abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 maart 2015 @ 23:44:28 #101
370431 drakin
vurig typje
pi_150338185
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik beken schuld :@
En naast FF en Doop zullen velen hun punt gaan missen, maar wel eerlijk zo en misschien wordt iedereen wel wat alerter om ook een vraag te stellen.

Ik vind wel dat tussen 2 uur 's nachts en 10 uur 's ochtends een uitzondering mag gelden voor de regel.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_150338229
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik beken schuld :@
Mij niet opgevallen.
pi_150338296
Hmmm. Ik Fok nooit onder werktijd.
pi_150338694
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:47 schreef wyccie het volgende:
Hmmm. Ik Fok nooit onder werktijd.
Oké.

Hoe gaat het met je conditie? Binnenkort gaan wij fietsen, dat je het weet hè.
pi_150344925
Wat is eigenlijk de laatste keer dat de totaalstand is bijgehouden?
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_150345666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:45 schreef Asap het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste keer dat de totaalstand is bijgehouden?
Jaartje geleden, grofweg.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:15:20 #108
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_150345752
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:56 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Oké.

Hoe gaat het met je conditie? Binnenkort gaan wij fietsen, dat je het weet hè.
Fietsen lijkt in deze context een beetje een vieze bijklank te hebben.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150347328
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Fietsen lijkt in deze context een beetje een vieze bijklank te hebben.
Waar het hart vol van is Njos, waar het hart vol van is.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:10:27 #110
370431 drakin
vurig typje
pi_150351313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:50 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Nog steeds vraag ik me af welke regel ik in dit geval heb overtreden ?
Hoogstens de onderstreepte regel

[..]

Dat ik af en toe zomaar weg ben, ontken ik ook echt niet, probeer het tot een minimum te beperken :)

Maar goed, game on :)
Zullen we deze discussie maar verder in de slowchat doen?

Ik snap heus wel dat je van het spelletje houdt, dat is het probleem ook niet dat doen we hier allemaal.
Punt is wel dat we dit spel samen spelen, daarom zijn er een paar regels ingesteld.
En het kan iedereen overkomen door omstandigheden niet meteen te kunnen antwoorden, maar bij jou gebeurd dit nogal structureel. beter is dan om gewoon mee te doen, maar vlak voor je naar huis gaat zelf op tijd hiermee te stoppen, niet om 5 voor vijf een vraag beantwoorden en anderen laten wachten. Dat is voor je medespelers niet prettig en ontstaan er ergernissen.

Daarom stel ik voor om de regel:

quote:
• Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan ben je uitgesloten van meedoen aan de eerstopvolgende vraag.
Een toevoeging te geven:

quote:
• Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan ben je uitgesloten van meedoen aan de eerstopvolgende vraag, en heb je geen recht meer op het punt. De nieuwe vraagsteller mag daarom het punt weghalen.
Dit geld dus niet alleen voor Doop dan, maar voor iedereen natuurlijk en misschien helpt het ook om het wat actiever weer te krijgen dan.

Nou zou er eigenlijk ook een beloning moeten komen voor de mensen die steeds een opstarter plaatsen. Bijvoorbeeld:
quote:
Ben je 3 keer achter elkaar de opstarter en kun je daardoor voor de zoveelste keer zelf niet meedoen aan een vraag? Dan krijg je een punt erbij.
Zo stimuleer je ook het vervelende opstarten.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:36:35 #111
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_150352302
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:58 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is Njos, waar het hart vol van is.
Dat kan ik niet ontkennen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:17:44 #112
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_150353892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:10 schreef drakin het volgende:

[..]

Zullen we deze discussie maar verder in de slowchat doen?

Ik snap heus wel dat je van het spelletje houdt, dat is het probleem ook niet dat doen we hier allemaal.
Punt is wel dat we dit spel samen spelen, daarom zijn er een paar regels ingesteld.
En het kan iedereen overkomen door omstandigheden niet meteen te kunnen antwoorden, maar bij jou gebeurd dit nogal structureel. beter is dan om gewoon mee te doen, maar vlak voor je naar huis gaat zelf op tijd hiermee te stoppen, niet om 5 voor vijf een vraag beantwoorden en anderen laten wachten. Dat is voor je medespelers niet prettig en ontstaan er ergernissen.

Daarom stel ik voor om de regel:

[..]

Een toevoeging te geven:

[..]

Dit geld dus niet alleen voor Doop dan, maar voor iedereen natuurlijk en misschien helpt het ook om het wat actiever weer te krijgen dan.

Nou zou er eigenlijk ook een beloning moeten komen voor de mensen die steeds een opstarter plaatsen. Bijvoorbeeld:

[..]

Zo stimuleer je ook het vervelende opstarten.
Dat laatste zou ik uberhaubt niet doen, dat heeft geen toegevoegde waarde denk ik....
Opstarter komen er toch wel, wat dan wel kan bijvoorbeeld is een tijdslimitiet voor een opstarter instellen, zeg 3 uur ?

En de aangegeven toevoeging op de bestaande regel zal een tijdsframe bij moeten...
Lijkt me niet dat er midden in de nacht op 03.34 veel mensen zijn bijvoorbeld :)
Zou dat dan op tussen 08.00 en 23.00 zetten oid :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:29:13 #113
370431 drakin
vurig typje
pi_150354277
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik uberhaubt niet doen, dat heeft geen toegevoegde waarde denk ik....
Opstarter komen er toch wel, wat dan wel kan bijvoorbeeld is een tijdslimitiet voor een opstarter instellen, zeg 3 uur ?

En de aangegeven toevoeging op de bestaande regel zal een tijdsframe bij moeten...
Lijkt me niet dat er midden in de nacht op 03.34 veel mensen zijn bijvoorbeld :)
Zou dat dan op tussen 08.00 en 23.00 zetten oid :)
Als je een vraag beantwoord om 03.34 uur 's nachts, moet je er wel rekening mee houden ook een vraag om dat tijdstip ongeveer te moeten stellen.

En 3 uur is wel heel erg lang hoor, ik zou het gewoon een uur laten.

Tussen 08.00 uur en 23.00 uur? Je zit op Fok he?
Tussen 10.00 uur en 02.00 uur is realistischer :P
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:34:36 #114
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_150354471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:29 schreef drakin het volgende:

[..]

Als je een vraag beantwoord om 03.34 uur 's nachts, moet je er wel rekening mee houden ook een vraag om dat tijdstip ongeveer te moeten stellen.

En 3 uur is wel heel erg lang hoor, ik zou het gewoon een uur laten.

Tussen 08.00 uur en 23.00 uur? Je zit op Fok he?
Tussen 10.00 uur en 02.00 uur is realistischer :P
Vind ik ook best :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_150361338
Ik dacht dat de meeste Fokkers op hun werk Fokken. De meesten hebben een kantoorbaan, dus tussen 8 en 23 lijkt mij veel logischer eigenlijk. Doordeweeks zijn er maar zeer weinig die om 2 uur in de nacht nog wakker zijn. Vaak ben ik een van de laatsten rond middernacht.
pi_150362226
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:42 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar daar is de ZVJZ=VMR ook voor, die moeten vraagstellers dan wel goed inzetten.
Precies, een duidelijke laatste hint en de melding dat je afwezig bent helpt al heel veel. Het is soms ook wel een beetje irritant als iemand na een ruim uur stilte zegt zvjz=vmr zonder dan tenminste nog een hint te plaatsen.

Ik zeg niet dat we meteen extreem streng moeten worden, maar laten we hier wel wat beter op gaan letten. Januari was heerlijk actief maar we hebben lange tijden gekend van een erg dood topic. Daar kunnen we best wat aan veranderen.
pi_150362372
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik uberhaubt niet doen, dat heeft geen toegevoegde waarde denk ik....
Opstarter komen er toch wel, wat dan wel kan bijvoorbeeld is een tijdslimitiet voor een opstarter instellen, zeg 3 uur ?

En de aangegeven toevoeging op de bestaande regel zal een tijdsframe bij moeten...
Lijkt me niet dat er midden in de nacht op 03.34 veel mensen zijn bijvoorbeld :)
Zou dat dan op tussen 08.00 en 23.00 zetten oid :)
Eens, beloning voor opstarten vind ik zelf wat overdreven. Al zou ik daarmee misschien eindelijk weer eens boven DF kunnen eindigen :P.

Een beetje soepel omgaan met opstarters afhankelijk van welk deel van de dag het is vind ik ook een goede, maar moeten we daar echt specifieke tijden aan gaan hangen? Je kan vaak wel een beetje polsen hoe druk het is, afhankelijk daarvan wacht ik soms ook langer met opstarten. Middag en avond zijn gewoon drukke tijden, dus juist als je om 5 uur afsluit is het jammer als het topic doodslaat. 's Nachts lijkt het me niet nodig direct na een uur minpunten te geven.

Overigens ben ik sowieso een voorstander van gewoon eerst even aangeven in plaats van meteen bestraffen. Het punt is gewoon een beetje dat het bij jou erg vaak voorkomt en we je daar ook al eens over hadden aangesproken. Als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt hebben we sowieso geen heel strenge regels nodig. Dat hebben we met zijn allen de laatste jaren over het algemeen wel bewezen :)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:30:40 #118
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_150362629
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:25 schreef picodealion het volgende:

[..]

Eens, beloning voor opstarten vind ik zelf wat overdreven. Al zou ik daarmee misschien eindelijk weer eens boven DF kunnen eindigen :P.

Niet alleen jij... :+
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_150362724
Ik sta niet eens bovenaan, heren. Lat ligt niet hoog. :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_150362777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Niet alleen jij... :+
Zouden we weer nek aan nek gaan :P
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:52:06 #121
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_150363628
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef picodealion het volgende:

[..]

Zouden we weer nek aan nek gaan :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:53:34 #122
370431 drakin
vurig typje
pi_150363707
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef picodealion het volgende:

[..]

Zouden we weer nek aan nek gaan :P
Goed, dus die regel wordt ingevoerd zie ik _O_
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_150374632
Dyon, topgozer! Was gezellig :)
pi_150376401
Vond ik ook :) en de film was ook ^O^
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_150377042
quote:
Late reactie, maar geniaal :D
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')