abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2015 @ 00:09:16 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150269705
Dit topic is voor iedereen die overweegt om een examentraining te volgen, of het wilt doen maar twijfelt over de locatie. Bespreek met ervaringsdeskundigen de verschillende opties of laat anderen weten waarom jouw examentraining zo goed geholpen heeft, of juist niet.

Landelijk (Utrecht)
Nationale Examentraining
Studiekring

Lokaal (Meerdere locaties)
Luzac Examentraining
Bijlesnetwerk
Lyceo
Universiteit Leiden
Rijksuniversiteit Groningen
Erasmus Examentraining
Studo (Nijmegen)

Deze lijst kan altijd nog bijgevuld worden met andere examentrainingen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150815732
Vorig jaar heb ik examentraining gevolgd bij Bijlesnetwerk, maar ik ben vorig jaar helaas blijven zitten. Examentraining vond ik niet zo goed gaan.

Zaterdag een examentraining gevolgd van Lyceo en dat is mij best goed bevallen. Ik hb een examentraining biologie gevolgd in Amsterdam. In mei krijg ik ook nog op mijn school een examentraining van Lyceo. Wat ik top vind aan Lyceo is dat je aan het einde examenbundels mee krijg, die vind ik erg nuttig. Ook kon de docent goed uitleggen
pi_151489098
Iemand ervaring met erasmus examentraining? Wil een taal gaan volgen daar (Engels)
pi_152396781
Ik heb examentraining gedaan bij de universiteit van Leiden, dit vond ik veel helpen!
De 'docenten' die zijn rond de 20 jaar en hebben het vak wat zij geven afgerond met een 8 of hoger en studeren zelf ook iets in de trant van het vak wat ze geven.
Ik merkte vooral dat ze erg gefocust zijn op je zelfvertrouwen opbouwen. Je krijgt vaak te horen dat je het goed hebt gedaan, ookal is je antwoord uit de lucht komen vallen en slaat het echt nergens op. Voor je onderbouwing krijg je vaak schouderklopjes en ze zullen nooit zeggen dat je het fout doet.

Ik ben weliswaar geslaagd voor mijn vwo vorig jaar, maar heb bij het examen van biologie toch nog lekker bij mijn buurman gekeken. je weet het nooit zeker hè..

de 3 dagen van 8 tot 10 op school zitten vallen enorm mee! ik kan soms in de les geen 60 minuten mijn ogen open houden, maar bij de examentraining heb ik niemand zien slapen! ookal was ik bijzonder moe bij de aanvang van de training, heb ik goed kunnen opletten.

ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

groetjes

p.s over Lyceo en Luzac (die 1-dags trainingen aanbieden volgensmij) hoor ik hele slechte dingen. In 1 dag kan je nooit alle stof beheersen en volgen. slecht plan.
pi_152847962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:20 schreef marittaxx het volgende:
Ik heb examentraining gedaan bij de universiteit van Leiden, dit vond ik veel helpen!
De 'docenten' die zijn rond de 20 jaar en hebben het vak wat zij geven afgerond met een 8 of hoger en studeren zelf ook iets in de trant van het vak wat ze geven.
Ik merkte vooral dat ze erg gefocust zijn op je zelfvertrouwen opbouwen. Je krijgt vaak te horen dat je het goed hebt gedaan, ookal is je antwoord uit de lucht komen vallen en slaat het echt nergens op. Voor je onderbouwing krijg je vaak schouderklopjes en ze zullen nooit zeggen dat je het fout doet.

Ik ben weliswaar geslaagd voor mijn vwo vorig jaar, maar heb bij het examen van biologie toch nog lekker bij mijn buurman gekeken. je weet het nooit zeker hè..

de 3 dagen van 8 tot 10 op school zitten vallen enorm mee! ik kan soms in de les geen 60 minuten mijn ogen open houden, maar bij de examentraining heb ik niemand zien slapen! ookal was ik bijzonder moe bij de aanvang van de training, heb ik goed kunnen opletten.

ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

groetjes

p.s over Lyceo en Luzac (die 1-dags trainingen aanbieden volgensmij) hoor ik hele slechte dingen. In 1 dag kan je nooit alle stof beheersen en volgen. slecht plan.
Ben van plan om dit weekend naar Lyceo te gaan, duurt 2/3 dagen
pi_153465648
Kan ook online - en gratis!

[ Bericht 64% gewijzigd door Nattekat op 12-06-2015 12:06:50 ]
pi_161525105
Tegenwoordig zijn er ook examentrainingen op papier! Bij Examenproof bijvoorbeeld wordt dezelfde stof behandeld als bij normale en het is heel goedkoop!
  Moderator woensdag 10 mei 2017 @ 07:30:43 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170820959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Harry_B17 het volgende:
Wat ik top vind aan Lyceo is dat je aan het einde examenbundels mee krijg, die vind ik erg nuttig.
In Examenbundels staat niet meer dan examens en antwoorden toch? Tenminste wat ik me ervan herinner.

Examens staan ook "gewoon" online.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171339407
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 07:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In Examenbundels staat niet meer dan examens en antwoorden toch? Tenminste wat ik me ervan herinner.

Examens staan ook "gewoon" online.
Bij de bèta vakken staan in de examenbundels de examenvragen gesorteerd op onderwerp en dit is vaak erg handig, ook voor je SE.
Verstand is de wiskunde van het gevoel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')