abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150325752
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker en rode auto-bezitter regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150325779
Succesvol een nieuw topic geopend. Dat kan ik ook weer op mijn CV plaatsen.
pi_150325858
Nu nog met een degelijke TT :') :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150326051
Ik had dezelfde TT in gedachten _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150326309
Zie het al weer helemaal voor me: ijskoud, uren wachten, geen bushaltebankje, helemaal geen zin in morgen. :')
pi_150326947
Begin alvast aan je vrijmibo :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:42:55 #8
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150327813
#26 || Luciano da Silva
pi_150329958
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kun je hier even iets meer over vertellen?
10 uur melden, hier heb je een lijst met adressen en een afgetrapte Transit vol met kratten post.
Dus bij ieder adres uitstappen, kratten uitladen op een karretje, kratten binnenzetten bij de bezorger en weer verder. Gecombineerd met een strak tijdschema en rijden in drukke steden was het dus op zijn zachtst gezegd niet leuk.

Wel de senioren van AR ontmoet, aardige mensen. Blijkt ook dat een ex-docent van mij voor AR werkt _O-
pi_150331108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

10 uur melden, hier heb je een lijst met adressen en een afgetrapte Transit vol met kratten post.
Dus bij ieder adres uitstappen, kratten uitladen op een karretje, kratten binnenzetten bij de bezorger en weer verder. Gecombineerd met een strak tijdschema en rijden in drukke steden was het dus op zijn zachtst gezegd niet leuk.

Wel de senioren van AR ontmoet, aardige mensen. Blijkt ook dat een ex-docent van mij voor AR werkt _O-
Prima werk toch, op de afgetrapte Transit na dan misschien :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150332553
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Prima werk toch, op de afgetrapte Transit na dan misschien :P
Als je niet vies bent van flink zwaar werk wel ja :P je bent in ieder geval verzekerd van een gevulde dag ^O^
pi_150342287
Lifehack voor de Groningers onders ons :D
Lijn 12 van 8.23 zetten ze 2 bussen in, de eerste vertrekt een paar min eerder en zit propvol. De tweede zitten nu maar 5 mensen in inclusief de buschauffeur en mezelf :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150342302
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:30 schreef yosander het volgende:
Lifehack voor de Groningers onders ons :D
Lijn 12 van 8.23 zetten ze 2 bussen in, de eerste vertrekt een paar min eerder en zit propvol. De tweede zitten nu maar 5 mensen in inclusief de buschauffeur en mezelf :P
Hippe tip! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150342628
Dat is dan de 12 vanaf CS? Ik stap iig altijd op Kardinge over.
Overigens, ik voel me altijd zo enorm slim en volwassen als ik in lijn 12 zit :')
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:58:39 #15
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150342677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

10 uur melden, hier heb je een lijst met adressen en een afgetrapte Transit vol met kratten post.
Dus bij ieder adres uitstappen, kratten uitladen op een karretje, kratten binnenzetten bij de bezorger en weer verder. Gecombineerd met een strak tijdschema en rijden in drukke steden was het dus op zijn zachtst gezegd niet leuk.

Wel de senioren van AR ontmoet, aardige mensen. Blijkt ook dat een ex-docent van mij voor AR werkt _O-
Is dit gewoon voor PostNL?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150344210
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Is dit gewoon voor PostNL?
Nee, weet niet of het verstandig is om de naam te noemen, dus laten we het houden op S in Den Haag ;)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:27:31 #17
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150344511
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Nee, weet niet of het verstandig is om de naam te noemen, dus laten we het houden op S in Den Haag ;)
Zanddddd?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150347340
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zanddddd?
dat zou heel goed kunnen ja ;)
pi_150347900
Niks voor vandaag. -O-

Hopelijk straks nog wel een belletje voor maandag.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150348252
Mooi, zo een wisselritje van Den Bosch naar Amsterdam en terug voor 11,07 euro per uur. Zo is het wel lucratief natuurlijk zonder OV kosten :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:37:50 #21
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150348581
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:26 schreef BlackLining het volgende:
Mooi, zo een wisselritje van Den Bosch naar Amsterdam en terug voor 11,07 euro per uur. Zo is het wel lucratief natuurlijk zonder OV kosten :7
Onderweg even koffie drinken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150349631
Net de S60 afgeleverd in Amersfoort, lekker bakkie :) Strak zwart, met zwart leder interieur :)
pi_150351381
Gebeld voor maandag, Assen - Weesp en Amstelveen - Joure. Die laatste moet gewassen en afgetankt afgeleverd worden :')
pi_150353080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Die laatste moet gewassen en afgetankt afgeleverd worden :')
Dus :P Dat is toch niet zo gek?
pi_150353594
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:55 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Dat is dan de 12 vanaf CS? Ik stap iig altijd op Kardinge over.
Overigens, ik voel me altijd zo enorm slim en volwassen als ik in lijn 12 zit :')
Ja vanaf CS en idd :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:47:25 #26
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150354970
Weet iemand toevallig een leuk tentje in Rotterdam waar je het liefst gratis kan parkeren en lekker (misschien zelfs gezond) kan eten? Betaald parkeren mag ook, maar dan moet ik dat weer helemaal gaan declareren enzo :p
pi_150355420
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:47 schreef Sjouveur het volgende:
Weet iemand toevallig een leuk tentje in Rotterdam waar je het liefst gratis kan parkeren en lekker (misschien zelfs gezond) kan eten? Betaald parkeren mag ook, maar dan moet ik dat weer helemaal gaan declareren enzo :p
Markthal? Wel betaald parkeren :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 16:34:29 #28
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150357029
Markthal is best een goede inderdaad, maar ik parkeer denk ik wel ergens tussen het station en het centrum in, daar moet ik na het eten sowieso zijn namelijk.
pi_150357821
Gebeld voor maandag, ritje van A'foort naar Groningen. De terugweg met een A5 :D

ps. ben ik enige die altijd even nodig heeft om uit te vinden hoe de verlichting van al die verschillende autos aangaat?
pi_150357885
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:54 schreef muusq het volgende:
Gebeld voor maandag, ritje van A'foort naar Groningen. De terugweg met een A5 :D

ps. ben ik enige die altijd even nodig heeft om uit te vinden hoe de verlichting van al die verschillende autos aangaat?
Nope haha verschilt echt per auto, maar heb t nu wel ongeveer door, of t zit op de richtingaanwijzeR of draaiknop op dashboard :+
pi_150357887
Nee? :P Er zijn eigenlijk twee mogelijkheden, of aan de linkerhendel achter het stuur, of die knop net naast de deur.
pi_150357911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:54 schreef muusq het volgende:
Gebeld voor maandag, ritje van A'foort naar Groningen. De terugweg met een A5 :D

ps. ben ik enige die altijd even nodig heeft om uit te vinden hoe de verlichting van al die verschillende autos aangaat?
Gewoon een slinger geven aan de hendel van de richtingaanwijzer of aan de knop links van het stuur :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150357946
En bij de meeste gaat het tegenwoordig meestal automagisch.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150358225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:57 schreef trolley het volgende:
En bij de meeste gaat het tegenwoordig meestal automagisch.
Ga aub altijd maar met lichtjes aan rijden. Zo vreselijk irritant, die mensen die de sensor gebruiken en de achterlichten ineens gaan branden als ze onder een viaduct rijden of een tunnel in gaan.

Overigens, zoals al gezegd zijn er eigenlijk maar 2 opties, of aan de hendel richtingaanwijzer of een draaiknop.
Ik had meer moeite met het ontdekken van de ruitenwisser in een Crafter en Sprinter. Die hebben enkel een hendel voor de richtingaanwijzer, die moet je dus draaien als je de ruitenwisser aan wilt |:(
pi_150358228
man man man, ik had vanmorgen een auto, daar werd ik echt niet vrolijk van. Het was een repo, dus nooit een CP gezien.
De auto leek wel gewassen met een schuurspons. De speigelkap was MIA en op de voorbumper zat een mega grote witte veeg. En het interieur, helemaal vol met as, stoelen plakken van de teer. Achterbank echt helemaal vol met hondenharen. Ohja, en de accu was ook nog eens leeg, want de lampen stonden iig nog op "aan". Dus moest ik nog 30 minuten wachten op pechhulp. En toen de auto eenmaal liep, was het wel echt slecht. Die was gewoon he-le-maal mishandeld.
Op de vestiging waren ze er op zijn lichtst gezegd ook niet blij mee.

Maar voor maandag weer een lekkere volle dag, dus ik ben weer blij ^O^
pi_150359215
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:05 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Ik had meer moeite met het ontdekken van de ruitenwisser in een Crafter en Sprinter. Die hebben enkel een hendel voor de richtingaanwijzer, die moet je dus draaien als je de ruitenwisser aan wilt |:(
is dat niet met alle Mercedessen? Was in elk geval wel bij de C-klasse die ik tijdje terug had :P

Tevens een puur hypothetische vraag voor een vriend, als je wordt staande gehouden en een boete krijgt, heb je dan een heel groot probleem?
pi_150359306
Hoezo? :?

Tijdens werk bedoel je?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:39:43 #38
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_150359374
Werk voor morgen en maandag gekregen. Onder andere een 523i, maandag. De vertrouwde 3 liter 6 cilinder. :9
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:44:11 #39
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150359478
Dus serieus 8 van de 10 keer dat ik word gebeld mag ik gaan werken bij A in Amsterdam. Maandag weer het geval.

Volle dag :Y
Leuke auto's, lange ritten :Y
(Bijna) nooit OV, altijd wissels :Y

Auto's schoonmaken :N
أنا مغربي
pi_150359723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:39 schreef CruisinDen het volgende:
Werk voor morgen en maandag gekregen. Onder andere een 523i, maandag. De vertrouwde 3 liter 6 cilinder. :9
Werk op zaterdag?
pi_150359751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:44 schreef A_Valbuena het volgende:
Dus serieus 8 van de 10 keer dat ik word gebeld mag ik gaan werken bij A in Amsterdam. Maandag weer het geval.

Volle dag :Y
Leuke auto's, lange ritten :Y
(Bijna) nooit OV, altijd wissels :Y

Auto's schoonmaken :N
Daar moet je toch in pak?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:04:44 #42
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_150360017
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Werk op zaterdag?
Yup, had voor het eerst in lange tijd weer eens zaterdag open gezet en gekregen dus. Ritje is niet zo lang maar incl. al het reizen toch weer 3,5 uur ofzo.
pi_150360105
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:39 schreef CruisinDen het volgende:
Werk voor morgen en maandag gekregen. Onder andere een 523i, maandag. De vertrouwde 3 liter 6 cilinder. :9
523i met een 3 liter?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:16:59 #44
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150360306
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

is dat niet met alle Mercedessen? Was in elk geval wel bij de C-klasse die ik tijdje terug had :P

Tevens een puur hypothetische vraag voor een vriend, als je wordt staande gehouden en een boete krijgt, heb je dan een heel groot probleem?
Nee. Verschil is dat hij naar de rijder wordt gestuurd en niet naar de kentekenhouder.

Bekeuring is niet hoger ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:21:40 #45
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_150360419
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:08 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

523i met een 3 liter?
Absoluut :D
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:30:55 #46
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150360658
Maandag wisselrit Eindhovendegekste - Utrecht met een Up! :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:39:36 #47
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150360862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:47 schreef Sjouveur het volgende:
Weet iemand toevallig een leuk tentje in Rotterdam waar je het liefst gratis kan parkeren en lekker (misschien zelfs gezond) kan eten? Betaald parkeren mag ook, maar dan moet ik dat weer helemaal gaan declareren enzo :p
Weet niet of je het nog nodig hebt, maar De Ballentent is behoorlijk lekker. Wel betaald parkeren.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:01:05 #48
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150361393
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Daar moet je toch in pak?
Paar van die tryhard hikers komen in volledig pak ja :'). Stropdas + overhemd is echter voldoende.
أنا مغربي
pi_150361554
Nou, volgens mij kan ik werk voor maandag ook wel vergeten. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_150361727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:37 schreef Viezze het volgende:
Hoezo? :?

Tijdens werk bedoel je?
hij werd gepakt met zijn telefoon in de hand ja :')

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Verschil is dat hij naar de rijder wordt gestuurd en niet naar de kentekenhouder.

Bekeuring is niet hoger ofzo.
Bedankt voor de info ;)
pi_150362053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Nou, volgens mij kan ik werk voor maandag ook wel vergeten. :{
Misschien moet je in Rotterdam gaan wonen :P ik mag maandag weer eerst met het OV naar Rotterdam
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150362083
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef yosander het volgende:

[..]

Misschien moet je in Rotterdam gaan wonen :P ik mag maandag weer eerst met het OV naar Rotterdam
Liever niet eigenlijk. Rotterdam. :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:30:23 #53
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150362616
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Liever niet eigenlijk. Rotterdam. :')
Hateres :{w
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:43:31 #54
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150363192
Ajax
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150363508
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef Amoeba het volgende:
Ajax
19de naar Ajax-Dnipro :7
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:54:11 #56
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150363735
Niet zondag naar Feyenoord - NAC gaan :')
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:40:04 #57
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150368855
Ben uiteindelijk in Happy Italy vlakbij het centrum en het station wezen eten. Prima tentje, lekker druk en goede bediening :)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 00:32:30 #58
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150375601
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

19de naar Ajax-Dnipro :7
Ik ga ook tickets regelen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 00:43:05 #59
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150375946
M'n Xsara blijkt 1,1 seconden sneller te zijn dan de fabrieksopgave, en dat voor een 15 jaar oud bakkie :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 7 maart 2015 @ 01:17:11 #60
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150376837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 00:43 schreef Fiorano het volgende:
M'n Xsara blijkt 1,1 seconden sneller te zijn dan de fabrieksopgave, en dat voor een 15 jaar oud bakkie :7
0-100 heb ik nooit getest, maar 80-120 in z'n 5 doe ik 2,2 seconden sneller dan de Autoweek van destijds :D

Kan er mee te maken hebben dat ik 55pk en 65nm meer dan standaard heb maar dat is een detail :{w
pi_150378298
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

0-100 heb ik nooit getest, maar 80-120 in z'n 5 doe ik 2,2 seconden sneller dan de Autoweek van destijds :D

Kan er mee te maken hebben dat ik 55pk en 65nm meer dan standaard heb maar dat is een detail :{w
Zullen we anders al jouw specs in de OP zetten? Is dat ook weet geregeld en kan je daar naar verwijzen.
pi_150381836
Om hier serieus op in te haken, lijkt me best gaaf om van de mensen die dat willen en een eigen auto hebben in de OP ook hun eigen ijzeren paard te vermelden :)

Om maar af te trappen: een schamele 1.0 driecilinder, je raad het al, een Peugeot 107 :+ :P Driedeurs variant, van de generatie 2008-2012, om precies te zijn uit 2011, in het zwart :)
pi_150381894
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef underground1009 het volgende:
Om hier serieus op in te haken, lijkt me best gaaf om van de mensen die dat willen en een eigen auto hebben in de OP ook hun eigen ijzeren paard te vermelden :)

Om maar af te trappen: een schamele 1.0 driecilinder, je raad het al, een Peugeot 107 :+ :P Driedeurs variant, van de generatie 2008-2012, in het zwart :)
Volvo 740 uit '89
Yamaha TDM850 uit '93

Maar van mij hoef het niet in de OP hoor. :P
Nee.
pi_150381913
Mocht iemand nog een Corrola uit '90 (geloof ik) over willen nemen... :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_150382015
Nog even toelichting hoe en waarom, en vooral waarom ik als autoliefhebber in zo'n gebakje rijd: mijn vader heeft een advocatenkantoor in Deventer waar een advocaat-stagaire werkte die haar stage had afgerond en toen bij een ander kantoor is gaan werken. De 107 werd niet geleased maar hebben we geloof ik toen nieuw gekocht, en bleef dus over toen ze weg ging. Op dat moment zo'n beetje heb ik net m'n rijbewijs gehaald, waardoor ik er in ben gaan rijden :) Hoef alleen benzine te betalen, onderhoud, verzekeringen en belastingen worden voor me betaald :D Hij staat dan ook niet op mijn naam :)
Zou zelf liever echt wel iets krachtigers rijden (Peugeot 106/205 GTI of Rallye :D) maar voor dit geld kun je nou eenmaal niks anders rijden :P
pi_150382782
Zoooo, ook weer eens een ritje op zaterdag gehad. Groningen - Utrecht. Best prima op de zaterdag even ruim 5 uurtjes pakken ^O^
pi_150382783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef underground1009 het volgende:
Nog even toelichting hoe en waarom, en vooral waarom ik als autoliefhebber in zo'n gebakje rijd: mijn vader heeft een advocatenkantoor in Deventer waar een advocaat-stagaire werkte die haar stage had afgerond en toen bij een ander kantoor is gaan werken. De 107 werd niet geleased maar hebben we geloof ik toen nieuw gekocht, en bleef dus over toen ze weg ging. Op dat moment zo'n beetje heb ik net m'n rijbewijs gehaald, waardoor ik er in ben gaan rijden :) Hoef alleen benzine te betalen, onderhoud, verzekeringen en belastingen worden voor me betaald :D Hij staat dan ook niet op mijn naam :)
Zou zelf liever echt wel iets krachtigers rijden (Peugeot 106/205 GTI of Rallye :D) maar voor dit geld kun je nou eenmaal niks anders rijden :P
Dus eigenlijk heb je zelf geen auto? Je hebt er alleen eentje in bruikleen van je ouders. :P
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:56:20 #68
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150383181
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef underground1009 het volgende:
Om hier serieus op in te haken, lijkt me best gaaf om van de mensen die dat willen en een eigen auto hebben in de OP ook hun eigen ijzeren paard te vermelden :)

Om maar af te trappen: een schamele 1.0 driecilinder, je raad het al, een Peugeot 107 :+ :P Driedeurs variant, van de generatie 2008-2012, om precies te zijn uit 2011, in het zwart :)
600SS uit 1995 *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150385563
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

600SS uit 1995 *)
In t roze :+
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:59:38 #70
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150385574
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 03:45 schreef Viezze het volgende:

[..]

Zullen we anders al jouw specs in de OP zetten? Is dat ook weet geregeld en kan je daar naar verwijzen.
Zolang hij niet meer roze genoemd wordt vind ik alles best
pi_150387517
Roze occie. O+
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:02:35 #72
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150390449
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:21 schreef Sarasi het volgende:
Roze occie. O+
Roze auto's :')
pi_150391110
Ik zag van de week een roze Porsche rijden :D Fucking lelijk, maar wel een mooie actie
pi_150392800
Gewoon net als Barbie :')

pi_150395524
Rode Peugeot 308 1.6 thp xt uit 2008 :) de 150pk uitvoering in het rood
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:23:25 #76
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150395754
Ik zet gewoon Merk, model en bouwjaar in de wiki. Als iedereen z'n type motor erin pleurt en specificaties wordt het echt een zooitje. Tenzij iemand een beter plan heeft :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150396000
BMW E28 535i uit 1986
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:31:41 #78
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150396060
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef stripe het volgende:
BMW E28 535i uit 1986
Ik dacht dat je geen auto had?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150396134
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik dacht dat je geen auto had?
Heb ik dat ooit gezegd hier :') vond zo'n oldtimer wel leuk staan achter m'n naam

Kut :')
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:34:56 #80
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150396188
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:42:24 #81
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150396497
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik zet gewoon Merk, model en bouwjaar in de wiki. Als iedereen z'n type motor erin pleurt en specificaties wordt het echt een zooitje. Tenzij iemand een beter plan heeft :')
Citroën Xsara Coupé uit 2000
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150396567
Hoi allen,

Ik ben sinds kort bij AR in dienst als hiker, als tweede bijbaan.. Moet eerlijk bekennen dat het best een leuke ervaring is geweest tot nu toe :D Ik kom uit Den Helder en heb tot nu alleen maar ritten gedaan rondom Den Helder. Al die nieuwe auto's zijn wel wennen in vergelijking met het oude hok waar ik in rij... o_O

Leuk om op een forum te stuiten met allemaal mede-hikers en chaffeurs, weet ik ook meteen dat een pantalon dus eigenlijk best overdressed is! :D
pi_150397511
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef ShuttleDriver het volgende:
Hoi allen,

Ik ben sinds kort bij AR in dienst als hiker, als tweede bijbaan.. Moet eerlijk bekennen dat het best een leuke ervaring is geweest tot nu toe :D Ik kom uit Den Helder en heb tot nu alleen maar ritten gedaan rondom Den Helder. Al die nieuwe auto's zijn wel wennen in vergelijking met het oude hok waar ik in rij... o_O

Leuk om op een forum te stuiten met allemaal mede-hikers en chaffeurs, weet ik ook meteen dat een pantalon dus eigenlijk best overdressed is! :D
Welkom.

Misschien vind je het leuk te worden toegevoegd in de OP? Samen met je auto?
Daarnaast draagt geloof ik niemand een pantalon, wat wel vaak wordt gedragen is een paarse chino.
pi_150397794
Pff wilde gisteren net beschikbaarheid uitzetten voor maandag, werd ik al gebeld.
Toch maar gaan rijden, ritje van Enschede - Vlaardingen en daarna van Barendrecht - Amersfoort. Mooi dagje vol dus. Wel jeuk auto's
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:08:54 #85
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150400823
Ziggy Stardust _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150404984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef stripe het volgende:
BMW E28 535i uit 1986
Liefde voor die auto's :o

Zet er bij mij maar e30 325i neer dan :D
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:41:05 #87
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150405091
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:10 schreef jtd10 het volgende:
Pff wilde gisteren net beschikbaarheid uitzetten voor maandag, werd ik al gebeld.
Toch maar gaan rijden, ritje van Enschede - Vlaardingen en daarna van Barendrecht - Amersfoort. Mooi dagje vol dus. Wel jeuk auto's
Vlaardingen _O_
pi_150413877
Ik had een mooie rode Duitse motor achterin achterwiel aangedreven turbo benzine auto. Maar mijn ouders hebben besloten dat ik te veel kilometers daarvoor maak en rijd daardoor nu een Zwarte Duitse motor achterin achterwiel aangedreven turbo diesel Cabrio. Handig joh, hun betalen alles en ik mag erin rijden.

En deze is gechipt naar 61pk en 150nm ongeveer.
pi_150415600
Ik heb vanaf vandaag een Suzuki GS500H uit 2002. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150416945
Als ik dit weer zie wil ik ook een motor ;(
pi_150417196
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:42 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb vanaf vandaag een Suzuki GS500H uit 2002. *O*
Nais!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 8 maart 2015 @ 14:26:48 #92
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150418311
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:42 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb vanaf vandaag een Suzuki GS500H uit 2002. *O*
En nu jezelf nog kunnen beheersen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150418365
Geen e-bike hebben :{w
Jullie smerige vervuilers met je CO² uitstoot :{w
Nee, toch niet
pi_150419181
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En nu jezelf nog kunnen beheersen. :')
Geen probleem dat. :Y
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 8 maart 2015 @ 15:32:28 #95
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150419940
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef Solidberg het volgende:
Geen e-bike hebben :{w
Jullie smerige vervuilers met je CO² uitstoot :{w
Met een e-bike vraag je echt om :') -gezichten op straat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:10:17 #96
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_150420984
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Met een e-bike vraag je echt om :') -gezichten op straat.
http://www.energicasuperbike.com/

Met zo 1 niet. _O_
  zondag 8 maart 2015 @ 16:27:34 #97
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150421642
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Liefde voor die auto's :o

Zet er bij mij maar e30 325i neer dan :D
Heb je dat kreng ook echt? Ik vind het ook wel grappig om een Panigale 1299r achter m'n naam te zetten, maar daar wordt m'n piemel niet groter van.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:34:20 #98
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150421879
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een roze Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzin even een satirisch tekstje over jezelf. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150422296
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb je dat kreng ook echt? Ik vind het ook wel grappig om een Panigale 1299r achter m'n naam te zetten, maar daar wordt m'n piemel niet groter van.
Nee heb ik niet maar wil ik wel :+ is geen kreng, mooi spul :D
  zondag 8 maart 2015 @ 16:49:41 #100
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150422384


Ik vanavond.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150430256
Haha Amoeba, I approve. _O_ Vooral dat stukje over irritatie. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_150430624
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:04 schreef Sarasi het volgende:
Haha Amoeba, I approve. _O_ Vooral dat stukje over irritatie. _O-
Ik moest ook lachen. Stukje over mij mag blijven staan al vind ik het niet heel creatief.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:15:04 #103
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150430857
-Rood
-Ik kom ook nog bijna klaar op Rotterdam
pi_150432161
Rode auto's 👍👍
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150434956
Het stuk over mijn Duitse cabriolet met gechipte turbo motor die achterin ligt die een overbrenging op de achterwielen teweegbrengt gewoon vergeten.
pi_150444464
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 8 maart 2015 @ 23:49:41 #107
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150446678
quote:
17s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
35kW toch? Mag ik proefrijden?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150447766
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

35kW toch? Mag ik proefrijden?
Ja en nee. :*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 00:44:59 #109
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150448295
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 00:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja en nee. :*
Saai.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150451139
quote:
15s.gif Op maandag 9 maart 2015 00:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Saai.
Eerst bashen op dat ding, dan je eigen motor de grond laten kussen en dan verwachten dat je op mijn motor mag rijden ja? :D It's mine. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_150451245
Gevallen Amoeba?
  maandag 9 maart 2015 @ 09:17:06 #112
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150451303
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:12 schreef Viezze het volgende:
Gevallen Amoeba?
Neuh. Stoep afgereden en gelijk remmen voor het kruispunt. Stuur stond nog wat te ver uitgedraaid. Remfoutje. Schade is een klein puntje op de lak, werk ik vd week wel ff bij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150451320
Hoe kun je jezelf inschrijven bij de lijst van chauffeurs?
pi_150451324
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Neuh. Stoep afgereden en gelijk remmen voor het kruispunt. Stuur stond nog wat te ver uitgedraaid. Remfoutje. Schade is een klein puntje op de lak, werk ik vd week wel ff bij.
Vertaling: ja. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_150451356
_O-

Nee zeggen, en vervolgens uitleggen hoe je bent gevallen
  maandag 9 maart 2015 @ 09:30:06 #116
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150451515
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:21 schreef Viezze het volgende:
_O-

Nee zeggen, en vervolgens uitleggen hoe je bent gevallen
Ik ben niet gevallen, de motor wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150452295
Dat geldt gewoon als gevallen

Maakt verder niet uit, het is niet alsof ik nooit op mijn bek ben gegaan met de brommer :+
  maandag 9 maart 2015 @ 10:35:36 #118
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150452651
Daarom auto's, kan je niet op je bek gaan ook.
pi_150452746
Eindelijk weer eens een dagje werken, volgens mij bellen ze in de regio Breda voort heel erg vroeg. Morgen Middelburg - Breda en Goes - Breda.
pi_150461290
quote:
17s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaaaaf :D Ik wou dat ik ook al kon beginnen met motorrijles :{ Maar goed, of wachten tot m'n 24ste voor direct A, of voor m'n 24ste al maar vastzitten aan A2 eerst...
  maandag 9 maart 2015 @ 15:45:50 #121
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150461501
Ik twijfel eigenlijk over motorrijden. Aan de ene kant lijkt het me wel geinig, aan de andere kant is een auto met airco, cruisecontrol, een radio en dat soort dingen zoveel comfortabeler. En met mijn RODE bolide rij ik ook wel 85% van de medeweggebruikers zoek.
pi_150462742
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Gaaaaaf :D Ik wou dat ik ook al kon beginnen met motorrijles :{ Maar goed, of wachten tot m'n 24ste voor direct A, of voor m'n 24ste al maar vastzitten aan A2 eerst...
Dit is een A2 motor. 35kW precies. Topsnelheid is 175km/h en geloof me, dat ding trekt prima op. Dus ik vermaak me hier sowieso wel twee jaar mee en waarschijnlijk nog wel een stukje langer. :D Ik zou nog niet op zwaar beginnen als het mocht, eerlijk gezegd.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150462949
Hallo jongens, dit is een studentenchauffeur topic. Studenten met auto's. Als het hier over motoren door blijft gaan roep ik een moderator in ja.
pi_150463009
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef Drilboor het volgende:
Hallo jongens, dit is een studentenchauffeur topic. Studenten met auto's. Als het hier over motoren door blijft gaan roep ik een moderator in ja.
AR chauffeurt ook motoren. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150463095
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

AR chauffeurt ook motoren. :*
Ja en jullie moeten ook post bezorgen, verkeerregelen en putjesscheppen. Man man man.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:27:28 #126
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463116
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit is een A2 motor. 35kW precies. Topsnelheid is 175km/h en geloof me, dat ding trekt prima op. Dus ik vermaak me hier sowieso wel twee jaar mee en waarschijnlijk nog wel een stukje langer. :D Ik zou nog niet op zwaar beginnen als het mocht, eerlijk gezegd.
Niet op zwaar beginnen als het mocht say what :')

Die van mij loopt 180, ssht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463133
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Ja en jullie moeten ook post bezorgen, verkeerregelen en putjesscheppen. Man man man.
Daarom. Er is zoveel meer ontopic nu! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:28:35 #128
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463164
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Ja en jullie moeten ook post bezorgen, verkeerregelen en putjesscheppen. Man man man.
Daarnaast neuk ik je ook de moeder. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463201
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet op zwaar beginnen als het mocht say what :')

Die van mij loopt 180, ssht.
Als vol vermogen zeker. Of alleen omdat jij zo weinig weegt dat de topsnelheid met 10km/h omhoog gaat? Want onbegrensd loopt die van jou ~190km/h, als het goed is. :')

En ja, ik zou niet direct zwaar willen. Wat moet ik daarmee? Nog eerder en harder op m'n bek vliegen?
Your opinion of me is none of my business.
pi_150463235
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet op zwaar beginnen als het mocht say what :')

Die van mij loopt 180, ssht.
ach, diegene die ik waarschijnlijk over ga nemen loopt ook maar 220 ofzo. Dat beetje topsnelheid...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 9 maart 2015 @ 16:31:00 #131
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463259
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als vol vermogen zeker. Of alleen omdat jij zo weinig weegt dat de topsnelheid met 10km/h omhoog gaat? Want onbegrensd loopt die van jou ~190km/h, als het goed is. :')

En ja, ik zou niet direct zwaar willen. Wat moet ik daarmee? Nog eerder en harder op m'n bek vliegen?
Laatst nog 180 over de A2 gereden met dat ding. :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463276
quote:
16s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Laatst nog 180 over de A2 gereden met dat ding. :@
Kortom, je hebt de begrenzing eruit gesloopt? _O-
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:32:00 #133
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463289
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kortom, je hebt de begrenzing eruit gesloopt? _O-
nee
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:32:55 #134
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463329
Wel 180 op teller, zal wel wat afwijken tho
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:33:51 #135
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463358
Zal eens een keer een app mijn topsnelheid op basis van GPS laten meten. Dat kan prima op de Boschdijk hiero.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463414
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef Amoeba het volgende:
Zal eens een keer een app mijn topsnelheid op basis van GPS laten meten. Dat kan prima op de Boschdijk hiero.
Doe dat eens ja. :') Probeer 'm dan wel recht te houden hè? Één asfaltknuffel per maand is het quotum. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150463491
Ik dacht dat het motorrijders topic in PTA was.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:39:44 #138
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463535
quote:
9s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Doe dat eens ja. :') Probeer 'm dan wel recht te houden hè? Één asfaltknuffel per maand is het quotum. :*
Steken onder de gordel dit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:40:14 #139
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463559
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Drilboor het volgende:
Ik dacht dat het motorrijders topic in PTA was.
Ga jij nu maar naar CUL dikke.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463657
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ga jij nu maar naar CUL dikke.
Met het verkeerde been uit de kast gestapt?
pi_150463676
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En ja, ik zou niet direct zwaar willen. Wat moet ik daarmee? Nog eerder en harder op m'n bek vliegen?
Ik word aan het eind van de zomer 24, dus zit er dik in dat ik over een jaar rond deze tijd mijn rijbewijs ga halen. Dan heb ik dus geen limiet, maar no way dat ik vanaf jaar 1 een motor met hondermiljoenmiljard kW ga rijden :') Daar is mijn leven toch net iets te leuk voor :P
pi_150463789
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:43 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik word aan het eind van de zomer 24, dus zit er dik in dat ik over een jaar rond deze tijd mijn rijbewijs ga halen. Dan heb ik dus geen limiet, maar no way dat ik vanaf jaar 1 een motor met hondermiljoenmiljard kW ga rijden :') Daar is mijn leven toch net iets te leuk voor :P
Juist, dat vind ik dus ook. En 35kW is zat vermogen om fiks lol mee te hebben hoor. :) Bovendien is het beestje wat ik gekocht heb echt behoorlijk lief, hij vergeeft heel veel en waarschuwt op tijd. Dus daar moet ik aardig op kunnen leren rijden, is de bedoeling. En als ik 'm dan houd, wil ik er stiekem wel zoiets van maken. Frame zwart, veel geel erbij... Alleen die zwarte strepen ga ik dan wel anders doen. :Y

Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:47:19 #143
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463814
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:43 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit de kast gestapt?
Nee hoor. Ik loop maar te kutten.

Vanochtend nog d'n motor meegenomen naar VDU (VW/LEXUS/AUDI) dealer op de Wekkerstraat in Eindhoven, ze hebben daar zo'n brug die naar dat platform gaat. Altijd leuk om daarboven een rondje te rijden.

Wisselrit enzo. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:48:11 #144
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463850
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Juist, dat vind ik dus ook. En 35kW is zat vermogen om fiks lol mee te hebben hoor. :) Bovendien is het beestje wat ik gekocht heb echt behoorlijk lief, hij vergeeft heel veel en waarschuwt op tijd. Dus daar moet ik aardig op kunnen leren rijden, is de bedoeling. En als ik 'm dan houd, wil ik er stiekem wel zoiets van maken. Frame zwart, veel geel erbij... Alleen die zwarte strepen ga ik dan wel anders doen. :Y

[ afbeelding ]
Ja en dit ziet er niet uit maar dat wist je al
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463877
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik loop maar te kutten.

Vanochtend nog d'n motor meegenomen naar VDU (VW/LEXUS/AUDI) dealer op de Wekkerstraat in Eindhoven, ze hebben daar zo'n brug die naar dat platform gaat. Altijd leuk om daarboven een rondje te rijden.

Wisselrit enzo. ^O^
Ik ook hoor lieverd.
pi_150463878
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja en dit ziet er niet uit maar dat wist je al
Als het mij ook maar enigzins boeide wat jij van mijn motor vond, had ik wel een ducati gekocht. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:49:51 #147
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463907
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als het mij ook maar enigzins boeide wat jij van mijn motor vond, had ik wel een ducati gekocht. :')
De hypocrisie hier.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463931
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Juist, dat vind ik dus ook. En 35kW is zat vermogen om fiks lol mee te hebben hoor. :) Bovendien is het beestje wat ik gekocht heb echt behoorlijk lief, hij vergeeft heel veel en waarschuwt op tijd. Dus daar moet ik aardig op kunnen leren rijden, is de bedoeling. En als ik 'm dan houd, wil ik er stiekem wel zoiets van maken. Frame zwart, veel geel erbij... Alleen die zwarte strepen ga ik dan wel anders doen. :Y

[ afbeelding ]
Waarom een oranje motor, en als je vindt dat je motor lief is zou ik toch effe langs een zielenknijper gaan als je dat soort gedachtes hebt.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:51:16 #149
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150463960
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Waarom een oranje motor, en als je vindt dat je motor lief is zou ik toch effe langs een zielenknijper gaan als je dat soort gedachtes hebt.
Ze noemt hem al 'Eend'. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150463981
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Waarom een oranje motor, en als je vindt dat je motor lief is zou ik toch effe langs een zielenknijper gaan als je dat soort gedachtes hebt.
Geel. o|O
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:52:34 #151
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150464019
Stoer doen over topsnelheden onder de 200 :')

Met het Rode Monster laatst nog de 240 aangetikt, dan beginnen we pas te praten.
pi_150464035
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze noemt hem al 'Eend'. _O-
Vrouwen he.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:53:29 #153
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150464052
Denken dat je over voertuigen praat als het meer dan twee wielen heeft. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150464096
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Denken dat je over voertuigen praat als het meer dan twee wielen heeft. :')
Mensen die een voertuig met 2 wielen hebben moeten gewoon iets compenseren. Meestal iets heeeeel kleins.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:58:46 #155
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150464253
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:54 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Mensen die een voertuig met 2 wielen hebben moeten gewoon iets compenseren. Meestal iets heeeeel kleins.
Ach, het kan altijd erger. Er zijn zelfs mensen die Smart rijden en erover opscheppen. :')
pi_150464301
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:58 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ach, het kan altijd erger. Er zijn zelfs mensen die Smart rijden en erover opscheppen. :')
Dat komt omdat die mensen gewoon geen compensatie drang hebben.
pi_150464354
Auto's ^O^
Motoren ^O^

Smarts :')

Een Smart is net zoveel auto als dit:

Alleen mag je deze gewoon besturen met een slok op én hij is veel goedkoper
pi_150464372
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:00 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Dat komt omdat die mensen gewoon geen compensatie drang hebben.
Vertel eens. Wat wil ik zo graag compenseren dan? :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 17:03:20 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150464385
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 00:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja en nee. :*
Nice

Ik ga binnenkort beginnen. Morgen even achteraan bellen waar en wanneer er plek is.

Maar ik ga wel gelijk voor vol vermogen denk ik. Heb niet voor niets gewacht tot ik 24 ben hehe.
#26 || Luciano da Silva
pi_150464806
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vertel eens. Wat wil ik zo graag compenseren dan? :')
Je wilt een Brabander zijn terwijl je in Groningen woont.
pi_150465184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:03 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nice

Ik ga binnenkort beginnen. Morgen even achteraan bellen waar en wanneer er plek is.

Maar ik ga wel gelijk voor vol vermogen denk ik. Heb niet voor niets gewacht tot ik 24 ben hehe.
Tuurlijk, zware rijbewijs halen dan. ^O^ Maar als je eerste motor direct een zware jankende brok pk's wordt, vind ik je ietwat onverstandig. :P
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 17:34:05 #162
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150465504
Jezus ongesteld topic hier ineens joh. Manmanman
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 9 maart 2015 @ 17:47:02 #163
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150465868
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tuurlijk, zware rijbewijs halen dan. ^O^ Maar als je eerste motor direct een zware jankende brok pk's wordt, vind ik je ietwat onverstandig. :P
Gelukkig is jouw mening echt preferabel boven die van experts.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150466031
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:34 schreef Fiorano het volgende:
Jezus ongesteld topic hier ineens joh. Manmanman
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150466441
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit is een A2 motor. 35kW precies. Topsnelheid is 175km/h en geloof me, dat ding trekt prima op. Dus ik vermaak me hier sowieso wel twee jaar mee en waarschijnlijk nog wel een stukje langer. :D Ik zou nog niet op zwaar beginnen als het mocht, eerlijk gezegd.
Een gozer van 1.93 en bijna 100 kilo is natuurlijk wat anders dan een hoogstwaarschijnlijk iets kleiner meisje, niet verkeerd bedoeld :P

Tevens natuurlijk gewoon beginnen met een 1200cc Harley :D Als ik de loterij win :+
pi_150467807
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:05 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Een gozer van 1.93 en bijna 100 kilo is natuurlijk wat anders dan een hoogstwaarschijnlijk iets kleiner meisje, niet verkeerd bedoeld :P

Tevens natuurlijk gewoon beginnen met een 1200cc Harley :D Als ik de loterij win :+
Dat ook natuurlijk. Met mijn 1m61 zou het erg veel lijken op zelfkastijding. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_150472200
Morgen een mager ritje van Nijmegen naar Amersfoort voor mij, pas ophalen na 14:30 dus 's ochtends alle tijd om naar college te gaan. ;(
pi_150472370
Ik heb alweer niks. :{ Morgenochtend maar even bellen want sinds ik me heb verslapen vorige week ben ik drie dagen beschikbaar geweest en drie dagen niet gebeld. En ik begin me nu lichtelijk zorgen te maken. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:39:17 #169
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150472597
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb alweer niks. :{ Morgenochtend maar even bellen want sinds ik me heb verslapen vorige week ben ik drie dagen beschikbaar geweest en drie dagen niet gebeld. En ik begin me nu lichtelijk zorgen te maken. :')
Oh reken maar op ontslag dan
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150472678
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Oh reken maar op ontslag dan
Dank voor het optimisme. ;( Maar ik heb die dag wel nog een ander ritje gekregen ter vervanging. En toen ik vrijdag nog belde voor werk hebben ze er ook niks over gezegd, alleen dat ze niks hadden vanuit Groningen. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_150481675
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tuurlijk, zware rijbewijs halen dan. ^O^ Maar als je eerste motor direct een zware jankende brok pk's wordt, vind ik je ietwat onverstandig. :P
Gelijk een 1500 goldwing
pi_150482185
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb alweer niks. :{ Morgenochtend maar even bellen want sinds ik me heb verslapen vorige week ben ik drie dagen beschikbaar geweest en drie dagen niet gebeld. En ik begin me nu lichtelijk zorgen te maken. :')
2 weken geleden had ook maar 0 dagen werk uit de 3. Voor morgen ook niks btw.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150482360
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef yosander het volgende:

[..]

2 weken geleden had ook maar 0 dagen werk uit de 3. Voor morgen ook niks btw.
Welkom in het leven in het noorden
pi_150482804
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef yosander het volgende:

[..]

2 weken geleden had ook maar 0 dagen werk uit de 3. Voor morgen ook niks btw.
Voor m'n eigen gemoedsrust bel ik er morgen toch gewoon even over. Anders ga ik het me blijven afvragen. Maar bedankt voor de geruststelling. :*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:27:53 #175
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150482818
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:01 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Gelijk een 1500 goldwing
Goldwing :') :')

Dat is gewoon een auto man.
pi_150482877
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Welkom in het leven in het noorden
Voordeel is dat zódra je een rit hebt je vaak er wel even zoet mee bent :P
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Voor m'n eigen gemoedsrust bel ik er morgen toch gewoon even over. Anders ga ik het me blijven afvragen. Maar bedankt voor de geruststelling. :*
Snap ik, benieuwd wat ze zeggen :o
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:35:54 #177
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150483153
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gelukkig is jouw mening echt preferabel boven die van experts.
Ksst. Lief doen.

Oh, en jezelf 'expert' noemen als je in staat bent om praktisch ieder vervoersmiddel waar je op zit/in zit weet te beschadigen... :')
#26 || Luciano da Silva
pi_150483268
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:29 schreef yosander het volgende:

[..]

Voordeel is dat zódra je een rit hebt je vaak er wel even zoet mee bent :P


Dat is het mooie ja haha
  maandag 9 maart 2015 @ 23:43:23 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150483460
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ksst. Lief doen.

Oh, en jezelf 'expert' noemen als je in staat bent om praktisch ieder vervoersmiddel waar je op zit/in zit weet te beschadigen... :')
TOUCHE
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150483672
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:49:09 #181
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150483727
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ksst. Lief doen.

Oh, en jezelf 'expert' noemen als je in staat bent om praktisch ieder vervoersmiddel waar je op zit/in zit weet te beschadigen... :')
Ik bedoelde met 'experts' de lui die de regels voor A1/A2/A rijbewijzen gemaakt hebben. Dat Sarasi daar anders over denkt is haar goed recht natuurlijk, maar dat maakt het niet bijzonder waardevol.

Daarnaast is de motor een keer laten vallen echt geen ramp hoor? :')

quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:43 schreef Fiorano het volgende:

[..]

TOUCHE
Alleen jammer dat hij mijn post op een volslagen andere wijze interpreteert.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:50:21 #182
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150483771
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Voor m'n eigen gemoedsrust bel ik er morgen toch gewoon even over. Anders ga ik het me blijven afvragen. Maar bedankt voor de geruststelling. :*
Dit. :')

Ik had in de zomervakantie 5 dagen achtereenvolgens geen werk en daarna iedere dag weer wel. Komt heus wel weer.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150484365
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. :')

Ik had in de zomervakantie 5 dagen achtereenvolgens geen werk en daarna iedere dag weer wel. Komt heus wel weer.
Dit is gewoon een vrouwen ding denk ik. Lekker laten gaan.
pi_150484493
Ja zeg, stel je voor dat ik er enorm van baal dat ik me verslapen heb, het zwaar kut voor ze vindt en ermee zit dat mij is verteld dat ze flink pissig waren. Dat zou toch haast onmenselijk zijn van me. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:17:37 #185
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150484663
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Welkom in het leven in het noorden
Welkom in maart, vooral.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:45:51 #186
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150485367
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef Sarasi het volgende:
Ja zeg, stel je voor dat ik er enorm van baal dat ik me verslapen heb, het zwaar kut voor ze vindt en ermee zit dat mij is verteld dat ze flink pissig waren. Dat zou toch haast onmenselijk zijn van me. :')
Want verslapen is onmenselijk? Alsof de wereld vergaat zeg. Je kunt daarheen bellen, lacht de planning zich ook weer eens rot.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150485657
Gaan er nog mensen van hier naar de AutoRai? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150485694
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:05 schreef yosander het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar de AutoRai? :P
18 april :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150486636
Godverdomme dit zijn toch geen tijden om op te staan voor werk.
pi_150486638
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:17 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Welkom in maart, vooral.
Dat kan ook ja haha
pi_150486950
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder.
Waar woon je?
pi_150486995
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder.
Kan je niet een LM lief aankijken? :D
pi_150487044
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:05 schreef yosander het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar de AutoRai? :P
Yes, 23 april :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:59:17 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150487128
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:05 schreef yosander het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar de AutoRai? :P
Als ik tijd heb wel ja, maar m'n agenda stond alweer schrikbarend vol...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:28:11 #195
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150487365
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Kan je niet een LM lief aankijken? :D
Denk niet dat zij echt iets daarom geven. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150489089
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder
Ik zou eens kijken bij een Duitse verhuurder. Kijk eens op sixt.de, die hebben meestal prima prijzen. Scheelt behoorlijk in vergelijking met de Nederlandse verhuurders. Met z'n vieren in een Ford Focus voor 33,- per dag inclusief 2400 vrije kilometers ^O^

Het enige voorbehoud is dan wel dat je enigszins in de buurt van Duitsland moet wonen om 'm op te halen.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150489142
Zorgen gemaakt om niks. Er is niet eens een notitie van. *O* Ik ben weer helemaal gerustgesteld en vrolijk. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_150489155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:
Zorgen gemaakt om niks. Er is niet eens een notitie van. *O* Ik ben weer helemaal gerustgesteld en vrolijk. :D
Gelukkig maar :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:18:44 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150489265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:
Zorgen gemaakt om niks. Er is niet eens een notitie van. *O* Ik ben weer helemaal gerustgesteld en vrolijk. :D
Dat vind ik, oprecht, fijn voor je :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150489354
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat vind ik, oprecht, fijn voor je :)
Dankje. Ik blijf toch een vrouw hè in dit soort dingen. :@ En nu weet ik zeker dat er niks aan de hand is, voelt prettiger. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:26:15 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150489414
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dankje. Ik blijf toch een vrouw hè in dit soort dingen. :@ En nu weet ik zeker dat er niks aan de hand is, voelt prettiger. :)
Vertel mij wat, heb bijna vijf jaar een relatie ( Ja met een vrouw ja ). Dus weet er alles vanaf haha.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150489482
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Vertel mij wat, heb bijna vijf jaar een relatie ( Ja met een vrouw ja ). Dus weet er alles vanaf haha.
_O- We zijn gewoon niet altijd even rationeel. :')

Gewoon maar weer wachten op werk voor vrijdag dan maar. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_150489612
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

( Ja met een vrouw ja )
Toch wel ja?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:41:56 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150489688
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:38 schreef Viezze het volgende:

[..]

Toch wel ja?
Ik dacht, in before. :*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150490385
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- We zijn gewoon niet altijd even rationeel. :')

Gewoon maar weer wachten op werk voor vrijdag dan maar. :D
Op dinsdag? Je bent er op tijd bij :P Ik hoop hier gewoon op werk voor woensdag als je het niet erg vindt :D
pi_150490427
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Op dinsdag? Je bent er op tijd bij :P Ik hoop hier gewoon op werk voor woensdag als je het niet erg vindt :D
Ik kan morgen niet. College en rijles. Maar ik zie net dat ik donderdag ook beschikbaar sta, dus gewoon hopen op werk voor dan. Maar ik zit nog niet te wachten op een telefoontje hoor. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_150494665
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Waar woon je?
Bij Roosendaal, maar desnoods een auto ophalen in Groningen is ook niet erg als het veel scheelt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Kan je niet een LM lief aankijken? :D
Kan het natuurlijk altijd proberen, denk alleen niet dat ze er heel vatbaar voor zullen zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:08 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Ik zou eens kijken bij een Duitse verhuurder. Kijk eens op sixt.de, die hebben meestal prima prijzen. Scheelt behoorlijk in vergelijking met de Nederlandse verhuurders. Met z'n vieren in een Ford Focus voor 33,- per dag inclusief 2400 vrije kilometers ^O^

Het enige voorbehoud is dan wel dat je enigszins in de buurt van Duitsland moet wonen om 'm op te halen.
Zal eens kijken, afstand is geen probleem als het voldoende scheelt.
pi_150494687
Kun je dan niet ook in België kijken? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150495050
Zie dat voor een week in Nederland huren voor een vergelijkbare auto (Citroën C4) ¤23,- betaalt, maar wel in plaats van 2400 maar 1600 vrije kilometers hebt. Om ook tot 2400 kilometer te komen zou je ¤128,- bij moeten betalen. Omgerekend kost het je hier in Nederland dan ¤41,- per dag voor een vergelijkbare auto. Scheelt je toch ¤56,- in totaal. Als dit je meer oplevert dan het kost om de auto uit Duitsland te halen zou ik het doen.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_150496693
Hier hebben ze km-vrij maar alleen kleine auto's of busjes:
http://ffbusjehuren.nl/autoverhuur/personenautos

Ik weet dat Diks ( _O_ Diks _O_ ) ook wel kilometervrij verhuurt, maar die zou je even moeten bellen voor een prijs. Zit in omgeving Amsterdam.

En deze kan je nog even kijken, maar is volgens mij niet heel goedkoop;
http://www.autovitelrental.nl/verhuur-personenautos
En die hebben ons vorig jaar genaaid waardoor we bijna niet op vakantie konden :')
pi_150496873
Ik zal even zoeken, maar er was ook een toko(in amsterdam volgens mij) waar je goedkoop auto's kon huren.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150496886
We hadden nu bij Europcar een golf station voor 36 per dag of een 3008/qashqai voor 40 euro per dag. Opzich valt dat wel mee, alleen kosten extra bestuurders 5¤/dag extra en durft de rest het niet aan om een andere bestuurder te laten rijden als deze niet opgegeven staat.

Ik zal jullie wel laten weten wat het uiteindelijk geworden is(en waar vandaan). In ieder geval bedankt ^O^
pi_150500193
Morgen een eeeeeechte dikke bak, een Suzuki Swift met niet minder dan 94 pk :+ Grunn - Lemelerveld :)
pi_150501419
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:00 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een eeeeeechte dikke bak, een Suzuki Swift met niet minder dan 94 pk :+ Grunn - Lemelerveld :)
Lemelerveld _O_ daar zat mijn brommerzaak vroeger.

Wat een gedoe vandaag :P had een spoedje naar Eindhoven. CP zou om 16.00 uur bij het bergingsbedrijf zijn om de auto in ontvangst te nemen. Ben ik daar, is er de eerste 10 minuten niemand te bekennen en CP neemt niet op. Blijkt dat CP de auto morgenochtend pas op komt halen, auto daarachter laten was geen optie ivm legitimatie nummer van NL. Uiteindelijk de auto afgezet bij een senior, die 'm morgenochtend wegbrengt. Belt net de CP nota bene nog op dat ze morgenochtend tussen 7 en 8 komt (terwijl mij half 10 was verteld), arme senior _O-.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:58:05 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150502048
Morgen Aarle-Rixtel - Leek in een 508. Goeie bak voor zo'n kuteind.

Laptop maar eens opladen, betaald 3 uur aan een verslag werken. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150504259
Morgen helemaal niks helaas :+
pi_150504955
Morgen Nijmegen-Amsterdam in een caddy, om vervolgens beloond te worden met een audi Q5 van Hoofddorp naar Breda :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:23:53 #218
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150507342
Q5 _O_
أنا مغربي
pi_150512477
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder.
Ik heb met 5 maten voor 4 weken / 5000km een sharan geshortleased bij Van Mossel voor zo een roadtrip, we waren voor 500 euro klaar. Busjes bij verhuurders zitten al vaak tegen de 1500 pleurie aan.
Moet wel zeggen dat we geen BTW betaald hebben, omdat een van de ouders al privé 2 auto's least van hetzelfde bedrijf.


Trouwens vandaag ook nog een wissel gehad bij Shell Moerdijk, zo kom je ook nog eens ergens!

[ Bericht 1% gewijzigd door leander93 op 10-03-2015 22:20:44 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:07:00 #220
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150520502
Mijn stropdas en ik shinen van baasheid.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150520592
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:07 schreef Amoeba het volgende:
Mijn stropdas en ik shinen van baasheid.
:')
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:25:08 #222
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150520718
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

:')
Het is echt te lastig om die dingen op goede lengte te knopen. Hij hangt nu net onder de riem. :'(

Ik moet opschieten, ben al laat enzo. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150521297
Ja als je geen das kan knopen doe hem dan ook niet om, zeker niet voor zoiets als AR/EW :+
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:00:15 #224
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150521342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Viezze het volgende:
Ja als je geen das kan knopen doe hem dan ook niet om, zeker niet voor zoiets als AR/EW :+
Het scheelt nog geen cm pik, en als ik m'n schouders recht tot halverwege de riem.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150521490
Doe gewoon niet zo'n ding aan, PIK
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:25:23 #226
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150521807
quote:
8s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:09 schreef Viezze het volgende:
Doe gewoon niet zo'n ding aan, PIK
Ik doe het morgen weer. Pik.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:37:25 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150522027
quote:
8s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik doe het morgen weer. Pik.
quote:
8s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik doe het morgen weer. Pik.
Stoer
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150522454
Gisteren op een parkeerplaats effe staan buurten met een oudere taxi chauffeur. Ik zag dat ie uit Oldenzaal kwam en ik zei dat hij wel ver van huis was. Hij zei dat hij vandaag Hengelo Utrecht, Utrecht Almelo, Almelo Vlissingen en Vlissingen Oldenzaal had. Dat zijn de betere dagen.
pi_150522703
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

[..]

Stoer
Amoeba als hij gaat hiken:

  woensdag 11 maart 2015 @ 10:28:36 #230
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150522940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Amoeba als hij gaat hiken:

[ afbeelding ]
_O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:29:31 #231
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150522957
Haha, ik was net vergeten in te checken. Nu moet ik strafregels schrijven van de conducteur, wat een held.
pi_150523689
Die Swift reed nog best redelijk voor een autootje met een tamme 1.2 en een whopping 90 pk :+ Nu met koffie en wifi nog heel even wachten op de bus naar Dalfsen en dan weer richting het hoge noorden :)
pi_150523830
Hee Amoeba ook in Lemelerveld? Rijdt hier net een rode Ducati langs haha
Of misschien kwam die vanaf de brommerzaak van yosander :P
pi_150524446
Mijn bedrijf wilt me niet meer, ben te duur geworden :')
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:29:31 #235
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150524503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:27 schreef Reistijdiger het volgende:
Mijn bedrijf wilt me niet meer, ben te duur geworden :')
Welke bedrijf dan?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150525262
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:29 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Welke bedrijf dan?
Een bekend chauffeurs/hiker bedrijf

Ik was zelf weggegaan vanwege stage e.d. en toen ik na een jaar terug wou komen hoorde ik dat ik er te oud voor was (24).

Zeker geen slecht woord over het bedrijf, ik heb er 2 jaar met plezier gewerkt! Baal alleen dat ik niet meer terug kan komen :).
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:54:25 #237
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150525302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:02 schreef underground1009 het volgende:
Die Swift reed nog best redelijk voor een autootje met een tamme 1.2 en een whopping 90 pk :+ Nu met koffie en wifi nog heel even wachten op de bus naar Dalfsen en dan weer richting het hoge noorden :)
Swift O+

Die 1.2 vind ik alleen niks.
pi_150525346
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Swift O+

Die 1.2 vind ik alleen niks.
Mijn 0.6 soes is anders wel rap :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Reistijdiger op 11-03-2015 12:01:20 ]
pi_150525699
Bandit? Je bent iig al de 3e hier met een suzuki
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150526228
Een GSX-Rijstraket
pi_150528989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:05 schreef stripe het volgende:

[..]

Welkom.

Misschien vind je het leuk te worden toegevoegd in de OP? Samen met je auto?
Daarnaast draagt geloof ik niemand een pantalon, wat wel vaak wordt gedragen is een paarse chino.
Ja lijkt me prima om toegevoegd te worden aan het OP. Om het lijstje te geven rijd ik in een Suzuki Swift 1.0 uit 1995 (cheap daily) en binnenkort rij ik weer in mijn Honda Civic Shuttle uit 1991.
Zomers ook nog rijdend te vinden op een oldskool BMW motor met bouwjaar om en nabij 1952.

Gister nog spoedje Den Helder-Rotterdam gehad. 2x trein gemist op de terugweg :(
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:04:42 #242
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150529087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Amoeba als hij gaat hiken:

[ afbeelding ]
:')

Mijn das is blauw, plus ik heb een dunne das vanwege mijn eigen postuur. Over een half uur op Utrecht cs te spotten op spoor 15.

Tevens was ik niet in Lemelerveld, nog nooit geweest ook.

Mensen met een Suzuki :') miskoop van de eeuw
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:07:16 #243
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150529174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:08 schreef Marco001 het volgende:
Bandit? Je bent iig al de 3e hier met een suzuki
Jij zal er ook wel een kopen zodat je samen Suzuki kunt rijden met Saar
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150530753
pi_150530770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:00 schreef Drilboor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had een edit moeten zijn.
pi_150530778
Ja deze had ook een edit moeten zijn.
pi_150530852
is er een manier om die OP aan te passen? er staat nu een hele lijst met non actieve chauffeurs/werknemers dus een idee om ze allemaal eruit te gooien?
Zie!
pi_150530909
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jij zal er ook wel een kopen zodat je samen Suzuki kunt rijden met Saar
helaas joh, ik neem de motor van mijn vader over. Een oudere kawa Ninja. :) en anders wellicht een ducati monster ofzo
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150530940
Heeft iemand julie een tip om naar Den Haag te komen in de ochtend? Moet om 8 uur vanaf Workum naar Den Haag.
Lekker in de trein van Groningen naar Leeuwarden 5.48 ;(
Nee, toch niet
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:07:39 #250
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150530948
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef johnson555 het volgende:
is er een manier om die OP aan te passen? er staat nu een hele lijst met non actieve chauffeurs/werknemers dus een idee om ze allemaal eruit te gooien?
In de wiki
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150530991
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:07 schreef Solidberg het volgende:
Workum
holy shit haha das kut

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

In de wiki
gooi eens een linkje?

http://www.studenten.net/(...)jverdienen_als_hiker
Iemand van hier? :') :')
Zie!
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:10:53 #252
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150531036
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:09 schreef johnson555 het volgende:

[..]

holy shit haha das kut

[..]

gooi eens een linkje?

http://www.studenten.net/(...)jverdienen_als_hiker
Iemand van hier? :') :')
In de OP omder facilitair. Volgende topiek even nieuwe OP erin copy pasten.

zwervers op het station. echt opzouten moeten die lui :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150531055
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:07 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand julie een tip om naar Den Haag te komen in de ochtend? Moet om 8 uur vanaf Workum naar Den Haag.
Lekker in de trein van Groningen naar Leeuwarden 5.48 ;(
Moet je nou met de trein naar Den Haag of naar Workum? :+

Als je naar Workum moet is dat sowieso bullshit. Dat is mijn regio :6
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150531081
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:09 schreef johnson555 het volgende:

[..]

holy shit haha das kut

[..]

gooi eens een linkje?

http://www.studenten.net/(...)jverdienen_als_hiker
Iemand van hier? :') :')
Ik weet nou niet of dit het aantal hikers doet toenemen of afnemen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Reistijdiger op 11-03-2015 15:23:37 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:15:51 #255
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150531181
Je zou maar Hobie heten. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150531284
Heb een aantal uit de wiki gegooid, mocht ik jou per ongeluk eruit geflikkerd hebben, dan kun je jezelf weer erin zetten OP --> facilitair --> wiki --> aanpassen --> opslaan
Zie!
pi_150531350
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:09 schreef johnson555 het volgende:

[..]

holy shit haha das kut

[..]

gooi eens een linkje?

http://www.studenten.net/(...)jverdienen_als_hiker
Iemand van hier? :') :')
"Supercars" :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150531502
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:11 schreef trolley het volgende:

[..]

Moet je nou met de trein naar Den Haag of naar Workum? :+

Als je naar Workum moet is dat sowieso bullshit. Dat is mijn regio :6
Heb PC rit die in Workum om 8 uur begint en naar Den Haag moet.
Woon zelf in Groningen, moet dus met de trein van 5:48 om op tijd te komen in Workum :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 11-03-2015 15:35:02 ]
Nee, toch niet
pi_150531547
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:21 schreef yosander het volgende:

[..]

"Supercars" :')
reacties eronder _O-

Pfff ik heb pas een maand mijn rijbewijs maar ik kan wel 1000 keer beter rijden dan hem joh hoe kan je Audi nou weer kapot maken weggooier kom racen ik blaas je eruit

Door Linus Verloop, vandaag | 11:30

is goe, we gaan reacen, ik pak je
Door Hobie, vandaag | 11:42
Zie!
pi_150531671
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:27 schreef johnson555 het volgende:

[..]

reacties eronder _O-

Pfff ik heb pas een maand mijn rijbewijs maar ik kan wel 1000 keer beter rijden dan hem joh hoe kan je Audi nou weer kapot maken weggooier kom racen ik blaas je eruit

Door Linus Verloop, vandaag | 11:30

is goe, we gaan reacen, ik pak je
Door Hobie, vandaag | 11:42
Wat een droeftoeter :') _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150531703
En dat studeert communicatie :')
pi_150531740
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb PC rit die in Workum om 8 uur begint en naar Den Haag moet.
Woon zelf in Groningen, moet dus met de trein van 5:48 pakken om op tijd te komen in Workum :P
Oh ja, ze gebruikten jou af en toe als PC :P Sterkte dan, morgenochtend. Workum is vrij waardeloos wat OV betreft :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150534618
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:27 schreef johnson555 het volgende:

[..]

reacties eronder _O-

Pfff ik heb pas een maand mijn rijbewijs maar ik kan wel 1000 keer beter rijden dan hem joh hoe kan je Audi nou weer kapot maken weggooier kom racen ik blaas je eruit

Door Linus Verloop, vandaag | 11:30

is goe, we gaan reacen, ik pak je
Door Hobie, vandaag | 11:42
:') man man man

Daarom gewoon oortjes in en vooruit blijven kijken als je dit soort types tegen komt bij een LM of bushalte. Ik doe het mezelf niet meer aan hier een gesprek mee te beginnen.

inb4: amoeba - autist etc.dit is opzettelijk autisme, dat telt niet.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:57:57 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150534926
quote:
Fucking hell, wat een droeftoeter. Zie hem zitten dan met oortje in, zonnebril op en die puisten glimmen op zijn hasses. En dan 'supercars' en schade rijden in A6. Sjongejonge wat een druif.
#26 || Luciano da Silva
pi_150534942
Zoek ff die Linus op Facebook op... man man man :')
pi_150535591
Morgen werk! *O* Van Hapert naar Groningen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150536088
Hier ook werk :) Transit van Assen naar Utrecht, van de ene vestiging van de vogelklant naar de ander. In de instructie rept men over een AR-innameformulier, als men van vestiging naar klant gaat en van klant naar vestiging. Ik ga echter van vestiging naar vestiging. Alsnog even formulier doen?

Daarna van De Bilt naar Grunn in een Citroën Berlingo :)
pi_150536154
Nee, als je van vogelvestiging naar vogelvestiging gaat, hoef je geen eigen formulier in te vullen volgens mij. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150536449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Fucking hell, wat een droeftoeter. Zie hem zitten dan met oortje in, zonnebril op en die puisten glimmen op zijn hasses. En dan 'supercars' en schade rijden in A6. Sjongejonge wat een druif.
Waar staat dat hij schade heeft gereden?

Wel een behoorlijke droeftoeter inderdaad :')
pi_150536550
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:19 schreef johnson555 het volgende:
Heb een aantal uit de wiki gegooid, mocht ik jou per ongeluk eruit geflikkerd hebben, dan kun je jezelf weer erin zetten OP --> facilitair --> wiki --> aanpassen --> opslaan
Bedankt moat
pi_150536605
Weer geen werk voor morgen, ook eens gekeken wat ik nu totaal gereden heb, 15 ritjes in 3 maandeN :+
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:35:35 #272
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150537554
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Waar staat dat hij schade heeft gereden?

Wel een behoorlijke droeftoeter inderdaad :')
quote:
"Ik heb wel eens schade gereden, met een Audi A6. Ik wilde de parkeergarage uitrijden en nam de bocht te klein. Op dat moment wil je echt heel ver weg rijden en niet meer terug komen. Het moment dat je naar het hoofdkantoor moet bellen is wel vervelend, maar zij gaan er goed mee om: het kan altijd een keer gebeuren."
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:57:22 #273
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150538234
INB4 Drilboor, die sloopt ook Audi's
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150538912
morgen een tweecilinder Fiat naar Amersfoort rijden :P niet echt een kilometervreter, maar ach ik heb werk :D
pi_150539092
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef joppie_saus het volgende:

[..]


[..]

:') _O-
pi_150541993
Mooie reclame voor EW:

quote:
En dan nog wat Linus, als je zo stoer loopt te praten donder op ik zit 4x per week in de gym. Jij zult nooit bereiken wat ik heb bereikt met deze baan dus hou je smoel maar ff mooi
Nee, toch niet
pi_150542766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:44 schreef Solidberg het volgende:
Mooie reclame voor EW:

[..]

Ok, wie loopt er te trollen? :')

[ Bericht 4% gewijzigd door DrSnuggle op 11-03-2015 21:14:34 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:22:56 #278
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150544028
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Wie was dit trouwens? :P
pi_150547207
Vraag me af of EW zelfs nog bij de reacties gaat kijken. Zo'n werknemer wil je toch niet houden...
Nee, toch niet
pi_150547692
Iedereen kan daar reacties onder plaatsen he, wil niet perse zeggen dat hij het zelf daar heeft neergezet.
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:41:12 #281
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150548551
HAHAHA WIE WAS DIT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
أنا مغربي
pi_150549263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Solidberg het volgende:
Vraag me af of EW zelfs nog bij de reacties gaat kijken. Zo'n werknemer wil je toch niet houden...
Wat is er mis met EW?Slecht gelezen

[ Bericht 2% gewijzigd door Reistijdiger op 11-03-2015 23:14:46 ]
pi_150549682
quote:
5s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Reistijdiger het volgende:

[..]

Wat is er mis met EW?
Wat is er mis met jou?
pi_150549909
Die reacties _O-

Beetje jammer wel dat iedereen onder elke naam kan reageren. Kans nog best dat Hobie van de week een telefoontje krijgt na hij dacht een 'leuk' stukje geschreven te hebben
pi_150549963
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:00 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou?
Ik las het verkeerd :') nvm
pi_150554082
Morgenvroeg om 715 in Apeldoorn zijn voor een pc rit.

En ja, ik woon in Breda.
Nee.
pi_150554121
Hahah kut reacties jongens kom op _O- _O-
Zie!
pi_150554317
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:03 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgenvroeg om 715 in Apeldoorn zijn voor een pc rit.

En ja, ik woon in Breda.
glhf

Voor morgen maar hopen op een spoedje :o
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150554374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:22 schreef Sjouveur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Wie was dit trouwens? :P
Wie zit daar met mijn naam te trollen? :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150554393
Iemand heeft gereageerd als Amoeba, lullig :+
Zie!
  donderdag 12 maart 2015 @ 07:34:04 #291
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150555543
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:30 schreef johnson555 het volgende:
Iemand heeft gereageerd als Amoeba, lullig :+
Ik heb geen enkele reactie geplaatst trouwens.


Overigens wil ik even opmerken dat mijn das vandaag wel op de perfecte lengte hangt. :7

[ Bericht 14% gewijzigd door Amoeba op 12-03-2015 08:01:32 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150555746
Waarom draag je een stropdas?
  donderdag 12 maart 2015 @ 08:05:17 #293
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150555773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 08:02 schreef DrSnuggle het volgende:
Waarom draag je een stropdas?
Ik vind een stropdas onder een jasje niet zo boeiend, maar met alleen een overhemd vind ik het wel iets hebben. Alleen een overhemd is zo kaal. Daarnaast ben ik geen korpsbal. ( :r )

1. Ik vind het mooi.
2. Ik draag geen stropdas om bij een of ander clubje te horen.
3. Ik vind het stijlvol.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150557139
Ik vind je met alleen das en hemd eerder een bal dan met alleen een hemd :+

Op Grunn CS aan het wachten op de bus naar Assen om een Transit voor de vogelklant op te halen die naar Utrêg mag :) Daarna naar De Bilt voor een Berlingo die terug naar Grunn mag voor NL
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:48:18 #295
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150557463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:35 schreef underground1009 het volgende:
Ik vind je met alleen das en hemd eerder een bal dan met alleen een hemd :+

Op Grunn CS aan het wachten op de bus naar Assen om een Transit voor de vogelklant op te halen die naar Utrêg mag :) Daarna naar De Bilt voor een Berlingo die terug naar Grunn mag voor NL
Daarom zei ik ook dat ik niet een stropdas draag om bij zo'n clubje te horen.

Ik ben ook geen fan van zuipclubs, ik ben eerder een stoner.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150558171
Hmm, ik ben een korpsbal. :'(

al ben ik het er totaal niet mee eens, draag je een jasje, dan is een stropdas netjes, maar niet noodzakelijk. Draag je geen jasje, dan vind ik een stropdas al helemaal overbodig, alleen overhemd vind ik dan netter staan.

Daarbij zou ik nooit een stropdas dragen als het niet nodig is, bij werk is het verplicht, maar na werk gaat de stropdas los of af en bovenste knoopje open en ben ik maar weer een "korpsbal".
pi_150558613
Net op mijn stageadres iemand van AR even geholpen, die stond op de parkeerplaats te zoeken waar hij moest zijn. Herkenbaar probleem :7
pi_150560829
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:22 schreef yosander het volgende:

[..]

glhf

Voor morgen maar hopen op een spoedje :o
En die is er niet haha
pi_150560872
Mooi nieuwe voor moebs:

pi_150561325
Verrassend rustgevend, zo'n Transit die is gelimiteerd tot 110 km/u :P Netjes bij de Utrechtse vestiging van de vogelklant ingeleverd en inmiddels onderweg naar m'n ophaaladres voor de Berlingo naar Grunn :)
pi_150561822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef underground1009 het volgende:
Verrassend rustgevend, zo'n Transit die is gelimiteerd tot 110 km/u :P Netjes bij de Utrechtse vestiging van de vogelklant ingeleverd en inmiddels onderweg naar m'n ophaaladres voor de Berlingo naar Grunn :)
Zijn die gelimiteerd? Ik twijfelde tussen gelimiteerd of gewoon langzaam want ik had er vorige week eentje en daar kwam ik plankgas ook niet op de 120km/u.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')