abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 maart 2015 @ 10:26:41 #201
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150905142
Pre-ordered. 8-)

Oh, en net elite tauren gecraft... vette animatie. _O_

[ Bericht 42% gewijzigd door Molurus op 22-03-2015 10:35:19 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games zondag 22 maart 2015 @ 10:36:15 #202
181272 crew  Noppie2000
pi_150905282
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:26 schreef Molurus het volgende:
Pre-ordered. 8-)

Oh, en net elite tauren gecraft... vette animatie. _O_
ETC is tof ja :P

Legendary die ik nu graag wil is Blingtron _O_
  zondag 22 maart 2015 @ 10:39:50 #203
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150905308
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:36 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

ETC is tof ja :P

Legendary die ik nu graag wil is Blingtron _O_
Die is nice ja. Kan ook wel tegen je werken als je een rukwapen krijgt en je tegenstander een heel dik wapen, maar overall is ie best ok. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games zondag 22 maart 2015 @ 10:44:33 #204
181272 crew  Noppie2000
pi_150905377
Kan naaiend zijn inderdaad, maar vooral de combo met Harrison of in Freeze Mage achtige dingen kan hij goud zijn :D

Heb trouwens ook eindelijk een Feign Death Hunter gemaakt, is inderdaad hilarisch om te gebruiken :P
  zondag 22 maart 2015 @ 10:52:07 #205
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150905483
Ja, het is wellicht geen legend deck... maar feign death hunter is gewoon zo leuk om te spelen. 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150905743
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:26 schreef Molurus het volgende:
Pre-ordered. 8-)

Oh, en net elite tauren gecraft... vette animatie. _O_
Die heb ik ooit ook gecraft. Enorm vette kaart. Al zul je er weinig potjes door winnen.
pi_150905766
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Je kan het ook zo zien: vaak kosten andere games 50 - 60 euro en hebben maar 7 uur gameplay, dan heb je 'm uitgespeeld. Hearthstone is 'gratis' maar oneindig speelplezier. Dus je investeert met de kaarten die je koopt in een spel die je langdurig kan spelen. Als je elke keer games koopt die je in 7 uurtjes uitspeelt ben je duurder uit. :9
Dit was zeg maar het argument voor mijzelf om er na een tijdje maar geld in te steken. Toen ik voor de zoveelste keer merkte dat je in Ranked kansloos bent tegen decks met goede kaarten ging ik maar lekker vaak arena acces kopen... En ineens kreeg ik ook legendarys en voor ik het wist kon ik wat klimmen op ladder in ranked <3
  Redactie Games zondag 22 maart 2015 @ 11:18:33 #208
181272 crew  Noppie2000
pi_150905835
Wat zou Blizzard eigenlijk kunnen doen in de toekomst om het voor nieuwelingen gemakkelijker te kunnen maken om aan te sluiten? Nu gaat het nog wel, maar met nog een expansion en een adventure wordt het inderdaad wel erg lastig.

Starter decks aanbieden? Nieuwe boosters met meer kaarten, maar zonder de belofte op minstens 1 rare of beter? Meer unieke quests zodat ze sneller goud kunnen krijgen?
  zondag 22 maart 2015 @ 11:21:25 #209
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150905868
Zelfde strategie als bij MTG, lijkt me: nieuwe free for all kaarten uitbrengen die gewoon zo goed zijn dat je ze wel moet spelen.

Overigens is het nog steeds prima mogelijk om een sterk deck te bouwen zonder legendaries.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150905872
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat zou Blizzard eigenlijk kunnen doen in de toekomst om het voor nieuwelingen gemakkelijker te kunnen maken om aan te sluiten? Nu gaat het nog wel, maar met nog een expansion en een adventure wordt het inderdaad wel erg lastig.

Starter decks aanbieden? Nieuwe boosters met meer kaarten, maar zonder de belofte op minstens 1 rare of beter? Meer unieke quests zodat ze sneller goud kunnen krijgen?
Allemaal niet nodig, stuur de nieuwelingen maar het internet op om daar te zoeken naar strategiėn voor arena en laat ze in Arena lekker ervaring op doen. Daar heeft iedereen dezelfde kans. En zelfs zonder de nieuwe aankomende adventures is het verschil tussen de nieuwelingen en de huidige spelers al veels te groot.

Of.... een apparte modus voor nieuwelingen, waar ze alleen maar kunnen spelen tegen anderen met nauwelijks ervaring? Zoiets als bij starcraft een "pre league" oid.
pi_150905883
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef Molurus het volgende:
Zelfde strategie als bij MTG, lijkt me: nieuwe free for all kaarten uitbrengen die gewoon zo goed zijn dat je ze wel moet spelen.

Overigens is het nog steeds prima mogelijk om een sterk deck te bouwen zonder legendaries.
tja moet je nog steeds wel een paar goede epic kaarten hebben of desnoods rare kaarten :P
  zondag 22 maart 2015 @ 11:22:37 #212
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150905892
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Of.... een apparte modus voor nieuwelingen, waar ze alleen maar kunnen spelen tegen anderen met nauwelijks ervaring? Zoiets als bij starcraft een "pre league" oid.
En nog een optie:

Een ratingsysteem introduceren zoals dat bestaat bij schaken. (Die dus niet elk seizoen wordt gereset.)

En dan spelers indelen op basis van rating.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:23:32 #213
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150905908
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:22 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

tja moet je nog steeds wel een paar goede epic kaarten hebben of desnoods rare kaarten :P
Dat is ook voor een beginner prima te doen lijkt me. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150905968
Ik speel zelf alleen maar gimmick decks. Blijft grappig een mill druid xD
Laat hem veel kaarten pakken zodat hij veel beesten speelt. Hup mind control tech xD, werkt echt elke keer. Sommige spelen om die kaart heen, maar dat zorgt voor andere problemen xD
pi_150905986
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:22 schreef Molurus het volgende:

[..]

En nog een optie:

Een ratingsysteem introduceren zoals dat bestaat bij schaken. (Die dus niet elk seizoen wordt gereset.)

En dan spelers indelen op basis van rating.
Dat systeem heeft mtg nou juist laten gaan ...
  zondag 22 maart 2015 @ 11:29:46 #216
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150906002
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat systeem heeft mtg nou juist laten gaan ...
Hebben ze online zo'n systeem gebruikt?

Ik heb nooit online MTG gespeeld. Waren daar problemen mee? Bij schaken werkt het al eeuwen uitstekend. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150906134
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hebben ze online zo'n systeem gebruikt?

Ik heb nooit online MTG gespeeld. Waren daar problemen mee? Bij schaken werkt het al eeuwen uitstekend. :)
MTG is offline begonnen. Daar werd een soortgelijk systeem gebruikt in het verleden en daar is men vanaf gestapt. Je kunt nu alleen maar omhoog door te spelen (niet meer omlaag). Als je wint stijg je sneller. Er zit meer achter uiteraard alleen ik was al gestopt voordat ze het nieuwe systeem introduceerden.

Ze vonden van wel ja, anders stap je er niet vanaf :). Ik weet niet meer precies wat de exacte reden was. Wel dat men vond dat het de nieuwe spelers niet stimuleerde om te spelen en de spelers met een hoge rating ontweken de simpelere toernooien omdat ze niet wilde verliezen van iemand met een lage rating (winnen leverde helemaal niets op namelijk).

Schaak gebruikt het systeem nog steeds, ik denk dat schaak ook volwassener is en dat de toernooiformaten anders zijn. Bedoel te zeggen dat je een toernooi met bv de top50 kan organiseren, bij magic is het altijd maar de vraag wie er op komt dagen. Niet iedereen heeft zin om de halve wereld over te gaan voor een prijzenpot van 50.000 (die je dan uiteraard ook moet winnen).
  zondag 22 maart 2015 @ 11:40:32 #218
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150906168
Ik zie wel of ik BRD nog ga kopen. Heb nauwelijks GvG kaarten en dat merk ik.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:00:04 #219
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150906533
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

MTG is offline begonnen. Daar werd een soortgelijk systeem gebruikt in het verleden en daar is men vanaf gestapt. Je kunt nu alleen maar omhoog door te spelen (niet meer omlaag). Als je wint stijg je sneller. Er zit meer achter uiteraard alleen ik was al gestopt voordat ze het nieuwe systeem introduceerden.
Dat het offline begonnen is weet ik, zelf ook heel veel offline gespeeld. Dat daarbij een ratingsysteem werd gebruikt is voor mij nieuw, maar ik speelde dan ook voornamelijk als amateur. :)

Alleen omhoog gaan klinkt wel heel dubieus trouwens. Als iets funest is voor nieuwe spelers dan is het dat.

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:37 schreef muhahaha het volgende:

Ze vonden van wel ja, anders stap je er niet vanaf :). Ik weet niet meer precies wat de exacte reden was. Wel dat men vond dat het de nieuwe spelers niet stimuleerde om te spelen en de spelers met een hoge rating ontweken de simpelere toernooien omdat ze niet wilde verliezen van iemand met een lage rating (winnen leverde helemaal niets op namelijk).
Dit soort problemen bestaan bij schaken natuurlijk net zo goed, dat heeft an sich niets met het spel te maken.

Maar die worden prima opgelost door een onderscheid te maken tussen actieve en inactieve ratings. (Als een actieve rating speelt tegen een inactieve rating dan stijgt/daalt de actieve rating heel weinig, en de inactieve rating heel snel.)

En vanzelfsprekend heb je als schaker niets aan een inactieve rating. Je moet blijven spelen om te zorgen dat je rating actief blijft. Als je rating inactief is word je op geen enkele rankinglijst vermeld, en als entree voor toernooien nemen ze dat alleen bij lage ratings serieus. (Je zult niet toegelaten worden tot een GM groep op basis van een rating van 2500 die je 5 jaar geleden had.)

En in theorie zou je als nieuwkomer in zo'n 2 jaar aan de absolute wereldtop kunnen staan. In de praktijk gebeurt dat bij schaken natuurlijk nooit, maar het zou best kunnen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:37 schreef muhahaha het volgende:

Schaak gebruikt het systeem nog steeds, ik denk dat schaak ook volwassener is en dat de toernooiformaten anders zijn. Bedoel te zeggen dat je een toernooi met bv de top50 kan organiseren, bij magic is het altijd maar de vraag wie er op komt dagen. Niet iedereen heeft zin om de halve wereld over te gaan voor een prijzenpot van 50.000 (die je dan uiteraard ook moet winnen).
Ik kan me voorstellen dat het bij MTG wat lastiger was om de beste spelers ter wereld bij elkaar te krijgen. Maar wanneer er online gespeeld wordt is dat natuurlijk geen enkel probleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door Molurus op 22-03-2015 12:17:12 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150906871
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:00 schreef Molurus het volgende:

Dat het offline begonnen is weet ik, zelf ook heel veel offline gespeeld. Dat daarbij een ratingsysteem werd gebruikt is voor mij nieuw, maar ik speelde dan ook voornamelijk als amateur. :)

Alleen omhoog gaan klinkt wel heel dubieus trouwens. Als iets funest is voor nieuwe spelers dan is het dat.
Toch niet, je wordt altijd beloond alleen de beloning is groter naarmate je meer wint.

quote:
Dit soort problemen bestaan bij schaken natuurlijk net zo goed, dat heeft an sich niets met het spel te maken.

Maar die worden prima opgelost door een onderscheid te maken tussen actieve en inactieve ratings. (Als een actieve rating speelt tegen een inactieve rating dan stijgt/daalt de actieve rating heel weinig, en de inactieve rating heel snel.)

En vanzelfsprekend heb je als schaker niets aan een inactieve rating. Je moet blijven spelen om te zorgen dat je rating actief blijft. Als je rating inactief is word je op geen enkele rankinglijst vermeld, en als entree voor toernooien nemen ze dat alleen bij lage ratings serieus. (Je zult niet toegelaten worden tot een GM groep op basis van een rating van 2500 die je 5 jaar geleden had.)
Het wel of niet vermelden hadden ze wel, verder waren er geen extra regels mbt activiteit.
quote:
Ik kan me voorstellen dat het bij MTG wat lastiger was om de beste spelers ter wereld bij elkaar te krijgen. Maar wanneer er online gespeeld wordt is dat natuurlijk geen enkel probleem.
Online zou ik niet weten, dat speel ik niet. Zou me wel verbazen als het online nog wel het oude systeem zouden hanteren aangezien de nieuwe koers die ze toendertijd wilde inslaan.

Ik durf overigens niet te zeggen of het heeft gewerkt aangezien ik het niet meer speel.
pi_150910812
Dit zag ik niet aankomen _O-


Had ik me voidcallerook maar getaunt 8)7
hhhhh
pi_150913754
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Dit zag ik niet aankomen _O-
[ afbeelding ]

Had ik me voidcallerook maar getaunt 8)7
Jouw battletag :D :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_150914686
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:26 schreef Molurus het volgende:
Pre-ordered. 8-)

Oh, en net elite tauren gecraft... vette animatie. _O_
Zonde van je dust, kun je beter andere craften. Maar is toch wel vet die ETC :P
  zondag 22 maart 2015 @ 16:08:43 #224
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150914723
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:07 schreef topdeck het volgende:

[..]

Zonde van je dust, kun je beter andere craften. Maar is toch wel vet die ETC :P
Ik was een beetje door de kandidaten voor craften heen, en deze wilde ik toch wel erg graag hebben. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:31:52 #225
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150915632
Vier keer starving buzzard in mijn handen. Web spinner is niet altijd een zegen. :')
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')