abonnement Unibet Coolblue
pi_157224610
Gebeurde idd niet zoveel...

Dat goud wat uit de dredge komt zit veel zooi tussen steeds..
pi_157238041
Even over de eerste twee afleveringen dit seizoen:
War een horken zijn Tony en zijn vrouw Minny zeg _O- die onderhandelingen met Parker lieten echt zien wat een figuren het zijn _O-
Tony spreekt verder echt alleen in cliches en tegeltjeswaarheden _O-

Deze aflervering... denk je dat er eindelijk een meisje is op de claim voor Parker, beetje butch maar toch... is het toch echt een wijf en druipt zij in tranen af :'(

Verder bevalt het mij wel weer, heerlijk seizoen niks meer aan doen :P
pi_157241575
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Even over de eerste twee afleveringen dit seizoen:
War een horken zijn Tony en zijn vrouw Minny zeg _O- die onderhandelingen met Parker lieten echt zien wat een figuren het zijn _O-
Tony spreekt verder echt alleen in cliches en tegeltjeswaarheden _O-

Deze aflervering... denk je dat er eindelijk een meisje is op de claim voor Parker, beetje butch maar toch... is het toch echt een wijf en druipt zij in tranen af :'(

Verder bevalt het mij wel weer, heerlijk seizoen niks meer aan doen :P
Tony is gewoon heerlijk no nonsense. Kan hem echt geen ruk schelen allemaal. _O-

En dat meisje.. stja, had Parker geen oogje op die dochter van Tony?
pi_157241726
Parker heeft geen claim gekocht?
pi_157242414
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:03 schreef icloud het volgende:
Parker heeft geen claim gekocht?
Nee zie aflevering 1 hij heeft wel een nieuwe claim van Tony weten te bedingen.

Die "megaopening" die de Hoffmann aan het maken zijn en hun gevecht met modder en het veel verplaatsen van grond daarvan vraag ik me af of je daar ook niet veel beter met een dredge doorheen kunt gaan.
pi_157244678
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee zie aflevering 1 hij heeft wel een nieuwe claim van Tony weten te bedingen.

Die "megaopening" die de Hoffmann aan het maken zijn en hun gevecht met modder en het veel verplaatsen van grond daarvan vraag ik me af of je daar ook niet veel beter met een dredge doorheen kunt gaan.
Was Parker deze aflevering nou wel bezig op de nieuwe claim?
pi_157244706
Gewoon verder waar hij vorig seizoen is gebleven.
  zondag 1 november 2015 @ 14:21:40 #108
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157244927
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:13 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Was Parker deze aflevering nou wel bezig op de nieuwe claim?
Ja. Hij is ook bezig met een megacut. Iets waar hij geen enkele ervaring mee heeft, iets dat je volgende week ook zal zien als de dooi volledig doorkomt.
pi_157245058
Jack Hoffman en zijn prettige ( :+ ) stem komen dit seizoen wat weinig langs.. vond zijn inzichten altijd wel aardig :+
pi_157251722
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 12:40 schreef Basp1 het volgende:
Die "megaopening" die de Hoffmann aan het maken zijn en hun gevecht met modder en het veel verplaatsen van grond daarvan vraag ik me af of je daar ook niet veel beter met een dredge doorheen kunt gaan.
Wat ik vooral wel opvallend vond was dat er vorige aflevering nog gesproken werd over het onmogelijk open kunnen leggen van zo'n stuk grond, dat zou 1 grote modderpoel worden.
En in deze aflevering ligt de cut ineens helemaal klaar en open.

Doet me de geruchten wel geloven dat de Hoffmans een extern team inhuren die het meeste werk voor ze doet, en ze zelf alleen op de claim zijn als er wat grote doorbraken zijn of er gefilmd moet worden.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_157380350
Parker mined gewoon nog zn oude cut.. Wat is er gebeurt met de grond die die van Tony zou krijgen..
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:08:08 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_157380756
vaag idd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_157613339
Wat heeft Freddy ondertussen een megafabriek neergezet zeg, niet normaal.
pi_157613529
Freddy Dodge bedoel je ?'
Dat constructiebedrijf waar ze die washplants maken is niet van hem hoor.
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 07:41:38 #115
42184 crew  DaMart
pi_157616833
Sinds wanneer zijn Chris en Mitch terug bij Parker? Ik dacht dat alleen Rick was teruggekomen en dat de rest niet meer wilde.

En Monster Red is echt een monster geworden :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_157620492
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 07:41 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer zijn Chris en Mitch terug bij Parker? Ik dacht dat alleen Rick was teruggekomen en dat de rest niet meer wilde.

En Monster Red is echt een monster geworden :D.
Ja daar zat ik ook al naar te kijken waarom die er bij zat. Sowieso wel wat meer crewswitches geweest want zaten ook op eens meer vrouwen in Parker zijn crew geloof ik.
pi_157621143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al naar te kijken waarom die er bij zat. Sowieso wel wat meer crewswitches geweest want zaten ook op eens meer vrouwen in Parker zijn crew geloof ik.
Die vrouwen zijn meen ik de partners van de werknemers die op het feestje waren uitgenodigd, de enige vrouwelijke werknemer is vorige aflevering in tranen vertrokken :P
pi_157621288
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die vrouwen zijn meen ik de partners van de werknemers die op het feestje waren uitgenodigd, de enige vrouwelijke werknemer is vorige aflevering in tranen vertrokken :P
Nee je zag een aantal ook de apparatuur besturen tijdens de aflevering geloof ik.
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 14:50:30 #119
42184 crew  DaMart
pi_157623616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al naar te kijken waarom die er bij zat. Sowieso wel wat meer crewswitches geweest want zaten ook op eens meer vrouwen in Parker zijn crew geloof ik.
Parker zei ook tegen zijn opa dat hij wat mensen had ontslagen en dat er een paar waren opgestapt, geloof ik. Lijkt er dus op dat er wat personeelsdrama's bij Parker buiten de uitzending zijn gebleven.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_157624274
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Parker zei ook tegen zijn opa dat hij wat mensen had ontslagen en dat er een paar waren opgestapt, geloof ik. Lijkt er dus op dat er wat personeelsdrama's bij Parker buiten de uitzending zijn gebleven.
Zeker omdat dat niet scripted is ofzo ;(
pi_157624402
Ben eigenlijk Parker en zijn knaagdierensnuit wel een beetje zat, tijd voor een nieuwe miner :s)
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:34:46 #122
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_157624470
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:23 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zeker omdat dat niet scripted is ofzo ;(
Ach wat maakt dat nou uit, et mooie vind ik dat die scheppen band eraf loopt en dat ze die moeten fixen, en dat de omleidingen die ze moeten maken om monster red te laten lope.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_157663122
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee je zag een aantal ook de apparatuur besturen tijdens de aflevering geloof ik.
Ja, 1 ervan zei tegen opa Parker dat ze een rocktruck bestuurde.
Die met de vlechtjes is wel cute :@
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 18:52:11 #124
42184 crew  DaMart
pi_157926592
Jack die ergens een grote berg goud verwacht... dat kenden we nog van de eerste seizoenen :D.

En is Freddy nou een vast crewlid van de Hoffmans geworden?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_157926649
De Hoffmans lijken het wel het best te doen tot nu toe.
maargoed de "viking" heeft volgens mij een heel imperium daar met claims, alleen dat bijft buiten beeld.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')