abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:02:06 #1
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_431106
Zijn er BB-fans die het leuk lijken om volgend jaar zelf in BB te zitten?
In ieder geval eentje: ik namelijk! En ik ben ook zeker van plan me daarvoor in te schrijven, kijken waar het schip strand. Misschien wel een dag voor invoering van de euro, op 31 december 2001, met 250.000 guldens in m'n koffer

[Dit bericht is gewijzigd door Harrie20 op 01-11-2000 14:03]

"Honger, da's het ergste wat er is!"
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:09:41 #2
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_431131
en jij denkt dat ik voor 113445.05 euro mijn eigenwaarde verkwansel?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_431132
ik niet !!! we lopen wel lekker op hun te kankeren maar de beste stuurlui staan aan wal. ik persoonlijk zou het niet eens aandurven om er aan mee te doen .. ben best wel verlegen en ook niet bijster interessant .. daarom heb ik best wel veel respect voor de bewoners van bb2.

Harry ik wens je veel succes maar je moet niet raar opkijken als je volgend jaar door je mede-fokkers genadeloos wordt afgemaakt

  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:16:28 #4
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_431157
Ik zou ook niet meedoen.
Als je niet heel goed uitkijkt draai je zo in het hele circus mee.
Daarnaast vertrouw ik veronica ook niet voor geen cent.
Volgens mij duwen ze je in een bepaalde hoek waar je dan moeilijk weer uitkomt.

Wij roepen en oordelen nu wel lekker over de bewoners maar wat zien wij nu ???

Gisteren is er niks verteld over het 'inkt'-incident terwijl dat toch het onderwerp van de dag was !

Ik moet er ook niet aan denken dat ze bij mij thuis komen en een reportage van mijn ouders gaan maken.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:21:16 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_431175
Doordevil's column is voor mij al genoeg reden om het niet te doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_431183
Ik doe ook niet mee.

Ik moet er niet aan denken om dmv BB de status van BN'er te krijgen. Het risico is mij te groot dat het een negatieve uitwerking heeft.

Maar Harrie20 we zullen je met plezier door de stront halen.

Succes!!!!!

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_431199
quote:
Op 31 oktober 2000 13:16 schreef MartenJan het volgende:
Gisteren is er niks verteld over het 'inkt'-incident terwijl dat toch het onderwerp van de dag was !
Dat is iets waar ik mij al wekenlang aan erger, en ook die cliff-hangers van een dag oud. Misschien wel een topic waard, ach zal al wel gebeurd zijn, he?
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:45:23 #8
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431245
Het concept met een heel stel onbekenden in een huis zitten en daar 3 maanden te verblijven lijkt me heel leuk om te doen.

Jammer alleen dat het zo nodig uitgezonden moet worden, dat is voor mij reden genoeg om niet mee te doen met BB3. Ik hoef niet zonodig Bn-er te worden, hoef zelfs geen 250.000 gulden.

Dit hele gedoe zou ik best eens met een stel vrienden willen doen, met exact dezelfde nominatieregels en dergelijke. Ben heel benieuwd wat dat doet met de onderlinge relaties.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:55:44 #9
5955 Miracle
Been there, done that
pi_431274
Hmm, dat niemand mee wil doen joh.

Nou ome Harry20, ik ga graag met je mee hoor.
Als was het alleen maar omdat ik erg benieuwd ben geworden naar hoe mijn reactie zou zijn als er onverwachte dingen gebeuren.
Als je nu iemand iets ziet doen heb je er meestal direct een mening, en denk je te weten dat je het zelf wel of juist niet zo had gedaan. Kon daarbinnen wel eens anders zijn, en dat wil ik weten.
Lijkt me wel erg spannende wat voor mensen je mee zit opgescheept. Kan je nog zo'n sociale boy zijn, maar het kan gewoon geuren dat je met 10 mensen zit die je eigenlijk allemaal niet liggen. Dan kan ik me voorstellen dat je je goed ongelukkig voelt.

Moet er wel bijzeggen dat ik volgend jaar vast de tijd ervoor niet kan vrijmaken. Best jammer eigenlijk.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 14:26:02 #10
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_431392
Denken jullie nou echt dat er nog een BB3 komt? Het wordt eens tijd voor iets nieuws. Het BB concept is toch allang uitgemolken. Heel televisiekijkend Nederland zal op 31 december opgelucht ademhalen. BB2, DeBus2 en Exp.Robinson;het is wel weer genoeg geweest.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_432314
Meedoen en dan afgezeken worden bij Fok! en door Doordevil? Je een bekende Nederlander wanen maar in Hilversum en Aalsmeer met de nek aangekeken worden?

Nou, nee.

  dinsdag 31 oktober 2000 @ 17:06:32 #12
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_432360
Tuurlijk komt er nog wel een BB3 !

Zolang er mensen blijven kijken (vorig weekende meer dan een miljoen) gaat het programma DOOOOOR.

Pas als er niemand meer kijkt zal er geen vervolg meer komen.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 17:08:58 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_432369
Er zijn natuurlijk altijd genoeg mensen die niets te verliezen hebben. Zie de huidige bewoners. Daar zijn er nog héél veel van over, die hun 2 minutes of fame nog stééééds niet gehad hebben. Veronica kan er vermoedelijk heel Almere wel mee vullen...

PS. Is niet persoonlijk hoor, Harrie 20.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 oktober 2000 @ 17:14:44 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_432396
ik zit er sterk aan te denken mee te doen
3 maanden geen internet, lijkt mij wel een uitdaging
en dan hebben jullie ook weer wat te roddelen
en veel primeurs wat mij betreft aangezien hier heel veel over mij te vinden is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 17:33:57 #15
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_432486
To do or not to do, thats the question !

Ik weet het niet,het lijkt allemaal heel erg leuk dat geld,maar ja,wat je er allemaal niet voor moet laten...

Tevens, ook al heb je zoveel goeie moed en zet je je beste beentje voort,wie weet word je er door het publiek na 4 al weken al uitgestemd, dus ja, wat moet je dan ?

DeeJ

[Dit bericht is gewijzigd door Dutch Musicman op 31-10-2000 17:35]

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_432505
Heej harrie dan ga je ons zeker ook al via de tv vervelen met je gegeil
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 18:55:27 #17
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_432706
Vind je dat ik zo vaak aan het geilen ben dan?
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 oktober 2000 @ 18:58:33 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_432711
quote:
Op 31 oktober 2000 18:55 schreef Harrie20 het volgende:
Vind je dat ik zo vaak aan het geilen ben dan?
Demor verwart je met je naamgenoot 'Harrie'

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 31-10-2000 18:58]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_432810
quote:
Op 31 oktober 2000 13:21 schreef Jane het volgende:
Doordevil's column is voor mij al genoeg reden om het niet te doen.
Voor mij ook, maar zou het niet geweldig zijn als hij er ZELF in zat!
pi_433090
Hee mooi kan ik Harrie20 eindelijk een keer op de tv zien Dat wordt lache
pi_433189
Hmm ik ben het eigenlijk wel eens met wat Barb zei. Het lijkt me een enorme uitdaging om dit te doen (hoeft niet eens met vrienden, gewoon liever met onbekenden) maar de bekendheid eromheen lijkt me helemaal niks. Maar zodra ze een versie maken zonder camera's doe ik mee

Misschien kunnen we hier op Fok wel zoiets regelen

pi_433234
eehhh...Nou nee hoor, ik ga niet meedoen aan BB3. Dan kom ik dat huis uit na 3 maanden, superpopulair, al die handtekeningen, filmrolletje hier, TV programatje daar...Nee joh dat trek ik niet
Begin bij het begin en eindig nooit!
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:46:44 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_433660
quote:
Op 31 oktober 2000 19:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Voor mij ook, maar zou het niet geweldig zijn als hij er ZELF in zat!
Als hij zijn eigen woorden waar zou maken wel!
Maar wie moet dan die geweldige columns schrijven?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_433949
Ongewild misschien, maar een aardige steekproef die je hier veroorzaakt hebt met je topic, Harrie20, gefeliciteerd!

Van overwegend schijt-in-de-broek tot subtiel het onderwerp veranderen naar 'komt er wel een BB3?',
en enkelen die het aandurven om iets in te stappen wat je niet vooraf kunt overzien.

Grappig ook, hoe dit het eeuwige argument ontzenuwt, dat 'deelnemers weten waarvoor ze kiezen'. Waarom dan bezorgd voor de neven-effekten ?
Of zouden de bewoners tóch niet hebben kunnen overzien, wat bv. Hummie vandaag de dag uitlegt als 'televisie-regels', en die nou nèt ingrijpen in hun persoonlijke compensatie-strategietjes van 'lekker wegduiken achter een schrijfblok om-zo-gedeisd-mogelijk-de-eindstreep-te-halen' ?

Hulde aan de reagerenden, die 'hun woorden waar willen maken'. Dolgraag denk ik (hoop ik) zou ook Nico meedoen, en wat zou er mooier zijn om aan zijn zijde er ook in te zitten ?

Probleempje wat Moor verwacht, is door de selectie-procedure heen te komen, heb dat al eerder ergens gepost. Maar er is gelukkig nog tijd om wat dat aangaat op een goede strategie te broeden.

  woensdag 1 november 2000 @ 07:47:42 #25
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_434077
ikkie wil er ook wel in....waar kan ik me inschrijven
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')