abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150173357
quote:
De farmaceutische industrie is een hot topic, voor en tegenstanders van deze tak van sport raken altijd in felle discussies over het nut van deze industrie. Maken ze mensen beter of juist zieker?

Dus discussieer hier over dit onderwerp in het licht van BNW
Link naar vorige delen:

Topicreeks: Algemeen Bigpharma topic

Over dit onderwerp ...
In het kort...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go!



Over Homeopatie

Maken we even een gedachten experiment,
We gaan even de assumptie aan dat water daadwerkelijk de magische geheugeneigenschap heeft. En we gaan Oscillococcinum maken.
We slachten een eend en nemen wat van zijn hart en lever en laten dit 40 dagen trekken. We filteren en vriesdrogen dat, en gaan het verdunnen. We nemen wat water, en voegen het er aan toe, schudden, nemen een beetje van de oplossing en verdunnen het verder met water. Dit herhalen we tot we de onvoorstelbare verdunning hebben van 10-400
Nu vraag ik me af, hoe weet je nu wat je verdunt hebt? De eendenlever? Ja, maar hoe zit het met de verontreinigingen van het water? Je hebt een plek waar je aan het gieten en aan het verdunnen bent, de lucht zit daar vol met stof, bacteriën, virussen, schimmels ja zelfs algensporen.
Zelfs in de modernste chipfabrieken is men maar tot een bepaalde graad in staat alles uit de lucht te halen. En het water dan? Hoe wil je weten dat je water geen andere sporenelementen bevat? Of heeft bevat? Water is bijna zo oud als het universum, en heeft dus aardig wat bedgenoten gehad in het bestaan.
En de flessen waarin je aan het verdunnen bent?
Allemaal brengen ze sporen mee, al zei het gering
Dat de Eendenlever een actief element is in de griepmedicatie is dus niet alleen vanwege de verdunning onwaarschijnlijk, maar ook omdat je vrijwel onmogelijk kan weten wat er nog meer oneindig verdunt is.
En dan heb je zo je best gedaan je bereiding zuiver te houden binnen bepaalde limieten en dan doe je die oplossing op suiker, suiker is hygroscopisch en trekt vocht uit de lucht. Heeft dat vocht ook een geheugen en wat staat daar in? Je Oscillococcinum gaat plastic buisjes in.

Die verpakking ademt in en uit bij veranderingen in luchtdruk, ja dat is weinig, maar meer dan 10-400
Mensen maken het open en nemen er 2 op hun vochtige hand (zweet) waar weer allerlei zaken oneindig in verdunt zijn en nemen het in hun mond, dat speeksel en je lichaamsvocht bevat ook allerlei oneindige verdunningen

1. Hoe weet je dat je werkzame stof degene is die de werking doet, en niet een van de verontreinigingen die je mee verdunt?
2. Hoe is kwaliteitscontrole mogelijk bij de fabricage van homeopatische middelen, als de verdunningen zo groot zijn dat er van je werkzame stof niets meer inzit?
3. Waarom is de werking nooit aangetoond bij gedegen dubbelblind onderzoek?
4. Hoe weet je objectief dat het werkt en wat er werkt als je daar geen onderzoek naar doet?

Bij homeopatie hebben we het over oplossingen van 10 -60 tot 10 -400.
Een oplossing van 10-60 is een verdunning die een even grote verdunning als 1 molecule actieve stof in 20.000.000.000.000 keer de inhoud van alle oceanen.

Oscillococcinum is een mooi voorbeeld van een homeopatisch middel, verdunde eendenhart en lever met een verdunning van 1 tot 10 -400
Hoe verdunt is dat?
Nu, als je 1 atoom van een eendenhart en lever zou nemen en je verdunt dat op het gehele universum is dat een verdunning van 1 op 10 -80

Dus, Oscillococcinum is volgens eigen opgave van de fabrikant, eendenhart en eendenlever zodanig verdunt dat het 1atoom is op 10 320 keer het universum

Dat is een 1 met 320 nullen erachter maal alle atomen in het universum, en 1 daarvan is van het eendenextract.

Geloof je werkelijk dat dit de werkzame stof is?
pi_150173376
Lambiekje!

Wanneer kom je langs op het lab? Dan zal ik je laten zien (misschien mag je wel even pipeteren!) dat vaccinatie wel werkt, met je eigen ogen kan je het zien, geen kans op valsspelen.
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 13:52:04 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_150175907
Van FP:

Medicijn tegen hepatitis C in basispakket

Patiënten met chronische hepatitis C in een vergevorderd stadium krijgen vanaf zondag het medicijn daclatasvir (Daklinza) voorlopig vergoed uit het basispakket. Dat heeft minister Edith Schippers van Volksgezondheid besloten nadat ze met de fabrikant had onderhandeld over de prijs van het nieuwe middel.

"Het betekent dat er meer te kiezen valt en meer mogelijkheden zijn voor het behandelen van chronische hepatitis C", aldus Schippers, die vijf maanden eerder al besloot dat bepaalde patiënten met dezelfde aandoening het medicijn sofosbuvir (Sovaldi) vergoed kregen uit het basispakket.

Met daclatasvir (Daklinza) kan een groep patiënten genezen worden die met bestaande middelen niet of nauwelijks geholpen kon worden. Chronische hepatitis C is een ziekte die in veel gevallen pas na vele jaren tot klachten leidt. Bij een klein percentage zelfs tot leverkanker.

Het besluit geldt tot eind 2015. Voor de periode daarna wordt verder onderhandeld.

Prima toch?
pi_150178118
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Van FP:

Medicijn tegen hepatitis C in basispakket

Patiënten met chronische hepatitis C in een vergevorderd stadium krijgen vanaf zondag het medicijn daclatasvir (Daklinza) voorlopig vergoed uit het basispakket. Dat heeft minister Edith Schippers van Volksgezondheid besloten nadat ze met de fabrikant had onderhandeld over de prijs van het nieuwe middel.

"Het betekent dat er meer te kiezen valt en meer mogelijkheden zijn voor het behandelen van chronische hepatitis C", aldus Schippers, die vijf maanden eerder al besloot dat bepaalde patiënten met dezelfde aandoening het medicijn sofosbuvir (Sovaldi) vergoed kregen uit het basispakket.

Met daclatasvir (Daklinza) kan een groep patiënten genezen worden die met bestaande middelen niet of nauwelijks geholpen kon worden. Chronische hepatitis C is een ziekte die in veel gevallen pas na vele jaren tot klachten leidt. Bij een klein percentage zelfs tot leverkanker.

Het besluit geldt tot eind 2015. Voor de periode daarna wordt verder onderhandeld.

Prima toch?
goed nieuws, niets is zo duur als chronisch zieke patienten die ook nog een nieuwe lever nodig hebben.
Ben benieuwd hoe lambiekje dit ziet; bigpharma geneest patienten in plaats van chronisch ziek te houden.
  zondag 1 maart 2015 @ 15:13:39 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150178149
Ems. De TT _O_

En als we nu toch bezig zijn.

Ben ik toch benieuwd naar de users die Artsen als barbaren beschouwd wat ze gaan doen als ze een blinde darm ontsteking hebben of een verbrijzeld ledemaat!
Iets waar je niks aan kan doen maar toch een arts voor aan de slag moet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150178506
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

goed nieuws, niets is zo duur als chronisch zieke patienten die ook nog een nieuwe lever nodig hebben.
Ben benieuwd hoe lambiekje dit ziet; bigpharma geneest patienten in plaats van chronisch ziek te houden.
Dure hechtdraadjes en sterilisatie apparatuur natuurlijk :+
  zondag 1 maart 2015 @ 15:36:15 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150178781
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dure hechtdraadjes en sterilisatie apparatuur natuurlijk :+
Hollywoodstijl gewoon dichbranden en veel homeopathische middeltjes en is zo over :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 maart 2015 @ 15:52:24 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150179251
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:13 schreef theguyver het volgende:
Ems. De TT _O_

En als we nu toch bezig zijn.

Ben ik toch benieuwd naar de users die Artsen als barbaren beschouwd wat ze gaan doen als ze een blinde darm ontsteking hebben of een verbrijzeld ledemaat!
Iets waar je niks aan kan doen maar toch een arts voor aan de slag moet!
Zoiets als dit hebben
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1313857
Dan gaat Lambiekje gewoon naar de homeopatische heler (die voorheen een mislukt kunstenaar was en tekenleraar te stressvol vond)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150181641
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoiets als dit hebben
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1313857
Dan gaat Lambiekje gewoon naar de homeopatische heler (die voorheen een mislukt kunstenaar was en tekenleraar te stressvol vond)
Die ziet er zo pijnlijk uit!
pi_150181787
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoiets als dit hebben
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1313857
Dan gaat Lambiekje gewoon naar de homeopatische heler (die voorheen een mislukt kunstenaar was en tekenleraar te stressvol vond)
Auw! ik heb al een hoop pijn in die regio van mijn lichaam te verduren gehad. Maar dit... :X
pi_150181811
Kan een van de homeopathiefans me uitleggen (niet met linkjes, gewoon eigen woorden) waar het idee vandaan komt dat water "geheugen" zou hebben? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2015 @ 17:41:36 #12
13368 NiGeLaToR
pi_150183472
quote:
15s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:56 schreef El_Matador het volgende:
Kan een van de homeopathiefans me uitleggen (niet met linkjes, gewoon eigen woorden) waar het idee vandaan komt dat water "geheugen" zou hebben? :?
Hoeveel placebo's werken er niet als een malle. Onderschat de kracht van de geest niet. Als mensen geld uitgeven voor iets wat feitelijk niet kan werken maar in de praktijk het euvel wel verhelpt noem het dan psychische zelfhulpmedicatie.

Ons huishouden was altijd fel tegen homeopathie omdat ook wij vinden dat het oplichting is - maar uiteindelijk dient het wellicht een doel. Stel je voor dat al die mensen die echt 'beter' worden van een watertje zich wekelijks bij de HA gaan melden. Gaat de zorg helemaal ten onder :)
Van watertjes krijg je in ieder geval geen autisme :+
pi_150183578
Placebo's werken nu juist per definitie niet.

En nou weet ik nog niets over dat "geheugen". -O-

Die autisme-hype lijkt me meer overenthousiaste diagnoses dan echte autistisering van de maatschappij.

Buiten FOK! kom ik eigenlijk nooit (zware) autisten tegen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2015 @ 17:47:10 #14
13368 NiGeLaToR
pi_150183660
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:44 schreef El_Matador het volgende:
Placebo's werken nu juist per definitie niet.
Daarom vergelijk ik het met homeopathie. Dat is dezelfde categorie 'medicatie'.
Wat wil je weten dan van 'geheugenwater', nogmaals bevestiging dat het alleen 'werkt' in homeopathische middelen? :) Het is tevens geraffineerd onderdeel van het homeopathische middel.
pi_150183749
Hoe de fysische-chemische uitleg is van dat "geheugen"?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 17:59:02 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_150184129
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:44 schreef El_Matador het volgende:
Placebo's werken nu juist per definitie niet.

En nou weet ik nog niets over dat "geheugen". -O-

Die autisme-hype lijkt me meer overenthousiaste diagnoses dan echte autistisering van de maatschappij.

Buiten FOK! kom ik eigenlijk nooit (zware) autisten tegen.
Lees deze serie op TRU eens door: TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #4
  zondag 1 maart 2015 @ 19:21:57 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150187544
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees deze serie op TRU eens door: TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #4
De beste inhoudelijke draad die er waarschijnlijk ooit in TRU heeft gestaan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 21:00:43 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_150192221
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De beste inhoudelijke draad die er waarschijnlijk ooit in TRU heeft gestaan
Het was wel een heel leerzaam topic idd.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:08:18 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150198981
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:26 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ja in principe wel. Alleen is het aantal baby's dat overlijd door vaccinatie (en helaas gebeurt dat ook) te verwaarlozen met baby's die overlijden door niet te vaccineren. De wereld is helaas niet perfect en de natuur is niet aardig.
Dat het op papier lijkt dat er maar weinig is .. -edit-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2015 10:23:02 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:11:53 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150199134
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:58 schreef .SP. het volgende:
Lambiekje!

Wanneer kom je langs op het lab? Dan zal ik je laten zien (misschien mag je wel even pipeteren!) dat vaccinatie wel werkt, met je eigen ogen kan je het zien, geen kans op valsspelen.
... en sinterklaas bestaat echt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:15:29 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150199317
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:13 schreef theguyver het volgende:
Ems. De TT _O_

En als we nu toch bezig zijn.

Ben ik toch benieuwd naar de users die Artsen als barbaren beschouwd wat ze gaan doen als ze een blinde darm ontsteking hebben of een verbrijzeld ledemaat!
Iets waar je niks aan kan doen maar toch een arts voor aan de slag moet!
.. dat is acute noodzaak... dat heb ik al meerdere keren aangegeven als enige bestaansrecht. Al het andere is flauwekul de luxe.

-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2015 10:23:57 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:16:25 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150199365
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:44 schreef El_Matador het volgende:
Placebo's werken nu juist per definitie niet.
Gek .. meerdere onderzoeken zeggen anders. iig dat het sowieso beter werkt dan realstuff-medicatie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150199632
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat het op papier lijkt dat er maar weinig is ..
Je spoort echt niet. Meer kan ik er niet van zeggen.-edit-. Helaas mogen ze dat niet vanwege de eed Hippocrates

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2015 10:24:38 ]
  zondag 1 maart 2015 @ 23:23:45 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150199702
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je spoort echt niet. Meer kan ik er niet van zeggen.
nee artsen sporen niet.

Waren patienten maar assertiver -edit-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2015 10:25:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150199747
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gek .. meerdere onderzoeken zeggen anders. iig dat het sowieso beter werkt dan realstuff-medicatie.
Een placebo werkt per definitie niet. Blijkbaar zat de aandoening dan tussen de oren en niet onder de leden.

Net als jouw artsenhaat dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150199751
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee artsen sporen niet.
Ik heb oneindig meer vetrouwen in een arts dan ik ooit in jou zal hebben.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:25:42 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150199781
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat het op papier lijkt dat er maar weinig is ..
Dan moeten vrijwel alle artsen in het complot zitten.

[ Bericht 27% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2015 10:25:47 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 maart 2015 @ 23:30:40 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150200009
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een placebo werkt per definitie niet. Blijkbaar zat de aandoening dan tussen de oren en niet onder de leden.

Net als jouw artsenhaat dus.
Het zit wat subtieler dan dat. Een placebo behandeling is simpelweg de patiënt laten denken dat deze behandeld wordt, zonder daadwerkelijk wat te doen. Kan een pilletje zijn, kan een complete operatie zijn. Het werkt in de zin dat de patiënt zich na afloop beter voelt.

En over de autisme diagnose, de definitie is een keer aangepast. Autisme is samen met dingen als asperger onder een enkele spectrum aandoening onder gebracht. Dan is het niet zo gek om een sterke stijging in het aantal diagnoses te zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 maart 2015 @ 00:53:02 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150202389
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee artsen sporen niet.


De vuile klootzak dankzij hem kan ik weer lopen!
Is mijn broertje een tumor kwijt en heeft mijn zus de bevalling van haar kleine overleeft!
Das toch niet normaal?

Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag?
Wat ga je doen als je een blinde darm ontsteking hebt of een verbrijzeld ledemaat!
Iets waar je niks aan kan doen maar toch een arts voor aan de slag moet!


Vraag negeren betekend, dat je geen antwoord durft te geven!
Aangezien je zelf nog nooit bij een arts bent geweest! ;)
Negeren is makkelijker dan random shit bleren toch!

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 02-03-2015 10:26:05 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 maart 2015 @ 08:27:05 #30
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150204809
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het zit wat subtieler dan dat. Een placebo behandeling is simpelweg de patiënt laten denken dat deze behandeld wordt, zonder daadwerkelijk wat te doen. Kan een pilletje zijn, kan een complete operatie zijn. Het werkt in de zin dat de patiënt zich na afloop beter voelt.

En over de autisme diagnose, de definitie is een keer aangepast. Autisme is samen met dingen als asperger onder een enkele spectrum aandoening onder gebracht. Dan is het niet zo gek om een sterke stijging in het aantal diagnoses te zien.
Hoe in vredesnaam kom je daar nu bij.
Nee. het is eerder uitgesplitst ... zoveel mogelijke verschillende ziektes grotere afzetmarkt voor troep.

Maar mooi dat je aangeeft .. het geeft wel aan dat de rommel die toegedient nergens voor dienen. Maar uiteraard repareer jij je fiets ook met een bandenplakspul als je ze zadel mist.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 maart 2015 @ 08:28:27 #31
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150204828
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan moeten vrijwel alle artsen in het complot zitten.
ja ,, ze hebben de dezelfde corrupte opleiding gehad.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 maart 2015 @ 08:29:09 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150204836
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik heb oneindig meer vetrouwen in een arts dan ik ooit in jou zal hebben.
verdiep in de materie...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150204853
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

verdiep in de materie...
Dat hebben de meeste gedaan en zijn tot de conclusse gekomen dat jij uit je nekt lult.

En nu? Kom je nog een keer met onderbouwing of antwoorden op vragen die je hier gesteld zijn?
  maandag 2 maart 2015 @ 08:32:30 #34
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150204870
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat hebben de meeste gedaan en zijn tot de conclusse gekomen dat jij uit je nekt lult.
dat heb ze volstrekt niet gedaan. als je pro medicatie en pro ziekenhuis bent dan heb je het niet begrepen. En dus is men achterlijke naief. maar wat wil je ook er zijn hier nog dwazen die in 19 kapers geloven. De wereld is redeloos verloren zo ver is me wel duidelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 maart 2015 @ 08:33:54 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150204881
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe in vredesnaam kom je daar nu bij.
Nee. het is eerder uitgesplitst ... zoveel mogelijke verschillende ziektes grotere afzetmarkt voor troep.
Omdat ik daar voor mijn werk mee in aanraking kom misschien? :D Aantal directe collega's werken daarmee, en sommige van die projecten ben ik direct bij betrokken geweest.

quote:
Maar mooi dat je aangeeft .. het geeft wel aan dat de rommel die toegedient nergens voor dienen. Maar uiteraard repareer jij je fiets ook met een bandenplakspul als je ze zadel mist.
Niet zoveel erbij verzinnen jochie, veeeeeeel te grote fantasie.

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja ,, ze hebben de dezelfde corrupte opleiding gehad.
Want opleiding maakt corrupt :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150205031
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat heb ze volstrekt niet gedaan. als je pro medicatie en pro ziekenhuis bent dan heb je het niet begrepen. En dus is men achterlijke naief. maar wat wil je ook er zijn hier nog dwazen die in 19 kapers geloven. De wereld is redeloos verloren zo ver is me wel duidelijk.
De enige die het niet begrepen hebt ben jij, dit is ook weer zo'n typische reactie van je.

Hoe verklaar je, als vaccineren niet werkt, dat mazelen alleen nog maar voorkomt in streken waar ze minder inenten?
  maandag 2 maart 2015 @ 08:49:37 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150205067
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gek .. meerdere onderzoeken zeggen anders. iig dat het sowieso beter werkt dan realstuff-medicatie.
welke onderzoeken? En sinds wanneer vind jij serieus onderzoek ok?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 maart 2015 @ 09:00:34 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150205263
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja ,, ze hebben de dezelfde corrupte opleiding gehad.
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag?
Wat ga je doen als je een blinde darm ontsteking hebt of een verbrijzeld ledemaat!
Iets waar je niks aan kan doen maar toch een arts voor aan de slag moet!

Vraag negeren betekend, dat je geen antwoord durft te geven!
Aangezien je zelf nog nooit bij een arts bent geweest! ;)
Negeren is makkelijker dan random shit bleren toch!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150206963
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... en sinterklaas bestaat echt.
Haha, lafaard, bang dat je wereldje instort als je tastbaar bewijs ziet.
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2015 @ 11:23:56 #40
13368 NiGeLaToR
pi_150208414
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef .SP. het volgende:

[..]

Haha, lafaard, bang dat je wereldje instort als je tastbaar bewijs ziet.
Lambiekje heeft alle eigenschappen van een fundamentalist. Er is maar 1 waarheid en dat is die van hem. Er is maar 1 profeet iemand die de waarheid kent en dat is hij. Een ieder die zich daar tegen verzet is 'corrupt', 'ziet het niet goed' of is anderzijds 'vervuld van onwaarheden'.

Ik val in herhaling, maar hij heeft in theorie een punt als hij zegt dat geneeskunde niet perfect is en er perverse prikkels kunnen zijn die ertoe leiden dat niet gebeurt wat goed is, maar wat het meeste geld oplevert. Alleen - die discussie voeren we niet door absurdisme en fundamentalisme. Zo zonde.
pi_150208869
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:

Ik val in herhaling, maar hij heeft in theorie een punt als hij zegt dat geneeskunde niet perfect is en er perverse prikkels kunnen zijn die ertoe leiden dat niet gebeurt wat goed is, maar wat het meeste geld oplevert. Alleen - die discussie voeren we niet door absurdisme en fundamentalisme. Zo zonde.
Nou hij gaat wel een stukje verder dan dat de geneeskunde niet perfect is, die nuance is hem namelijk helemaal vreemd. Het zijn juist de voorstanders van de reguliere geneeskunde en vaccineren die stellen dat geneeskunde niet perfect is, volgens Lambiekje is het alleen maar fout.
pi_150209340
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Lambiekje heeft alle eigenschappen van een fundamentalist. Er is maar 1 waarheid en dat is die van hem. Er is maar 1 profeet iemand die de waarheid kent en dat is hij. Een ieder die zich daar tegen verzet is 'corrupt', 'ziet het niet goed' of is anderzijds 'vervuld van onwaarheden'.
...[/i]
Inderdaad, en het vreemde is dat hij een bloedhekel aan religie heeft.


(stoute BigPharma....of niet..... http://www.telegraaf.nl/g(...)r_arme_landen__.html)
  maandag 2 maart 2015 @ 12:07:51 #43
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150209686
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:58 schreef .SP. het volgende:
Inderdaad, en het vreemde is dat hij een bloedhekel aan religie heeft.
En nog vreemder is, dat hij als ICT'er direct meewerkt aan het inperken van onze privacy.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:11:06 #44
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150209777
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat ik daar voor mijn werk mee in aanraking kom misschien? :D Aantal directe collega's werken daarmee, en sommige van die projecten ben ik direct bij betrokken geweest.

[..]

Niet zoveel erbij verzinnen jochie, veeeeeeel te grote fantasie.

[..]

Want opleiding maakt corrupt :')
nee volgzame dommerikken. maar de opleiding ansich is corrupt door invloed bigpharma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:12:16 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150209822
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee volgzame dommerikken. maar de opleiding ansich is corrupt door invloed bigpharma.
Waarom beantwoord je de vragen niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:13:28 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150209860
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef .SP. het volgende:

[..]

Haha, lafaard, bang dat je wereldje instort als je tastbaar bewijs ziet.
... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.

Gister Joris Luyendiek gezien over de bankiers. BadPharma is een oneindig keer fouter, corrupter, slecher dan bankwereld. Het monster is onhandelbaar geworden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:17:00 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150209983
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150210013
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Lambiekje heeft alle eigenschappen van een fundamentalist. Er is maar 1 waarheid en dat is die van hem. Er is maar 1 profeet iemand die de waarheid kent en dat is hij. Een ieder die zich daar tegen verzet is 'corrupt', 'ziet het niet goed' of is anderzijds 'vervuld van onwaarheden'.

Ik val in herhaling, maar hij heeft in theorie een punt als hij zegt dat geneeskunde niet perfect is en er perverse prikkels kunnen zijn die ertoe leiden dat niet gebeurt wat goed is, maar wat het meeste geld oplevert. Alleen - die discussie voeren we niet door absurdisme en fundamentalisme. Zo zonde.
jullie doen niks anders dan herhalen. elke keer hetzelfde riedeltje. elke keer hetzelfde clubje
erg geloofwaardig zo :')
verzin eens iets nieuws
pi_150210031
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.

Gister Joris Luyendiek gezien over de bankiers. BadPharma is een oneindig keer fouter, corrupter, slecher dan bankwereld. Het monster is onhandelbaar geworden.
Beantwoord de vragen nu eens i.p.v als een gestoorde blijven roepen zonder enige onderbouwing.
pi_150210816
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.

Gister Joris Luyendiek gezien over de bankiers. BadPharma is een oneindig keer fouter, corrupter, slecher dan bankwereld. Het monster is onhandelbaar geworden.
Ik kan je simpel laten zien dat vaccineren op biologisch niveau werkt. Dat heeft niets met BigPharma te maken, je kan er wel allemaal non-relevante nonsense bijtrekken om de aandacht van je lafheid af te leiden maar daar trap ik niet in.
Je bent een inhoudsloze laffe roeptoeter.
pi_150212874
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.

Gister Joris Luyendiek gezien over de bankiers. BadPharma is een oneindig keer fouter, corrupter, slecher dan bankwereld. Het monster is onhandelbaar geworden.
Waarom ga je niet in op de uitnodiging van SP?
  maandag 2 maart 2015 @ 14:38:58 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150214362
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Waarom ga je niet in op de uitnodiging van SP?
Niet zo moeilijk, Lambiekje is bang dat hij vermoord word door SP. 8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150214437
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk, Lambiekje is bang dat hij vermoord word door SP. 8-)
Maar wel heel langzaam hoor, biekje moet natuurlijk nog wel door de hele molen inclusief chemo enz anders kan hij niet uit voor de maatschappij.
pi_150214460
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk, Lambiekje is bang dat hij vermoord word door SP. 8-)
Yep, zo ben ik opgeleid, kill your enemies en promoot ziekte voor geldelijk gewin.
:7
pi_150214483
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wel heel langzaam hoor, biekje moet natuurlijk nog wel door de hele molen inclusief chemo enz anders kan hij niet uit voor de maatschappij.
oei, dat is ook een goede, ik ga voor Hepatitis C, lekker langzaam en de medicijnen zijn peperduur!
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 15:38:35 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_150216070
Zo, nu weer even over Big Pharma ipv op de persoon. Mooie overeenkomst tussen WHO en UvU.

Universiteit Utrecht maakt medicijnen voor arme landen
- 02 maart '15

De Universiteit Utrecht gaat op verzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO arme landen helpen met het maken van goedkope medicijnen. Het gaat om middelen waarvan het patent verlopen is. De Universiteit heeft daarvoor het Utrecht Centre of Excellence for Affordable Biotherapeutics spatie opgericht. Vandaag ondertekenen de Universiteit van Utrecht en de WHO een overeenkomst. Dit meldt de NOS.


Huub Schellekens, Hoogleraar Farmaceutische Biotechnologie, speelt een grote rol in het opgezette centrum. Hij kwam eind vorig jaar in het nieuws, omdat hij er met zijn studenten in was geslaagd om een duur medicijn tegen de ziekte van Pompe, een zeldzame erfelijke spierziekte, na te maken. Het medicijn dat nu op de markt is kost 400.000 tot 700.000 euro per patiënt per jaar. Het medicijn dat Schellekens heeft geproduceerd hoeft niet meer dan 3.500 euro per patiënt per jaar te kosten.

Het eerste middel dat de Universiteit Utrecht zal maken is palivizumab, een duur medicijn tegen het Respiratoir Syncytieel virus. Dit is het meest voorkomende verkoudheidsvirus bij kinderen. Het virus veroorzaakt infecties aan de luchtwegen. Door het virus zijn er wereldwijd elk jaar ongeveer 200.000 sterfgevallen onder kinderen jonger dan vijf jaar. Reden dat de universiteit en de WHO dit middel gaan maken, is dat dit middel in arme landen voor veruit de meeste patiënten te duur is. Het patent op het middel verloopt dit jaar.

http://www.nationalezorgg(...)oor-arme-landen.html
  maandag 2 maart 2015 @ 15:50:54 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150216525
Raar sfeertje hier met al die ziektes en Lambiek :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_150216899
quote:
13s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Raar sfeertje hier met al die ziektes en Lambiek :{
Maar ziektes bestaan niet volgens Lambiekje, dus geen probleem hoor.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:20:41 #59
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150218095
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, nu weer even over Big Pharma ipv op de persoon. Mooie overeenkomst tussen WHO en UvU.

Universiteit Utrecht maakt medicijnen voor arme landen
- 02 maart '15

De Universiteit Utrecht gaat op verzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO arme landen helpen met het maken van goedkope medicijnen. Het gaat om middelen waarvan het patent verlopen is. De Universiteit heeft daarvoor het Utrecht Centre of Excellence for Affordable Biotherapeutics spatie opgericht. Vandaag ondertekenen de Universiteit van Utrecht en de WHO een overeenkomst. Dit meldt de NOS.


Huub Schellekens, Hoogleraar Farmaceutische Biotechnologie, speelt een grote rol in het opgezette centrum. Hij kwam eind vorig jaar in het nieuws, omdat hij er met zijn studenten in was geslaagd om een duur medicijn tegen de ziekte van Pompe, een zeldzame erfelijke spierziekte, na te maken. Het medicijn dat nu op de markt is kost 400.000 tot 700.000 euro per patiënt per jaar. Het medicijn dat Schellekens heeft geproduceerd hoeft niet meer dan 3.500 euro per patiënt per jaar te kosten.

Het eerste middel dat de Universiteit Utrecht zal maken is palivizumab, een duur medicijn tegen het Respiratoir Syncytieel virus. Dit is het meest voorkomende verkoudheidsvirus bij kinderen. Het virus veroorzaakt infecties aan de luchtwegen. Door het virus zijn er wereldwijd elk jaar ongeveer 200.000 sterfgevallen onder kinderen jonger dan vijf jaar. Reden dat de universiteit en de WHO dit middel gaan maken, is dat dit middel in arme landen voor veruit de meeste patiënten te duur is. Het patent op het middel verloopt dit jaar.

http://www.nationalezorgg(...)oor-arme-landen.html
Enig idee waar dit enorme verschil door komt? Grond-/hulpstoffen? Of puur cashen door de fabrikant (want alleenrecht). Iets anders?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  maandag 2 maart 2015 @ 16:24:05 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150218267
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Enig idee waar dit enorme verschil door komt? Grond-/hulpstoffen? Of puur cashen door de fabrikant (want alleenrecht). Iets anders?
Ontwikkelingskosten?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:26:56 #61
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150218409
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ontwikkelingskosten?
Ook een goede optie ja. Maar dan nog vind ik het verschil erg fors. Geen idee ook hoe lang zulke patenten lopen en over hoeveel jaar de kosten dus kunt spreiden. Zouden ze de kosten nu eruit hebben of hebben ze dikke pech dat hun patent nu (al) afoopt en draaien ze hier vanaf einde patent (fors) verlies op?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  maandag 2 maart 2015 @ 16:30:26 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150218564
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:58 schreef .SP. het volgende:

[..]

Maar ziektes bestaan niet volgens Lambiekje, dus geen probleem hoor.
.. nee de oplosssing zoals BadPharma ze behandeld is fout.
Alle huidige ziektes is manmade of gefinetuned voor hogere fallout van patienten.
quote:
Militant vaccine fanatics call for parents of unvaccinated to be jailed, have their children taken away by government
The badgering has gotten so bad, in some cases, that a few of the more deranged-leaning control freaks in positions of power and influence have called for parents to be jailed for not vaccinating their children, and for doctors who oppose vaccines to lose their licenses. Even though vaccines are still privately owned medical interventions that come with serious side effects, including death, there are some who believe that everyone should be forced to get them.

A few brave physicians like Dr. Jack Wolfson, Dr. Sherri Tenpenny and Dr. Lee Hieb have spoken out publicly in defense of medical freedom, and against these Orwellian proposals that would force an unproven medical treatment on the entire population. But as a punishment for their courage, these few lone voices in the wilderness are being harassed and even threatened with losing their licenses over expressing free thought on the matter.

Phoenix-based integrative cardiologist Dr. Jack Wolfson, after appearing on cable television news recently to denounce vaccinations, landed himself as the subject of an investigation by the Arizona Medical Board. According to media reports, the licensing authority says it suddenly received numerous complaints about Dr. Wolfson's practice, an obvious intimidation tactic that is now being paraded across news headlines in an effort to tarnish this doctor's reputation -- and warn others against speaking out against vaccines.

Osteopath Dr. Sherri Tenpenny, another outspoken advocate of vaccine choice, was practically run out of Australia after pro-vaccine activists found out she had been asked to speak about vaccines as part of a national speaking tour. Vitriolic "skeptics" not only made sure that Dr. Tenpenny didn't get her visa, but they also helped fuel a campaign of violent threats that spurred the event's organizers to disallow Dr. Tenpenny's participation.

"We have reached a point where we can no longer guarantee the safety of those attending the seminar," wrote the group that organized the event on its Facebook page, according to The Guardian. "The anti-free-speech terrorists have voiced bomb threats and have threatened violence against venue owners and their families."

Without informed consent, and the freedom to accept or reject medical treatment, there is no ethics or morality in medicine
What we are now witnessing with all this is an escalating witch hunt similar to what occurred in Nazi Germany prior to the Holocaust. Dissenters of the government-medical-military-industrial complex are right now being branded, slandered, threatened and coerced into toeing the party line -- and those who refuse to fall in line with the agenda face the very real threat of losing their careers, their children and even their lives.

The swelling medical dictatorship in the U.S. has taken on such an intense level of aggression against free thought that even the simple act of questioning vaccines is now considered a crime worthy of imprisonment. What these so-called physicians who endorse such persecution fail to recognize, though, is that the foundation of medical ethics rests on an individual's freedom to accept or reject medical treatment based on informed consent.

"Medical ethics are clear: No one should be forced to undergo a medical treatment without informed consent and without their agreement to the treatment," wrote Dr. Hieb in a recent editorial published by WND.com.

"We condemn the forced sterilization of the '20s and '30s, the Tuskegee medical experiments infecting black inmates and the Nazi medicine that included involuntary 'Euthanasia,' experimentation and sterilization. How can we force vaccination without consent? Vaccination is a medical treatment with risks including death. It is totally antithetical to all ethics in medicine to mandate that risk to others."
maar ach amerikaanse artsen misdragen zich al als echte fascisten.

er komt een moment dat artsen uitgekotst worden voor hun wandaden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:31:48 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150218626
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Enig idee waar dit enorme verschil door komt? Grond-/hulpstoffen? Of puur cashen door de fabrikant (want alleenrecht). Iets anders?
het laatste natuurlijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150218808
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:07 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

En nog vreemder is, dat hij als ICT'er direct meewerkt aan het inperken van onze privacy.
Da's ongeveer dezelfde logica als die hij hanteert t.o.v. artsen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 16:38:41 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_150218904
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het laatste natuurlijk.
Natuurlijk zeg jij dat. Heb je enig idee hoeveel het kost om een medicijn te ontwikkelen?
  maandag 2 maart 2015 @ 16:43:36 #66
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150219141
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook een goede optie ja. Maar dan nog vind ik het verschil erg fors. Geen idee ook hoe lang zulke patenten lopen en over hoeveel jaar de kosten dus kunt spreiden. Zouden ze de kosten nu eruit hebben of hebben ze dikke pech dat hun patent nu (al) afoopt en draaien ze hier vanaf einde patent (fors) verlies op?
De ziekte van Pompe is erg zeldzaam, en medicamenten ontwikkelen is duur, dit schrijf je dan af over weinig patienten waardoor het per patient erg duur wordt.
Een nieuwe behandelingsmethode tegen bv Kanker is ook erg duur, maar er zijn veel meer patienten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:45:13 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150219219
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk zeg jij dat. Heb je enig idee hoeveel het kost om een medicijn te ontwikkelen?
Deze vraag is retorisch?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 16:45:53 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_150219251
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Deze vraag is retorisch?
Ja eigenlijk zinloos ;(
pi_150219258
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De ziekte van Pompe is erg zeldzaam, en medicamenten ontwikkelen is duur, dit schrijf je dan af over weinig patienten waardoor het per patient erg duur wordt.
Een nieuwe behandelingsmethode tegen bv Kanker is ook erg duur, maar er zijn veel meer patienten
Exactement; dat zie je ook bij ALS patiënten. Niet zo heel gevallen per jaar en met een gemiddelde levensverwachting van 1-5 jaar na diagnose niet gek veel terugverdientijd... die liftten tot vooralsnog vooral mee met MS medicatie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150219570
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. nee de oplosssing zoals BadPharma ze behandeld is fout.
Alle huidige ziektes is manmade of gefinetuned voor hogere fallout van patienten.

[..]

maar ach amerikaanse artsen misdragen zich al als echte fascisten.

er komt een moment dat artsen uitgekotst worden voor hun wandaden
Oh ok, nou expert, hoe zou jij een patient met Burkholderia pseudomallei behandelen?
  maandag 2 maart 2015 @ 17:24:01 #71
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150220888
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De ziekte van Pompe is erg zeldzaam, en medicamenten ontwikkelen is duur, dit schrijf je dan af over weinig patienten waardoor het per patient erg duur wordt.
Een nieuwe behandelingsmethode tegen bv Kanker is ook erg duur, maar er zijn veel meer patienten
Wel mooi dat het dan straks een stuk goedkoper kan :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  maandag 2 maart 2015 @ 17:39:09 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150221416
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wel mooi dat het dan straks een stuk goedkoper kan :)
Als het kan, productie is niet de enige kostenpost.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 maart 2015 @ 17:41:17 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150221487
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
.
Alle huidige ziektes is manmade of gefinetuned voor hogere fallout van patienten.

[..]

Sure, ze zijn niet erfelijk, veroorzaakt door infectie of gevolg van ongevallen, etc etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2015 @ 17:50:39 #74
13368 NiGeLaToR
pi_150221826
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:17 schreef badass-san het volgende:

[..]

jullie doen niks anders dan herhalen. elke keer hetzelfde riedeltje. elke keer hetzelfde clubje
erg geloofwaardig zo :')
verzin eens iets nieuws
Jullie? Iets nieuws? Wat is dit - op de man spelen als je je zin niet krijgt? Echt, m'n dochter van 2 kan nog beter debatteren dan dit. Mijn geloofwaardigheid staat niet op het spel - ik ben namelijk niet degene die beweert de waarheid in pacht te hebben... 8)7

De reden dat er geen discussie is - omdat je geen discussie wilt. Jij (en Lambiekje) hebben gelijk en het enige wat je wenst zijn apostelen (Messiah complex?). De herhaling waarin ik val is de deur die ik op een kier wil zetten om echt tot een discussie te komen - maar oneliners en totaal gebrek aan welke vorm van communicatie voert de boventoon.

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

... ik ben bang dat jullie wereld aan het instorten is.

Gister Joris Luyendiek gezien over de bankiers. BadPharma is een oneindig keer fouter, corrupter, slecher dan bankwereld. Het monster is onhandelbaar geworden.
U know nothing John Snow. Het is nog veel erger dan je denkt en je hebt werkelijk geen idee. -O-
  maandag 2 maart 2015 @ 18:31:22 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150223091
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:50 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]


De reden dat er geen discussie is - omdat je geen discussie wilt. Jij (en Lambiekje) hebben gelijk en het enige wat je wenst zijn apostelen (Messiah complex?). De herhaling waarin ik val is de deur die ik op een kier wil zetten om echt tot een discussie te komen - maar oneliners en totaal gebrek aan welke vorm van communicatie voert de boventoon.

[..]

Waarmee Lambiekje, Japie etc laten zien dat ze geen argumenten hebben. Ze zijn roltrappen, blijven hetzelfde riedeltje herhalen als een bekrompen ouderling.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 18:58:02 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_150223917
Even een weetje:

Hoe komt een medicijn op de Nederlandse markt?

Een fabrikant heeft een vergunning nodig van het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG) om een medicijn op de markt te mogen brengen. Het CBG moet het nieuwe medicijn eerst goedkeuren en registreren. Dit geldt zowel voor medicijnen voor mensen als voor dieren.

Toelating nieuwe medicijnen in Nederland

Het CBG test een nieuw medicijn eerst op werkzaamheid, kwaliteit en veiligheid. Heeft het CBG een medicijn goedgekeurd, dan geeft het een handelsvergunning af. Het CBG neemt het medicijn op in het Register van Geneesmiddelen waarmee het medicijn een registratienummer (RVG-nummer) krijgt. Vanaf dat moment is het medicijn toegelaten tot de Nederlandse markt.

Het CBG test homeopathische geneesmiddelen alleen op kwaliteit en veiligheid, niet op werkzaamheid. Fabrikanten van homeopathische geneesmiddelen mogen alleen een medische claim hanteren als zij die claim eerst wetenschappelijk bewijzen.

Toelating nieuwe geneesmiddelen in EU of EER

Wil een fabrikant een medicijn op de markt brengen in de Europese Unie (EU) of Europese Economische Ruimte (EER)? Dan vraagt hij een handelsvergunning aan bij de European Medicines Agency (EMA). EMA test het nieuwe medicijn eerst. Toelating van het geneesmiddel houdt in dat de handelsvergunning ook voor Nederland geldt.

http://www.rijksoverheid.(...)derlandse-markt.html
  maandag 2 maart 2015 @ 19:01:01 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150224038
Laf compromis van de overheid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150229001
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Laf compromis van de overheid.
Vindt je? Het is zich wel slim, geen enkele fabrikant kan de werkzaamheid wetenschappelijk bewijzen en is het probleem van toelating opgelost. Probleem is dat je nu waarschijnlijk hele vage verpakkingen krijgt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 00:08:39 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150237095
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het laatste natuurlijk.
Waarom DURF je geen antwoord te geven op de vele open vragen?
En heb ik gelijk btw, heb je angst voor Ems.?

Er zitten wel voordelen aan, als hij je vermoord heb je wel gelijk ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:32:04 #80
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150238968
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Da's ongeveer dezelfde logica als die hij hanteert t.o.v. artsen :')
Dat is ook de bedoeling ;)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150239069
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:32 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat is ook de bedoeling ;)
* Ceased2Be gaat weer verder met vrijheid in te perken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:22:01 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150239579
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:44 schreef .SP. het volgende:

[..]

Vindt je? Het is zich wel slim, geen enkele fabrikant kan de werkzaamheid wetenschappelijk bewijzen en is het probleem van toelating opgelost. Probleem is dat je nu waarschijnlijk hele vage verpakkingen krijgt.
Dat is nu gewoon het geval.
Geen bewezen werking, niet toelaten, klaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150241715
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is nu gewoon het geval.
Geen bewezen werking, niet toelaten, klaar.
Misschien dat de overheid op deze manier om de hete brei heendraait, maar zolang die rommel maar niet op de markt komt vind ik het best,
pi_150241944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef .SP. het volgende:

[..]

Misschien dat de overheid op deze manier om de hete brei heendraait, maar zolang die rommel maar niet op de markt komt vind ik het best,
Nu ziet het er gewoon zo uit
pi_150242805
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nu ziet het er gewoon zo uit
[ afbeelding ]
Mag dat de bewoording "geneesmiddel" dragen? Dat zuigt.

Meer uitleg op voormalig Dr Vogel's website: http://www.avogel.nl/homeopathie/cinuforce-neusspray-spray.php
Wat een oplichtersbende.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:31:41 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150243274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mag dat de bewoording "geneesmiddel" dragen? Dat zuigt.

Meer uitleg op voormalig Dr Vogel's website: http://www.avogel.nl/homeopathie/cinuforce-neusspray-spray.php
Wat een oplichtersbende.
Nu niet meer toch?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:52:14 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150243919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mag dat de bewoording "geneesmiddel" dragen? Dat zuigt.

Meer uitleg op voormalig Dr Vogel's website: http://www.avogel.nl/homeopathie/cinuforce-neusspray-spray.php
Wat een oplichtersbende.
De Term Dr Vogel mag niet meer gebruikt worden, het word nog wel gewoon verkocht!
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nu niet meer toch?
Op de verpakking van homeopathische geneesmiddelen mag door nieuwe wetgeving vanaf 1 september 2012 niet meer vermeld worden waar het middel voor bedoeld is.
http://www.avogel.nl/homeopathie/cinuforce-tabletten.php
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150244647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

De Term Dr Vogel mag niet meer gebruikt worden, het word nog wel gewoon verkocht!

[..]

Op de verpakking van homeopathische geneesmiddelen mag door nieuwe wetgeving vanaf 1 september 2012 niet meer vermeld worden waar het middel voor bedoeld is.
http://www.avogel.nl/homeopathie/cinuforce-tabletten.php
Wel mooi die website nu. Eerder was het ook al een juridisch gevecht 'helpt bij neusverkoudheid' kan helpen bij xxx etc. :)

Gister had er iemand een heeeeeel oud stukje op m'n weblog gelezen over homeopathie. leuk om terug te lezen, Inc ellenlange discussie :) http://marianne.click/2009/10/die-kleine-witte-bolletjes/
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:26:37 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150244910
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

De Term Dr Vogel mag niet meer gebruikt worden, het word nog wel gewoon verkocht!

[..]

Op de verpakking van homeopathische geneesmiddelen mag door nieuwe wetgeving vanaf 1 september 2012 niet meer vermeld worden waar het middel voor bedoeld is.
http://www.avogel.nl/homeopathie/cinuforce-tabletten.php
Maar nog wel dat het een geneesmiddel is? Dat is idd een behoorlijk crappy compromis dan ja...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150245081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar nog wel dat het een geneesmiddel is? Dat is idd een behoorlijk crappy compromis dan ja...
geneesmiddel is een heel brede term, voor sommige mensen is een placebo ook een geneesmiddel.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:34:43 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150245122
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

geneesmiddel is een heel brede term, voor sommige mensen is een placebo ook een geneesmiddel.
Denk niet dat de gemiddelde koper zich dat gaat beseffen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150245310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk niet dat de gemiddelde koper zich dat gaat beseffen.
nee, het is ook belachelijk dat het dat woord mag gebruiken. Ze deinsen nergens voor terug die BigHomeo schurken.
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 13:57:32 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_150247695
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar nog wel dat het een geneesmiddel is? Dat is idd een behoorlijk crappy compromis dan ja...
Dat is idd heel raar. Dus dan kun je niet zien waarvoor het 'geneesmiddel' bedoeld is. Vaag. Voor vage klachten zeker :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:26:52 #94
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150258617
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk zeg jij dat. Heb je enig idee hoeveel het kost om een medicijn te ontwikkelen?
een fractie van wat marketing/lobby en omkopen kost. Het zijn hoge bedragen maar (te) laag in verhouding tot de winst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 03-03-2015 19:44:21 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:31:56 #95
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150258785
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, nu weer even over Big Pharma ipv op de persoon. Mooie overeenkomst tussen WHO en UvU.

Universiteit Utrecht maakt medicijnen voor arme landen
- 02 maart '15

De Universiteit Utrecht gaat op verzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO arme landen helpen met het maken van goedkope medicijnen. Het gaat om middelen waarvan het patent verlopen is. De Universiteit heeft daarvoor het Utrecht Centre of Excellence for Affordable Biotherapeutics spatie opgericht. Vandaag ondertekenen de Universiteit van Utrecht en de WHO een overeenkomst. Dit meldt de NOS.
Ronduit bespottelijk dat ze de afrikaan gaan 'helpen' als het patent op het medicijn verlopen is.
Het is toch ook walgelijk het negertje pesten van de westerling.

quote:
Huub Schellekens, Hoogleraar Farmaceutische Biotechnologie, speelt een grote rol in het opgezette centrum. Hij kwam eind vorig jaar in het nieuws, omdat hij er met zijn studenten in was geslaagd om een duur medicijn tegen de ziekte van Pompe, een zeldzame erfelijke spierziekte, na te maken. Het medicijn dat nu op de markt is kost 400.000 tot 700.000 euro per patiënt per jaar. Het medicijn dat Schellekens heeft geproduceerd hoeft niet meer dan 3.500 euro per patiënt per jaar te kosten.
het geeft wel aan hoe walgelijk bespottelijk de originele prijs was.

quote:
Het eerste middel dat de Universiteit Utrecht zal maken is palivizumab, een duur medicijn tegen het Respiratoir Syncytieel virus. Dit is het meest voorkomende verkoudheidsvirus bij kinderen. Het virus veroorzaakt infecties aan de luchtwegen. Door het virus zijn er wereldwijd elk jaar ongeveer 200.000 sterfgevallen onder kinderen jonger dan vijf jaar.
absurd getal. denk dat ze bedoelen dat er 200.000 dood gaan door vaccins.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:32:19 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150258801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een fractie van wat marketing/lobby en omkopen kost. Het zijn hoge bedragen maar laag in verhouding tot winst.
Wat betalen ze jou eigenlijk om iedereen te laten geloven dat de oppositie tegen big pharma bestaat uit nutjobs? Als er iemand zijn best doet om iedere kritiek compleet voor gek te verklaren ben jij het wel.
Je bent zelf het beste voorbeeld van een black flag, een agent provocateur. Als je jou een tijdje volgt neem je echt de alternatieve hap voor geen meter meer serieus, echt, je wekt de indruk van dwangbuis, trechter op de kop en een roltongtoeter. Ik moet zeggen, je doet het erg goed, je zet minstens een ton per jaar weg volgens mij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:34:42 #97
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150258887
quote:
Arnhem krijgt aparte griepafdeling

Als antwoord op de heftige griepgolf heeft het Arnhemse Rijnstate Ziekenhuis als eerste medisch centrum een aparte griepafdeling geopend.

Patiënten die al in Rijnstate worden verpleegd en daarnaast griep oplopen, worden in de ’influenzavleugel’ groepsgewijs geïsoleerd van andere zieken. Ook nieuwkomers met een dubbele diagnose, zoals mensen met een hartkwaal die ook nog eens door het griepvirus zijn gegrepen, belanden op de influenzavleugel.

De verpleegkundigen werken er met mondkapjes, steriele schorten en handschoenen om te voorkomen dat zij zelf ook besmet raken. Dat lukt lang niet altijd: „Ondanks de bescherming valt ook het personeel hier met bosjes ten prooi aan het virus”, zo signaleert hoofd Jildou Smilde van de afdeling acute opname.
http://www.telegraaf.nl/g(...)griepafdeling__.html

Hoe fucking triest is het dat er een afdeling voor griep. We hebben het godverdomme over griep.
Man man man wat glijden we rap de afgrond in.

En heftige reactie is omdat mensen zo lekke stupide zijn om eerder griepprikken te halen. Wanneer dringt het eens door dat die kutrommel NIET werkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:37:17 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150259021
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe fucking triest is het dat er een afdeling voor griep. We hebben het godverdomme over griep.
Man man man wat glijden we rap de afgrond in.

En heftige reactie is omdat mensen zo lekke stupide zijn om eerder griepprikken te halen. Wanneer dringt het eens door dat die kutrommel NIET werkt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:39:44 #99
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150259139
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is nu gewoon het geval.
Geen bewezen werking, niet toelaten, klaar.
Wat nog bespottelijker is. Een medicijn (wat dus al op voorhand vervalst is) blijkt toch niet te werken wordt elders in de wereld/europa van de markt gehaald. -edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 03-03-2015 20:52:50 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:42:58 #100
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150259262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mag dat de bewoording "geneesmiddel" dragen? Dat zuigt.

Meer uitleg op voormalig Dr Vogel's website: http://www.avogel.nl/homeopathie/cinuforce-neusspray-spray.php
Wat een oplichtersbende.
ik vind het ronduit misdadig dat een geneesmiddel wat badpharma produceert de term mag dragen.
-edit-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 03-03-2015 20:55:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150259485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik vind het ronduit misdadig dat een geneesmiddel wat badpharma produceert de term mag dragen.
Wat die kankertroep op z'n op hoogst doet is onderdrukken.

Het is tevens ook bespottelijk dat geneeskunde geneeskunde wordt genoemd. Misselijk makende doublespeak. Het is ziektekunde en dan vooral toegespist op ziekmaken en ziekhouden.
maar voor homeopathie is het wel goed om geneesmiddel genoemd te worden?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:48:38 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150259486
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150259912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat ben je een stuk verdriet.
kom je nog langs voor wat hand-on labwerk? Alles gecontroleerd door jou, geen BigPharma in de buurt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:07:53 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150260185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was die uitschieter niet de Spaanse griep?
En moet zeggen die 18 jaar ervoor viel het ook nog best mee!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:09:26 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150260238
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat ben je een stuk verdriet.
Ga je nog antwoorden op mijn vraag?
i.p.v.. Piet uit maken voor.. oh wacht :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:11:07 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150260308
Maar goed, Lambiekje is een Black Flag van Big Pharma, dat is nu wel duidelijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150261093
BOUGHT - the film that will make you question Big Pharma & Big Industry!

Gepubliceerd op 20 feb. 2015

You're about to see how Wall Street has literally "BOUGHT" your and your family's health.

The food, vaccine, drug, insurance and health industry are a multi-BILLION dollar enterprise... focused more on profits than human lives. The BOUGHT documentary takes viewers deep "inside the guts" of this despicable conspiracy...

Featuring exclusive interviews with the world's most acclaimed experts in research, medicine, holistic care and natural health... Bought exposes the hidden (and deadly) story behind it all.

  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 20:46:35 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_150261416
Ff vegen.
pi_150262445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Was die uitschieter niet de Spaanse griep?
En moet zeggen die 18 jaar ervoor viel het ook nog best mee!
Spaanse griep denk ik ook ja.

Ben wel benieuwd of er minder homeopathie verkocht wordt sinds 2012 (geen indicatie meer op verpakking). Iemand daar wat over gelezen?
pi_150263561
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Spaanse griep denk ik ook ja.

Ben wel benieuwd of er minder homeopathie verkocht wordt sinds 2012 (geen indicatie meer op verpakking). Iemand daar wat over gelezen?
beetje oud maar wie weet zet de trend door:

http://www.ed.nl/algemeen(...)n-stort-in-1.3780388
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:59:53 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150263991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

beetje oud maar wie weet zet de trend door:

http://www.ed.nl/algemeen(...)n-stort-in-1.3780388
Ik zou die journalist in zijn oren willen gillen, het zijn geen fucking geneesmiddelen, het is onzin met een verlengsnoer, slangenolie, humbug
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:23:45 #112
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150268128
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150268911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een fractie van wat marketing/lobby en omkopen kost. Het zijn hoge bedragen maar (te) laag in verhouding tot de winst.
Wat een onzin vertel je toch. Van de 100 medicijnen die in ontwikkeling zijn zal er uiteindelijk maar 1 op de markt komen. Denk je dat die andere 99 die het niet gered hebben compleet kosteloos waren.
pi_150275434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Guilty by association, de beste manier van redeneren zonder bewijs.

Kom je nog langs met je grote mond? Ik vind je maar een lafaard om niet op mijn uitnodiging in te gaan.
pi_150275540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is de onderbouwing voor deze flauwekul Lambiekje?

Of ga je dit gewoon weer negeren en kunnen we weer wachten op je volgende rant?
pi_150276030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:31 schreef Lambiekje het volgende:

absurd getal. denk dat ze bedoelen dat er 200.000 dood gaan door vaccins.
Het enige absurde hier ben jij. Die 200.000 kinderen zijn echte kinderen die sterven door een virus. Dat is gewoon allemaal wetenschappelijk onderzocht.

Kom gewoon eens met harde feiten in plaats van je misselijke verdachtmakingen.
pi_150276138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zelden zoveel stompzinnigheid gezien als bij jou Lambiekje. Als A en B op elkaar lijken dan wilt dat nog niet zeggen dat A en B gelijk zijn.
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:18:19 #118
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150276660
Jaja, de mazelen zijn één groot avontuur *O*

http://www.salon.com/2013(...)_to_embrace_measles/
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 11:25:12 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_150276900
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:18 schreef MissMSX het volgende:
Jaja, de mazelen zijn één groot avontuur *O*

http://www.salon.com/2013(...)_to_embrace_measles/
'the wonderful world of illness' ja, dat is pas echt ziek 8)7
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:27:36 #120
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150276974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'the wonderful world of illness' ja, dat is pas echt ziek 8)7
Dat je bij je geboorte een stickerkaart krijgt om aan te geven welke ziektes je zonder kleerscheuren bent doorgekomen *O*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_150277471
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:18 schreef MissMSX het volgende:
Jaja, de mazelen zijn één groot avontuur *O*

http://www.salon.com/2013(...)_to_embrace_measles/
Wat de fuck, zo iemand moet aangeklaagd worden voor moord, precies een product van domme mensen met internet toegang.
pi_150277790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat je bij je geboorte een stickerkaart krijgt om aan te geven welke ziektes je zonder kleerscheuren bent doorgekomen *O*
Oeh leuk, wat krijgen ze dan bij een volle stickerkaart?
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:01:29 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150278000
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oeh leuk, wat krijgen ze dan bij een volle stickerkaart?
Een spuit ebola in de oogbol.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:15:37 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150278361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat je bij je geboorte een stickerkaart krijgt om aan te geven welke ziektes je zonder kleerscheuren bent doorgekomen *O*


zoiets?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:31:23 #125
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150278819
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:18 schreef MissMSX het volgende:
Jaja, de mazelen zijn één groot avontuur *O*

http://www.salon.com/2013(...)_to_embrace_measles/
Die reviews ook :P

quote:
My infant daughter went blind after contracting measles from an unvaccinated child, and yet there's no braille version of this wonderful book for me to give her someday to explain to her how awesome the disease that took her sight away is.
quote:
As a carpenter who specializes in itty bitty coffins I can't say enough good things about this book, my customer base has been growing at an epidemic rate!
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 13:34:28 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_150280789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Die reviews ook :P

[..]

[..]

En deze:

If you enjoyed this book, check out these other fine titles from the same author:

Abby's Absolutely Abundant Abscess
Addie's Adorable Adenoma
Adelia's Addled Alzheimer's
Andys Amazing AIDS
Anne's Incandescent Anorexia
Annette's Astonishing Aneurysm
Annie's Awesome Asthma
Arnie's Artful Addiction
Barack's Baroque Barbiturate Overdose
Barry's Bitchin Beri Beri
Beatrice's Bawdy Bronchitis
Bella's Beloved Bell's Palsy
Bennett's Breathtaking Boil
Bertha's Blossoming Bulimia
Billy's Bodacious Botulism
Bobby's Bitchin Bubonic Plague
Bobby's Bubbling Buboes
Bob's Bodacious Bone Break
Boris's Big Blister
Bradley's Brilliant Bradycardia
Candy's Candid Candida
Carl's Chewy Cancer
Carl's Cool Cauliflower Ear
Carol's Calm Coma
Carol's Colorful Chlamydia
Carol's Copacetic Chlamydia
Carrie's Cavernous Caries
Carrie's Cordial Complications
Christian's Crazy Creutzfeldt-Jakob Syndrome
Chuck's Champion Chickenpox
Clarissa's Classy Klippel-Trénaunay Syndrome
Cole Herb's Heavenly Herpes
Colin's Copacetic Common Cold
Connie's Conquering Conjunctivitis
Cyril's Crunchy Celiac
Danielle's Dainty Dahlberg Borer Newcomer Syndrome
Dan's Dandy Dandy-Walker Malformation with Mental Retardation, Macrocephaly, Myopia, and Brachytelephalangy
Daphne's delicate distention
Dave's Darling Deformity
Diana's Diaphanous Diaphragm Disorder
Dolly's Desirable Death
Dominic's Domineering Dementia
Dorothy's Dominating Discharge
Doug's Daring Dengue
Doug's Delightful Dysentery
Edward's Excellent Eczema
Ellen's Elegant Alopecia
Emma's Exalted Emphysema
Ephraim's Ebullient Ebola...Read more ›
pi_150283987
En nu eens wat anders, GM koeien die resistenter zijn tegen tuberculose. Lijkt me goede ontwikkeling, minder antibiotica, minder koeien afmaken etc.....

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-31709107
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:37:38 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150302444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het enige absurde hier ben jij. Die 200.000 kinderen zijn echte kinderen die sterven door een virus. Dat is gewoon allemaal wetenschappelijk onderzocht.
gefraudeerd.
quote:
Kom gewoon eens met harde feiten in plaats van je misselijke verdachtmakingen.
... er is geen bewijs dat het wel werkt. stapels bewijs dat het niet werkt. En stapels bewijs dat onderzoeken die zeggen veilig en goed een total fraud is.

Denk eens na . troep in je aderen spuit kan ONMOGELIJK werken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:38:59 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150302484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat de fuck, zo iemand moet aangeklaagd worden voor moord, precies een product van domme mensen met internet toegang.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat de fuck, zo iemand moet aangeklaagd worden voor moord, precies een product van domme mensen met internet toegang.
domme mensen met lab toegang. :N
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:39:57 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150302507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'the wonderful world of illness' ja, dat is pas echt ziek 8)7
mazelen is een zeer onschuldig kinderziekte.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:08:22 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150303256
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mazelen is een zeer onschuldig kinderziekte.
Zo onschuldig dat er mensen dood aan gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:13:29 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150303366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo onschuldig dat er mensen dood aan gaan.
dat is een nanoractie door medicatiedoden. als je dood gaat aan mazelen is het omdat je al verzwakt bent door een andere vaccin. En anders was het wel dood gegaan als het moest niezen.
Mazelen is een zeer onschulidg kinderziekte.


er gaan ook mensen door knullig de heg snoeien. En er gaan ook mensen dood gulzig eten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150303575
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is een nanoractie door medicatiedoden. als je dood gaat aan mazelen is het omdat je al verzwakt bent door een andere vaccin. En anders was het wel dood gegaan als het moest niezen.
Mazelen is een zeer onschulidg kinderziekte.
Je bent echt dom he. Als je dood gaat aan mazelen heeft dat in principe niks met een vaccin te maken. De echte pechvogels gaan meestal jaren later dood (maar altijd voor ze volwassen zijn). En dat is geen prettige dood. De ENIGE methode om dat tegen te houden is door te vaccineren. Niks fraude, gewoon gedegen reproduceerbaar onderzoek, in tegenstelling tot de hersenspinsels van idioten die jij voor waarheid aanneemt. Het lijkt er bij jou echt op dat hoe idioter de redenatie, hoe meer geneigd jij bent om die voor waarheid aan te nemen.

quote:
er gaan ook mensen door knullig de heg snoeien. En er gaan ook mensen dood gulzig eten.
Soms is het jammer dat je niet dood kunt gaan aan stupide posten maken. Logisch denken is je echt vreemd.
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:30:26 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150303663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je bent echt dom he. Als je dood gaat aan mazelen heeft dat in principe niks met een vaccin te maken. De echte pechvogels gaan meestal jaren later dood (maar altijd voor ze volwassen zijn). En dat is geen prettige dood. De ENIGE methode om dat tegen te houden is door te vaccineren.

Nee de enige rede is om de kankerindustrie van nieuw voor te voorzien. Vaccineren heeft NIETS met gezondheid te maken.

quote:
Niks fraude, gewoon gedegen reproduceerbaar onderzoek, in tegenstelling tot de hersenspinsels van idioten die jij voor waarheid aanneemt. Het lijkt er bij jou echt op dat hoe idioter de redenatie, hoe meer geneigd jij bent om die voor waarheid aan te nemen.
jahoor meneer weet het beter.. WAKE UP. Vaccin-wetenschap is voor 99% fraude.

quote:
[..]

Soms is het jammer dat je niet dood kunt gaan aan stupide posten maken. Logisch denken is je echt vreemd.
Nee jij kan niet logisch denken.

Cui bono ?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:32:08 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150303686
Mensen worden vergiftigd als ratten, overal zitten chemicaliën in.
Vaccins, medicijnen, voedsel, drinken, cosmetische producten, de grond en in de lucht die we inademen.
Oorzaak nummer 1 van kanker.

[ Bericht 2% gewijzigd door Izzy73 op 05-03-2015 00:44:38 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:38:40 #136
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150303800
quote:
Recently vaccinated children a threat to public health: Evidence shows they can SPREAD disease and CAUSE outbreaks


The following announcement appeared on CNBC.com via Globe Newswire. It is extremely well cited and it shatters the lies and propaganda of the vaccine industry -- an industry that's losing the P.R. on every front due to their verbal abuse of vaccine-damaged children, strong-arm intimidation tactics and attempted government coercion to demand vaccine obedience.

Public Health Officials Know: Recently Vaccinated Individuals Spread Disease
Physicians and public health officials know that recently vaccinated individuals can spread disease and that contact with the immunocompromised can be especially dangerous. For example, the Johns Hopkins Patient Guide warns the immunocompromised to "Avoid contact with children who are recently vaccinated," and to "Tell friends and family who are sick, or have recently had a live vaccine (such as chicken pox, measles, rubella, intranasal influenza, polio or smallpox) not to visit."(1)

A statement on the website of St. Jude's Hospital warns parents not to allow people to visit children undergoing cancer treatment if they have received oral polio or smallpox vaccines within four weeks, have received the nasal flu vaccine within one week, or have rashes after receiving the chickenpox vaccine or MMR (measles, mumps, rubella) vaccine.(2)

bron
Het sprookje van vaccins begint te exploderen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:46:01 #137
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150303936
quote:
The only people who are anti-science are the militant pro-vaxxers
So mock all you want, Jimmy Kimmel. Scream and rant until you pass out, "angry as hell" pro-vaccine nutcase Jennifer Hibben-White. Your mindless tirades, jesting and angry outbursts demonstrate that you are the ones who are anti-science, not the parents who take the time to read government websites, pore through peer-reviewed data, review vaccine package inserts and carefully consider the potentially lifelong consequences of injecting their children with various exotic cocktails of live viruses, chemical adjuvants, mercury, aluminum, preservatives and aborted human fetal tissue.
bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:49:01 #138
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150303996
quote:
The truth about flu vaccine ineffectiveness continues to leak out, and it's even seeping through the cracks of the scripted mainstream media. CBC News is now telling the truth, bringing forth evidence from Canadian infectious disease experts showing how flu shots have the opposite effect of what's intended, especially for long-term immunity. CBC News is reporting that flu shots put people at greater risk for future H1N1 infections.

bron
goh zeg wie had dat nu verwacht

quote:
[..]
Vaccination philosophy spiraling out of control, creating lifelong customers
In this way, more people are beginning to see vaccination for what it truly is: a cycle of dependence on medical system intervention that creates lifelong customers. For example, look at the CDC's 1983 vaccination schedule compared to 2015's schedule.[PDF] The vaccine recommendations continue to spiral out of control with each year, showing how the philosophy of vaccination is flawed, rooted in creating lifelong customers while causing viruses to mutate into more dangerous strains. How many vaccines will be needed 50 years from now? Twice as many? Over a hundred?
-edit-

[ Bericht 18% gewijzigd door Lavenderr op 05-03-2015 10:20:12 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150304127
Attacking Ourselves: Top Doctors Reveal Vaccines Turn Our Immune System Against Us

http://www.greenmedinfo.c(...)ne-system-against-us
  donderdag 5 maart 2015 @ 01:05:50 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150304166
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is een nanoractie door medicatiedoden. als je dood gaat aan mazelen is het omdat je al verzwakt bent door een andere vaccin. En anders was het wel dood gegaan als het moest niezen.
Mazelen is een zeer onschulidg kinderziekte.

er gaan ook mensen door knullig de heg snoeien. En er gaan ook mensen dood gulzig eten.
Bullshit. Ook voor vaccinaties gingen mensen hier aan dood.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 maart 2015 @ 06:11:44 #141
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150304817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mazelen is een zeer onschuldig kinderziekte.
Nee, dat is het niet
Mazelen heet een kinderziekte omdat het kinderen al treft, daarmee is het niet onschuldig. Als jij als kind niet gevaccineerd wordt en je krijgt als volwassene mazelen heb je echt een probleem.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 06:12:35 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150304818
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
Mensen worden vergiftigd als ratten, overal zitten chemicaliën in.
Vaccins, medicijnen, voedsel, drinken, cosmetische producten, de grond en in de lucht die we inademen.
Oorzaak nummer 1 van kanker.
Ik heb voor jou twee woorden, Dihydrogenium Monoxide.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150304850
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
Mensen worden vergiftigd als ratten, overal zitten chemicaliën in.
Vaccins, medicijnen, voedsel, drinken, cosmetische producten, de grond en in de lucht die we inademen.
Oorzaak nummer 1 van kanker.
:')

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 5 maart 2015 @ 07:39:52 #144
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150305091
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
Mensen worden vergiftigd als ratten, overal zitten chemicaliën in.
Vaccins, medicijnen, voedsel, drinken, cosmetische producten, de grond en in de lucht die we inademen.
Oorzaak nummer 1 van kanker.
Wat zijn chemicaliën in jouw optiek?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2015 @ 07:55:25 #145
231686 budvar
budvar
pi_150305218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:')

[ afbeelding ]
Zat een beetje raar tegen die 65% oxygen aan te kijken totdat ik bedacht dat het natuurlijk in H2O zit en niet losse O is |:(
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_150306772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

domme mensen met lab toegang. :N
Dom? Dank je, gelukkig weet ik wie het zegt en is het een compliment.
pi_150306794
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
Mensen worden vergiftigd als ratten, overal zitten chemicaliën in.
Vaccins, medicijnen, voedsel, drinken, cosmetische producten, de grond en in de lucht die we inademen.
Oorzaak nummer 1 van kanker.
Water, zuurstof, allemaal chemicalien, zullen we die maar verbieden?
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:09:42 #148
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150309932
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
Mensen worden vergiftigd als ratten, overal zitten chemicaliën in.
Vaccins, medicijnen, voedsel, drinken, cosmetische producten, de grond en in de lucht die we inademen.
Oorzaak nummer 1 van kanker.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb voor jou twee woorden, Dihydrogenium Monoxide.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:')

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:39 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Wat zijn chemicaliën in jouw optiek?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:58 schreef .SP. het volgende:

[..]

Water, zuurstof, allemaal chemicalien, zullen we die maar verbieden?
Er naïeve antwoorden zeg, jullie doen net alsof de mens een chemische fabriek is.
Die bestand is tegen elk gif.
Ja er zijn goede chemicaliën maar ik neem toch aan dat jullie wel beter weten.
Er is een verschil tussen chemische stoffen en GIF.
Net alsof roken, chloor, kwik, fluoride, Glyfosaat, Aluminum, enz. enz. allemaal gezonde stoffen zijn die je onbeperkt kan eten en drinken. En je daar wel bij vaart. Er goed voor je immuunsysteem inderdaad.
Giftige stoffen zitten overal in zoals ik al zei, en dat is niet gezond voor een mens!
Steeds meer mensen krijgen kanker, en dat komt door een explosieve stijging van giftige chemicaliën in ons lichaam waar het lichaam zich niet meer tegen kan verzetten.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150310640
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef Izzy73 het volgende:

Er naïeve antwoorden zeg, jullie doen net alsof de mens een chemische fabriek is.
Die bestand is tegen elk gif.
Ja er zijn goede chemicaliën maar ik neem toch aan dat jullie wel beter weten.
Er is een verschil tussen chemische stoffen en GIF.
Net alsof roken, chloor, kwik, fluoride, Glyfosaat, Aluminum, enz. enz. allemaal gezonde stoffen zijn die je onbeperkt kan eten en drinken. En je daar wel bij vaart. Er goed voor je immuunsysteem inderdaad.
Giftige stoffen zitten overal in zoals ik al zei, en dat is niet gezond voor een mens!
Steeds meer mensen krijgen kanker, en dat komt door een explosieve stijging van giftige chemicaliën in ons lichaam waar het lichaam zich niet meer tegen kan verzetten.
Dan had je eerst eens moeten nuanceren wat je bedoelde met 'Chemicaliën'. Alles is terug te brengen op chemische componenten. Of iets daarvan schadelijk is hangt af van de concentratie waarin je het tot je neemt en het vermogen van je lichaam om het weer uit te scheiden.

Heb je cijfers van die laatste? Strookt namelijk niet echt met de publiek beschikbare data.
Bijv:


-edit-
excuus dit zijn alleen deathrates, maar pauze is op ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150310668
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef Izzy73 het volgende:

Ja er zijn goede chemicaliën maar ik neem toch aan dat jullie wel beter weten.
Er is een verschil tussen chemische stoffen en GIF.
Nee dat is er dus niet. In principe is iedere stof giftig. Het gaat om de hoeveelheid van een stof die je binnenkrijgt. Zelfs water is giftig als je er teveel van binnenkrijgt.

quote:
Net alsof roken, chloor, kwik, fluoride, Glyfosaat, Aluminum, enz. enz. allemaal gezonde stoffen zijn die je onbeperkt kan eten en drinken. En je daar wel bij vaart. Er goed voor je immuunsysteem inderdaad.
grappigige stoffen noem je daar op. Sommige zijn zelfs onmisbaar voor het goed functioneren van je lichaam. Zoals ik al eerdere vermelde gaat het om de hoeveelheid.

quote:
Giftige stoffen zitten overal in zoals ik al zei, en dat is niet gezond voor een mens!
Steeds meer mensen krijgen kanker, en dat komt door een explosieve stijging van giftige chemicaliën in ons lichaam waar het lichaam zich niet meer tegen kan verzetten.
Vertel eens. Waar heb je dit op gebasseerd. Ja er komt meer kanker voor maar de oorzaak is in vele gevallen iets waar we allemaal niet aan zullen ontkomen. Ouderdom. Er zijn inderdaad kankerverwekkkende stoffen maar die worden tegenwoordig op alle fronten uitgebannen.
pi_150310909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:30 schreef Lambiekje het volgende:
jahoor meneer weet het beter.. WAKE UP. Vaccin-wetenschap is voor 99% fraude.
Nee wat jij post is 100% onzin. Nergens op gebasseerd en niet verifieerbaar op welke wijze ook.
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:45:38 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150311014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:42 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nee wat jij post is 100% onzin. Nergens op gebasseerd en niet verifieerbaar op welke wijze ook.
ER IS GEEN BEWIJS DAT VACCINS VEILIG ZIJN.
Er is wel bewijs dat alles bij elkaar gelogen, bedrogen is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150311222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ER IS GEEN BEWIJS DAT IK ACCEPTEER DAT VACCINS VEILIG ZIJN.
Heb het even gecorrigeerd voor je.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150311302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ER IS GEEN BEWIJS DAT VACCINS VEILIG ZIJN.
Er is wel bewijs dat alles bij elkaar gelogen, bedrogen is.
Nou vooruit dan maar weer, waar is dat bewijs dan Biekje?
De bronnen die je tot nu toe hebt laten zien zijn namelijk nog grotere leugens en dat is je ook al meerdere malen aangetoond.
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:58:11 #155
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150311399
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef Izzy73 het volgende:
Er naïeve antwoorden zeg, jullie doen net alsof de mens een chemische fabriek is.
Die bestand is tegen elk gif.
Ja er zijn goede chemicaliën maar ik neem toch aan dat jullie wel beter weten.
Er is een verschil tussen chemische stoffen en GIF.
Net alsof roken, chloor, kwik, fluoride, Glyfosaat, Aluminum, enz. enz. allemaal gezonde stoffen zijn die je onbeperkt kan eten en drinken. En je daar wel bij vaart. Er goed voor je immuunsysteem inderdaad.
Giftige stoffen zitten overal in zoals ik al zei, en dat is niet gezond voor een mens!
Steeds meer mensen krijgen kanker, en dat komt door een explosieve stijging van giftige chemicaliën in ons lichaam waar het lichaam zich niet meer tegen kan verzetten.
Jij bent er zeker ook zoëen die vindt dat alles dat 'natuurlijk' is, veilig is, en dat alles dat 'chemisch' is, onveilig?

Ik zou me eens iets meer in de inhoud verdiepen van wat materie nou eigenlijk is :)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 13:09:42 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_150311722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:58 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Jij bent er zeker ook zoëen die vindt dat alles dat 'natuurlijk' is, veilig is, en dat alles dat 'chemisch' is, onveilig?

Ik zou me eens iets meer in de inhoud verdiepen van wat materie nou eigenlijk is :)
hear hear
pi_150312854
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Er naïeve antwoorden zeg, jullie doen net alsof de mens een chemische fabriek is.
Die bestand is tegen elk gif.
Ja er zijn goede chemicaliën maar ik neem toch aan dat jullie wel beter weten.
Er is een verschil tussen chemische stoffen en GIF.
Net alsof roken, chloor, kwik, fluoride, Glyfosaat, Aluminum, enz. enz. allemaal gezonde stoffen zijn die je onbeperkt kan eten en drinken. En je daar wel bij vaart. Er goed voor je immuunsysteem inderdaad.
Giftige stoffen zitten overal in zoals ik al zei, en dat is niet gezond voor een mens!
Steeds meer mensen krijgen kanker, en dat komt door een explosieve stijging van giftige chemicaliën in ons lichaam waar het lichaam zich niet meer tegen kan verzetten.
Wat vind je dan van een stof als benzeen?
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:44:15 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150313052
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Er naïeve antwoorden zeg, jullie doen net alsof de mens een chemische fabriek is.
Die bestand is tegen elk gif.
Ja er zijn goede chemicaliën maar ik neem toch aan dat jullie wel beter weten.
Er is een verschil tussen chemische stoffen en GIF.
Net alsof roken, chloor, kwik, fluoride, Glyfosaat, Aluminum, enz. enz. allemaal gezonde stoffen zijn die je onbeperkt kan eten en drinken. En je daar wel bij vaart. Er goed voor je immuunsysteem inderdaad.
Giftige stoffen zitten overal in zoals ik al zei, en dat is niet gezond voor een mens!
Steeds meer mensen krijgen kanker, en dat komt door een explosieve stijging van giftige chemicaliën in ons lichaam waar het lichaam zich niet meer tegen kan verzetten.
Water kan je ook niet onbeperkt drinken ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150313190
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Er naïeve antwoorden zeg, jullie doen net alsof de mens een chemische fabriek is.
Die bestand is tegen elk gif.
Ja er zijn goede chemicaliën maar ik neem toch aan dat jullie wel beter weten.
Er is een verschil tussen chemische stoffen en GIF.
Net alsof roken, chloor, kwik, fluoride, Glyfosaat, Aluminum, enz. enz. allemaal gezonde stoffen zijn die je onbeperkt kan eten en drinken. En je daar wel bij vaart. Er goed voor je immuunsysteem inderdaad.
Giftige stoffen zitten overal in zoals ik al zei, en dat is niet gezond voor een mens!
Steeds meer mensen krijgen kanker, en dat komt door een explosieve stijging van giftige chemicaliën in ons lichaam waar het lichaam zich niet meer tegen kan verzetten.
Ik vrees dat een lesje biologie je posts een stuk beter zouden maken, zelden zoveel nonsens bijelkaar gezien.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:17:31 #160
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150314280
Ongelofelijk zeg, gewoon alles ontkennen en bagatelliseren.
Alsof er niets aan de hand is. Mensen plegen zelfmoord door een overdosis medicijnen te nemen.
Boeren in India drinken Round-up om er een einde aan te maken.
Mensen sluiten zich op in de garage met een lopende motor en gaan dood aan de uitlaatgassen.
En kinderen die teveel tandpasta binnenkrijgen moeten naar de huisarts.
Al die soorten gif krijgen mensen dagelijks via kleine hoeveelheden binnen.
Het lichaam heeft een grens wat betreft het verwerken van deze schadelijke stoffen.
Ga je met klachten naar de huisarts krijg je pillen voorgeschreven waar ook weer rotzooi in zit en je niet te veel van mag slikken en met allerlei bijwerkingen waar je dan weer een ander medicijn voor krijgt.
En wat is er mis met natuurlijke middelen?
De gezondste mensen zijn mensen die geen medicijnen gebruiken en gezond eten.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:27:22 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150314531
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
Ongelofelijk zeg, gewoon alles ontkennen en bagatelliseren.
Alsof er niets aan de hand is. Mensen plegen zelfmoord door een overdosis medicijnen te nemen.
Boeren in India drinken Round-up om er een einde aan te maken.
Mensen sluiten zich op in de garage met een lopende motor en gaan dood aan de uitlaatgassen.
En kinderen die teveel tandpasta binnenkrijgen moeten naar de huisarts.
Al die soorten gif krijgen menselijk dagelijks via kleine hoeveelheden binnen.
Het lichaam heeft een grens wat betreft het verwerken van deze schadelijke stoffen.
Ga je met klachten naar de huisarts krijg je pillen voorgeschreven waar ook weer rotzooi in zit en je niet te veel van mag slikken en met allerlei bijwerkingen waar je dan weer een ander medicijn voor krijgt.
En wat is er mis met natuurlijke middelen?
De gezondste mensen zijn mensen die geen medicijnen gebruiken en gezond eten.
Dan heb je het over wel extreem grote hoeveel hoeveelheid.
Er zit niet voor niets een waarschuwing op de verpakkingen zelfs bij gewone aspirine.

Zullen we dan ook maar op kraanwater een label zetten dat als je te veel zuipt je er dood van kan gaan?

En tandpasta is puur gemaakt om je bek mee te schrobben niet om op te eten!

Alles is schadelijk als je het zo bekijkt je zal je leven toch niet overleven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150314601
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
Ongelofelijk zeg, gewoon alles ontkennen en bagatelliseren.
Alsof er niets aan de hand is. Mensen plegen zelfmoord door een overdosis medicijnen te nemen.
Boeren in India drinken Round-up om er een einde aan te maken.
Mensen sluiten zich op in de garage met een lopende motor en gaan dood aan de uitlaatgassen.
En kinderen die teveel tandpasta binnenkrijgen moeten naar de huisarts.
Al die soorten gif krijgen mensen dagelijks via kleine hoeveelheden binnen.
Het lichaam heeft een grens wat betreft het verwerken van deze schadelijke stoffen.
Ga je met klachten naar de huisarts krijg je pillen voorgeschreven waar ook weer rotzooi in zit en je niet te veel van mag slikken en met allerlei bijwerkingen waar je dan weer een ander medicijn voor krijgt.
En wat is er mis met natuurlijke middelen?
De gezondste mensen zijn mensen die geen medicijnen gebruiken en gezond eten.
Wauw, wat een bak irrelevante zut, gebruik je energie voor wat nuttigere dingen zoals het lezen van een boek over biologie.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:31:16 #163
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150314652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dan heb je het over wel extreem grote hoeveel hoeveelheid.
Er zit niet voor niets een waarschuwing op de verpakkingen zelfs bij gewone aspirine.

Zullen we dan ook maar op kraanwater een label zetten dat als je te veel zuipt je er dood van kan gaan?

En tandpasta is puur gemaakt om je bek mee te schrobben niet om op te eten!

Alles is schadelijk als je het zo bekijkt je zal je leven toch niet overleven!
Zuiver drinkwater zonder alle chemische toevoegingen ga je niet dood aan tenzij je zoveel drinkt dat je ontploft.
Precies er zit niet voor niets een waarschuwing op omdat er gevaarlijke stoffen in zitten.
En tandpasta wordt ook opgenomen door je klieren daar hoef je het niet eens voor door te slikken.
Doordat er in alles kleine hoeveelheden gif zit. Wordt het totaal dat je binnen krijgt ook gevaarlijk.
Het is een optelsom.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150314659
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
Ongelofelijk zeg, gewoon alles ontkennen en bagatelliseren.
Alsof er niets aan de hand is. Mensen plegen zelfmoord door een overdosis medicijnen te nemen
precies: overdosis.

quote:
Mensen sluiten zich op in de garage met een lopende motor en gaan dood aan de uitlaatgassen.
Ehh je punt? Ze vallen niet dood neer omdat ze te lang op straat hebben gelopen. De concentratie giftige gassen per m3 is te groot daar.

quote:
En kinderen die teveel tandpasta binnenkrijgen moeten naar de huisarts.
Sleutelwoord is ook hier weer : TEVEEL

Dosis en lichaamsgewicht

Als een klein kind met een gewicht van 10 kilogram 50 mg fluoride inneemt, komt dat overeen met een dosis van 50 mg per 10 kg, dit is 5 mg/kg. Vijftig mg fluoride zit in ongeveer 25 ml van een fluortandpasta voor volwassenen of 75 ml van een fluortandpasta voor peuters van 0-5 jaar. Voor een klein kind van 10 kilogram komt het opeten van 25 ml van een volwassen tandpasta of 75 ml van een peutertandpasta dus neer op een dosis van ongeveer 5 mg/kg.

Risico en ernst

Het risico op een vergiftiging zit hem in de hoeveelheid fluoride die in het lichaam terecht komt. Dat hangt af van de hoeveelheid tandpasta die is ingeslikt en van de hoeveelheid fluoride per gram tandpasta. Daarnaast speelt het lichaamsgewicht een rol. Milde vergiftigingen treden op vanaf ongeveer 3-5 mg/kg lichaamsgewicht, ernstige vergiftigingen vanaf ongeveer 10 mg/kg lichaamsgewicht.


quote:
Al die soorten gif krijgen mensen dagelijks via kleine hoeveelheden binnen.
Precies; wederom DOSERING.

quote:
De gezondste mensen zijn mensen die geen medicijnen gebruiken en gezond eten.
En die gaan daarna dood aan wat anders vreemds. Dat kun je simpwelweg niet zo stellen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:32:04 #165
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150314669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wauw, wat een bak irrelevante zut, gebruik je energie voor wat nuttigere dingen zoals het lezen van een boek over biologie.
Onzin? Petje af als je dat allemaal goed weet te praten.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:35:12 #166
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150314775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

precies: overdosis.

[..]

Ehh je punt? Ze vallen niet dood neer omdat ze te lang op straat hebben gelopen. De concentratie giftige gassen per m3 is te groot daar.

[..]

Sleutelwoord is ook hier weer : TEVEEL

Dosis en lichaamsgewicht

Als een klein kind met een gewicht van 10 kilogram 50 mg fluoride inneemt, komt dat overeen met een dosis van 50 mg per 10 kg, dit is 5 mg/kg. Vijftig mg fluoride zit in ongeveer 25 ml van een fluortandpasta voor volwassenen of 75 ml van een fluortandpasta voor peuters van 0-5 jaar. Voor een klein kind van 10 kilogram komt het opeten van 25 ml van een volwassen tandpasta of 75 ml van een peutertandpasta dus neer op een dosis van ongeveer 5 mg/kg.

Risico en ernst

Het risico op een vergiftiging zit hem in de hoeveelheid fluoride die in het lichaam terecht komt. Dat hangt af van de hoeveelheid tandpasta die is ingeslikt en van de hoeveelheid fluoride per gram tandpasta. Daarnaast speelt het lichaamsgewicht een rol. Milde vergiftigingen treden op vanaf ongeveer 3-5 mg/kg lichaamsgewicht, ernstige vergiftigingen vanaf ongeveer 10 mg/kg lichaamsgewicht.


[..]

Precies; wederom DOSERING.

[..]

En die gaan daarna dood aan wat anders vreemds. Dat kun je simpwelweg niet zo stellen.
Als je alles afzonderlijk gaat analyseren ja. Maar nogmaals alle kleine hoeveelheden die overal inzitten bij elkaar opgeteld is een te grote belasting voor het menselijk lichaam en wordt je er zeker niet gezonder van.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:38:44 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150314871
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zuiver drinkwater zonder alle chemische toevoegingen ga je niet dood aan tenzij je zoveel drinkt dat je ontploft.
Precies er zit niet voor niets een waarschuwing op omdat er gevaarlijke stoffen in zitten.
En tandpasta wordt ook opgenomen door je klieren daar hoef je het niet eens voor door te slikken.
Doordat er in alles kleine hoeveelheden gif zit. Wordt het totaal dat je binnen krijgt ook gevaarlijk.
Het is een optelsom.
Nee het heet gewoon Waterintoxicatie!
Als je gewoon water blijft drinken of het nu bron water of kraanwater is het hangt af van de hoeveelheid!

De gevolgen zijn spierkrampen, een verlaagde bloeddruk en een gevoel van slapte. In een verder stadium kan het leiden tot een coma en zelfs tot de dood doordat de ademhaling onderdrukt wordt en uiteindelijk stilval

Btw ken je iemand die 123 is geworden?
Nee?
Dus de mens is niet onsterfelijk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:40:33 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150314925
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:35 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als je alles afzonderlijk gaat analyseren ja. Maar nogmaals alle kleine hoeveelheden die overal inzitten bij elkaar opgeteld is een te grote belasting voor het menselijk lichaam en wordt je er zeker niet gezonder van.
Eh jah DUH!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:41:05 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150314942
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
Ongelofelijk zeg, gewoon alles ontkennen en bagatelliseren.
Alsof er niets aan de hand is. Mensen plegen zelfmoord door een overdosis medicijnen te nemen.
Boeren in India drinken Round-up om er een einde aan te maken.
Mensen sluiten zich op in de garage met een lopende motor en gaan dood aan de uitlaatgassen.
En kinderen die teveel tandpasta binnenkrijgen moeten naar de huisarts.
Al die soorten gif krijgen mensen dagelijks via kleine hoeveelheden binnen.
Het lichaam heeft een grens wat betreft het verwerken van deze schadelijke stoffen.
Ga je met klachten naar de huisarts krijg je pillen voorgeschreven waar ook weer rotzooi in zit en je niet te veel van mag slikken en met allerlei bijwerkingen waar je dan weer een ander medicijn voor krijgt.
En wat is er mis met natuurlijke middelen?
De gezondste mensen zijn mensen die geen medicijnen gebruiken en gezond eten.
Het gebrek aan kennis druipt er helaas vanaf. Je schrijft het zelf al, overDOSIS. De hoeveelheid die je binnen krijgt is nogal belangrijk. Van te veel zout ga je dood. Van te weinig ook. Simpelweg zeggen dat alle chemicalien slecht zijn is veel te kort door de bocht.

En over natuurlijke middelen, zullen we je lekker in laten spuiten met een flinke dosis botox? Of slangegif of zo? Puur natuurlijk, dus dan is er toch niets mis mee? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:42:00 #170
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150314975
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef Izzy73 het volgende:
Onzin? Petje af als je dat allemaal goed weet te praten.
Ken je het concept van Paracelsus?

Dosis facet venenum, de dosis maakt het vergif. In de 'juiste' hoeveelheid is alles giftig/schadelijk. Ja, álles, óók water! Puur water (gedestilleerd en gedemineraliseerd) is zelfs behoorlijk giftig omdat het een osmotische waarde van nul heeft.

Waarom ga jij jouw onzin over 'chemische stoffen' proberen te argumenteren met niet ter zake doende argumenten ('boeren in India drinken RoundUp om er een eind aan te maken')?

Alles is chemisch, en natuurlijk betekent niet veilig. Sterker nog; de sterkste giffen die wij kennen zij natuurlijke stoffen. Botulinetoxine is het sterkste vergif wat we kennen (als in, de laagste schadelijke dosis) en is van puur natuurlijke oorsprong.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:43:03 #171
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150314997
Enige vorm van kritisch denken is hier ver te zoeken. Tabee.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:44:00 #172
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150315025
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:43 schreef Izzy73 het volgende:
Enige vorm van kritisch denken is hier ver te zoeken. Tabee.
Kritisch is wat anders dan onzinnig.

Doei zwak geval ^O^ :W
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:44:37 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150315044
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:43 schreef Izzy73 het volgende:
Enige vorm van kritisch denken is hier ver te zoeken. Tabee.
Grapjas :D Kritisch denken mag alleen als dat niet over jouw onzin gedaan wordt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:45:22 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150315058
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:43 schreef Izzy73 het volgende:
Enige vorm van kritisch denken is hier ver te zoeken. Tabee.
Dat heeft er niks mee te maken!
Kom eens even heel rap terug!

En lees gewoon even goed wat je zelf hier neer plempt!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Overdosis
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:53:13 #175
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150315257
Het wordt hoog tijd dat BNW eindelijk eens bij het grofvuil wordt gezet.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150315344
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
De gezondste mensen zijn mensen die geen medicijnen gebruiken en gezond eten.
Je keert hier oorzaak en gevolg om. Mensen gebruiken medicijnen omdat ze ongezond zijn.
pi_150315703
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onzin? Petje af als je dat allemaal goed weet te praten.
Je haalt allemaal dingen bij de discussie die er niet toe doen, als je iets specifieks over de BigPharma wilt aanhalen is dit de goede plek, niet zelfmoord met uitlaatgassen.
pi_150319042
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zuiver drinkwater zonder alle chemische toevoegingen ga je niet dood aan tenzij je zoveel drinkt dat je ontploft.

Wat een onzin kun jij posten zeg. Teveel zuiver drinkwater daar ga je juist wel dood aan. Dat komt door een proces dat osmose heet. Als je echt iets niet snapt dan kun je beter niets posten.

quote:
Precies er zit niet voor niets een waarschuwing op omdat er gevaarlijke stoffen in zitten.
En tandpasta wordt ook opgenomen door je klieren daar hoef je het niet eens voor door te slikken.
Doordat er in alles kleine hoeveelheden gif zit. Wordt het totaal dat je binnen krijgt ook gevaarlijk.
Het is een optelsom.
Ik heb altijd geleerd dat klieren juist stoffen afscheiden. Toch knap dat jij klieren hebt die stoffen opnemen. Je begrijpt echt totaal niks van de meest simpele biologie. Post gewoon niet meer voor je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt..
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:50:16 #179
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150319360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

Ik heb altijd geleerd dat klieren juist stoffen afscheiden. Toch knap dat jij klieren hebt die stoffen opnemen. Je begrijpt echt totaal niks van de meest simpele biologie. Post gewoon niet meer voor je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt..
Slijmvliezen dan :{
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150319600
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Slijmvliezen dan :{
Slijmvliezen dienen juist om giftige stoffen en andere zaken buiten het lichaam te houden. Dit is de eerste natuurlijke barriere tegen ongewenste indringers. Ik geef je geen ongelijk dat bepaalde stoffen door je lichaam kunnen worden opgenomen (sterker nog ik heb gewerkt met een stof waarvan als je daar 0,001 mg op je huid kreeg dan was je binnen 5 seconden dood) maar ik twijfel aan je biologische kennis en soms is het dan handiger om iets niet te posten.
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:59:36 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150319697
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:


Ik heb altijd geleerd dat klieren juist stoffen afscheiden. Toch knap dat jij klieren hebt die stoffen opnemen. Je begrijpt echt totaal niks van de meest simpele biologie. Post gewoon niet meer voor je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt..
Het is gewoon eenvoudige de onzin van naturalnews te sleuren en pleuren en dat na te praten dan je in een onderwerp te verdiepen en daadwerkelijk te weten waar je het over hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:52:43 #183
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150325366
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Slijmvliezen dan :{
Ik dacht dat jij als zelfbenoemd "kritisch denker" dit topic niet meer met je bezoek zou vereren?

Jammer dat je je grote mond niet waar maakt.
"Kritisch" zijn is bij jou duidelijk heel erg voor vrije interpretatie vatbaar...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:56:38 #184
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150325521
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:02:30 #185
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150325725
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:52 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij als zelfbenoemd "kritisch denker" dit topic niet meer met je bezoek zou vereren?

Jammer dat je je grote mond niet waar maakt.
"Kritisch" zijn is bij jou duidelijk heel erg voor vrije interpretatie vatbaar...
Oh, en waar haal je die wijsheid vandaan?
Erg jammer hoor dat jullie steeds terugvallen op - grote mond, dom, gek, idioot en allerlei soorten verwensingen.
Komt niet echt snugger over als je zo tegen en over andere mensen praat.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:03:10 #186
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150325744
quote:
Dat hoeft niet, zolang je er voor open staat wat nieuws te letren.

Maar bij Izzy73 is iedereen die weet waar ie het over heeft opeens "niet kritisch".
Terwijl ik mijn academische titel in de chemie niet bij een pakje boter of doos cornflakes heb gekregen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:08:12 #187
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150325979
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:02 schreef Izzy73 het volgende:

Oh, en waar haal je die wijsheid vandaan?
Ik ben afgestudeerd chemicus.

quote:
Komt niet echt snugger over als je zo tegen en over andere mensen praat.
En jij vindt het wel snugger om zaken die op de middelbare school al bekend horen te zijn, als onzin te benoemen, en iedereen die je daar op wijst, als "niet kritisch" weg te zetten?

Jij vindt het wel snugger om er allemaal zaken bij te haken die helemaal niets met de discussie van doen hebben?

Niemand zal betwisten dat je dood gaat als je RoundUp drinkt als een Schot whisky. Maar het zegt niets over dat "chemicaliën" altijd giftig zijn. Snap je dat?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:12:22 #188
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150326145
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik ben afgestudeerd chemicus.

[..]

En jij vindt het wel snugger om zaken die op de middelbare school al bekend horen te zijn, als onzin te benoemen, en iedereen die je daar op wijst, als "niet kritisch" weg te zetten?

Jij vindt het wel snugger om er allemaal zaken bij te haken die helemaal niets met de discussie van doen hebben?

Niemand zal betwisten dat je dood gaat als je RoundUp drinkt als een Schot whisky. Maar het zegt niets over dat "chemicaliën" altijd giftig zijn. Snap je dat?
Er is een verschil tussen giftige chemicaliën en chemicaliën in het algemeen. Snap je dat?
Want dat heb ik namelijk zo aangegeven. Als academicus zou ik toch verwachten dat je zou kunnen lezen en niet iemands woorden hoeft te gaan verdraaien om je gelijk te halen.
En ik ben echt niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven en iets nieuws te leren zoals ook verondersteld word.
Niet iedere BNW-er is hetzelfde namelijk.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:19:56 #189
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150326413
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Worteltjestaart het volgende:

Dat hoeft niet, zolang je er voor open staat wat nieuws te letren. (leren)

Jij vindt het wel snugger om er allemaal zaken bij te haken (halen) die helemaal niets met de discussie van doen hebben?

Niemand zal betwisten dat je dood gaat als je RoundUp drinkt als een Schot (Shot) whisky

;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:20:35 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150326446
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen giftige chemicaliën en chemicaliën in het algemeen. Snap je dat?
Want dat heb ik namelijk zo aangegeven. Als academicus zou ik toch verwachten dat je zou kunnen lezen en niet iemands woorden hoeft te gaan verdraaien om je gelijk te halen.
En ik ben echt niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven en iets nieuws te leren zoals ook verondersteld word.
Niet iedere BNW-er is hetzelfde namelijk.
Nee dat verschil is er juist niet. Dat proberen meerdere mensen hierboven juist uit te leggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:21:50 #191
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150326509
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:12 schreef Izzy73 het volgende:
Er is een verschil tussen giftige chemicaliën en chemicaliën in het algemeen. Snap je dat?
Nee, dat is nou juist niet zo.
Elke stof is giftig. Enkel de dosis waarop schadelijkheid optreedt varieert.

quote:
Want dat heb ik namelijk zo aangegeven. Als academicus zou ik toch verwachten dat je zou kunnen lezen en niet iemands woorden hoeft te gaan verdraaien om je gelijk te halen.
Als jij niet snapt dat alle materie uit chemicaliën bestaat, en beweert dat "natuurlijk" synoniem staat aan "onschadelijk", want dat doe je, zou de fout ook kunnen zitten in de wijze waarop datgene dat je wilt zeggen, opschrijft.

quote:
En ik ben echt niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven en iets nieuws te leren zoals ook verondersteld word.
Waarom ga je dan meteen op de toer van hen die je op fouten in je redenatie wijzen, als niet kritisch weg te zetten?

quote:
Niet iedere BNW-er is hetzelfde namelijk.
Gelukkig niet.
Maar je vertoont wel typische BNW-trekjes door iedereen die je op feiten wijst die met jouw argumenten in tegenspraak zijn, als "niet kritisch" te betitelen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:24:00 #192
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150326641
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:19 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

;)
Ik zit mobiel, mijn telefoon is niet altijd goed met autocorrect.
Overigens probeerde ik wel Schot te zeggen hoor.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:27:14 #193
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150326808
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:21 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Nee, dat is nou juist niet zo.
Elke stof is giftig. Enkel de dosis waarop schadelijkheid optreedt varieert.

[..]

Als jij niet snapt dat alle materie uit chemicaliën bestaat, en beweert dat "natuurlijk" synoniem staat aan "onschadelijk", wacht dat die je, zou de fout ook kunnen zitten in de wijze waarop datgene dat je wilt zeggen, opschrijft.

[..]

Waarom ga je dan meteen op de toer van hen die je op fouten in je redenatie wijzen, als niet kritisch weg te zetten?

[..]

Gelukkig niet.
Maar je vertoont wel typische BNW-trekjes door iedereen die je op feiten wijst die met jouw argumenten in tegenspraak zijn, als "niet kritisch" te betitelen.
Okee dat iedere stof giftig is, is nieuw voor mij.
En ik begrijp heus wel dat niet alles dat zgn. natuurlijk is niet giftig is.

Het gaat vooral om het feit dat er niet kritisch wordt gedaan over het feit dat we als mensen steeds meer blootgesteld worden aan een te hoge dosis chemicaliën die niet in ons lichaam thuishoren.
(zo wel goed verwoord?) Dat valt toch niet te ontkennen neem ik aan?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:31:38 #194
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150327052
Kijk, dat is al mooi genuanceerd, compliment (en dat meen ik).

Ik weet niet of wij nu meer schadelijke stoffen in ons lichaam hebben dan vroeger; heb je daar een bron van?
Het enige voorbeeld wat ik even kan verzinnen is ons drinkwater waar kleine resten medicijnen of metabolieten in zitten die misschien hormoonverstorend zijn.

Aan de andere kant wordt de mens nu ouder dan ooit.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:53:51 #195
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150328568
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
Kijk, dat is al mooi genuanceerd, compliment (en dat meen ik).

Ik weet niet of wij nu meer schadelijke stoffen in ons lichaam hebben dan vroeger; heb je daar een bron van?
Het enige voorbeeld wat ik even kan verzinnen is ons drinkwater waar kleine resten medicijnen of metabolieten in zitten die misschien hormoonverstorend zijn.

Aan de andere kant wordt de mens nu ouder dan ooit.
Thanks,

Ik heb niet direct een bron die door de wetenschappers als betrouwbaar wordt gezien.
Maar dit filmpje is vrij helder. Ja het is een you-tube filmpje en ja die man heeft rare oorbellen.
Maar het gaat om het verhaal en dat lijkt me zeker geen onzin. :)
We hebben 30-50.000 meer "chemicaliën" (hoge dosis) in ons lichaam dan onze grootouders.
Voornamelijk veroorzaakt door de vele pesticiden in het milieu en ons drinkwater.
De medicijnen waarover je spreekt nog niet eens meegeteld.

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:09:09 #196
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150329397
Hier kan je een PDF downloaden met alle stoffen waarvan is vastgesteld dat het kanker veroorzaakt.
De lijst is enorm. http://oehha.ca.gov/prop65/prop65_list/Newlist.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:13:56 #197
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150329644
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:
Hier kan je een PDF downloaden met alle stoffen waarvan is vastgesteld dat het kanker veroorzaakt.
De lijst is enorm. http://oehha.ca.gov/prop65/prop65_list/Newlist.html
En je punt is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 21:29:59 #198
13368 NiGeLaToR
pi_150330416
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:
Hier kan je een PDF downloaden met alle stoffen waarvan is vastgesteld dat het kanker veroorzaakt.
De lijst is enorm. http://oehha.ca.gov/prop65/prop65_list/Newlist.html
Noem eens 1 stof die geen kanker veroorzaakt. Alles valt of staat met hoeveelheden en dan nog krijgen mensen kanker. Het blijft dan ook een regelrechte nachtmerrie, kanker.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:31:53 #199
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150330532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Noem eens 1 stof die geen kanker veroorzaakt. Alles valt of staat met hoeveelheden en dan nog krijgen mensen kanker. Het blijft dan ook een regelrechte nachtmerrie, kanker.
.het is ook geen ziekte.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  FOK!fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 21:38:27 #200
13368 NiGeLaToR
pi_150330937
Overigens gaat het in de 21e eeuw inderdaad waanzinnig slecht met ons. Je kunt wel zien dat al die dieten die onze voorouders genoten veel beter voor ons zijn en we ook ver weg moeten blijven van alle medici die het niet goed met ons voorhebben. Verschrikkelijk, waren we maar weer gewoon oermensen in het stenen tijdperk.

- in de oertijd warden mensen gemiddeld 20 jaar oud
- brons- en ijzertijd 26
- romeinse tijd tussen de 20 en 30
- rond 1900 werden we gemiddeld 31

En toen in ene in 2010 werden we gemiddeld, wereldwijd gezien, 67.

Dus even in ruim 100 jaar tijd worden we allemaal ruim 2 keer zo uit. Ondanks alle medicatie. Ondanks alle gif. Ondanks alle medici. Ondank BigPharma. Ondanks dat we al jaren geen superfoods aten. Ondanks dat we gluten aten. Ondanks dat we E-stofjes aten. Ondanks dat we melk dronken.

Het is een fucking wonder. Kan niet anders zeggen.

PS, in Nederland gaat het extreem slecht. Ik overweeg te emigreren, te erg dit:



Absurd toch? Kleine 20 jaar ouder worden we hier dan wereldwijd gemiddeld. Honger en gebrek aan zorg doen de Afrikanen blijkbaar toch veel goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:41:45 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_150331143
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.het is ook geen ziekte.
Wát???
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:44:57 #202
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150331325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Overigens gaat het in de 21e eeuw inderdaad waanzinnig slecht met ons. Je kunt wel zien dat al die dieten die onze voorouders genoten veel beter voor ons zijn en we ook ver weg moeten blijven van alle medici die het niet goed met ons voorhebben. Verschrikkelijk, waren we maar weer gewoon oermensen in het stenen tijdperk.

- in de oertijd warden mensen gemiddeld 20 jaar oud
- brons- en ijzertijd 26
- romeinse tijd tussen de 20 en 30
- rond 1900 werden we gemiddeld 31
ronduit quatsch. Ik vind het altijd zo dom dat gemiddeld gepakt wordt. Het is falikant onjuist. En ik denk zelfs dat het expres zo verkeerd getoond wordt om de criminele bullshit van badpharma te promoten.

Je moet op z'n minst de gewogen gemiddelde pakken .. als je 5 wist te halen dan kon je makkelijk 70 of zelfs 80 halen. Dat je per ongeluk sneuvelt bij een oorlog maakt nog niet dat we niet ouder dan 30 konden worden.

Of hebben we eigenlijk pas sinds een jaar of 50 geleden Logans Run afgeschaft ?

En waar past bv Metusalem.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:46:17 #203
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150331407
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En je punt is?
En wat is jouw punt?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:46:27 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150331416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wát???
Doe nu niet of dat nieuw voor je is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:47:50 #205
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150331479
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Noem eens 1 stof die geen kanker veroorzaakt. Alles valt of staat met hoeveelheden en dan nog krijgen mensen kanker. Het blijft dan ook een regelrechte nachtmerrie, kanker.
Klopt maar het aantal gevallen van kanker neemt steeds toe, dus ergens gaat er iets niet goed.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:47:55 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_150331484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe nu niet of dat nieuw voor je is.
Ik vind het gewoon zo schandelijk dat je zoiets ook maar durft te zeggen. Echt :|W
pi_150331513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ronduit quatsch. Ik vind het altijd zo dom dat gemiddeld gepakt wordt. Het is falikant onjuist. En ik denk zelfs dat het expres zo verkeerd getoond wordt om de criminele bullshit van badpharma te promoten.

Je moet op z'n minst de gewogen gemiddelde pakken .. als je 5 wist te halen dan kon je makkelijk 70 of zelfs 80 halen. Dat je per ongeluk sneveult bij een oorlog maakt nog niet dat we niet ouder dan 30 konden worden.

Of hebben we eigenlijk pas sinds een jaar of 50 geleden Logans Run afgeschaft ?

En waar past bv Metusalem.
Die film is nog geen 50 jaar oud. En methusalem is een mythisch figuur. Ben je serieus?
pi_150331582
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Klopt maar het aantal gevallen van kanker neemt steeds toe, dus ergens gaat er iets niet goed.
Fout, iets anders gaat beter. De afgelopen dertig jaar is de overleving van hart en vaatziekten enorm verbeterd, dus men sterft ergens anders aan.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:49:44 #209
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150331591
Ben wel benieuwd wat eigenlijk volgens de experts een tumor is.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:53:13 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150331781
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die film is nog geen 50 jaar oud. En methusalem is een mythisch figuur. Ben je serieus?
het thema .. 30 jaar en je moet dood. .. En ander verklaring is er niet voor waarom we niet ouder dan 30 zouden worden.

over de metusalem? nee natuurlijk niet. Waarom is dat onzin maar jezus en god, daar moet je van af blijven. Even ook nog een sneer naar het achterlijk geloof. Onbegrijpelijk dat gros van de mens in die waanzin trapt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150331827
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef Izzy73 het volgende:
Ben wel benieuwd wat eigenlijk volgens de experts een tumor is.
Een 'expert' ben ik niet, maar een tumor betekent letterlijk een knobbeltje. Meestal bedoelt men een 'wildgroei'. Dat kan dus ook goedaardig zijn. Kanker is woekerende, kwaadaardige wildgroei waarbij vaak systemisch (door het gehele lichaam) behandeld moet worden.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:54:56 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150331865
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zo schandelijk dat je zoiets ook maar durft te zeggen. Echt :|W
-edit, ga je kapotschamen-

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 05-03-2015 21:56:43 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  FOK!fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 21:59:57 #213
13368 NiGeLaToR
pi_150332150
quote:
ziek·te (de; v; meervoud: ziekten, ziektes)
1het ziek-zijn: storing in de werking van een of meer van de organen
2vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekte
Neu, kanker lijkt me geen ziekte, maar zelden wordt de werking van de organen aangetast. Het is eerder een milde griep, te behandelen met een voudige kruidenthee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ding geef ik je mee Lam-biekje - in 30.000 voor christus gingen de mensen inderdaad niet dood aan kanker. Daar werden ze niet oud genoeg voor.
pi_150332233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Neu, kanker lijkt me geen ziekte, maar zelden wordt de werking van de organen aangetast. Het is eerder een milde griep, te behandelen met een voudige kruidenthee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ding geef ik je mee Lam-biekje - in 30.000 voor christus gingen de mensen inderdaad niet dood aan kanker. Daar werden ze niet oud genoeg voor.
Kinderen kunnen ook kanker krijgen :'(
pi_150332253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:44 schreef Lambiekje het volgende:
.. als je 5 wist te halen dan kon je makkelijk 70 of zelfs 80 halen. Dat je per ongeluk sneuvelt bij een oorlog maakt nog niet dat we niet ouder dan 30 konden worden.
Aha......Je ontkent dus niet dat er vroeger veel kindersterfte was. Zal ik eens verklappen waar die kinderen aan stierven. Aan allerlei ziektes waartegen we nu vaccineren.
  FOK!fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 22:02:30 #216
13368 NiGeLaToR
pi_150332296
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kinderen kunnen ook kanker krijgen :'(
Ja :( gelukkig bij uitzondering, maar dat is al erg genoeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Aha......Je ontkent dus niet dat er vroeger veel kindersterfte was. Zal ik eens verklappen waar die kinderen aan stierven. Aan allerlei ziektes waartegen we nu vaccineren.
Nee ho, stop, daar gaan we nu juist aan dood. En die cijfers. Die kloppen gewoon niet. Vroeger werden we eigenlijk 130 en niet 30. Maar bigpharma heeft de '1' eraf gekocht, dus vandaar de verwarring. We worden steeds jonger, vergrijzing is een illusie. Ik bedoel, zie jij ze hier? Nee, dat bedoel ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:03:52 #217
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150332374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Aha......Je ontkent dus niet dat er vroeger veel kindersterfte was. Zal ik eens verklappen waar die kinderen aan stierven. Aan allerlei ziektes waartegen we nu vaccineren.
Hygiëne en een verbeterd rioleringssysteem heeft daar ook aan meegeholpen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  FOK!fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 22:05:59 #218
13368 NiGeLaToR
pi_150332505
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hygiëne en een verbeterd rioleringssysteem heeft daar ook aan meegeholpen.
Ja natuurlijk! Niet alles is dankzij/ondanks de medische wereld - vergelijk een middeleeuwse stad maar met het leven nu, ik bedoel ipv eens per jaar douche ik elke dag :+
pi_150332689
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hygiëne en een verbeterd rioleringssysteem heeft daar ook aan meegeholpen.
Natuurlijk. Dat ontken ik ook niet. Het mooie is dat we voor 97% gelijk zijn aan Chimpansees. De gemiddelde leefttijd voor Chimpansees is 45 jaar. Er is geen biologische reden om aan te nemen dat wij mensen gemiddeld ouder zouden worden dan Chimpansees. Toch worden we veel ouder en dat is voor een groot deel te wijten aan onze leefstijl en de medische wetenschap.

Het is gewoon ronduit bespottelijk om te zeggen dat de mensen vroeger even oud werden als nu want dat werden ze niet. Ja er zijn uitzonderingen ook in de oudheid. Wat Lambiekje voor het gemak vergeet is dat die uitzonderingen meestal tot de adelijke klasse behoorde. Als je tot het gewone volk behoorde mocht je blij zijn als je de 40 haalde. Waarover werd meestal geschreven in de oudheid. Juist die adel. Het gewone volk was voor niemand interesant in die tijd en daarover zul je dus weinig tot geen informative terug vinden. Af en toe vinden we wat botten en alles duid erop dat die op zeer vroege leeftijd zijn gestorven.
pi_150332748
dubbel
pi_150332845
Straks hebben de anti-farma's een verhalenboek over Semmelweiss en John Snow om voor te lezen :P
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:16:19 #222
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150333161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Natuurlijk. Dat ontken ik ook niet. Het mooie is dat we voor 97% gelijk zijn aan Chimpansees. De gemiddelde leefttijd voor Chimpansees is 45 jaar. Er is geen biologische reden om aan te nemen dat wij mensen gemiddeld ouder zouden worden dan Chimpansees. Toch worden we veel ouder en dat is voor een groot deel te wijten aan onze leefstijl en de medische wetenschap.

Het is gewoon ronduit bespottelijk om te zeggen dat de mensen vroeger even oud werden als nu want dat werden ze niet. Ja er zijn uitzonderingen ook in de oudheid. Wat Lambiekje voor het gemak vergeet is dat die uitzonderingen meestal tot de adelijke klasse behoorde. Als je tot het gewone volk behoorde mocht je blij zijn als je de 40 haalde. Waarover werd meestal geschreven in de oudheid. Juist die adel. Het gewone volk was voor niemand interesant in die tijd en daarover zul je dus weinig tot geen informative terug vinden. Af en toe vinden we wat botten en alles duid erop dat die op zeer vroege leeftijd zijn gestorven.

Het is wel opvallend dat de elite van nu, ook bijna nooit ziek zijn.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:16:45 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150333191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.het is ook geen ziekte.
Stel morgen verteld een expert je dat je kanker hebt. Ik denk dat je er dan wel anders over denkt :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:22:11 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150333514
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat de elite van nu, ook bijna nooit ziek zijn.
Die eten sowieso beter (organisch) voedsel dan al die vergiftigde troep wat wij voorgeschoteld krijgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_150333526
Geen idee of dit buiten de UK te zien is, maar dit is een buitengewoon interessante aflevering over de relatie tussen gif en medische ontwikkelingen, veel over het verleden en een beetje over de toekomst. Een echte aanrader.

http://www.bbc.co.uk/ipla(...)n-medicines-3-poison
pi_150333686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die eten sowieso beter (organisch) voedsel dan al die vergiftigde troep wat wij voorgeschoteld krijgen.
Nee, daar krijg je autisme van.

  FOK!fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 22:25:17 #227
13368 NiGeLaToR
pi_150333693
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat de elite van nu, ook bijna nooit ziek zijn.
Correlatie betekent niet causaliteit. Wellicht is de elite van nu wel de elite omdat ze nooit ziek werden en is het niet zo omdat ze elite zijn ze nooit ziek worden.

Stel, een stel is gezond,studeert en krijgt twee gezonden kinderen. 2 goede banen en goede inkomens. Kinderen groeien goed op en krijgen goede basis en studeren ook.

Een ander stel kan niet leren, rookt en een van de twee zit in een rolstoel. De ander werkt, maar heeft een laag inkomen. Ze krijgen twee kinderen die opgroeien in de schilderswijk en gaan daar om met andere kinderen uit een zelfde milieu.

Je krijgt dan de nature/nurture discussie - klimt iemand op de sociale ladder vanwege genen of vanwege opvoeding. Antwoord is beide: alleen in welke mate is vraag van veel sociale wetenschappers.

Dus, de elite kan gewoon elite zijn omdat ze 'mazzel' hadden, danwel met goede genen, danwel met de juiste ouders - of liever, een combinatie van die twee.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:25:42 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150333727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee, daar krijg je autisme van.

[ afbeelding ]
:D
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150333931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die eten sowieso beter (organisch) voedsel dan al die vergiftigde troep wat wij voorgeschoteld krijgen.
Je hebt een keus hoor. Je kunt ook goed voedsel naar binnen krijgen. Desnoods kweek je hetzelf. Maar zo lang ik nog iedere zondag de snackbar nog vol zie staan denk ik dat gezond eten niet hoog op de prioriteitenlijst staat bij de meeste Nederlanders.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:30:44 #230
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150334019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die eten sowieso beter (organisch) voedsel dan al die vergiftigde troep wat wij voorgeschoteld krijgen.
Juist en zoals net iemand zei, werden de gewone mensen vroeger ook niet zo oud als de elite.
Dus dat wil zeggen dat Hygiëne en een gezonde voeding veel meer bijdragen aan een goed immuunsysteem en een gezond leven dan een overdosis giftige stoffen die in allerlei producten in kleine hoeveelheden aanwezig zijn. En misschien hebben ze nog wel 1 of ander wondermiddeltje ter beschikking. En laten ze zich op een andere manier behandelen wanneer ze ziek zijn dan de onbelangrijke burgers.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150334233
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Juist en zoals net iemand zei, werden de gewone mensen vroeger ook niet zo oud als de elite.
Dus dat wil zeggen dat Hygiëne en een gezonde voeding veel meer bijdragen aan een goed immuunsysteem en een gezond leven dan een overdosis giftige stoffen die in allerlei producten in kleine hoeveelheden aanwezig zijn. En misschien hebben ze nog wel 1 of ander wondermiddeltje ter beschikking. En laten ze zich op een andere manier behandelen wanneer ze ziek zijn dan de onbelangrijke burgers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gout#History
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:35:27 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150334303
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Juist en zoals net iemand zei, werden de gewone mensen vroeger ook niet zo oud als de elite.
Dus dat wil zeggen dat Hygiëne en een gezonde voeding veel meer bijdragen aan een goed immuunsysteem en een gezond leven dan een overdosis giftige stoffen die in allerlei producten in kleine hoeveelheden aanwezig zijn. En misschien hebben ze nog wel 1 of ander wondermiddeltje ter beschikking. En laten ze zich op een andere manier behandelen wanneer ze ziek zijn dan de onbelangrijke burgers.
Zeker weten! Obesitas is bewust gecreëerd met als doel ziek worden op langer termijn waar BP weer goed aan verdient.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 22:36:03 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_150334340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee, daar krijg je autisme van.

[ afbeelding ]
:D
  FOK!fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 22:37:08 #234
13368 NiGeLaToR
pi_150334416
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Juist en zoals net iemand zei, werden de gewone mensen vroeger ook niet zo oud als de elite.
Dus dat wil zeggen dat Hygiëne en een gezonde voeding veel meer bijdragen aan een goed immuunsysteem en een gezond leven dan een overdosis giftige stoffen die in allerlei producten in kleine hoeveelheden aanwezig zijn. En misschien hebben ze nog wel 1 of ander wondermiddeltje ter beschikking. En laten ze zich op een andere manier behandelen wanneer ze ziek zijn dan de onbelangrijke burgers.
Ik denk dat de manier waarop je de elite bereikt, door gedisciplineerd te zijn, hard te werken, gezond te leven, enzovoorts, hand in hand gaan.

Lees de levenswijze van diverse topmensen en bedrijfseigenaren, grote leiders etc. maar. Die staan elke ochtend op om 05:00 om te gaan sporten, daarna lezen ze de stukken door van de dag tijdens ontbijt en om 07:00 zijn ze als eerste op de zaak. Tussen de middag wandelen ze een stuk en ze werken tot het donker wordt, waarna ze mediteren, een boek lezen en slapen. Geen tv, geen onzin internet, geen games, geen snacks, geen clubs, nee, focus, werk.

Die lui zijn de monnikken van de 21e eeuw en leven daar ook naar. Steve Jobs bijvoorbeeld, die was weliswaar gefascineerd door gezondheid en gedisciplineerd maar deed zo debiel dat het zijn gezondheid juist kostte.
pi_150334423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zeker weten! Obesitas is bewust gecreëerd met als doel ziek worden op langer termijn waar BP weer goed aan verdient.
https://books.google.co.u(...)%20antiquity&f=false
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:37:16 #236
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150334428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die eten sowieso beter (organisch) voedsel dan al die vergiftigde troep wat wij voorgeschoteld krijgen.
Sure
"Wij" krijgen soilent green en "zij" krijgen elitair eten in de kantine van de partij?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:38:10 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150334488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zeker weten! Obesitas is bewust gecreëerd met als doel ziek worden op langer termijn waar BP weer goed aan verdient.
:D
Heb je dat op de postkamer gehoord?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 22:38:18 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_150334496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zeker weten! Obesitas is bewust gecreëerd met als doel ziek worden op langer termijn waar BP weer goed aan verdient.
Het kan ook gewoon te maken hebben met mensen die zich niet kunnen beheersen en zich elke dag volproppen met fastfood. Ze hebben toch een vrije wil? Kunnen ze ook voor gezond voedsel kiezen en het 'van alles de helft' -dieeet doen.
pi_150334575
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zeker weten! Obesitas is bewust gecreëerd met als doel ziek worden op langer termijn waar BP weer goed aan verdient.
Voor de opkomst van 'BP' waren mensen niet obees?
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:40:30 #240
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150334617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon te maken hebben met mensen die zich niet kunnen beheersen en zich elke dag volproppen met fastfood. Ze hebben toch een vrije wil? Kunnen ze ook voor gezond voedsel kiezen en het 'van alles de helft' -dieeet doen.
Als je eenmaal denkt dat het een complot is, hoef je ook geen verantwoording meer te dragen, het is immers allemaal de schuld van de big pharma en bilderberg elite.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:42:59 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150334773
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon te maken hebben met mensen die zich niet kunnen beheersen en zich elke dag volproppen met fastfood. Ze hebben toch een vrije wil? Kunnen ze ook voor gezond voedsel kiezen en het 'van alles de helft' -dieeet doen.
Het gaat niet alleen om fast food maar heel veel producten die van die geraffineerde suikers en vetten in hun producten hebben. Zonder dat je het weet krijg je stiekem al veel van die troep binnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:44:12 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150334848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om fast food maar heel veel producten die van die geraffineerde suikers en vetten in hun producten hebben. Zonder dat je het weet krijg je stiekem al veel van die troep binnen.
Pim zei het heel treffend
Ach mens, ga toch koken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:45:07 #243
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150334900
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ik denk dat de manier waarop je de elite bereikt, door gedisciplineerd te zijn, hard te werken, gezond te leven, enzovoorts, hand in hand gaan.

Lees de levenswijze van diverse topmensen en bedrijfseigenaren, grote leiders etc. maar. Die staan elke ochtend op om 05:00 om te gaan sporten, daarna lezen ze de stukken door van de dag tijdens ontbijt en om 07:00 zijn ze als eerste op de zaak. Tussen de middag wandelen ze een stuk en ze werken tot het donker wordt, waarna ze mediteren, een boek lezen en slapen. Geen tv, geen onzin internet, geen games, geen snacks, geen clubs, nee, focus, werk.

Die lui zijn de monnikken van de 21e eeuw en leven daar ook naar. Steve Jobs bijvoorbeeld, die was weliswaar gefascineerd door gezondheid en gedisciplineerd maar deed zo debiel dat het zijn gezondheid juist kostte.
Ik heb toch een heel ander beeld van de Elite, ik bedoel meer de mensen van blauw bloed en de laag daaronder.
Die hebben dat meestal niet bereikt door hard werken ;)
Tuurlijk is regelmaat, meditatie en een gedisciplineerd gezond leven ook waardevol.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 22:47:07 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_150335033
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om fast food maar heel veel producten die van die geraffineerde suikers en vetten in hun producten hebben. Zonder dat je het weet krijg je stiekem al veel van die troep binnen.
Tegenwoordig staat op elk produkt dat je koopt wat er in zit, dus als je gezond wilt eten kies je die produkten waar geen slechte dingen in zitten. En vetten zijn niet persé slecht he, vette vis bijvoorbeeld is juist heel gezond.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:47:08 #245
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150335034
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pim zei het heel treffend
Ach mens, ga toch koken
Tja jij kan niet veel anders dan sneren als je het verbaal niet meer redt. Beetje zielig maar ja ik ben niks anders van je gewend eerlijk gezegd. Maar het is de hoogste tijd, het was me een waar genoegen. Morgen weer de post sorteren :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:48:52 #246
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150335122
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja jij kan niet veel anders dan sneren als je het verbaal niet meer redt. Beetje zielig maar ja ik ben niks anders van je gewend eerlijk gezegd. Maar het is de hoogste tijd, het was me een waar genoegen. Morgen weer de post sorteren :O
Dat was geen sneer, dat was een goed advies, ga wat goeds koken ipv te janken over fastfood. Als je alleen maar fastfood eet ben je zelf schuld aan je obesitas, das geen complot, das domheid.
Janken over de voedingswaarde van fastfood, eet het gewoon niet. Je bent toch geen peuter dat je alles in je mond wil steken en dan begint te huilen dat het niet goed is?

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietverdriet op 06-03-2015 12:26:35 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150335955
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb toch een heel ander beeld van de Elite, ik bedoel meer de mensen van blauw bloed en de laag daaronder.

Hemofilie een erfelijke bloedziekte was een veel voorkomend probleem bij de Europese adel.
  donderdag 5 maart 2015 @ 23:10:27 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150336281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hemofilie een erfelijke bloedziekte was een veel voorkomend probleem bij de Europese adel.
Net als een misvormde bek bij de hoogadel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150338406
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Net als een misvormde bek bij de hoogadel
Ja dat had je ook nog.

Kort onderzoekje toont overigens ook niet echt aan dat de elite niet vatbaar zou zijn voor ziektes zoals kanker

http://en.wikipedia.org/w(...)es_by_cause_of_death

En in Nederland Prins Bernhard die overleed aan longkanker en gezien zijn vele operaties ook niet echt een toonbeeld van gezondheid was.
pi_150348129
Interessant leesvoer: http://www.bbc.co.uk/news/health-31713147

Autisme is voor een groot (maar niet alles!) genetisch bepaald.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:24:57 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150348212
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:22 schreef .SP. het volgende:
Interessant leesvoer: http://www.bbc.co.uk/news/health-31713147

Autisme is voor een groot (maar niet alles!) genetisch bepaald.
[sarcasme]

Genen bestaan niet, das net zo een complot als de rest van de wetenschap
[/sarcasme]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150349110
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[sarcasme]

Genen bestaan niet, das net zo een complot als de rest van de wetenschap
[/sarcasme]
daarom eet ik alleen genvrij voedsel!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:30:08 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150350035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:54 schreef .SP. het volgende:

[..]

daarom eet ik alleen genvrij voedsel!
Mijn voedsel is zonder chemicalien!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 13:49:58 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_150350575
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn voedsel is zonder chemicalien!
Dat denk je maar 8-)
pi_150350641
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn voedsel is zonder chemicalien!
Na jouw verhaal over water drink ik gewoon niet meer, je weet nooit waar het de afgelopen miljarden jaren allemaal mee in aanraking is geweest

Ga denk ik maar gewoon leven van zonlicht
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:57:45 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150350861
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Na jouw verhaal over water drink ik gewoon niet meer, je weet nooit waar het de afgelopen miljarden jaren allemaal mee in aanraking is geweest

Ga denk ik maar gewoon leven van zonlicht
zet je wel je zonnebril op en smeer wat SPF-50 op...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:00:12 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150350954
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Na jouw verhaal over water drink ik gewoon niet meer, je weet nooit waar het de afgelopen miljarden jaren allemaal mee in aanraking is geweest

Ga denk ik maar gewoon leven van zonlicht
Ja maar, ja maar, dat is straaaaaling!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150350982
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:57 schreef Re het volgende:

[..]

zet je wel je zonnebril op en smeer wat SPF-50 op...
Van Biekje leren we weer dat kanker helemaal geen ziekte is.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:01:24 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150350992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk je maar 8-)
Was weer de sarcasme tags vergeten
* Pietverdriet neemt een glas industrieel koelmiddel tot zich
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:02:01 #260
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150351013
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Van Biekje leren we weer dat kanker helemaal geen ziekte is.
Maar dat je het wel van UMTS straaaaaaaling krijgt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150351053
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar dat je het wel van UMTS straaaaaaaling krijgt
Ja maar zonne straaaling is weer natuurlijk dus dat is dan niet zo erg.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:04:22 #262
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150351083
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar zonne straaaling is weer natuurlijk dus dat is dan niet zo erg.
Zullen we voor straling a-nummers in gaan voeren, das dan minstens net zo eng als e-nummers
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150351845
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Na jouw verhaal over water drink ik gewoon niet meer, je weet nooit waar het de afgelopen miljarden jaren allemaal mee in aanraking is geweest

Ga denk ik maar gewoon leven van zonlicht
Hmm....nu je dit zo zegt is dat wel een leuke voor de homeopatie discussie. Immers zij geloven dat water waar ooit een bepaalde stof aan toegevoegd is dat die zelf na een verdunning tot in het oneindige nog steeds bepaalde eigenschappen heeft van die stof. Aangezien al het water afkomstig is uit de oceanen en in principe dus met alles wel eens in aanraking is gekomen zou iedere druppel water op deze planeet dus in principe de cure voor alles moeten zijn.
pi_150353346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:26 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Hmm....nu je dit zo zegt is dat wel een leuke voor de homeopatie discussie. Immers zij geloven dat water waar ooit een bepaalde stof aan toegevoegd is dat die zelf na een verdunning tot in het oneindige nog steeds bepaalde eigenschappen heeft van die stof. Aangezien al het water afkomstig is uit de oceanen en in principe dus met alles wel eens in aanraking is gekomen zou iedere druppel water op deze planeet dus in principe de cure voor alles moeten zijn.
Nee nee nee, de potentie van het water wordt pas geactiveerd als je het vaak genoeg tegen een leren zadel gevuld met paardenhaar slaat! (Echt!)
Anders zou het natuurlijk onzin zijn.
pi_150353415
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zullen we voor straling a-nummers in gaan voeren, das dan minstens net zo eng als e-nummers
Goed idee, heeft gek internet weer iets om los op te gaan.
pi_150355977
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:01 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Nee nee nee, de potentie van het water wordt pas geactiveerd als je het vaak genoeg tegen een leren zadel gevuld met paardenhaar slaat! (Echt!)
Anders zou het natuurlijk onzin zijn.
Holy fuck.
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 16:15:57 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_150356225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:01 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Nee nee nee, de potentie van het water wordt pas geactiveerd als je het vaak genoeg tegen een leren zadel gevuld met paardenhaar slaat! (Echt!)
Anders zou het natuurlijk onzin zijn.
Dacht dat dat een grap was maar het is nog serieus ook :o
  vrijdag 6 maart 2015 @ 16:31:22 #268
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150356901
En hoe dat water nu weer weet dat het op een paardenharen zadel geslagen is....



Bij zazel en iot!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150361929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk je maar 8-)

Wist trouwens niet dat Vitamine C onder de vetzuren thuishoorde.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:31:10 #270
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150365627
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef Fixers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wist trouwens niet dat Vitamine C onder de vetzuren thuishoorde.
Het is ascorbinezuur
Wist je trouwens dat de naam a (geen) scorbine (scheurbuik) betekend? De hoeveelheid vitamine c in een halve sinaasappel is trouwens genoeg om iemand van scheurbuik te genezen. In Rum zit ondanks het bewerken van het suikerriet, de melasse die er overblijft en het vergisten en distileren daarvan nog voldoende vitamine c om scheurbuik te voorkomen, daarom drinkt de royal navy nog altijd rum, is een overblijfsel uit de tijd van de zeilvaart.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 15:44:59 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_150567256
Blokkade chronische ontstekingsreacties
Injectie smoort diabetes

Beginnende ouderdomsdiabetes kan straks in de kiem worden gesmoord. Nederlandse en Kroatische onderzoekers zeggen chronische ontstekingsreacties in het diepe buikvet te kunnen blokkeren. Daar ligt, naar verluidt, de sleutel van de insuline-ongevoeligheid die diabetes feitelijk is.

De wetenschappers melden dit deze week in het Amerikaanse tijdschrift Nature Immunology. Het ontstekingsproces dat tot type-2 diabetes leidt, kan volgens hen worden geremd met een injecteerbaar eiwit, het zgn. MKp46.
De ontdekking zou binnen enkele jaren al beschikbaar kunnen zijn voor diabetici bij wie de ziekte zich nog in een vroeg stadium bevindt. Dat verwacht medisch bioloog en onderzoeksleider dr. Felix Wensveen, verbonden aan het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam en de universiteit van Rijeka. Het eiwit zou ook remmend kunnen werken bij mensen met diabetes die de ziekte pas enkele jaren hebben.

http://www.telegraaf.nl/f(...)oort_diabetes__.html

Dat is nogeens goed nieuws ^O^
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:06:34 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150567932
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
En hoe dat water nu weer weet dat het op een paardenharen zadel geslagen is....

[ afbeelding ]

Bij zazel en iot!
:o die gast heeft maar 8 vingers!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150592244
beetje dubbelpost, maar omdat het hier ook over mazelen gaat even deze leuke link, arrogante alu hoed wordt door rechter terechtgewezen.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-31864218
  vrijdag 13 maart 2015 @ 23:42:48 #275
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150620687
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 00:09:22 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150621809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef .SP. het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)et_welkom_op_sc.html

Kom er maar in Lambiekje...
Dat geeft dus aan hoe dom men is. Ik zou sowieso mijn kind van die school halen waar de docenten te achterlijk zijn. Hier is duidelijk staatsindoctranatie aan de gang.

Want wat doet het er toe dat jouw kind volgestauwd zit met toxische rommel. Je bent beschermd volgens het medicalfascism-mantra. Dus wat doet er toe dat een GEZOND kind op school komt. De logica dat het een gevaar is dat een ongevaccineerde jouw als gevaccineerde kan besmetten ontgaat me compleet uitgaande dat de kutrommel zou werken. De enige logica is vaccins werken NIET .

Gevaccineerde zijn juist de culprit. ;)

http://www.activistpost.c(...)les-into-proper.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150624925
Volgens jou krijg je mazelen van de inenting. Waarom duikt de mazelen pas op als de vaccinatiegraad daalt? De afgelopen jaren met een vaccinatiegraad van ≥95% hoorde je nooit van een uitbraak, en als er al eens een paar gevallen opdoken was het in de biblebelt.
pi_150625975
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat geeft dus aan hoe dom men is. Ik zou sowieso mijn kind van die school halen waar de docenten te achterlijk zijn. Hier is duidelijk staatsindoctranatie aan de gang.

Want wat doet het er toe dat jouw kind volgestauwd zit met toxische rommel. Je bent beschermd volgens het medicalfascism-mantra. Dus wat doet er toe dat een GEZOND kind op school komt. De logica dat het een gevaar is dat een ongevaccineerde jouw als gevaccineerde kan besmetten ontgaat me compleet uitgaande dat de kutrommel zou werken. De enige logica is vaccins werken NIET .

Gevaccineerde zijn juist de culprit. ;)

http://www.activistpost.c(...)les-into-proper.html
tja, verwachtte reactie van een leek die zelfs de meest basic biologisch processen niet snapt, ik hoop dat jij lekker met ongevaccineerden in een afgelegen dorp gaat wonen.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 10:01:23 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150626498
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 07:17 schreef Fixers het volgende:
Volgens jou krijg je mazelen van de inenting. Waarom duikt de mazelen pas op als de vaccinatiegraad daalt? De afgelopen jaren met een vaccinatiegraad van ≥95% hoorde je nooit van een uitbraak, en als er al eens een paar gevallen opdoken was het in de biblebelt.
Het blijft opvallend dat hier, maar ook hier -> forum.fok.nl/topic/2204869 de mensen die op alternatieve geneeskunde zweren niet in staat zijn daar inhoudelijk een discussie over te voeren en nooit verder komen dan maar wat roepen en sleuren en pleuren van vage sites.
Voor deze mensen die menen slimmer te zijn, zijn ze geheel niet in staat gestructureerd na te denken en objectief tot een dialoog te komen. Het is puur cognitieve dissonantie en met poppen gooien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:56:31 #280
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150659390
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het blijft opvallend dat hier, maar ook hier -> forum.fok.nl/topic/2204869 de mensen die op alternatieve geneeskunde zweren niet in staat zijn daar inhoudelijk een discussie over te voeren en nooit verder komen dan maar wat roepen en sleuren en pleuren van vage sites.
Voor deze mensen die menen slimmer te zijn, zijn ze geheel niet in staat gestructureerd na te denken en objectief tot een dialoog te komen. Het is puur cognitieve dissonantie en met poppen gooien.
Het blijft opvallend hoe de feiten genegeerd worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150659441
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het blijft opvallend hoe de feiten genegeerd worden.
Het blijft opvallen hoe eenvoudige vragen genegeerd worden.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:59:07 #282
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150659468
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het blijft opvallend hoe de feiten genegeerd worden.
Kijk, en weer geen inhoudelijke post, gewoon wat roepen. Je kan gewoon niet beter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 16 maart 2015 @ 09:14:54 #283
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150687980
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
Het blijft opvallend hoe de feiten genegeerd worden.
Ik vind het vooral opvallend dat jij toch nog elke keer weer terug mag komen na je -tigste ban.

Dat je keer op keer weigert inhoudelijke vragen te beantwoorden, verbaast me niet meer.
Terwijl je de discussie zó eenvoudig kunt winnen: geef wetenschappelijk bewijs dat homeopathie beter werkt dan placebo's en we zijn klaar.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150792232
En voor de roeptoeters dat de 'msm' nooit aandacht besteed aan evil bigpharma.

Zembla van vanavond

http://www.npo.nl/zembla/18-03-2015/VARA_101372905

Bitterzoete suikermedicijnen

In Nederland zijn er bijna 1 miljoen mensen met suikerziekte oftewel diabetes. Per jaar komen er 50.000 patiënten bij. Wereldwijd hebben zo'n 350 miljoen mensen diabetes. Negentig procent heeft diabetes type 2, veroorzaakt door ouderdom, maar vooral door overgewicht en te weinig beweging. En dat drukt flink op de zorgkosten. In 2010 bedroegen de totale kosten voor diabetespatiënten in Nederland zo'n 2,5 miljard euro, ofwel 7 procent van de totale zorguitgaven. Zonder maatregelen zal dat tegen 2025 oplopen tot 4,3 miljard euro. De farmaceutische industrie heeft de afgelopen jaren verschillende nieuwe diabetesmedicijnen op de markt gebracht. Onder artsen en deskundigen is daar veel discussie over. Zo zouden ze niet beter werken, maar zijn ze wel veel duurder dan de oude medicatie. En er zijn aanwijzingen dat ze een verhoogd risico geven op alvleesklier-ontsteking/kanker en hartfalen. Zembla onderzoekt hoe het kan dat deze suikerziektepillen zijn uitgegroeid tot de bestverkochte medicijnen ter wereld.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:14:44 #285
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150792770
quote:
Google wins patent for wristband that could treat CANCER: Wearable would target unhealthy cells using bursts of energy
Patent details a wearable that could target substances in a wearer's blood
This substances could be proteins linked with Parkinson's, or cancer cells
It would then 'modify or destroy' targets by transmitting energy into blood
This could include infrared signals, a radio-frequency or acoustic pulse
Scientists in the life sciences division of Google X laboratories are using human skin in their research to develop the wristband
Wristband could also work with pills that cause unhealthy cells to light up

bron
Het wordt met dag vreemder.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150793311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het wordt met dag vreemder.

[ afbeelding ]
'hopefully we're talking years not decades'
Ze zijn er nog (lang) niet.

Ene kant mooi dat ze hun advertentiegeld steken in dingen die de mensheid vooruit helpen, de andere kant hebben ze al meer dan genoeg info van je.

Google X heeft iig wel de funding om dingen te onderzoeken waar in de reguliere takken geen geld voor is, dat kan ik dan wel weer waarderen.
Zoals bijv de nieuwe windturbine van ze: https://tweakers.net/nieu(...)25-meter-testen.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 maart 2015 @ 06:24:38 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150801565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het wordt met dag vreemder.

[ afbeelding ]
En weer een sleur en pleur post, niet inhoudelijks..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:20:06 #288
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150801819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Lambiekje het volgende:
Het wordt met dag vreemder.
Het feit dat ze patent krijgen op een idee zegt niets over haalbaarheid of realisme.

Maar daarentegen, de termen haalbaarheid en realisme zijn ook niet van toepassing op jouw discussievermogen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:21:30 #289
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150801825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:20 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Het feit dat ze patent krijgen op een idee zegt niets over haalbaarheid of realisme.

Maar daarentegen, de termen haalbaarheid en realisme zijn ook niet van toepassing op jouw discussievermogen.
kijk even maar het zijblok teksje.

quote:
GOOGLE SAYS HUMANS COULD LIVE FOR 500 YEARS

In an interview with Bloomberg, Google Ventures' president Bill Maris recently said he thinks it's possible to live to 500 years old.

And this will be helped by medical breakthroughs as well as a rise in biomechanics.

He has already ploughed money into genetics firms and cancer diagnostic startups and said: 'We have the tools in the life sciences to achieve anything that you have the audacity to envision. I just hope to live long enough not to die.'

Mr Maris founded Google Ventures in 2009 and oversees all of the fund’s global activities.

Elsewhere he has develop Google’s Calico project.

Calico is a research and development company set up in 2013 by Google and Apple to tackle 'ageing and associated diseases.'

Google co-founder Larry Page said the project would focus on 'health, wellbeing and longevity' and last September Calico partnered with AbbVie to open a research centre into neurodegeneration and cancer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:22:20 #290
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150801832
Wat is je punt?
Dat uit dat stukje tekst moet blijken dat patenten opeens alleen worden toegekend op werkende principes?

Heb je überhaupt énig idee wat patenteren betekent? En hoe dat gaat?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:25:38 #291
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150801856


[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 19-03-2015 07:27:01 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:26:51 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150801859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:22 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wat is je punt?
Dat uit dat stukje tekst moet blijken dat patenten opeens alleen worden toegekend op werkende principes?

Heb je überhaupt énig idee wat patenteren betekent? En hoe dat gaat?
Hey, remember that time Google accidentally made Skynet?
http://www.theverge.com/2(...)elon-musk-terminator

Google is heel wat sinisterder.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:27:24 #293
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150801865
Ga je ook nog antwoord geven?

Vind jij Rucphen ook zo'n slapend stadje, Lambiekje?
Zitten daar ook van die boze dokters, of heb je die inmiddels allemaal al werkloos gemaakt?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150803913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hey, remember that time Google accidentally made Skynet?
http://www.theverge.com/2(...)elon-musk-terminator

Google is heel wat sinisterder.
grappig dat zo'n sinister bedrijf jouw grootste bron van "informatie" is.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:27:50 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150806352
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:15:11 #296
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150810022
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

grappig dat zo'n sinister bedrijf jouw grootste bron van "informatie" is.
je begrijpt het begrip platform niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:32:50 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150810625
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je begrijpt het begrip platform niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:48:18 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150811165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hey, remember that time Google accidentally made Skynet?
http://www.theverge.com/2(...)elon-musk-terminator

Google is heel wat sinisterder.
Geweldig he..
weet je wie de chef van Google is?
Mr sinister natuurlijk!
DUH!!!


Sinister heeft totale controle over de cellulaire structuur van zijn lichaam, wat hem in staat stelt tot gelimiteerde gedaanteverandering. Hij kan de vorm aannemen van wie hij maar wil. Hij lijkt ook over bovenmenselijke kracht te beschikken, waarschijnlijk als gevolg van zijn gedaanteverandering. Hij kan regenereren en zo snel genezen van zware verwondingen. In het verleden beschikte hij ook over sterke telepathische krachten, waaronder de gave om vijanden mentaal te verlammen en een psychische aanval van Psylocke te weerstaan. Hij beschikt over gelimiteerde telekinetische krachten zoals mentaal voorwerpen laten bewegen en energiestralen afschieten. Er werd aangenomen dat hij ook kon teleporteren, maar dat bleek niet waar te zijn.
Sinister is verder een groot genie en meester geneticus. Hij kan genetische mutaties nauwkeurig voorspellen en DNA splitsen. Oorspronkelijk verkreeg Sinister zijn krachten van Apocalypse, maar het is zeer aannemelijk dat hij zijn latere krachten dankt aan experimenten op zichzelf. Hij kan grote hoeveelheden klonen maken, iets wat hij met al zijn Marauders heeft gedaan. Sinister is tevens een meester arts, en bezat ooit genetische monsters van meer dan duizend mensen.


Hij is ook de leider van de evil bigpharma coöperatie :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:54:34 #299
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150811376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
je begrijpt het begrip platform niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ga je ook nog antwoord geven?
En dat gaat over deze vraag:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:22 schreef Worteltjestaart het volgende:
Heb je überhaupt énig idee wat patenteren betekent? En hoe dat gaat?
Nou?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator donderdag 19 maart 2015 @ 14:27:11 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_150812313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

[..]

En dat gaat over deze vraag:

[..]

Nou?
Misschien volgend jaar?
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:27:53 #301
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150812336
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien volgend jaar?
In ieder geval vóór Kerstmis, denk ik.
Welke Kerstmis zeg ik er maar niet bij...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')