abonnement Unibet Coolblue
pi_151232381
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:31 schreef drGoeroe het volgende:
Vandaag begonnen aan Bloodline, nieuwe original van Netflix. Eerste episode was zeer interessant, ga zeker verder kijken.
Same here
Jusqu'ici tout va bien...
pi_151247139
Bloodline nu helemaal afgekeken... TOPserie, enorm van genoten! _O_
Tails tell tales
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:34:50 #153
206322 Seam
Pillz-E
pi_151247524
Na het einde van de eerste aflevering ben ik wel benieuwd. Wel echt een serie om laat in de avond te kijken met een glas wijn of whisky.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 1 april 2015 @ 00:27:46 #154
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_151248843
Bloodline ook afgekeken. Mooie serie: beelden en verhaal.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_151253026
Ben nog niet door aflevering 1 gekomen van Bloodline, binnenkort maar eens opnieuw proberen.

Vind momenteel Soprano's interessanter.

Wel jammer hoor, weer zo'n directe Bingewatch serie en je ziet meteen dat er ook geen discussie topic over komt.
pi_151254759
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:30 schreef JDx het volgende:
Ben nog niet door aflevering 1 gekomen van Bloodline, binnenkort maar eens opnieuw proberen.

Vind momenteel Soprano's interessanter.

Wel jammer hoor, weer zo'n directe Bingewatch serie en je ziet meteen dat er ook geen discussie topic over komt.
Ach, ik vind dat er ook voordelen aan zitten, maar dit is wel een nadeel idd. Ik wil op zich (alsnog) wel een topic voor Bloodline aanmaken, maar -met name hierdoor- zal de animo dan niet erg groot zijn?

Weet iemand hier hoe je die grijs gearceerde tekst krijgt (waarmee "USA" e.d. voor een titel staan aangegeven)?
Tails tell tales
pi_151255224
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ach, ik vind dat er ook voordelen aan zitten, maar dit is wel een nadeel idd. Ik wil op zich (alsnog) wel een topic voor Bloodline aanmaken, maar -met name hierdoor- zal de animo dan niet erg groot zijn?

Weet iemand hier hoe je die grijs gearceerde tekst krijgt (waarmee "USA" e.d. voor een titel staan aangegeven)?
[USA] Titel

Maar die topics werken niet ivm spoilers, iemand kan alles al vanaf dag 1 gezien hebben.
pi_151255300
Wellicht kan je bij series die in 1x uit komen iets maken als:

[USA][BINGE] Bloodline

Zodat mensen weten dat het napraten is over het hele seizoen, inclusief spoilers.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:03:01 #159
236046 NotYou
tigerblood
pi_151255543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:57 schreef JDx het volgende:
Wellicht kan je bij series die in 1x uit komen iets maken als:

[USA][BINGE] Bloodline

Zodat mensen weten dat het napraten is over het hele seizoen, inclusief spoilers.
Het woord "binge" alleen zou mij nou niet direct zeggen dat een volledig seizoen besproken wordt, tenzij dat vooraf ergens afgesproken is.

Probleem is volgens mij meer dat iedereen wil bespreken wat hij zojuist gezien heeft en dat, dat bij dit soort series voor iedereen verschillend is. Nodigt bepaalt niet uit tot discussie.

Wat mij handiger lijkt is topicbundels: als topicreeksen maar dan met een vast aantal topics gelijk aan het aantal episodes. Topics niet individueel weergegeven in het subforum, enkel als bundel. (Eventueel in het subforumoverzicht klikbaar om 'uit te klappen'/een lijst van subtopics te tonen.)

Een andere oplossing om toch al kijkende zo'n serie te kunnen bespreken lijkt me een lastig verhaal worden :P En ik zie dit niet direct (of uberhaupt) gebeuren. *O*

[ Bericht 37% gewijzigd door NotYou op 01-04-2015 11:11:19 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_151255795
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het woord "binge" alleen zou mij nou niet direct zeggen dat een volledig seizoen besproken wordt, tenzij dat vooraf ergens afgesproken is.
Nja, daar zullen mensen aan moeten wennen, net als de ongeschreven regel dat er spoilers staan in gewone topics.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:13:10 #161
236046 NotYou
tigerblood
pi_151255915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Nja, daar zullen mensen aan moeten wennen, net als de ongeschreven regel dat er spoilers staan in gewone topics.
Euh, dat alles besproken mag worden nadat een episode uitgezonden is in de vermelde regio is logisch. Dat begrijp je - als het goed is - dus wel direct.
Je suis Charlie Sheen
pi_151257146
Er zijn meer dan genoeg topics voor Netflix series. Daar is het gebruikelijk dat je tot een x aantal weken/maanden na release aangeeft over welke ep je het hebt boven een spoilertag.

SPOILER: Ep 9
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151257189
Nou, ik heb toch maar een topic aangemaakt en dan op deze manier: TV / [Netflix] [All episodes!] Bloodline

Bedenk me (nu net na invoeren :'( ) dat het op deze manier alleen niet handig is t.o.v. het algemene Netflix topic... iemand ideeën?
Tails tell tales
pi_151257380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:54 schreef JDx het volgende:

[..]

[USA] Titel

Maar die topics werken niet ivm spoilers, iemand kan alles al vanaf dag 1 gezien hebben.
Wist niet dat het zo makkelijk was... bedankt. ^O^

Nee, ik begrijp het probleem (vandaar dat ik denk dat de animo ook niet groot zal zijn), maar vond toch dat deze serie wel een topic verdiende. Ik zie wel hoe het uitpakt.

quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het woord "binge" alleen zou mij nou niet direct zeggen dat een volledig seizoen besproken wordt, tenzij dat vooraf ergens afgesproken is.


Probleem is volgens mij meer dat iedereen wil bespreken wat hij zojuist gezien heeft en dat, dat bij dit soort series voor iedereen verschillend is. Nodigt bepaalt niet uit tot discussie.

Wat mij handiger lijkt is topicbundels: als topicreeksen maar dan met een vast aantal topics gelijk aan het aantal episodes. Topics niet individueel weergegeven in het subforum, enkel als bundel. (Eventueel in het subforumoverzicht klikbaar om 'uit te klappen'/een lijst van subtopics te tonen.)

Een andere oplossing om toch al kijkende zo'n serie te kunnen bespreken lijkt me een lastig verhaal worden :P En ik zie dit niet direct (of uberhaupt) gebeuren. *O*
Vond ik ook niet, dus vandaar dat ik er "all episodes" van heb gemaakt, al maakt dat het één en ander misschien nog niet heel duidelijk. :')

Het topic wat ik nu heb aangemaakt is slechts bedoeld voor mensen die de serie al helemaal hebben gezien en daar nog over willen napraten. Een topic wat onderverdeeld is in episodes kan misschien ook, maar dat moet iemand anders maar aanmaken dan. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:48 schreef Jeroen38 het volgende:
Er zijn meer dan genoeg topics voor Netflix series. Daar is het gebruikelijk dat je tot een x aantal weken/maanden na release aangeeft over welke ep je het hebt boven een spoilertag.

SPOILER: Ep 9
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit zelf nog niet zo gezien, eigenlijk... Lijkt me zo op het eerste gezicht ook niet heel prettig posten/lezen...

[ Bericht 35% gewijzigd door Forbry op 01-04-2015 12:04:43 ]
Tails tell tales
pi_151257676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:59 schreef Forbry het volgende:

Ik heb dit zelf nog niet zo gezien, eigenlijk... Lijkt me zo op het eerste gezicht ook niet heel prettig posten/lezen...
Het is niet ideaal nee. Als je toch gaat bingewatchen kan je net zo goed tot het einde wachten met de discussie imo. Dat heb ik tenminste. Kan me ook wel voorstellen dat je bij bijv House of cards tussendoor wat meer te bespreken hebt.
pi_151258031
[NETFLIX] is ook niet erg handig, die hebben ook series die per episode uitgezonden worden en je hebt ook bijvoorbeeld Amazon die series in 1x uitbrengt.

Moet gewoon iets nieuws voor komen haha.
pi_151258241
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:10 schreef Jeroen38 het volgende:

[..]

Het is niet ideaal nee. Als je toch gaat bingewatchen kan je net zo goed tot het einde wachten met de discussie imo. Dat heb ik tenminste. Kan me ook wel voorstellen dat je bij bijv House of cards tussendoor wat meer te bespreken hebt.
Ja, dat heb ik zelf dus ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:21 schreef JDx het volgende:
[NETFLIX] is ook niet erg handig, die hebben ook series die per episode uitgezonden worden en je hebt ook bijvoorbeeld Amazon die series in 1x uitbrengt.

Moet gewoon iets nieuws voor komen haha.
Nee, maar vandaar dat ik er nog "all episodes" achter heb gezet (Mod Mike heeft "Netflix" al veranderd in Netflix Original om verwarring met het algemene Netflix topic te voorkomen).
Tails tell tales
pi_151259543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:27 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik zelf dus ook.

[..]

Nee, maar vandaar dat ik er nog "all episodes" achter heb gezet (Mod Mike heeft "Netflix" al veranderd in Netflix Original om verwarring met het algemene Netflix topic te voorkomen).
Maar je Bosch bijvoorbeeld was een AMAZON ORIGINAL
pi_151259798
Lekker boeiend dit :')
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 19:47:01 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_151273008
Weer on topic dan maar? Ik zat laatst nog te 'zeuren' dat er geen goeie scifi series meer uitkomen. En nu zie ik dit voorbijkomen _O_ OK het is animatie maar dan nog, nostalgie en alles.

Thunderbirds Are Go! (TV Series 2015– ) - IMDb
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 1 april 2015 @ 19:58:41 #171
236046 NotYou
tigerblood
pi_151273417
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
Weer on topic dan maar? Ik zat laatst nog te 'zeuren' dat er geen goeie scifi series meer uitkomen. En nu zie ik dit voorbijkomen _O_ OK het is animatie maar dan nog, nostalgie en alles.

Thunderbirds Are Go! (TV Series 2015– ) - IMDb
Leek tof tot de characters in beeld kwamen en het eruit blijkt te zien als goedkope jaren 90/2000 computeranimatie. :')

Beetje dit idee:

Arme kinderen van tegenwoordig. ;(
Je suis Charlie Sheen
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 20:01:22 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_151273536
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

Leek tof tot de characters in beeld kwamen en het eruit blijkt te zien als goedkope jaren 90/2000 computeranimatie. :')

Beetje dit idee:

Arme kinderen van tegenwoordig. ;(
Wel met precies hetzelfde 'Thunderbirds are go' En het five four three...

Die poppetjes neem ik wel op de koop toe. Ziet er iig beter uit dan destijds met de touwtjes :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151305988
the last man on earth _O-
pi_151328317
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:17 schreef redboyke het volgende:
the last man on earth _O-
Vind je het nog steeds leuk? In het topic is bijna iedereen afgehaakt na een aantal eps.

Kijkcijfers zijn ook niet super. Net als iZombie trouwens.

Fresh off the Boat daarintegen _O_ _O- _O_
pi_151328659
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:21 schreef JDx het volgende:

[..]

Vind je het nog steeds leuk? In het topic is bijna iedereen afgehaakt na een aantal eps.

Kijkcijfers zijn ook niet super. Net als iZombie trouwens.

Fresh off the Boat daarintegen _O_ _O- _O_
fresh of the boat is slecht! dan heb ik liever the goldbergs ofzo :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')