abonnement Unibet Coolblue
pi_173728690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:34 schreef Deckard het volgende:
het huidige zwakke seizoen.
:')

Verder niet gelezen..
nee, jij dan!
pi_173728707
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:34 schreef Deckard het volgende:
Wat was er zo geweldig aan? Grappen waren leuk hoor (alhoewel ik die incest grap niet snap), maar die Evil Morty zag iedereen toch van ver af aan komen? Net zoals 'Simple Ricks' wat gewoon puur gejat is als verhaallijn van andere bekendere films en series.
Niets mis mee omdat de uitvoering goed gedaan is van het jatten, maar qua Rick en Morty niet echt boven het niveau uit steekt van het huidige zwakke seizoen.
je snapt veel grappen gewoon niet.
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 11:48:17 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173728742
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:23 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

''Whats that Rick?"
''Thats our enslaver Morty, he bought us Morty (Burp). He will keep us in his cage, feeding us corn and what not. We have to escape morty! Grab me that water bottle Morty!''
''Aw Geez Rick, I don't know, i, i, im quite fine here on this stick...''
:D _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173728816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:34 schreef Deckard het volgende:
Wat was er zo geweldig aan? Grappen waren leuk hoor (alhoewel ik die incest grap niet snap), maar die Evil Morty zag iedereen toch van ver af aan komen? Net zoals 'Simple Ricks' wat gewoon puur gejat is als verhaallijn van andere bekendere films en series.
Niets mis mee omdat de uitvoering goed gedaan is van het jatten, maar qua Rick en Morty niet echt boven het niveau uit steekt van het huidige zwakke seizoen.
Niet begrijpen dat simple ricks de huidige staat van de citadel vertegenwoordigd.

Op dit moment begrijpen maar 2 mensen dit: Evil Morty en onze Rick
pi_173729344
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:44 schreef tailfox het volgende:

[..]

je snapt veel grappen gewoon niet.
De grappen zijn niet echt wat Rick en Morty goed maken. De meeste grappen zijn sowieso heel erg flauw en typisch Amerikaans.
pi_173729456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:32 schreef Deckard het volgende:

[..]

De grappen zijn niet echt wat Rick en Morty goed maken. De meeste grappen zijn sowieso heel erg flauw en typisch Amerikaans.
Ik denk dat je dingen zoekt die niet bij deze show passen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173729463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Niet begrijpen dat simple ricks de huidige staat van de citadel vertegenwoordigd.

Op dit moment begrijpen maar 2 mensen dit: Evil Morty en onze Rick
Dat is toch logisch? Alleen de Rick en Morty's die niet zo geniaal zijn zijn op de citadel. Alle andere ontelbare andere Rick en Mortys huisvesten daar niet. Er zijn nog een boel andere ontelbare citadels die ook in dezelfde staat zijn. En ook een boel andere citadels waar de boel wel ontzettend floriseert en goed verloopt.
Het kan zijn dat degene Rick en Morty die meehelpt aan de opbouw van de citadel niet de citadel is die we zien in deze aflevering.

Niet alleen de Rick en Morty die dit programma volgt, maar er zijn zat andere Ricks en Mortys die dit weten.
pi_173729499
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik denk dat je dingen zoekt die niet bij deze show passen.
Of jij snapt niet dat de grappen juist iets toevoegen, omdat ze nogal puberaal zijn. Op zichzelf staand zijn ze niet leuk, maar bij zoiets als dit voegt het juist iets toe.
pi_173729523
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:41 schreef Deckard het volgende:

[..]

Of jij snapt niet dat de grappen juist iets toevoegen, omdat ze nogal puberaal zijn. Op zichzelf staand zijn ze niet leuk, maar bij zoiets als dit voegt het juist iets toe.
Dit is het donkerste seizoen momenteel, waarbij juist de grappen zorgen voor een beetje luchtigheid. Puberaal of niet. Snap niet dat je dit het minste seizoen vindt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173729640
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dit is het donkerste seizoen momenteel, waarbij juist de grappen zorgen voor een beetje luchtigheid. Puberaal of niet. Snap niet dat je dit het minste seizoen vindt.
Dat ligt niet aan de grappen, maar aan de nieuwe blik aan schrijvers die gekozen hebben voor iets wat minder tot de verbeelding spreekt.

Dat 'schwifty' gedoe uit eerdere seizoenen is zo ontzettend slecht, maar ook de bedoeling vanwege de absurdheid. Net zoals die Oosteuropese saus van de McDonalds. In context werkt het. Maar het krijgt een hoog Borat 'is nice' gehalte daar buiten.

Donker is het niet als je het vergelijkt met Bojack Horseman.
pi_173729996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:51 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de grappen, maar aan de nieuwe blik aan schrijvers die gekozen hebben voor iets wat minder tot de verbeelding spreekt.

Dat 'schwifty' gedoe uit eerdere seizoenen is zo ontzettend slecht, maar ook de bedoeling vanwege de absurdheid. Net zoals die Oosteuropese saus van de McDonalds. In context werkt het. Maar het krijgt een hoog Borat 'is nice' gehalte daar buiten.

Donker is het niet als je het vergelijkt met Bojack Horseman.
Het aantal miskraamgrappen lag inderdaad wel hoog afgelopen seizoen bij Bojack ja, maar dat is ook niet donker als je het vergelijkt met Melancholia.

Dit seizoen is juist donkerder dan vorige, mede dankzij de scheiding van Beth en Jerry. Niets mis met de grappendichtheid en hun niveau imho. Vind het tot dusverre juist allemaal steengoed. Maar ieder zijn feestje natuurlijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173730185
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het aantal miskraamgrappen lag inderdaad wel hoog afgelopen seizoen bij Bojack ja, maar dat is ook niet donker als je het vergelijkt met Melancholia.

Dit seizoen is juist donkerder dan vorige, mede dankzij de scheiding van Beth en Jerry. Niets mis met de grappendichtheid en hun niveau imho. Vind het tot dusverre juist allemaal steengoed. Maar ieder zijn feestje natuurlijk.
ik vind juist in dit seuzoen het tot leven komen.
pi_173730197
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:25 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik vind juist in dit seuzoen het tot leven komen.
Precies, karakters worden verder uitgediept. Goed gedaan allemaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173730210
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:51 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de grappen, maar aan de nieuwe blik aan schrijvers die gekozen hebben voor iets wat minder tot de verbeelding spreekt.

Dat 'schwifty' gedoe uit eerdere seizoenen is zo ontzettend slecht, maar ook de bedoeling vanwege de absurdheid. Net zoals die Oosteuropese saus van de McDonalds. In context werkt het. Maar het krijgt een hoog Borat 'is nice' gehalte daar buiten.

Donker is het niet als je het vergelijkt met Bojack Horseman.
Get Swifty is een hit en Szechuan sauce is Chinees.
wooblabalurg
pi_173730232
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Precies, karakters worden verder uitgediept. Goed gedaan allemaal.
Jerry krijgt een persona,
Rick wat meer een hart.
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:39:08 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173730360
Door het absurdisme lijkt het volgens mij alsof er een diepere boodschap in verweven is met maatschappelijke aanklachten gepropt in een humoristische tekenfilm.

Volgens mij is het absurdisme gewoon het hele pakket en is alles wat je er verder achter lijkt te zien een reflectie van je eigen brainfarts.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173730417
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:39 schreef jogy het volgende:
Door het absurdisme lijkt het volgens mij alsof er een diepere boodschap in verweven is met maatschappelijke aanklachten gepropt in een humoristische tekenfilm.

Volgens mij is het absurdisme gewoon het hele pakket en is alles wat je er verder achter lijkt te zien een reflectie van je eigen brainfarts.
Bij de laatste aflevering had ik blijkbaar aardig wat brainfarts.
wooblabalurg
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:18:01 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173730939
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bij de laatste aflevering had ik blijkbaar aardig wat brainfarts.
Ik ook! Alleen heb ik niet echt het idee dat de makers ervan dat ook hebben. Er zijn wel een paar rode lijnen in de serie en echt oppervlakkig als bijvoorbeeld Family guy is het ook niet (Die zijn gewoon helemaal random) maar het is volgens mij ook weer niet dat het een serie is met 5 diepere lagen waar filosofen nog jaren over debateren, of wel maar dan liggen de makers in een breuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173730983
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ook! Alleen heb ik niet echt het idee dat de makers ervan dat ook hebben. Er zijn wel een paar rode lijnen in de serie en echt oppervlakkig als bijvoorbeeld Family guy is het ook niet (Die zijn gewoon helemaal random) maar het is volgens mij ook weer niet dat het een serie is met 5 diepere lagen waar filosofen nog jaren over debateren, of wel maar dan liggen de makers in een breuk.
Ik denk dat ze maatschappelijk relevante themas iig niet schuwen en daar vrolijk in blijven roeren tot het absurd genoeg is.

Bijv "Its the same old thing, Rick's killing Morty's" :D
wooblabalurg
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:23:28 #300
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_173731025
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:38 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Alleen de Rick en Morty's die niet zo geniaal zijn zijn op de citadel. Alle andere ontelbare andere Rick en Mortys huisvesten daar niet. Er zijn nog een boel andere ontelbare citadels die ook in dezelfde staat zijn. En ook een boel andere citadels waar de boel wel ontzettend floriseert en goed verloopt.
Het kan zijn dat degene Rick en Morty die meehelpt aan de opbouw van de citadel niet de citadel is die we zien in deze aflevering.

Niet alleen de Rick en Morty die dit programma volgt, maar er zijn zat andere Ricks en Mortys die dit weten.
Ik weiger er zo diep overna te denken, maar dit is wel plausibel natuurlijk. Ik laat me gewoon vermaken, en dat werkt goed.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_173731077
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het aantal miskraamgrappen lag inderdaad wel hoog afgelopen seizoen bij Bojack ja, maar dat is ook niet donker als je het vergelijkt met Melancholia.
Je doet alsof de vorige seizoenen heel luchtig waren. Alsof jezelf begraven uit een andere dimensie en weten dat je hier niet hoort zo luchtig is.

quote:
Dit seizoen is juist donkerder dan vorige, mede dankzij de scheiding van Beth en Jerry.
Maar vorig seizoenen was het al nooit stabiel, er is niets nieuws daar aan en ze zijn nog niet gescheiden.

quote:
Niets mis met de grappendichtheid en hun niveau imho. Vind het tot dusverre juist allemaal steengoed. Maar ieder zijn feestje natuurlijk.
Ik heb niks gezegd over de grappendichtheid. Alleen dat de grappen binnen de context leuk zijn maar ver daar buiten totaal zwakzinnig als je weer iemand 'picklerick' roept. Dat is een hoog Borat 'my wife' gehalte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')