abonnement Unibet Coolblue
pi_150243660
Leuke uitzending gister. Dat TV kantine fragmentje was echt zeer triest trouwens, dat mensen daarnaar kunnen kijken. :')
pi_150244952
René wilde net iets te graag iets enorm hilarisch zien in iets wat eigenlijk vrij matig en niet-grappig was.
pi_150245316
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke uitzending gister. Dat TV kantine fragmentje was echt zeer triest trouwens, dat mensen daarnaar kunnen kijken. :')
Oh, vond ik niet. Zowel Rutten als Van der Meyden werden best goed gepersifleerd. Ik vind eigenlijk dat de TV Kantine dat sowieso toch echt wel heel aardig doet. Het is geen diepgaande materie dat ze doen, maar ze weten het toch best goed neer te zetten.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:54:37 #254
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_150249508
Het was op zich geen slechte persiflage maar het was gewoon niet grappig. Dat is altijd zo met de TV kantine.
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:43:18 #255
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_150251065
Vd Meyde vond ik vrij grappig, Rutten was inderdaad niet zo geweldig.
Bedankt Hans.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:09:54 #256
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150252011
Nadat Wilfred met Jan Kooyemans heulde in zijn BNR programma, moet hij natuurlijk hier op zijn nummer gezet worden:

pi_150252292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef Perico het volgende:
Nadat Wilfred met Jan Kooyemans heulde in zijn BNR programma, moet hij natuurlijk hier op zijn nummer gezet worden:

Typisch hoe we er hier in Nederland een triest jankitem over gaan maken terwijl dit in Amerika (bij Jimmy Kimmel) echt hilarisch is.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:19:45 #258
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150252373
Ja helemaal eensch, die beroemdheden bij Kimmel hebben er plezier in. Hier leest Kooyemans voor dat een meisje hem een nare lul vindt. Nog nooit zoiets terechts gelezen.

Dan is Johan de ueber cyber bully dan.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:23:17 #259
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_150252471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:19 schreef Perico het volgende:
Ja helemaal eensch, die beroemdheden bij Kimmel hebben er plezier in. Hier leest Kooyemans voor dat een meisje hem een nare lul vindt. Nog nooit zoiets terechts gelezen.

Dan is Johan de ueber cyber bully dan.
Johan Derksen _O_

  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:25:05 #260
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_150252537
VI kan beter ophouden
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_150252697
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja joh, GM? Of hoe heet die gozer? Nu hij geen mod is kan je hem gelukkig regelmatig een koek geven zonder dat je bang hoeft te zijn dat je -geroyeerd- wordt. Werd helemaal gek van die gozer man.
Dat is René_de_echte.

Heeft laatst nog een vocaroo ingesproken.
  Forum Admin dinsdag 3 maart 2015 @ 16:30:53 #262
35723 crew  GGMM
pi_150252747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat is René_de_echte.

Heeft laatst nog een vocaroo ingesproken.
Ik heb een vraag gesteld in het feedback-topic.. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:31:38 #263
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_150252786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef Perico het volgende:
Nadat Wilfred met Jan Kooyemans heulde in zijn BNR programma, moet hij natuurlijk hier op zijn nummer gezet worden:

We hebben het hier over het fenomeen ''Cyberpesten''

1) Carice van Houten wordt vergeleken met Ushi vanwege haar tanden. Dat is de mening van een persoon. Totaal niks aan de hand en al helemaal niet pesten.

2) Dotan, oproepen om hem te haten is een beetje dubieus te noemen. Maar zijn muziek eentonig vinden is ook een mening.

3) Eman, helemaal sneu. Men klaagt over de personage die hij speelt, niet over de acteur zelf.

4) Victoria Koblenko. Is gewoon een lekker wijf, maar dat geheel terzijde.''Venuft Gespeende TV Hoer'' is absoluut beledigend.

5) Jan Kooijemans. Het blonde meisje had volkomen gelijk over hem. Zegt ook totaal niks verkeerds.

6) Katja Schuurman. Word boos omdat een iemand het niet boeit dat ze overspannen is. Er zijn zoveel mensen die overspannen zijn, die hoor je nooit.

7) Jan Versteegh. Is een PowNews held.

8) Kimberly Klaver. Is ook een lekker wijf, maar de tweet is ook niet echt pesten/

9) Nega. Wie?????? Als je als tweet krijgt dat je door je lelijkheid mensen kunt laten zien, ben je eerder een medisch wonder.

10) Halina Reijn, volkomen met de twitteraar eens!!!!!!

11) Eman (Deel 2), een boze marokaan voor je deur .... _O-


Kan ook weleens wat mailtjes voorlezen die in het SigaarSnor mailboxje en op mijn Youtubekanaal binnenkomen _O- _O-. Van woedende homo's, tot Escha haters, van Johan Derksenhaters tot Ajax fans _O-
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:33:54 #265
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_150252858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:32 schreef Ties02 het volgende:
Dankje Hans
Wat nou ''Dank je Hans''? Het gaat hier over pesten, dan kon ik inhoudelijk met iets over pesten ga jij dom zeggen ''Dank je Hans''. Moet je eens bij Lili proberen als ze vertelt over broodjes komkommer met saté. Opgevoerde Paardenlul _O-
  Forum Admin dinsdag 3 maart 2015 @ 16:34:44 #266
35723 crew  GGMM
pi_150252883
Die Tweets :D

Leuk dat Halina dan nog enige vorm van zelfspot heeft en er gewoon om kan lachen. Die Jan Kooijemans gaat ook echt op bezoek :') :') :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:36:41 #267
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:56:12 #268
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150253660
Hans moet geen keurige saaie lul worden die niet meer door Wilfried wordt gestangd:
pi_150256608
Ik ben benieuwd wat Johan vrijdag gaat zeggen over de financiële ramp bij fc Twente. Z'n vriend Joop heeft hem laatst nog wijsgemaakt dat er niks aan de hand was.
٩๏̯͡๏)۶
pi_150274558
Het probleem van Twente is dat ze er op een gegeven moment zelf een beetje in zijn gaan geloven
pi_150274568
quote:
De KNVB heeft in de competitie drie punten van FC Twente afgetrokken omdat de club de zaken financieel nog steeds niet op orde heeft. Dat liet de club vandaag weten. Verder trekt de club de beloftenploeg vanaf volgend seizoen uit de eerste divisie.

Dit is een blamage voor de club.
'De licentiecommissie van de KNVB is het niet eens met de afschrijvingsmethodiek op het stadion die is toegepast in het jaarverslag van 2013/2014', aldus FC Twente. 'Deze is overigens goedgekeurd door de accountant. Het moeten terugdraaien hiervan zorgt ervoor dat het netto verlies negatiever uitvalt en dat daarmee de normstelling hiervan niet wordt gehaald.'

De club, die al enige tijd onder curatele van de bond staat, kreeg in januari al een 'publieke waarschuwing' van de KNVB, omdat Twente de afspraken in het plan van aanpak niet nakwam. De Tukkers meldden toen nog niet bang te zijn voor puntenaftrek. Nu dat toch het geval is, zakt FC Twente op de ranglijst van de achtste naar de negende positie.

Aldo van der Laan, vanaf volgend seizoen opvolger van Joop Munsterman als voorzitter van de club, reageert teleurgesteld op het besluit van de voetbalbond. 'Dit is een blamage voor de club', zegt hij op de clubwebsite. 'We zullen op grond van formele onderbouwing geen beroep aantekenen. FC Twente zal met de licentiecommissie en de KNVB over het vervolg van plan van aanpak in overleg treden, waarbij de afschrijvingsmethodiek ook een onderdeel is.'

Twente-coach Alfred Schreuder laat weten dat hij in een 'eerder stadium' al op de hoogte was van de mogelijke drie punten aftrek. 'We weten dat we met de club een zware financiële tijd doormaken, maar het is wel heel vervelend om daar op deze manier mee te worden geconfronteerd', aldus Schreuder. 'De spelers zijn ingelicht over de situatie. We moeten het accepteren en als team blijven knokken. Dat zijn we verplicht aan onszelf, maar zeker aan de supporters.'
Beloften uit eerste divisie

Verder maakte de club vanochtend bekend dat jong FC Twente vanaf volgend seizoen niet meer in de eerste divisie speelt. De club haalt het tweede elftal uit financieel oogpunt uit de competitie. De ploeg gaat verder in de reguliere beloftencompetitie. 'Niet alleen ontlasten we het veld hiermee, het levert ook een kostenbesparing op', meldde financieel directeur Gerald van den Belt vandaag.

Ook het vrouwenelftal gaat de financiële nood merken. Twente hoopt die ploeg in een aparte stichting onder te brengen. 'De kosten willen we tot een minimum beperken. Wat de gevolgen hiervan zijn voor de invulling en organisatie van het vrouwenvoetbal zal de komende tijd duidelijk worden', aldus Van den Belt.
Vrijdag weer Muntenman die 20 minuten lang z'n stoepje mag schoonvegen en 'uitleggen' dat er niks aan de hand, hypotheekje zus, uitgestelde vordering zo, kortlopend kredietje daar, aandeelhoudertje hier. :7
pi_150274572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben benieuwd wat Johan vrijdag gaat zeggen over de financiële ramp bij fc Twente. Z'n vriend Joop heeft hem laatst nog wijsgemaakt dat er niks aan de hand was.
Ik voorspel een slaande ruzie tussen Wilfred en Johan (a la Veenstra en de situatie bij Heerenveen toen)

Al zal het nu iets minder zijn vanwege het belang dat Johan niet meer heeft in VI
pi_150275477
De huidige Derksen is doodsbang voor fysiek contact. Je ziet hem ook helemaal ineenkrimpen als Boskamp hem even bij zijn arm pakt.

Al zou Genee hem slaan en in zijn gezicht spugen; hij zal het als een angstig vogeltje over zich heen laten komen (of op de loop gaan).
pi_150276867
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:33 schreef Downwards het volgende:
De huidige Derksen is doodsbang voor fysiek contact. Je ziet hem ook helemaal ineenkrimpen als Boskamp hem even bij zijn arm pakt.

Al zou Genee hem slaan en in zijn gezicht spugen; hij zal het als een angstig vogeltje over zich heen laten komen (of op de loop gaan).
Johan Derksen zit aan tafel om zijn mening te geven over de plaatselijke rechtsbuiten, en niet om als een soort Badr Hari mensen in elkaar te trimmen. Dus in dat kader vind ik het een beetje raar dat jij hem daarop beoordeeld.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150276928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Johan Derksen zit aan tafel om zijn mening te geven over de plaatselijke rechtsbuiten, en niet om als een soort Badr Hari mensen in elkaar te trimmen. Dus in dat kader vind ik het een beetje raar dat jij hem daarop beoordeeld.
Zeker Emile, maar het vermindert de kans wel op een slaande ruzie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')