abonnement Unibet Coolblue
pi_150203239
TBH ik zou er de moeite nog niet eens voor nemen om het ook daadwerkelijk te doen IRL
pi_150203243
Nou ik ben geen supermodel ofzo dat weet ik ook wel maargoed hij ook niet en ik vind mezelf in elk geval niet über lelijk of zoals eerder genoemd een trol :)

En tja als ik hem niet pijp gebeurd er helemaal niks en naja ik vind het zelf ook wel lekker om te doen en heb dan toch stiekem de hoop dat er dan toch ook meer gebeurd
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150203245
Gaan we nu allemaal haten op mij :'c

Moet er morgen uit om 6 dus chaw
  maandag 2 maart 2015 @ 02:12:50 #29
434769 GokHoogte
Winner winner chicken dinner
pi_150203252
Ik zie het al drugs is het probleem. Daar gaat je relatie meid.
pi_150203255
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 02:12 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ik ben geen supermodel ofzo dat weet ik ook wel maargoed hij ook niet en ik vind mezelf in elk geval niet über lelijk of zoals eerder genoemd een trol :)

En tja als ik hem niet pijp gebeurd er helemaal niks en naja ik vind het zelf ook wel lekker om te doen en heb dan toch stiekem de hoop dat er dan toch ook meer gebeurd
Suc6 ermee meis, praten is the way to go is waarschijnlijk het beste advies dat je hier zult krijgen

Gr
  maandag 2 maart 2015 @ 02:14:04 #31
434769 GokHoogte
Winner winner chicken dinner
pi_150203260
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 02:12 schreef glexaeon het volgende:
Gaan we nu allemaal haten op mij :'c

Moet er morgen uit om 6 dus chaw
Ik moet zo over 3:45 uur er uit
pi_150203261
Ag als je 8 weken geen seks hebt gehad en zowat uit mekaar knalt van onbevredigde behoeftes dan denk je ook niet helemaal logisch na ofzo
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150203285
Gewoon ter sprake brengen. Seksontzegging is op den lange duur niet gezond. Dat een man de vrouw seks ontzegd is niet iets dat je iedere dag ziet :')
Wanne gek. Then again hij komt wel aan zn trekken als jij 'm iedere keer pijpt. Als praten niets oplost dan dat maar een tijdje niemeer doen :D
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_150203350
Het probleem is niet de seks. Hij is gewoon niet erg geinteresseerd in je. Jullie relatie heeft een probleem en dat komt tot uiting in de seks.
  maandag 2 maart 2015 @ 02:33:22 #35
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_150203367
Hallo zeg, dumpen natuurlijk. Seks is zeker top 3-belangrijk in een relatie. Ik vind van wel tenminste en jij geloof ik ook. Ik heb ook wel mensen - ook mannen - gehoord die het buiten de top 3 vinden vallen, misschien is jouw vriend er zo één maar dan kan hij dus niet in jouw behoeftes voorzien. Ik vind het ook raar dat hij geen zin heeft om seks met je te hebben maar wel gepijpt wil worden. Heb je geprobeerd dat ook niet meer te doen? Zou hij daar dan wel mee zitten?
  maandag 2 maart 2015 @ 02:36:28 #36
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_150203384
Nou ja, wat ik zou doen is het zeker bespreken. Gewoon zeggen dat je meer behoefte hebt aan seks. Vragen waarom jullie zo weinig seks hebben. Op de man af. Als hij jou echt niet meer aantrekkelijk genoeg zou vinden is hij een loser dat hij wel aan je blijft plakken. Je bent nog jong, je hebt nog zoveel andere opties.
pi_150204268
quote:
9s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben je dan een loser.
jonghuuu!!
  maandag 2 maart 2015 @ 07:05:39 #38
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_150204297
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 02:30 schreef pietjepuk38 het volgende:
Het probleem is niet de seks. Hij is gewoon niet erg geinteresseerd in je. Jullie relatie heeft een probleem en dat komt tot uiting in de seks.
Eerste goede reactie in dit topic.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_150204301
Hoe reageert hij als je waar hij bij is jezelf gaat vingeren?

Verder moet hij er gewoon over praten. Niet praten over seks binnen een relatie is ongezond.
pi_150204739
Bind hem vast, blinddoek hem en misbruik zijn stijve. En fluister in zijn oren dat hij beter niet klaarkomt, omdat je 'm dan trakteert op een facial door over hem heen te hangen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2015 08:26:49 ]
pi_150204813
Plas in zijn kont
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150204955
quote:
8s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:21 schreef Elisabeth92 het volgende:
Goed ik en mijn vriend zijn een kleine 2 jaar samen. Grote ups en downs maar de seks was altijd vrij stabiel. 2x in de week standaard routine.

Nu vond ik dat al een beetje saai.. te weinig en te gewoon. Maar na vanalles van mijn kant te hebben geopperd en geprobeerd zit er van zijn kant gewoon niet meer in en heb ik me daarbij neergelegd.

Maar nu... ik sta langer droog dan mn vrijgezelle vriendinnen. 8 weken vind ik niet normaal. Hij wil wel dat ik hem pijp, vind het ook leuk om te doen en te zien dat hij geniet maar er komt niks terug! En telkens zegt hij dan ag sorry schat... tja is wel goed ofzo maar come on 8 weken? Helemaal niks? Terwijl het goed gaat tussen ons. ik snap het niet en hij wil dus wel liefst elke dag of 2x op een dag gepijpt worden. praten word hem niet want dat vind ie dan genant en dan mag ik helemaal niet meer aan m komen..

Wie weet waar dit aan kan ligge? Ben ik niet meer mooi of doe ik niet genoeg mn best?
Ik ken het gevoel. In mijn relatie heb ik ook te maken met een verschil in sexuele behoefte. Mijn behoeftes zijn groter dan die van mijn partner. Dat geeft - in alle opzichte - spanningen...
Chris, 44 jaar, man, advocaat
pi_150205070
Gewoon misbruiken.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 2 maart 2015 @ 08:50:49 #44
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_150205089
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:27 schreef bijdehand het volgende:
Plas in zijn kont
en dit van een vrouw _O_ :D
pi_150205910
TS,

Maak m gek. Tease hem. Wind hem op en druk je boobs in z'n gezicht. Speel desnoods ff met jezelf en zorg dat hij dat ziet. Kus z'n nek, oorlellen en zoen hem hevig. Trek hem af maar laat hem niet niet komen en blijf dit uitstellen. Laat ff weten hoe het ging
pi_150206853
Ga dit topic eens lezen en vraag je af wat je nog te zoeken hebt bij hem
pi_150207287
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:38 schreef bulldogking123 het volgende:
TS,

Maak m gek. Tease hem. Wind hem op en druk je boobs in z'n gezicht. Speel desnoods ff met jezelf en zorg dat hij dat ziet. Kus z'n nek, oorlellen en zoen hem hevig. Trek hem af maar laat hem niet niet komen en blijf dit uitstellen. Laat ff weten hoe het ging
Ze hebben al 8 weken geen seks (op pijpen na). Opgeilen lijkt mij hier de oplossing niet. Het is tijd voor een serieus gesprek. Als de partner van TS hier niet over wil praten moet hij misschien eerst nog volwassen worden ipv in een relatie gaan zitten.
pi_150207718
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ze hebben al 8 weken geen seks (op pijpen na). Opgeilen lijkt mij hier de oplossing niet. Het is tijd voor een serieus gesprek. Als de partner van TS hier niet over wil praten moet hij misschien eerst nog volwassen worden ipv in een relatie gaan zitten.
Ook mee eens. TS moet wel weten waar ze voor staat.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:26:12 #49
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_150210326
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef happylife070 het volgende:
Ga dit topic eens lezen en vraag je af wat je nog te zoeken hebt bij hem
Precies, ze had er toen al mee moeten stoppen
pi_150211232
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.

Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha

Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
Koop een vibrator en duw hem in je poes terwijl jij hem pijpt.

Probleem opgelost :)

Stuur de bloemen maar naar Danny :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')