abonnement Unibet Coolblue
pi_150358358
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Werreke ze tenminste nog voor da cheld.
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

WERKE VOOR DA CHELD GVD!!!
Ja pipo's, maar dan is het stadion nog leger. :+
BFF met GGMM
pi_150358384
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

Ja pipo's, maar dan is het stadion nog leger. :+
Hoe minder mensen, hoe meer vreugd (Twente - AZ in de beker bijv. dit jaar)
pi_150359285
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Anders mogen we weer tegen Santa Coloma enzo spelen _O-
Daar was ik bij :D

Echt briljante timing.
Zat op vakantie in Spanje (noorden) en toen nummer gekregen van een van die hogere piefjes bij Twente. Via hem kunnen regelen dat hij 3 losse kaarten meenam, daar in een café geld afgetikt en zo konden we nog ff wedstrijdje meepikken.

Stadion was echt om te janken zo klein :')
Wel leuk om op vakantie ff naar Europa League wedstrijd te gaan.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 18:14:49 #205
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150360250
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:05 schreef Ties02 het volgende:
http://www.footballculture.com/shop/coat-of-arms-enschede/

Ook in de uitverkoop! Geinig shirtje wel.
Lelijk ding joh :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_150360295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Lelijk ding joh :D
Wel leuk voor in de gym
Ik train hier in de Oosterparkwijk, lekker provoceren
pi_150360590
quote:
Column van Kees: Twente, hieropan!

De Eredivisie heeft een armoedige en droevige ranglijst. Achter de naam van FC Twente staat ‘-3’. Het is on-Nederlands, meer Zuid-Europees. Ook al werd in het verleden al eens vaker een aantal clubs uit het Nederlandse betaalde voetbal bestraft, het blijft een ver-van-mijn-bed-show.

De resterende negen competitieronden blijft het feit overeind. Een serieuze vaderlandse sub-topclub is gestraft met drie punten in mindering. Spelers, trainers en supporters worden gestraft voor het wanbeleid van hun clubdirectie. En, ik beken, ik vind het heel erg dat het Twente betreft.

Omdat Twente ooit , onder Kees Rijvers al, (door mij) werd uitgeroepen tot de meest denkbare bedreiging van de traditionele top drie. En dat, via een landskampioenschap, ook waarmaakte. Alleen, ik rekende erop dat de Tukkers voor zowat eeuwig in de buurt van de Nederlandse top zouden blijven.

Ik rijd al jaren met lol in mijn lijf naar Enschede. Sinds de gouden tijd van held Epi Drost en de zijnen, toen Diekman nog het Enschedese bolwerk was, tot aan de onlangs gespeelde bekerwedstrijd FC Twente-AZ , toen er opnieuw herkenbaar technisch perfect werd gespeeld. Op die laatste avond sprak ik, tot in de vroege nacht met Alfred Schreuder, Youri Mulder, Kees van Wonderen, Boudewijn Pahlplatz, Evert Bleuming en ook met Eddie Achterberg en Kick van der Vall over verleden en heden en ik keerde gelukkig huiswaarts.

Enschede was en is een voetbalbolwerk, wist ik weer. Dat de financiële onzekerheid de voorbije maanden voelbaar was toegenomen, realiseerde we ons allemaal die avond. Maar het voetbal zal altijd overwinnen. Wisten wij, meenden wij. We waren ervan overtuigd.

Kort daarna werd het voetbal dus afgestraft: drie punten in mindering voor de ploeg van Schreuder en vermoedelijk volgt er nog meer. Jonge, talentvolle spelers moeten verkocht worden, sponsoren lopen weg, de vrouwentak wordt afgestoten en ga zo maar door.

Twente, zoals Twente het voor ogen had, en dat ik zo bewonderde, kleedt zichzelf uit. Om een totaalbankroet te voorkomen. De voorbije dagen ging het in de landelijke media vooral over falende leiders, tekort aan poen, dramatische bezuinigingen en dreigende leegloop.

Het ging weinig over de fan die Twente ontdekte, ondersteunde en trouw bleef. Die houdt van voetbal. Die hoopte dat de club echt en voor altijd een concurrent voor de gevestigde orde zou zijn. Liefhebbers, die vertrouwen op verantwoord leiding geven van de clubbazen. Die verbijsterd de ontwikkelingen volgen en die toch hun seizoenkaarten voor de eerstkomende thuiswedstrijd steeds maar weer oppoetsen.

De komende jaren zal Twente verworden tot een middenmoter. Met alle respect voor de andere kandidaten, alleen voor de ontgoochelde fans gun ik Twente nog een keer de Kuip en nog een keer ouderwets succes. Een cup om nooit meer te vergeten. FC Twente hieropan!
pi_150360619
quote:
ENSCHEDE – De gemeente Enschede moet toenadering zoeken tot FC Twente en bekijken hoe de club kan worden geholpen om er weer bovenop te komen.

Dat oppert de PvdA Enschede naar aanleiding van de puntenaftrek door de KNVB en de berichtgeving over de financiële malaise bij de club. De gemeenteraadsfractie van de PvdA zal maandag tijdens de vergadering van de stedelijke commissie vragen stellen over de actuele situatie bij de club.

Dat de sociaal-democraten pleiten voor gemeentelijke steun voor FC Twente wil niet zeggen dat de PvdA vindt dat Enschede de portemonnee moet trekken voor de club. Fractievoorzitter Laurens van der Velde: ,,Het kan niet zo zijn dat er zak geld komt voor de club waarmee we de financiële problemen even oplossen. Van een versoepeling van de voorwaarden van de lening die we als gemeente nog hebben uitstaan bij FC Twente kan ook geen sprake zijn. Maar de gemeente zou wel moeten kijken of er bijvoorbeeld in de sfeer van de wet- en regelgeving iets kan worden gedaan. De gemeente is op veel terreinen partner van FC Twente. Denk aan sociaal-maatschappelijke projecten of aan de verkeersafwikkeling. De gemeente zou moeten nagaan of er dingen anders en misschien goedkoper kunnen.’’
pi_150360693
Mooi stukje van Kees wel
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:01:25 #210
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150361401
christus dit topic. :')

Ggmm :')

Doet me denken aan die onzekere, betweterige , sociaal onhandige klasgenootjes die iedereen heeft gehad en die niemand leuk vond. Eerst vond je ze irritant, later kreeg je eigenlijk een beetje medelijden met ze.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_150361755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:29 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dan schaam je je toch kapot? Hulp van de gemeente... Dan is het een stuk beter om gewoon zoveel mogelijk te verkopen en flink terug in begroting. Maar dan wel op eigen kracht. Wie weet kan je dan over een aantal jaar weer structureel terug naar de sub-top.
pi_150362439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:10 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Dan schaam je je toch kapot? Hulp van de gemeente... Dan is het een stuk beter om gewoon zoveel mogelijk te verkopen en flink terug in begroting. Maar dan wel op eigen kracht. Wie weet kan je dan over een aantal jaar weer structureel terug naar de sub-top.
Ja samenwerking met de Gemeente is echt uniek in Nederland en bij Twente..
pi_150362489
En daar schaam ik me trouwens helemaal niet voor, ik ben juist trots op mijn stad. Die ziet in (en heeft ook gemerkt) hoe belangrijk een goede FC is, als ze willen helpen prima.
pi_150362512
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja samenwerking met de Gemeente is echt uniek in Nederland en bij Twente..
Nee, maar zo zou dat wel moeten zijn. En het zou mooi zijn als Twente het goeie voorbeeld gaf.
pi_150362554
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:27 schreef Ties02 het volgende:
En daar schaam ik me trouwens helemaal niet voor, ik ben juist trots op mijn stad. Die ziet in (en heeft ook gemerkt) hoe belangrijk een goede FC is, als ze willen helpen prima.
Dat snap ik. Maar FC Twente is groot zat om hier zelf uit te komen. Zou ik mooi vinden om te zien.
pi_150362556
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Nee, maar zo zou dat wel moeten zijn. En het zou mooi zijn als Twente het goeie voorbeeld gaf.
Bedenk je wel even dat dit een andere graad van 'hulp' is dan die PSV heeft gekregen destijds he. Dan is dit natuurlijk peanuts.
pi_150362588
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar FC Twente is groot zat om hier zelf uit te komen. Zou ik mooi vinden om te zien.
Dat gaat grotendeels ook gebeuren ben ik zeker van, alleen het ziet er gewoon erg slecht uit op dit moment dus het is noodzaak.
pi_150362593
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Bedenk je wel even dat dit een andere graad van 'hulp' is dan die PSV heeft gekregen destijds he. Dan is dit natuurlijk peanuts.
Dat is ook totaal niet te vergelijken idd. Dat van PSV was geen samenwerking maar verkapte subsidie. Daar is hier totaal geen sprake van.
pi_150362641
Wat een verademing trouwens Raptor, jij kan prima (netjes) inhoudelijk discussiëren
pi_150362643
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dat gaat grotendeels ook gebeuren ben ik zeker van, alleen het ziet er gewoon erg slecht uit op dit moment dus het is noodzaak.
Dat ligt, Twente kan hier op eigen kracht uitkomen. Alleen dan moet er wel een flinke stap terug gezet worden voorlopig. Lijkt me tof om te zien dat Twente het op die manier oplost.
pi_150362841
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:30 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Dat ligt, Twente kan hier op eigen kracht uitkomen. Alleen dan moet er wel een flinke stap terug gezet worden voorlopig. Lijkt me tof om te zien dat Twente het op die manier oplost.
Dat zijn ook de aangekondigde plannen he, die Van den Belt gaat doorvoeren:
quote:
“Aflopende contracten worden opgezegd en aan het einde van het seizoen opnieuw bekeken. Dit geldt niet alleen voor het voetbalbedrijf. Dat zijn harde beslissingen om te moeten nemen, maar financiële gezondmaking van FC Twente heeft nu absolute topprioriteit.”
http://www.tubantia.nl/sp(...)rmaal-doen-1.4792586

Verder wordt de algehele begroting flink teruggeschroefd alsmede de voetbalbegroting, daarnaast gaat onzin als het vrouwenelftal eruit en gaat (helaas) jong FCT uit de Jupiler League.
pi_150362979
Engelaar er weer in vanavond, dat wordt lachen gieren brullen
pi_150363046
Ik pak straks lekker een kopje thee, zet FOK! uit en ga die wedstrijd maar eens via FOX kijken #genot
pi_150363081
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dat zijn ook de aangekondigde plannen he, die Van den Belt gaat doorvoeren:

[..]

Verder wordt de algehele begroting flink teruggeschroefd alsmede de voetbalbegroting, daarnaast gaat onzin als het vrouwenelftal eruit en gaat (helaas) jong FCT uit de Jupiler League.
Naar mijn mening moet Twente de begroting "gewoon" halveren (Waarmee je met 23 miljoen nog de 7e begroting van Nederland heeft). De plannen klinken heel aardig tot nu toe, maar zijn naar mijn mening nogal voorzichtig.

Zeg gewoon tegen de fans "volgend jaar zijn we nog half zo groot, en spelen we voor plek 5 t/m11". Denk dat je daar een stuk meer respect mee krijgt bij zowel de eigen fans als de fans van andere clubs, dan samenwerking met een derde partij in welke vorm dan ook.

Een paar jaar in de marge spelen, en vervolgens geleidelijk weer omhoog kijken is wat mij betreft de beste optie.

Hopen dat de plannen die er nu liggen nog verder uitgebreid worden en ook daadwerkelijk keihard uitgevoerd worden.
pi_150363241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Naar mijn mening moet Twente de begroting "gewoon" halveren (Waarmee je met 23 miljoen nog de 7e begroting van Nederland heeft). De plannen klinken heel aardig tot nu toe, maar zijn naar mijn mening nogal voorzichtig.

Zeg gewoon tegen de fans "volgend jaar zijn we nog half zo groot, en spelen we voor plek 5 t/m11". Denk dat je daar een stuk meer respect mee krijgt bij zowel de eigen fans als de fans van andere clubs, dan samenwerking met een derde partij in welke vorm dan ook.

Een paar jaar in de marge spelen, en vervolgens geleidelijk weer omhoog kijken is wat mij betreft de beste optie.

Hopen dat de plannen die er nu liggen nog verder uitgebreid worden en ook daadwerkelijk keihard uitgevoerd worden.
Ben ik het helemaal mee eens. Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel gezegd worden maar let wel dat er nog redelijk wat gaande is (eventuele nieuwe TD, veldtrainers, andere mensen op de juiste plaatsen). Dus nadat die mensen zijn ingestapt verwacht ik zulk uitgebreid nieuws. Het moment wanneer zo'n ingrijpend saneringsplan naar buiten zal komen is moeilijk in te schatten.

En als men weer vaag gaat doen, wat ik overigens niet verwacht, gaat er wel verhaal worden gehaald hoor. Reken daar maar op ;).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')