abonnement Unibet Coolblue
pi_150103940
een nieuw topic omdat hierover bijna niets te vinden is op het internet:
Sinds twee jaar ongeveer heb ik een vorm van priapisme. Dit is het krijgen van een ongewenste erectie, vaak zonder enige aanleiding en zeker niets te maken met seksuele opwinding.
Zo een erectie kan makkelijk 6 tot 8 uur of langer aanhouden en kan naarmate de tijd vordert zeer pijnlijk worden. Soms door de extreme hardheid, soms door de duur.
Ook klaarkomen, als dat al lukt helpt niet altijd.
Tot op heden moest ik al twee keer naar de spoedafdeling waar men de erectie laat afnemen door een injectie en bloedafname in de schacht van de penis.

Ook op mijn sociaal leven heeft dit een behoorlijke invloed, sauna, zwemmen, zelfs gewoon sporten vermijd ik, maar ook in dagelijkse werksituaties is het vaak erg ongemakkelijk.
Mijn arts raadde me aan om er toch te proberen er over te praten... vandaar deze eerste poging hier.
Ik weet niet of ik het goed uitleg of eerder als een freak overkom, want zo voel ik me zelf vaak genoeg. Maar goed, als je wil reageren, graag.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:30:45 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150104008
Ik moet je eerlijk vertellen dat ik hier nog nooit van had gehoord. Het lijkt mij erg ongemakkelijk.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150104045
Kun je die injecties niet mee naar huis krijgen, dat je zelf spuit.
pi_150104080
Hoe vaak heb je dit? Lijkt me echt killing voor je sociale leven inderdaad..
pi_150104098
Ja, geloof me. ongemakkelijk is nog een understatement.
Gelukkig is het niet dagelijks en soms ook wel enkele weken niet aan de orde, maar wanneer het zich voordoet is het moeilijk functioneren.
Al leerde ik er de voorbije twee jaar wel een beetje mee leven.
pi_150104104
Is er naast die injecties helemaal geen behandeling voor?
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_150104165
Ik kan ook zware medicatie nemen, maar dan is mijn libido helemaal verdwenen. dat is dus (nog) geen optie voor ons. Ik ben wel gelukkig getrouwd met een begripsvolle vrouw.
Ik heb dit gemiddeld 1 tot 2 keer per week.
al duurt het niet altijd even lang.
pi_150104225
@tempora
het is inderdaad ons sociale leven dat er wel erg onder leidt. Ik probeer zoveel mogelijk thuis te blijven, wanneer ik last heb. Maar zoals gisteren, moest ik een lezing geven voor mijn werk, dat zijn ongelooflijk stressvolle dagen. Gelukkig ging het gisteren wel goed, maar dat is niet altijd het geval.
pi_150104272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:35 schreef Bart_X het volgende:
Ik kan ook zware medicatie nemen, maar dan is mijn libido helemaal verdwenen. dat is dus (nog) geen optie voor ons. Ik ben wel gelukkig getrouwd met een begripsvolle vrouw.
Ik heb dit gemiddeld 1 tot 2 keer per week.
al duurt het niet altijd even lang.
Oh man, dat lijkt me verschrikkelijk.

Gênante situaties te over. Doe je de deur open om een pakketje aan te nemen, krijg je plotseling een boner van een meter en die bezorger, die uiteraard man is, maar raar kijken.
L2B's Mixcloud
pi_150104316
Ondertussen zorg ik er wel voor kleding te dragen die het wat verbergt. Maar het gevoel dat iedereen het elk ogenblik kan opmerken, is hels.
Los van het fysieke ongemak is dat het moeilijkst. het gevoel dat iedereen het ziet (ook al is dat daarom niet zo) en je meteen ver/beoordeelt als een opgewonden pervert
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:40:40 #11
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150104319
Heb wel eens gehad in het zwembad. Was ik wezen zwemmen en toen ging ik douchen. Toen kwam er een meisje van echt 12 of zo ook douchen, en toen kreeg ik een brainfart of gare gedachtenkronkel en toen werd hij ineens stijf. Niet van haar.

Dat was echt heeeel erg kut en schaamde me hard (hehehe), dus ik begrijp wat je bedoelt TS.

Alleen om dat nou altijd te hebben. Zijn er geen medicijnen voor die je indien nodig kunt innemen?
pi_150104387
Neen, heb al enkele zaken geprobeerd, maar volgens arts heeft het ook met stress te maken.
Gelukkig heeft het in mijn geval niets te maken met sikkelcelanemie (dit is meestal de oorzaak) of andere aandoeningen.

en om op een eerdere vraag terug te komen, de injectie die ze in het ziekenhuis plaatsten kan/durf en mag ik niet zelf zetten
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:44:03 #13
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150104420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Bart_X het volgende:
Neen, heb al enkele zaken geprobeerd, maar volgens arts heeft het ook met stress te maken.
Gelukkig heeft het in mijn geval niets te maken met sikkelcelanemie (dit is meestal de oorzaak) of andere aandoeningen.

en om op een eerdere vraag terug te komen, de injectie die ze in het ziekenhuis plaatsten kan/durf en mag ik niet zelf zetten
En dat is niet in pil vorm te krijgen?

Indien dit niet het geval is, is dan een cursus doen niet mogelijk om zelf die injectie te kunnen zetten?

Er gaan geen seksuele gevoelens aan vooraf toch?
pi_150104454
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:37 schreef Bart_X het volgende:
@tempora
het is inderdaad ons sociale leven dat er wel erg onder leidt. Ik probeer zoveel mogelijk thuis te blijven, wanneer ik last heb. Maar zoals gisteren, moest ik een lezing geven voor mijn werk, dat zijn ongelooflijk stressvolle dagen. Gelukkig ging het gisteren wel goed, maar dat is niet altijd het geval.
Zorgt de stress er ook voor dat het vaker of eerder gebeurd?
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:46:31 #15
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150104508
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Kun je die injecties niet mee naar huis krijgen, dat je zelf spuit.
Lekker joh, even een injectie in je eigen pener zetten, mij niet gezien.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150104561
Neen, het heeft niets met opwinding of sexuele opwinding te maken. Al gebeurt het wel dat ik na het vrijen hard blijf, hoewel alles normaal werkte.

na al die tijd kan ik nog altijd niet zeggen of stress het nu wel of niet beïnvloedt. Soms wel vaker, soms als ik er echt voor vrees ook weer net niet.

Het heeft misschien ook een beetje met de anatomie van mijn euh, lichaam te maken volgens de uroloog. En operatief ingrijpen is ook een optie, maar helemaal geen garantie op verbetering.
pi_150104768
@lucky2Bastard

uit ervaring leerde ik ondertussen dat die bezorger maar beter een man kan zijn. Ten eerste zijn mannen bijlange niet zo opmerkzaam en als dat wel al zo zou zijn, staan ze er volgens mij helemaal niet eens bij stil.
Ik vind het veel erger als de bezorger een dame is, omdat ik dan het gevoel heb dat als ze het opmerkt, aanneemt dat ik een of ander seksueel roofdier ben en maar aan één ding denken kan. Alsof ik enkel oneerbiedig ban tegenover de ander.
pi_150104792
Ik voel je TS. Lijkt me vrij klote. Maar kalmeringsmiddelen werken ook niet? Wiet? Alcohol?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_150104836
Als Wiet of alcohol hielpen, was ik nu al zwaar verslaafd geweest vrees ik.
Geloof me, we probeerden al zowat alles
pi_150104837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Bart_X het volgende:
@lucky2Bastard

uit ervaring leerde ik ondertussen dat die bezorger maar beter een man kan zijn. Ten eerste zijn mannen bijlange niet zo opmerkzaam en als dat wel al zo zou zijn, staan ze er volgens mij helemaal niet eens bij stil.
Ik vind het veel erger als de bezorger een dame is, omdat ik dan het gevoel heb dat als ze het opmerkt, aanneemt dat ik een of ander seksueel roofdier ben en maar aan één ding denken kan. Alsof ik enkel oneerbiedig ban tegenover de ander.
Dat kan ik me levendig voorstellen. De opties die er zijn waarbij er eventueel verbetering op kan treden zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Oervervelende toestand.
L2B's Mixcloud
pi_150104864
yep, we proberen er dus gewoon mee te leven...
pi_150104872
De mate van het probleem hangt af van de maat van je lid.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150104878
Je zal het maar hebben...
pi_150104907
Nou Droogdok... ook dat zit niet mee en is ook een bepalende factor
pi_150105037
Hoe oud ben je?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')