.

Wat sneu voor het opvangkonijn ;( zouden de baasjes haar dan gedumpt hebben omdat ze zwanger was of was het niet te zien?

Hoe gaat het met de zieken hier?

Fijne dag allemaal *;
Duvel & Niels
pi_150487839
Mogguh!

Zo heb je nog wat aan je dag Duufje :p

Ik heb nog niet meer jongen gevonden gelukkig, dus misschien was het er inderdaad maar een enkeling. Meestal krijgen konijnen wel grotere nesten inderdaad :Y, maar wellicht heeft dit jong er voor gezorgd dat het niet het geval was; het was erg groot. Dat is meestal ook een teken dat er wat mis mee is.Ze had ook heel geen nest gemaakt. Hoewel dat er ook weer op kan wijzen dat het haar eerste keer was en ze niet wist wat ze er mee moest.

En halfwild is onwaarschijnlijk, want volgens degene van de opvang had het jong dan zwart /donkermet een roze buik moeten zijn, en niet volledig roze zoals nu. Dus dat is wel een beetje gek, hoewel een overbuurman daar wel vertelde dat hij wel vaker (tamme?) konijnen zag rondlopen. (Ik hoop alleen niet dat er nu een mannetje eenzaam is achtergebleven, maar telkens nesten is ook niet zo wenselijk natuurlijk.)

Nouja, in elk geval; ze heeft hier goed eten, aandacht en een beschutte plek. Ze eet verder ook prima, hobbelt lekker rond en hangt ongeveer in het deurtje van de ren als je langsloopt, dus het lijkt verder wel goed te gaan. Straks even de honingzal proberen te smeren op het oortje :) .

Oh, en ik mag het nu wel vertellen want het staat ook allemaal op FB enzo (ook al kent niemand haar hier hoor, maar toch...): gisteren is ook een lieve vriendin van me bevallen van een zoontje! O+
Dus binnenkort op kraamvisite!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 18:28:35 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150503044
Had hier bijna nog een konijn voor je, Candaasje :D Er stond een meisje voor de deur met een wit konijn in een doos met stro. Gebeurt wel vaker dat mensen hier aanbellen omdat ze de dierenopvang zoeken - maar die zit een straat verder :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150503800
:D

Kleurt wel leuk, zo'n peper en zout stel ;)
pi_150505238
Ik meld mij voor de zieligboeg mag dat ook? Sc ramde vanmorgen een vinger in mijn neus, bloedneus en hij doet nu nog pijn met nog wat bloed af en toe.
pi_150506899
Gefeliciteerd Candaas! Babykijken O+.

Ouuuchhh FR!! :'(

Ik zou wel nijntjes of cavias willen O+ maar het zorgen voor 2 katten vind ik wel genoeg. Gelukkig kan ik elke week met nijn en cavias knuffelen van andere :P.

Vandaag voor het eerst een ijsje gehaald dit seizoen bij de ijssalon, ze waren sinds 28 febr open dus best lang volgehouden vond ik zelf :+ ik hou van hun mango ijs *;
Duvel & Niels
pi_150521860
Hoe is het nu met het konijn candaasje? Wat heeft ze veel te verduren gekregen zeg.

duufje wat een discipline zeg.
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2015 @ 19:56:43 #56
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150540257
Zo, ik ben er nog niet maar voel me gelukkig wel iets beter. :@ Nog maar een beetje kalm aan doen dus.

Zitten hier bij ons op de F&F SC nog creatieve mensen die van mooie plaatjes, etiketten, papier en DIY houden? Ik heb via een recensie 3 exemplaren van Dafnes Diary, ik heb er genoeg aan één. Dus als 2 mensen hier van de romantische stijl houden? Ik kan dan 2 mensen hopelijk blij maken met het eerste nummer van 2015. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2015 @ 20:12:35 #57
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150540836
Trouwens......Breaking, groot nieuws, Pagan en ik hebben gisteren in het echt de WOLF gezien. Wij kwamen terug uit Hoogezand, en hij/zij liep kalm en op het gemak langs de binnenweg, ongeveer vier km van ons huis. ^O^
Helaas geen foto, je gelooft je ogen eerst niet. Hij/zij is nu de grens weer over via de Eemshaven.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2015 @ 20:17:34 #58
43556 miss_dynastie
pi_150541020
De dierenarts had vanochtend ook een loslopend konijntje binnen gekregen... Zou het de tijd van het jaar zijn of zo? :{

Fijn dat het iets beter gaat met je Strega, rustig aan! Ik hoop dat je inmiddels niet meer bloedt fr :P

Ik ben dol op creatieve dingen, maar heb gewoon helemaal nergens tijd voor op dit moment... Dat moet echt snel afgelopen zijn, want ik loop nu echt op mijn tandvlees -O- Als bonus was ik om kwart over vier wakker vannacht en oh ja, mijn elektrische deken is overleden, dus koooouuuud :o Volgens mij moet ik nog ergens een reserve hebben, straks maar even zoeken... /rant
pi_150543500
Wauw wat bijzonder p&s en wat fijn dat het beter met je gaat.

Md dat het maar snel goed met je mag gaan.

Mijn neus doet nog pijn -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 maart 2015 @ 21:22:25 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150543996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:12 schreef Strega het volgende:
Trouwens......Breaking, groot nieuws, Pagan en ik hebben gisteren in het echt de WOLF gezien. Wij kwamen terug uit Hoogezand, en hij/zij liep kalm en op het gemak langs de binnenweg, ongeveer vier km van ons huis. ^O^
Helaas geen foto, je gelooft je ogen eerst niet. Hij/zij is nu de grens weer over via de Eemshaven.
O, wat gaaf! *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150566699
Vandaag de "nieuwe" auto opgehaald en veilig en wel thuisgekomen.
pi_150576476
Wolf O+

FR leuk! Hoe gaat het met je neus?
Alle zieken alweer een beetje opgeknapt?

Ik ben oppassen. Kids liggen op bed, ik zit op de bank met twee cavias op schoot O+
Duvel & Niels
pi_150583982
Oh, wat gaaf Pagan en Strega! *O*

En, rijdt 'ie toch een beetje lekker F_R?

Hier net terug van een jeugdledenraad-vergadering van de manege. Was gezellig maar ook zeker productief! :) Leuke ideeen, fijne groep.

Het enige wat de pret een beetje bederft is dat Mara het opeens enorm op haar heupen heeft gekregen. Was het twee weken lang niet zo'n punt dat er een ander konijn in de slaapkamer zat, sinds enkele dagen wil ze koste wat kost naar de ander toe (dat kan niet want ik hou de deuren dicht, maar ze probeert telkens in de gang te komen), keutelt en pist het hele huis onder (ze is normaal zindelijk... }:| ) en wat ik nog het vervelendste vindt; ze wordt gewoon ronduit agressief. Als ik ook maar ergens naar dat andere konijn ruik begint ze te grommen en uit te vallen, en ik hoef het niet te wagen om haar of Cas te aaien, want dan vliegt ze mij of zelfs hem aan.

Volgende week zou het konijntje eigenlijk naar de opvang gaan, maar ik hoorde vandaag dat ze 4 koppels ter afstand had aangeboden gekregen (en omdat het ex-opvangers zijn, kan ze ze niet weigeren, want dat is altijd 'part of the deal' ) dus ik weet niet of het gaat lukken. Sowieso kan ik zelf ook niet elke dag door stage en omdat ik ga beginnen bij het UMC, dus er gaan nog wel wat dagen over heen.

Kon ik het ze maar uitleggen, die beestjes. Kon ik Mara maar duidelijk maken dat ze echt niks te vrezen heeft, dat Cas gewoon lekker haar vent blijft en dat ze nooit weg hoeft.
Maar ja... -O-
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 02:15:41 #64
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150587824
Is er niet zo iets als Feliway? (Bij katten werkt dat goed) Het is natuurlijk angst en jaloezie. Bach Bloesem Remedy misschien? Ik wil wel eens zoeken op Bach.

Zijn hier nu geen crea's die een mooi blad met vele extra's en zo willen? :?
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 02:38:24 #65
43556 miss_dynastie
pi_150587919
Ik zou wel willen, strega :Y
Tenzij er iemand is met meer vrije tijd die snel mooie dingen kan maken, die gaat voor....

Arme Mara, je kan het ze ook niet uitleggen he? Is het sinds het doodgeboren jong, misschien ruikt dat anders?

Laaaange dag gehad, gauw naar bed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 maart 2015 @ 08:05:45 #66
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150588803
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:56 schreef Strega het volgende:
Zitten hier bij ons op de F&F SC nog creatieve mensen die van mooie plaatjes, etiketten, papier en DIY houden? Ik heb via een recensie 3 exemplaren van Dafnes Diary, ik heb er genoeg aan één. Dus als 2 mensen hier van de romantische stijl houden? Ik kan dan 2 mensen hopelijk blij maken met het eerste nummer van 2015.
Ik ken het niet maar het klinkt wel als iets dat mijn moeder leuk vindt, dus als je verder geen belangstellenden hebt, mag ik er dan eentje voor haar? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 maart 2015 @ 08:06:31 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150588809
Candaasje, dat is vervelend, en ook zielig voor Mara :{ Ze snapt er niks van natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 08:49:29 #68
43556 miss_dynastie
pi_150589374
Fijne vrijdag de dertiende! *O*

Ik snotter elke dag een beetje meer, ik kan alleen niet helemaal beoordelen of het de winter is of hooikoorts :') :D Vanavond maar eens beginnen met hooikoorrsmedicijnen :)
pi_150590076
:o ahh, vrijdag de 13e, ik had het nog niet door. Opletten vandaag haha :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_150590783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:12 schreef Strega het volgende:
Trouwens......Breaking, groot nieuws, Pagan en ik hebben gisteren in het echt de WOLF gezien. Wij kwamen terug uit Hoogezand, en hij/zij liep kalm en op het gemak langs de binnenweg, ongeveer vier km van ons huis. ^O^
Helaas geen foto, je gelooft je ogen eerst niet. Hij/zij is nu de grens weer over via de Eemshaven.
Strega wat gaaf O+
Helaas ben ik geen cre bea -O-

Jammer dat Mara zich toch bedreigd voelt door je nieuwe aanwinst Candaasje , ikhoop dat je snel een goed huisje voor haar vindt.

De topictitel is hier erg toepasselijk -O- , ik ga al de hele week op en neer tussen een zieke vader en een zieke moeder maar ik heb nu zelf ook al snotter en flinke keelpijn dus ik hoop maar dat het niet doorzet

Thuis ligt ook alles door elkaar want de behanger/schilder is bezig , volgende week kan het alleen maar beter worden dus daar wacht ik dan maar op *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 maart 2015 @ 10:27:30 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150591668
Beterschap Indaha! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150597343
De echte wolf gezien! :o Supertof! Ook al 1 of andere oehoe die ergens de buurt onveilig maakt, las ik. Nog ff en er lopen leeuwen in je achtertuin! :+

Beterschap indaha en miss_d :*

Konijntjes die in de war zijn -O- Er zijn toch wel meer goede knaagdierenopvangplekken? Misschien kun je uitwijken naar een ander centrum?

f_r: Zit je neus weer recht? ;)
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 13:44:14 #73
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_150597385
Beterschap hier allemaal :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 13:56:04 #74
43556 miss_dynastie
pi_150597855
Hoe is het met jou PB'tje?
pi_150597917
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met jou PB'tje?
Ja druk vooral! Schade aan het inhalen op het werk. Best veel na 2 weken :') Maar de griep is weg! *O* En het is bijna weekend! *O* En ik heb saté gehaald bij de Toko gisteren *O* Nu al zin in :Y)
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 13:59:11 #76
43556 miss_dynastie
pi_150597959
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:57 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja druk vooral! Schade aan het inhalen op het werk. Best veel na 2 weken :') Maar de griep is weg! *O* En het is bijna weekend! *O* En ik heb saté gehaald bij de Toko gisteren *O* Nu al zin in :Y)
Klinkt goed :9 *O*
pi_150598028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klinkt goed :9 *O*
Die pindasaus daar is zo lekker echt :@ Jij al bijna klaar met werken? Of moet je weer zo laat?
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 14:02:35 #78
43556 miss_dynastie
pi_150598075
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Die pindasaus daar is zo lekker echt :@ Jij al bijna klaar met werken? Of moet je weer zo laat?
Nee, ik stop er zo mee, over een uurtje of twee. Op vrijdag gelukkig geen vergaderingen *O*
pi_150598126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, ik stop er zo mee, over een uurtje of twee. Op vrijdag gelukkig geen vergaderingen *O*
Yay! *O*
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:29:48 #80
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150611502
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
De echte wolf gezien! :o Supertof! Ook al 1 of andere oehoe die ergens de buurt onveilig maakt, las ik. Nog ff en er lopen leeuwen in je achtertuin! :+

Beterschap indaha en miss_d :*

Konijntjes die in de war zijn -O- Er zijn toch wel meer goede knaagdierenopvangplekken? Misschien kun je uitwijken naar een ander centrum?

f_r: Zit je neus weer recht? ;)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2015 @ 00:16:57 #81
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150622010
Miss D en Rewimo, als jullie je adres even pmeen stuur ik het op!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150624861
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:29 schreef Pagan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

De oehoe is inmiddels ook gevangen.

Goedemorgen allen! Het is weekend! *O*
pi_150624874
Ja weekend O+

Nog steeds hopeloos vroeg wakker maargoed
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150628054
Mogguh!


Omdat het alweeeer over konijnen gaat, even in een spoiler :P :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne, nu ga ik even bijlezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt ;)
pi_150631140
Konijntjes hoeven niet in een spoiler O+ gelukkig is Mara al wat rustiger!

Ik heb pauze van post lopen (nouja, ik heb geen pauze ik maak pauze :P) maar nu heb ik dus geen zin meer om weer weg te gaan :') het is ook zo koud.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2015 @ 19:28:50 #86
43556 miss_dynastie
pi_150640567
Weekend O+
Verse sushi van AH *O*
Vannacht eindelijk eens heerlijk geslapen en laaaaaang (ik geef de credits aan de hooikoortsmedicijnen, daar word ik altijd moe van) *O*
Feestje van de vereniging, maar geen zin, dus lekker thuis blijven want ik zit niet meer in het bestuur dus ik 'moet' niet meer *O*
pi_150651369
Heerlijk om avondje thuis te zijn, M_D! Wat fijn dat je eindelijk weer geslapen hebt.

Nrt terug van avond kijken bij danswedstrijd (stijldansen) van mijn ouders, leuk om ze zo bezig te zien :) hun team heeft ook nog gewonnen *O* nu.. Moe :O
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 maart 2015 @ 16:16:26 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150666478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 00:16 schreef Strega het volgende:
Miss D en Rewimo, als jullie je adres even pmeen stuur ik het op!
Komt eraan (was weekendje naar moeders en lees het nu pas) :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150687628
Goedemorgen! *O* Werken! :') -O-
pi_150687778
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Goedemorgen! *O* Werken! :') -O-
Goedemorgen , niet werken :N ziek :r
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150687789
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:03 schreef indaha het volgende:

[..]

Goedemorgen , niet werken :N ziek :r
Ik heb je toch niet aangestoken? :'(
pi_150687873
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:04 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb je toch niet aangestoken? :'(
Nee dat lijkt me niet :N ik vermoed mijn vader, maar die is nu al aardig opgeknapt gelukkig
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150687892
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:09 schreef indaha het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me niet :N ik vermoed mijn vader, maar die is nu al aardig opgeknapt gelukkig
Dat is wel fijn. Doe je een beetje rustig aan dan? En Beterschappies! :*
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 10:51:45 #94
43556 miss_dynastie
pi_150690072
Ahw, Indaha, lekker met een dekentje op de bank babe :*

Zooooo, ik heb zo al niet mijn dag he... Ik kreeg net de mededeling dat een aangeleverd stuk niet op deze manier doorgang kan vinden en heb - nadat ik heb opgehangen, dat dan nog wel - alle lelijke woorden die ik kende eruit gegooid. Dat luchtte dan wel weer een beetje op :') _O-
pi_150691137
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ahw, Indaha, lekker met een dekentje op de bank babe :*

Zooooo, ik heb zo al niet mijn dag he... Ik kreeg net de mededeling dat een aangeleverd stuk niet op deze manier doorgang kan vinden en heb - nadat ik heb opgehangen, dat dan nog wel - alle lelijke woorden die ik kende eruit gegooid. Dat luchtte dan wel weer een beetje op :') _O-
:D

Zo'n dag had ik afgelopen donderdag :X Ik heb het pand aan het einde van de dag grommend verlaten _O-
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 11:54:50 #96
43556 miss_dynastie
pi_150691715
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:33 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:D

Zo'n dag had ik afgelopen donderdag :X Ik heb het pand aan het einde van de dag grommend verlaten _O-
Echt he... nou zat ik ook nog klem met m'n vinger en kotst de kat over de bank heen, dwars door het plaid dat ook weer de was in kan, happy Monday _O-
pi_150691961
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Echt he... nou zat ik ook nog klem met m'n vinger en kotst de kat over de bank heen, dwars door het plaid dat ook weer de was in kan, happy Monday _O-
_O-


Hier had de ridder donderdag diarree en scheet zo de krabpaal onder! :r :') _O-
  maandag 16 maart 2015 @ 12:38:29 #98
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150692945
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Hier had de ridder donderdag diarree en scheet zo de drabpaal onder! :r :') _O-
Fixed!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_150693303
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:38 schreef Pagan het volgende:

[..]

Fixed!
:D :r _O-
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 13:10:45 #100
43556 miss_dynastie
pi_150693999
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Hier had de ridder donderdag diarree en scheet zo de krabpaal onder! :r :') _O-
En dan met z'n poepkont ook nog het halve huis door of viel het mee? :')
pi_150694048
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dan met z'n poepkont ook nog het halve huis door of viel het mee? :')
Dat viel gelukkig mee. De andere waren zo vriendelijk ( :r ) om gelijk zn hol te wassen *ril*
pi_150694164
Goeie verhalen PB _O-
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 13:15:54 #103
43556 miss_dynastie
pi_150694174
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:12 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat viel gelukkig mee. De andere waren zo vriendelijk ( :r ) om gelijk zn hol te wassen *ril*
Eckte liefde *;
pi_150694323
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Eckte liefde *;
Als je dat op die manier moet bewijzen dan sla ik ff over!
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 13:26:38 #105
43556 miss_dynastie
pi_150694562
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Als je dat op die manier moet bewijzen dan sla ik ff over!
Serieus? *bips weer inpakt*
pi_150694596
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Serieus? *bips weer inpakt*
Je weet toch zo ook wel dat ik van je hou! *;
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 14:30:44 #107
43556 miss_dynastie
pi_150697189
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je weet toch zo ook wel dat ik van je hou! *;
*;

Zo, 1 uur en 31 minuten voor de absolute deadline is het toch nog goed gekomen. Ik ga even een erwtensoepje opwarmen. Omdat het kan :9
pi_150697615
Ik lees ook even bij met een bammetje er naast :')

Beterschap Indaha! :*

Weer terug van eerste introductieochtend in het ZH. Was wel interessant, maar wel een vrij lange zit.
Wel 'grappig' : omdat er zo'n 12.000 personeel in het UMC werkt (plus nog oproepkrachten, plus natuurlijk alle patienten) is het gewoon een soort dorp/kleine stad. Inclusief eigen brandweer..

Wat betreft konijnennieuws:
Ronja het konijntje gaat a.s. vrijdag mee naar de opvang, dan is degene die de opvang runt toevallig in de buurt. Wel fijn dat dat kan, hoewel ik Ronja echt wel ga missen! Mara is verder al een stuk gekalmeerd gelukkig, hoewel ik wel op probeer te letten met geurtjes die ik overbreng. :)

Zo, en nu weer op naar stage. En dan gelijk weer door naar paardrijden. Dus ik spreek jullie ergens morgenmiddag/avond wel weer!
pi_150699190
Ik vraag me af he.

Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht. Het moet nog gebouwd worden dus duurt nog wel even voor we over gaan.

Maar hoe kan ik voor loebes die overgang het makkelijkst maken?
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 maart 2015 @ 18:16:45 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150705541
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vraag me af he.

Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht. Het moet nog gebouwd worden dus duurt nog wel even voor we over gaan.

Maar hoe kan ik voor loebes die overgang het makkelijkst maken?
Ik zou hem alvast af en toe meenemen naar jullie huis in aanbouw. En daar eens een rondje met hem wandelen dat je later ook gaat wandelen :) Ik denk overigens dat een hond makkelijker went aan een nieuwe omgeving dan een kat, zolang het baasje er maar is.

Hoe is het met zijn poot trouwens?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 16 maart 2015 @ 18:38:53 #111
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150706329
De jongste en de oudste kunnen het prima samen vinden. O+
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_150706655
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef Pagan het volgende:
De jongste en de oudste kunnen het prima samen vinden. O+
[ link | afbeelding ]
O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 maart 2015 @ 19:07:16 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150707525
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef Pagan het volgende:
De jongste en de oudste kunnen het prima samen vinden. O+
[ link | afbeelding ]
Ahh lief O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150714372
Ik heb wel alles gelezen maar even niet de energie om op iedereen te reageren (hoofdpijn, door de maandelijkse hormonen)dus.. Ehh goede avond allemaal :)ohh enn.. Smelt door die foto van Pagan! O+ Nu het weer wat warmer word liggen de katten niet meer bij elkaar en ik heb Duvel ook al weken niet meer op mijn bed gesignaleerd ;(
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 06:45:43 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150724209
Onslow wordt er actief van, die heeft 2 muizen in 2 dagen gevangen ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150724227
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef Pagan het volgende:
De jongste en de oudste kunnen het prima samen vinden. O+
[ link | afbeelding ]
Oh fijn is dat, als je poezen elkaar mogen! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 maart 2015 @ 07:18:07 #117
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150724360
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_150724465
:W
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_150729314
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef Pagan het volgende:
De jongste en de oudste kunnen het prima samen vinden. O+
[ link | afbeelding ]
Heerlijk uitzicht O+
pi_150729818
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zou hem alvast af en toe meenemen naar jullie huis in aanbouw. En daar eens een rondje met hem wandelen dat je later ook gaat wandelen :) Ik denk overigens dat een hond makkelijker went aan een nieuwe omgeving dan een kat, zolang het baasje er maar is.

Hoe is het met zijn poot trouwens?
We nemen hem nu al regelmatig mee. De buurt kent hij gelukkig al. Mijn schoonouders wonen 2 straten verderop.

Moet ik de eerste nacht bij hem blijven zodat hij kan wennen aan daar slapen enzo?

Loebes is sinds vrijdag van de pijnstillers af. En hij lijkt er gelukkig geen last meer van te hebben. Lief dat je het vraagt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150730187

Hier hebben 4 van de 5 katten het bed ingepikt :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150730287
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef Pagan het volgende:
De jongste en de oudste kunnen het prima samen vinden. O+
[ link | afbeelding ]
Wat schattig als ze zo lekker bij elkaar liggen *;

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 06:45 schreef Rewimo het volgende:
Onslow wordt er actief van, die heeft 2 muizen in 2 dagen gevangen ^O^
Onslow actief :o , wat heb je met hem gedaan :P

Fijn dat het beter gaat met Loebes en dat het opvangkonijntje naar de dierenopvang kan .

Hier nog steeds ziek maar iets beter dan gisteren gelukkig
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150730564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:45 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben 4 van de 5 katten het bed ingepikt :P
5 katten!! Mag ik bij jou komen wonen O+ O+ ?
Duvel & Niels
pi_150730658
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:58 schreef Duufje het volgende:

[..]

5 katten!! Mag ik bij jou komen wonen O+ O+ ?
Ja hoor, alleen slapen wordt een probleem want de katten liggen op het logeerbed :P
Nog beterschap voor jou , zo vaak hoofdpijn lijkt me echt verschrikkelijk :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 15:14:22 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150736162
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

We nemen hem nu al regelmatig mee. De buurt kent hij gelukkig al. Mijn schoonouders wonen 2 straten verderop.

Moet ik de eerste nacht bij hem blijven zodat hij kan wennen aan daar slapen enzo?

Loebes is sinds vrijdag van de pijnstillers af. En hij lijkt er gelukkig geen last meer van te hebben. Lief dat je het vraagt :)
Ik weet het niet, denk je dat hij het fijn vindt als je bij hem blijft? Fijn dat het beter gaat met zijn poot ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:49 schreef indaha het volgende:
Onslow actief , wat heb je met hem gedaan
Lente in zijn bol denk ik *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150736218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik weet het niet, denk je dat hij het fijn vindt als je bij hem blijft? Fijn dat het beter gaat met zijn poot ^O^

[..]

Lente in zijn bol denk ik *O*
Ik weet het niet. Op vakantie slaapt hij ook altijd bij me :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 15:40:49 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150736846
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik weet het niet. Op vakantie slaapt hij ook altijd bij me :)
Dan lijkt het me een goed idee :Y

Muis nummer 3 is in de pocket :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150738597
Wat heb je Onslow te eten gegeven? :D

Ik ben trouwens gisteren een partij knullig van m'n paard gelazerd! :')

Iets met: in galop even een tikje willen bijgeven (want paard negeerde zo ongeveer al mijn beenhulpen), hiervoor nog wel eerst je zweepje moeten overpakken, het tikje dan gelijk in een beweging door ook geven, maar op dat moment ook de teugels uit je handen laten glippen..... dat in combinatie met een balddadig paard dat bokt en vol gas wegschiet, was niet zo'n succes. Het eerstvolgende bochtje lag ik dan ook zand te happen :N

Ik was er zelf nogal ondersteboven van. :D Zo vaak val ik niet van een paard. En ik had zeker niet verwacht dat het met dit paard zou gebeuren, eerder met zo'n slanke, snelle en superwendbare arabier. Niet dit type leunstoel. (En ze is best lastig te rijden, maar niet zozeer omdat het een rodeopaard zou zijn ofzo... ze bokt wel regelmatig even een keertje, maar dat is normaal prima uit te zitten) Beetje gênant wel :@

Maar goed, volgende keer gewoon de teugels VAST houden, dan komt het wel weer goed. Ben ook wel weer gelijk opgestapt, en na een rondje gestapt te hebben (ivm mogelijke duizeligheid) nog even een rondje gegaloppeerd om het toch goed af te kunnen sluiten :) .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 19:54:53 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150745724
Oeps :D Geen toeschouwers? ;)

Onslow krijgt gewoon niks te eten :P Werkt goed. Nee hoor, hij krijgt extra veel complimentjes als hij muizen vangt, daar is hij blijkbaar gevoelig voor *)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150745898
Auw Candaasje.
En al die katten die zo lief samen liggen O+ hier ligt er niks meer samen nu Zorro er niet meer is. Het is hier meer ik tollereer je maar meer ook niet. Ja als er een vijand te zien is dan zijn ze ineens heel collegiaal.
pi_150746186
Indiha mag ik dan met de vijf katten samen slapen op het logeerbed? Jaaaa O+ als ze mij maar niet wakker maken voor eten sochrends vroeg, dat kan ik niet hebben |:(.

Aauuuwww Candaas! Heb je er veel last van? Ik durf niet op een paard. Ik ben vrij groot (1,84) en als kind werd ik altijd een paar jaar ouder geschat. Terwijl ik het dood eng vond op de grootste paarden moeten zitten...terwijl leeftijfsgenootjes op ponys mochten. Ja uhh dat is niet zo bevordelijk geweest voor mn hoogtevrees :N

Onslow :Y) lekkur hoor. F_R herkenbaar hoor, hier liggen ze alleen samen als het -10 is buiten :D Stoeien is dan nog wel leuk. Ik ben zo benieuwd hoe ze zijn over een aantal jaar.
Duvel & Niels
pi_150753891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Oeps :D Geen toeschouwers? ;)

Onslow krijgt gewoon niks te eten :P Werkt goed. Nee hoor, hij krijgt extra veel complimentjes als hij muizen vangt, daar is hij blijkbaar gevoelig voor *)
Geen echt publiek, alleen de instructrice en de ruiters uit mijn les. Maar die waren allemaal heel lief :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:07 schreef Duufje het volgende:
Indiha mag ik dan met de vijf katten samen slapen op het logeerbed? Jaaaa O+ als ze mij maar niet wakker maken voor eten sochrends vroeg, dat kan ik niet hebben |:(.

Aauuuwww Candaas! Heb je er veel last van? Ik durf niet op een paard. Ik ben vrij groot (1,84) en als kind werd ik altijd een paar jaar ouder geschat. Terwijl ik het dood eng vond op de grootste paarden moeten zitten...terwijl leeftijfsgenootjes op ponys mochten. Ja uhh dat is niet zo bevordelijk geweest voor mn hoogtevrees :N

Onslow :Y) lekkur hoor. F_R herkenbaar hoor, hier liggen ze alleen samen als het -10 is buiten :D Stoeien is dan nog wel leuk. Ik ben zo benieuwd hoe ze zijn over een aantal jaar.
Nee geen last van gehad gelukkig. Wat dat betreft goed terecht gekomen :) . (Ik viel ook vrij langzaam, wat er vast hel maf uitzag, maar daardoor knalde ik niet tegen de muur. Dus dat heeft ook wel geholpen :P )

Grotere paarden zijn soms wel spannender ja, omdat ze ook sterker zijn. Maar we hebben ook een paar pittige pony's op de manege, waarvan ik eerder verwacht had er een keer naast te liggen. Die zijn veel 'ieler', en enorm wendbaar. De meeste grote paarden zitten vrij relaxt, maken grotere passen waardoor het allemaal wat minder hobbelt. Alleen de afstand tot de grond is wat groter als je valt. Kan nadelig zijn, maar ook een voordeel. (Als je er al verkeerd vanaf valt, kun je bij een pony ook lelijk terecht komen. Bij een groter paard kan je soms nog wat draaien waardoor je minder hard in een keer tegen de grond smakt.)
pi_150757587
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:58 schreef Duufje het volgende:

[..]

5 katten!! Mag ik bij jou komen wonen O+ O+ ?
Wij hebben er 8. Kamer huren?? >:)
pi_150759783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:33 schreef Queller het volgende:

[..]

Wij hebben er 8. Kamer huren?? >:)
Jaaa!! *O* het geven van liefde aan katten daar staat wel huurverlaging tegenover toch?

Gauw gaan slapen.. Weer iets te laat. Oeps.
Duvel & Niels
pi_150761285
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 00:39 schreef Duufje het volgende:
Jaaa!! *O* het geven van liefde aan katten daar staat wel huurverlaging tegenover toch?

Gauw gaan slapen.. Weer iets te laat. Oeps.
Vooruit; 25%!

Hier, kan je vast kennismaken: F&F / [Centraal] Kattenfoto's deel 106
pi_150762564
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 02:35 schreef Queller het volgende:

[..]

Vooruit; 25%!

Hier, kan je vast kennismaken: F&F / [Centraal] Kattenfoto's deel 106
Die zwart-witte :D O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_150762652
Al die poezels.

Ik laat me gewoon bedelven onder een hoop labrador.. Heb ik er maar 1 van nodig.. Soms proberen hij en een van zijn speelkameraadje het ook samen dat is best zwaar :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150763474
8! Is er stiekem nog 1 bijgekomen? Ik dacht dat het er 7 waren?

Hier 3 stuks in de veestapel en dat is meer dan genoeg :P
pi_150763506
Ze zijn super leuk Queller! Wauw. Maar het blijft hier voorlopig bij twee.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Al die poezels.

Ik laat me gewoon bedelven onder een hoop labrador.. Heb ik er maar 1 van nodig.. Soms proberen hij en een van zijn speelkameraadje het ook samen dat is best zwaar :o
Hihi labjes zijn tof! Die zijn ook een stuk groter dan een poes dus dan heb je in verhouding minder dieren nodig :P :D
Duvel & Niels
pi_150763762
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:13 schreef Duufje het volgende:
Ze zijn super leuk Queller! Wauw. Maar het blijft hier voorlopig bij twee.

[..]

Hihi labjes zijn tof! Die zijn ook een stuk groter dan een poes dus dan heb je in verhouding minder dieren nodig :P :D
ja precies, lekker warm zijn ze in de winter :P De mijne denkt echt dat hij een schoothondje is :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150764091
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
8! Is er stiekem nog 1 bijgekomen? Ik dacht dat het er 7 waren?

Hier 3 stuks in de veestapel en dat is meer dan genoeg :P
De laatste twee zijn van 2012, dus in elk geval niet recent. Misschien telde je eerder Kasper de buitenkater niet mee?



^^ Hij had ergens een zak gemarineerde speklappen gejat; ze smaakten hem prima!
pi_150764280
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef Queller het volgende:

[..]

De laatste twee zijn van 2012, dus in elk geval niet recent. Misschien telde je eerder Kasper de buitenkater niet mee?

[ link | afbeelding ]

^^ Hij had ergens een zak gemarineerde speklappen gejat; ze smaakten hem prima!
Dat denk ik idd! Speklapjes! :9~

Die foto! _O-
pi_150765724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:35 schreef Queller het volgende:

[..]

De laatste twee zijn van 2012, dus in elk geval niet recent. Misschien telde je eerder Kasper de buitenkater niet mee?

[ link | afbeelding ]

^^ Hij had ergens een zak gemarineerde speklappen gejat; ze smaakten hem prima!
Wauw wat een mooi beestje O+ en met een goede culinaire smaak ook nog , die van ons nemen alleen rauwe goudvis of muis mee -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150765788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef indaha het volgende:
Wauw wat een mooi beestje O+ en met een goede culinaire smaak ook nog
Vergeleken bij een jaar of 5 geleden is het inderdaad best nog wat geworden met Kasper. Hij had een kale plek omdat er die dag bloedgeprikt was, maar verder zit ie prachtig in zijn jas. Echt een dikke buiten-vacht zo aan het eind van de winter (nou ja, winter....)
quote:
Die van ons nemen alleen rauwe goudvis of muis mee -O-
Nooit vleermuizen, ratten of mollen?
pi_150765858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef Queller het volgende:

[..]

Vergeleken bij een jaar of 5 geleden is het inderdaad best nog wat geworden met Kasper. Hij had een kale plek omdat er die dag bloedgeprikt was, maar verder zit ie prachtig in zijn jas. Echt een dikke buiten-vacht zo aan het eind van de winter (nou ja, winter....)

[..]

Nooit vleermuizen, ratten of mollen?
Vleermuizen en ratten gelukkig niet, een mol hebben we een keer in de gang gehad maar die wandelde gewoon en de katten deden er niets mee dus misschien was die wel zelf door het kattenluik gekropen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150765926
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef indaha het volgende:
Vleermuizen en ratten gelukkig niet, een mol hebben we een keer in de gang gehad maar die wandelde gewoon en de katten deden er niets mee dus misschien was die wel zelf door het kattenluik gekropen :P
_O-

Wij hadden een vleermuis in de convectorput. Die wandelde mooi helemaal niet! Als er niet 5 katten op een rij met grote interesse in de put hadden zitten kijken, dan hadden we 'm nooit gevonden!
pi_150766055
Een levende vleermuis ?
Vleermuizen zien we hier eigenlijk niet en daar ben ik wel blij om omdat ze besmet kunnen zijn met hondsdolheid -O- en sommige van mijn katten zijn al dol genoeg :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150766866
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:46 schreef indaha het volgende:
Een levende vleermuis ?
Vleermuizen zien we hier eigenlijk niet en daar ben ik wel blij om omdat ze besmet kunnen zijn met hondsdolheid -O- en sommige van mijn katten zijn al dol genoeg :P
Een eckte levende inderdaad. We hebben hem gevangen en buiten aan een boom gehangen. We hebben helaas ook een aantal keer een dode gehad.

Ik ben er ook niet zo weg van, maar in het voorjaar en de zomer vliegen ze hier rondjes om het huis. Kleine moeite voor Poekie om op het dak van het schuurtje te gaan zitten en ze uit de lucht te vissen :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 maart 2015 @ 15:20:48 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150775778
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:41 schreef Queller het volgende:

_O-

Wij hadden een vleermuis in de convectorput. Die wandelde mooi helemaal niet! Als er niet 5 katten op een rij met grote interesse in de put hadden zitten kijken, dan hadden we 'm nooit gevonden!
:D

Ben benieuwd of Onslow nummer 4 gescoord heeft vandaag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150781389
Hoii :W
Duvel & Niels
pi_150787833
*terug zwaait* :W
pi_150787991
:W
En had Onslow nog een muis te pakken?
Ieks vleermuizen in huis ril

Mijn ieniemienie meisje is vandaag wezen wennen op school. Ze deed het super niks kleins meer aan.
pi_150788173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
:W
En had Onslow nog een muis te pakken?
Ieks vleermuizen in huis ril

Mijn ieniemienie meisje is vandaag wezen wennen op school. Ze deed het super niks kleins meer aan.
Is ze zo groot al? :o Damn... wat gaat dat toch hard!
pi_150788284
Bijna 4 he. Nog 7 weken of zo. Vier jaar geleden had ik nog gen benul dat ze er al bijna was.
pi_150788723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Bijna 4 he. Nog 7 weken of zo. Vier jaar geleden had ik nog gen benul dat ze er al bijna was.
Snel hoor! Ik herinner me nog dat ik Ean vasthield als babytje O+ Die is nou grote zus! :D

We worden oud... :'( :D
pi_150788762
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Snel hoor! Ik herinner me nog dat ik Ean vasthield als babytje O+ Die is nou grote zus! Van een zusje dat nu alweer naar school gaat! :D

We worden oud... :'( :D
Dat is wel jammer ja, dat ouder worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 maart 2015 @ 22:20:59 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150793186
Wauw, Ean al bijna 4 :o Jeetje!

Geen nummer 4 vandaag. Morgen weer een kans ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150793915
Ohh FR! Wat gaat dat snel dan he! Wat fijn dat ze het super deed ^O^
Duvel & Niels
pi_150815308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Bijna 4 he. Nog 7 weken of zo. Vier jaar geleden had ik nog gen benul dat ze er al bijna was.
Wat gaat dat hard alweer bijna 4 :o en wat fijn dat ze school leuk vindt O+

Mijn nichtje is net op bezoek geweest en ze krijgt al een mooi buikje O+ en het wordt een meisje *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150816247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:59 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat gaat dat hard alweer bijna 4 :o en wat fijn dat ze school leuk vindt O+

Mijn nichtje is net op bezoek geweest en ze krijgt al een mooi buikje O+ en het wordt een meisje *O*
Een meisje! Wil je dat ik er wat leuks voor maak? *O* (Nee is ook een prima antwoord hoor! :D ).
pi_150816278
pb maakt echt heel mooie dingen ik zou ja *O* zeggen.

Meisjes zijn leuk hoor
pi_150816371
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Een meisje! Wil je dat ik er wat leuks voor maak? *O* (Nee is ook een prima antwoord hoor! :D ).
Jazeker als je dat wil doen , heel graag :* iedereen die hier op bezoek komt vindt jouw beestje zo leuk O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150816439
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
pb maakt echt heel mooie dingen ik zou ja *O* zeggen.

Meisjes zijn leuk hoor
*;
pi_150816452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:31 schreef indaha het volgende:

[..]

Jazeker als je dat wil doen , heel graag :* iedereen die hier op bezoek komt vindt jouw beestje zo leuk O+
Leuk! *O* *O* Ik ga wat bedenken! O+
pi_150817307
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Leuk! *O* *O* Ik ga wat bedenken! O+
Lief *; , ze kwam met cupcakes aan en we moesten happen om te zien wat het werd , ik vind het geweldig dat ze ons er zo bij betrekt O+
Ik heb me ook vast aangemeld als oppas O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 17:37:48 #166
43556 miss_dynastie
pi_150818390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef indaha het volgende:

[..]

Lief *; , ze kwam met cupcakes aan en we moesten happen om te zien wat het werd , ik vind het geweldig dat ze ons er zo bij betrekt O+
Ik heb me ook vast aangemeld als oppas O+
Oh, da's leuk zeg! O+

quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:

We worden oud... :'( :D
Nou! Ik zat vanmiddag nog foto's te kijken van mijn nichtje waar ik hele dagen mee vergroeid was als ik op vakantie was... zij is nu net zo met het kindje van haar broer O+ Maar kom op he, ik weet nog dat het een baby'tje was dat alleen wilde slapen als ze onder haar voetjes gekriebeld werd en nu is het zelf de tofste tante ter wereld... O+ :') O+ Raar om de emo-smiley een keer te gebruiken waar 'ie voor bedoeld was _O-
pi_150819824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef indaha het volgende:

[..]

Lief *; , ze kwam met cupcakes aan en we moesten happen om te zien wat het werd , ik vind het geweldig dat ze ons er zo bij betrekt O+
Ik heb me ook vast aangemeld als oppas O+
Jij bent ook gewoon de leukste en liefste oppas! *;
pi_150819919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou! Ik zat vanmiddag nog foto's te kijken van mijn nichtje waar ik hele dagen mee vergroeid was als ik op vakantie was... zij is nu net zo met het kindje van haar broer O+ Maar kom op he, ik weet nog dat het een baby'tje was dat alleen wilde slapen als ze onder haar voetjes gekriebeld werd en nu is het zelf de tofste tante ter wereld... O+ :') O+ Raar om de emo-smiley een keer te gebruiken waar 'ie voor bedoeld was _O-
O+

Ik heb in mn buurt niet zoveel kindertjes. Die zijn inmiddels op dusdanige leeftijd idd dat ze carrière aan het maken zijn enzo :D Ik zie op m'n werk contracten voorbij komen van mensen uit 1995 en soms later. Die horen in mijn hoofd gewoon nog op de kleuterschool! :D :')
pi_150821802
1995 kleuterschool Paarsbeestje?! Ik ben geboren in 1993 en ben toch al bijna 22! Dus ga eens met de tijd mee :+


Pff net gauw lasagna naar binnen geschoven moet gelijk door naar oppassen maar ik ben eigenlijk gewoon doodop na stage nu.. :O
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 maart 2015 @ 19:38:27 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150822455
Ach ik was een paar jaar geleden ook 22 O-)

Alleen is het dan zo raar om te bedenken dat die paar jaar eigenlijk toch best wel iets meer dan een paar jaar waren...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150822587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik was een paar jaar geleden ook 22 O-)

Ik ook! :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 maart 2015 @ 19:42:39 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150822656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:40 schreef Queller het volgende:

Ik ook! :o
Echt waar? Wow, wat hebben wij toch veel gemeen *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150822754
Wel leuk al dat leeftijdsverschil. Ik ben 25 :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:49:09 #174
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_150822922
Ik ben nu nog 35. Op 13 april word ik 36. Gvd ik word oud.

Verder heb ik gezondheidsproblemen en stress.

Aaaaargh :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_150823064
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Echt waar? Wow, wat hebben wij toch veel gemeen *;
We konden wel familie zijn :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 maart 2015 @ 19:59:55 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150823307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:52 schreef Queller het volgende:

We konden wel familie zijn :o
Doe niet zo eng :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150823413
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Doe niet zo eng :{w
Sorry :@

Nou ja, ken jij veel mensen die al 22 zijn geweest dan? :o
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 20:08:03 #178
43556 miss_dynastie
pi_150823583
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

O+

Ik heb in mn buurt niet zoveel kindertjes. Die zijn inmiddels op dusdanige leeftijd idd dat ze carrière aan het maken zijn enzo :D Ik zie op m'n werk contracten voorbij komen van mensen uit 1995 en soms later. Die horen in mijn hoofd gewoon nog op de kleuterschool! :D :')
Ik ook niet hoor... En de achterneefjes en -nichtjes wonen hier ook ver vandaan helaas... -O-
En mijn minibuurmeisje is ook verhuisd (met haar ouders mee :+ ) -O-
pi_150823589
Ik zie dat op werk ook. Stagiaires uit de einde jaren 90 nog even en ze komen uit deze eeuw. Ieks dan ben ik echt heel erg oud.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 maart 2015 @ 20:08:51 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150823617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef Queller het volgende:

Sorry :@

Nou ja, ken jij veel mensen die al 22 zijn geweest dan? :o
Neuh :N
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150824298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef Queller het volgende:

[..]

Sorry :@

Nou ja, ken jij veel mensen die al 22 zijn geweest dan? :o
Ja jullie kennen mij en ik ben al 30 O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150824353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:31 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja jullie kennen mij en ik ben al 30 O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet! :{w
pi_150824403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:31 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja jullie kennen mij en ik ben al 30 O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No way jij ben net 20. Nog zo'n jonge blom
pi_150824488
Gefeli Indaha! *O*

Ik word dit voorjaar een kwart eeuw oud! Valt dat al onder slap dertig, of is dat meer iets voor als je 28 ofzo wordt? :P
pi_150824589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:23 schreef Duufje het volgende:
1995 kleuterschool Paarsbeestje?! Ik ben geboren in 1993 en ben toch al bijna 22! Dus ga eens met de tijd mee :+
Jij moet gewoon even razendsnel je mond houden! :{w
pi_150824672
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor... En de achterneefjes en -nichtjes wonen hier ook ver vandaan helaas... -O-
En mijn minibuurmeisje is ook verhuisd (met haar ouders mee :+ ) -O-
Ik vind het vooral jammer gezien de haakhobby :@ :D Zoveel leuke dingen om te maken maar meestal geef ik maar het weg aan het goede doel ofzo (ook leuk!). Of kinderen van collega's.
pi_150824714
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:42 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik vind het vooral jammer gezien de haakhobby :@ :D Zoveel leuke dingen om te maken maar meestal geef ik maar het weg aan het goede doel ofzo (ook leuk!). Of kinderen van collega's.
Ean zoekt nog een gehaakte rups voor in haar rupsje nooit genoeg boekje en een dekentje voor haar poppenbedje O~) O-)
pi_150824783
De oudjes hier denken dat ze de baas zijn o|O
Duvel & Niels
pi_150824822
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:32 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Echt niet! :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

No way jij ben net 20. Nog zo'n jonge blom
Jullie moeten allebei snel naar de brillendokter :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:36 schreef Candaasje het volgende:
Gefeli Indaha! *O*

Ik word dit voorjaar een kwart eeuw oud! Valt dat al onder slap dertig, of is dat meer iets voor als je 28 ofzo wordt? :P
Dat valt nog onder postpuber :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150824830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:45 schreef Duufje het volgende:
De oudjes hier denken dat ze de baas zijn o|O
Noem jij mij nu oud. Wacht maar december komt er weer aan ( over tig maanden maar dat doet er niet toe) oO/
pi_150824850
Ik voel iets van een generatiekloof openbarsten :D :'( :D
pi_150824865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ean zoekt nog een gehaakte rups voor in haar rupsje nooit genoeg boekje en een dekentje voor haar poppenbedje O~) O-)
Oeh! *O* Kleuren van het dekentje en hoe groot moet het ongeveer zijn? En die rups doe ik zeker! *O* *O*
pi_150824900
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:45 schreef Duufje het volgende:
De oudjes hier denken dat ze de baas zijn o|O
Ga je mond spoelen! Met zeep! Rekel!
pi_150824926
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oeh! *O* Kleuren van het dekentje en hoe groot moet het ongeveer zijn? En die rups doe ik zeker! *O* *O*
roze/rozer/rozerst is er een overtreffende trap van roze? Maten meet ik van het weekend even op. Bedje staat in haar kamer en ze :Z nu
pi_150824946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

roze/rozer/rozerst is er een overtreffende trap van roze? Maten meet ik van het weekend even op. Bedje staat in haar kamer en ze :Z nu
Top! Ik hoor het wel! O+
pi_150825155
Super komisch vandaag.. In de speeltuin met stagekind, hoorde twee jochies hele discussie over wat ik van hem zou zijn..'ze is te jong om zijn moeder te zijn toch?' 'misschien is hij op bezoek bij zijn tante?'
Duvel & Niels
pi_150825172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:47 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel iets van een generatiekloof openbarsten :D :'( :D
Maar nee juist gezellig jullie jonkies O+ ik ben wel iets ouder O-) maar in mijn hoofd ben ik pas 18 hoor , :{w
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150825226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:55 schreef indaha het volgende:

[..]

Maar nee juist gezellig jullie jonkies O+ ik ben wel iets ouder O-) maar in mijn hoofd ben ik pas 18 hoor , :{w
Je bent zo oud als je je voelt! :+
(Dat was gisteren door de spierpijn in m'n kont door die val van maandag een jaar of 79 :') )
pi_150825327
M'n linker wenkbrauw is zojuist gewassen door de Puma. Blijkbaar zag deze er vies uit. Toch sympathiek dat ze het gelijk even aanpakt!

O+ :') _O-

/even haar gezicht chemisch reinigen gaat
pi_150825590
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n linker wenkbrauw is zojuist gewassen door de Puma. Blijkbaar zag deze er vies uit. Toch sympathiek dat ze het gelijk even aanpakt!

O+ :') _O-

/even haar gezicht chemisch reinigen gaat
Wat een behulpzame poes is Puma toch O+
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:55 schreef Duufje het volgende:
Super komisch vandaag.. In de speeltuin met stagekind, hoorde twee jochies hele discussie over wat ik van hem zou zijn..'ze is te jong om zijn moeder te zijn toch?' 'misschien is hij op bezoek bij zijn tante?'
Nou dat is wel leuk om te horen O+ ,mijn buurvrouw was met haar neefje in de speeltuin bij ons voor en zegt er iemand tegen de kleine wat leuk met oma in de speeltuin en zij is achter in de dertig -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150826016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:06 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat een behulpzame poes is Puma toch O+

[..]

Nou dat is wel leuk om te horen O+ ,mijn buurvrouw was met haar neefje in de speeltuin bij ons voor en zegt er iemand tegen de kleine wat leuk met oma in de speeltuin en zij is achter in de dertig -O-
_O-
Ik ben ook wel eens 35 geschat toen ik 16 was :'(
Achja je bent zo oud als je je voelt toch! Ik zie er ook veel ouder uit doordat ik lang ben en een bril draag.

Ik dacht jee oppaskind op bed kan ik huiswerk bijwerken, maar nee ze is niet lekker hoest als een zeehond dus heb nou al hoestdrank, strepsils, glas water gebracht en wat onder haar kussen gelegd. Hoop toch dat ze nu gaat slapen.. Oh en Bach aangezet :D what else can I do? Oh wijze oudjes.. Vertel eens :+
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 21:29:15 #202
43556 miss_dynastie
pi_150826542
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n linker wenkbrauw is zojuist gewassen door de Puma. Blijkbaar zag deze er vies uit. Toch sympathiek dat ze het gelijk even aanpakt!

O+ :') _O-

/even haar gezicht chemisch reinigen gaat
Dat deed Vinnie ook vandaag. Met zijn stinkende adem vers vlees voeren dikke prima, maar die lucht :')

Ik heb nog 5.14 spreektijd en een verhaal van vijf minuten. Dat wordt hopen op weinig interrupties _O-
Edit: nope, door mijn spreektijd heen :')

[ Bericht 5% gewijzigd door miss_dynastie op 19-03-2015 21:46:24 ]
pi_150827339
Ik moet nog steeds overal mijn Id kaart tevoorschijn trekken.. Zal wel door mijn lengte komen :')
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 21:48:49 #204
43556 miss_dynastie
pi_150827485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet nog steeds overal mijn Id kaart tevoorschijn trekken.. Zal wel door mijn lengte komen :')
Ik werd laatst twee keer in een week onder de twintig geschat. En mijn ID moet ik soms ook nog tonen _O-
pi_150827557
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet nog steeds overal mijn Id kaart tevoorschijn trekken.. Zal wel door mijn lengte komen :')
_O- _O- dat heb ik al geen eeuwen moeten doen.

Ik ben maar bij oppaskind op de slaapkamer gaan zitten want ik werd knettergek van het heen en weer lopen. Gelukkig zit de luie stoel heerlijk en kan ik hier prima schrijven. Alleen sliep ze net en wilde ik opstaan toen piepte de stoel enorm en werd ze wakker |:( "Nee hoor ik sliep niet!" Jaa uhh je snurkte ;) :P

edit: Ze slaapt maar ik durf niet meer op te staan ;(
Duvel & Niels
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 09:18:53 #206
43556 miss_dynastie
pi_150838995
Lente O+ *O*
pi_150839060
Goeiemorgen *O*
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 maart 2015 @ 11:06:49 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150842371
Fantastische zonsverduistering was dat :') We zagen ongeveer dit:

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150842405
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Fantastische zonsverduistering was dat :') We zagen ongeveer dit:

[ afbeelding ]
Oh wauw we hadden hetzelfde uitzicht
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 11:08:00 #210
43556 miss_dynastie
pi_150842415
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Fantastische zonsverduistering was dat :') We zagen ongeveer dit:

[ afbeelding ]
Dat zag ik vannacht ook na de 'derde helft' van de vergadering.... ik zag geen hand voor ogen, echt _O-
pi_150842430
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik werd laatst twee keer in een week onder de twintig geschat. En mijn ID moet ik soms ook nog tonen _O-
Haha ben jij ook niet zo groot toevallig?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150842454
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Duufje het volgende:

[..]

_O- _O- dat heb ik al geen eeuwen moeten doen.

Ik ben maar bij oppaskind op de slaapkamer gaan zitten want ik werd knettergek van het heen en weer lopen. Gelukkig zit de luie stoel heerlijk en kan ik hier prima schrijven. Alleen sliep ze net en wilde ik opstaan toen piepte de stoel enorm en werd ze wakker |:( "Nee hoor ik sliep niet!" Jaa uhh je snurkte ;) :P

edit: Ze slaapt maar ik durf niet meer op te staan ;(
Ik kan nog geen flesje wijn gaan halen zonder Id kaart.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 11:10:00 #213
43556 miss_dynastie
pi_150842466
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ben jij ook niet zo groot toevallig?
1.63... maar ik heb ook nog geen rimpels O-) want ik heb een dikke kop, dus dan krijg je ze niet zo gauw :7
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:16:21 #214
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150842645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Fantastische zonsverduistering was dat :') We zagen ongeveer dit:

[ afbeelding ]
Bij ons ook een zonsontluistering. -O-
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 maart 2015 @ 11:20:27 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150842755
Het is niet eens donkerder geworden. Dat had ik toch eigenlijk wel verwacht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150843416
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

1.63... maar ik heb ook nog geen rimpels O-) want ik heb een dikke kop, dus dan krijg je ze niet zo gauw :7
Ik ben 1,57 :@
En ook een dikke kop dus rimpels duurt vast ook nog wel even hoop ik.

Dikke kop box
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:30:52 #217
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150846955
Volgende TT

Lente met dikkopjes.

8-)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  vrijdag 20 maart 2015 @ 14:03:03 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_150848183
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben 1,57 :@
En ook een dikke kop dus rimpels duurt vast ook nog wel even hoop ik.

Dikke kop box
Dat is wel heul klein. Geen wonder dat ik je nog niet heb gezien in je wijk :+ :+

Ik was er vandaag weer btw, morgen ook weer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_150848240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is wel heul klein. Geen wonder dat ik je nog niet heb gezien in je wijk :+ :+

Ik was er vandaag weer btw, morgen ook weer
Ja jij kijkt zeker over mij heen :D

Ik heb je vandaag niet gezien. Rond hoe laat was je op het het plein?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150848243
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:30 schreef Pagan het volgende:
Volgende TT

Lente met dikkopjes.

8-)
Lol
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 15:35:22 #221
43556 miss_dynastie
pi_150851093
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben 1,57 :@
En ook een dikke kop dus rimpels duurt vast ook nog wel even hoop ik.

Dikke kop box
Ik :@ me er niet voor hoor, is de schuld van mijn ouders, dat krijg je als twee kleintjes een kleintje krijgen :+

Ik heb een allergische reactie, geen idee precies waarvoor, maar na een lange douche vanochtend jeuken mijn schouders niet meer, maar is het verplaatst naar mijn buik en zij :X :') :X
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:52:31 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_150851603
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja jij kijkt zeker over mij heen :D

Ik heb je vandaag niet gezien. Rond hoe laat was je op het het plein?
Zo groot ben ik zelf ook niet (1.72 m). Ik denk dat ik daar rond 11.00 uur was. Morgen waarschijnlijk nog vroeger, ws al tussen 9 en 9.30
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_150852080
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zo groot ben ik zelf ook niet (1.72 m). Ik denk dat ik daar rond 11.00 uur was. Morgen waarschijnlijk nog vroeger, ws al tussen 9 en 9.30
Ah morgen de vroege vogel uithangen. Heb niks geels gezien vandaag.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150852105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik :@ me er niet voor hoor, is de schuld van mijn ouders, dat krijg je als twee kleintjes een kleintje krijgen :+

Ik heb een allergische reactie, geen idee precies waarvoor, maar na een lange douche vanochtend jeuken mijn schouders niet meer, maar is het verplaatst naar mijn buik en zij :X :') :X
Mijn moeder is wel wat langer dan ik en mijn vader 1,83. Ik was vroeger ook groot voor mijn leeftijd maar ik was nog geen 10 toen ik voor het eerst in ongesteld werd. Daarna niet veel meer gegroeid.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150852166
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben 1,57 :@
En ook een dikke kop dus rimpels duurt vast ook nog wel even hoop ik.

Dikke kop box
Ik heb wel dezelfde cijfers maar in een andere volgorde.
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 16:16:24 #226
43556 miss_dynastie
pi_150852197
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn moeder is wel wat langer dan ik en mijn vader 1,83. Ik was vroeger ook groot voor mijn leeftijd maar ik was nog geen 10 toen ik voor het eerst in ongesteld werd. Daarna niet veel meer gegroeid.
Wat jong :o Was je al wel voorgelicht of was dat even heel erg schrikken?
pi_150852317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat jong :o Was je al wel voorgelicht of was dat even heel erg schrikken?
Nee was totaal onverwachts. Bedoel Ja 9...
Later bleek de moeder van mijn vader ook zo jong te zijn geweest. Maarja dat wisten mijn ouders natuurlijk niet.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 16:29:39 #228
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150852570
Nou, het valt hier wat tegen.
de lente in te gaan.klachten werden opeens erg acuut. Vocht vasthouden, geborrel bij mijn longen, vreselijk moe en buiten adem.
Dus maar naar den dokter. Hartfalen, ben nu aan het ontvochtigen mag maar langzaam, i.v.m. nieren enzo. Het zijn dus niet de longen maar mijn hart. Wacht nu op de oproep cardioloog,voor onderzoeken. Hopelijk kunnen ze vinden wat het is. Lekke hartklep of wat anders. :') Ik had zo gehoopt wat gezonder
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 16:30:25 #229
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150852589
het voorjaar in t egaan.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150852663
Strega wat naar :'( vervelend begin van de lente. Sterkte en succes de komende tijd :*.
Duvel & Niels
pi_150859640
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:29 schreef Strega het volgende:
Nou, het valt hier wat tegen.
de lente in te gaan.klachten werden opeens erg acuut. Vocht vasthouden, geborrel bij mijn longen, vreselijk moe en buiten adem.
Dus maar naar den dokter. Hartfalen, ben nu aan het ontvochtigen mag maar langzaam, i.v.m. nieren enzo. Het zijn dus niet de longen maar mijn hart. Wacht nu op de oproep cardioloog,voor onderzoeken. Hopelijk kunnen ze vinden wat het is. Lekke hartklep of wat anders. :') Ik had zo gehoopt wat gezonder
:o ;( Hopelijk is het toch een klein probleem en kunnen ze het snel oplossen. Kun je überhaupt nog iets doen? Beetje tv kijken, handwerken? :*
pi_150862568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:29 schreef Strega het volgende:
Nou, het valt hier wat tegen.
de lente in te gaan.klachten werden opeens erg acuut. Vocht vasthouden, geborrel bij mijn longen, vreselijk moe en buiten adem.
Dus maar naar den dokter. Hartfalen, ben nu aan het ontvochtigen mag maar langzaam, i.v.m. nieren enzo. Het zijn dus niet de longen maar mijn hart. Wacht nu op de oproep cardioloog,voor onderzoeken. Hopelijk kunnen ze vinden wat het is. Lekke hartklep of wat anders. :') Ik had zo gehoopt wat gezonder
O Strega wat rot -O- , ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en je kunnen helpen :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 21:11:52 #233
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150862862
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o ;( Hopelijk is het toch een klein probleem en kunnen ze het snel oplossen. Kun je überhaupt nog iets doen? Beetje tv kijken, handwerken? :*
Ja, lezen, tv, breien ik wil er juist niet bij gaan liggen.en probeer zo veel mogelijk wat ik kan.. Met medicijnen gaat het vocht gelukkig wat weg. Maar mag ook niet te snel, i.v.m. met nieren en andere organen. Men denkt aan lekke hartklep, of zwakke hartkamer. Maar ik dacht het kwijt te zijn, en nu weer terug naar af.
Lekker weer doet ook goed, gisteren lekker tijdje met hoofd in de zon buiten.
Maar ik ben zo moe en benauwd. :') .
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150863564
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, lezen, tv, breien ik wil er juist niet bij gaan liggen.en probeer zo veel mogelijk wat ik kan.. Met medicijnen gaat het vocht gelukkig wat weg. Maar mag ook niet te snel, i.v.m. met nieren en andere organen. Men denkt aan lekke hartklep, of zwakke hartkamer. Maar ik dacht het kwijt te zijn, en nu weer terug naar af.
Lekker weer doet ook goed, gisteren lekker tijdje met hoofd in de zon buiten.
Maar ik ben zo moe en benauwd. :') .
;( :*

Gelukkig kun je nog in ieder geval jezelf een beetje vermaken. Heb je al een idee wanneer de afspraak is?
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 21:56:28 #235
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150865037
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

;( :*

Gelukkig kun je nog in ieder geval jezelf een beetje vermaken. Heb je al een idee wanneer de afspraak is?
Ik denk binnen 1 a 2 weken.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150865876
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef Strega het volgende:

[..]

Ik denk binnen 1 a 2 weken.
Oei klinkt allemaal heftig. Sterkte en beterschap :o
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 maart 2015 @ 22:22:35 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150866266
O bah Strega, wat een tegenvaller zeg -O- Hopelijk vinden ze snel uit wat er precies aan de hand is en kunnen ze er dan ook snel voor zorgen dat je je beter voelt. Dikke knuffel voor jullie allebei en sterkte! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150868614
Wat naar Strega. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen, benauwd zijn is al niks, maar gedoe met je hart is helemaal niks natuurlijk.
pi_150868968
Slaaplekker :Z
Duvel & Niels
pi_150868988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:17 schreef Duufje het volgende:
Slaaplekker :Z
Slaap lekker
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150873221
Ik kan weer eens niet slapen. Te veel in mn hoofd. Waardoor mn hoofd doet: *O* ik ben hyper *O* oh.. Maar toch moe -O- :Z ik ga slapen :) oh nee hoor wakker liggen :{w 8)7
Duvel & Niels
  zaterdag 21 maart 2015 @ 02:43:20 #242
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150874811
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  zaterdag 21 maart 2015 @ 08:40:59 #243
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_150875865
Strega, beterschappies.

Ik ben vooral oververmoeid en dat merk ik tijdens mijn slaap.

Zere schouder.

Pffff :'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 maart 2015 @ 09:29:26 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150876294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 01:04 schreef Duufje het volgende:
Ik kan weer eens niet slapen. Te veel in mn hoofd. Waardoor mn hoofd doet: *O* ik ben hyper *O* oh.. Maar toch moe -O- :Z ik ga slapen :) oh nee hoor wakker liggen :{w 8)7
Wat mij helpt (goeie tip die ik ooit kreeg) is bedenken dat ook al slaap je niet, je ligt wel in bed en je rust wel uit. Dat helpt om het "ik móet slapen" uit je hoofd te krijgen, want dat zorgt er juist voor dat je niet slaapt :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150877505
Mogguh! Bijna alweer middag! Ik heb ' Het is altijd lente, in de ogen van de tandarts assistente' in mijn hoofd, op deze eerste lentedag :D :@
pi_150877588
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh! Bijna alweer middag! Ik heb ' Het is altijd lente, in de ogen van de tandarts assistente' in mijn hoofd, op deze eerste lentedag :D :@
Ja en bedankt he }:| ik nu ook.

Ik ben uiteindelijk tv gaan kijken, toen kreeg ik mn hoofd leeg en kon ik slapen :z

Ik moet post lopen maar geen zin want regenachtige dag :{ regenpak maar preventief aan doen. Zal dan de regen weg blijven?
Duvel & Niels
pi_150883623
:W

Splijtende migraine gehad vanaf half 3 vannacht maar ik doe het weer! *O* Ik had alleen graag naar de Brei- en Haakdagen gewild hier in de buurt maar dat is dus helaas niet gelukt -O- Nu wat bankhangen en beetje rondrommelen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:49:44 #248
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150883711
Beterschap voor alle zieken.🏥
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_150887866
Paarsbeest. Niet leuk :(.
Ik vind dat we maar snel naar n volgend topic moeten, dan die ziekenboeg hier.

Net monchoutaart gemaakt. Nomnom. Maar wachten tot morgen want dan komen er twe vriendinnen langs.
Duvel & Niels
pi_150889371
:W

Wij gaan straks de allerlaatste aflevering van Breaking Bad kijken. Onder het genot van een pizza :9
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_150889688
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef roos85 het volgende:
:W

Wij gaan straks de allerlaatste aflevering van Breaking Bad kijken. Onder het genot van een pizza :9
De laatste is tof! ^O^

Ik kijk Bloodlines. Tot nu toe ook uitermate tof.
pi_150893093
:W
Duvel & Niels
pi_150897375
Stil hier. Wie houd mij wakker? Moet tot half 1 oppassen maar val half in slaap :O
Duvel & Niels
  zondag 22 maart 2015 @ 00:33:16 #254
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_150900379
Wakker worden, het is half een.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_150900976
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Pagan het volgende:
Wakker worden, het is half een.
Ja ik ben wakker gebleven *O*
Duvel & Niels
pi_150903956
Geen afspraken vandaag! O+ Oude slobberbroekdag *O* Heb net rendang opgezet om te pruttelen en de wasmachine staat al aan. Goed begin van de zondag ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 maart 2015 @ 10:09:19 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150904958
Mogge :O

Hier ook geen plannen, op een rommelmarkt na - als we zin hebben :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150922733
Oh strega wat lees ik nu weer voor iets naars. Ik hoop dat het iets relatief kleins is wat makkelijk te verhelpen is. Jullie hebben al zoveel ellende gehad het mag nu wel over zijn.

Wij hebben vandaag op een kleding/speelgoedbeurs gestaan. Het hield niet over laat ik het daar maar op houden.
pi_150928880
Omg morgen gaan we tekenen voor ons huis bij de notaris.. Voelt zo volwassen :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 maart 2015 @ 22:11:18 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150931228
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Omg morgen gaan we tekenen voor ons huis bij de notaris.. Voelt zo volwassen :')
Spannend! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150931296
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Spannend! :D
Ha eigenlijk wel. Slaat natuurlijk nergens op :D
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 maart 2015 @ 22:23:38 #262
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150932085
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ha eigenlijk wel. Slaat natuurlijk nergens op :D
Tuurlijk wel :) Het is niet niks, een eigen huis!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150932838
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :) Het is niet niks, een eigen huis!
Een eigen huis een plek onder de zon.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150934674
Spannend Thinkk *O*
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 03:02:17 #265
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150938014
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat mij helpt (goeie tip die ik ooit kreeg) is bedenken dat ook al slaap je niet, je ligt wel in bed en je rust wel uit. Dat helpt om het "ik móet slapen" uit je hoofd te krijgen, want dat zorgt er juist voor dat je niet slaapt :P
Is waar, mijn oma zei dit ook, en het helpt.
Maandag 30 maart hartonderzoeken dag. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 03:05:51 #266
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150938043
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 08:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Geen afspraken vandaag! O+ Oude slobberbroekdag *O* Heb net rendang opgezet om te pruttelen en de wasmachine staat al aan. Goed begin van de zondag ^O^
Lekker, zo'n dag. Jier ook. Lekker koken, broodbakken, lezen, rustig aan. Veel aandacht voor de honden en katten(vinden ze altijd goed) Lekker relax :)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 03:06:46 #267
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150938047
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Omg morgen gaan we tekenen voor ons huis bij de notaris.. Voelt zo volwassen :')
Leuk! Goed begin! *;
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_150938302
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Omg morgen gaan we tekenen voor ons huis bij de notaris.. Voelt zo volwassen :')
Spannend en leuk *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 03:02 schreef Strega het volgende:

[..]

Is waar, mijn oma zei dit ook, en het helpt.
Maandag 30 maart hartonderzoeken dag. :')
Hopelijk snel een uitslag en een remedie :* hoe voel je je nu ?

Ik zit weinig op FOK nu want ik heb het razend druk, mijn vader is nog steeds ziek en zit nu aan de antibiotica en het schiet nog niet echt op en mijn man heeft ook de griep nu dus ik ben momenteel rondjes aan het maken tussen 3 mensen die verzorgd moeten worden -O-
Dus maak dit topic maar gauw vol want die ziekenboeg ben ik wel zat :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 maart 2015 @ 06:31:16 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150938321
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 03:02 schreef Strega het volgende:

Is waar, mijn oma zei dit ook, en het helpt.
Maandag 30 maart hartonderzoeken dag. :')
Sterkte vandaag, ik hoop dat het duidelijk wordt wat er aan de hand is. En dat het iets is wat goed (en liefst makkelijk) te verhelpen is :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 maart 2015 @ 06:32:27 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150938323
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 06:21 schreef indaha het volgende:
Ik zit weinig op FOK nu want ik heb het razend druk, mijn vader is nog steeds ziek en zit nu aan de antibiotica en het schiet nog niet echt op en mijn man heeft ook de griep nu dus ik ben momenteel rondjes aan het maken tussen 3 mensen die verzorgd moeten worden
Dus maak dit topic maar gauw vol want die ziekenboeg ben ik wel zat
Oef, dat valt niet mee zoveel zieken. Sterkte ermee en ik hoop dat iedereen snel weer beter is zodat jij wat rustiger aan kunt doen. Ben je zelf wel weer helemaal beter?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150938364
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 06:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oef, dat valt niet mee zoveel zieken. Sterkte ermee en ik hoop dat iedereen snel weer beter is zodat jij wat rustiger aan kunt doen. Ben je zelf wel weer helemaal beter?
Ja ik ben gelukkig weer beter :Y maar ik hoop dat ik komende zondag een pyjamadag kan inplannen als iedereen weer een beetje opgeknapt is :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 maart 2015 @ 06:59:47 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150938387
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 06:50 schreef indaha het volgende:

Ja ik ben gelukkig weer beter :Y maar ik hoop dat ik komende zondag een pyjamadag kan inplannen als iedereen weer een beetje opgeknapt is :P
Dat hoop ik ook voor je :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150938770
Dankjewel O+

Waardeloos geslapen.. Gezonde spanning lol
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 23 maart 2015 @ 10:47:12 #274
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_150941746
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een eigen huis een plek onder de zon.
René Froger _O_
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_150941760
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 07:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dankjewel O+

Waardeloos geslapen.. Gezonde spanning lol
Dat is ook niet zo gek hoor! Daar zou ik ook echt hele nacht van wakker liggen.

Ik heb hele week zitten stressen voor aankomende tentamenweek, maar het blijkt dus dat ik bij een vak verkeerde datum in mijn hoofd had en ik dus nog een extra week de tijd heb |:( . Dus voor niks zo lopen stressen.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 maart 2015 @ 16:23:14 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150952028
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:47 schreef Duufje het volgende:

Dat is ook niet zo gek hoor! Daar zou ik ook echt hele nacht van wakker liggen.

Ik heb hele week zitten stressen voor aankomende tentamenweek, maar het blijkt dus dat ik bij een vak verkeerde datum in mijn hoofd had en ik dus nog een extra week de tijd heb |:( . Dus voor niks zo lopen stressen.
:D

Ach, dan kun je het extra goed leren moet je maar denken :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150955060
:( we hadden vandaag op school een soort examen waarbij we een video van een casus moesten bekijken en daarna 1 voor 1 voor de camera vertellen wat je dacht wat er aan de hand was, waar je denkt dat dat aan ligt en hoe je dat zou aanpakken.
Nou dat ging dus helemaal mis he! Normaal bemoei ik me graag overal mee ( :+ ) en heb ik duidelijk n mening maar ik klapte compleet dicht voor het gesprek. Ik zei wel wat maar dat zoog ik uit mn tenen.. Van de hak op de tak, allemaal aannames ipv feiten en bij een vraag bleef ik echt een tijdje stil kon echt niet bedenken wat ik nou moest zeggen.. :'(

Het is gelukkig niet voor een cijfer het filmpje, het reflectieverslag dat ik moet schrijven wel. Ach laat ik het positief bekijken, ik kan op genoeg reflecteren wat beter kan :P.

Na het filmpje gingen we in t groepje alle filmpjes terug kijken.. Dat was het ergste want bij de andere ging het wel goed..

[ Bericht 5% gewijzigd door Duufje op 23-03-2015 18:05:33 ]
Duvel & Niels
pi_150960563
Thikk hoe voelt dat nu een eigen huis?

Duufje dan haal je een goed punt voor je reflecteren.
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 23:45:32 #279
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150970880
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 06:21 schreef indaha het volgende:

[..]

Spannend en leuk *O* *O* *O*

[..]

Hopelijk snel een uitslag en een remedie :* hoe voel je je nu ?

Ik zit weinig op FOK nu want ik heb het razend druk, mijn vader is nog steeds ziek en zit nu aan de antibiotica en het schiet nog niet echt op en mijn man heeft ook de griep nu dus ik ben momenteel rondjes aan het maken tussen 3 mensen die verzorgd moeten worden -O-
Dus maak dit topic maar gauw vol want die ziekenboeg ben ik wel zat :P
Ik voel me weer wat beter nu ik de vochttabletten heb. Niet meer zo kortademig. Maar goed, dit mag niet te lang, anders verlies je teveel en kunnen je organen het niet aan.
Het kan van alles zijn, lekke hartklep, stoornissen, soms is het ook onvindbaar, dus ik hoop dat het met medicijnen op te lossen is, maar weet het niet.
Ook een beetje om jezelf denken daarhé! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 23:46:23 #280
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_150970907
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 06:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Sterkte vandaag, ik hoop dat het duidelijk wordt wat er aan de hand is. En dat het iets is wat goed (en liefst makkelijk) te verhelpen is :*
Ik moet maandag de 30ste. Eerst nog wat meer vocht kwijt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 maart 2015 @ 06:46:17 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150973116
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef Strega het volgende:

Ik moet maandag de 30ste. Eerst nog wat meer vocht kwijt.
O, oeps :+ Plassen maar dan ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_150973525
Mogguh ik kon vanochtend echt niet opstaan, ben weer even op bed gaan liggen :9 gelukkig niet hoeven haasten voor de bus. Als t moet kan ik ineens best snel klaar zijn.

Strega mag het maar snel de 30ste zijn voor jou, lijkt me niet leuk om te moeten wachten als je je niet lekker voelt.

Fijne dinsdag allemaal :*
Duvel & Niels
pi_151002882
Stil hier :{
Duvel & Niels
pi_151002928
Jij hebt mij aangestoken..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151007494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jij hebt mij aangestoken..
De schuld in de schoenen schuiven van de jongste hier, lekker makkelijk o|O

:6

Slaaplekker Fokkertjes :*
Duvel & Niels
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:49:40 #286
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151007774
Buikgriep hier maar het gaat al iets beter.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 maart 2015 @ 06:49:37 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151008835
Mogge :O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_151021944
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 00:33 schreef Duufje het volgende:

[..]

De schuld in de schoenen schuiven van de jongste hier, lekker makkelijk o|O

:6

Slaaplekker Fokkertjes :*
Ja tegen jou durf ik het tenminste.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151031851
Beterschap Sararaats!

Zeg het is veel te stil hier. Jaag jij iedereen weg Thinkk? :(
Duvel & Niels
pi_151032534
Altijd die TP :{w :+

Ik ben gewoon druk en moe en druk en moe... enzovoort :P
pi_151033017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef Duufje het volgende:
Beterschap Sararaats!

Zeg het is veel te stil hier. Jaag jij iedereen weg Thinkk? :(
Ja ddat effect heb ik nou altijd op mensen.. Zou wel door mijn sprankelende persoonlijkheid te maken hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151033822
Hmm. Misschien moet je een lekkere taart voor ons bakken Thinkk?
Duvel & Niels
pi_151034087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef Duufje het volgende:
Hmm. Misschien moet je een lekkere taart voor ons bakken Thinkk?
Of ik ga lekker de lion king kijken O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151034954
Daar heb je het al he: Denkt alleen aan zichzelf die Thinkk.
Duvel & Niels
pi_151035162
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Duufje het volgende:
Daar heb je het al he: Denkt alleen aan zichzelf die Thinkk.
Ikke wel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151035166
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Of ik ga lekker de lion king kijken O+
Dat is altijd een goed idee! :Y
Nog even druk hier, met stage en deze week ook een toets. Vandaag ook mijn eigen bloed onder de microscoop gelegd. (Ik heb geen diabetes! Bleek uit een snaptest.) en even een keertje geoefend met bloed afnemen bij een kunstpoot 😊
pi_151035296
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is altijd een goed idee! :Y
Nog even druk hier, met stage en deze week ook een toets. Vandaag ook mijn eigen bloed onder de microscoop gelegd. (Ik heb geen diabetes! Bleek uit een snaptest.) en even een keertje geoefend met bloed afnemen bij een kunstpoot 😊
Oh wat tof! Succes met je toets van de week :) sta je er goed voor?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151036083
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat tof! Succes met je toets van de week :) sta je er goed voor?
Toets had ik vandaag, dat ging prima :Y . Ik sta er eigenlijk belachelijk goed voor qua cijfers, maar ik moet natuurlijk ook beoordeeld worden op stage 😊.

Ik las iets over het tekenen voor jullie huis, gefeliciteerd! *O*
pi_151036717
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Toets had ik vandaag, dat ging prima :Y . Ik sta er eigenlijk belachelijk goed voor qua cijfers, maar ik moet natuurlijk ook beoordeeld worden op stage 😊.

Ik las iets over het tekenen voor jullie huis, gefeliciteerd! *O*
Gaat je vast ook wel lukken die stage :Y

En dankjewel. Is nog niet helemaal doorgedrongen hoor. Komt pas bij de sleutel ofzo denk ik :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151037086
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gaat je vast ook wel lukken die stage :Y

En dankjewel. Is nog niet helemaal doorgedrongen hoor. Komt pas bij de sleutel ofzo denk ik :)
*O*

Verhuizen, of het huis waar je nu woont gekocht??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151037267
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

*O*

Verhuizen, of het huis waar je nu woont gekocht??
Verhuizen,

Zitten in een nieuwbouw project :) afgelopen maandag naar de notaris geweest :)

No way dat ik hier iets ga kopen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')