abonnement Unibet Coolblue
pi_150321731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef Morendo het volgende:
Joop moet de politiek in. Minister van Financiën lijkt me wel wat.
Joop is optimistisch en ambitieus, precies wat dit land nodig heeft.
pi_150322411
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Goedemorgen Paxcon, na dit seizoen stopt ie (officieel) als voorzitter.
Ja maar waarom staat hierboven dan al ex-voorzitter
pi_150322507
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja maar waarom staat hierboven dan al ex-voorzitter
Misschien bedoelen ze zijn andere functie als directeur van het managementteam.. Die heeft ie per 1 januari neergelegd. Geen idee, het is ook maar voetbalprimeur dus door een of andere Stijn geschreven waarschijnlijk.
pi_150322531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Misschien bedoelen ze zijn andere functie als directeur van het managementteam.. Die heeft ie per 1 januari neergelegd. Geen idee, het is ook maar voetbalprimeur dus door een of andere Stijn geschreven waarschijnlijk.
:D
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:38:33 #231
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150322686


Gelukkig scoort Joop buiten het veld nog wel.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_150322705
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig scoort Joop buiten het veld nog wel.
Daar is niks mis mee inderdaad
pi_150323293
http://fctwente.blog.nl/wallace/2015/03/05/wat-ne-gedoe
quote:
Wat ‘ne gedoe

De website Marktplaats.nl was gistermiddag tijdelijk overbelast en niet bereikbaar. Wilden teveel ontstemde Twente-spupporters tegelijk hun gevallen godheid Joop t.e.a.b. te koop aanbieden?

Mensmensmensmens, wat maken we plotseling wat mee met die club. van ons. Niet op het veld. Daar gebeurt al maanden geen ene flikker meer. Gras wil er niet groeien en de plaggen modder die overal rondslingeren komen uit de skyboxen zeilen, waar de gedemoraliseerde milities van Munsterman zware slag leveren met nieuwlichters van de menselijke maat. De kaviaar komt van rechts binnen vliegen, de krokante bitterbal slaat vanaf de linkerzijde in. Achter de schermen, noemen ze dat. Tussen de coulissen van de club heeft jarenlang de vuige leugen geregeerd. Supporters werden herhaaldelijk met kruiwagens vol kluiten drek het geknakte riet in gejaagd. En wat genoten ze ervan! Zo was het ook wel weer.

De verdiensten van Munsterman tellen amper meer, de collectieve toorn heeft zich allang tegen hem gekeerd. Het is wat dat betreft net de voetballerij; je bent zo goed als je laatste wedstrijd. De man die in 2004 redding bracht, zal nu zelf van het leeggeruimde toneel moeten verdwijnen alvorens redding mogelijk wordt. Een zekere dichter heeft daar ooit iets over gezegd. Dat het verkeerd gaan kan. Verkeren kan?

Tegen NAC, de carnavalsploeg uit Breda die hier al mankend een punt pakte, hoorde ik iemand de discussie over een toekomstig standbeeld voor onze vermoeide president af doen met ‘ik neem een schep oet de beerputte, gooi die tussen Boschker en NKufo in, en steek er een stok in met een bord met JOOP erop!’ Dat ging er goed in bij de – schaarse – omstanders. Het vak was voor zeker 40% leeg. Je hoeft tegenwoordig niet meer te vrezen dat je tegen iemand op loopt en daardoor een klotsend deel van je bier verknooit. Een teken aan de wand, heette dat jongstleden zaterdag al. We hadden op dat moment drie punten meer dan we vrijdag aanstaande zullen hebben…

Zo gaat het nog harder naar de kelder op an. Dit is geen gifbekker maar een emmer. Soept vedan a’j veur Twente bunt! Kloppen de boeken na de competitie nog steeds niet, dan komen er bij een volgend meetmoment nog eens 3 strafpunten overheen. Of wel zes, want volgens mij valt die maatregel van de licentiecommissie te vergelijken met een niet betaalde acceptgiro voor een verkeersovertreding. Trapsgewijs betaal je vervolgens percentueel meer… Veilig zijn we deswege nog lang niet. Dat weet u zelf inmiddels ook. Het duurde even, maar ook de blinde Joop-dwepers zien langzamerhand in dat ze zelf ook gegokt en verloren hebben. Alweer. Kan weleens gebeuren, maar zo vaak? Mail de LOI voor een cursus Mensenkennis. Voortaan ook beter je verstand gebruiken. Ruiz, die maakte ons kampioen. Nu niet meteen een tattoo van die jongen laten zetten. Gebruik je verstand.

FC Twente heeft de primeur, menschen. We zijn de eerste club in de Eredivisie die strafpunten opgelegd en daadwerkelijk afgetrokken krijgt. Daar hebben we dan bijna 50 jaar over moeten doen. Op de radio zei de nieuwe sterke man tegen wil en dank Van der Laan er dit van: Ik schaam mij ervoor.’ Gelukkig niet voor zijn worsten, die zijn onveranderd goed te vretten. Voor de strafpunten? Dat zijn krokodillentranen. Hij moet zich schamen dat hij zolang de andere kant op gekeken heeft toen zijn nimmer maat houdende maat Munsterman het geld over de kling joeg. Dat hij de smoezen en de glasharde leugens om Joop’s bestwil zwijgend verexcuseerde. Dat hij Joop niet veel eerder een halt heeft toegeroepen. Desnoods hardhandig. Met de voeste. Multimiljonairs die onder het genot een glas en een sigaar met de toekomst van de club speculeren. En die naar buiten uit jaar in jaar uit mooi weer spelen naar de media. Die de eigenste, duurbetalende supporters met schampere sneren en ginnegapperijtjes vernederen tijdens streng gecensureerde supportersavonden… Dat is dan je club, dat zijn de mensen die je op handen draagt, die je vertrouwen moet… Waar je de kromgesappelde poten voor in het vuur steken wilt. Je kunt net zo goed in een boerderijtje op de gasbel van Henk Kamp in Noordoost Groningen gaan zitten. Stront ben je en blijf je, of dacht je van niet?

Tukkers, de meesten, zijn evenwel nog steeds nuchter. Als Munsterman voorzitter van De Haag of Utrecht was geweest had hij beter zijn baard kunnen laten staan en via Turkije een snelle vluchtroute richting Islamitische Staat uit kunnen stippelen. Aboe Broedkip Al Munsterhammed. Nu mag hij terugkomen voor de wedstrijden, zegt zijn vriend Aldo. Van mij mag dat ook, maar voor elke wedstrijd wel een ton aftikken bij de SSU. En daarna telkens die ezelsoren op je kop zetten, Vak P in en dan een liedje zingen, twee rondjes betalen en na afloop de boel aanvegen. Zoals in verre, vroeger tijden in de papierhal van Tubantia. De cirkel is rond, rijmelde Van Gaal al.

In de oorlog zat de kerk altijd vol, bezwoer mijn grootvader lang geleden regelmatig. De oorlog die FC Twente momenteel voert met de vuurrode cijfers en het morsdode voetbal, die strijd zorgt ervoor dat bange aanhangers van de zieltogende club zich aan van alles gaan vastklampen dat nog een beetje als ‘positief opbeurend’ uitgelegd zou kunnen worden. De nieuwe verlosser heet opeens Gerald ‘met een el ‘van de Belt. Zijn sterke quotes in de kraante geven de menschen weer moed voor de toekomst. Gerald was in zijn functie van Cambuur-directeur al eens te gast in de Veste en kreeg daar een krokante bitterbal met wedstrijdvlag-prikkertje gepresenteerd. Jézus, dacht ‘met een el’, waar doen ze dat van, al die vlagprikkertjes, dit neigt naar kapitaalvernietiging… de decadentie!

Die arme man is wel gewend aan opruimen en saneren, maar dat je meteen in het peilloze diepe – vol Fukushima zeewater – wordt gedonderd om de talloze feilen van je ondergedoken voorloper te gaan nuanceren… Niet te benijden en we moesten nog maar even afwachten of hij geen zinloze strijd gaat leveren, want we kunnen ook zomaar kapot gaan, natuurlijk. Het Ei van Ko is alweer gepeld. Zeer waarschijnlijk loopt Munsterman door al dit gedoe zijn standbeeld wel mis. Dat kun je sneu vinden, maar wie er zuiver naar kijkt kan niet anders concluderen. Voor het verdienen van een standbeeld is onkreukbare integriteit vereist. Of een uitzonderlijke loopbaan, een oeuvre in brons gegoten. Joop verdient hooguit een buste. “Ja, van zijn onderlijf!“ joelt de vrij algemene opinie.

Jammer, maar helemaal zonder aandacht gaan we Joop ook niet door de gewelven met de loeiende verwarmingsbuizen van De Veste weg laten glippen. Als burgemeester van onze al even berooide citystad hebben we hem nu zeker niet nodig, dan zitten we zo naast Almelo in de wachtkamer van de Stadsbank. Maar in de Haagse politiek valt er eventueel nog wel wat te ritselen. Joop Munsterman zou best een bruikbare vervanger van VVD-brompot Ivo Opstelten kunnen zijn, die de Kamer weer over een schimmige onderwereldse deal schijnt te hebben voorgelogen. Dat moet onze Joop echt veel beter kunnen!

Enige nadeel is misschien dat de Haagse politici het liefst tot het bitterste eind op hun pluche blijven plakken, waar Joop het liefst zo snel mogelijk de benen neemt wanneer de tegenwind hem in in de haarlokken blaast. Puntje waar nog aan gewerkt moet worden. Enfin, hij redt zich maar. Moet wel lukken toch? Next.

Wallace
Geweldig stukje proza weer
pi_150324418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gebrek aan concurrentie is nooit goed. Kijk naar Ajax tussen 2011 en vandaag, om te janken.
Ja, want Bayern kan er niks van zonder concurrentie.
pi_150325874
Kaartjes voor de beker zijn binnen, was nauwelijks meer iets vrij! Wordt een gezellige boel.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:07:11 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150325934
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef Ties02 het volgende:
Kaartjes voor de beker zijn binnen, was nauwelijks meer iets vrij! Wordt een gezellige boel.
Geen spullen op het veld gooien graag.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_150325967
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Geen spullen op het veld gooien graag.
Bier?
pi_150326386
:')
Calibrations
pi_150327411
hahahahahahaa deel 181

echt een leuke TT

sportief dat drizzy hem laat staan :)
pi_150329458
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef Ties02 het volgende:
Kaartjes voor de beker zijn binnen, was nauwelijks meer iets vrij! Wordt een gezellige boel.
hier ook binnen, korte kant 2e ring (boven Vak P) gisteren allemaal al vol dus maar vakje naar rechts (richting) middenlijn gegaan :s) lijkt inderdaad een gezellige boel te worden ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_150329975
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef Moody het volgende:
Toch heb ik dit seizoen voor het eerst een lichte twijfel over het verlengen van mijn seizoenskaart.
Ik ga 'm ongetwijfeld wel weer verlengen, maar er knaagt ook wel iets. Voel me een beetje voor de gek gehouden ofzo. Lastig uit te leggen.
Ik kom even terug op een uitspraak van gisteren. Eigenlijk komt er nu een hele interessante periode aan die vergelijkbaar is met die van Feyenoord een paar jaar geleden. Terug naar de basis, veel jeugd en mouwen opstropen. Ik heb zo'n gevoel dat de komende 2 jaar beter/leuker worden dan de afgelopen 2 jaar. En tuurlijk ga ik mijn jaarkaart verlengen. What was I thinking :')

De huidige situatie past Twente beter dan de situatie van de afgelopen jaren. Ik denk ook dat de fans juist nu meer achter het team gaan staan.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_150330075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik kom even terug op een uitspraak van gisteren. Eigenlijk komt er nu een hele interessante periode aan die vergelijkbaar is met die van Feyenoord een paar jaar geleden. Terug naar de basis, veel jeugd en mouwen opstropen. Ik heb zo'n gevoel dat de komende 2 jaar beter/leuker worden dan de afgelopen 2 jaar. En tuurlijk ga ik mijn jaarkaart verlengen. What was I thinking :')

De huidige situatie past Twente beter dan de situatie van de afgelopen jaren. Ik denk ook dat de fans juist nu meer achter het team gaan staan.
Precies!
Dit gevoel merk ik bij steeds meer mensen om me heen, dat het uitvak voor morgen alweer bijna uitverkocht is zegt ook wel wat.

Twente boven alles _O_
pi_150330089
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik kom even terug op een uitspraak van gisteren. Eigenlijk komt er nu een hele interessante periode aan die vergelijkbaar is met die van Feyenoord een paar jaar geleden. Terug naar de basis, veel jeugd en mouwen opstropen. Ik heb zo'n gevoel dat de komende 2 jaar beter/leuker worden dan de afgelopen 2 jaar. En tuurlijk ga ik mijn jaarkaart verlengen. What was I thinking :')

De huidige situatie past Twente beter dan de situatie van de afgelopen jaren. Ik denk ook dat de fans juist nu meer achter het team gaan staan.
En Fred komt eraan. Net Feyenoord inderdaad.
pi_150330105
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En Fred komt eraan. Net Feyenoord inderdaad.
Je vergeet El Ahmadi nog even
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:24:06 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150330123
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En Fred komt eraan. Net Feyenoord inderdaad.
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_150330142
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je vergeet El Ahmadi nog even
Zou dat werkelijk?
pi_150330165
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En Fred komt eraan. Net Feyenoord inderdaad.
Fred is inderdaad een rasechte Feyenoorder.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_150330189
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Zou dat werkelijk?
Komt uit de Wesselerbrink hier in Enske, wil altijd nog terug naar de FC.
Heeft al aangekondigd te vertrekken als Fred ook gaat (nog niet waarheen uiteraard). Zou hem graag terugzien.
pi_150330202
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Zou dat werkelijk?
Het gerucht gaat dat Bruggink ook weer gaat voetballen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')