abonnement Unibet Coolblue
pi_150099845




- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150099849
Oh nvm dan.
pi_150099856
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nvm dan.
sorry.
pi_150099921
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:31 schreef Bortecinem het volgende:
Zes jaar geleden dacht ik er net zo over (zie dat topic van 6 jaar terug) en het ziet er niet naar uit dat daar ooit nog verandering in gaat komen. Sterker nog, ik ben er zekerder van dan ooit.
Je weet niet hoe je situatie over 6 jaar eruit zal zien, dus ik begrijp niet zo goed hoe je daar zo met zekerheid over kan spreken. 6 jaar geleden en nu had/heb je het natuurlijk druk met school, werk, etcetera, dus het is begrijpelijk dat je denkt dat je een kind niet aan zal kunnen, maar wellicht zit je straks in een minder hectische situatie waarin je misschien niet eens hoeft te werken en je je vol kunt richten op een kind en je eigen tijd, ik zeg maar wat.
Daarnaast betekent de mening van je partner natuurlijk ook iets, neem ik aan.

En zie dit niet als het in twijfel trekken van je keuzes ofzo hè, ik reageer gewoon uit nieuwsgierigheid. :D
pi_150099962
Ik wil niet afhankelijk worden van een man. Een baan als huisvrouw zit er voor mij niet in.

En mening van partner boeit mij niet. Ik wil geen kinderen. Jij wel? Doei.
pi_150099970
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil niet afhankelijk worden van een man. Een baan als huisvrouw zit er voor mij niet in.

En mening van partner boeit mij niet. Ik wil geen kinderen. Jij wel? Doei.
radicale feministen. :')
pi_150099976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

;(.

Ik snap niet zo waarom IS zoveel media-aandacht krijgt. Daarmee maak je ze groot. De wereld is echt verdorven...
Ik geloof helemaal niet dat de westerse machten oprecht iets willen doen aan de situatie met ISIS; ze laten het Midden-Oosten gewoon gaar koken in haar eigen sop. Ze bombardeerden half Irak plat vanwege geruchten van massavernietigingswapens, maar een reële dreiging als ISIS zijn ze bijzonder passief tegen, terwijl ze makkelijk hun hoofdstad en andere strategische punten in de as kunnen leggen.
pi_150099994
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

radicale feministen. :')
Huh wat heeft dit met feminisme te maken? Als vrouwen thuis willen zitten moeten ze dat vooral doen. Is zelfs beter voor het kind. Heb meer respect voor vrouwen die hun baby's/jonge kinderen 24/7 verzorgen dan carrière vrouwen die hun drie maanden oude baby in de kinderopvang dumpen. Maar dat leventje is voor mij niet weggelegd. That's it.
pi_150100017
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Huh wat heeft dit met feminisme te maken? Als vrouwen thuis willen zitten moeten ze dat vooral doen. Is zelfs beter voor het kind. Heb meer respect voor vrouwen die hun baby's/jonge kinderen 24/7 verzorgen dan carrière vrouwen die hun drie maanden oude baby in de kinderopvang dumpen. Maar dat leventje is voor mij niet weggelegd. That's it.
Vroeger deed je gewoon wat je man je vroeg en stelde je geen voorwaarden, laat staan fatalistische eisen, nu is het gewoon my way or the highway hoe jij het beschrijft vrouw-zijnde

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 03:02:07 ]
pi_150100030
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 03:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vroeger deed je gewoon wat je man je vroeg en stelde je geen voorwaarden, laat staan fatalistische eisen, nu is het gewoon my way or the highway hoe jij het beschrijft.
Als je een miljoen verdient wil ik er wel over nadenken. :9
pi_150100038
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 03:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als je een miljoen verdient wil ik er wel over nadenken. :9
van feminist naar golddiger, this boat has sailed woman. :{w
pi_150100048
Whaaaeevs.
pi_150100063
en dan nog van 'hoezo feminisme', rigggghhhttt.
pi_150100084
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 03:06 schreef Triggershot het volgende:
en dan nog van 'hoezo feminisme', rigggghhhttt.
pi_150100098
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil niet afhankelijk worden van een man. Een baan als huisvrouw zit er voor mij niet in.

En mening van partner boeit mij niet. Ik wil geen kinderen. Jij wel? Doei.
Ik bedoelde ook niet een situatie waarin je partner je in de positie van huisvrouw dwingt, maar dat het bijvoorbeeld financieel niet nodig is dat je werkt en zelf de keuze daarin hebt. Ik herinner me namelijk posts van je waarin je zei dat je werken haat en niet zou werken als dat mogelijk was. Je had het natuurlijk over je huidige werksituatie (vroeg opstaan, etcetera), dat snap ik, maar het leek me dus sterk waarom je niet voor kinderen zou kunnen kiezen als geld geen issue was. :P
pi_150100113
Natuurlijk haat ik werken. Maar ik ga mij niet laten onderhouden door een man. Ik zal moeten werken hoe erg ik het ook haat. :P
pi_150100121
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik haat werken. Ik haaaaaaat het.

Als ik een model was geweest was ik een golddigger geworden. For suuuurreee.
pi_150100125
Ja, ik meende die post ook echt ja.
pi_150100126
Je bent te serieus, ik draag het niet aan als bewijs. Moest er toen om lachen, vandaar. :P
pi_150100134
Maar welterusten!
pi_150100137
Jij ook!
pi_150100172
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]

'When you get a haircut and regret it'

Ik durf niet meer naar de kapper. :'(
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie volgen er hier trouwens allemaal House of Cards? Seizoen 3 komt vandaag uit. *O* Hoop dat ik me in kan houden om niet alle afleveringen er ineens doorheen te jagen. :'( Beter hadden ze een aflevering per week gedaan zoals met Better Call Saul.
Boks. :7

quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil niet afhankelijk worden van een man. Een baan als huisvrouw zit er voor mij niet in.

En mening van partner boeit mij niet. Ik wil geen kinderen. Jij wel? Doei.
Ik wil wel huisman worden. ;)
pi_150100390
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_150100746
Hoi.

Moe.

;(
pi_150100875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 07:59 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi.

Moe.

;(
Ik ook. Werd uit het niets half drie wakker, maar dacht dat het 6 uur was. Ik helemaal stressen en shit. :')

#kutleven

Wel kapot lekker weer trouwens
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')