abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 maart 2015 @ 09:11:13 #26
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150379183
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 02:43 schreef Summers het volgende:
Fomer cia agent Confirms SANDYHOOK AND BOSTON BOMBING Were Total FALSE FLAGS

http://www.conspiracyclub(...)avid-steele-reveals/
Infowars :')

Is er nog bewijs voor al die claims dat er geen gewonden naar het ziekenhuis werden gebracht? En dat rabbies en priesters niet naar de gewonden mochten kan hele andere redenen hebben: het is een crime scene immers.
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 13:02:29 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_150383294
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:58 schreef Summers het volgende:
Former Clinton/Gore political consultant Naomi Wolf explains why we should be skeptical of overly-theatrical current events such as the Boston Marathon bombing


En dat geloof je wel zonder enige kritiek?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:31:14 #28
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150385031
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat geloof je wel zonder enige kritiek?
Zolang het maar anti overheid is toch?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:22:04 #29
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150386018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
Amputee tells Boston trial he saw alleged attacker

Boston (AFP) - A double amputee told the Boston attacks trial Thursday how one of the alleged bombers brushed past him moments before the first explosion as police gave harrowing testimony about battling to save the dead.

Jeffrey Bauman, who lost his legs while watching his girlfriend run the city's marathon on April 15, 2013, described how he helped the FBI from his hospital bed to track down one of the suspects.

Sitting just feet from presumed bomber Dzhokhar Tsarnaev he said he saw a suspect -- who authorities have identified as Tsarnaev's older brother Tamerlan -- bump past him and drop the backpack.

"I thought that was very weird," he said. "Two seconds later I saw a flash, heard three pops and I was on the ground."

He looked down and saw his legs ripped open.

"It was just pure carnage. I could see my bones and my flesh sticking out and I just went into tunnel vision," he said.

When a photograph of the suspect flashed up on television there was no doubt in his mind. "I was like: 'That's the kid I saw, that's him!'"

Tsarnaev, wearing a brown jacket, a goatee and an open-necked shirt, kept his face averted from the witnesses and appeared emotionless.

"I went right to her side and was crouched down on my shins, kneeling and tilting her head to the side and clearing her throat," she said.

"Her whole body was shaking. She had vomit in her hair, debris in her hair and her eyes had kept rolling in and out," she said.

Woods described a paramedic asking her to remove Lu's body from an ambulance as she had died and later when her parents came from China, that she went back to the same spot on Boylston Street.

"We had a little prayer service. They wanted to know exactly where she was lying on the ground and I just told them she wasn't alone when she died."

http://news.yahoo.com/bos(...)years-135630556.html
en dat geloof jij wel zonder enige kritiek?
Huig
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 15:35:34 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_150386360
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

en dat geloof jij wel zonder enige kritiek?
Jij niet? Wat voor kritiek kun je verzinnen op een man wiens benen er af gerukt zijn die in alle openheid in een rechtszaal getuigt wat er die dag gebeurd is?
Dat zou betekenen dat die rechtszaak nep is. Dat alle mensen die daar aanwezig zijn in een complot zitten + alle journalisten die er verslag van doen. Dat bestaat gewoon niet.
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 17:16:12 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_150389000
Will The Marathon Trial Re-Traumatize Boston?

The memory of John Adams will hover over the courtroom of U.S. District Judge George A. O'Toole Jr. Wednesday in Boston, where the trial of accused Marathon bomber Dzhokhar Tsarnaev will finally commence.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.huffingtonpost(...)ton-marathon-bombing

Ja lang artikel maar wel de moeite waard vind ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 07-03-2015 17:26:03 ]
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:21:08 #32
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150395646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij niet? Wat voor kritiek kun je verzinnen op een man wiens benen er af gerukt zijn die in alle openheid in een rechtszaal getuigt wat er die dag gebeurd is?
Dat zou betekenen dat die rechtszaak nep is. Dat alle mensen die daar aanwezig zijn in een complot zitten + alle journalisten die er verslag van doen. Dat bestaat gewoon niet.
ik niet, nee.

aparte manier van redeneren heb je trouwens.
met logica heeft het weinig van doen.
Huig
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 20:55:23 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_150397071
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik niet, nee.

aparte manier van redeneren heb je trouwens.
met logica heeft het weinig van doen.
Nee, willekeurige citaten plaatsen is idd veel logischer.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:18:05 #34
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150398147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, willekeurige citaten plaatsen is idd veel logischer.
Klopt, en architectonische uitingen zijn veel wispelturiger.
Huig
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 21:41:44 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_150399335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef Orwell het volgende:

[..]

Klopt, en architectonische uitingen zijn veel wispelturiger.
Uhhh, hoe bedoelt u?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:50:50 #36
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150399823
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhhh, hoe bedoelt u?
Laat maar.. ik ga pitten... :Z

http://www.nu.nl/buitenland/4003424/moet-u-weten-zaak-rond-aanslag-in-boston.html
Huig
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 21:51:55 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_150399889
[quote]0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:50 schreef Orwell het volgende:

[..]

Laat maar.. ik ga pitten... :Z

http://www.nu.nl/buitenland/4003424/moet-u-weten-zaak-rond-aanslag-in-boston.html
[/quote]
Truste :Z
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:54:24 #38
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150400024
sweet dreams oO/
Huig
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:44:12 #39
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150402741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat geloof je wel zonder enige kritiek?
Ze heeft anders heel goed advies mbt zaken als Boston in het nieuws zoals , wees je eigen journalist , wees kritisch en alert als iets in het nieuws komt , onderzoek het zelf .
Vraag je af of het echt is of gestaged kan zijn omdat in de geschiedenis tot aan vandaag overal ter wereld geheime diensten en overheden bijv een false flag stagen met veel drama om bijv agenda's te bevorderen en mensen zich daar niet van bewust zijn omdat het echt lijkt .

Media met nepnieuws komen of onzin die niet gecontroleerd is maar wel de hele dag over je heen komt . ( o.a CNN )
Ze verteld ook hoe ze het betreurd als journaliste dat we in een tijd leven waarin mensen het labeltje " conspiracy theorist " opgespeld krijgen wanneer ze bij een nieuwsbericht de overweging maken of het echt is of niet terwijl het juist gek is om dat niet te doen .

Dus ja ik geloof het wel en houd er al rekening mee dat ik msleiding propaganda , false flags enz in het nieuws kan tegenkomen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:17:16 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150404193
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze heeft anders heel goed advies mbt zaken als Boston in het nieuws zoals , wees je eigen journalist , wees kritisch en alert als iets in het nieuws komt , onderzoek het zelf .
Vraag je af of het echt is of gestaged kan zijn omdat in de geschiedenis tot aan vandaag overal ter wereld geheime diensten en overheden bijv een false flag stagen met veel drama om bijv agenda's te bevorderen en mensen zich daar niet van bewust zijn omdat het echt lijkt .

Media met nepnieuws komen of onzin die niet gecontroleerd is maar wel de hele dag over je heen komt . ( o.a CNN )
Ze verteld ook hoe ze het betreurd als journaliste dat we in een tijd leven waarin mensen het labeltje " conspiracy theorist " opgespeld krijgen wanneer ze bij een nieuwsbericht de overweging maken of het echt is of niet terwijl het juist gek is om dat niet te doen .

Dus ja ik geloof het wel en houd er al rekening mee dat ik msleiding propaganda , false flags enz in het nieuws kan tegenkomen .
Waar haal je toch de energie vandaan om het steeds weer uit te leggen? -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 08-03-2015 10:29:45 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:40:35 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150405078
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waar haal je toch de energie vandaan om het steeds weer uit te leggen?
Er is vast iemand die er wel iets aan heeft en er wel voor openstaat of nieuwsgierig word ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 08-03-2015 10:29:56 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_150405093
Is het al duidelijk wat zijn motief was? Ik gok op de terreurdaden die Amerika/westen in het M-O in het verleden heeft verricht, (t motief van de meeste terroristen)
  zondag 8 maart 2015 @ 00:37:50 #43
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150407125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Er is vast iemand die er wel iets aan heeft en er wel voor openstaat of nieuwsgierig word ;)
Ja maar die zijn er weinig hier en als ze er zijn worden ze tegengewerkt maar idd een nobel streven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_150409125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze heeft anders heel goed advies mbt zaken als Boston in het nieuws zoals , wees je eigen journalist , wees kritisch en alert als iets in het nieuws komt , onderzoek het zelf .
Heb je een veldverslag van wat je in boston tegenkwam?
quote:
Vraag je af of het echt is of gestaged kan zijn omdat in de geschiedenis tot aan vandaag overal ter wereld geheime diensten en overheden bijv een false flag stagen met veel drama om bijv agenda's te bevorderen en mensen zich daar niet van bewust zijn omdat het echt lijkt .
Jammer dat je geen bewijs hebt anders konden we er wat mee.
quote:
Media met nepnieuws komen of onzin die niet gecontroleerd is maar wel de hele dag over je heen komt . ( o.a CNN )
o.a jouw bronnen.
quote:
Ze verteld ook hoe ze het betreurd als journaliste dat we in een tijd leven waarin mensen het labeltje " conspiracy theorist " opgespeld krijgen wanneer ze bij een nieuwsbericht de overweging maken of het echt is of niet terwijl het juist gek is om dat niet te doen .
Dat is vooral omdat je gevoelig bent. Wat maakt het jou uit hoe andere mensen je noemen?
quote:
Dus ja ik geloof het wel en houd er al rekening mee dat ik msleiding propaganda , false flags enz in het nieuws kan tegenkomen .
Nuh, niet echt.
Conscience do cost.
  zondag 8 maart 2015 @ 02:56:03 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150409911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze heeft anders heel goed advies mbt zaken als Boston in het nieuws zoals , wees je eigen journalist , wees kritisch en alert als iets in het nieuws komt , onderzoek het zelf .
Vraag je af of het echt is of gestaged kan zijn omdat in de geschiedenis tot aan vandaag overal ter wereld geheime diensten en overheden bijv een false flag stagen met veel drama om bijv agenda's te bevorderen en mensen zich daar niet van bewust zijn omdat het echt lijkt .

Media met nepnieuws komen of onzin die niet gecontroleerd is maar wel de hele dag over je heen komt . ( o.a CNN )
Ze verteld ook hoe ze het betreurd als journaliste dat we in een tijd leven waarin mensen het labeltje " conspiracy theorist " opgespeld krijgen wanneer ze bij een nieuwsbericht de overweging maken of het echt is of niet terwijl het juist gek is om dat niet te doen .

Dus ja ik geloof het wel en houd er al rekening mee dat ik msleiding propaganda , false flags enz in het nieuws kan tegenkomen .
tuurlijk mag je kritisch zijn, maar sommige schreeuwen al hoax en nep zonder onderbouwing maar dat is er niet, alleen een gevoel in de maag.
Eerst wat roepen later pas uitzoeken wat andere mensen denken en dat hier posten.

Andersom krtiek word niet gewaardeerd, als je zegt .. nou als het inderdaad een hoax is waarom dan zo moeilijk? er zijn makkelijkere manieren om zoiets in scene te zetten.. of bijvoorbeeld in dit geval... is het nu wel of niet live en hoe flikte ze het dan..

Vragen vragen vragen vragen, beide kanten op hoor zoek inderdaad goed uit helemaal prima!
Maar ren niet weg voor kritiek accepteer ook dat andere mensen anders denken, en in hun eigen ogen vinden dat ze logisch nadenken.

Er zijn in het verleden false flags geweest dat zal ook niemand ontkennen, er zijn een aantal ook gewoon bekend gemaakt dat het niet Pluis was.
Maar dat wil niet zeggen dat alles wat maar gebeurt een hoax is, en zeker met van die gebeurtenissen wat reed in het nieuws word weer gegeven.

De hele wereld is geen vredelievend sprookje waarbij er geen vlieg kwaad gedaan word,
Hier waar ik woon zijn meen 7 schiet incidenten om de week wel een paar vechtpartijen overvallen etc geweest in 5 jaar tijd. ben ik er bang voor .. nope totaal niet!

Het zou betekenen dat het dan alleen bij mij maar gebeurd en de rest een hoax is... hoe moet ik dat zien dingen gebeuren nu eenmaal, daarom heet het NIEUWS en we zijn er gewoon benieuwd naar want de mens is gewoon nu eenmaal nieuwsgierig en wil graag weten wat er loos is.

Simpel voorbeeld. een ongeluk op de snelweg..
Aan de tegenovergestelde kant is een file puur omdat mensen kijken wat er loos is.

de reden waarom mensen anders denken zoals hier gebeurt kan er voor zorgen dat iemand flipt en rare dingen uit vreet zoals dit geval in boston!
Mensen kunnen niet eenmaal hebben dat niet iedereen het zelfde denkt!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waar haal je toch de energie vandaan om het steeds weer uit te leggen? Je hebt het tegen blinden en doven.
En dit soort antwoorden is er een mooi voorbeeld van pure frustratie..
wie weet zit CAD nu thuis en heeft haar laptop een tik gegeven van pure frustratie omdat iemand anders denkt..

Wie weet staat ze wel op het punt om een geweer te pakken en zo maar even een buurman van frustratie en agressie overhoop te knallen..
Het kan zomaar, gewoon puur omdat ze boos word en totaal niet eens is met andermans mening!

Ik zeg niet dat het zo is het is maar een voorbeeld!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 8 maart 2015 @ 09:24:32 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150412274
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 02:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

tuurlijk mag je kritisch zijn, maar sommige schreeuwen al hoax en nep zonder onderbouwing maar dat is er niet, alleen een gevoel in de maag.
Eerst wat roepen later pas uitzoeken wat andere mensen denken en dat hier posten.

de reden waarom mensen anders denken zoals hier gebeurt kan er voor zorgen dat iemand flipt en rare dingen uit vreet zoals dit geval in boston!
Mensen kunnen niet eenmaal hebben dat niet iedereen het zelfde denkt!

[..]

Vanuit mij gezien ben jij een andersdenkende . Bedankt voor de waarschuwing dat er mensen zijn die niet kunnen hebben als mensen iets totaal anders denken , ik hoop dan maar dat jij geen gevaarlijke gek bent en flipt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_150412307
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Er is vast iemand die er wel iets aan heeft en er wel voor openstaat of nieuwsgierig word ;)
_O_

Laat het een les zijn voor control-alt-delete die niet zo inhoudelijk kan posten als jij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 10:29:16 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_150413013
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef Inspireme het volgende:
Is het al duidelijk wat zijn motief was? Ik gok op de terreurdaden die Amerika/westen in het M-O in het verleden heeft verricht, (t motief van de meeste terroristen)
Dat lijkt me wel duidelijk als je leest over de broers.
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 10:30:22 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_150413027
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar die zijn er weinig hier en als ze er zijn worden ze tegengewerkt maar idd een nobel streven.
Flauwekul.
  zondag 8 maart 2015 @ 10:37:23 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150413115
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Vanuit mij gezien ben jij een andersdenkende . Bedankt voor de waarschuwing dat er mensen zijn die niet kunnen hebben als mensen iets totaal anders denken , ik hoop dan maar dat jij geen gevaarlijke gek bent en flipt .
;) dat kan.
En dat is inderdaad wat ik probeer uit te leggen!
Iemand kan zo boos worden en rare dingen doen!

Zoals deze 2 broers die worden boos, en bouwen een bom en plaatsen deze bij een marathon!
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')