abonnement Unibet Coolblue
pi_150199379


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 8!

Op 7 september 2014 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2014/2015 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 4 januari 2015 op zondagavond (20:20) uitgezonden.



Boerin Bertie

Boer Geert


Boer Jan


Boer Theo


Boer Tom




Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
TV / Boer Zoekt Vrouw #165 Terugblik
TV / Boer Zoekt Vrouw #166 Terugblik. Met schijtlollige quiz!
TV / Boer Zoekt Vrouw #167 Lekker fröbelen
TV / Boer Zoekt Vrouw #168 1808 brieven
TV / Boer Zoekt Vrouw #169 Bertie is Vinzzent
TV / Boer Zoekt Vrouw #170 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #171 Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #172 Hopeloze (kerk)geiten
TV / Boer Zoekt Vrouw #173 De loterij winnen
TV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeien
TV / Boer Zoekt Vrouw #175 Jan in het circus
TV / Boer Zoekt Vrouw #176 Theo Koeman voor de koal
TV / Boer Zoekt Vrouw #177 Op naar de logeerweek
TV / Boer Zoekt Vrouw #178 Geile Geert.
TV / Boer Zoekt Vrouw #179 camera adds 10 pounds
TV / Boer Zoekt Vrouw #180 Vaginatarisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #181 Geile Groningse Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #182 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #183 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #184 Lotte is de leukste
TV / Boer Zoekt Vrouw #185 Een potje thee
TV / Boer Zoekt Vrouw #186 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #187 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #188 Fifty shades of Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #189 Met worst en eitjes

_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_150199424
Katherine verdient beter, hopen voor haar dat ze niet gekozen wordt..
pi_150199471
Ik dacht echt dat het Marieke ging worden :'( .
Tom en Rimke is een prima match.
Volgende week krijgen we geert die voor de vrouw die 'zo ver uit het land komt' gaat kiezen.
Is het dan toch de Brabantse Hettie? :)
The distance between insanity and genius is measured only by success
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2015 @ 23:19:40 #4
862 Arcee
Look closer
pi_150199515
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik dacht echt dat het Marieke ging worden :'( .
Tom en Rimke is een prima match.
Volgende week krijgen we geert die voor de vrouw die 'zo ver uit het land komt' gaat kiezen.
Is het dan toch de Brabantse Hettie? :)
Ada zal aan haar accentloze uitspraak ook wel ver weg wonen. Randstad, gok ik.

Maar ik denk wel dat hij Hetty kiest.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:21:19 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_150199606
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ada zal aan haar accentloze uitspraak ook wel ver weg wonen. Randstad, gok ik.

Maar ik denk wel dat hij Hetty kiest.
Ada woont in Noord-Holland. Het Gooi zou me niks verbazen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 2 maart 2015 @ 00:08:52 #6
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150201451
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:00 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik ben haar ook mooi gaan vinden. Ik ben echt zo blij voor Jan en Rianne. Had het na vorige week helemaaaaaal niet verwacht, maar nog altijd gehoopt! :D
Ze is mooi op een volstrekte niet-standaardmanier. Dat maakt haar interessant, vind ik. En volgens mij is het gewoon een erg leuke vrouw, met humor en ook wel enige diepgang. Wat wil je nog meer?

Goeie keuze van Jantje, die zelf ook humor heeft. Wordt vast gezellig daar :)
Stop the world, I want to get out.
  maandag 2 maart 2015 @ 00:10:51 #7
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150201504
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:15 schreef tralalala het volgende:
Het wordt Ada :') anders zenden ze dit niet zo uit.
Ik denk nu juist dat het die ander wordt. Ze proberen je steeds op een nogal opzichtige manier op het verkeerde been te zetten. Net als bij Jan op Texel. Daar moesten we aan het eind van de vorige uitzending ook denken dat het Marieke zou worden, maar het werd juist Rianne.

Let maar op :)
Stop the world, I want to get out.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 maart 2015 @ 00:27:32 #8
862 Arcee
Look closer
pi_150201924
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:10 schreef Lkw het volgende:
Ik denk nu juist dat het die ander wordt. Ze proberen je steeds op een nogal opzichtige manier op het verkeerde been te zetten. Net als bij Jan op Texel. Daar moesten we aan het eind van de vorige uitzending ook denken dat het Marieke zou worden, maar het werd juist Rianne.

Let maar op :)
Sowieso gaan ze echt niet een keuze weggeven in een vooruitblik. :)
  maandag 2 maart 2015 @ 00:51:48 #9
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_150202368
Geert gaat door de opzichte montage overduidelijk voor Hetty. Al passen ze dat trucje nu al zo vaak achter elkaar toe, dat het misschien nu ook wel echt Ada gaat worden. In ieder geval is de laatstgenoemde een topvrouw voor hem. Heel scherp en best geestig. Leuke vrouw!

Met Theo (wat een topvent!) komt het ook helemaal goed denk ik. Het kwam helemaal niet slecht uit dat hij al snel met Nancy alleen overbleef. Ik schat 'm al niet zo hoog in qua flirttechniek, wat tijdens korte duur van de 3 logees werd eigenlijk al wel duidelijk werd. Op dat soort momenten haalt hij duidelijk niet het onderste uit de melkkan. Nu is de druk er af (snap ook wel dat Nancy daar een beetje paniekerig van wordt) en mag alles. Ik vond ze reteschattig samen toen ze de koeien op stal gingen zetten.

Tom en Rimke. Tja. Ik had zelf Leonie gekozen (exclusief rode broek en peuken svp), maar ik heb het idee dat Tomke niet zo veeleisend is. Blijft allemaal wel behoorlijk op de vlakte zo. Oogde wel prima zo overigens met z'n tweeën, maar echt diepgaand is het allemaal niet.

Jan vind ik ook zo'n vrolijke topvent. Rasoptimist ten top. Volgens mij gaat dat ook wel prima met zijn Rianne. Ondanks de iets betere looks van Marieke, heb ik het idee dat Rianne een stuk beter bij Jan past. Veel volwassener door haar bagage uit het verleden.

Bertie. Mijn god. Wat een suffe bedoeling. Volgens mij moet die gewoon lekker met d'r hondje alleen blijven en elke avond met een ander soort afhaalvoer op d'r schoot op de bank hangen. Esther vind ik eng en doet zo geforceerd haar best. Waar iedereen daar volledig doorheen prikt, heeft Bertie een plank voor d'r kop en trapt ze er helemaal in. Katherine kan volgens mij veel interessantere vrouwen krijgen dan Bertie. Ik hoop stiekem voor Bertie dat haar keuze op Katherine valt. Dan komt het misschien wel goed met haar. Of niet. :O
  maandag 2 maart 2015 @ 00:52:16 #10
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_150202374
edit: foutje.

[ Bericht 99% gewijzigd door Haunter op 02-03-2015 00:52:45 (Per ongeluk gequote ipv edit) ]
pi_150202399
Zulke rare figuren.
pi_150204922
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:51 schreef Haunter het volgende:
Geert gaat door de opzichte montage overduidelijk voor Hetty. Al passen ze dat trucje nu al zo vaak achter elkaar toe, dat het misschien nu ook wel echt Ada gaat worden. In ieder geval is de laatstgenoemde een topvrouw voor hem. Heel scherp en best geestig. Leuke vrouw!

Met Theo (wat een topvent!) komt het ook helemaal goed denk ik. Het kwam helemaal niet slecht uit dat hij al snel met Nancy alleen overbleef. Ik schat 'm al niet zo hoog in qua flirttechniek, wat tijdens korte duur van de 3 logees werd eigenlijk al wel duidelijk werd. Op dat soort momenten haalt hij duidelijk niet het onderste uit de melkkan. Nu is de druk er af (snap ook wel dat Nancy daar een beetje paniekerig van wordt) en mag alles. Ik vond ze reteschattig samen toen ze de koeien op stal gingen zetten.

Tom en Rimke. Tja. Ik had zelf Leonie gekozen (exclusief rode broek en peuken svp), maar ik heb het idee dat Tomke niet zo veeleisend is. Blijft allemaal wel behoorlijk op de vlakte zo. Oogde wel prima zo overigens met z'n tweeën, maar echt diepgaand is het allemaal niet.

Jan vind ik ook zo'n vrolijke topvent. Rasoptimist ten top. Volgens mij gaat dat ook wel prima met zijn Rianne. Ondanks de iets betere looks van Marieke, heb ik het idee dat Rianne een stuk beter bij Jan past. Veel volwassener door haar bagage uit het verleden.

Bertie. Mijn god. Wat een suffe bedoeling. Volgens mij moet die gewoon lekker met d'r hondje alleen blijven en elke avond met een ander soort afhaalvoer op d'r schoot op de bank hangen. Esther vind ik eng en doet zo geforceerd haar best. Waar iedereen daar volledig doorheen prikt, heeft Bertie een plank voor d'r kop en trapt ze er helemaal in. Katherine kan volgens mij veel interessantere vrouwen krijgen dan Bertie. Ik hoop stiekem voor Bertie dat haar keuze op Katherine valt. Dan komt het misschien wel goed met haar. Of niet. :O
Ben het grotendeels met je eens behalve over Leonie, die past helemaal niet bij Tom. 'Bedankt voor je aanwezigheid' zei ie tegen haar, en dat was het ook wel, ze was aanwezig maar meer niet. Veel meer dan 'ja... ja... ja...' kan Leonie niet uitkramen. Tom is ook al geen prater dus dat is een bar slechte combinatie. Rimke kan geweldig communiceren is mijn idee, heeft ze ook nodig als kapster, en dat is helemaal wat Tom nodig heeft.
Ik was hoogstverbaasd dat Jan voor Rianne koos. Kan het eigenlijk nog niet geloven. Ik had steeds het idee dat Rianne er voor spek en bonen bij liep.

Zet Leonie naast Theo en je krijgt deze dialoog: "ja, ja... ja ja..... ja ja ... ja" Ik zou als therapie opdragen om daarna ipv ja nee te zeggen: 'Nee, nee, nee... nee... nee nee." en daarna zou ik opdragen om nu echt iets te gaan zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loekie1 op 02-03-2015 08:46:12 ]
  maandag 2 maart 2015 @ 09:14:26 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_150205476
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:38 schreef Loekie1 het volgende:

Rimke kan geweldig communiceren is mijn idee, heeft ze ook nodig als kapster, en dat is helemaal wat Tom nodig heeft.

Geweldig communiceren? Nou ja...ze praat makkelijk, maar om nou te zeggen dat ze echt wat te melden heeft? Maar goed, dat heeft Tommie ook niet, dus wat dat betreft prima...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_150205600
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:38 schreef Loekie1 het volgende:

Zet Leonie naast Theo en je krijgt deze dialoog: "ja, ja... ja ja..... ja ja ... ja" Ik zou als therapie opdragen om daarna ipv ja nee te zeggen: 'Nee, nee, nee... nee... nee nee." en daarna zou ik opdragen om nu echt iets te gaan zeggen.
Waarom denk je dat Theo meedoet met dit programma? En Bertie? En Tom?
Ze zijn allemaal van die pareltjes als het om communicatie gaat.
Al blijft Tom een apart geval en ben ik zeer benieuwd of hij meedoet voor de reclame (van zijn bedrijf).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 maart 2015 @ 09:32:13 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150205777
Tom ziet er goed uit maar qua communicatie is het ook geen held.
Wat dat betreft was de deelname van Jos (die met Dycke eindigde) veel discutabeler, die had immers wel communicatieskills.

Tom is geen Wytse, maar ook zeker geen Jos.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 maart 2015 @ 09:38:19 #16
862 Arcee
Look closer
pi_150205912
BZV-kijkcijfers 2015

01 08-09-2014 3.322.000
02 04-01-2015 3.733.000
03 11-01-2015 4.260.000
04 18-01-2015 3.991.000
05 25-01-2015 4.192.000
06 01-02-2015 4.076.000
07 08-02-2015 4.226.000
08 15-02-2015 4.251.000
09 22-02-2015 4.076.000
10 01-03-2015 4.116.000

Heel stabiel op net iets meer dan 4 miljoen dus.
pi_150205924
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:32 schreef Leandra het volgende:
Tom ziet er goed uit maar qua communicatie is het ook geen held.
Wat dat betreft was de deelname van Jos (die met Dycke eindigde) veel discutabeler, die had immers wel communicatieskills.

Tom is geen Wytse, maar ook zeker geen Jos.
Hoe Tom tegen Leonie zei dat hij voor Rimke ging, alsof ze gesolliciteerd had. ,,Je bent het helaas niet geworden". Of Tom diepgang zoekt, zijn we volgens mij niet aan de weet gekomen. Wel dat hij iemand zoekt om koffie op het land te brengen en de schaftkeet te verplaatsen :Y)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 maart 2015 @ 09:40:17 #18
862 Arcee
Look closer
pi_150205957
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:38 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hoe Tom tegen Leonie zei dat hij voor Rimke ging, alsof ze gesolliciteerd had. ,,Je bent het helaas niet geworden".
'Bedankt voor het schrijven.'
pi_150206013
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

'Bedankt voor het schrijven.'
Er kwam misschien niet veel uit Leonie, maar vanuit Tom naar Leonie toe ook niet veel. Hij heeft niet echt zijn best gedaan haar op haar gemak te stellen.
Rimke had dat minder nodig, was/is voor mijn gevoel ook meer op haar plaats daar maar dat komt ook door haar achtergrond.
  maandag 2 maart 2015 @ 09:46:30 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_150206120
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

'Bedankt voor het schrijven.'
"We (lees:Mijn moeder en ik) hebben er op dit moment voor gekozen om met een andere kandidaat verder te gaan."
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_150206161
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

"We (lees:Mijn moeder en ik) hebben er op dit moment voor gekozen om met een andere kandidaat verder te gaan."
Echt, moedersjonkje, brrr. Daar gaat Rimke nog wel op afknappen.
pi_150206278
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:42 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Er kwam misschien niet veel uit Leonie, maar vanuit Tom naar Leonie toe ook niet veel. Hij heeft niet echt zijn best gedaan haar op haar gemak te stellen.
Rimke had dat minder nodig, was/is voor mijn gevoel ook meer op haar plaats daar maar dat komt ook door haar achtergrond.
Rimke is ook gewoon veel meer het huisvrouwtje dat Tom zoekt..
  maandag 2 maart 2015 @ 09:53:17 #23
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_150206297
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:48 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Echt, moedersjonkje, brrr. Daar gaat Rimke nog wel op afknappen.
Ik weet niet of het zo'n moederskind is...het kwam over alsof ze het uberhaupt niet eens was met zijn deelname aan BzV...

...Maar ze had natuurlijk wel cake gemaakt! daar kan Rimke nog een voorbeeld aan nemen :s)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_150206308
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:32 schreef Leandra het volgende:
Tom ziet er goed uit maar qua communicatie is het ook geen held.
Wat dat betreft was de deelname van Jos (die met Dycke eindigde) veel discutabeler, die had immers wel communicatieskills.

Tom is geen Wytse, maar ook zeker geen Jos.
Tom is geen held, maar zal wel genoeg aanspraak hebben in de gemiddelde kroeg.
De andere boeren hebben niet de skills en niet het uiterlijk.

Maar goed, ik had er niet over nagedacht, tot ik las dat hij meedeed voor zijn bedrijf.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150206370
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:38 schreef Snoopyfrl het volgende:

Wel dat hij iemand zoekt om koffie op het land te brengen en de schaftkeet te verplaatsen :Y)
En daar kan Rimke prima helpen.

Tom zijn moeder vroeg iets van of Leonie aan de omgeving/boerderij zou kunnen wennen? Leonie gaf ook geen 'ja' maar een omschrijving, alsof het zou kúnnen.

Natuurlijk wil Leonie geen koffie en ei serveren in de middag, welke vrouw wil dat wel? _O-
Zou me overigens niets verbazen als ook Leonie het na een tijdje niet ziet zitten. Dan kletst zij 24/7 en is Tom alsnog de stille boer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 09:59:17 #26
382129 crew  Donna
pi_150206457
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef Pisces29 het volgende:

Natuurlijk wil Leonie geen koffie en ei serveren in de middag, welke vrouw wil dat wel? _O-
Het is vrij normaal in het boerenwereldje. Ik doe het ook als m`n vriend (loon)werkers over de vloer heeft. En ja, ik vind dat leuk om te doen. Koffie brengen, broodjes smeren, in de zomer ijsjes uitdelen.

Ze waarderen het altijd heel erg. O+
pi_150206581
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:59 schreef DonnaRush het volgende:

Ze waarderen het altijd heel erg. O+
Oh dat geloof ik meteen, was ook aan Tom goed te zien ;)

Maar het leek bij Tom alsof hij een dagelijkse knecht zoekt.
Sommige vrouwen zeggen meteen tegen een boer dat ze een dagelijks leven op de boerderij zien zitten. (Was dat niet die vrouw die uiteindelijk met boer Jan in zee ging, die vrouw uit Rotterdam, met al oudere dochter?). Ik zie Leonie niet scheppen en serveren. :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:06:18 #28
382129 crew  Donna
pi_150206646
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik meteen, was ook aan Tom goed te zien ;)

Maar het leek bij Tom alsof hij een dagelijkse knecht zoekt.
Haha. Ja zo kwam het wel een klein beetje over, maar ik vond het wel uhm 'netjes?' dat hij er zo eerlijk over was. Dat hij dat wel echt leuk zou vinden als zijn vrouw dat zou doen.

Eerlijk? Nee ik zie het Leonie ook niet doen, maar voor haar was het ook wel vreemd denk ik, niet gewend. Rimke waarschijnlijk wel, van huis uit.
pi_150206705
Geen column van Cee? :(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150206736
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik meteen, was ook aan Tom goed te zien ;)

Maar het leek bij Tom alsof hij een dagelijkse knecht zoekt.
Sommige vrouwen zeggen meteen tegen een boer dat ze een dagelijks leven op de boerderij zien zitten. (Was dat niet die vrouw die uiteindelijk met boer Jan in zee ging, die vrouw uit Rotterdam, met al oudere dochter?). Ik zie Leonie niet scheppen en serveren. :N
Jan en Pauline. Die boerderij is trouwens schitterend verbouwd. Pauline werkt in het museum in Harlingen. Tenminste, een paar jaar geleden nog wel. Volgens mij heeft ze inderdaad haar draai wel gevonden.
pi_150206764
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:06 schreef DonnaRush het volgende:

Eerlijk? Nee ik zie het Leonie ook niet doen, maar voor haar was het ook wel vreemd denk ik, niet gewend. Rimke waarschijnlijk wel, van huis uit.
Ik denk dat Leonie, eenmaal thuis, vrij snel genezen is en denkt aan die leuke ervaring en (wat ze in het voorstukje zegt) 'ik heb het toch maar even geflikt'. Maar dat het al met al ook niet alles was.
Maar je wordt opgezogen door de locatie en omstandigheden. Je zit een paar dagen 'van de wereld' op een boerderij met cameralui en andere meiden. Maar zodra je dat erf af bent en in je eigen omgeving zit, zakt dat vrij snel weg.
Ik vraag me echt af of ze niet wat meer diepgang zocht en wat meer leven op de brouwerij dan Tom kon bieden.

Wie weet zijn Tom en Rimke echt een heel goed koppel :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150206784
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:10 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Jan en Pauline. Die boerderij is trouwens schitterend verbouwd. Pauline werkt in het museum in Harlingen. Tenminste, een paar jaar geleden nog wel. Volgens mij heeft ze inderdaad haar draai wel gevonden.
Leuk! Kon je ook zien in een terugblik waar Yvon oude kandidaten opzocht. Ze zat net zo 'in' de boerderij als Jan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150206838
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk! Kon je ook zien in een terugblik waar Yvon oude kandidaten opzocht. Ze zat net zo 'in' de boerderij als Jan.
Happy family :Y
  maandag 2 maart 2015 @ 10:15:47 #34
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_150206855
Wat heb ik mij weer geërgerd aan die Theo. Wat een enorm slappe zak :')
Kan me niet voorstellen dat een vrouw daar op zit te wachten
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 2 maart 2015 @ 10:16:21 #35
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_150206874
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:14 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Happy family :Y
[ afbeelding ]
Z'n overhemden _O_
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_150206935
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef Pandaplint het volgende:
Wat heb ik mij weer geërgerd aan die Theo. Wat een enorm slappe zak :')
Kan me niet voorstellen dat een vrouw daar op zit te wachten
Eerder voor mijn gevoel wat hier net ook al gezegd is, totaal niet op zijn gemak met camera's erbij.. Ik denk dat ie heel anders is 'in het wild'.
pi_150206998
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:14 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Happy family :Y
[ afbeelding ]
Toffe foto :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:21:25 #38
382129 crew  Donna
pi_150207011
Haha, dat is echt een leuke foto!
pi_150207116
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:06 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha. Ja zo kwam het wel een klein beetje over, maar ik vond het wel uhm 'netjes?' dat hij er zo eerlijk over was. Dat hij dat wel echt leuk zou vinden als zijn vrouw dat zou doen.

Eerlijk? Nee ik zie het Leonie ook niet doen, maar voor haar was het ook wel vreemd denk ik, niet gewend. Rimke waarschijnlijk wel, van huis uit.
Tom is een tulpenkweker, dat is heel iets anders dan een een veehouderij, waar Rimke waarschijnlijk op is opgegroeid. Een tulpenkweker heeft veel meer vrijheid, en minder verantwoordelijkheden.
BlaBlaBla
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:30:33 #41
382129 crew  Donna
pi_150207203
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Tom is een tulpenkweker, dat is heel iets anders dan een een veehouderij, waar Rimke waarschijnlijk op is opgegroeid. Een tulpenkweker heeft veel meer vrijheid, en minder verantwoordelijkheden.
Beide keren wordt het gewaardeerd dat er iemand koffie komt brengen of een eitje bakt voor de heren. En dat zal Rimke gewoon gewend zijn, van huis uit. Dat er iemand voor de 'jongens' zorgt.
pi_150207258
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:30 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Beide keren wordt het gewaardeerd dat er iemand koffie komt brengen of een eitje bakt voor de heren. En dat zal Rimke gewoon gewend zijn, van huis uit. Dat er iemand voor de 'jongens' zorgt.
En op die momenten heeft de tulpenteler het druk, is het fijn als iemand die taken even over neemt. Op een tulpenbedrijf heb je meer te maken met pieken dan op een veehouderij.
pi_150207369
Zou Rimke niet gewoon kapster willen blijven? Heel wat creatiever dan koffiehulp.
  maandag 2 maart 2015 @ 10:45:17 #44
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150207529
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:38 schreef Loekie1 het volgende:
Zou Rimke niet gewoon kapster willen blijven? Heel wat creatiever dan koffiehulp.
Kan ze toch ernaast blijven doen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150207601
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:38 schreef Loekie1 het volgende:
Zou Rimke niet gewoon kapster willen blijven? Heel wat creatiever dan koffiehulp.
Dat is toch geen dagtaak? Dat doe je gewoon op drukke momenten..
En misschien dat als ze aan het werk is, de moeder van Tom komt met koffie en eigen gebakken cake :+
pi_150207608
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:30 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Beide keren wordt het gewaardeerd dat er iemand koffie komt brengen of een eitje bakt voor de heren. En dat zal Rimke gewoon gewend zijn, van huis uit. Dat er iemand voor de 'jongens' zorgt.
Daar heb je een punt, maar dat hoeft niet zo bij Rimke gegaan te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:32 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En op die momenten heeft de tulpenteler het druk, is het fijn als iemand die taken even over neemt. Op een tulpenbedrijf heb je meer te maken met pieken dan op een veehouderij.
Ook een veehouderij heeft last van pieken, vooral in de zomer, gras maaien, ploegen, mest injecteren, etc.
BlaBlaBla
pi_150207612
Als ze een eigen kapsalon begint, is dat wel een dagtaak.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:51:20 #48
382129 crew  Donna
pi_150207663
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:49 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar dat hoeft niet zo bij Rimke gegaan te zijn.
Dat is waar, het hoeft niet. Maar ik denk het wel, dat ze het dus thuis wel meegemaakt heeft. Of ze het nu ook graag wil doen is uiteraard een ander verhaal.
pi_150207677
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:49 schreef Loekie1 het volgende:
Als ze een eigen kapsalon begint, is dat wel een dagtaak.
Ze heeft nu ook geen eigen salon.
pi_150207698
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:51 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ze heeft nu ook geen eigen salon.
Maar die kan ze wel beginnen met de bekendheid die ze nu heeft. Kan Tom koffie komen brengen.
pi_150207733
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:49 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar dat hoeft niet zo bij Rimke gegaan te zijn.

[..]

Ook een veehouderij heeft last van pieken, vooral in de zomer, gras maaien, ploegen, mest injecteren, etc.
De meeste veehouders ploegen niet, grasland hoeft niet ieder jaar 'om.' Maaien is niet echt een piek, dat hoort in de zomer bij de dagelijkse werkzaamheden. Mest injecteren,maaien, enz. doet een boer in zijn uppie op de trekker. Geen ploeg mensen dan op het land. Hooguit bij het inkuilen, maar dat doet in veel gevallen een loonbedrijf.
pi_150207872
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef Pandaplint het volgende:
Wat heb ik mij weer geërgerd aan die Theo. Wat een enorm slappe zak :')
Kan me niet voorstellen dat een vrouw daar op zit te wachten
Helemaal mee eens! Kan me ook goed voorstellen dat Nancy zo twijfelt (of eigenlijk niet, ik was allang weggeweest). Ze wil het vast een kans geven en hij is ook aardig en lief, daar kan je niks van zeggen. Maar je wordt knettergek van zo iemand waar niks in zit.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:02:59 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150207909
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar die kan ze wel beginnen
Ja, zo lust ik er nog wel een paar
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150207912
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:54 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

De meeste veehouders ploegen niet, grasland hoeft niet ieder jaar 'om.' Maaien is niet echt een piek, dat hoort in de zomer bij de dagelijkse werkzaamheden. Mest injecteren,maaien, enz. doet een boer in zijn uppie op de trekker. Geen ploeg mensen dan op het land. Hooguit bij het inkuilen, maar dat doet in veel gevallen een loonbedrijf.
En dat is en blijft per veehouderij verschillend. Niet iedere veehouder laat alles uitbesteden, daarnaast heb ik niet over het ploegen van het grasland, maar het ploegen van een maisveld. Ploegen is zeker wel een piek, je mais moet voor een bepaalde periode gezaaid worden, voor die tijd moet je akker geïnjecteerd en geploegd zijn, en vaak is dat lastig als je grond nat is geweest, en dat kan dan ook weer eens in combinatie met het maaien zijn...

Ik denk dat de pieken van een tulpenkweker niet perse hoger zijn, het ligt er maar net aan hoe goed je processen hierop ingeregeld zijn.
BlaBlaBla
pi_150208070
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:03 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

En dat is en blijft per veehouderij verschillend. Niet iedere veehouder laat alles uitbesteden, daarnaast heb ik niet over het ploegen van het grasland, maar het ploegen van een maisveld. Ploegen is zeker wel een piek, je mais moet voor een bepaalde periode gezaaid worden, voor die tijd moet je akker geïnjecteerd en geploegd zijn, en vaak is dat lastig als je grond nat is geweest, en dat kan dan ook weer eens in combinatie met het maaien zijn...

Ik denk dat de pieken van een tulpenkweker niet perse hoger zijn, het ligt er maar net aan hoe goed je processen hierop ingeregeld zijn.
Je hebt duidelijk weinig kennis van zaken... ik wel... >:)
Mijn echtgenoot heeft onlangs nog geploegd, tjongjonge wat een piek.. kan hij toch echt in zijn eentje op de trekker af. Ja, natuurlijk moet het droog genoeg zijn en mag je lang niet altijd je mest injecteren.
Waar het mij om gaat is dat tulpenboeren bij een aantal werkzaamheden een aardig ploegje mensen aan het werk hebben. De boer kan dan zijn aandacht bij het werk en het personeel houden als zijn partner voor het natje en het droogje zorgt.
En nee, ik ben geen 'tulpenboerin' en evenmin veehouderij-vrouw.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:16:29 #56
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_150208230
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:51 schreef Haunter het volgende:

Bertie. Mijn god. Wat een suffe bedoeling. Volgens mij moet die gewoon lekker met d'r hondje alleen blijven en elke avond met een ander soort afhaalvoer op d'r schoot op de bank hangen. Esther vind ik eng en doet zo geforceerd haar best. Waar iedereen daar volledig doorheen prikt, heeft Bertie een plank voor d'r kop en trapt ze er helemaal in. Katherine kan volgens mij veel interessantere vrouwen krijgen dan Bertie. Ik hoop stiekem voor Bertie dat haar keuze op Katherine valt. Dan komt het misschien wel goed met haar. Of niet. :O
Ik ben heel erg pessimistisch over de kansen van Bertie met een van deze dames. Esther komt inderdaad erg geforceerd over en ze wil te graag. Die gaat zichzelf nog wel even tegenkomen. Katherine lijkt me een aardige dame, maar hoeveel geduld heeft ze met Bertie?
pi_150208304
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik ben heel erg pessimistisch over de kansen van Bertie met een van deze dames. Esther komt inderdaad erg geforceerd over en ze wil te graag. Die gaat zichzelf nog wel even tegenkomen. Katherine lijkt me een aardige dame, maar hoeveel geduld heeft ze met Bertie?
Ik krijg een beetje de indruk dat Bertie zich ergert aan Katherine. Voor mijn gevoel ligt Esther voor.
Maar denk dat ze aan het eind met lege handen staat.
pi_150208425
Esther kreeg toch een kus in de tracktor?
  maandag 2 maart 2015 @ 11:25:18 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150208449
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Katherine lijkt me een aardige dame, maar hoeveel geduld heeft ze met Bertie?
Ik denk dat Katherine wel beter kan krijgen dan Bertie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150208523
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:24 schreef Loekie1 het volgende:
Esther kreeg toch een kus in de tracktor?
Nee dat leek zo volgens mij, Bertie keek toen over haar schouder of het ploegen goed ging.
pi_150208567
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:25 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik denk dat Katherine wel beter kan krijgen dan Bertie
Ik vind Katherine ook te gezellig voor Bertie.
En dat beseft ze pas als ze het erf afrijdt :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150208647
Effe de topics teruggelezen, paar typische fok! reacties vielen mijn op waar ik het mee oneens ben.

-Nancy die behoorlijk afgekraakt wordt, terwijl ze volgens mij best een lieve vrouw is. Ze wil gewoon Theo niet kwetsen en kan moeilijk nee zeggen. Bovendien voelt ze zich een beetje schuldig en is ze bang dat zij het allemaal verpest heeft als Theo alleen achter blijft.

-Rianne, die er niet knap uit zou zien. Ik vind haar er prima uit zien, mooie ogen, leuke glimlach, mooi lichaam, niks mis mee.

-Rimke die niet zoende voor de camera, alsof je daar zin in hebt terwijl er 4 miljoen mensen kijken. Logisch dat ze even wacht tot de camera weg is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_150208879
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:

-Nancy die behoorlijk afgekraakt wordt, terwijl ze volgens mij best een lieve vrouw is. Ze wil gewoon Theo niet kwetsen en kan moeilijk nee zeggen. Bovendien voelt ze zich een beetje schuldig en is ze bang dat zij het allemaal verpest heeft als Theo alleen achter blijft.

En dan heb je Yvon in je nek. Die zegt dat het geen huwelijk is en dat het allemaal geen kwaad kan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150208897


[ Bericht 100% gewijzigd door Donnie-Brasco op 02-03-2015 11:43:41 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:50:24 #65
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_150209094
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Effe de topics teruggelezen, paar typische fok! reacties vielen mijn op waar ik het mee oneens ben.

-Nancy die behoorlijk afgekraakt wordt, terwijl ze volgens mij best een lieve vrouw is. Ze wil gewoon Theo niet kwetsen en kan moeilijk nee zeggen. Bovendien voelt ze zich een beetje schuldig en is ze bang dat zij het allemaal verpest heeft als Theo alleen achter blijft.

-Rianne, die er niet knap uit zou zien. Ik vind haar er prima uit zien, mooie ogen, leuke glimlach, mooi lichaam, niks mis mee.

Bedankt voor de uitleg in het eerste geval. Ik begrijp normaal gesproken niet veel van vrouwen, laat staan in het geval van Nancy. Over Rianne zijn de meningen niet zo verdeeld. De meerderheid vind haar niet knap en een aantal mensen wel. Smaken verschillen dus. ;)
  maandag 2 maart 2015 @ 11:58:49 #66
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150209351
quote:
Brrr, wat een kille (woontijdschriften)bedoening..
Stop the world, I want to get out.
pi_150210528
Het is duidelijk dat Geert voor die Brabantse Hetty kiest. Ze proberen ons zo op het verkeerde been te zetten. Met Jan en popie jopie Tom en hoorde je vooral de dames die het niet werden.

Was wel blij dat Jan niet voor die ene ging.Marieke Moet zeggen dat ik er ingetrapt was ja. Vond dat Marieke zo agressief deed en ja hoor ze had spijt niet nog agressiever te zijn geweest. :') . Ze leek Esther wel. :X

Esther. Ik erger me rot aan die chick maar erger me aan al die 3 dames.
Esther omdat ze een obsessie heeft en waarom lijkt ze bijna dood te gaan? Half lijk.

Katherine: Ga weg. Je bent veel te leuk voor boring Gertie.

Gertie die de gore moed heeft om zich te ergeren aan Katherine.. Ze zou op haar knieën moeten zo dankbaar zou ze moeten zijn dat zo een leuke vrouw interesse in haar saaie rot kop had..

En waarom heeft dat mens nooit eten in huis?

Ik vind Theo leuk maar dat ja, ja ja de hele tijd maar ik vind dat Yvon het voor hem verpest heeft. Hij moest van haar meer gaan vragen en dat ging hem niet goed af waardoor de mooie Nancy op hem afknapte. Bedankt Yvon. :{w
pi_150210707
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef itsme het volgende:

Ik vind Theo leuk maar dat ja, ja ja de hele tijd maar ik vind dat Yvon het voor hem verpest heeft. Hij moest van haar meer gaan vragen en dat ging hem niet goed af waardoor de mooie Nancy op hem afknapte. Bedankt Yvon. :{w
Je kunt moeilijk een vrouw versieren als je alleen maar ja ja ja kunt zeggen, het is naar mijn idee gewoon Theo's eigen fout.

Maar met Theo kan het nog wel goed komen als hij gewoon verder gaat met daten, het is een mooi leer momentje voor hem.
٩๏̯͡๏)۶
pi_150210827
quote:
11s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk een vrouw versieren als je alleen maar ja ja ja kunt zeggen, het is naar mijn idee gewoon Theo's eigen fout.

Maar met Theo kan het nog wel goed komen als hij gewoon verder gaat met daten, het is een mooi leer momentje voor hem.
Ja helaas zijn vrouwen raar en willen ze toch wel een man die weet wat hij kan en die een beetje dominant is. Dat is Theo als hij werkt daar op het land maar niet in enig ander aspect. Ik hoop dat je gelijk hebt want ik mag die man wel. Maar sommige mensen hebben niet veel pit van nature. Hij is een beetje goeige vent. He hoe schrijf je goei-jige? :')
  maandag 2 maart 2015 @ 12:51:21 #70
72388 JACM
Gierend Leer
pi_150211093
Marieke op Radio2 :)
¯_(ツ)_/¯
  maandag 2 maart 2015 @ 12:58:21 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_150211342
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
-Nancy die behoorlijk afgekraakt wordt, terwijl ze volgens mij best een lieve vrouw is. Ze wil gewoon Theo niet kwetsen en kan moeilijk nee zeggen. Bovendien voelt ze zich een beetje schuldig en is ze bang dat zij het allemaal verpest heeft als Theo alleen achter blijft.
Precies...en tel daar dan ook nog eens de druk vanuit Yvon bij op 'omdat het gewoon maar een weekendje weg is' en het feit dat ze Theo waarschijnlijk prima mag, omdat het een goedzak is, en 'm dus inderdaad niet wil kwetsen...tja, ik snap haar wel...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_150211486
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef itsme het volgende:
Het is duidelijk dat Geert voor die Brabantse Hetty kiest. Ze proberen ons zo op het verkeerde been te zetten. Met Jan en popie jopie Tom en hoorde je vooral de dames die het niet werden.

Was wel blij dat Jan niet voor die ene ging.Marieke Moet zeggen dat ik er ingetrapt was ja. Vond dat Marieke zo agressief deed en ja hoor ze had spijt niet nog agressiever te zijn geweest. :') . Ze leek Esther wel. :X

Esther. Ik erger me rot aan die chick maar erger me aan al die 3 dames.
Esther omdat ze een obsessie heeft en waarom lijkt ze bijna dood te gaan? Half lijk.

Katherine: Ga weg. Je bent veel te leuk voor boring Gertie.

Gertie die de gore moed heeft om zich te ergeren aan Katherine.. Ze zou op haar knieën moeten zo dankbaar zou ze moeten zijn dat zo een leuke vrouw interesse in haar saaie rot kop had..

En waarom heeft dat mens nooit eten in huis?

Ik vind Theo leuk maar dat ja, ja ja de hele tijd maar ik vind dat Yvon het voor hem verpest heeft. Hij moest van haar meer gaan vragen en dat ging hem niet goed af waardoor de mooie Nancy op hem afknapte. Bedankt Yvon. :{w
Maak van Gertie maar Bertie *O*
Ik snap bij veel boeren niet dat ze niet beter voorbereid zijn, ze geven zich op en weten dat ze dan een aantal dagen gasten krijgen.
Bertie heeft geen eten en totaal geen idee wat ze met haar gasten aan moet.
In het vorig seizoen dat die Canadees geen ontbijt in huis, hij wist toch dat die meiden kwamen?
Tenenkrommende tv bij Theo..
Ze zijn bijna allemaal niet voorbereid om gesprekken te gaan voeren, gastheer/vrouw te zijn. Kan het BZV-team de boeren niet wat beter coachen daarin?
pi_150211549
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Snoopyfrl het volgende:

Ze zijn bijna allemaal niet voorbereid om gesprekken te gaan voeren, gastheer/vrouw te zijn. Kan het BZV-team de boeren niet wat beter coachen daarin?
Die ongemakkelijke situaties zijn juist een van de redenen dat het programma zo populair is.
pi_150211682
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:04 schreef Tempora het volgende:

[..]

Die ongemakkelijke situaties zijn juist een van de redenen dat het programma zo populair is.
Ongemakkelijke situaties blijven wel doordat de boeren sociaal onhandig zijn.
Maar zoals bij Bertie is toch echt niet leuk meer om naar te kijken.
Bertie vind ik trouwens toch heel anders over komen dan in haar voorstel-video.
Dat is nou echt wat je noemt een 'lompe boer' :'(
pi_150211703


[ Bericht 100% gewijzigd door Snoopyfrl op 02-03-2015 13:10:09 ]
pi_150211755
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:07 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ongemakkelijke situaties blijven wel doordat de boeren sociaal onhandig zijn.
Maar zoals bij Bertie is toch echt niet leuk meer om naar te kijken.
Bertie vind ik trouwens toch heel anders over komen dan in haar voorstel-video.
Dat is nou echt wat je noemt een 'lompe boer' :'(
Ik vind het wel leuk om naar te kijken, juist door die kromme tenen die je ervan krijgt. Da's prachtige gespreksstof voor bij het koffiezetapparaat.

Dat zal de inschatting van de programmamakers ook zijn geweest, want met hetzelfde gemak hadden ze de stukjes over Bertie natuurlijk kunnen vullen met gesprekjes, ipv met stiltes tijdens het eten.
pi_150211830
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Maak van Gertie maar Bertie *O*
Ik snap bij veel boeren niet dat ze niet beter voorbereid zijn, ze geven zich op en weten dat ze dan een aantal dagen gasten krijgen.
Bertie heeft geen eten en totaal geen idee wat ze met haar gasten aan moet.
In het vorig seizoen dat die Canadees geen ontbijt in huis, hij wist toch dat die meiden kwamen?
Tenenkrommende tv bij Theo..
Ze zijn bijna allemaal niet voorbereid om gesprekken te gaan voeren, gastheer/vrouw te zijn. Kan het BZV-team de boeren niet wat beter coachen daarin?
Natuurlijk niet!

Dat kost 1)tijd die boeren niet in zeeen hebben en 2) levert te gemaakte TV op.

Prima zo, kan jij lekker je erger momentje van de week hebben O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 2 maart 2015 @ 13:26:08 #78
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_150212809
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:26 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Mooie hond :Y O+
Hont en Koe zijn er met photoshop ingeplakt.
pi_150213150
Kijkt er nog iemand die webserie? Willem is echt een natte doek.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 2 maart 2015 @ 13:57:49 #81
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_150213209
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ongemakkelijke situaties blijven wel doordat de boeren sociaal onhandig zijn.
Maar zoals bij Bertie is toch echt niet leuk meer om naar te kijken.
Bertie vind ik trouwens toch heel anders over komen dan in haar voorstel-video.
Dat is nou echt wat je noemt een 'lompe boer' :'(
Maar Bertie met vriendinnen was ook opeens heel anders. Ze komt in dit format gewoon beroerd uit de verf...
  maandag 2 maart 2015 @ 14:00:19 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150213303
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:57 schreef Gaoxing het volgende:
Ze komt in dit format gewoon beroerd uit de verf...
Een format met camera's?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 2 maart 2015 @ 14:01:07 #83
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_150213328
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:00 schreef Mark het volgende:

[..]

Een format met camera's?
Dat ja. En vrouwen. En verwachtingen :D
pi_150213454
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijkt er nog iemand die webserie? Willem is echt een natte doek.
Ik vraag me af of hij wel echt op zoek is naar een vrouw.. Zoals hij zich gedroeg bij die vrouw die overbleef bij de speeddate.. ;(
L'enfer, c'est les autres
pi_150213552
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:05 schreef sneeuwball het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij wel echt op zoek is naar een vrouw.. Zoals hij zich gedroeg bij die vrouw die overbleef bij de speeddate.. ;(
Ja inderdaad, terwijl dat best een leuke vrouw leek. Misschien ging het hem gewoon om de teevee, hij was al zo teleurgesteld toen hij niet genoeg brieven bleek te hebben ontvangen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150213819
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijkt er nog iemand die webserie? Willem is echt een natte doek.
Eigenlijk zouden ze daar ook nog wel een TV aflevering van kunnen maken, een soort samenvatting.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 2 maart 2015 @ 15:25:03 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150215613
quote:
11s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden ze daar ook nog wel een TV aflevering van kunnen maken, een soort samenvatting.
Zou fijn zijn.. met die 3 minuten clipjes elke keer schiet het ook niet op
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150216957
Geert kiest voor Hetty.
Ada heeft haar autosleutels in de hand en haar tas om.
Lijkt me duidelijk
  maandag 2 maart 2015 @ 16:17:25 #89
14505 OProg
A Life in Music
pi_150217929
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ie-ik-niet-had.dhtml

Marieke laat weten wat ze wil:

quote:
,,Ik wil een man die zegt 'en nu op de bank zitten en je mond houden'. Ik wil samen met iemand van de kleine dingen houden.''
ok?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 2 maart 2015 @ 16:27:23 #90
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_150218428


[ Bericht 100% gewijzigd door Revanches op 02-03-2015 16:27:54 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_150218668
quote:
11s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:17 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ie-ik-niet-had.dhtml

Marieke laat weten wat ze wil:

[..]

ok?
Dat klinkt wel heel onderdanig van Marieke, maar zo kwam ze ook wel een beetje over.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 2 maart 2015 @ 17:55:24 #92
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_150221995
Iemand een idee hoe oud Marieke is? Soms kwam ze wat onvolwassen over.
pi_150223086
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:03 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

En dat is en blijft per veehouderij verschillend. Niet iedere veehouder laat alles uitbesteden, daarnaast heb ik niet over het ploegen van het grasland, maar het ploegen van een maisveld. Ploegen is zeker wel een piek, je mais moet voor een bepaalde periode gezaaid worden, voor die tijd moet je akker geïnjecteerd en geploegd zijn, en vaak is dat lastig als je grond nat is geweest, en dat kan dan ook weer eens in combinatie met het maaien zijn...

Ik denk dat de pieken van een tulpenkweker niet perse hoger zijn, het ligt er maar net aan hoe goed je processen hierop ingeregeld zijn.
De bollenkweker heeft net als de suikerbietenteler meer een werkperiode per jaar en moet de rest van het jaar wat anders doen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:41 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja helaas zijn vrouwen raar en willen ze toch wel een man die weet wat hij kan en die een beetje dominant is. Dat is Theo als hij werkt daar op het land maar niet in enig ander aspect. Ik hoop dat je gelijk hebt want ik mag die man wel. Maar sommige mensen hebben niet veel pit van nature. Hij is een beetje goeige vent. He hoe schrijf je goei-jige? :')
Goeiig en dat is inderdaad een eigenschap waar veel vrouwen op afknappen. Hoewel Ria het wel overdreef om binnen 2 dagen al het bedrijf onder handen te willen nemen, gaf ze een ander punt aan: passief. Als hij niet ook zo goeiig was, was hij lamlendig geweest.

Bij Willem zie je iets lamlendigs. Hij kan niet over zijn schaduw heen springen en trekt het dan in het negatieve.
quote:
11s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk een vrouw versieren als je alleen maar ja ja ja kunt zeggen, het is naar mijn idee gewoon Theo's eigen fout.

Maar met Theo kan het nog wel goed komen als hij gewoon verder gaat met daten, het is een mooi leer momentje voor hem.
Hij heeft toch niet aangekondigd nu opeens te gaan versieren? BZV levert de dames aan huis en de dames redderen in huis in de hoop dat hij erop inspeelt en ze een klik krijgen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja inderdaad, terwijl dat best een leuke vrouw leek. Misschien ging het hem gewoon om de teevee, hij was al zo teleurgesteld toen hij niet genoeg brieven bleek te hebben ontvangen.
Ik denk dat hij om allerlei praktische redenen een vrouw nodig heeft, maar net als Theo niet uit de voeten kan met vrouwen en nog minder met geclaim.
pi_150223523
Een van de afvallers, Leo heeft best een leuke vrouw gescoord. Wel een pittig kapsel, maar lang niet gek

http://boerzoektvrouw.kro(...)ras/17_leo_date_door
٩๏̯͡๏)۶
pi_150224634
Qua uiterlijk past ze precies in de familie.
pi_150225734
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Geweldig communiceren? Nou ja...ze praat makkelijk, maar om nou te zeggen dat ze echt wat te melden heeft? Maar goed, dat heeft Tommie ook niet, dus wat dat betreft prima...
Niet iedereen heeft zin om 's avonds de hele politieke stand van zaken door te nemen.

Maar daarnaast - wat zien wij wel, en vooral: wat zien wij niet. Wij zien vooral heel veel niet.
pi_150227613
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

Nieuwe Lucky met boer Geert. Vind deze leuker dan de vorige met dat masturberen.
  Miss 200.000.000! maandag 2 maart 2015 @ 20:23:30 #98
367000 roos94
pi_150227777
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:19 schreef luxerobots het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

Nieuwe Lucky met boer Geert. Vind deze leuker dan de vorige met dat masturberen.
_O_
pi_150228297
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Een van de afvallers, Leo heeft best een leuke vrouw gescoord. Wel een pittig kapsel, maar lang niet gek

http://boerzoektvrouw.kro(...)ras/17_leo_date_door
Leuke vrouw ja, maar jammer van dat kapsel. Kort kan best mooi zijn maar dit is een beetje Elvis-achtig.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150228463
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:19 schreef luxerobots het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

Nieuwe Lucky met boer Geert. Vind deze leuker dan de vorige met dat masturberen.
Briljant _O_
  maandag 2 maart 2015 @ 20:41:27 #101
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150228816
Huh ik vond het juist lijken alsof Geert en Ada met tranen in hun ogen Hetty uitzwaaiden :?
Don't call me Shirley
pi_150229530
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh ik vond het juist lijken alsof Geert en Ada met tranen in hun ogen Hetty uitzwaaiden :?
Dat leek mij ook... :?
  maandag 2 maart 2015 @ 20:58:07 #103
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150229676
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:55 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat leek mij ook... :?
Ja maar ik lees hier dat Ada met tas en autosleutels in haar hand stond....Kunnen we dat fragment nog ergens terug zien?
Don't call me Shirley
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 maart 2015 @ 21:00:13 #104
862 Arcee
Look closer
pi_150229814
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:59 schreef A_Fortiori het volgende:
Geert kiest voor Hetty.
Ada heeft haar autosleutels in de hand en haar tas om.
Lijkt me duidelijk
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh ik vond het juist lijken alsof Geert en Ada met tranen in hun ogen Hetty uitzwaaiden :?
Dit lijkt me nou precies de bedoeling van de Geertcliffhanger. :Y)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 maart 2015 @ 21:01:41 #105
862 Arcee
Look closer
pi_150229925
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ja maar ik lees hier dat Ada met tas en autosleutels in haar hand stond....Kunnen we dat fragment nog ergens terug zien?
Uitzendinggemist, hè. ;)

http://www.npo.nl/boer-zoekt-vrouw/01-03-2015/KN_1667437

50:20 ^O^
pi_150230049
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

Uitzendinggemist, hè. ;)

http://www.npo.nl/boer-zoekt-vrouw/01-03-2015/KN_1667437

50:20 ^O^
Yep, net nog even 2 keer dat stukje gekeken, denk inderdaad dat Ada weg gaat, Geert lijkt afscheid te nemen van Ada, Hetty zit nog op de bank..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 maart 2015 @ 21:05:10 #107
862 Arcee
Look closer
pi_150230127
Ook weer even gekeken. Ada heeft idd een tas om.

Sowieso denk ik dat hij Hetty kiest, trouwens. Los van de beelden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 maart 2015 @ 21:06:06 #108
862 Arcee
Look closer
pi_150230177
Hoewel het ook wel lijkt of Hetty een tas om heeft. :+

Maar Hetty weet het al lijkt me wanneer hij het in huis aan Ada vertelt. Gezien hoe ontspannen Hetty erbij zit lijkt me dat zij al weet dat Geert voor haar heeft gekozen.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:07:27 #109
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150230244
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Arcee het volgende:
Hoewel het ook wel lijkt of Hetty een tas om heeft. :+
Haha ja en een jas! Maar Hetty zit aan Ada's haar zo van; Nou meid wat jammer voor je....
Don't call me Shirley
  maandag 2 maart 2015 @ 21:12:05 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_150230431
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Een van de afvallers, Leo heeft best een leuke vrouw gescoord. Wel een pittig kapsel, maar lang niet gek

http://boerzoektvrouw.kro(...)ras/17_leo_date_door
Leuke vrouw toch? Kapsel vind ik haar wel staan eigenlijk al ben ik persoonlijk wel meer van lang haar :)
pi_150230454
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Leuke vrouw toch? Kapsel vind ik haar wel staan eigenlijk al ben ik persoonlijk wel meer van lang haar :)
Wat een gezeur over dat kapsel. Over het kapsel van Leo hoor ik niemand.. :'(
  maandag 2 maart 2015 @ 21:14:29 #112
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_150230524
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Wat een gezeur over dat kapsel. Over het kapsel van Leo hoor ik niemand.. :'(
:D

Ik zeg toch ook "leuke vrouw. leuk kapsel", anderen in dit topic zeuren daarover ;)

Overigens vind ik sowieso dat er hier wel erg veel gezeikt wordt over van alles en nog wat maar dat terzijde ;)
  maandag 2 maart 2015 @ 21:33:17 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150231342
quote:
Het zegt allemaal nog weinig.... als ik een heel eind moet rijden dan doe ik dat ook niet met een jas aan, kleine eindjes liever ook niet trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150231665
Op de foto's van het AD ziet het eruit alsof Geert en Ada samen staan uit te zwaaien.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:44:22 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150231785
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:40 schreef Teslynd het volgende:
Op de foto's van het AD ziet het eruit alsof Geert en Ada samen staan uit te zwaaien.
Waarom zou Ada haar handtas meenemen om Hetty uit te zwaaien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150231833
Hehe, ik bekeek net die foto's, en dacht...Ja, het wordt dus Ada. Klaar als een klontje.
Mijn echtgenoot bekijkt ze en zegt; het wordt dus Hetty.
pi_150231864
Maar ik denk dus Ada :+
pi_150231902
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:46 schreef lily het volgende:
Maar ik denk dus Ada :+
Doen we een poll? Ik denk Hetty..
pi_150231924
Ik hoop Hetty trouwens..
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 21:48:09 #121
382129 crew  Donna
pi_150231928
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef lily het volgende:
Hehe, ik bekeek net die foto's, en dacht...Ja, het wordt dus Ada. Klaar als een klontje.
Mijn echtgenoot bekijkt ze en zegt; het wordt dus Hetty.
Ja zo zaten wij dus gisteren ook.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:48:23 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150231936
quote:
Die kerel lult als een wijf en vice versa :') Daarnaast is het patat :(

En Janko scoort pas echt eentje met een kort, pittig kapsel.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:50:45 #123
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_150232033
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Arcee het volgende:
Hoewel het ook wel lijkt of Hetty een tas om heeft. :+

Maar Hetty weet het al lijkt me wanneer hij het in huis aan Ada vertelt. Gezien hoe ontspannen Hetty erbij zit lijkt me dat zij al weet dat Geert voor haar heeft gekozen.
Juist.
Als je niet de uitverkorene bent, zit je daar niet ontspannen op de bank,
Ik dacht altijd dat het Ada zou worden, maar door Hetty op de bank, de sleutels in de hand van Ada en haar handtas om, weet ik zeker dat Geert voor Hetty heeft gekozen.
pi_150232037
Geert heeft eerst aan Hetty verteld dat zij het niet wordt, daarom zit die zo rustig op de bank. Ada krijgt daarna te horen dat zij gekozen is. Lijkt me logisch, zo ging het bij Tom ook.
pi_150232059
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:46 schreef lily het volgende:
Maar ik denk dus Ada :+
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:48 schreef lily het volgende:
Ik hoop Hetty trouwens..
Ja dat allebei :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150232329
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

[..]

Ja dat allebei :D
Ja :D

Geert en Ada zijn beiden zo "all over the place".
Hetty brengt rust in die ADHD-er.
  maandag 2 maart 2015 @ 22:05:40 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_150232620
ik denk ook dat Hetty beter bij 'm past. én dat ze 't wordt. :)
in de haak.
pi_150233415
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Juist.
Als je niet de uitverkorene bent, zit je daar niet ontspannen op de bank,
Ik dacht altijd dat het Ada zou worden, maar door Hetty op de bank, de sleutels in de hand van Ada en haar handtas om, weet ik zeker dat Geert voor Hetty heeft gekozen.
Je ziet Geert duidelijk over de kont van Hetty wrijven.
5 Ferrari's op videoband!
pi_150233833
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:18 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eerder voor mijn gevoel wat hier net ook al gezegd is, totaal niet op zijn gemak met camera's erbij.. Ik denk dat ie heel anders is 'in het wild'.
Dan neemt ie die vrouwen wel te grazen!
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 2 maart 2015 @ 22:39:50 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150233904
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Loekie1 het volgende:
Geert heeft eerst aan Hetty verteld dat zij het niet wordt, daarom zit die zo rustig op de bank. Ada krijgt daarna te horen dat zij gekozen is. Lijkt me logisch, zo ging het bij Tom ook.
Wat ging bij Tom netzo?
De door jou gedachte volgorde misschien, maar wel één op één, niet met de ander als toeschouwer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150234336
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Loekie1 het volgende:
Geert heeft eerst aan Hetty verteld dat zij het niet wordt, daarom zit die zo rustig op de bank. Ada krijgt daarna te horen dat zij gekozen is. Lijkt me logisch, zo ging het bij Tom ook.
Maar dan precies andersom dan hoe het bij Tom ging.

Geert heeft aan Hetty verteld dat zij het wordt. Daarna zegt hij tegen Ada dat zij het niet wordt.

Hetty is gekozen en zit dus ontspannen op de bank. Als je weggaat, ga je naar de koffers.
pi_150236111
#TeamHetty
Somebody that I used to know
  dinsdag 3 maart 2015 @ 03:52:43 #134
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150238837
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:48 schreef lily het volgende:
Ik hoop Hetty trouwens..
Zou ook een betere match zijn. Ada lijkt me veel te druk voor Geert, die is immers van zichzelf al zo'n drukke baas.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 04:19:42 #135
433309 Impressme
Very funny
pi_150238851
Liefst zou hij ze beide houden, energie zat. :D

Ik denk Ada, die past beter bij zijn energieniveau. Hetty zou beter zijn misschien, maar ik denk dat hij gaat voor de zekerheid en lol op korte termijn met Ada. Langere termijn zou Hetty beter passen maar zo denkt hij niet.....denk ik. :P
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_150239277
'Mooiste meisje van de klas', dat is Ada en niet Hetty.
Zowel boer Geert als boer Theo hebben hun oog laten vallen op het mooiste meisje van de klas. Jarenlang hebben ze dat programma bekeken en nu willen ze het zelf. Nu zijn zíj de jongen die in een klas vol meisjes de mooiste mag uitkiezen.
De andere twee waren er vanaf het begin voor spek en bonen bij. Theo gaf de andere twee weinig aandacht, Geert juist heel veel maar het komt op hetzelfde neer: van het begin af aan hadden ze hun voorkeur.
Zowel bij Theo als bij Geert was het verschil te groot in schoonheid tussen de drie gekozenen. Daar kun je het aan zien.
Drie schoonheden is ze te veel, dat kan alleen een specialist als Tom aan. (Hoewel hij het er wel even zwaar mee had.)
Bij Jan viel het verschil mee en hij heeft níét de knapste gekozen en zelf een vrouw die langer is dan hijzelf, bijzonder!
Op zich past Hetty het beste bij Geert en paste Sandra het beste bij Theo.
Nancy voelt dat ze op haar uiterlijk is gekozen en er zal nog héél veel gepraat moeten worden voordat zij overtuigd is dat het 'echt' is vanuit Theo en dat zij ook gevoel voor hem heeft ontwikkeld. Zij vindt hem nogal dom, omdat hij zijn aandacht zo opzichtig niet goed verdeelde bij het insmeren van de kazen.
Geert loopt ook het risico dat mooie Ada er na een tijdje vandoor gaat. Zij vindt zijn kookkunsten niet je dat, hompen vlees door de soep, ze walgde ervan.

[ Bericht 38% gewijzigd door Loekie1 op 03-03-2015 08:41:38 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:50:38 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150239323
Hij zei dat ze dat allebei waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:51:15 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150239328
Volgens mij zegt Geert tegen Ada: "Ik kon het niet langer voor me houden, ik heb mijn keuze gemaakt". Dus ik denk dat hij Hetty heeft gekozen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150239421
Ondertussen staan hier meer theorieën dan in de wie is de mol topic :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:06:53 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150239452
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:51 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij zegt Geert tegen Ada: "Ik kon het niet langer voor me houden, ik heb mijn keuze gemaakt". Dus ik denk dat hij Hetty heeft gekozen.
of juist Ada :+

Ze hebben dit wel mooi gemonteerd.. het kan alle kanten op :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:36:04 #141
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150240476
Jullie kijken allemaal en niemand die onthouden heeft dat de dames Geert wegsturen en met zijn tweetjes daar blijven wonen? o|O

Niet Ada, niet Hetty, Geert gaat weg :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150248583
Wie kan mij vertellen waar Ada woont. Geert maakte immers ook nog de opmerking dat een dame ver weg zijn hart sneller liet kloppen. Ik dacht natuurlijk gelijk aan Hetty (Brabant) maar moet bekennen dat ik de woonplaats van Ada niet weet.
Ook leeg
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:30:35 #143
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_150248747
Ik denk dat Geert voor Hetty heeft gekozen, waarom staat Ada anders met haar handtasje om? Bang dat als ze even niet in huis is de hond of een inbreker ermee vandoor gaat?

En ik mag toch hopen dat Bertie voor geen van beide kiest en lekker met haar hondje en een pot pindakaas op de bank gaat zitten ;) :9
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:20:20 #144
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_150250294
Ada woont in Noord-Holland, en ik denk sterk aan het Gooi, of misschien omgeving Haarlem.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:23:59 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150250405
Haarlem of Den Bosch, dat maakt qua reistijd niet zoveel uit.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:25:08 #146
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_150250442
Het is toch knap van de montage dit seizoen: iedereen zit op het puntje van zijn stoel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:38:35 #147
123170 alors
zlata1234
pi_150250905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef Andromache het volgende:
Het is toch knap van de montage dit seizoen: iedereen zit op het puntje van zijn stoel.
Ik niet. Kandidaten boeien me dit seizoen nauwelijks.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:40:21 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150250969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:38 schreef alors het volgende:

[..]

Ik niet. Kandidaten boeien me dit seizoen nauwelijks.
Iedereen, behalve alors en ander kijkers die kijken terwijl ze er geen reet aanvinden.
The love you take is equal to the love you make.
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 maart 2015 @ 15:50:30 #149
367000 roos94
pi_150251292
T is wel een topseizoentje.
pi_150251375
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef Andromache het volgende:
Het is toch knap van de montage dit seizoen: iedereen zit op het puntje van zijn stoel.
Alleen wat betreft keuzemoment (en puntje van de stoel...neuh).

Voorheen had een seizoen op de boerderij boeiende momenten, hier niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150252072
Ja, eigenlijk kan het me nooit schelen of een boer iemand vindt en zo ja wie het wordt. Ik kijk voornamelijk voor de genante en grappige momenten. En die zijn er dit seizoen niet zo heel veel.
pi_150252140
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, eigenlijk kan het me nooit schelen of een boer iemand vindt en zo ja wie het wordt. Ik kijk voornamelijk voor de genante en grappige momenten. En die zijn er dit seizoen niet zo heel veel.
Geert is een wandelend genant moment.
pi_150252269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, eigenlijk kan het me nooit schelen of een boer iemand vindt en zo ja wie het wordt. Ik kijk voornamelijk voor de genante en grappige momenten. En die zijn er dit seizoen niet zo heel veel.
Dat wordt ieder seizoen gezegd. Zaten genoeg grappige en gênante momenten in.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150252661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:44 schreef Loekie1 het volgende:
'Mooiste meisje van de klas', dat is Ada en niet Hetty.
Zowel boer Geert als boer Theo hebben hun oog laten vallen op het mooiste meisje van de klas. Jarenlang hebben ze dat programma bekeken en nu willen ze het zelf. Nu zijn zíj de jongen die in een klas vol meisjes de mooiste mag uitkiezen.
De andere twee waren er vanaf het begin voor spek en bonen bij. Theo gaf de andere twee weinig aandacht, Geert juist heel veel maar het komt op hetzelfde neer: van het begin af aan hadden ze hun voorkeur.
Zowel bij Theo als bij Geert was het verschil te groot in schoonheid tussen de drie gekozenen. Daar kun je het aan zien.
Drie schoonheden is ze te veel, dat kan alleen een specialist als Tom aan. (Hoewel hij het er wel even zwaar mee had.)
Bij Jan viel het verschil mee en hij heeft níét de knapste gekozen en zelf een vrouw die langer is dan hijzelf, bijzonder!
Op zich past Hetty het beste bij Geert en paste Sandra het beste bij Theo.
Nancy voelt dat ze op haar uiterlijk is gekozen en er zal nog héél veel gepraat moeten worden voordat zij overtuigd is dat het 'echt' is vanuit Theo en dat zij ook gevoel voor hem heeft ontwikkeld. Zij vindt hem nogal dom, omdat hij zijn aandacht zo opzichtig niet goed verdeelde bij het insmeren van de kazen.
Geert loopt ook het risico dat mooie Ada er na een tijdje vandoor gaat. Zij vindt zijn kookkunsten niet je dat, hompen vlees door de soep, ze walgde ervan.
De mooiste van Tom was die haar dikke kont showde in strakke broek en korte jas.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:37:43 #155
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_150252970
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:13 schreef Tempora het volgende:

[..]

Geert is een wandelend genant moment.
Bertie is nog erger.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:38:55 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150253014
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bertie is nog erger.
Bertie is vooral kromme tenen. Bedankt, Bertie! :D
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:50:02 #157
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_150257315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

De mooiste van Tom was die haar dikke kont showde in strakke broek en korte jas.
wrong, die vond ik de minst knappe van zn dates. 90% van mannelijk FOK! Vond Femke de mooiste, en terecht. Jammer dat ze zo snel afviel.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_150257509
geen FB linkjes posten aub

[ Bericht 85% gewijzigd door Karina op 03-03-2015 21:44:03 ]
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:14:27 #159
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_150269846
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:13 schreef Tempora het volgende:

[..]

Geert is een wandelend genant moment.
Geert is awesome
The more debt, the better
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 00:19:12 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_150269964
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:14 schreef flyguy het volgende:

[..]

Geert is awesome
Inderdaad, hij is lekker zichzelf, niets gespeeld en zegt wat hij denkt. Sfeer zit er bij hem tenminste goed in.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_150272936
Het laatste web-filmpje (Janko & Esther) eindigt met de koestal van Willem. Op de nok staat een reeks haken die eruit zien als dragers. Wat zijn?
pi_150273577
Die Janko is wel goed bezig in de webserie :)
Somebody that I used to know
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:54:45 #163
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_150274549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:26 schreef Teslynd het volgende:
Het laatste web-filmpje (Janko & Esther) eindigt met de koestal van Willem. Op de nok staat een reeks haken die eruit zien als dragers. Wat zijn?
Volgens mij is het een dakconstructie met een open nok voor ventilatie.

Op die haken horen denk ik platen te liggen om inregenen te voorkomen. Een zogenaamde tafelnokconstructie :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  roze woensdag 4 maart 2015 @ 09:56:48 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150274596
Volgende aflevering wordt wel erg leuk volgens mij :D
Your beauty never ever scared me.
pi_150276266
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Volgens mij is het een dakconstructie met een open nok voor ventilatie.
[ afbeelding ]
Op die haken horen denk ik platen te liggen om inregenen te voorkomen. Een zogenaamde tafelnokconstructie :)
[ afbeelding ]
Ik denk dat je die platen niet ziet door de overbelichting.
BlaBlaBla
pi_150288153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Volgens mij is het een dakconstructie met een open nok voor ventilatie.
[ afbeelding ]
Op die haken horen denk ik platen te liggen om inregenen te voorkomen. Een zogenaamde tafelnokconstructie :)
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze duidelijke info.

Wat zijn de stallen anders geworden de laatste 20-25 jaar!
Ik herinner me van vakantie in Zwitserland dat in de jaren '90 de stallen nieuwe regels kregen. Mocht niet meer zo laag zijn. Bij veel oude boerderijen is de stal op de benedenverdieping en die was sowieso lager. In feite mochten alle oude veeboerderijen dus niet meer voor het melkvee gebruikt worden, maar in de praktijk liep dat wel los. Daar stonden de koeien in een vies hol te stinken, vaak ook overdag. Van Nederland ksn ik me dat niet herinneren, maar wij werken met hooizolders. Wel donkere stallen met hoogstens zo'n maantjesraam op een kiertje.

Begin deze eeuw fietste ik over de dijk en zag ergens een enorme stal/schuur in aanbouw. Een jaar later waren ze nog in dezelfde bouwfase van alleen het karkas blijven steken. Dankzij BZV weet ik inmiddels dat het een open stal zal zijn en dus al lang klaar was.
Van de eerste open stal die ik als zodanig herkende, dacht ik dat het een verbeterde uitvoering van de kalverboxen waren. Was wel voor iets oudere koetjes en zal dus tijdelijke huisvesting geweest zijn. Had wel wat weg van een blokhout. Afdak en lage muren, aan de krappe kant, alles van blond onbewerkt hout en veel blond stro. Was ook in Zwitserland. Daar bouwen ze erg veel met onbewerkt hout.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat je die platen niet ziet door de overbelichting.
Van binnenuit zou dat kunnen, maar van buitenaf (vooruitblik op het komende webfilmpje) zie je er niets op. Misschien is de stal nog in aan/verbouw.
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:22:50 #167
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_150288383
Ik denk dat Bertie voor Esther gaat.

Geert lijkt meer naar Ada toe te trekken, maar zou me ook niks verbazen als hij voor Hetty kiest.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_150301644
Waar komen de 5 boer(in)en vandaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:11:05 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_150301666
Eh... Uit de boerenkool?
in de haak.
pi_150305792
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komen de 5 boer(in)en vandaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boer_zoekt_Vrouw_%28Nederland%29

Naar beneden scrollen, niet van alle boeren staat het erbij.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 03:06:16 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_150341411
Is de vakantie aflevering zelfs met 4 miljoen kijkers (en dus reclame inkomsten) nou (weer) wegbezuinigd :{

Aankomende zondag laatste...
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 6 maart 2015 @ 05:26:06 #172
403253 Meke
after all this time? always.
pi_150341570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 03:06 schreef W00fer het volgende:
Is de vakantie aflevering zelfs met 4 miljoen kijkers (en dus reclame inkomsten) nou (weer) wegbezuinigd :{

Aankomende zondag laatste...
Huh maar ze hebben het toch al over de citytrip gehad :? Lijkt me niet hoor :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_150341866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef trui het volgende:
Eh... Uit de boerenkool?
:D
My salvation lies in your love..
  Miss 200.000.000! vrijdag 6 maart 2015 @ 07:47:27 #174
367000 roos94
pi_150341904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 03:06 schreef W00fer het volgende:
Is de vakantie aflevering zelfs met 4 miljoen kijkers (en dus reclame inkomsten) nou (weer) wegbezuinigd :{

Aankomende zondag laatste...
hoe kom je hierbij?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:37:55 #175
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150346544
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 05:26 schreef Meke het volgende:

[..]

Huh maar ze hebben het toch al over de citytrip gehad :? Lijkt me niet hoor :D
Nee, lijkt mij ook niet. Yvon zat die vrouw bij Theo inderdaad uitgebreid over te halen om toch vooral op citytrip te gaan. Lijkt me niet dat ze de volgende uitzending zowel twee keuzemomenten als alle citytrips in één uitzending gaan proppen.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:45:58 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150366331
En daartussen nog de ontmoeting met de schoonfamilie, niet te vergeten!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:25:41 #177
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150368188
8 maart: Bertie en Geert kiezen
15 maart: Citytrip
22 maart: terugblik en laatste aflevering.

Bron: KRO website.
KuikenGuppy
  Miss 200.000.000! vrijdag 6 maart 2015 @ 21:28:35 #178
367000 roos94
pi_150368329
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:25 schreef Burdie het volgende:
8 maart: Bertie en Geert kiezen
15 maart: Citytrip
22 maart: terugblik en laatste aflevering.

Bron: KRO website.
gelukkig
pi_150380031
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:28 schreef roos94 het volgende:

[..]

gelukkig
Ik denk dat als ze het een jaar zouden uitsmeren nog iedereen aan de buis blijft gekluisterd.
  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2015 @ 18:24:35 #180
367000 roos94
pi_150425845
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:20 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze het een jaar zouden uitsmeren nog iedereen aan de buis blijft gekluisterd.
waarschijnlijk wel ja
pi_150425950
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:20 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze het een jaar zouden uitsmeren nog iedereen aan de buis blijft gekluisterd.
Alleen voor geertje
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  roze zondag 8 maart 2015 @ 18:49:11 #182
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150426780
Straks weer *O*
Your beauty never ever scared me.
  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2015 @ 18:49:49 #183
367000 roos94
pi_150426814
*O*
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 19:00:04 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_150427282
Jeej, ik las dat Jan niet zo van poesjes houdt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2015 @ 19:22:57 #185
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_150428266
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Straks weer *O*
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  roze zondag 8 maart 2015 @ 19:50:11 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150429519
Your beauty never ever scared me.
pi_150429786

Weer lekker ergeren aan Yvon vanavond _O_
  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2015 @ 19:56:19 #188
367000 roos94
pi_150429846
Dus alleen nog Geertje en Bertie kiezen vandaag
  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2015 @ 19:56:46 #189
367000 roos94
pi_150429873
waarom doen ze dan niet vandaag gelijk die citytrips
pi_150429927
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef roos94 het volgende:
waarom doen ze dan niet vandaag gelijk die citytrips
Eerst nog bij de familie langs, dat is er vanavond bij.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:01:14 #191
14505 OProg
A Life in Music
pi_150430103
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 8 maart 2015 @ 20:10:06 #192
2651 svann
night-hawk
pi_150430589
Geen citytrips vanavond? Mag hopen van wel.

Krijgen we nog een blik op de overige boeren?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_150430823
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef svann het volgende:
Geen citytrips vanavond? Mag hopen van wel.

Krijgen we nog een blik op de overige boeren?
Denk t niet
pi_150430948
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:01 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er naar huis, Guus?
  zondag 8 maart 2015 @ 20:16:48 #195
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_150430953
Geert trapt hem weer heerlijk af! *O*
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  roze zondag 8 maart 2015 @ 20:19:09 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150431096
Tussen Nans en Theo lijkt het wel stuk beter te gaan.
Your beauty never ever scared me.
pi_150431124
*O* Present!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_150431174
Chai en ik zijn er ook weer bij.
pi_150431258
joehoe *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:22:00 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150431259
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef svann het volgende:
Geen citytrips vanavond? Mag hopen van wel.

Krijgen we nog een blik op de overige boeren?
Volgende week citytrips, de week daarna terugblik met alle boeren.
KuikenGuppy
  zondag 8 maart 2015 @ 20:23:06 #201
14505 OProg
A Life in Music
pi_150431326
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Tem het volgende:

[..]

Wie gaat er naar huis, Guus?
Geen idee. Ik denk dat hij ze gewoon allebei wil houden. Hij heeft immers genoeg liefde over.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_150431382
*O*
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:24:09 #203
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_150431388
*O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 8 maart 2015 @ 20:24:19 #204
72388 JACM
Gierend Leer
pi_150431402
Begonnen *O*
¯_(ツ)_/¯
  zondag 8 maart 2015 @ 20:24:22 #205
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_150431408
*O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 8 maart 2015 @ 20:24:41 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_150431431
Jeeeeeeeu
Haters everywhere but I don't really care.
pi_150431432
*O* *O* *O*
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:24:53 #209
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_150431450
Esther gaat para
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:24:59 #210
14505 OProg
A Life in Music
pi_150431459
w/
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_150431482
Boer koeman _O_
pi_150431495
Lekker gescheiden.
pi_150431506
Amstel :r dan haat je je gasten wel heuuul erg
  zondag 8 maart 2015 @ 20:26:02 #214
300082 roos85
JUICHEN!
pi_150431534
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef Mozy het volgende:
Lekker gescheiden.
Echt he _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  roze zondag 8 maart 2015 @ 20:26:04 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150431539
Bertie kiest voor Esther denk ik en Geert kiest hopelijk voor Ada maar denk nu toch Hetty.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:26:12 #216
14505 OProg
A Life in Music
pi_150431550
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef Mozy het volgende:
Lekker gescheiden.
Alles is daar gewoon volgens de traditionele rolverdeling uiteraard. >:O
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_150431555
Rimke is wel leuk hoor :@
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:26:41 #218
130755 Kinga
versier hier
pi_150431587
Wie gaat het worden mensen? Ada of Hetty? Ik zeg Hetty. Puur omdat ie aan Ada het meest plakt, voor de camera dan. Dat was bij Mary ook.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:26:44 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_150431591
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Rimke is wel leuk hoor :@
Dat accent is zo lelijk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_150431598
Ik versta er niks van.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_150431599
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef OProg het volgende:

[..]

Alles is daar gewoon volgens de traditionele rolverdeling uiteraard. >:O
Rimke mag de catering doen terwijl Tom plezier heeft.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:26:51 #222
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431601
Ada!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 8 maart 2015 @ 20:26:54 #223
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_150431611
Niks mis met Rimke.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:01 #225
354103 Magica
gna gna
pi_150431617
Tom en rimke is ook zo niks samen
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:06 #226
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_150431627
Amstel :r
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:06 #227
72388 JACM
Gierend Leer
pi_150431628
Het vlees gaat er goed in
¯_(ツ)_/¯
pi_150431630
Weetjewel
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:21 #229
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431642
Wie was dat leuke meisje dat even in beeld was?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:27 #230
354103 Magica
gna gna
pi_150431648
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef Revanches het volgende:
Amstel :r
pi_150431653
Alles rondom Tom voelt nep :') zelfs zijn familie.
Nepsfeertje en alles.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:33 #232
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431657
Hebben ze al geneukt?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150431659
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

heel islamitisch
Dat broodje beenham dan wat minder.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:39 #234
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_150431663
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef tralalala het volgende:
Alles rondom Tom voelt nep :') zelfs zijn familie.
Nepsfeertje en alles.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_150431666
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef Revanches het volgende:
Amstel :r
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:45 #236
300082 roos85
JUICHEN!
pi_150431673
Het is toch gelukt _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:57 #237
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_150431683
Tom.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 8 maart 2015 @ 20:27:59 #239
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_150431685
Hij vind t iig super super! ;)
pi_150431698
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef hmmmz het volgende:
Hebben ze al geneukt?
Ik gok 25 minuten nadat Leonie was opgedonderd. Die spanning even eruit.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:28:12 #241
300082 roos85
JUICHEN!
pi_150431704
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef tralalala het volgende:
Alles rondom Tom voelt nep :') zelfs zijn familie.
Nepsfeertje en alles.
:Y

Die moeder vorige week :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 8 maart 2015 @ 20:28:13 #242
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431705
Geile Geert _O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 8 maart 2015 @ 20:28:17 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_150431709
GeerTV
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 8 maart 2015 @ 20:28:20 #244
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_150431712
Zusje van Tom :D
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_150431718
Geert rijd op de heftruck net als een 16-jarige in de botsauto's :')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_150431719
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef hmmmz het volgende:
Wie was dat leuke meisje dat even in beeld was?
Rimke :P
pi_150431735
'Waar zijn jullie?'
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:28:35 #248
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431737
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:28 schreef Mozy het volgende:
Hebben ze al geneukt?
Ik gok 25 minuten nadat Leonie was opgedonderd. Die spanning even eruit.
Geill *fap fap fap*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150431744
Geert O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  roze zondag 8 maart 2015 @ 20:28:42 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150431746
Geert keek wel verliefd
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:28:52 #251
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431757
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

Rimke :P
Nee, die van de familie denk ik
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150431761
fak
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:04 #253
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_150431762
Het is Hetty!!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:04 #254
72388 JACM
Gierend Leer
pi_150431763
Hetty :D
¯_(ツ)_/¯
  roze zondag 8 maart 2015 @ 20:29:05 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150431766
Dus toch.
Your beauty never ever scared me.
pi_150431767
omg _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150431770
_O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:12 #258
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431779
Ahwww wtf is deze. Geen Adaa?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:14 #259
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_150431781
'O god' :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:15 #260
354103 Magica
gna gna
pi_150431784
:o
pi_150431791
Dit had ik toch echt niet verwacht, leuk wel :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150431793
Mmm, toch wel.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:22 #263
130755 Kinga
versier hier
pi_150431796
ZIE JE WEL
pi_150431797
Dit moment :')
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:25 #265
300082 roos85
JUICHEN!
pi_150431799
Toch met Hetty :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:25 #266
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_150431800
:')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_150431802
Geert wil het liefste nu direct ketsen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:26 #268
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_150431804
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:28 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee, die van de familie denk ik
Zusje van Tom
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_150431807
Deze zag ik niet aankomen :D
A mind with a heart of it's own
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:27 #270
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431809
Dit had ik echt niet verwacht
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:30 #271
72388 JACM
Gierend Leer
pi_150431811
Lekker overvallen maar superlief O+
¯_(ツ)_/¯
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:34 #272
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_150431813
Zo zo Zo liefde van z'n leven
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:34 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_150431814
Leuk
Haters everywhere but I don't really care.
pi_150431817
Wat een snelheid
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:42 #275
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431823
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Zusje van Tom
Leuk zusje O+ O+ O+ O+ O+ O+
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150431824
Dus hetty, faal montage _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150431831
Dit kwam uit het niets. _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_150431832
Wait, what?!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_150431834
Straks nog even afscheidseks met Ada
pi_150431841
Wel een schattige verklaring, eerlijk is eerlijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:52 #281
14505 OProg
A Life in Music
pi_150431842
En nu mee naar boven!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:57 #282
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_150431846
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dus hetty, faal montage _O-
Bazenmontage _O_
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:29:57 #283
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  zondag 8 maart 2015 @ 20:30:07 #284
300082 roos85
JUICHEN!
pi_150431858
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef marcodej het volgende:
Dit kwam uit het niets. _O-
Ook zo lekker romantisch _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_150431860
wat random ineens
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 20:30:11 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_150431862
Wut'? Waarom niet Ada :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 8 maart 2015 @ 20:30:13 #287
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_150431868
*O*
pi_150431869
Waar is Ada? Opgesloten op het toilet?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  roze zondag 8 maart 2015 @ 20:30:16 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150431872
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef tralalala het volgende:
Straks nog even afscheidseks met Ada
Your beauty never ever scared me.
pi_150431874
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dus hetty, faal montage _O-
Net als bij widm moet de montage wat minder fucken. Laat de kijker maar denken.
pi_150431876
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
:)
Jouw UI O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 8 maart 2015 @ 20:30:21 #293
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431881
owww ik ben echt verbaasd hierover
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150431883
Ik voel een nieuwe luckytv
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150431887
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:30 schreef Renesite het volgende:
Wut'? Waarom niet Ada :o
Ada wil alleen maar poen :{w
pi_150431896
Geert heeft de leukste gekozen ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze zondag 8 maart 2015 @ 20:30:39 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150431898
Joehoe
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:30:40 #298
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_150431899
Hmm, ze lijkt niet echt blij?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_150431901
OWKEE! JOEHOE!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_150431922
AKWARD
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:31:18 #301
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150431934
Martine Bijl stem :)
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')