abonnement Unibet Coolblue
pi_150159346
Gisteren dus seks gehad met m'n vriendin, normaal doen we uitgebreid voorspel maar deze keer waren we allebei een beetje "half in de mood" dus maar gewoon nat maken met spuug dus. Afijn ik stop 'm erin, en normaal doet 't bij haar pijn als ik in 't begin meteen diep ga, alleen deze keer dus niet dus ik ging meteen zo ver mogelijk.

;(

AUW, dat deed me toch godverdomme pijn, heel snel teruggetrokken en ik durfde eigenlijk niet te kijken want ik was al bang dat er iets gescheurd zou zijn :') Ik dus zo naar m;n vingers kijken, ja hoor BLOED, dus ik helemaal trippen dat ie helemaal doorgescheurd is en dat ik 2 weken niet kan neuken voor een operatie of wat dan ook, alleen wat blijkt:

het midden van het toompje is gescheurd, dus niet aan de zijkant waar die vastzit ingescheurd maar midden op 't velletje een klein sneetje, 't bloedde wel behoorlijk alleen de pijn viel mee later. Het wondje geneest wel snel alleen ik ben nu wel bang dat het nog een keer gaat gebeuren, want als ik nu te diep in dr ga dan voel je wel een grote spanning erop staan.
pi_150160136
Hoe krijg je dat dan voor elkaar, zit er iets scherps in haar brievenbus of zo?

Een restant van één of ander speeltje, of een batterij. :D
L2B's Mixcloud
  zaterdag 28 februari 2015 @ 23:26:16 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_150162872
Terechte klacht, ook eens gehad :')
Tics van je petten.
pi_150164327
Wtf
Ik zwaai naar dieren.
pi_150169058
Gewoon ontopic ja?

Goed. Ts, het herstelt zich vanzelf wel weer, kan even duren omdat het een gevoelig stukje huid is. Waarschijnlijk doet het alleen pijn als je je voorhuid naar achteren trekt, wat ook logisch is. Beste is dan ook om het zoveel mogelijk te laten rusten, dan herstelt het zich het snelst.
pi_150171433
Volledig laten genezen, want je wil voorkomen dat er littekenweefsel ontstaat. Want niet alleen voel je daardoor minder, ook wordt de huid stugger en scheurt die sneller in de toekomst.

Enne, ietjes rustiger aan volgende keer. Je vriendin ervaart normaal gesproken pijn, zo zeg je zelf, dus je doet iets niet helemaal goed.
pi_150171887
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar, zit er iets scherps in haar brievenbus of zo?

Een restant van één of ander speeltje, of een batterij. :D
Droge dame, zo krijg je dat voor elkaar. Wel fijn op zich dat het eens niet de dame is die er last van heeft, want normaal is dat wel zo zo te lezen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_150171951
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Droge dame, zo krijg je dat voor elkaar. Wel fijn op zich dat het eens niet de dame is die er last van heeft, want normaal is dat wel zo zo te lezen.
Dan lijkt penetreren mij vrijwel onmogelijk. Dan moet je bijna een aanloop nemen. Mensen die jong zijn willen nog wel eens een beschadiging aan hun toompje oplopen tijdens masturberen omdat het bij sommige mannen strak komt te zitten bij een flinke erectie, maar dit?
L2B's Mixcloud
pi_150171976
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dan lijkt penetreren mij vrijwel onmogelijk. Dan moet je bijna een aanloop nemen. Mensen die jong zijn willen nog wel eens een beschadiging aan hun toompje oplopen tijdens masturberen omdat het bij sommige mannen strak komt te zitten bij een flinke erectie, maar dit?
Spuug werd er geschreven, dus de "ingang" wel (tijdelijk) glibberig, de rest wat minder. Vooral ook nog opgevouwen e.d. van binnen, er gebeurd best een boel van binnen bij opwinding.

Natuurlijk combineert dit wel met een wat strak toompje, dan kan het zo zijn dat dit net de spreekwoordelijke druppel was.
Komt best wel redelijk wat voor dat dit tijdens seks gebeurd trouwens.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_150172029
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Spuug werd er geschreven, dus de "ingang" wel (tijdelijk) glibberig, de rest wat minder. Vooral ook nog opgevouwen e.d. van binnen, er gebeurd best een boel van binnen bij opwinding.

Natuurlijk combineert dit wel met een wat strak toompje, dan kan het zo zijn dat dit net de spreekwoordelijke druppel was.
Komt best wel redelijk wat voor dat dit tijdens seks gebeurd trouwens.
Ah ja, je hebt gelijk, als je dan een beetje druk zet, kan je inderdaad de lakens gaan verschonen. :D
L2B's Mixcloud
  zondag 1 maart 2015 @ 17:32:32 #11
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150183605
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Gisteren dus seks gehad met m'n vriendin, normaal doen we uitgebreid voorspel maar deze keer waren we allebei een beetje "half in de mood" dus maar gewoon nat maken met spuug dus. Afijn ik stop 'm erin, en normaal doet 't bij haar pijn als ik in 't begin meteen diep ga, alleen deze keer dus niet dus ik ging meteen zo ver mogelijk.

;(

AUW, dat deed me toch godverdomme pijn, heel snel teruggetrokken en ik durfde eigenlijk niet te kijken want ik was al bang dat er iets gescheurd zou zijn :') Ik dus zo naar m;n vingers kijken, ja hoor BLOED, dus ik helemaal trippen dat ie helemaal doorgescheurd is en dat ik 2 weken niet kan neuken voor een operatie of wat dan ook, alleen wat blijkt:

het midden van het toompje is gescheurd, dus niet aan de zijkant waar die vastzit ingescheurd maar midden op 't velletje een klein sneetje, 't bloedde wel behoorlijk alleen de pijn viel mee later. Het wondje geneest wel snel alleen ik ben nu wel bang dat het nog een keer gaat gebeuren, want als ik nu te diep in dr ga dan voel je wel een grote spanning erop staan.
Hoer in Bergen Höhne?
  zondag 1 maart 2015 @ 18:27:29 #13
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_150185390
quote:
Hahahahaha.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150187382
quote:
Wat verlegenheid al niet met je kan doen :P
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:45 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Hoer in Bergen Höhne?
Nee?
pi_150396662
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:45 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Hoer in Bergen Höhne?
''NATO-matras'' :')
pi_150569556
ik heb ook 1 keer in de maant bloet maar das nie erg hoor. hihi

hoop dat je nu gerus gestelt ben
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_150586769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:11 schreef Linda94 het volgende:
ik heb ook 1 keer in de maant bloet maar das nie erg hoor. hihi

hoop dat je nu gerus gestelt ben
das ander soort mag ik hopen voor je hahah
pi_150587640
Dit heb ik lang geleden eens gehad, alleen dan tijdens anale sex.
Is niks ernstigs, maar idd, doe gewoon in het vervolg rustig aan.
En als je straks anaal gaat. Gebruik meer dan alleen een beetje spuug ;)
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:07:25 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_150588425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:11 schreef Linda94 het volgende:
ik heb ook 1 keer in de maant bloet maar das nie erg hoor. hihi

hoop dat je nu gerus gestelt ben
ja egt he, nou mijd tis wat poeh poeh
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_150593820
TS, ga alsjeblieft naar de huisarts....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_150602635
Ik maak het momenteel goed hoor, wondje is genezen! :)
pi_150604388
Oke top. Dan gooi ik hem dicht!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')