ik zie daarom heen nog een hoop vrije ruimte, die wil ik ook kunnen bouwen.. gewoon weer een gooi-rommel-over-de-rand service:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
25 tiles
(screen van GoT)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie daarom heen nog een hoop vrije ruimte, die wil ik ook kunnen bouwen.. gewoon weer een gooi-rommel-over-de-rand service:
[ afbeelding ]
je kan wel een bestaande map editen en van tevoren de snelwegen aanpassen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pfiew. Nog steeds matig want een echte snelweg is het niet maar daar hoop ik op dat mods dat kunnen fixen.
100 km2, net zo veel als de gemeente Utrechtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
25 tiles
(screen van GoT)
Kun je ze dan ook helemaal weghalen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef n8n het volgende:
[..]
je kan wel een bestaande map editen en van tevoren de snelwegen aanpassen.
je moet minimaal 1 uitgaande connectie hebben en 1 naar je start-tilequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kun je ze dan ook helemaal weghalen?
. Erg jammer. Waarom kunnen ze ons niet gewoon een lege tile geven?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef n8n het volgende:
[..]
je moet minimaal 1 uitgaande connectie hebben en 1 naar je start-tile
Hij is toch leeg? Hoe moet men anders naar je stad komen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
. Erg jammer. Waarom kunnen ze ons niet gewoon een lege tile geven?
omdat je uitgaande connecties nodig hebt voor je industrie en om de tegels heen zit nog leegte die niet bebouwd kan worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
. Erg jammer. Waarom kunnen ze ons niet gewoon een lege tile geven?
Net als in SC13 dus. Erg jammer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
omdat je uitgaande connecties nodig hebt voor je industrie en om de tegels heen zit nog leegte die niet bebouwd kan worden.
Je bent teveel in Simcity4 blijven hangenquote:
Is dat zo erg? Het blijft namelijk gewoon de gouden standaard.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent teveel in Simcity4 blijven hangen
Nope daar heb je wel gelijk in natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat zo erg? Het blijft namelijk gewoon de gouden standaard.
Beetje lame maar het werkt . Bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope daar heb je wel gelijk in natuurlijk
Oplossing zou zijn om een nieuwe map te maken en zelf 1 weg aan te leggen naar die start-tile. Heb je het alsnog zoals je zelf wil met als enige concessie die weg
Weet niet of je in de editor je start tile ook naar de zijkant kan verplaatsen. Maar dan hoef je maar een klein weggetje aan te leggen en met die 25tiles unlocked mod heb je de hele regio voor jezelf.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje lame maar het werkt . Bedankt voor de uitleg.
in 4 had je toch ook al die verplichte verbinding met de regio?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:43 schreef jogy het volgende:
Niet alles wat SC13 heeft gedaan was natuurlijk pure aids. Een verplichte verbinding is wel logisch verder.
Nee toch? Een verbinding met de regio had wel voordelen maar je kon het ook gewoon niet doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
in 4 had je toch ook al die verplichte verbinding met de regio?
ik dacht dat die ook verplicht was, maar het is wel een tijd geleden dat ik een gloednieuwe stad heb gespeeld..quote:Op zondag 8 maart 2015 00:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee toch? Een verbinding met de regio had wel voordelen maar je kon het ook gewoon niet doen.
Nope. Was niet verplicht maar had wel voordelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
in 4 had je toch ook al die verplichte verbinding met de regio?
binnen je stad van max 100km2 kan je ook helemaal los gaan. Hoeft maar 1 weg ergens je map in die je—weliswaar van te voren—zelf aan kan leggen waar je wilt.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Was niet verplicht maar had wel voordelen.
Mijn voornaamste klacht is dat ik een snelweg aanleggen een essentieel onderdeel van traffic management vind in de latere stadia.
Het grote voordeel van dit spel is wel dat je geen gezeik hebt met een snelweg die volloopt zonder dat je er iets tegen kan doen . Dat vond ik zo kut bij sc13, het was gewoon totaal kansloos.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Was niet verplicht maar had wel voordelen.
Mijn voornaamste klacht is dat ik een snelweg aanleggen een essentieel onderdeel van traffic management vind in de latere stadia.
sim city was wel te handelen maar veel te kleinquote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Het grote voordeel van dit spel is wel dat je geen gezeik hebt met een snelweg die volloopt zonder dat je er iets tegen kan doen . Dat vond ik zo kut bij sc13, het was gewoon totaal kansloos.
Hoe groter hoe beter zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef n8n het volgende:
[..]
binnen je stad van max 100km2 kan je ook helemaal los gaan. Hoeft maar 1 weg ergens je map in die je—weliswaar van te voren—zelf aan kan leggen waar je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |