abonnement Unibet Coolblue
pi_150242920
Vannacht had ik al allerlei ideeën van wat ik wilde maken.
Straks alvast aan wat schetsjes beginnen voordat ik het vergeet.
We doen 2x 4 pagina's over onszelf toch?
pi_150243200
Ik heb eens oude round robin topics in oud doorgelezen (niet helemaal hoor) maar daaruit kwam wel naar voren dat de boekjes regelmatig te laat verstuurd werden. Ik stel voor dat we hier vooraf de verzenddata bepalen en dat (uitzonderingen daargelaten) we die dan gaan hanteren.

Kwam posts tegen van mensen die 3 boekjes tegelijk ontvingen :o :D , das niet handig :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:37:42 #103
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150247077
oh dit leek mij altijd al heel leuk om te doen MAAR...

-Er komt een verhuizing aan

-Ik ben niet echt super in tekenen, wel heel creatief maar het worden niet echt top creaties en dat vind ik dan een beetje jammer voor die mensen.

-Ik heb facebook alleen voor de mensen die ik in het echt ook ken

-Door mijn spierziekte gaat een meeting ook lastig worden

-Ik vind het geven van mijn adres altijd een beetje eng

Maar het idee is wel super leuk!!
pi_150247141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
oh dit leek mij altijd al heel leuk om te doen MAAR...

-Er komt een verhuizing aan

-Ik ben niet echt super in tekenen, wel heel creatief maar het worden niet echt top creaties en dat vind ik dan een beetje jammer voor die mensen.

-Ik heb facebook alleen voor de mensen die ik in het echt ook ken

-Door mijn spierziekte gaat een meeting ook lastig worden

-Ik vind het geven van mijn adres altijd een beetje eng

Maar het idee is wel super leuk!!
Ik kan ook niet tekenen hoor :)
En ik denk niet dat we het via FB gaan doen en een meeting was toch ook nog niet zeker?

Adres vind ik ook altijd spannend maar de meeste die zich op gegeven hebben 'ken' ik wel uit andere CREAtopics en vertrouw ik wel :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:40:25 #105
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150247167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan ook niet tekenen hoor :)
En ik denk niet dat we het via FB gaan doen en een meeting was toch ook nog niet zeker?

Adres vind ik ook altijd spannend maar de meeste die zich op gegeven hebben 'ken' ik wel uit andere CREAtopics en vertrouw ik wel :D
Ja dat is ook wel weer zo......... *lastig* !
pi_150247172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:29 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb eens oude round robin topics in oud doorgelezen (niet helemaal hoor) maar daaruit kwam wel naar voren dat de boekjes regelmatig te laat verstuurd werden. Ik stel voor dat we hier vooraf de verzenddata bepalen en dat (uitzonderingen daargelaten) we die dan gaan hanteren.

Kwam posts tegen van mensen die 3 boekjes tegelijk ontvingen :o :D , das niet handig :')
Hadden zij dan niet van te voren data afgesproken?
Ik zag ook dat sommige hun boekjes helemaal niet meer terug hebben gekregen, dat is wel erg jammer.
Daarom is het wel een goed idee om altijd foto's te maken zodat als het boekje kwijt raakt je aan die persoon toch nog wat kan laten zien (alleen achteraf natuurlijk)
pi_150247328
volgens mij zijn er wel steeds data afgesproken, maar zijn er mensen geweest die zich er gewoon niet aan houden :{ ik hoop echt dat iedereen die hier mee doet die discipline wel heeft. Laten we in ieder geval duidelijk en eerlijk met elkaar blijven communiceren. het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er onverhoopt wat tussen komt, maar laat het dan even weten, dan kunnen we er een oplossing voor verzinnen met zijn alle.

wat betreft de 1e pagina's van jezelf, dit is optioneel lijkt me :) sommige doen 2 pagina's, sommige misschien 10. Zolang er maar genoeg ruimte over blijft voor je groepsgenootjes om te decoreren :D

De foto's, zullen we het gewoon zo doen dat iedereen sowieso foto's maakt van de pagina's die hij heeft gemaakt, maar dat het optioneel is om sneak peaks oid te plaatsen?

en gebakken koekje, je kan ook op de misschien lijst? dan kun je rustig eens afwachten of alle afspraken enz. je aan staan en dan later alsnog beslissen om mee te doen. Je kan natuurlijk ook gewoon eens deze ronde afwachten hoe het gaat :)

ik vind het leuk, al die enthousiasme! *O*
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:52:23 #108
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150247554
Ja ik vind het wel echt een heel leuk idee :D Ik verhuis alleen 2 maanden en dat gaat ook wat werk geven nu maar aan de andere kant lekker knutselen enzo 's avonds is dan ook wel weer leuk.......*twijfeltwijfel* hahaha
pi_150247604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:46 schreef MissStevie het volgende:

wat betreft de 1e pagina's van jezelf, dit is optioneel lijkt me :) sommige doen 2 pagina's, sommige misschien 10. Zolang er maar genoeg ruimte over blijft voor je groepsgenootjes om te decoreren :D

Top :)
pi_150248101
Ik ga ook wat oude topics in OUD teruggelezen, heb er zoveel zin in *O*
Mogen we ook al sneak peaks van onze eigen pagina's plaatsen de komende weken?
pi_150248733
Ik ga eerst wel met die pagina's voor mezelf aan de slag. En dan beslis ik of ik het echt leuk vind en goed genoeg voor anderen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:44:48 #112
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150249201
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga eerst wel met die pagina's voor mezelf aan de slag. En dan beslis ik of ik het echt leuk vind en goed genoeg voor anderen.
Dat idee heb ik dus ook een beetje :)
pi_150249294
Hmm het boekje dat ik besteld had is toch erg klein.
Nu ga ik deze bestellen:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)in/9200000014087348/
Ook nog eens goedkoper :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:51:17 #114
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150249391
Ik ga zo eens even bij de hema kijken naar boekjes, zal Bruna ze ook hebben?
pi_150250815
Bruna heeft ook wel boekjes ja :Y hier hebben ze ook moleskine boekjes bij de bruna.

ik heb even geknusteld aan een beetje info voor in de OP. Als dit verder allemaal oké is ga ik even een Mod lief aankijken en vragen of die het in de OP wil zetten voor ons :) Bij de verzenddata ben ik voor het gemak toch even uitgegaan van 8 deelnemers per groepje. Dit kunnen we altijd nog inkorten als we besluiten de groepjes kleiner te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:39:50 #116
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150250949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef MissStevie het volgende:
Bruna heeft ook wel boekjes ja :Y hier hebben ze ook moleskine boekjes bij de bruna.

ik heb even geknusteld aan een beetje info voor in de OP. Als dit verder allemaal oké is ga ik even een Mod lief aankijken en vragen of die het in de OP wil zetten voor ons :) Bij de verzenddata ben ik voor het gemak toch even uitgegaan van 8 deelnemers per groepje. Dit kunnen we altijd nog inkorten als we besluiten de groepjes kleiner te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super! Duidelijk en overzichtelijk :D Als ik besluit mee te doen en halverwege mijn adres verandert kan dat dan gewoon aagepast worden in mijn groepje enzo zodat de boekjes naar het goede adres gestuurd worden?
pi_150251017
Netjes MissStevie
Een van de verzenddata ben ik waarschijnlijk op vakantie maar dan verstuur ik hem iets eerder (laat ik tegen die tijd wel aan de juiste persoon weten)
pi_150251047
Ik red het niet hoor, elke week. Kunnen we geen 2 weken aanhouden? En dan in de zomer met vakanties even op elkaar afstemmen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150251061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:39 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Super! Duidelijk en overzichtelijk :D Als ik besluit mee te doen en halverwege mijn adres verandert kan dat dan gewoon aagepast worden in mijn groepje enzo zodat de boekjes naar het goede adres gestuurd worden?
thnx! :) Ja hoor, dat kun je gewoon aanpassen. Je stuurt het boekje wat je ontvangt ook steeds naar dezelfde persoon, dus je hoeft je adres ook maar 1x door te geven.
stel je groepje is:
• Pietje
• Klaasje
• Janjte
dan stuur je in de eerste ronde je eigen boekje naar de persoon onder je (of boven je als je de laatste in de lijst bent) Dan stuur je in de 2e ronde het boekje wat je ontvangen hebt weer naar de zelfde persoon die onder je in de lijst staat enz.

Je adres veranderen is dan dus geen probleem. Gewoon ff kortsluiten per DM met je round robin maatje :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150251094
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik red het niet hoor, elke week. Kunnen we geen 2 weken aanhouden? En dan in de zomer met vakanties even op elkaar afstemmen.
owja chips.. dat was mijn originele idee ook.. maar heb per ongeluk steeds 1 week ertussen gedaan :+ foutje.. zal het even aanpassen :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:44:30 #121
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150251104
2 weken lijkt mij inderdaad ook wat relaxter per boekje
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:46:18 #122
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150251156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:43 schreef MissStevie het volgende:

[..]

thnx! :) Ja hoor, dat kun je gewoon aanpassen. Je stuurt het boekje wat je ontvangt ook steeds naar dezelfde persoon, dus je hoeft je adres ook maar 1x door te geven.
stel je groepje is:
• Pietje
• Klaasje
• Janjte
dan stuur je in de eerste ronde je eigen boekje naar de persoon onder je (of boven je als je de laatste in de lijst bent) Dan stuur je in de 2e ronde het boekje wat je ontvangen hebt weer naar de zelfde persoon die onder je in de lijst staat enz.

Je adres veranderen is dan dus geen probleem. Gewoon ff kortsluiten per DM met je round robin maatje :D
Ik snap het :D
pi_150251232
aangepast O-)

Verzenddata:
• 23 Maart > Iedereen stuurt zijn boekje op naar persoon 1 uit zijn groepje
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
• 29 Juni > De boekjes gaan weer terug naar de eigenaar
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:50:52 #124
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150251305
we beginnen op mn verjaardag :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:10:52 #125
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150252050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:48 schreef MissStevie het volgende:
aangepast O-)

Verzenddata:
• 23 Maart > Iedereen stuurt zijn boekje op naar persoon 1 uit zijn groepje
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
• 29 Juni > De boekjes gaan weer terug naar de eigenaar
Ik zet het vast in mijn agenda ^O^
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')