abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 maart 2015 @ 13:14:55 #101
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150416408
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jep.

Is er trouwens nog interesse in de Teamviewer streampjes, nu iedereen zelf de app lijkt te gaan aanschaffen? :P
Haal dan wel dit kleine foutje eruit ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 maart 2015 @ 13:18:08 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150416515
quote:
3s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Haal dan wel dit kleine foutje eruit ;)
[ afbeelding ]
O-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150416614
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:07 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat werkt ook goed tijdens eens race ja, soms wilt de verbinding weleens met de peers even wegvallen door drukte, maar das dan een kwestie van opnieuw op play drukken.....

edit: toevallig een XBMC/Kodi HTPC? Dan kun je namelijk ook streamen naar de HTPC/je tv vanuit de acestream speler :)
Je hebt dm!
  zondag 8 maart 2015 @ 13:22:59 #104
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150416646
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:21 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Je hebt dm!
nee :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150416893
Zondagochtend dus na het stappen de race kijken.
pi_150417887
Ja ik denk dat ik 'm ook maar ga doorhalen. Lekker de race kijken en dan erna m'n bed in. :)
  zondag 8 maart 2015 @ 14:34:32 #107
369251 Geralt
of Rivia
pi_150418521
quote:
Verstappen wil alle records breken in de Formule 1

Wanneer volgende week de lichten doven in Melbourne, heeft Max Verstappen direct een record op zijn naam staan. De Nederlander is dan met 17 jaar en 166 dagen de jongste Formule 1-debutant ooit, maar als het aan Verstappen ligt, is dat niet het enige record dat hij gaat claimen.

Waneer gevraagd door The Telegraph of hij het erg vindt dat hij de jongste is, antwoordde Verstappen: "Nee totaal niet, maar ik wil ook andere records breken. Ik wil ze allemaal. Het record voor de meeste overwinningen, de meeste wereldtitels. Dat is waar het om draait. Het gaat me niet om de leeftijd waarop ik win, ik wil gewoon wereldkampioen worden."

In de aanloop naar zijn Formule 1-debuut is Verstappen door meerdere mensen geprezen. Zo vergeleek Red Bull's Helmut marko de Nederlander met Ayrton Senna en verkondigde engineer Xevi Pujolar dat Verstappen de beste coureur is waarmee hij ooit heeft gewerkt. Verstappen blijft er rustig onder.

"Ik vergelijk mezelf nooit met een ander, je bent altijd jezelf. Iedereen heeft een andere stijl en de mijne is de 'Max Verstappen-stijl'. Het is altijd leuk om zulke dingen te horen, maar het maakt uiteindelijk geen enkel verschil. Ik blijf mezelf en ik zal grote stappen moeten maken. Het geeft me allemaal geen extra zelfvertrouwen of druk."
Aan ambitie geen gebrek bij onze landgenoot :D _O_ :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 14:53:03 #108
18653 crew  D.
pi_150419008
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Aan ambitie geen gebrek bij onze landgenoot :D _O_ :7
Ik denk dat alle rijders de ambitie zullen hebben om WK te worden en records te halen/breken :Y
  zondag 8 maart 2015 @ 15:06:58 #109
369251 Geralt
of Rivia
pi_150419316
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:53 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat alle rijders de ambitie zullen hebben om WK te worden en records te halen/breken :Y
Zeker, alleen denk ik niet dat een hoop debutanten en dan al helemaal van die jonge leeftijd meteen zo duidelijk daarin zijn. Goed voor hem dus. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 8 maart 2015 @ 15:09:57 #110
194695 franklop
Fran knock
pi_150419386
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeker, alleen denk ik niet dat een hoop debutanten en dan al helemaal van die jonge leeftijd meteen zo duidelijk daarin zijn. Goed voor hem dus. :)
denk dat ze dat vast wel gezegd hebben maar wij het niet gelezen hebben omdat ze geen Nederlanders waren ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_150420540
Albers wilde ook WK worden.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:02:34 #112
178444 DenS
Crientj <3
pi_150420763
quote:
BRON: “GIEDO MET HELM NAAR AUSTRALIË OM TE RACEN VOOR SAUBER”

Vannacht om 0.00 uur Nederlandse tijd (10.00 uur lokale tijd in Melbourne) staan Giedo van der Garde en het Formule 1-team van Sauber tegenover elkaar in het hooggerechtshof van Victoria in Melbourne. De Nederlander is van plan zijn racestoeltje te claimen bij het team, want Van der Garde is in het bezit van een geldig contract om te racen bij Sauber. Hoe steekt de situatie nu concreet in elkaar? F1Today.net geeft een overzicht en legt een aantal mogelijke scenario’s uit.

Juridische stappen
Volgens bronnen heeft Van der Garde op 28 juni 2014 een contract getekend bij het team van Sauber om in 2015 als racecoureur op de grid te staan. De Nederlander zag geen vuiltje aan de lucht, maar toen in november Marcus Ericsson en Felipe Nasr als coureurs werden gepresenteerd, begonnen de alarmbellen bij de Nederlander te rinkelen. Van der Garde verklaarde direct in het bezit te zijn van een geldig contract en juridische stappen te ondernemen tegen het Zwitserse team.

Deze stappen heeft Van der Garde gedurende de winter genomen. Zo werd afgelopen week bekend dat de hoogste Zwitserse rechter Van der Garde in het gelijk heeft gesteld en dus in principe heeft verklaard dat hij één van de Sauber-coureurs voor 2015 moet zijn. Sauber gaf hier echt geen gehoor aan, en verscheen tijdens de wintertests met Ericsson en Nasr op de circuits van Jerez en Barcelona.

Rechter stelt Van der Garde in het gelijk
Vervolgens heeft het team rond Van der Garde het spelletje slim gespeeld. ‘Giedo van der Garde BV & Ors.’ heeft namelijk niet voor niets het hooggerechtshof in Australië aangesproken om het vonnis van de Zwitserse rechter uit te laten uitvoeren. De Grand Prix vindt komend weekend plaats in Melbourne en wanneer het team van Sauber een vonnis van de Australische rechter niet honoreert, is men strafbaar en riskeert men arrestaties en sancties.

De bijeenkomst in het hooggerechtshof van Victoria wordt overigens geen lange aangelegenheid. Het vonnis is namelijk al bepaald door de Zwitserse rechter en Sauber kan hier niet meer tegen in hoger beroep gaan. Daarnaast is het niet zo dat de rechter morgen uitvoerig in de zaak duikt. De rechter geeft namelijk enkel een goedkeuring of afwijzing van het vonnis. Aangezien het vonnis is bepaald door de hoogste rechter in Zwitserland, lijkt het onwaarschijnlijk dat de Australische rechter Clyde Croft morgen niet in het voordeel van Van der Garde beslist. Bij Sauber staat men dus voor een groot probleem.

Simpel gezegd heeft Van der Garde, er vanuit gaande dat het vonnis wordt goedgekeurd, de touwtjes in handen bij het team van Sauber en niet teambaas Monisha Kaltenborn. De Nederlander is bij goedkeuring van het vonnis namelijk letterlijk in staat om zijn stoeltje bij de renstal te claimen. Wanneer Kaltenborn hier niet mee akkoord gaat, kan Van der Garde haar laten arresteren. Van der Garde kan dan ook beslag laten leggen op het materiaal van de renstal en er voor zorgen dat in ieder geval één auto van het team niet in actie komt in Australië.

Wat kan er nu gebeuren?
Sauber heeft kort samengevat twee opties. Men kan besluiten Van der Garde te laten rijden, maar dan krijgt het team gegarandeerd problemen met Ericsson of Nasr. Zij zijn namelijk net als Van der Garde in het bezit van een contract en zullen zich niet zomaar aan de kant laten zetten door Sauber. Een nieuwe rechtszaak zou dan dus zomaar kunnen volgen voor de Zwitserse renstal. Nasr is in dit scenario overigens de persoon die het meest moet vrezen voor zijn stoeltje. De Braziliaan is namelijk de derde en laatste persoon die een contract heeft getekend bij Sauber.

Een andere optie voor Sauber is om te proberen de Nederlander af te kopen. Het lijkt er echter op dat Van der Garde hier niet op zit te wachten. Een bron meldde aan F1Today.net: "Giedo is vrijdag vertrokken naar Melbourne met zijn nagenoeg witte helm. Hij heeft als doel om absoluut te racen voor Sauber, niet om te schikken voor een geldbedrag." Daarnaast weet de Nederlander dat zijn Formule 1-carriere zeer waarschijnlijk ten einde is, wanneer hij een afkoopsom accepteert. Van der Garde is inmiddels 29 jaar oud en de kans dat hij nog ergens een kans zou krijgen, is nihil.

Kortom, er gaat vannacht wat interessants gebeuren bij het team van Sauber. Van der Garde heeft de zaak in Zwitserland al gewonnen en gaat nu in Australië enkel proberen het vonnis tot uitvoering te laten brengen. Van der Garde heeft goede papieren, dus de kans dat er naast Max Verstappen nog een Nederlander op de grid staat tijdens de seizoensopener in Melbourne, is zeker aanwezig.
Bron: F1Today.

Ben benieuwd aankomende nacht.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:08:32 #113
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150420932
Wat een soap _O- Natuurlijkheeft Giedo gelijk (zoals de situatie nu geschetst wordt) maar zit die nou echt te wachten om te racen voor een team wat 'm gedumpt heeft als een verrotte zak patatten :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150421006
Sowieso is zijn F1 carriere na dit seizoen ten einde, want als hij nu hierdoor voor Sauber rijdt is er geen enkel team dat hem nog wil. Misschien wel einde race-carriere.

En waarschijnlijk betekent dit het einde van Sauber omdat ze het geld van Ericsson en Nasr nodig hebben om te overleven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 8 maart 2015 @ 16:25:20 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150421559
Dit is gewoon bluf om sauber zo veel mogelijk geld uit de zak te kloppen, daarna kan hij lekker gaan racen in een andere klasse want hij kan zich dan overal met gemak inkopen.

Of... Sauber betaalt Giedo en met dat geld koopt hij het tweede zitje bij Manor _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 8 maart 2015 @ 16:29:00 #116
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150421702
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:04 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Handje hulp nodig met wat banners? Ik was ook al begonnen met wat voorbereiding ;)

Australië
[ afbeelding ]

De rest ook maar posten?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met dank aan F1.com :P
die zijn niet zo super van F1.com
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150421735
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:32 schreef VacaLoca het volgende:
Zondagochtend dus na het stappen de race kijken.
Probeer ik ook altijd, maar met de nodige alcohol op haal ik het nooit wakker tot het einde van de race...
  zondag 8 maart 2015 @ 16:45:12 #118
56724 Wombcat
rent wiel
pi_150422236
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:10 schreef sasquatsch het volgende:
Sowieso is zijn F1 carriere na dit seizoen ten einde, want als hij nu hierdoor voor Sauber rijdt is er geen enkel team dat hem nog wil. Misschien wel einde race-carriere.

En waarschijnlijk betekent dit het einde van Sauber omdat ze het geld van Ericsson en Nasr nodig hebben om te overleven.
Hadden ze bij Sauber maar niet zo stom moeten zijn om hem eerst een contract te geven, wat kennelijk waterdicht was, en hem dan aan de kant te zetten omdat er iemand langskwam met meer geld. Dan hadden ze hem meteen af moeten kopen.

Misschien wil VDG wel teambaas worden bij Sauber, en hoopt hij dat ze blijven tegenstribbelen:
quote:
De Nederlander is bij goedkeuring van het vonnis namelijk letterlijk in staat om zijn stoeltje bij de renstal te claimen. Wanneer Kaltenborn hier niet mee akkoord gaat, kan Van der Garde haar laten arresteren. Van der Garde kan dan ook beslag laten leggen op het materiaal van de renstal en er voor zorgen dat in ieder geval één auto van het team niet in actie komt in Australië.
Mbt zijn toekomstige kansen: ik denk niet dat die nu zoveel slechter zijn dan wanneer hij thuis had zitten huilen ipv voor zijn rechten op te komen. Een team weet iig wel dat als ze met hem in zee gaan, ze zich aan het contract moeten houden.
in a crowd you lose humanity
  zondag 8 maart 2015 @ 16:46:42 #119
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150422288
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:29 schreef WEST het volgende:

[..]

die zijn niet zo super van F1.com
dan zul je het zelf moeten doen 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 8 maart 2015 @ 16:47:11 #120
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150422311
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dan zul je het zelf moeten doen [ afbeelding ]
ik pruts wel wat in elkaar.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  FOK!fotograaf zondag 8 maart 2015 @ 17:27:48 #121
842 Zorro
Z
pi_150423851
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Dit is gewoon bluf om sauber zo veel mogelijk geld uit de zak te kloppen, daarna kan hij lekker gaan racen in een andere klasse want hij kan zich dan overal met gemak inkopen.

Of... Sauber betaalt Giedo en met dat geld koopt hij het tweede zitje bij Manor _O-
Racen voor Sauber is in elk geval niet wat er gaat gebeuren. Als hij al in de auto komt valt die in de opwarmronde stil of zoiets.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_150424017
Bizarre situatie inderdaad. Als hij wint, dan is het zeer waarschijnlijk einde Sauber, maar verliezen is niet echt een optie. Of een van de sponsors van de andere twee rijders moet bereid zijn om Van der Garde af te kopen.

Wat een sukkels bij Sauber dat ze deze situatie hebben laten ontstaan. Echt ongelofelijk.
pi_150424072
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:53 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat alle rijders de ambitie zullen hebben om WK te worden en records te halen/breken :Y
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeker, alleen denk ik niet dat een hoop debutanten en dan al helemaal van die jonge leeftijd meteen zo duidelijk daarin zijn. Goed voor hem dus. :)
Als hij zou zeggen van "Ik ben al blij om er bij te zijn maar ik word toch geen kampioen" dan was het ook weer niet goed geweest.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150424130
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Is er trouwens nog interesse in de Teamviewer streampjes, nu iedereen zelf de app lijkt te gaan aanschaffen? :P
Ik heb er nog wel interesse in. :P
pi_150424153
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:10 schreef sasquatsch het volgende:
Sowieso is zijn F1 carriere na dit seizoen ten einde, want als hij nu hierdoor voor Sauber rijdt is er geen enkel team dat hem nog wil. Misschien wel einde race-carriere.

En waarschijnlijk betekent dit het einde van Sauber omdat ze het geld van Ericsson en Nasr nodig hebben om te overleven.
Eigen schuld van Sauber dan. Jammer als ze failliet gaan maar ik geef Giedo gewoon gelijk.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')