Dat ligt aan jou. Of in elk geval niet aan mij, want ik zie gewon fototsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:28 schreef twiFight het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zie een lege pagina
Een hele dure met max digitale zoom?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:51 schreef Geralt het volgende:
No offence, maar met wat voor gaar toestel je die fotos geknipt?
Digitale zoom is altijd ruk,of je nu een goedkope of hele dure hebt. Gewoon bij analoge zoom houden en foto's croppen en uitvergroten achteraf... Dit is zinloos en zonde van jouw tijd. Meer met fotografie bezig dan het echte kijken. Hopelijk ga je nog een paar dagen? Dan kan je het opnieuw proberenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Een hele dure met max digitale zoom?
Ehmm ja, ik moet di soort dingen ook niet 's avonds nog willen doen; de Nikon app vond thumbnails al goed genoeg als kwaliteit en photobucket was zo aardig die nogmaaks te verkleinen om makkelijker te uploaden. Dat in combinatie met veel te hoge isowaarden, leidt tot dit onogelijke resultaat :pquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:51 schreef Geralt het volgende:
No offence, maar met wat voor gaar toestel je die fotos geknipt?
Ik las eerst in een tweet van een Duitse site 135 kph. Blijkt dat ze kph en mph door elkaar hebben gehaald.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef twiFight het volgende:
[..]
Kan niks vinden over een preview in een tweet. De enige tweet die ik zie is:Over Alonso's crash:twitter:BBCSport twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 16:05:38 We have an F1 special on #AQuestionOfSport on @BBCOne tonight at 19:30 GMT! #bbcsportsday: http://t.co/whN7bAOGSu http://t.co/IjDwNmuY1G reageer retweet
Ik lees vandaag via de BBC dat Alonso blijkbaar ~215 km/u ging, volgens GPS data.
En een 'insider' zou gezegd hebben dat Alonso de bocht te snel inging, alhoewel de bron verder niet genoemd wordt en dit dus niet verifieerbaar is. Maar de bocht nemen, willen corrigeren en dan door de wind verrast worden is best een mogelijkheid.
Tevens is er een filmpje verschenen van Alonso waar hij zegt dat alles prima met 'm gaat. Beetje gay, maar er zijn vast fans die het wel kunnen waarderen.
Wat me nog het meest opviel aan het artikel is dat Vettel in een nieuwe statement verklaard heeft helemaal niet zoveel gezien te hebben. Hij zag alleen het gevolg van de fout, m.a.w. dat Alonso de muur in ging. Dat staat nogal in schril contrast met eerder nieuws dat hij Alonso langzaam zag rijden en 'het er raar uit vond zien'. Blijkbaar heeft hij uberhaupt niet zo veel gezien. Heeft Vettel zich verluld of is de pers weer wat creatief omgegaan met haar product?
Waarom een hoge iso waarde? Het is gewoon daglicht dan kan het gewoon met een lage iso hoor. Hoge iso is alleen in het donker van belang.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 07:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ehmm ja, ik moet di soort dingen ook niet 's avonds nog willen doen; de Nikon app vond thumbnails al goed genoeg als kwaliteit en photobucket was zo aardig die nogmaaks te verkleinen om makkelijker te uploaden. Dat in combinatie met veel te hoge isowaarden, leidt tot dit onogelijke resultaat :p
Toch maar thuis doen in plaats van op een telefoon...
Omdat die camera denkt dat sluitertijden van minder dan 1/500 altijd te weinig licht opleveren en ik niet had gezien dat het ding op automatische iso stond :pquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef WEST het volgende:
Waarom een hoge iso waarde? Het is gewoon daglicht dan kan het gewoon met een lage iso hoor. Hoge iso is alleen in het donker van belang.
fotografeer jij automatisch dan ? Dat heb ik wel afgeleerd in het begin. Ik doe alles met de hand instellen. Krijg je zoveel betere foto's van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat die camera denkt dat sluitertijden van minder dan 1/500 altijd te weinig licht opleveren en ik niet had gezien dat het ding op automatische iso stond :p
En er was wat sluierbewolking en tegenlicht; op de een of andere manier hebben ze het circuit zo gebouwd dat je altijd tegen de zon in lijkt te kijken.
Wat een geluid zeg!quote:
Geluid is debet aan de legendarische Lamborghini V12 ontworpen door Bizzarrini, van de eerste lambo in '63 tot aan de Murcielago was dat de kracht en geluidsbron.quote:
Vast niet F1 2014quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:13 schreef Geralt het volgende:
Wat voor simulator program zou dat zijn wat Max op zijn computer heeft staan?
Nee maar wat dan? Iets wat wij ook kunnen gebruiken of hebben die teams ook software die hun coureurs thuis kunnen "spelen"?quote:
Aangepaste rfactor geloof ik gebruiken zequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee maar wat dan? Iets wat wij ook kunnen gebruiken of hebben die teams ook software die hun coureurs thuis kunnen "spelen"?
Ergo: moet ik hier denken aan een iRacing, Assetto Corsa, pCARS, rFactor of iets soortgelijks of een professionele software die niet voor ons beschikbaar is?
niks mis mee hoor. Ben ik nog wereldkampioen mee gewordenquote:
De complete aandrijflijn voor de kleinere teams door de FOM laten betalen en pas daarna beginnen met de verdeling van het prijzengeld. Klinkt wel goed eigenlijkquote:Perhaps the engines for these independents could be subsidised or paid for out of the FOM money before it's distributed?
While this would create a two-tier F1, in reality that is what we have had for a long time. The works teams will do all of the winning, but is that any different to what we have now?
Teams such as Force India and Sauber don't have a realistic chance of emerging as world championship contenders, but at least this way they can operate as small, effective outfits capable of getting some good results.
Obviously, this is not too different to the existing arrangement with Toro Rosso running Renault engines and Red Bull-produced gearbox internals, Sauber running Ferrari engines and gearboxes and Force India using Mercedes kit. But the big difference is that they will be supplied for nothing, rather than paid for.
This could easily cover, say, £25 million worth of a season's budget. The reason that this is the best way to do it is that the new engine regulations were called for by the engine suppliers.
Zo de tering wat een geluidquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geluid is debet aan de legendarische Lamborghini V12 ontworpen door Bizzarrini, van de eerste lambo in '63 tot aan de Murcielago was dat de kracht en geluidsbron.
In de R-GT van Reiter klinkt hij helemaal gestoord. Live gezien, ongelooflijk zo intens hard en scherp.
(koptelefoon gebruikers beware)
Alles op Sport1, alles op de Duitse RTL, dit op de BBC en Veronica weet niemandquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:44 schreef Tazz het volgende:
Hoi, lees niet dagelijks mee, maar is al bekend bij welke zender de races te zien zijn?? Vorig jaar stond er een mooi lijstje in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |