abonnement Unibet Coolblue
pi_150077190
Hoi iedereen :)

Ik ben pas een paar maanden lid, maar heb tot nu toe vooral meegelezen. Bij dezen mijn eerste topic.

Mijn vriend is heel dominant in bed. Ik vind dat fijn, omdat ik zo zelf niet echt hoef na te denken om het zo maar te zeggen, aangezien hij alle controle heeft en ik hem dus volg. Daarnaast vind ik het ook gewoon erg lekker om gedomineerd te worden, ben ik achter gekomen.

Nu heeft hij al een paar keer aangegeven dat het hem wel leuk lijkt als ik hem eens overmeester en alles bepaal, voor de afwisseling. Op zich lijkt me dat ook wel leuk om te proberen, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Ik heb tegen hem gezegd dat ik me daar nu nog te onzeker over voel, ook omdat hij mijn eerste is en hij zelf al wel veel ervaring heeft. Als ik zelf dingen moet gaan bepalen, ben ik bang dat ik ga stuntelen omdat ik nog niet zoveel ervaring heb.

Toch wil ik al wel een beetje gaan rondkijken en tips zoeken, zodat ik hem er over een tijdje een keer mee kan verrassen. Ik denk ook dat ik me, met wat concrete aanwijzingen, zelfverzekerder zal voelen omdat ik dan echt een plan heb.

Qua standjes ken ik maar 1 standje waarbij de vrouw dominant is en dat is 'woman on top', in een aantal variaties. Het is alleen niet echt mijn favoriete standje, omdat ik meer van het stevigere werk houd en dat lukt me niet goed als ik bovenop zit. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om van standje te wisselen af en toe. Wat zijn nog meer standjes waarbij je als vrouw dominant bent?

Daarnaast kan ik hem natuurlijk bevelen om mij te vingeren of beffen, maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Tips?
pi_150077238
Blinddoek hem.
Vastbinden.
Nee.
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:20:36 #3
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150077264
Nee.

[ Bericht 98% gewijzigd door Tamashii op 26-02-2015 19:35:13 ]
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_150077278
Voorbinddildo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 februari 2015 @ 18:22:30 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150077351
Vraag hem wat hij precies bedoelt. Ik neem aan dat hij gewoon bedoelt dat jij de leiding moet nemen. Jij bepaalt wat er gebeurt en wat hij moet doen. Eventueel vastbinden/blinddoeken. Vooral er eerst eens over praten.

Het is overigens alleen leuk als je een beetje natuurlijke dominantie hebt. Als je als een onzeker meisje vraagt of hij misschien even aan je flufje wil zuigen, dan is de lol er snel af.
pi_150077532
Bind hem vast aan bed en berijdt hem als een jetski.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150078006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Bind hem vast aan bed en berijdt hem als een jetski.
Ik kan jouw reacties nu nooit meer normaal lezen _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150078053
Douw een ijsblokje in zijn reet.
Hier staat niets.
pi_150079908
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:40 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik kan jouw reacties nu nooit meer normaal lezen _O-
:D :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150129253
Blinddoek hem en bind hem vast :)
En spreek af dat hij alleen doet wat jíj wilt. Dat kán in het begin een beetje stuntelig gaan, maar als je het allebei leuk vindt, wordt het een tweede natuur!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:43:54 #11
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_150255138
Laat hem GHB slikken
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_150627028
Bindt hem vast op zijn rug. Ga bovenop hem zitten en laat hem in je klaarkomen. Als hij dan is klaargekomen ben jij natuurlijk aan de beurt en kan je jezelf daarna snel tegen zijn mond aandrukken zodat hij jouw lekker mag verwennen en meteen zijn eigen rommel op kan ruimen.
pi_150627413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:18 schreef Inteachan het volgende:
Hoi iedereen :)

Ik ben pas een paar maanden lid, maar heb tot nu toe vooral meegelezen. Bij dezen mijn eerste topic.

Mijn vriend is heel dominant in bed. Ik vind dat fijn, omdat ik zo zelf niet echt hoef na te denken om het zo maar te zeggen, aangezien hij alle controle heeft en ik hem dus volg. Daarnaast vind ik het ook gewoon erg lekker om gedomineerd te worden, ben ik achter gekomen.

Nu heeft hij al een paar keer aangegeven dat het hem wel leuk lijkt als ik hem eens overmeester en alles bepaal, voor de afwisseling. Op zich lijkt me dat ook wel leuk om te proberen, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Ik heb tegen hem gezegd dat ik me daar nu nog te onzeker over voel, ook omdat hij mijn eerste is en hij zelf al wel veel ervaring heeft. Als ik zelf dingen moet gaan bepalen, ben ik bang dat ik ga stuntelen omdat ik nog niet zoveel ervaring heb.

Toch wil ik al wel een beetje gaan rondkijken en tips zoeken, zodat ik hem er over een tijdje een keer mee kan verrassen. Ik denk ook dat ik me, met wat concrete aanwijzingen, zelfverzekerder zal voelen omdat ik dan echt een plan heb.

Qua standjes ken ik maar 1 standje waarbij de vrouw dominant is en dat is 'woman on top', in een aantal variaties. Het is alleen niet echt mijn favoriete standje, omdat ik meer van het stevigere werk houd en dat lukt me niet goed als ik bovenop zit. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om van standje te wisselen af en toe. Wat zijn nog meer standjes waarbij je als vrouw dominant bent?

Daarnaast kan ik hem natuurlijk bevelen om mij te vingeren of beffen, maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Tips?
Niet doen serieus!! niet doen!!!

wij mannen krijgen het gevoel dat we met een prostituee te maken hebben als de vrouw weet wat ze wilt en hoe ze het wilt.......

Niet doen dus!! bah
pi_150627424
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:01 schreef hoechst het volgende:

[..]

Niet doen serieus!! niet doen!!!

wij mannen krijgen het gevoel dat we met een prostituee te maken hebben als de vrouw weet wat ze wilt en hoe ze het wilt.......

Niet doen dus!! bah
Serieus, wat? :D _O-
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:14:49 #15
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_150632040
Je kan ook handwerk gebruiken tijdens een spelletje dominantie. Mijn vriendinnen binden me wel eens vast en dan trekken ze me gruwelijk plagerig af. Ze gaan dan net zo lang door tot ik op springen sta en ik mag dan pas klaarkomen als zij het toelaten. Is ook een leuke vorm van controle uitoefenen :D
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_150632246
Ik kan nog dominant zijn als we missionaris doen. Tempo bepalen, het is ook gewoon je algemene houding. Lichamelijk kan ik m'n vriend niet aan, binnen 1 sec heeft ie me op m'n knieën. Maar als ik een dominante bui heb haalt ie dat niet in z'n hoofd. Dan ga ik gewoon gemeen in z'n tempel knijpen tot ie weer stil ligt. Of z'n haar vastpakken, kan ie ook geen kant meer op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')