abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:56:34 #1
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150317350



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-en

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 09-03-2015 13:01:40 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:06:31 #2
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150317648
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:31 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Weet niet eens zeker of ze daar in mijn gym blij van worden als alles onder het poeder zit..
Je moet het ook niet als strooizout gebruiken of als afbakening van je terratorium.

Men neemt een magnesium bal/blok/poeder. Plaatst dit in een plastic emmer of andere container. Breng het aan op je handen, wrijf het er in boven de emmer/container en ga niet lopen klappen als het op je vingers zit. En klaar ben je zonder te smeren.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:18:42 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150318059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:06 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Je moet het ook niet als strooizout gebruiken of als afbakening van je terratorium.

Men neemt een magnesium bal/blok/poeder. Plaatst dit in een plastic emmer of andere container. Breng het aan op je handen, wrijf het er in boven de emmer/container en ga niet lopen klappen als het op je vingers zit. En klaar ben je zonder te smeren.
Die klimballen werken het best. Geeft helemaal geen troep. Er blijft wat op de bar achter maarja.
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:33:32 #4
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_150318690
Er zit toch al genoeg bende aan die bar anyways. Volgens mij gaf liquid chalk ook nauwelijks bende volgens reddit. Zelf ook maar eens wat aan schaffen :D.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:34:37 #5
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150318735
Ik heb 2 klimballen voor 4,50 gehaald bij de decathlon, nog nooit wat over gehoord vanuit gym
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:40:17 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150318998
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:33 schreef Cataclyst het volgende:
Er zit toch al genoeg bende aan die bar anyways. Volgens mij gaf liquid chalk ook nauwelijks bende volgens reddit. Zelf ook maar eens wat aan schaffen :D.
Die liquid vind ik erg onprettig. Het wordt nogal kleverig op een gegeven moment.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:31:20 #7
69994 seto
-|||--------|||-
pi_150320784
Liquid vind ik ook niks, vind het ook heel smerig aanvoelen als ik de bar gebruik na iemand die met liquid chalk bezig is geweest :r
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_150320927
Gewoon grip strength kweken jongens, nee grapje. Bij 50% van de gyms in Nederland krijg je gezeik als je chalk of iets in die richting gebruikt.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:38:45 #9
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150320990
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon grip strength kweken jongens, nee grapje. Bij 50% van de gyms in Nederland krijg je gezeik als je chalk of iets in die richting gebruikt.
Hier (Spanje) staan er altijd een paar potten hier en daar in de sportschool. In NL, David Lloyd, weet ik eigenlijk niet of het wel of niet mag. Ik heb er nog nooit iets over gezien.
pi_150321326
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die klimballen werken het best. Geeft helemaal geen troep. Er blijft wat op de bar achter maarja.
Linkje daarnaar? Weet niet helemaal waar je op doelt. Zou wel fijn zijn.
pi_150321359
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon grip strength kweken jongens, nee grapje. Bij 50% van de gyms in Nederland krijg je gezeik als je chalk of iets in die richting gebruikt.
Ik heb een tijdje farmers walks etc gedaan. Een sterkere grip werkt helaas niet tegen zwetende handen. In het dagelijks leven heb ik er minder last van, het is voornamelijk bij inspanning.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:59:39 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:41:44 #13
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150322804
In mijn nieuwe gym staat standaard een bak met magnesium. Echt super nice.
Deathlift or Die.
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:43:45 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150322872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon grip strength kweken jongens, nee grapje. Bij 50% van de gyms in Nederland krijg je gezeik als je chalk of iets in die richting gebruikt.
In de meeste gyms mag het volgens de regels niet, maar doen ze niet moeilijk als je geen zooi maakt.
pi_150322925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

In de meeste gyms mag het volgens de regels niet, maar doen ze niet moeilijk als je geen zooi maakt.
Bedoel ook de fit4free's en dergelijke grote ketens, maar vaak zeggen ze er niets over idd.
pi_150325957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:45 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Bedoel ook de fit4free's en dergelijke grote ketens, maar vaak zeggen ze er niets over idd.
Ik train bij basic-fit, die gasten zijn nog te lui om achter hun desk vandaan te komen.

Altijd gedacht dat t een kut gym was, maar dat valt echt reuze mee. Op curlbrah tijdstippen is het wat druk, maar naast dat, alle apparatuur is er, en modern. Heel fijn squatrack, fijne plek om te deadliften. Er is niks wat ik er aan mis.
pi_150328199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik train bij basic-fit, die gasten zijn nog te lui om achter hun desk vandaan te komen.

Altijd gedacht dat t een kut gym was, maar dat valt echt reuze mee. Op curlbrah tijdstippen is het wat druk, maar naast dat, alle apparatuur is er, en modern. Heel fijn squatrack, fijne plek om te deadliften. Er is niks wat ik er aan mis.
Oh ik zit bij Fitland, op de Hexplaten na is alles prima.
pi_150351448
Ticket naar Snap City geboekt.
Afgelopen maandag met dl ging de laatste rep niet 100%. s' Avonds dacht ik nog gewoon spierpijn te voelen in m'n onderrug maar ondertussen is het nog steeds niet over.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:43:38 #19
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150352635
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:14 schreef Beach het volgende:
Ticket naar Snap City geboekt.
Afgelopen maandag met dl ging de laatste rep niet 100%. s' Avonds dacht ik nog gewoon spierpijn te voelen in m'n onderrug maar ondertussen is het nog steeds niet over.
Weekje totale rust houden.
Deathlift or Die.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:48:41 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150352823
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:14 schreef Beach het volgende:
Ticket naar Snap City geboekt.
Afgelopen maandag met dl ging de laatste rep niet 100%. s' Avonds dacht ik nog gewoon spierpijn te voelen in m'n onderrug maar ondertussen is het nog steeds niet over.
Rust inderdaad. Hoewel ik het een keer opgelost heb met lichte sitting cable rows. Iets schoot gewoon weer op de juiste plek.
pi_150353845
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik train bij basic-fit, die gasten zijn nog te lui om achter hun desk vandaan te komen.

Altijd gedacht dat t een kut gym was, maar dat valt echt reuze mee. Op curlbrah tijdstippen is het wat druk, maar naast dat, alle apparatuur is er, en modern. Heel fijn squatrack, fijne plek om te deadliften. Er is niks wat ik er aan mis.
Overdag is het nog best uit te houden vaak, maar ik vind een hardcore gym wel motiverender.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:48 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Oh ik zit bij Fitland, op de Hexplaten na is alles prima.
Ik vind Fitland nogal duur voor wat ze bieden. Ik weet niet waar je woont?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150355071
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:14 schreef Beach het volgende:
Ticket naar Snap City geboekt.
Afgelopen maandag met dl ging de laatste rep niet 100%. s' Avonds dacht ik nog gewoon spierpijn te voelen in m'n onderrug maar ondertussen is het nog steeds niet over.
Probeer ook te blijven lopen. Van stilzitten gaat het vaster zitten.

Voor de rest rust houden idd en warm houden.
pi_150357938
Ik ben nog even in dubio over welke training te doen vanavond. Ik heb nog steeds monsterlijke spierpijn in de hamstrings van afgelopen dinsdag :')

Vanavond staat LB2 (deadlift) op het programma, maar ben dus helemaal nog niet hersteld. Wellicht beter om UB2 te doen, maar dan zit ik met zondag en dinsdag weer met LB.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:07:44 #24
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_150358330
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:56 schreef Levitas het volgende:
Ik ben nog even in dubio over welke training te doen vanavond. Ik heb nog steeds monsterlijke spierpijn in de hamstrings van afgelopen dinsdag :')

Vanavond staat LB2 (deadlift) op het programma, maar ben dus helemaal nog niet hersteld. Wellicht beter om UB2 te doen, maar dan zit ik met zondag en dinsdag weer met LB.
Gewoon LB2 doen. Die spierpijn voel je niet meer na een goede warming up.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_150358794
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Overdag is het nog best uit te houden vaak, maar ik vind een hardcore gym wel motiverender.

[..]

Ik vind Fitland nogal duur voor wat ze bieden. Ik weet niet waar je woont?
De chicks bij basic fit zijn voor mij motiverend genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')