abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150189987


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken


Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

pi_150190039
ah, crap.. uit automatisme het nummertje opgehoogd :')
  zondag 1 maart 2015 @ 20:39:24 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_150190841
lol :D

Maar toch te laat, had even rondgekeken en actiehunt kreeg overal goeie reviews, en terecht, puike winkel en mij hoor je alsnog niet klagen een spel wat voor 40 euro op Steam staat voor net iets meer dan een derde van die prijs kopen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_150190959
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:39 schreef Klonk het volgende:
lol :D

Maar toch te laat, had even rondgekeken en actiehunt kreeg overal goeie reviews, en terecht, puike winkel en mij hoor je alsnog niet klagen een spel wat voor 40 euro op Steam staat voor net iets meer dan een derde van die prijs kopen :D
en dat had nog bijna de helft minder kunnen zijn :P (14 daar, 7.50 bij kinguin)

en wat is medieval engineers trouwens verschrikkelijk traag -O-
voldoe ruim aan de eisen, en nog erg traag..
  zondag 1 maart 2015 @ 21:32:31 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_150194102
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:41 schreef mschol het volgende:

[..]

en dat had nog bijna de helft minder kunnen zijn :P (14 daar, 7.50 bij kinguin)

en wat is medieval engineers trouwens verschrikkelijk traag -O-
voldoe ruim aan de eisen, en nog erg traag..
Onthoud ik voor de volgende keer :P

Ben nu ook al gelukkig :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 1 maart 2015 @ 22:04:06 #6
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_150195763
the fuck...

Ik krijg nu dat m'n account VAC banned is en niet online kan op Call of Duty AW :( wtf. Ik weet niet eens hoe je moet cheaten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_150195981
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:04 schreef Juicyhil het volgende:
the fuck...

Ik krijg nu dat m'n account VAC banned is en niet online kan op Call of Duty AW :( wtf. Ik weet niet eens hoe je moet cheaten.
jaja.. :P

ik zou zeggen, ga navragen bij support

steamguard e.d. staan aan? niet ingelogd op andere plekken?
  zondag 1 maart 2015 @ 22:13:14 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_150196235
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:07 schreef mschol het volgende:

[..]

jaja.. :P

ik zou zeggen, ga navragen bij support

steamguard e.d. staan aan? niet ingelogd op andere plekken?
Ik heb wel ingelogd op m'n smartphone, maar voor de rest niets raars. Nu een andere game proberen te joinen en dat ging nu wel gewoon. Hopelijk gewoon een glitch dan ofzo :?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 1 maart 2015 @ 22:23:03 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_150196767
Ik lijk dus niet gebanned te zijn :P

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 1 maart 2015 @ 23:21:11 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150199600
VAC ban staat volgens mij niet direct in je account, dat duurt altijd ff.
pi_150200266
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:04 schreef Juicyhil het volgende:
the fuck...

Ik krijg nu dat m'n account VAC banned is en niet online kan op Call of Duty AW :( wtf. Ik weet niet eens hoe je moet cheaten.
"it wasnt me" shaggy & Juicyhil.
pi_150200520
vacban krijg je echt niet zomaar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150201588
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:43 schreef Beach het volgende:
vacban krijg je echt niet zomaar
volgens mij zijn ze wel vaker wat lossig met de ban hamer..
pi_150203539
quote:
"A game about penetrating large bodies with thick, growing, spurting lengths. Make the big organic stalk explode in a shower of seeds. Make MOM happy!"
_O-

http://store.steampowered.com/app/323320/
pi_150232750
*bezig met opnieuw downloaden en installeren van games uit bibliotheek op nieuwe octa-core desktop pc*

quote:
Whut? :P
  Eindredactie Games maandag 2 maart 2015 @ 22:10:38 #16
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_150232821
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:25 schreef mschol het volgende:
ah, crap.. uit automatisme het nummertje opgehoogd :')
ja, die heb ik maar verlaagd
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_150233097
quote:
4s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:10 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja, die heb ik maar verlaagd
thnx ^O^
Had het al in het feedback topic geplaatst :p
pi_150233147
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*bezig met opnieuw downloaden en installeren van games uit bibliotheek op nieuwe octa-core desktop pc*

[..]

Whut? :P
een library kan je gewoon kopieeren naar een ander systeem :p
pi_150233372
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:20 schreef mschol het volgende:

[..]

een library kan je gewoon kopieeren naar een ander systeem :p
Hoeft niet,want 3TB harde schijf is lekker groot. >:)
pi_150233472
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoeft niet,want 3TB harde schijf is lekker groot. >:)
doelde ermeer op dat je niet nogmaals hoeft te downloaden
pi_150241340
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:20 schreef mschol het volgende:

[..]

een library kan je gewoon kopieeren naar een ander systeem :p
Is er eigenlijk ergens een knopje om dat automatisch te doen, het opnieuw toevoegen? Want op elke titel klikken om te installeren en dan bestanden te laten zoeken duurt bijna even lang :P
pi_150241911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef bigbass het volgende:

[..]

Is er eigenlijk ergens een knopje om dat automatisch te doen, het opnieuw toevoegen? Want op elke titel klikken om te installeren en dan bestanden te laten zoeken duurt bijna even lang :P
view -> settings -> downloads -> steam library folders ?
pi_150244151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:48 schreef mschol het volgende:

[..]

view -> settings -> downloads -> steam library folders ?
Volgens mij niet, dat zet ik standaard goed, maar daar haalt ie niet automatisch games uit. Pas als je op install klikt gaat ie kijken of er misschien al een installation folder is voor die game is en die verifyen.
  Redactie Games dinsdag 3 maart 2015 @ 14:56:18 #24
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150249559
Kopiëren naar een andere schijf en weer terug duurt toch ook gewoon lang :? 5400 rpm schijf is niet vooruit te branden. Dan kan ik net zo goed met 100Mbit rechstreeks downloaden. En gewoon niet alles opnieuw installeren omdat je het toch niet veel speelt. Ruimt ook meteen lekker op.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150250305
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:28 schreef mschol het volgende:

[..]

doelde ermeer op dat je niet nogmaals hoeft te downloaden
Doet wel toe als je je vorige /home partitie beperkt ruimte heeft. :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:13:24 #26
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_150252145
Hexcells _O_ Ik denk dat ik de game nog toffer vind dan Lyne. Het enige nadeel tov laatstgenoemde is dat het random genereren van puzzles minder goed werkt.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_150256052
Ik heb als kadootje ''Doom 3 bfg edition'' gekocht bij TN Games te Borculo.

Nu blijkt deze alleen te werken wanneer men zich registreert bij een of ander clubje genaamd STEAM. Ér is hier geen reden voor, maar het volk werkzaam in deze industrie heeft er wel een aantal bedacht en ook gelegaliseerd.
Helaas bleek ónze code al geregistreerd te zijn en daarmee de mogenlijkheid het spel te installeren tot ''geen'' gereduceerd.

De doelgroep is immers enkel een groep van de bevolking welke zich ten koste van schaarse aardse goederen vergaapt aan vooral mooie plaatjes die ''ook nog kunnen bewegen'', en in enige mate zijn te manipuleren.

Geld kwijt,spel blijkt een doos met daarin een plastic hoes met daarin een papiertje beschrijvend een aantal irrelevante zaken en een plastic schijfje wat men eventueel in een dvd-speler kan doen of aan een achteruitkijk spiegel op kan hangen ter decoratie. Begrijp dat het in het bezit hebben van de dvd met hoes en kartonnen kaft niet het doel is waarom ik tot aanschaf ben overgegaan. Ik koop een spel, geen plastic troep met een plaatje erop. Ik betaal in deze voor een ervaring, niet voor bezit.

Gelukkig heb ik een website gevonden waar dit spel, en vele andere, eenvoudig te downloaden zijn, al dan niet onder begeleiding, in het bijzonder m.b.t. de installatie. De kosten die hier aan verbonden zijn, zijn de kosten voor de internetaansluiting. Het aantal downloads is beperkt door de hoeveelheid beschikbare GB's op de harde schijf van de cliënt.. Geen registratie noodzakelijk of zelfs mogenlijk. Verzekerde goede werking van elke download. Geen codes of keys. Geen extra kosten en geen overbodige arbeid. Geen oplichterij. Je mag immers niet de code kraken en het spel ''stelen'. Het spel verkopen zonder 'keycode' is natuurlijk geen enkel probleem. De term stelen lijkt ook hier van toepassing, maar gelukkig is hier wat op gevonden zodat aan deze praktijk gelukkig geen einde hoeft te komen.

Tot zover het nut van steam.

Wij alle weten nu dat steam een project is om meer geld uit de zak te kloppen voor een identieke dienst. Men twee maal laten betalen voor één product. En zo niet dan weet je het nu. Voor zover dit doordringt in de moderne volgzame puberhersentjes natuurlijk.

Ik was eerst tegen dit vrije downloaden maar begrijp nu waarom het er is.
Vanaf nu (al zal ik uiteraard nooit meer een computerspel kado doen) is het aantrekkelijker me te beperken tot het aanbod van daadwerkelijk werkende spellen ipv geld-uit-de-zak-kloppende-,-onder-bescherming-van-''moraal''-en-auteursrecht- projecten als STEAM, en hun producten die ik noodgedwongen bij het oud papier en het plastic afval moet deponeren.

Er is echter een opvallend positief aspect aan deze "steam'' kneuzenkermis(want laten we wel wezen: er gaat toch verdomd weinig in het koppie om wil men zwichten voor de propaganda van deze ''dienst''). De kosten gemaakt voor de aanschaf van het spel in combinatie met de weigering tot installatie, en daarmee het uitblijven van de beloofde beleving, hebben geleid tot een verbeten onderzoek op internet. Uitkomst hiervan is de opgedane wetenschap omtrent een leverancier van software, welke qua kosten per saldo beduidend lager blijkt in de kostprijs dan voornoemde partij. Bovendien heeft het geleid tot een wel degelijk ''werkend'' spel, en als kers op de taart toegang geeft tot een heel scala aan op dezelfde manier verkrijgbare artikelen. In deze context is deze miskoop alseen uiterst productieve investering te beschouwen.

Steam.. vrij vertaald is het iets als vochtige, gebakken lucht.

Ik had het kunnen weten!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:22:55 #28
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150256449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:11 schreef geregistreerde_aap het volgende:
Ik heb als kadootje ''Doom 3 bfg edition'' gekocht bij TN Games te Borculo.

Nu blijkt deze alleen te werken wanneer men zich registreert bij een of ander clubje genaamd STEAM. Ér is hier geen reden voor, maar het volk werkzaam in deze industrie heeft er wel een aantal bedacht en ook gelegaliseerd.
Helaas bleek ónze code al geregistreerd te zijn en daarmee de mogenlijkheid het spel te installeren tot ''geen'' gereduceerd.

De doelgroep is immers enkel een groep van de bevolking welke zich ten koste van schaarse aardse goederen vergaapt aan vooral mooie plaatjes die ''ook nog kunnen bewegen'', en in enige mate zijn te manipuleren.

Geld kwijt,spel blijkt een doos met daarin een plastic hoes met daarin een papiertje beschrijvend een aantal irrelevante zaken en een plastic schijfje wat men eventueel in een dvd-speler kan doen of aan een achteruitkijk spiegel op kan hangen ter decoratie. Begrijp dat het in het bezit hebben van de dvd met hoes en kartonnen kaft niet het doel is waarom ik tot aanschaf ben overgegaan. Ik koop een spel, geen plastic troep met een plaatje erop. Ik betaal in deze voor een ervaring, niet voor bezit.

Gelukkig heb ik een website gevonden waar dit spel, en vele andere, eenvoudig te downloaden zijn, al dan niet onder begeleiding, in het bijzonder m.b.t. de installatie. De kosten die hier aan verbonden zijn, zijn de kosten voor de internetaansluiting. Het aantal downloads is beperkt door de hoeveelheid beschikbare GB's op de harde schijf van de cliënt.. Geen registratie noodzakelijk of zelfs mogenlijk. Verzekerde goede werking van elke download. Geen codes of keys. Geen extra kosten en geen overbodige arbeid. Geen oplichterij. Je mag immers niet de code kraken en het spel ''stelen'. Het spel verkopen zonder 'keycode' is natuurlijk geen enkel probleem. De term stelen lijkt ook hier van toepassing, maar gelukkig is hier wat op gevonden zodat aan deze praktijk gelukkig geen einde hoeft te komen.

Tot zover het nut van steam.

Wij alle weten nu dat steam een project is om meer geld uit de zak te kloppen voor een identieke dienst. Men twee maal laten betalen voor één product. En zo niet dan weet je het nu. Voor zover dit doordringt in de moderne volgzame puberhersentjes natuurlijk.

Ik was eerst tegen dit vrije downloaden maar begrijp nu waarom het er is.
Vanaf nu (al zal ik uiteraard nooit meer een computerspel kado doen) is het aantrekkelijker me te beperken tot het aanbod van daadwerkelijk werkende spellen ipv geld-uit-de-zak-kloppende-,-onder-bescherming-van-''moraal''-en-auteursrecht- projecten als STEAM, en hun producten die ik noodgedwongen bij het oud papier en het plastic afval moet deponeren.

Er is echter een opvallend positief aspect aan deze "steam'' kneuzenkermis(want laten we wel wezen: er gaat toch verdomd weinig in het koppie om wil men zwichten voor de propaganda van deze ''dienst''). De kosten gemaakt voor de aanschaf van het spel in combinatie met de weigering tot installatie, en daarmee het uitblijven van de beloofde beleving, hebben geleid tot een verbeten onderzoek op internet. Uitkomst hiervan is de opgedane wetenschap omtrent een leverancier van software, welke qua kosten per saldo beduidend lager blijkt in de kostprijs dan voornoemde partij. Bovendien heeft het geleid tot een wel degelijk ''werkend'' spel, en als kers op de taart toegang geeft tot een heel scala aan op dezelfde manier verkrijgbare artikelen. In deze context is deze miskoop alseen uiterst productieve investering te beschouwen.

Steam.. vrij vertaald is het iets als vochtige, gebakken lucht.

Ik had het kunnen weten!
Jij bent echt fucking dom

gr
pi_150256501
echt?
  Redactie Games dinsdag 3 maart 2015 @ 18:25:56 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150256551
Probeer je stemmen te trekken bij de Provinciale verkiezingen ofzo? Ipv een hele slecht geschreven monoloog af te steken kun je gewoon het geld terug eisen bij de lokale winkel waar je het gekocht hebt. Software kan niet geruild worden mits ongeopend verpakking, maar een niet werkend product mag in NL ook niet verkocht worden. Als de key al gebruikt is heeft iemand anders het product vantevoren al geopend en gebruikt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:26:24 #31
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150256567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:24 schreef geregistreerde_aap het volgende:
echt?
Als je code niet werkt doe je ff een belletje baar de winkel en werk je het uit

Wat jij doet is gewoon huilen op een forum wat je 0,0 gaat helpen.
pi_150256773
U kunt er vrij eenvoudig vanuit gaan dat deze ''lokale winkel'' inmiddels is gewezen op dit beschreven feit. Dit topic gaat in op Steam, hierom beperk ik mij tot steam.

Ik begrijp ook dat u uiteraard niet voor niets ''offtopic geleuter'' onder uw naam heeft doen prijken
.
pi_150256868
De volgende keer hoop ik weer u analyses over mijn intenties, motieven en gemoedsrust omtrent een bepaald ''topic'' te mogen ontvangen. U bent hier blijkbaar beter toe in staat dan ondergetekende.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:39:29 #34
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_150256947
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:33 schreef geregistreerde_aap het volgende:
U kunt er vrij eenvoudig vanuit gaan dat deze ''lokale winkel'' inmiddels is gewezen op dit beschreven feit. Dit topic gaat in op Steam, hierom beperk ik mij tot steam.

Ik begrijp ook dat u uiteraard niet voor niets ''offtopic geleuter'' onder uw naam heeft doen prijken
.
Bedankt voor de informatie. Aangezien ik al bijna 10 jaar goede ervaringen heb met Steam heeft mij doen besluiten deze informatie naast mij neer te leggen.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_150257191
Ik mis het verband met de quote, zoals weergegeven in uw bericht, en uw stellingname.
pi_150257290
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:11 schreef geregistreerde_aap het volgende:
Ik heb als kadootje ''Doom 3 bfg edition'' gekocht bij TN Games te Borculo.

Nu blijkt deze alleen te werken wanneer men zich registreert bij een of ander clubje genaamd STEAM. Ér is hier geen reden voor, maar het volk werkzaam in deze industrie heeft er wel een aantal bedacht en ook gelegaliseerd.
Helaas bleek ónze code al geregistreerd te zijn en daarmee de mogenlijkheid het spel te installeren tot ''geen'' gereduceerd.

De doelgroep is immers enkel een groep van de bevolking welke zich ten koste van schaarse aardse goederen vergaapt aan vooral mooie plaatjes die ''ook nog kunnen bewegen'', en in enige mate zijn te manipuleren.

Geld kwijt,spel blijkt een doos met daarin een plastic hoes met daarin een papiertje beschrijvend een aantal irrelevante zaken en een plastic schijfje wat men eventueel in een dvd-speler kan doen of aan een achteruitkijk spiegel op kan hangen ter decoratie. Begrijp dat het in het bezit hebben van de dvd met hoes en kartonnen kaft niet het doel is waarom ik tot aanschaf ben overgegaan. Ik koop een spel, geen plastic troep met een plaatje erop. Ik betaal in deze voor een ervaring, niet voor bezit.

Gelukkig heb ik een website gevonden waar dit spel, en vele andere, eenvoudig te downloaden zijn, al dan niet onder begeleiding, in het bijzonder m.b.t. de installatie. De kosten die hier aan verbonden zijn, zijn de kosten voor de internetaansluiting. Het aantal downloads is beperkt door de hoeveelheid beschikbare GB's op de harde schijf van de cliënt.. Geen registratie noodzakelijk of zelfs mogenlijk. Verzekerde goede werking van elke download. Geen codes of keys. Geen extra kosten en geen overbodige arbeid. Geen oplichterij. Je mag immers niet de code kraken en het spel ''stelen'. Het spel verkopen zonder 'keycode' is natuurlijk geen enkel probleem. De term stelen lijkt ook hier van toepassing, maar gelukkig is hier wat op gevonden zodat aan deze praktijk gelukkig geen einde hoeft te komen.

Tot zover het nut van steam.

Wij alle weten nu dat steam een project is om meer geld uit de zak te kloppen voor een identieke dienst. Men twee maal laten betalen voor één product. En zo niet dan weet je het nu. Voor zover dit doordringt in de moderne volgzame puberhersentjes natuurlijk.

Ik was eerst tegen dit vrije downloaden maar begrijp nu waarom het er is.
Vanaf nu (al zal ik uiteraard nooit meer een computerspel kado doen) is het aantrekkelijker me te beperken tot het aanbod van daadwerkelijk werkende spellen ipv geld-uit-de-zak-kloppende-,-onder-bescherming-van-''moraal''-en-auteursrecht- projecten als STEAM, en hun producten die ik noodgedwongen bij het oud papier en het plastic afval moet deponeren.

Er is echter een opvallend positief aspect aan deze "steam'' kneuzenkermis(want laten we wel wezen: er gaat toch verdomd weinig in het koppie om wil men zwichten voor de propaganda van deze ''dienst''). De kosten gemaakt voor de aanschaf van het spel in combinatie met de weigering tot installatie, en daarmee het uitblijven van de beloofde beleving, hebben geleid tot een verbeten onderzoek op internet. Uitkomst hiervan is de opgedane wetenschap omtrent een leverancier van software, welke qua kosten per saldo beduidend lager blijkt in de kostprijs dan voornoemde partij. Bovendien heeft het geleid tot een wel degelijk ''werkend'' spel, en als kers op de taart toegang geeft tot een heel scala aan op dezelfde manier verkrijgbare artikelen. In deze context is deze miskoop alseen uiterst productieve investering te beschouwen.

Steam.. vrij vertaald is het iets als vochtige, gebakken lucht.

Ik had het kunnen weten!
:')
1 grote inhoudsloze post _O-

en om inhoudelijk op de post in te gaan:

quote:
Gelukkig heb ik een website gevonden waar dit spel, en vele andere, eenvoudig te downloaden zijn, al dan niet onder begeleiding, in het bijzonder m.b.t. de installatie. De kosten die hier aan verbonden zijn, zijn de kosten voor de internetaansluiting. Het aantal downloads is beperkt door de hoeveelheid beschikbare GB's op de harde schijf van de cliënt.. Geen registratie noodzakelijk of zelfs mogenlijk. Verzekerde goede werking van elke download
dit is verboden bij wet :*
pi_150257421
Verklaar u nader.
pi_150258200
wtf ben je 75 en heb je voor je kleinzoon van 13 Doom gekocht en heb je zo te lezen sinds vorige week internet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:17:34 #39
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_150258292
Klinkt plausibel :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_150258305
sorry maar ik ben ff met behulp van een kettingzaag wat onaardige types aan het overtuigen mij met rust te laten. Ik kom zo bij je!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:26:16 #41
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_150260802
Aaaaanyway....

Evolve is vet! Iedereen die erop zeikt is stom!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:28:13 #42
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_150260853
Ingaan op trollen is zooo 2013. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:32:40 #43
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_150260982
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:28 schreef neo2000 het volgende:
Ingaan op trollen is zooo 2013. :P
Deze stak er meer moeite in als gemiddeld dus deed ik dat 1x voor de (zeer slechte) grap.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:15:38 #44
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150262285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Aaaaanyway....

Evolve is vet! Iedereen die erop zeikt is stom!
Hoe vet is vet?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:20:17 #45
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150262440
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:37 schreef geregistreerde_aap het volgende:
De volgende keer hoop ik weer u analyses over mijn intenties, motieven en gemoedsrust omtrent een bepaald ''topic'' te mogen ontvangen. U bent hier blijkbaar beter toe in staat dan ondergetekende.
Fascinerend te aanschouwen hoe iemand die meent te moeten communiceren in enigszins archaïsch en breedsprakig taalgebruik, zo een moeite heeft met het correct schrijven van een bitter eenvoudig bezittelijk voornaamwoord, in casu u/uw.

Waarvan akte.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 22:08:41 #46
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150264343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:18 schreef geregistreerde_aap het volgende:
sorry maar ik ben ff met behulp van een kettingzaag wat onaardige types aan het overtuigen mij met rust te laten. Ik kom zo bij je!
Mijnheer, u bent een flapdrol.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:25:04 #47
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_150265106
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoe vet is vet?

V.
Tja ik vermaak me er nu al 17 uur erg goed mee. Heb eigenlijk alleen nog maar met 1 monster en de eerste 4 hunters gespeeld, nu ik die een beetje doorheb ga ik door naar volgende monster en de volgende 4 hunters.
Mijn grootste angst was dat de jacht saai zou zijn, dat je je als hunter zou vervelen als het monster zou sneaken ofzo. Maar daar valt prima tegenaan te spelen, heb me nog nooit verveeld.

Kortom: ongeveer 4 ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ van de maximale 5!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games dinsdag 3 maart 2015 @ 23:29:09 #48
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150268293
Het is best vermakelijk op sommige momenten maar echt ook frustrerend af en toe qua potjes met pubs. Speel je Evacuation bijvoorbeeld met de map "Rescue" normaal gesproken met een 2x2 spelers spreiden en survivors oppikken binnen korte tijd moet goed te doen zijn, maar ik heb gewoon potjes mee gemaakt dat ze gewoon op dat monster aan het jagen zijn (in Stage 2 geëvolueerd) en je maar 10 min. hebt om alle survivors the evacueren. Op dat soort momenten merk je gewoon echt dat je minimaal 3/4 mensen moeten hebben met hetzelfde doel. Zodra die samenhang weg is sta je als team gewoon machteloos.

Het spel dwingt je gewoon bepaalde strategieën aan te houden, dat ligt o.a. de samenstelling van je team van Hunters maar sommige spelers moeten ook echt begrijpen wat hun rol is binnen het team. Teveel CoD gasten die als een stel YOLO-mongolen 1 vs Monster gaan opnemen (Als een medic vooruit sprinten en zodra je het monster ziet aanvallen zonder op de rest te wachten |:( ). Dat werkt gewoon met dit spel niet. Het is frustrerend om die run & gun hippies in je groep te hebben, die het concept "team" niet begrijpen. Dat spel is zo verfijnd daarop gebalanceerd. Iedere hunter heeft een aparte rol en daar moet je aan wennen om de rol te vervullen.

Als monster heb je echt alle vrijheid om te doen en laten en ben je van niemand afhankelijk. Dan is het eigenlijk alleen maar hilarisch om te zien hoe een stel ongeorganiseerde jocks de jungles afstruinen en maar in het wilde weg op wild blijven schieten. Als monster hoef je dan echt minimale moeite te doen... :')

Misschien ligt dit ook een beetje aan de dubieuze RNGesus die het in spel zit als je een voorkeur moet ingeven voor welk type hunter of monster je speelt, vaak komt het gewoon voor dat je een rol toebedeeld krijgt die je niet zint. Monster staat bij mij bijvoorbeeld op plaats van 5 in het lijstje en toch presteert het spel om me in Hunt-mode gewoon 3x achter elkaar monster te laten zijn. Waarom niet één keer één van de andere spelers is me een raadsel :?

Nog een schijtirritant dingetje is dat er wat schijtachievements (om je volgende karakter te unlocken) inzitten voor special Hunter abilities. Als voorbeeld nemen we de Orbital Barrage Ability voor Hank als support class. Daarmee voer je in feite een artillery-bombardement uit op een plek die je aanwijst. Die kun je tot 3 sterren upgraden als je een bepaalde aantal damage punten gehaald hebt.

In theorie klinkt dat leuk en aardig maar in de praktijk kun je die ability eigenlijk alleen maar gebruiken als het monster stil staat. De radius is niet zo groot en heel veel hebben niet door dat het gewoon Friendly-Fire is als je team op dat monster staat in te schieten en jij er een bom boven op gooit. Of je lanceert dat ding terwijl dat monster allang 50 meter verder staat. Enige manier is eigenlijk dat monster vastpinnen met harpoenhaken en dan pas die Barrage los te laten (Er zit sowieso een vertraging van 5 sec in). Zo vaak gebeurd dat helaas niet. Of mensen moeten echt goed kunnen anticiperen waar het monster heen gaat.

Desalniettemin is de voldoening weer groot als je goede trapper hebt die een Stage 3 monster kan vertragen/vastzetten op het juiste moment een Dome lanceert. De support class je kan assisteren met aanval of bescherming van je team en de medic je team op de been houdt terwijl het monster op je aan het inhakken is..

Met vrienden is het best wel leuk, na een aantal uurtjes heb je dan wel ongeveer door wat je wel en niet moet doen met een karakter. En eerlijk gezegd de A.I. voor de monsters vind ik echt best sterk (op een paar exploit bugjes na dan). Zeker in je eentje met bots tegen monster is nog best pittig.

Concluderend, los van alle DLC-heisa vind ik het wel een vermakelijk spel maar de full retail prijs die ze ervoor vragen niet waard. ¤30,- vind ik dan wel schappelijk. Het is gewoon een rare maar unieke game wat dat betreft. Geen FPS of welk spelt lijkt hierop en geeft me dit gemixte gevoel qua beleving. Ik merk vooral dat potjes echt ontzettend intens kunnen zijn, maar ook mega frustrerend of saai. Er is gewoon geen middenweg qua beleving. Verder mis ik gewoon nog een goede single-player experience. Evacuation is leuk en gevarieerd, maar het is echt poep qua verhaalopbouw zover dat erin zit. Waar komen die monsters vandaan en waarom moeten wij er persé op jagen? Is het niet gewoon een slechte introductie van Avatar? Ik heb er nogal gemixt gevoel over betreft single-player. En na 2 uur op een dag ben ik er eigenlijk wel klaar mee zeker als je met pubs speelt.

Verder gewoon bizar om te zien dat de playerbase gewoon in een maand tijd inkakt van 32.400 spelers tot 5.000 op een dag.

Spel mag wat goedkoper en een beetje nieuwe lichting qua playerbase is ook wel welkom. Geen CoD spelers want die zijn rete irritant.

En TRS, fix die FPS drops }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-03-2015 23:59:55 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150286624
Hebben jullie ook dat als je sommige spellen na een tijdje weer wil gaan spelen, dat je ze eerst opnieuw moet gaan installeren? Bij mij is dit het geval met Borderlands 2 en Civilization 5 -O-
Children of the night. What music they make.
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:45:27 #50
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_150287162
Zijn er nog ergens goeie games op sale die het geld waard zijn? (voor steam dan)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_150287195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:45 schreef Munchlax het volgende:
Zijn er nog ergens goeie games op sale die het geld waard zijn? (voor steam dan)
https://steamdb.info/sales/
kijk zelf maar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Games woensdag 4 maart 2015 @ 17:38:24 #52
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150288911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:29 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie ook dat als je sommige spellen na een tijdje weer wil gaan spelen, dat je ze eerst opnieuw moet gaan installeren? Bij mij is dit het geval met Borderlands 2 en Civilization 5 -O-
BL2, 3x geïnstalleerd en weer eraf gegooid. Vind het alleen spelen niet zo leuk.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150291559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:29 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie ook dat als je sommige spellen na een tijdje weer wil gaan spelen, dat je ze eerst opnieuw moet gaan installeren? Bij mij is dit het geval met Borderlands 2 en Civilization 5 -O-
als ze al geïnstalleerd staan?

Volgens mij geen last van gehad, maar ik kan ernaast zitten
pi_150294608
Ja, steam geeft soms games aan als opeens ongeinstalleerd, maar dat betekent gewoon dat hij de locatie kwijt is. Gewoon even op downloaden klikken en steam zoekt de bestanden, binnen 3 minuten is het in orde
pi_150299832
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:54 schreef mschol het volgende:

[..]

als ze al geïnstalleerd staan?

Volgens mij geen last van gehad, maar ik kan ernaast zitten
Inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ja, steam geeft soms games aan als opeens ongeinstalleerd, maar dat betekent gewoon dat hij de locatie kwijt is. Gewoon even op downloaden klikken en steam zoekt de bestanden, binnen 3 minuten is het in orde
Oh, gelukkig maar dan :P
Children of the night. What music they make.
  Redactie Games woensdag 4 maart 2015 @ 22:35:35 #56
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150300472
Aaaand it's gone...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150304543
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aaaand it's gone...
Alles wat EA aanraakt verliest langzaam haar ziel. En dan kan EA bij het sluiten zeggen dat het aan de studio lag.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150309281
Na het Simcity debacle kan ik me er wel iets bij voorstellen... Maar blijft toch zonde om zo'n studio's te zien sluiten.
Flesje bier
pi_150321486
Wat is die steamos sale? Dingen als Attila, rome 2, cities skylines en dying light en CoH2 staan wel op de lijst als je op de add klinkt, maar zonder korting.

En -20% op beyond earth is de moeite zeker niet
pi_150321600
Beyond earth is überhaupt de moeite niet.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 18:03:24 #61
8781 crew  Frutsel
pi_150321648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
Beyond earth is überhaupt de moeite niet.
Want?
pi_150321755
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Want?
Civilization 5 biedt met de uitbreidingen dezelfde ervaring maar dan met diepgang. Beyond earth is net als civ 5 zonder DLC eigenlijk extreem beperkt. Na een paar games had ik er al genoeg van iig, terwijl mijn gametime van civ 5 (en andere games in hetzelfde genre) gigantisch is. Vreemd, aangezien civ 5 in space zo'n beetje alles is wat ik zoek in een game. Slecht uitgewerkt, teveel overeenkomsten met civ 5 en dan doen die nieuwe graphics en factions mij eigenlijk niets.

Ook ben het een beetje beu dat er de hele tijd content uit vorige versies van games worden gehaald om die later weer voor de volle mep te verkopen als DLC.
Conscience do cost.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:15:00 #63
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150323938
Payday 2 heeft nu dikke korting en een GOTY-editie (wat eigenlijk de laatste twee DLC's mist :') ) misschien maar weer eens oppikken, heb geen van de DLC.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games donderdag 5 maart 2015 @ 19:57:23 #64
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150325548
Ik heb teveel van die DLC om de GOTY op te pikken.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:08:05 #65
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150325973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb teveel van die DLC om de GOTY op te pikken.. :')
Is er nog DLC wat het echt niet waard is?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150326208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:11 schreef geregistreerde_aap het volgende:
Ik heb als kadootje ''Doom 3 bfg edition'' gekocht bij TN Games te Borculo.

Nu blijkt deze alleen te werken wanneer men zich registreert bij een of ander clubje genaamd STEAM. Ér is hier geen reden voor, maar het volk werkzaam in deze industrie heeft er wel een aantal bedacht en ook gelegaliseerd.
Helaas bleek ónze code al geregistreerd te zijn en daarmee de mogenlijkheid het spel te installeren tot ''geen'' gereduceerd.

De doelgroep is immers enkel een groep van de bevolking welke zich ten koste van schaarse aardse goederen vergaapt aan vooral mooie plaatjes die ''ook nog kunnen bewegen'', en in enige mate zijn te manipuleren.

Geld kwijt,spel blijkt een doos met daarin een plastic hoes met daarin een papiertje beschrijvend een aantal irrelevante zaken en een plastic schijfje wat men eventueel in een dvd-speler kan doen of aan een achteruitkijk spiegel op kan hangen ter decoratie. Begrijp dat het in het bezit hebben van de dvd met hoes en kartonnen kaft niet het doel is waarom ik tot aanschaf ben overgegaan. Ik koop een spel, geen plastic troep met een plaatje erop. Ik betaal in deze voor een ervaring, niet voor bezit.

Gelukkig heb ik een website gevonden waar dit spel, en vele andere, eenvoudig te downloaden zijn, al dan niet onder begeleiding, in het bijzonder m.b.t. de installatie. De kosten die hier aan verbonden zijn, zijn de kosten voor de internetaansluiting. Het aantal downloads is beperkt door de hoeveelheid beschikbare GB's op de harde schijf van de cliënt.. Geen registratie noodzakelijk of zelfs mogenlijk. Verzekerde goede werking van elke download. Geen codes of keys. Geen extra kosten en geen overbodige arbeid. Geen oplichterij. Je mag immers niet de code kraken en het spel ''stelen'. Het spel verkopen zonder 'keycode' is natuurlijk geen enkel probleem. De term stelen lijkt ook hier van toepassing, maar gelukkig is hier wat op gevonden zodat aan deze praktijk gelukkig geen einde hoeft te komen.

Tot zover het nut van steam.

Wij alle weten nu dat steam een project is om meer geld uit de zak te kloppen voor een identieke dienst. Men twee maal laten betalen voor één product. En zo niet dan weet je het nu. Voor zover dit doordringt in de moderne volgzame puberhersentjes natuurlijk.

Ik was eerst tegen dit vrije downloaden maar begrijp nu waarom het er is.
Vanaf nu (al zal ik uiteraard nooit meer een computerspel kado doen) is het aantrekkelijker me te beperken tot het aanbod van daadwerkelijk werkende spellen ipv geld-uit-de-zak-kloppende-,-onder-bescherming-van-''moraal''-en-auteursrecht- projecten als STEAM, en hun producten die ik noodgedwongen bij het oud papier en het plastic afval moet deponeren.

Er is echter een opvallend positief aspect aan deze "steam'' kneuzenkermis(want laten we wel wezen: er gaat toch verdomd weinig in het koppie om wil men zwichten voor de propaganda van deze ''dienst''). De kosten gemaakt voor de aanschaf van het spel in combinatie met de weigering tot installatie, en daarmee het uitblijven van de beloofde beleving, hebben geleid tot een verbeten onderzoek op internet. Uitkomst hiervan is de opgedane wetenschap omtrent een leverancier van software, welke qua kosten per saldo beduidend lager blijkt in de kostprijs dan voornoemde partij. Bovendien heeft het geleid tot een wel degelijk ''werkend'' spel, en als kers op de taart toegang geeft tot een heel scala aan op dezelfde manier verkrijgbare artikelen. In deze context is deze miskoop alseen uiterst productieve investering te beschouwen.

Steam.. vrij vertaald is het iets als vochtige, gebakken lucht.

Ik had het kunnen weten!
lalalalala ik hoor je niet!!!
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:24:03 #67
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150326645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Payday 2 heeft nu dikke korting en een GOTY-editie (wat eigenlijk de laatste twee DLC's mist :') ) misschien maar weer eens oppikken, heb geen van de DLC.
Is Payday 2 nou echt zo leuk?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:24:53 #68
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150326689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is Payday 2 nou echt zo leuk?

V.
Als je met randoms speelt houd je het misschien twee potjes vol. Heb een keer met drie anderen een paar dagen lang constant gespeeld. :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:27:20 #69
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150326818
Dan laat ik het schieten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150328319
http://www.phoronix.com/s(...)amOS-Sale-New-Titles
Fuck,mijn portemonee ga ik dan flink aanvullen.Hoe meer Linux games,hoe meer vreugde. :9 :D

quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aaaand it's gone...
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Alles wat EA aanraakt verliest langzaam haar ziel. En dan kan EA bij het sluiten zeggen dat het aan de studio lag.
EA is gewoon een klote spelbedrijf. :r :')
pi_150329409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is Payday 2 nou echt zo leuk?

V.
Met randoms is het idd bijna niet te doen als je missies op stealth wil spelen. "Loud" gaan (oftewel, de heists doen terwijl je constant waves van politie hebt), kan wel altijd gewoon. Maar voor stealth heb je idd echt meer aan een team van mensen die je kent. Alhoewel ik zelf ook een paar mensen in m'n lijst heb staan nu die ik via public games heb leren kennen en inmiddels dus vaker mee samen speel.
pi_150329551
Hoeveel missies zijn er in Payday 2?
(she/her)
pi_150329785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef Fylax het volgende:
Hoeveel missies zijn er in Payday 2?
Veul.

En er komen geregeld nieuwe bij. Soms tegen betaling, soms gratis.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:17:12 #74
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150329819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef Fylax het volgende:
Hoeveel missies zijn er in Payday 2?
15-16? En sommigen zijn dan over een aantal dagen. Bij een missie moet je stemhokjes saboteren, dan moet je op dag 1 weten waar ze zijn en op dag 2 moet je ze dan saboteren. 'Verpest' je dag 1 door mensen neer te knallen en ze te alarmeren dat je er bent wordt dag 2 moeilijker.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150330626
Volgens deze pagina dus 30 op het moment: http://payday.wikia.com/wiki/Category:PAYDAY_2_heists. Daarvan besstaat een groot deel uit meer dan één dag. Genoeg te doen dus :)
pi_150338494
Is het 't waard om nu nog te beginnen met Payday 2 of speelt bijna geen hond het meer?

En welke editie moet ik kopen als ik 'm koop?
(she/her)
pi_150338853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:51 schreef Fylax het volgende:
Is het 't waard om nu nog te beginnen met Payday 2 of speelt bijna geen hond het meer?

En welke editie moet ik kopen als ik 'm koop?
Is Payday niet 16plus?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150338876
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Is Payday niet 16plus?
/care :')
(she/her)
  Donald Duck held vrijdag 6 maart 2015 @ 00:11:10 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_150339164
Humble Bundle van deze week ziet er weer interessant uit: https://www.humblebundle.com/weekly
Leuke verzameling games in zwartwit-stijl
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_150342943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:51 schreef Fylax het volgende:
Is het 't waard om nu nog te beginnen met Payday 2 of speelt bijna geen hond het meer?
quote:
Nu aan het spelen: 12,223
Piek van vandaag: 26,982
Niet slecht voor een vrijdagochtend.
quote:
En welke editie moet ik kopen als ik 'm koop?
De GOTY edition levert het meeste op voor je geld. Je krijgt alle DLC (23 stuks), op de laatste 5 na. In totaal al bijna ¤10,- goedkoper dan normaal het basespel.
pi_150343783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:18 schreef MaxMark het volgende:

[..]


[..]

Niet slecht voor een vrijdagochtend.

[..]

De GOTY edition levert het meeste op voor je geld. Je krijgt alle DLC (23 stuks), op de laatste 5 na. In totaal al bijna ¤10,- goedkoper dan normaal het basespel.
Hoe zijn die laatste 5,zou ik die er nog bij halen?
(she/her)
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 10:05:33 #82
8781 crew  Frutsel
pi_150343965
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Civilization 5 biedt met de uitbreidingen dezelfde ervaring maar dan met diepgang. Beyond earth is net als civ 5 zonder DLC eigenlijk extreem beperkt. Na een paar games had ik er al genoeg van iig, terwijl mijn gametime van civ 5 (en andere games in hetzelfde genre) gigantisch is. Vreemd, aangezien civ 5 in space zo'n beetje alles is wat ik zoek in een game. Slecht uitgewerkt, teveel overeenkomsten met civ 5 en dan doen die nieuwe graphics en factions mij eigenlijk niets.

Ook ben het een beetje beu dat er de hele tijd content uit vorige versies van games worden gehaald om die later weer voor de volle mep te verkopen als DLC.
Hmm... dan moet ik dat nog maar eens kritisch overwegen idd... want hij staat nog wel op mijn want-list, maar wacht nog op een leuke deal. Heb zelf Civ4 grijs gespeeld, Civ5 kon me nog niet optimaal bekoren, maar daarnaast heb ik het eeuwenoude probleem dat ik teveel spellen leuk vind en me dan te weinig (kan/wil) verdiepen in één game... en dus misschien het 'leuke' mis... :{
pi_150344009
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:56 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe zijn die laatste 5,zou ik die er nog bij halen?
Mwa, ik zelf ga alleen voor die ene extra Heist (The Bomb Heist) die erbij zit. Character en mod packs vind ik zelf niet zo interessant.
pi_150344036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:07 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Mwa, ik zelf ga alleen voor die ene extra Heist (The Bomb Heist) die erbij zit. Character en mod packs vind ik zelf niet zo interessant.
Ah oke, denk dat ik vandaag die GOTY edition ga kopen op Steam, is toch in de aanbieding.
(she/her)
pi_150344158
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:08 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ah oke, denk dat ik vandaag die GOTY edition ga kopen op Steam, is toch in de aanbieding.
^O^
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:39:34 #86
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_150346603
Ik kan alweer 6 badges craften als de volgende sales online gaat....

Het is een totaal nutteloos iets, ik weet het...
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games vrijdag 6 maart 2015 @ 13:29:40 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150350021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is er nog DLC wat het echt niet waard is?
Ik ben m'n interesse verloren na het Crimefest event. Ik vond de Old Hoxton Breakout and character freebie wel leuk. Daarna nog de Assault en Hotline Miami DLC gekocht, maar daarna meh.

Desalniettemin wel veel plezier mee gehad. 700 uur aan kwijt ofzo.. :')

En f*cking 20 infamy-levels erbij sinds gisteren.. _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-03-2015 13:36:16 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:40:13 #88
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150350317
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik ben m'n interesse verloren na het Crimefest event. Ik vond de Old Hoxton Breakout and character freebie wel leuk. Daarna nog de Assault en Hotline Miami DLC gekocht, maar daarna meh.

Desalniettemin wel veel plezier mee gehad. 700 uur aan kwijt ofzo.. :')

En f*cking 20 infamy-levels erbij sinds gisteren.. _O-
Jammer dat die nieuwe infamy levels niets voorstellen. :') 10% extra exp erbij of een masker en 7,5% exp erbij.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games vrijdag 6 maart 2015 @ 13:41:35 #89
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150350361
Infamy I-V vond ik al een grindfest, ik ga niet nog een keer 20 levels grinden.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:18:47 #90
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150351566
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Infamy I-V vond ik al een grindfest, ik ga niet nog een keer 20 levels grinden.. :')
Ben level 89, moet iets van 6 heists doen om een level omhoog te gaan. :') Is gewoon niet eens leuk meer.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150351704
Ik ga payday 2 vandaag halen
(she/her)
  Redactie Games vrijdag 6 maart 2015 @ 15:23:36 #92
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150354099
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ben level 89, moet iets van 6 heists doen om een level omhoog te gaan. :') Is gewoon niet eens leuk meer.
Deathwish-missies (met 70% extra XP deze week) moet het wel snel gaan. Level 100 is wel handig vanwege de skillperks. Maar goed V-100 was tergend genoeg en dat was nog voor Crimefest. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:28:57 #93
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150354267
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Deathwish-missies (met 70% extra XP deze week) moet het wel snel gaan. Level 100 is wel handig vanwege de skillperks. Maar goed V-100 was tergend genoeg en dat was nog voor Crimefest. :')
Hoeveel exp geeft DW meer dan very very hard?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games vrijdag 6 maart 2015 @ 16:03:41 #94
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150355594
Heul veul. Alleen ik zou het niet adviseren om die missies "loud" te spelen of je moet een hele goede crew hebben of paar keer Hoxton Breakout op OVK Pro (wat alleen maar met geweld kan) spelen gaat ook wel hard qua XP.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150359996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hmm... dan moet ik dat nog maar eens kritisch overwegen idd... want hij staat nog wel op mijn want-list, maar wacht nog op een leuke deal. Heb zelf Civ4 grijs gespeeld, Civ5 kon me nog niet optimaal bekoren, maar daarnaast heb ik het eeuwenoude probleem dat ik teveel spellen leuk vind en me dan te weinig (kan/wil) verdiepen in één game... en dus misschien het 'leuke' mis... :{
http://arstechnica.com/ga(...)steam-games-of-2014/

Daar zie je het ook. Beyond Earth is een gigantisch populair spel op steam als in dat een heleboel mensen het hebben gekocht. Spelen doen ze het meestal alleen niet meer na wat uurtjes.

Ik weet niet of je Civ 5 ook met de 2 expansions hebt gespeeld maar daarmee komt hij al een stuk meer in de buurt bij Civ4 qua "compleetheid". Als je Civ 4 hebt grijs gespeeld is civ5 met die dlc hartstikke tof :)
Conscience do cost.
pi_150378182
ik zit in de file in eurotruck simulator2 weet niet wat ik moet doen zit al 10min te wachten maar niks.
pi_150378439
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 03:18 schreef redboyke het volgende:
ik zit in de file in eurotruck simulator2 weet niet wat ik moet doen zit al 10min te wachten maar niks.
De A.I. is echt kut. Bij een afslag loopt het soms helemaal vast. Gewoon door de berm ploegen en de boete aftikken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150379212
Meh Civ IV... Religies die allemaal hetzelfde waren, civics waar je drie keer in een game naar kijkt, cultuur dat niet belangrijk was, en natuurlijk ook het irritante doomstacken die de combat een pest maakte. Geef mij maar Civ V (met uitbreidingen natuurlijk).

Endless Legend is wel een heerlijk alternatief. Heeft veel gemeenschappelijk met Civ V, maar genoeg nieuwe dingen om niet hetzelfde aan te voelen
pi_150385384
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 05:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De A.I. is echt kut. Bij een afslag loopt het soms helemaal vast. Gewoon door de berm ploegen en de boete aftikken.
ik had de wegenwacht gebeld maar weet niet hoeveel dat kost.
maar dat handmatig parkeren dat lukt volgens mij nooit als je automatisch hebt.
mijn wielen zijn recht ik rij naar achter en opeens rij ik scheef ofzo
fucked up
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:57:23 #101
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150385535
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 03:18 schreef redboyke het volgende:
ik zit in de file in eurotruck simulator2 weet niet wat ik moet doen zit al 10min te wachten maar niks.
Je moet dat online spelen. Iedereen rijdt netjes en toetert naar elkaar :D
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:58:49 #102
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150385555
Ik heb trouwens m'n "Limited Edition" van The Evil Within binnen. 10 euro en dus goedkoper dan op Steam :')
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:02:24 #103
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_150385628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:50 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik had de wegenwacht gebeld maar weet niet hoeveel dat kost.
maar dat handmatig parkeren dat lukt volgens mij nooit als je automatisch hebt.
mijn wielen zijn recht ik rij naar achter en opeens rij ik scheef ofzo
fucked up
Je moet tegensturen komt door de trailer
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_150385677
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je moet dat online spelen. Iedereen rijdt netjes en toetert naar elkaar :D
lijkt me wel leuk om eens te doen. alleen hier is het internet kut :(
dus als ik het zou doen kan het enkel thuis. (om de 2 weken)
in het spel was er ook een A.I en ik reed er netjes achter. heb wel hard moeten rijden om tot bij hem te geraken :P
heb wel eens een boete gehad voor koplichten had ze niet aan denk ik
maar nog niet voor te snel rijden.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2015 15:06:52 ]
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:06:58 #105
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150385723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:04 schreef redboyke het volgende:

[..]

lijkt me wel leuk om eens te doen. alleen hier is het internet kut :(
dus als ik het zou doen kan het enkel thuis. (om de 2 weken)
ping en internet snelheid boeit ingame niet zo dus je kan het proberen :P
pi_150385740
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:02 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Je moet tegensturen komt door de trailer
ok thx ga ik es proberen de volgende keer :)

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2015 15:08:25 ]
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:09:47 #107
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150385781
Het kutste aan ETS is trouwens dat je achteruit moet rijden met je trailer, dat lukt mij echt nooit of kost me ontzettend veel tijd :')
pi_150385850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het kutste aan ETS is trouwens dat je achteruit moet rijden met je trailer, dat lukt mij echt nooit of kost me ontzettend veel tijd :')
maar volgens mij is dat gemakkelijker als je met vitessen werkt dan met een automatiek.
omdat je dan trager gaat en dan makkelijker kunt sturen. met automatiek is het precies of die geeft vol gas achteruit. weet niet hoe ik het kan veranderen om eens te proberen. ik rij automatisch omdat ik geen rijbewijs heb.
pi_150385924
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens m'n "Limited Edition" van The Evil Within binnen. 10 euro en dus goedkoper dan op Steam :')
Zeer gemixde gevoelens over die game. Aan het begin in één stuk doorgespeeld met een vriend, maar op een gegeven moment ging de spanning een beetje weg doordat de subtiliteit verdween en dat het meer een shooter werd. Het Resident Evil syndroom, zeg maar.

Nog steeds niet uitgespeeld ondertussen, pak hem wel weer een keer op als ik me verveel :P
Conscience do cost.
pi_150385955
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Zeer gemixde gevoelens over die game. Aan het begin in één stuk doorgespeeld met een vriend, maar op een gegeven moment ging de spanning een beetje weg doordat de subtiliteit verdween en dat het meer een shooter werd. Het Resident Evil syndroom, zeg maar.

Nog steeds niet uitgespeeld ondertussen, pak hem wel weer een keer op als ik me verveel :P
je durft niet alleen spelen pussy!
pi_150386003
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:18 schreef redboyke het volgende:

[..]

je durft niet alleen spelen pussy!
Dat is dus het probleem. Eerst durfde ik dat inderdaad niet doordat de horror zo subtiel was. De sfeer maakte de game enger dan de monsters. Toen kwam ik op een punt waarbij ik eigenlijk elk stukje level hordes met zombies aan het neermaaien was (of knullige stealthkills moest maken) en ging die angst compleet weg ;(
Conscience do cost.
pi_150386162
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem. Eerst durfde ik dat inderdaad niet doordat de horror zo subtiel was. De sfeer maakte de game enger dan de monsters. Toen kwam ik op een punt waarbij ik eigenlijk elk stukje level hordes met zombies aan het neermaaien was (of knullige stealthkills moest maken) en ging die angst compleet weg ;(
ik speel geen horrorspellen meer. word er paranoia van.
speel dan in het donker ofzo :P en zet de muziek/background ambiance wat luider.
en kijk voor je gaat slapen onder je bed ;)
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 15:34:44 #113
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150386336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:28 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik speel geen horrorspellen meer. word er paranoia van.
speel dan in het donker ofzo :P en zet de muziek/background ambiance wat luider.
en kijk voor je gaat slapen onder je bed ;)
De aandoening heet paranoia, je wordt het niet.
Je wordt paranoïde als je paranoia hebt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150386516
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:34 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

De aandoening heet paranoia, je wordt het niet.
Je wordt paranoïde als je paranoia hebt.
wat als je mcdd hebt?
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 15:42:41 #115
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150386552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:41 schreef redboyke het volgende:

[..]

wat als je mcdd hebt?
Dan heb je mcdd, dan bèn je het niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150386831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:42 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dan heb je mcdd, dan bèn je het niet.
ok dan heb ik mcdd en ben ik soms ook paranoia :P
pi_150387346
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem. Eerst durfde ik dat inderdaad niet doordat de horror zo subtiel was. De sfeer maakte de game enger dan de monsters. Toen kwam ik op een punt waarbij ik eigenlijk elk stukje level hordes met zombies aan het neermaaien was (of knullige stealthkills moest maken) en ging die angst compleet weg ;(
Jammer ja.

Ik had het spel ook eerst gekocht, maar al snel was ik er klaar mee. Ik hou juist van survival horror games zoals bijvoorbeeld Alien Isolation, maar The Evil Within wordt na een tijdje gewoon een shooter. Zombies die je neer kunnen schieten. WTF man :')
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 16:13:16 #118
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150387360
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

ok dan heb ik mcdd en ben ik soms ook paranoia :P
Nee je bent paraoïde
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 7 maart 2015 @ 16:27:27 #119
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150387664
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:13 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Nee je bent paraoïde
Nee, paranoïde.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 16:39:36 #120
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150387959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

maar volgens mij is dat gemakkelijker als je met vitessen werkt dan met een automatiek.
omdat je dan trager gaat en dan makkelijker kunt sturen. met automatiek is het precies of die geeft vol gas achteruit. weet niet hoe ik het kan veranderen om eens te proberen. ik rij automatisch omdat ik geen rijbewijs heb.
Mja ik heb al jaren een rijbewijs en rij ingame gewoon met automaat voor het gemak, beetje cruisen over de wegen van Europa :P Alleen dat inparkeren :')
  zaterdag 7 maart 2015 @ 16:40:02 #121
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150387977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Zeer gemixde gevoelens over die game. Aan het begin in één stuk doorgespeeld met een vriend, maar op een gegeven moment ging de spanning een beetje weg doordat de subtiliteit verdween en dat het meer een shooter werd. Het Resident Evil syndroom, zeg maar.

Nog steeds niet uitgespeeld ondertussen, pak hem wel weer een keer op als ik me verveel :P
Mja het stond al een tijdje op m'n wishlist en het boekje dat bij de Limited edition erbij zit is best tof + lagere prijs = koopje
  zaterdag 7 maart 2015 @ 16:40:56 #122
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150388004
Trouwens Double Dragon Neon is echt een toffe game als je fan bent van (S)NES beatemup games


_O_

(Hele OST is hier gratis te downloaden: http://virt.bandcamp.com/album/double-dragon-neon )
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 16:44:31 #123
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150388105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:27 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, paranoïde.

Typefoutje moet kunnen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150388206
Dacht goh koop even een cadeautje voor mezelf
Company of Heroes 2

Maar dat is geens een fps, dat ff jammer
Ik zwaai naar dieren.
pi_150388271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mja het stond al een tijdje op m'n wishlist en het boekje dat bij de Limited edition erbij zit is best tof + lagere prijs = koopje
Oh het is geen slecht spel, en ik ben ook absoluut een zeikerd op het gebied van games dus je moet het vooral lekker spelen :P
Conscience do cost.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 16:54:52 #126
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150388388
F
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:28 schreef mschol het volgende:

[..]

doelde ermeer op dat je niet nogmaals hoeft te downloaden
Fuck that. 3 nieuwe hd's in mijn kast gehangen, waarvan 1 puur voor games. De afgelopen 4 uur heeft mijn beestje al 24 games ge-herïnstalleerd van de 39 waar hij van mij mee mocht beginnen. 151 gig op de klok and counting *O* *O*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 16:56:22 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150388438
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:44 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Typefoutje moet kunnen.
Zeker, en je hebt verder helemaal gelijk. Dat gezeik van "ik ben helemaal paranoia", dacht dat ik de enige was die mij daaraan stoorde.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150388468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mja ik heb al jaren een rijbewijs en rij ingame gewoon met automaat voor het gemak, beetje cruisen over de wegen van Europa :P Alleen dat inparkeren :')
iedere keer ik een rijspel speel denk ik altijd van ik moet zo'n stuurtje kopen maar dan weet ik gewoon dat het na 5 keer weer niet gebruik en die logitech is duur :(
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:02:18 #129
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150388614
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

iedere keer ik een rijspel speel denk ik altijd van ik moet zo'n stuurtje kopen maar dan weet ik gewoon dat het na 5 keer weer niet gebruik en die logitech is duur :(
Gewoon lekker met controllertje, niks mis mee. Beetje achterover leunen in m'n stoel en gaan.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:04:36 #130
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150388679
Het schijnt trouwens dat er een (officiële adapter komt voor Xbox One controllers om op de pc aan te sluiten.

De Dpad op de X360 controller is best ruk dus misschien koop ik een One controller als die uitkomt voor een normale prijs.
pi_150388994
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het schijnt trouwens dat er een (officiële adapter komt voor Xbox One controllers om op de pc aan te sluiten.

De Dpad op de X360 controller is best ruk dus misschien koop ik een One controller als die uitkomt voor een normale prijs.
ik gebruik mijn xbox 360 controller niet zoveel heb liever echte toetsen. als ik 20min met een controller speel heb ik zeer aan mijn duim. heb ik met 3ds ook.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:16:49 #132
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150389021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik gebruik mijn xbox 360 controller niet zoveel heb liever echte toetsen. als ik 20min met een controller speel heb ik zeer aan mijn duim. heb ik met 3ds ook.
Voor Fifa, racegames enzo is het wel lekker om een controller te hebben.
pi_150389065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Voor Fifa, racegames enzo is het wel lekker om een controller te hebben.
fifa speel ik niet maar racespellen is af en toe wel leuk als je iemand hebt om tegen te racen.
  zondag 8 maart 2015 @ 12:54:39 #134
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_150415879
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:50 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik had de wegenwacht gebeld maar weet niet hoeveel dat kost.
maar dat handmatig parkeren dat lukt volgens mij nooit als je automatisch hebt.
mijn wielen zijn recht ik rij naar achter en opeens rij ik scheef ofzo
fucked up
Altijd licht tegensturen tijdens het draaien anders draai je die kont inderdaad ineens scheef. Nu zijn die plekken waar je moet laden en lossen ook wel expres lastig qua ruimte. Ik rijd 'm zelf het liefst zo ver mogelijk door met de cabine recht zodat je gewoon langzaam achteruit kunt sturen en je minder last hebt van een te kleine hoek. Als je merkt dat je lading haaks begint te staan op je cabine moet je opnieuw beginnen anders krijg je die scene in Austin Powers. ;) Belangrijkste is om gewoon langzaam te gaan.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 maart 2015 @ 12:59:27 #135
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_150415983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik gebruik mijn xbox 360 controller niet zoveel heb liever echte toetsen. als ik 20min met een controller speel heb ik zeer aan mijn duim. heb ik met 3ds ook.
Maar het is wel goed om je duim te oefenen voor de vrouwtjes. Als je een goede duim hebt, ben je goud waard. Palm naar boven, wijs en middel erin en dan de duim voor het kietelen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150416674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:03 schreef ems. het volgende:

[..]

http://arstechnica.com/ga(...)steam-games-of-2014/

Daar zie je het ook. Beyond Earth is een gigantisch populair spel op steam als in dat een heleboel mensen het hebben gekocht. Spelen doen ze het meestal alleen niet meer na wat uurtjes.

Ik weet niet of je Civ 5 ook met de 2 expansions hebt gespeeld maar daarmee komt hij al een stuk meer in de buurt bij Civ4 qua "compleetheid". Als je Civ 4 hebt grijs gespeeld is civ5 met die dlc hartstikke tof :)
Als je de achievement rate van Civ V bekijkt geldt dat ook hoor. bijna 1/4 heeft het nog niet eens vijf minuten gespeeld (een ruine vinden doe je haast direct in elke game). En van wie het wel gedaan heeft stopt nog eens een grote hoop vrij direct (maar 63% voor een unit te promoveren, of zelfs maar 50% voor een andere civ volledig te verslagen)
pi_150416739
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Altijd licht tegensturen tijdens het draaien anders draai je die kont inderdaad ineens scheef. Nu zijn die plekken waar je moet laden en lossen ook wel expres lastig qua ruimte. Ik rijd 'm zelf het liefst zo ver mogelijk door met de cabine recht zodat je gewoon langzaam achteruit kunt sturen en je minder last hebt van een te kleine hoek. Als je merkt dat je lading haaks begint te staan op je cabine moet je opnieuw beginnen anders krijg je die scene in Austin Powers. ;) Belangrijkste is om gewoon langzaam te gaan.

het is me gisteren gelukt maar is echt veel werk.
heb er zeker een kwartier over gedaan ging iedere keer scheeft moest ik weer stukje recht rijden. of was het net in de spot ernaast want je ziet echt niks he.
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maar het is wel goed om je duim te oefenen voor de vrouwtjes. Als je een goede duim hebt, ben je goud waard. Palm naar boven, wijs en middel erin en dan de duim voor het kietelen.
dat hoefde ik niet te weten. vrouwen intereseren me niet #nohomo.

hoe weet je trouwens of je online aan het spelen bent? heb gisteren een account aangemaakt voor online en die zegt dat ik verbonden ben? ik kwam wel meer trucks tegen dan anders maar geen idee of het een computer was of een andere speler. heb gewoon tegen iedere truck dat ik tegen kwam ziten flitsen en tuten no response :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2015 13:50:01 ]
  zondag 8 maart 2015 @ 13:48:34 #138
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_150417259
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef redboyke het volgende:
dat hoefde ik niet te weten. vrouwen intereseren me niet #nohomo.
#mgtow
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 maart 2015 @ 14:19:49 #139
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150418115
Sinds vanochtend probeer ik een nieuwe invite te bekijken, maar krijg steeds een foutmelding:
quote:
Error Code: -118

Failed to load web page (unknown error).
Anyone else? Zo kan ik helemaal niks en ik houd niet van ongeopende alerts.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 8 maart 2015 @ 14:27:13 #140
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150418323
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Verbal het volgende:
Sinds vanochtend probeer ik een nieuwe invite te bekijken, maar krijg steeds een foutmelding:

[..]

Anyone else? Zo kan ik helemaal niks en ik houd niet van ongeopende alerts.

V.
Heb je steam opnieuw opgestart? En eventueel anders via je browser inloggen en kijken naar je invites
  Donald Duck held zondag 8 maart 2015 @ 15:09:12 #141
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_150419372
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_150419686
lol dacht dat ik online aan het spelen was. moest ik nog een multiplayer alpha mod downloaden :')

snap dan niet waarom ik me dan moest registreren op world of truck.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2015 15:24:01 ]
pi_150420082
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef redboyke het volgende:
lol dacht dat ik online aan het spelen was. moest ik nog een multiplayer alpha mod downloaden :')

snap dan niet waarom ik me dan moest registreren op world of truck.
dat is volgens mij voor het bijhouden van statistieken en achievments
pi_150424442
dat online spelen is wel leuk. alleen jammer dat je verplicht moet parkeren. geen traffic behalve andere spelers is ook wel leuk :P

ben wel paar keer gekicked voor hoge ping.
en omdat ik i suck at parking zei denk ik.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2015 17:50:17 ]
pi_150432218
dat parkeren gaat steeds beter maar doe er wel nog steeds lang over. en heb een accident gedaan in engeland. was vergeten dat ze daar aan de andere kant rijden.
ik weet dat in europa vrachtwagens altijd uiterst rechts rijden maar hoe is dat in engeland? is dat dan uiterst links?
pi_150434758
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:35 schreef redboyke het volgende:
dat parkeren gaat steeds beter maar doe er wel nog steeds lang over. en heb een accident gedaan in engeland. was vergeten dat ze daar aan de andere kant rijden.
ik weet dat in europa vrachtwagens altijd uiterst rechts rijden maar hoe is dat in engeland? is dat dan uiterst links?
daar rijden ze links ja :P
  Redactie Games maandag 9 maart 2015 @ 09:11:50 #147
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150451225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens Double Dragon Neon is echt een toffe game als je fan bent van (S)NES beatemup games


_O_

(Hele OST is hier gratis te downloaden: http://virt.bandcamp.com/album/double-dragon-neon )
Ik kan geen flikker van het spel... :') Op één of andere manier vind ik de controls wat langzaam aanvoelen ivg de oude DD's. Ik had iets meer Streetfighter-achtige reactiesnelheid verwacht. Van dat tuig grijpen lukt me maar amper, maar wel leuk dat er extra moves uit de kast zijn getrokken. Mis wel de knietjes geven aan meerdere personen.. ;(

Op dit moment nog maar de eerste scumbaggeddon verslagen.
Tekenstijltje is ook wel leuk. En de soundtrack is ook sterk ^O^ was al bijna teleurgesteld dat de OST niet bij de game zat. Hevig goede 80's gitaar/synthesizer sound.. _O_
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 9 maart 2015 @ 11:35:36 #148
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150454276
[offtopic]
Laat goddomme tijdens brandweeralarm op mijn werk buiten mijn telefoon uit mijn klauwen lazeren. Kon 'ie, ondanks duur beschermding, niet tegen -O-

:( :( :( :(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 maart 2015 @ 13:17:12 #149
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150457380
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:11 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik kan geen flikker van het spel... :') Op één of andere manier vind ik de controls wat langzaam aanvoelen ivg de oude DD's. Ik had iets meer Streetfighter-achtige reactiesnelheid verwacht. Van dat tuig grijpen lukt me maar amper, maar wel leuk dat er extra moves uit de kast zijn getrokken. Mis wel de knietjes geven aan meerdere personen.. ;(

Op dit moment nog maar de eerste scumbaggeddon verslagen.
Tekenstijltje is ook wel leuk. En de soundtrack is ook sterk ^O^ was al bijna teleurgesteld dat de OST niet bij de game zat. Hevig goede 80's gitaar/synthesizer sound.. _O_
Op het moment dat een enemy stunned is kan je hem/haar vastgrijpen, tijdens het meppen merk je ook een kleine slowdown als een enemy gestunned is. En knietje kan je met duck + kick doen :P

Maar goed, het moeilijke deel voor je moet nog komen :P
  maandag 9 maart 2015 @ 13:18:10 #150
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150457409
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:35 schreef Verbal het volgende:
[offtopic]
Laat goddomme tijdens brandweeralarm op mijn werk buiten mijn telefoon uit mijn klauwen lazeren. Kon 'ie, ondanks duur beschermding, niet tegen -O-

:( :( :( :(

V.
pics? :')
  maandag 9 maart 2015 @ 13:28:42 #151
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150457729
Mijn toestel kan - nog net niet - om een hoekje fotograferen :(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150460594
Pff weet echt niet of ik Payday2 moet kopen ;(
(she/her)
  maandag 9 maart 2015 @ 15:16:11 #153
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150460659
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:13 schreef Fylax het volgende:
Pff weet echt niet of ik Payday2 moet kopen ;(
Je moet niets. Waarom zou je het wel of niet doen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150460681
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je moet niets. Waarom zou je het wel of niet doen?
Het lijkt me wel een leuke game maar ben bang dat het zonde van m'n geld is.
(she/her)
  maandag 9 maart 2015 @ 15:20:19 #155
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150460773
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Het lijkt me wel een leuke game maar ben bang dat het zonde van m'n geld is.
Volgens mij heeft het een demo. En het is maar 5 euro.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150460802
Alleen kopen als je mensen hebt om het mee te spelen, anders is het inderdaad zonde van je geld.
pi_150460923
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef Typisch het volgende:
Alleen kopen als je mensen hebt om het mee te spelen, anders is het inderdaad zonde van je geld.
Ja die heb ik dus niet :P
(she/her)
pi_150461248
Je mag het niet eens kopen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150461579
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:37 schreef Beach het volgende:
Je mag het niet eens kopen.
:')
(she/her)
  maandag 9 maart 2015 @ 15:49:57 #160
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150461641
Zo te zien ga ik de komende tijd alleen maar een hardwarematige aanschaf doen -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150461942
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef Verbal het volgende:
Zo te zien ga ik de komende tijd alleen maar een hardwarematige aanschaf doen -O-

V.
Oke bedankt
  maandag 9 maart 2015 @ 17:37:22 #162
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_150465592
Iemand die Crypt of the Necrodancer heeft? Is het aan te raden?
Ik hou wel van roguelike games namelijk, en het ziet er leuk uit. :)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:23:42 #163
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150471786
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Oke bedankt
Graag gedaan :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150472783
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Graag gedaan :)

V.
Leg dan een beetje uit wat je er mee bedoelt vent :P
  maandag 9 maart 2015 @ 20:44:10 #165
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150472872
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:42 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Leg dan een beetje uit wat je er mee bedoelt vent :P
Paar posts erboven :'(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150472943
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Paar posts erboven :'(

V.
Ohhhh telefoon ipv games :+
  maandag 9 maart 2015 @ 21:05:57 #167
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150474178
Jah... -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150484261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ja, steam geeft soms games aan als opeens ongeinstalleerd, maar dat betekent gewoon dat hij de locatie kwijt is. Gewoon even op downloaden klikken en steam zoekt de bestanden, binnen 3 minuten is het in orde
3 minuten? Hier zegt ie anderhalf uur :r
Children of the night. What music they make.
pi_150484333
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

3 minuten? Hier zegt ie anderhalf uur :r
bij 3 minuten vindt hij de lokale bestanden op schijf gok ik?
pi_150484582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef mschol het volgende:

[..]

bij 3 minuten vindt hij de lokale bestanden op schijf gok ik?
Ik weet ook niet waarom het zo lang duurt. Rechtermuisklik op de game in mn Library, klikken op Install Game, en dan maar wachten -O-
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:08:51 #171
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150486759
Bij mij is het probleem nu andersom. Games die op andere harde schijf stonden gedeletet, 450 gb aan games opnieuw geïnstalleerd. Worden herkend en werken, alleen kan Steam nu ineens zélf geen contact meer maken met de store en andere online zaken -O-

Nu moet ik ws Steam zelf opnieuw installeren, kan dat zonder die bijna halve terabyte aan games mee te wipen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150488308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:08 schreef Verbal het volgende:
Bij mij is het probleem nu andersom. Games die op andere harde schijf stonden gedeletet, 450 gb aan games opnieuw geïnstalleerd. Worden herkend en werken, alleen kan Steam nu ineens zélf geen contact meer maken met de store en andere online zaken -O-

Nu moet ik ws Steam zelf opnieuw installeren, kan dat zonder die bijna halve terabyte aan games mee te wipen?

V.
Kan prima. Zovaak steam opnieuw geinstalleerd na een nieuwe windows installatie terwijl de games gewoon op een aparte hd stonden en daarna werkten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:40:39 #173
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150488507
Da's fijn om te horen :)

Nog speciale dingen om op te letten, of gewoon uninstall en opnieuw downloaden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150488559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:40 schreef Verbal het volgende:
Da's fijn om te horen :)

Nog speciale dingen om op te letten, of gewoon uninstall en opnieuw downloaden?

V.
Geen uninstall. Gewoon opnieuw installeren en die steam blob verwijderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:51:23 #175
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150488764
Gewoon installer downen en reinstall? En waarom moet ik blob verwijderen na de install? Laat hij die dan staan?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150488780
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:51 schreef Verbal het volgende:
Gewoon installer downen en reinstall? En waarom moet ik blob verwijderen na de install? Laat hij die dan staan?

V.
Geen idee maar dat kan nooit kwaad om die te verwijderen (ervoor of erna)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:52:35 #177
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150488791
Okee. Dank :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games dinsdag 10 maart 2015 @ 15:18:24 #178
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150496715
Heel deTomb Raider-Collectie (75% korting) maar gekocht bij GMG. En nog met 23% kortingscoupon in totaal ¤15,40.

• Lara Croft Guardian of light
Lara Croft Guardian of Light DLC All the Trappings - Challenge Pack 1
Lara Croft Guardian of Light DLC Things that Go Boom - Challenge Pack 2
Lara Croft Guardian of Light DLC Hazardous Reunion - Challenge Pack 3
Lara Croft Guardian of Light DLC Raziel and Kain Character Pack
• Tomb Raider Anniversary
• Tomb Raider I
• Tomb Raider II
• Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft
• Tomb Raider IV: The Last Revelation
• Tomb Raider V: Chronicles
• Tomb Raider VI: The Angel of Darkness
• Tomb Raider VII: Legend
• Tomb Raider VIII: Underworld
• Tomb Raider GOTY

Tomb Raider I Anniversary leek me nog wel leuk om met verbeterde graphics te spelen. En de reboot wil ik nog wel een keer spelen. Lara Croft and the Guardian Light schijnt ook nog wel leuk te zijn in CO-OP.

Note: Het is maar 1 enkele steamkey

[ Bericht 17% gewijzigd door Mr.Noodle op 10-03-2015 17:27:45 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 11 maart 2015 @ 17:02:47 #179
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150535092
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:02:05 #180
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_150540436
quote:
Zal wel weer aardig wat dlc worden
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_150540547
quote:
Nu heb ik zin om Killing Floor te spelen _O_
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:33:54 #182
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_150553585
quote:
je bedoelt #consumptiemaatschappij..?

toevallig dat gamestop hiermee het nieuws haalt, maar alle supermarkten doen exact hetzelfde onder het mom van "veiligheid"
  Redactie Games donderdag 12 maart 2015 @ 16:51:23 #184
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150569064
Sleeping dogs: Definitive Edition bij GMG voor ¤5,77 met kortingscode: H3U5TZ-9726D1-JIPSHC
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games donderdag 12 maart 2015 @ 16:52:43 #185
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_150569091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]

je bedoelt #consumptiemaatschappij..?

toevallig dat gamestop hiermee het nieuws haalt, maar alle supermarkten doen exact hetzelfde onder het mom van "veiligheid"
Ja, maar voedsel verloopt nu eenmaal, games niet. En hoeveel gratis publiciteit krijg je als je de games doneert aan een weeshuis :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_150574913
Ubisoft Sale op steam.

Zelfs al ben je een hater, Valiant Hearts voor die prijs is een nobrainer.

Er is ook een Rogue/Unity pack voor -27%, en zeker met Rogue ben ik me goed aan het amuseren. Een hele goeie mix van alle vorige games, met een flink aantal oude characters.

En voor Blacklist co-op mag je me altijd een por geven
pi_150580716
Iedereen heeft een hekel aan Ubisoft maar diep van binnen vindt iedereen dat ze best wat aardige games op de markt hebben gebracht, ik wel in ieder geval. :@

Wel doodzonde dat ze NFS Underground 2 niet op Steam hebben. Wil best een paar euro neerleggen om die nog eens te kunnen spelen. Honderden uren mee doorgebracht op de PS2 *O*
Flesje bier
pi_150581369
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef Verbal het volgende:
Okee. Dank :)

V.
is het nog gelukt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:07:28 #189
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150581911
Nog niet aan toegekomen, vrij drukke week :)

Morgen wellicht.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games donderdag 12 maart 2015 @ 22:16:56 #190
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150582463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:45 schreef Gezicht het volgende:
Iedereen heeft een hekel aan Ubisoft maar diep van binnen vindt iedereen dat ze best wat aardige games op de markt hebben gebracht, ik wel in ieder geval. :@

Wel doodzonde dat ze NFS Underground 2 niet op Steam hebben. Wil best een paar euro neerleggen om die nog eens te kunnen spelen. Honderden uren mee doorgebracht op de PS2 *O*
Burnout Paradise Ultimate Box voor ¤1,49 is anders nog wel een goeie deal. Daar heb ik ook 100 uur mee doorgebracht.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:57:02 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_150583847
Basebuilding *O*



[ Bericht 25% gewijzigd door De_Dakgoot op 12-03-2015 23:17:43 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 23:27:20 #192
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150584917
Carmageddon, gaat die binnenkort nog een heel stuk goedkoper worden, vast niet toch?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Donald Duck held donderdag 12 maart 2015 @ 23:38:55 #193
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_150585202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
Carmageddon, gaat die binnenkort nog een heel stuk goedkoper worden, vast niet toch?
De huidige prijs van 12,49 is al met 50% korting en dat duurt nog 18 uur momenteel.
Bovendien krijg je alleen zolang het spel nog in Early Access is gratis de klassieke games erbij
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 23:41:10 #194
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150585280
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De huidige prijs van 12,49 is al met 50% korting en dat duurt nog 18 uur momenteel.
Bovendien krijg je alleen zolang het spel nog in Early Access is gratis de klassieke games erbij
Ik koop meestal pas bij 75% of meer korting :P
En de klassieke heb ik allemaal origineel en draaiend op originele hardware. Ik heb zelfs de Gizmondo-versie (nooit officiëel uitgebracht). Die is ook tof :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:31:44 #195
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_150597004
Ik zit aan de 200 items-grens op de steammarkt. En ik lees dit in het tax information formuliertje dat je moet invullen en ondertekenen als je 200 items of meer wilt verkopen:

quote:
that the income to which this certification relates is not effectively connected with the conduct of a trade or business in the United States
Als je een card verkoopt aan een Amerikaan via een steam-server die in de VS staat, valt dat hier niet onder?
Please Move The Deer Crossing Sign
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 13:44:55 #196
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150597408
Toch Carmageddon maar gekocht, erg tof, alleen die muziek :r
Maar dat was met de originele versies ook al.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Games zaterdag 14 maart 2015 @ 11:59:16 #197
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150628608
Ik probeer in te loggen op Steam via een andere computer dan m'n pc thuis. Alleen bij het invullen van de SteamGuard code die ik in de mail gehad heb, zegt ie dat het niet correct is. Zelfs via copy-paste werkt het niet :? Meer mensen laat van (gehad)?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150628680
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik probeer in te loggen op Steam via een andere computer dan m'n pc thuis. Alleen bij het invullen van de SteamGuard code die ik in de mail gehad heb, zegt ie dat het niet correct is. Zelfs via copy-paste werkt het niet :? Meer mensen laat van (gehad)?
wellicht zie je een 0 aan voor een O of een I voor een l ?
  Donald Duck held zaterdag 14 maart 2015 @ 12:04:46 #199
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_150628720
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik probeer in te loggen op Steam via een andere computer dan m'n pc thuis. Alleen bij het invullen van de SteamGuard code die ik in de mail gehad heb, zegt ie dat het niet correct is. Zelfs via copy-paste werkt het niet :? Meer mensen laat van (gehad)?
Even als tussenstap plakken en controleren in notepad. Misschien pak je aan het einde of begin misschien per ongeluk een spatie mee
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 14 maart 2015 @ 12:14:31 #200
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150628912
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 12:15:16 #201
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150628922
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:03 schreef mschol het volgende:

[..]

wellicht zie je een 0 aan voor een O of een I voor een l ?
Als hij het copypaste is het geen probleem.

Maar misschien dat je een spatie mee kopieert
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games zaterdag 14 maart 2015 @ 13:34:32 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150630929
Werkt ondertussen. Blijkbaar heb ik 2x een SteamGuard mail getriggerd bij het inloggen via de browser. Dus ik moest uiteindelijk een andere code invullen van een 2e mail die ik later heb gekregen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:17:41 #203
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_150632130
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ziet er goed uit
Als EA het niet wilt doen met Generals 2 dan doet een andere studio het wel.
word gemaakt door de studio die ook de wargame games heeft gemaakt. Kan dus nog wat worden.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:21:57 #204
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150632248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:57 schreef Beach het volgende:

[..]

is het nog gelukt
Herinstallatie is gelukt :)
Games worden inderdaad gewoon herkend *O*
Originele probleem blijft alleen -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 18:31:26 #205
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_150638553
Koopje voor adventure liefhebbers, valiant hearts ¤3,74
store.steampowered.com/app/260230/
  Redactie Games maandag 16 maart 2015 @ 11:00:04 #206
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150690294
Valve belooft klantenservice te verbeteren

Werd tijd dat ze hun oogkleppen open deden.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150728492
50 uur aan DOTA2(nu level 5) gespeeld.

Allee jammer dat aantal FPS zo laag zijn voor een MOBA. :'(
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:03:07 #208
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150728974
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Herinstallatie is gelukt :)
Games worden inderdaad gewoon herkend *O*
Originele probleem blijft alleen -O-

V.
Niet helemaal gevolgd, wat was het originele probleem?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:20:14 #209
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150729422
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:03 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Niet helemaal gevolgd, wat was het originele probleem?
Ik heb Steam-games gedeleted en een heleboel opnieuw geïnstalleerd op een nieuwe harde schijf. Games worden keurig herkend (want opnieuw geïnstalleerd onder Steam), maar alle online-functies van Steam (mijn profiel, vriendenuitnodigingen, de winkel) krijg ik een foutmelding op.

Opnieuw installeren van Steam (dmv overschrijven bestaande installatie) werkt dus niet.

Waarschijnlijk -maar nu even geen zin in- zal ik Steam eerst moeten deleten en daarna opnieuw installeren, met het risico dat ik dus 450 gig aan games ook opnieuw zal moeten installeren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150729563
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:20 schreef Verbal het volgende:
Waarschijnlijk -maar nu even geen zin in- zal ik Steam eerst moeten deleten en daarna opnieuw installeren, met het risico dat ik dus 450 gig aan games ook opnieuw zal moeten installeren.
steam library folder veiligstellen, steam verwijderen (de hele installatiemap verwijderen dus).
steam installeren en je library folder toevoegen.. dan hoeft er niet opniew gedownload te worden, de "first time run" zal mogelijk draaien.

e.v.t. kan je ook de ClientRegistry.blob verwijderen, kijken wat dat doet?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:28:20 #211
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150729659
Ik ga van het weekend wel even vogelen, thanks.

Al denk ik dat juist het probleem is dat die steamlibrary niet meer klopt. Heb in een soort domme actie gewoon mijn map met steamgames (die sowieso al stonden op een andere schijf dan c: ) gewist. Dus ergens daar zal hij in de war zijn geraakt. Maar ik probeer het eerst wel, en als dat niet werkt, dan installeer ik de boel wel helemaal opnieuw. Ik kan sowieso via mijn laptop wel in de winkel enzo, dus bloedhaast heeft het nou ook weer niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games dinsdag 17 maart 2015 @ 15:45:34 #212
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150736996
Binnenkort hebben we Pokémon Ultimate Red Ruby Crystal op onze smartphones.. _O-

Nu Steam nog..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:06:50 #213
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150746174
Geen idee of 'ie op Steam komt, maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar Star Citizen


Alleen dat fps-deel hoeft van mij niet, en ook dat GTA in space is wmb overbodig. Gewoon lekker vliegen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:13:08 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_150746477
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef Verbal het volgende:
Geen idee of 'ie op Steam komt, maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar Star Citizen


Alleen dat fps-deel hoeft van mij niet, en ook dat GTA in space is wmb overbodig. Gewoon lekker vliegen.

V.
Volgens mij komt dit niet op steam. Daar is het te baas voor.
pi_150746480
FPS gedeelte vind ik juist fijn. Wat bedoel je precies met het GTA in space gedeelte?
Conscience do cost.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:20:52 #216
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_150746856
FPS wil ik wel ondervinden. Al zou ik SC meer voor de Freelancer gameplay spelen.

Dat GTA in space snap ik ook niet zo?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:33:55 #217
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150747433
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef RickoKun het volgende:
FPS wil ik wel ondervinden. Al zou ik SC meer voor de Freelancer gameplay spelen.

Dat GTA in space snap ik ook niet zo?
Nou, dat deel dat je een disco in loopt enzo...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:34:46 #218
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150747463
Iemand toevallig al een blik geworpen op Elite:Dangerous?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:35:04 #219
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150747479
Nu we het toch over ruimtegedoe hebben?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games woensdag 18 maart 2015 @ 00:49:24 #220
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150759979
Elite Dangerous is gewoon enkel een Space flight sim met wat terratorium verover elementen zoals in Eve Online. De spacegeeks die ik ken, kunnen er wel behoorlijk op fappen met hun thrustmaster joystick. Als in die zijn er behoorlijk lyrisch over. Het doet goed wat er destijds beloofd is tijdens de kickstarter-campaigne en hebben gewoon alle features zowat geïmplementeerd. Oculus Rift implentatie schijnt ook behoorlijk impressive te zijn.

Echter de laatste space flightsimulator die ik gespeeld heb was X-wing vs Tie-Fighter en in dat soort spellen steek ik tegenwoordig m'n tijd niet meer in. Dus echt een goede indruk heb ik niet van deze game.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.Noodle op 18-03-2015 00:56:20 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 18 maart 2015 @ 00:56:00 #221
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_150760110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef Verbal het volgende:
Geen idee of 'ie op Steam komt, maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar Star Citizen


Alleen dat fps-deel hoeft van mij niet, en ook dat GTA in space is wmb overbodig. Gewoon lekker vliegen.

V.
Jezus krijgt het nu zelfs een FPS-onderdeel? Nou kan ik de geruchten over de uiteindelijke bestandsgrootte wel begrijpen (100 GB geloof ik).

Edit: http://www.nu.nl/games/40(...)jk-100-gigabyte.html

[ Bericht 4% gewijzigd door Schroevendraaier op 18-03-2015 01:03:40 ]
pi_150841957
Ik heb net BL2:GOTY gekocht,nu aan het downloaden. :9

¤9 is echt wel een koopje zeg. _O-

80% korting _O_
  Redactie Games vrijdag 20 maart 2015 @ 17:10:58 #223
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150853719
Dat is het laatste wat 2K nog wel goed heeft gedaan.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150867471
Voor de mensen met een AMD kaart.
http://www.guru3d.com/fil(...)beta-1-download.html
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150868666
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef Beach het volgende:
Voor de mensen met een AMD kaart.
http://www.guru3d.com/fil(...)beta-1-download.html
amd staat al niet bekend om zijn stabiele drivers, waarom dan beta 'rommel' installeren?
pi_150868695
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:11 schreef mschol het volgende:

[..]

amd staat al niet bekend om zijn stabiele drivers, waarom dan beta 'rommel' installeren?
:') denken dat beta rommel betekent
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150868887
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef Beach het volgende:

[..]

:') denken dat beta rommel betekent
bij amd klopt dat helaas maar al te vaak, en dat zeg ik met een amd kaart in mijn systeem (al ruim 10 jaar amd/ati kaarten trouwens)
pi_150870899
Nog iemand hier Brothers in arms Hell's Highway?

Best wel gave shit alleen kan op geen manier mijn teams afzonderlijk besturen zoals in de 2 vorige games.

Ook in de control setting niks te veranderen daarin.
Best wel gave shit verder wanneer je een headshot maakt krijg je in eens een slomo en klapt die kop .

Ik dacht rush wel ff maar dat lukt je niet.
Ik zwaai naar dieren.
  Redactie Games zaterdag 21 maart 2015 @ 00:00:31 #229
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150870920
Ik rommel al jaren niet meer met Beta-drivers. Teveel slechte ervaringen mee gehad zowel met AMD als Nvidia-drivers.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150887259
Heb 2 kortingscoupons in de aanbieding, 75% korting op the culling of the cows en 66% korting op Age of Empires 3: Complete collection.

Eventuele geïnteresseerden mogen de coupons zo hebben, alleen even vriendjes worden op steam zodat ik ze kan giften.

Als iemand interesse heeft, laat maar weten.
pi_150908280
http://store.steampowered.com/app/315880/

waarom wordt dit soort troep toegelaten? ;(
pi_150908528
Een soort proxyserver dus moet je latency verbeteren? :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150909732
Weet niet of ik hier goed zit, maar is het mogelijk om bij sites zoals Kinguin de tax te omzeilen? Sinds januari moet je als NLer overal btw over betalen en dan wordt alles zowat 5 euro duurder.. :s dan zijn sommige dingen nog steeds niet echt goedkoper..
pi_150910021
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:58 schreef SSJKliko het volgende:
Weet niet of ik hier goed zit, maar is het mogelijk om bij sites zoals Kinguin de tax te omzeilen? Sinds januari moet je als NLer overal btw over betalen en dan wordt alles zowat 5 euro duurder.. :s dan zijn sommige dingen nog steeds niet echt goedkoper..
Tax omzeilen is illegaal en zal op fok dus niet besproken mogen worden
  Redactie Games zondag 22 maart 2015 @ 19:52:37 #235
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150922488
Je hebt nog wat van die vage Russische keysites die geloof ik dat soort dingen proberen te ontwijken. Maar eerlijk gezegd durf ik daar m'n geld niet uit te geven (en waarschijnlijk ook nog VPN geneuzel). Kinguin.net is al wat dat betreft "grijs" gebied. Meestal koop ik bij GMG, die hebben wel regelmatig kortingen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 22 maart 2015 @ 19:54:05 #236
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150922535
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:05 schreef mschol het volgende:

[..]

Tax omzeilen is illegaal en zal op fok dus niet besproken mogen worden
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150922651
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt nog wat van die vage Russische keysites die geloof ik dat soort dingen proberen te ontwijken. Maar eerlijk gezegd durf ik daar m'n geld niet uit te geven (en waarschijnlijk ook nog VPN geneuzel). Kinguin.net is al wat dat betreft "grijs" gebied. Meestal koop ik bij GMG, die hebben wel regelmatig kortingen.
bijna altijd hebben ze 20% korting in het weekend
  zondag 22 maart 2015 @ 20:04:07 #238
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150922916
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/315880/

waarom wordt dit soort troep toegelaten? ;(
Steam. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_150932209
Best handig idee dat in-home streamen. Kan ik op mn htpc alsnog de zwaardere games spelen :) .
Alleen werkt het nog niet perfect. Eerst had ik helemaal geen geluid. Nu heb ik geluid uit mn host pc en beeld uit mn televisie/clientpc.
Als ik het volume boven op 10 zet heb ik dus wel wat geluid, maar lijkt me niet de bedoeling :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_150932563
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt nog wat van die vage Russische keysites die geloof ik dat soort dingen proberen te ontwijken. Maar eerlijk gezegd durf ik daar m'n geld niet uit te geven (en waarschijnlijk ook nog VPN geneuzel). Kinguin.net is al wat dat betreft "grijs" gebied. Meestal koop ik bij GMG, die hebben wel regelmatig kortingen.
De tering wat is Borderlands daar duur, zelfs bl1 is nog 30 euro.. :')
  Redactie Games maandag 23 maart 2015 @ 00:25:13 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_150936409
Tja, 2K Steamsale week. Daar issie nu voor een prikkie te koop. Het spel is vaak zat in de aanbieding geweest ook bij GMG.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_150940818
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, 2K Steamsale week. Daar issie nu voor een prikkie te koop. Het spel is vaak zat in de aanbieding geweest ook bij GMG.
Ik wil de prequel hebben :p zag idd dat ze qua prijs (kinguin+tax) en steam gelijk waren.
  maandag 23 maart 2015 @ 13:41:34 #243
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150946439
Olla. Probeer vandaag de Steam-app te installeren op mijn nieuwe telefoon, maar krijg foutmeldingen dat ik het verkeerde password probeer in te voeren. Wat ik vreemd vind, want volgens mij heb ik niks veranderd, recentelijk en ken ik dat password uit mijn hoofd.

Magoed, op de kans af dat ik mij vergis, even online gekeken hoe ik mijn password retrieve. Moet je inloggen met Steam zelf. Gelukkig vandaag mijn laptop bij me. Maar daar lukt inloggen ook niet. Vraagt daarom of ik het nog een keer wil invoeren en uiteraard herkent hij het weer niet.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? En hoe kom ik daarachter?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 23 maart 2015 @ 13:45:25 #244
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150946594
Nu krijg ik meldingen dat hij geen contact kan krijgen met het Steam-network (doet ie normaal als hij geüpdated is omdat ik een KUT-firewall heb, en dan moet ik de uitzondering opnieuw aanmaken, maar dat heb ik inmiddels al twee keer gedaan, en nog krijg ik geen verbinding met Steam.

Steam down wellicht?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 23 maart 2015 @ 14:15:05 #245
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_150947719
Je kunt via de website toch ook gewoon doen?

Of gooit steam guard roet in het eten dan
Oh ze hebben het verwijderd, vaag, ik herinner me dat dat gewoon kon
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 23 maart 2015 @ 14:19:51 #246
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150947887
"Please follow this process to reset a lost Steam password:
Launch the Steam application on your computer."

Magoed, op magische wijze accepteerde hij na 88 pogingen wél de inlog op mijn telefoon, maar mijn laptop is standvastig weigerend.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 23 maart 2015 @ 20:14:32 #247
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_150960279
Inmiddels thuis en werkt comme un petit soleil. Zal het netwerk op mijn werk zijn geweest.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_150962492
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:14 schreef Verbal het volgende:
Inmiddels thuis en werkt comme un petit soleil. Zal het netwerk op mijn werk zijn geweest.

V.
Jep. Maak een VPN met thuis.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_150962571
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:58 schreef SSJKliko het volgende:
Weet niet of ik hier goed zit, maar is het mogelijk om bij sites zoals Kinguin de tax te omzeilen? Sinds januari moet je als NLer overal btw over betalen en dan wordt alles zowat 5 euro duurder.. :s dan zijn sommige dingen nog steeds niet echt goedkoper..
Ik mag dus niet zeggen dat je op allerlei manieren kunt betalen op het internet, bijvoorbeeld een amazon account, bitcoins, paypal, credit card, etc.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_150963926
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik mag dus niet zeggen dat je op allerlei manieren kunt betalen op het internet, bijvoorbeeld een amazon account, bitcoins, paypal, credit card, etc.
en dat alleen beantwoord zijn vraag niet ;)
  Redactie Games dinsdag 24 maart 2015 @ 22:48:17 #251
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151004073
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151032075
http://bstars.co/oCP06g
All stars Bundle van bundle stars , goeie deal: 2 dollar voor 8 (waarvan 7 echt goede games) de komende 24 uur
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:11:07 #254
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151032183
quote:
En ik maar wachten tot er iets gebeurt. :')
Flesje bier
pi_151041008
Net even klaar met ~480 minuten non-stop spelen met BorderLands 2:GOTY,bij elkaar bijna 45 uur gespeeld.Ik heb het spel nog niets eens 1 week. _O-

Wel goed van Steam dat al je speeluren netjes worden bijgehouden(inclusief per sessies),kan PSN nog wat van leren. :P :9
pi_151041067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net even klaar met ~480 minuten non-stop spelen met BorderLands 2:GOTY,bij elkaar bijna 45 uur gespeeld.Ik heb het spel nog niets eens 1 week. _O-

Wel goed van Steam dat al je speeluren netjes worden bijgehouden(inclusief per sessies),kan PSN nog wat van leren. :P :9
geen werk/school/watdanook?
pi_151041132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:29 schreef mschol het volgende:

[..]

geen werk/school/watdanook?
Ik heb thuis studie e.d ,dus ik neem pauzes van dagen. :+
pi_151042951
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef mschol het volgende:
http://bstars.co/oCP06g
All stars Bundle van bundle stars , goeie deal: 2 dollar voor 8 (waarvan 7 echt goede games) de komende 24 uur
Zo da's inderdaad mooie bundel!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_151043532
wauw, wat heeft steam gedaan? ik kan gewoon 'normaal' (nog steeds geen bulkactivatie) keys activeren.. zonder 5 minuten te moeten wachten tussen elke activatie..
  donderdag 26 maart 2015 @ 07:05:50 #260
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151045631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Wel goed van Steam dat al je speeluren netjes worden bijgehouden
:? Waarom is dat goed? Dat zijn stats die ik echt niet hoef te weten, leidt alleen maar tot gamer regret

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:17:46 #261
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_151046271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef mschol het volgende:
http://bstars.co/oCP06g
All stars Bundle van bundle stars , goeie deal: 2 dollar voor 8 (waarvan 7 echt goede games) de komende 24 uur
Noes, uitverkocht :(
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_151049366
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef Salamando het volgende:

[..]

Noes, uitverkocht :(
:o das wel rap...
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:11:36 #263
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151062441
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:40:16 #264
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_151063224
quote:
Alleen al goed vanwege het muziekje :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_151066906
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef Salamando het volgende:

[..]

Noes, uitverkocht :(
weer beschikbaar, 2,21
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:33:07 #266
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_151066924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef mschol het volgende:

[..]

weer beschikbaar, 2,21
Ik zag het, net gekocht :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_151070362
Zit er wat leuks bij dat Sega weekend?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Donald Duck held donderdag 26 maart 2015 @ 21:01:45 #268
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151071069
Met de weekend-deal spelen ze wel goed in op de actualiteit
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_151071084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Met de weekend-deal spelen ze wel goed in op de actualiteit
zit de Germanwing dlc erbij?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151079470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

:? Waarom is dat goed? Dat zijn stats die ik echt niet hoef te weten, leidt alleen maar tot gamer regret

V.
Nee hoor :+
  vrijdag 27 maart 2015 @ 07:19:42 #271
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151081665
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 00:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nee hoor :+
Nou, bij mij met enige regelmaat wel. Vooral in het verleden, heb de laatste tijd wat minder tijd om de pc aan te slingeren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:54:50 #272
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151087418
Alien: Isolation voor 12,49.
Flesje bier
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:59:39 #273
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151087562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

:? Waarom is dat goed? Dat zijn stats die ik echt niet hoef te weten, leidt alleen maar tot gamer regret

V.
Niet trots zijn op +200 speeluren. :')
Hoe meer uren hoe beter.
Nederlands is mijn goedste vak
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:03:12 #274
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151087666
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:59 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Niet trots zijn op +200 speeluren. :')
Hoe meer uren hoe beter.
Sorry, maar ik kreeg wel even last van timesink-rillingen toen ik zag dat ik meer dan 1400 uur had doorgebracht in CoD4

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:05:26 #275
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151087729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef Verbal het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kreeg wel even last van timesink-rillingen toen ik zag dat ik meer dan 1400 uur had doorgebracht in CoD4

V.
Mja 'tis voor iedereen anders.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_151088251
Heb net Plague Inc. Evolved gekocht, is wel geinig :D

Het is me nog niet gelukt om de hele wereldpopulatie uit te roeien ;(

Children of the night. What music they make.
pi_151089245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net Plague Inc. Evolved gekocht, is wel geinig :D

Het is me nog niet gelukt om de hele wereldpopulatie uit te roeien ;(

[ afbeelding ]
Geniaal spel inderdaad, helemaal doodgespeeld (haha) op mobiel en nu ook op de PC.
Developer ervan heeft ook nog gespeeched bij de CDC : https://www.theverge.com/(...)disease-control-talk
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_151089391
Leert je wel hoe relatief Ebola is.
pi_151089951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geniaal spel inderdaad, helemaal doodgespeeld (haha) op mobiel en nu ook op de PC.
Developer ervan heeft ook nog gespeeched bij de CDC : https://www.theverge.com/(...)disease-control-talk
Je link werkt niet.

Het is verdomd moeilijk om op normal mode met een bacterie de wereld uit te roeien :(

En dan te bedenken dat je de rest (virussen etc) pas hebt uitgespeeld als je eerst de bacterie uitspeelt.
Children of the night. What music they make.
pi_151090019
Ik moet wel heel diep zinken wil ik ooit trots (kunnen) zijn op de hoeveelheid uren dat ik een bepaald spel heb gespeeld. :')
Tails tell tales
pi_151090492
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Met de weekend-deal spelen ze wel goed in op de actualiteit
Vond 't ook nogal bizar inderdaad. Daar heeft ook echt een marketingmannetje over nagedacht. "Een vliegtuigongeluk, interessant, nu zijn er vast mensen die geïnteresseerd zijn in een flight sim. Hop, cashen."
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151090706
Heb nu de hele wereld geïnfecteerd, maar er zijn tot nu toe 400 doden gevallen. Dat gaat veranderen :P
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:39:20 #283
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_151090816
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:57 schreef AntiChrist7 het volgende:
Leert je wel hoe relatief Ebola is.
Relevant bedoel je?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_151093798
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:39 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Relevant bedoel je?
Nee. een paar duizenden doden is natuurlijk erg, maar dan zie je de pop up voor Spanish flu: 20 miljoen. Dan leer je in perspectief plaatsen
pi_151096250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:06 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Nee. een paar duizenden doden is natuurlijk erg, maar dan zie je de pop up voor Spanish flu: 20 miljoen. Dan leer je in perspectief plaatsen
Of de Zwarte Dood -O-

Het lukt me steeds niet om die Cure te verslaan :r
Children of the night. What music they make.
pi_151101813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:57 schreef AntiChrist7 het volgende:
Leert je wel hoe relatief Ebola is.
maar de gezondheidszorg met ebola nu is natuurlijk niet te vergelijken met de gezondheidszorg tijdens de pest of spaanse griep toendertijd ;)

Of had je het specifiek over de ziektes?
pi_151101902
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net Plague Inc. Evolved gekocht, is wel geinig :D

Het is me nog niet gelukt om de hele wereldpopulatie uit te roeien ;(

[ afbeelding ]
tip: eerst infecteren zonder symptomen daarna massaal muteren naar dodelijkheid
pi_151138268
Ik heb trouwens nog 2x een Trackmania Stadium 2 liggen. Iemand een game om tegen te ruilen? :P
pi_151142985
Hoe vaak is DLC van EU4 in de uitverkoop op steam? :P

Ik wil namelijk nog Res Publica en Wealth of Nations (en misschien ook Conquest of Paradise), maar niet voor de volle prijs.
  Donald Duck held zondag 29 maart 2015 @ 00:24:45 #290
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151144347
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:37 schreef Romanus het volgende:
Hoe vaak is DLC van EU4 in de uitverkoop op steam? :P

Ik wil namelijk nog Res Publica en Wealth of Nations (en misschien ook Conquest of Paradise), maar niet voor de volle prijs.
Op https://www.steamprices.com/eu kun je de prijsgeschiedenis zien van titels op Steam
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_151148948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:37 schreef Romanus het volgende:
Hoe vaak is DLC van EU4 in de uitverkoop op steam? :P

Ik wil namelijk nog Res Publica en Wealth of Nations (en misschien ook Conquest of Paradise), maar niet voor de volle prijs.
Redelijk vaak, maar de nieuwere dlc (Art of War en el dorado) duurt altijd een maand of 4. En tegen dan is er weer nieuwe dlc....
pi_151158868
ik zit te twijfelen of ik met deze sale een TW game zal meepakken..
pi_151158998
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef mschol het volgende:
ik zit te twijfelen of ik met deze sale een TW game zal meepakken..
welke heb je al?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 29 maart 2015 @ 16:40:57 #294
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151159316
Ik had wel Microsoft Flight Simulator X nog even gekocht in de sale. _O_

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 29 maart 2015 @ 17:21:03 #295
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_151160715
Iemand interesse in een 90% korting coupon op de Earth 2150 trilogy?
Ga hem zelf niet kopen dus geef hem weg :)
pi_151160854
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:33 schreef Beach het volgende:

[..]

welke heb je al?
empire, rome 1, medieval 2, shogun 2
pi_151164906
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:24 schreef mschol het volgende:

[..]

empire, rome 1, medieval 2, shogun 2
Napoleon is het zeker waard: een gepolijste Empire. En als je iemandhebt waarmee je online campaign kan doen is het zeker fun
pi_151165287
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:24 schreef mschol het volgende:

[..]

empire, rome 1, medieval 2, shogun 2
Fall of the Samurai is erg tof.
Zowel melee als muskets.
Vond je The Last Samurai met Tom Cruise een leuke film?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151168783
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Napoleon is het zeker waard: een gepolijste Empire. En als je iemandhebt waarmee je online campaign kan doen is het zeker fun
napoleon zat ik al over te twijfelen

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Fall of the Samurai is erg tof.
Zowel melee als muskets.
Vond je The Last Samurai met Tom Cruise een leuke film?
ik heb die film vast gezien.. maar kan hem mij niet herinneren :D
daarnaast heb ik niet heel veel met samurai.. (geen idee waarom, gewoon zo'n gevoel :P)
ik pik napoleon wel op :)

whait, whut?

quote:
1Napoleon: Total War Collection: According to our records, you already own one or more of the items included in this package on Steam. If purchasing for yourself, see the Extra Copies support article to determine whether the items you already own can be shared with friends.
de store zelf geeft niet aan dat ik een item al bezit.. maar in de winkelwagen wel. :X

ahh, hij geeft aan welke:
quote:
+ Note: You already own the following items in "Napoleon: Total War Collection". You will not receive extra copies of these items when you complete this purchase:
Spiral Knights: Imperial Tricorne
euhh.. huh?

[ Bericht 11% gewijzigd door mschol op 29-03-2015 21:04:03 ]
  Redactie Games zondag 29 maart 2015 @ 21:51:02 #300
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151172107
Ik dacht laat ik vandaag eens beginnen aan de Bioshock-serie. Maar tering wat een buggy bedoeling is dat zeg, constant crashen tussen de 15 en 30 min. spelen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151172144
quote:
18s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht laat ik vandaag eens beginnen aan de Bioshock-serie. Maar tering wat een buggy bedoeling is dat zeg, constant crashen tussen de 15 en 30 min. spelen.
Ligt aan je systeem.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')