abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 juni 2017 @ 11:29:54 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171371113
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat Rugby Sevens nog op het programma staat in 2024... daarvoor wil ik wel naar Parijs rijden.
Trein is goedkoper.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171374489
Beide steden zijn prima locaties en beide steden hebben al genoeg hallen en stadions beschikbaar om een groot deel van de evenementen te organiseren.

Los Angeles heeft LA Memorial Coliseum (ceremonies, atletiek), Banc of California Stadium (voetbal, rugby sevens), Staples Center (basketbal, boksen, worstelen), LA Convention Center (gewichtheffen, badminton, tafeltennis), Dodger Stadium (softbal, honkbal), Los Angeles Stadium @ Hollywood Park (voetbal), strand van Santa Monica (strandvolleybal, zeilen)...

Parijs heeft Stade de France (ceremonies, atletiek), Stade Jean Bouin (rugby sevens), Parc des Princes (voetbal), Roland Garros (tennis), Stade Charlety (boogschieten, hockey?), Palais Omnisports Bercy (basketbal, boksen, worstelen), wereldberoemde locaties zoals het Louvre en de Eifeltoren (strandvolleybal),
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 1 juni 2017 @ 15:41:10 #203
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_171376403
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:03 schreef Nielsch het volgende:
de Eifeltoren (strandvolleybal),
Dat zou machtig zijn, een grote zandbalk maken onder/naast de Eifel toren! daar komt een macht volk op af dan, niet normaal denk ik.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_171376472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dat zou machtig zijn, een grote zandbalk maken onder/naast de Eifel toren! daar komt een macht volk op af dan, niet normaal denk ik.
dat was ook mijn idee inderdaad, gewoon beachvolleybal met de Eiffeltoren op de achtergrond! Levert ook machtige beelden op die de hele wereld overgaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 1 juni 2017 @ 15:57:20 #205
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_171376717
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dat was ook mijn idee inderdaad, gewoon beachvolleybal met de Eiffeltoren op de achtergrond! Levert ook machtige beelden op die de hele wereld overgaan.
Parijs heeft ook zoveel verbindingen qua trein en bus, dat je makkelijk een dagje er naar toe kan plannen om de sfeer mee te maken, Nachtbus heen, nachtbus terug...ben je wel gebroken als je terug bent misschien, maar voor de ervaring...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_171379911
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dat was ook mijn idee inderdaad, gewoon beachvolleybal met de Eiffeltoren op de achtergrond! Levert ook machtige beelden op die de hele wereld overgaan.
Parijs lijkt me geweldig qua buitenlocaties. :)

Dat is wat natuurlijk de Spelen in Rio en Londen televisiegeniek maakten, met al die onderdelen op de Copacabana (beachvolleybal, openwaterzwemmen, wielrennen enzovoorts), Hyde Park met de de triatlons en het openwaterzwemmen vier jaar eerder. En Weymouth was een mooie plek voor het zeilen.

Mooie buitenevenementen, dat is wat Peking toch een beetje miste, afgezien van de wielerkoersen bij de Muur dan. Peking had dan wel de waterkubus, wat een verbluffend bouwwerk is. Maar ik vond dat zwemmen op die desolate roeibaan toch maar een beetje schril afsteken versus The Serpentine en de Copacabana. Peking voelde voor mij als televisiekijker onder minder zomers aan dan de twee Spelen erna.
pi_171389907
quote:
Russia may bid for hosting 2028 Summer Olympics

According to the Olympic chief, Russia has proven by hosting the 2014 Winter Games that it can hold such large-scale events

ST. PETERSBURG, June 1. /TASS/. Russia may bid for hosting the 2028 Summer Olympic Games, Russian Olympic Committee (ROC) President Alexander Zhukov told TASS on Thursday.

"Potentially, Russia may hold the 2028 Summer Olympic Games. The event can be hosted not only by Moscow and St. Petersburg but also by Kazan and Sochi. This does not mean that bids will be submitted tomorrow but Russia has proved by hosting the 2014 Olympics that it can hold such large-scale events," Zhukov said.

"A host country for the 2024 Games will be elected at the IOC [International Olympic Committee] general assembly in Peru. There are two bids: one from Los Angeles and the other from Paris. It is now being seriously discussed that the hosts for both Olympiads will be elected in September, i.e. these two cities will share the years 2024 and 2028. Then a bid can only be filed for 2032 but this, like the discussion of Russian cities that can host the Olympics, is a purely hypothetical thing. No bids have been submitted," he added.

The Russian Black Sea resort city of Sochi hosted the 2014 Winter Olympics.
pi_172335530
http://www.ad.nl/andere-s(...)24-en-2028~a0fb4986/

Parijs en LA staan dus achter de plannen. Nu moeten alleen nog de IOC-leden groen licht geven.
pi_172336088
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:12 schreef Leatherface het volgende:
http://www.ad.nl/andere-s(...)24-en-2028~a0fb4986/

Parijs en LA staan dus achter de plannen. Nu moeten alleen nog de IOC-leden groen licht geven.
Denk dat ze weinig keus hebben, anders lopen ze het risico helemaal geen gaststad meer te hebben in 2028 _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172337012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Denk dat ze weinig keus hebben, anders lopen ze het risico helemaal geen gaststad meer te hebben in 2028 _O-
Ja, dat besef zullen ze wel hebben dus dat laatste lijkt me een formaliteit, maar toch.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 juli 2017 @ 10:45:08 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172337115
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Denk dat ze weinig keus hebben, anders lopen ze het risico helemaal geen gaststad meer te hebben in 2028 _O-
Amsterdam 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172337202
En dan Moskou in 2032? Op zich wel mooie steden zo op een rij.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172337215
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:51 schreef Nielsch het volgende:
En dan Moskou in 2032? Op zich wel mooie steden zo op een rij.
Ik zie het liefst helemaal geen evenement meer naar Rusland gaan, dus liever iets anders :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172337242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zie het liefst helemaal geen evenement meer naar Rusland gaan, dus liever iets anders :P
Op zich eens, maar denk niet dat het IOC die mening deelt. Die gaan maar wat graag met debiele corrupte regimes in zee. Net als de FIFA.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172337245
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:51 schreef Nielsch het volgende:
En dan Moskou in 2032? Op zich wel mooie steden zo op een rij.
Wellicht weer eens Australië? Brisbane? Of anders een eerste Nieuw-Zeelandse OS in Auckland?
pi_172337267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:54 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Wellicht weer eens Australië? Brisbane? Of anders een eerste Nieuw-Zeelandse OS in Auckland?
Auckland O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172337285
Ik denk dat Auckland te klein is om een moderne OS te organiseren, maar wellicht zit ik er naast.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172337313
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat Auckland te klein is om een moderne OS te organiseren, maar wellicht zit ik er naast.
Nou ja, je hoeft natuurlijk het toernooi niet compleet binnen de stadsgrenzen te houden.

Is pakweg Athene zoveel groter dan Auckland? En dan niet alleen fysiek, maar ook economisch.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 11:09:45 #219
194695 franklop
Fran knock
pi_172337473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Auckland O+
eens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172337515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:58 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nou ja, je hoeft natuurlijk het toernooi niet compleet binnen de stadsgrenzen te houden.

Is pakweg Athene zoveel groter dan Auckland? En dan niet alleen fysiek, maar ook economisch.
Dat niet... ik vraag me alleen af of Auckland de kosten kan dragen... Athene was financieel ook geen groot succes volgens mij.

Maar goed, ik ben geen expert op dat gebied hoor en wellicht is het prima mogelijk.

Mocht Rugby 7s dan nog op de agenda staan, kan Eden Park wel het eerste stadion worden waar zowel de Rugby World Cup als de Rugby Gold Medal is gewonnen. Dat is wel weer mooie symboliek.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172337675
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat niet... ik vraag me alleen af of Auckland de kosten kan dragen... Athene was financieel ook geen groot succes volgens mij.

Maar goed, ik ben geen expert op dat gebied hoor en wellicht is het prima mogelijk.

Mocht Rugby 7s dan nog op de agenda staan, kan Eden Park wel het eerste stadion worden waar zowel de Rugby World Cup als de Rugby Gold Medal is gewonnen. Dat is wel weer mooie symboliek.
Uiteindelijk bleek Athene technisch prima in staat om nagenoeg vlekkeloos de OS te houden, dan moet een stad als Auckland dat toch ook kunnen.

Het BNP van Nieuw-Zeeland is 186 miljard dollar, gemeten naar de kleine bevolking niet gering dus.

Vastgoed schijnt er ook in trek te zijn. Als de stadions dan niet meer als sportaccommodatie gebruikt worden, moeten er toch altijd appartementen van gemaakt kunnen worden.
pi_172337717
Misschien dat secundaire Europese steden als Kopenhagen, Wenen of Zürich ook wel eens een gooi naar de OS kunnen doen.
pi_172337725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Uiteindelijk bleek Athene technisch prima in staat om nagenoeg vlekkeloos de OS te houden, dan moet een stad als Auckland dat toch ook kunnen.

Het BNP van Nieuw-Zeeland is 186 miljard dollar, gemeten naar de kleine bevolking niet gering dus.

Vastgoed schijnt er ook in trek te zijn. Als de stadions dan niet meer als sportaccommodatie gebruikt worden, moeten er toch altijd appartementen van gemaakt kunnen worden.
Er zal een compleet stadion voor atletiek neergezet moeten worden, maar met een beetje slimme architect kun je dat daarna ombouwen tot een cricketstadion. London Stadium heeft tijdens het komende WK Cricket ook een Testwedstrijd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172337741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Misschien dat secundaire Europese steden als Kopenhagen, Wenen of Zürich ook wel eens een gooi naar de OS kunnen doen.
Daarom had Boedapest me wel een mooie optie geleken.

Of wat dacht je van Lissabon of Porto O+
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172337839
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daarom had Boedapest me wel een mooie optie geleken.

Of wat dacht je van Lissabon of Porto O+
Lissabon heeft dat park van de wereldtentoonstelling nog liggen, waar je wel wat mee kunt. Maar vraag me af of de Portugese economie robuust genoeg is op het moment.

Mooie plek voor de OS overigens, dat wel.
pi_172337905
En precies om dezelfde reden als waarom ik Lissabon noem, moeten KL en Brisbane ook een serieus bid kunnen neerzetten.

Kuala Lumpur heeft die stadions van de Commonwealth Games van '98 nog liggen, en Brisbane kan de vruchten plekken van de Gemenebestspelen die volgend jaar aan de Gold Coast gehouden worden.
pi_172338021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:35 schreef Leatherface het volgende:
En precies om dezelfde reden als waarom ik Lissabon noem, moeten KL en Brisbane ook een serieus bid kunnen neerzetten.

Kuala Lumpur heeft die stadions van de Commonwealth Games van '98 nog liggen, en Brisbane kan de vruchten plekken van de Gemenebestspelen die volgend jaar aan de Gold Coast gehouden worden.
KL lijkt me wel een hele mooie optie moet ik zeggen.

Over de CWG gesproken, dit was ook best wel een faal trouwens

quote:
The 2022 Commonwealth Games, officially known as the XXII Commonwealth Games and formerly known as Durban 2022, will be an international multi-sport event for members of the Commonwealth. Durban, South Africa were originally awarded the rights to host the games in Auckland, New Zealand on 2 September 2015. It was reported in February 2017 however, Durban may be unable to host the games due to financial constraints. This was confirmed one month later on 13 March 2017 when the Commonwealth Games Federation (CGF) stripped Durban of their rights to host.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 11 juli 2017 @ 11:50:00 #228
40566 Ericr
Livewrong
pi_172338169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:31 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Lissabon heeft dat park van de wereldtentoonstelling nog liggen, waar je wel wat mee kunt. Maar vraag me af of de Portugese economie robuust genoeg is op het moment.

Mooie plek voor de OS overigens, dat wel.
Daar ligt een complete woonwijk tegenaan sinds die tijd en is inmiddels nog een stuk verder uitgebreid

Het terrein zelf is volledig ingericht met voorzieningen, zoveel plek is daar niet of je moet het water op.

Zou verder wel mooi zijn geweest voor een OS als er plek was. Goed bereikbaar en vanaf het vliegveld ben je er echt zo met de taxi.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 juli 2017 @ 13:07:55 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172339515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Misschien dat secundaire Europese steden als Kopenhagen, Wenen of Zürich ook wel eens een gooi naar de OS kunnen doen.
Maar Oostenrijk krijgt Innsbruck 2026 al :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172342729
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

KL lijkt me wel een hele mooie optie moet ik zeggen.

[..]

Maleisië moet de organisatie ook best aankunnen. Eventuele dreiging zit hem natuurlijk in terrorisme, maar daar heeft Parijs ook mee te kampen natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 juli 2017 @ 17:49:36 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172345751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Misschien dat secundaire Europese steden als Kopenhagen, Wenen of Zürich ook wel eens een gooi naar de OS kunnen doen.
Al van dat soort steden moeten de Spelen met relatief gemak kunnen organiseren. Alleen de ambitie moet niet zijn om 15 nieuwe stadions neer te zetten. Maak gebruik van bestaande faciliteiten/hallen/stadions. Bouw een aantal complexen alleen waar het echt voor nodig is. Verdere investeringen in infrastructuur zijn niet voor de Spelen maar eigenlijk nog veel meer voor de jaren ernaar en de verdere ontwikkeling van de stad en een Olympisch dorp wordt gewoon een woonwijk.

Waar een wil is echt een weg om de Spelen binnen relatief goed budget te organiseren. Je moet alleen geen stadion neer willen zetten van bijna een miljard ofzo.

En ik blijf erbij dat Nederland dat perfect uit had kunnen voeren in een stad als Rotterdam
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172345837
Ik moet zeggen dat de plannen van beide steden er ook goed uitzien. Dus wat dat aangaat prima zo.
pi_172345876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Al van dat soort steden moeten de Spelen met relatief gemak kunnen organiseren. Alleen de ambitie moet niet zijn om 15 nieuwe stadions neer te zetten. Maak gebruik van bestaande faciliteiten/hallen/stadions. Bouw een aantal complexen alleen waar het echt voor nodig is. Verdere investeringen in infrastructuur zijn niet voor de Spelen maar eigenlijk nog veel meer voor de jaren ernaar en de verdere ontwikkeling van de stad en een Olympisch dorp wordt gewoon een woonwijk.

Waar een wil is echt een weg om de Spelen binnen relatief goed budget te organiseren. Je moet alleen geen stadion neer willen zetten van bijna een miljard ofzo.

En ik blijf erbij dat Nederland dat perfect uit had kunnen voeren in een stad als Rotterdam
Juist dat de nadruk nu meer dan eens ligt op bescheidenheid moet kansen bieden voor de Kopenhagens en Zürichs van deze wereld zou je zeggen. :)
pi_172712202
quote:
Burgemeester LA: “We zouden dom zijn om niet te mikken op Olympische Spelen 2028”

Eric Garcetti, de burgemeester van Los Angeles, heeft de deur opengelaten voor Parijs om de Spelen van 2024 te claimen. “We zouden dom zijn om niet te mikken voor de Spelen van 2028 te gaan”, liet Garcetti optekenen bij BuzzFeed.

“Hetgeen het IOC ons op financieel gebied te bieden heeft, maakt dat het dom zou zijn om niet te opteren voor 2028”, sprak Garcetti duidelijke taal. “Volgende week zal het organisatiecomité LA 2024 haar intenties bekendmaken en laten weten of het opteert voor de Spelen van 2024 of die van 2028.”

“We hebben onze slag al thuisgehaald”, vervolgde Garcetti. “Er zijn altijd veel kandidaten om de Spelen te organiseren en het is ons gelukt. Maar het is zeer waarschijnlijk dat het 2028 zal worden.”

Het is de eerste keer dat een belangrijk figuur binnen de kandidatuur van Los Angeles laat weten dat de stad er best mee kan leven dat Parijs de Spelen van 2024 mag organiseren en zij die van 2028. Los Angeles ontvangt in dat geval wel een verhoogde financiële tegemoetkoming van het IOC.

Op 12 juli maakte het IOC bekend dat de Spelen van 2024 en 2028 zouden toegewezen worden aan de twee steden Parijs en Los Angeles, op voorwaarde dat één van de twee steden ermee akkoord gaat 2028 voor zijn rekening te nemen. Parijs heeft altijd te kennen gegeven enkel de Spelen in 2024 te willen organiseren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 juli 2017 @ 20:45:33 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172721655
opgelost!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 11:08:14 #236
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172733234
quote:
Nederland lijkt nieuwe poging te wagen voor organisatie Olympische Spelen

Bedrijven, sportbonden en oud-sporters zouden bezig zijn om de Olympische Spelen van 2032 naar Nederland te halen. Dat blijkt uit documenten die BNR heeft ingezien.

Volgens het medium zouden grote bedrijven zoals EY, CocaCola en McKinsey initiatieven op aan het zetten zijn om nogmaals een poging te wagen voor de Spelen in Nederland. Eerder wilde Nederland namelijk al de Olympische Spelen van 2028 organiseren, maar dat plan liep uiteindelijk in 2012 spaak. Naast oud-sporters Yvonne van Gennip, Margriet Zegers en Esther Vergeer zou ook de politiek ditmaal open staan voor de organisatie.

Hervormingen
De mogelijkheden voor kleine landen om zo'n groot evenement te organiseren zijn vergroot door hervormingen binnen het IOC. De 'Olympic Agenda 2020' is een nieuwe strategie van het comité en houdt in dat de kosten voor het organiseren gereduceerd zouden moeten worden en dat de organisatie van de Spelen moet passen binnen de langetermijnplannen van het land op gebied van onder andere sport, economie, en milieu.

Demissionair minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Edith Schippers gaf eerder al eens aan dat ze graag de Olympische Spelen naar Nederland zou willen halen, maar dat ze voor die tijd eerst andere grote evenementen wil organiseren om ervaring op te doen.
http://www.bndestem.nl/ov(...)che-spelen~aa936ba3/

Gaan we het dan toch proberen? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juli 2017 @ 11:15:03 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172733389
Jaaa korfbal en kaatsen op de Spelen _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 11:32:14 #238
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172733765
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:15 schreef heywoodu het volgende:
Jaaa korfbal en kaatsen op de Spelen _O_
fierljeppen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juli 2017 @ 14:31:23 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172737373
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:15 schreef heywoodu het volgende:
Jaaa korfbal en kaatsen op de Spelen _O_
Zou kaatsen dan meteen de meest ingewikkelde sport op de Spelen worden?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juli 2017 @ 14:34:46 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172737440
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

http://www.bndestem.nl/ov(...)che-spelen~aa936ba3/

Gaan we het dan toch proberen? :o
_O_ _O_ _O_

Schijt aan het domme volk :9
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juli 2017 @ 15:00:23 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172738036
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zou kaatsen dan meteen de meest ingewikkelde sport op de Spelen worden?
Niet als karate er dan nog niet vanaf is gesodemieterd (hoewel dat vast niet t/m 2032 zal overleven) :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172754264
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:45 schreef rubbereend het volgende:
opgelost!
Done deal! :)
pi_172758950
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

http://www.bndestem.nl/ov(...)che-spelen~aa936ba3/

Gaan we het dan toch proberen? :o
Echt, wat een kutland zijn we toch ook. :')

Sorry, maar nadat we de Europese Spelen zo makkelijk hebben weggeven voor een 'schijntje' (zeker als je het vergelijkt met Baku) heb ik zoiets van 'rot maar op met je Spelen' :X
leven zoals het leven is
pi_172816193
quote:
Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) heeft een akkoord gevonden over de organisatie van de Olympische Spelen van 2024 en 2028. Los Angeles organiseert de Spelen van 2028, waardoor Parijs als enige kandidaat overblijft voor de Spelen van 2024. De twee steden hadden aanvankelijk allebei een poging gedaan om de Spelen van 2024 binnen te halen.

Nadat de kandidaturen voor de organisatie van de Olympische Spelen 2024 binnen waren, zat het IOC met een probleem: zowel Los Angeles als Parijs maakten een uitstekende beurt in hun poging het sportevenement naar hun land te halen. Het Internationaal Olympisch Comité wilde echter geen van de twee voorstellen verliezen, dus probeerde het tot een compromis te komen.

Dat is nu dus gelukt: Los Angeles krijgt de organisatie van de Spelen in 2028 toegewezen, waardoor de Parijzenaars in 2024 gaststad zullen mogen spelen.
  maandag 31 juli 2017 @ 21:10:01 #245
194695 franklop
Fran knock
pi_172816291
Prima zo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel maandag 31 juli 2017 @ 21:11:53 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172816340
FOK!-meet in 2024 in Parijs :9~ :9~
  Redactie Sport maandag 31 juli 2017 @ 21:23:09 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172816713
Bah, had liever Parijs 2028 gehad.

Dan maar geld opzij zetten voor 2024 genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172816911
Kan Nadal nog een keer goud winnen in 2024 :P
  maandag 31 juli 2017 @ 21:47:04 #249
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172817457
Jammer dat er zo weinig steden zijn op onze aardbol, logisch dat ze altijd naar datzelfde kliekje moeten terugkeren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_172817575
Prima keuzes :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 juli 2017 @ 21:58:40 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172817728
hopelijk laten ze zien dat het voor een normaal bedrag georganiseerd kan worden zodat daarna de steden weer in de rij staan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172990238
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:58 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk laten ze zien dat het voor een normaal bedrag georganiseerd kan worden zodat daarna de steden weer in de rij staan.
Op Wikipedia staan al de Parijse venues ingevuld voor de sporten (geen idee hoe betrouwbaar), maar het zijn (bijna) allemaal bestaande venues. Dus de kosten zullen een stuk lager ligger dan eerdere edities.

https://en.wikipedia.org/wiki/2024_Summer_Olympics

En, zoals gehoopt, inderdaad Beach Volleybal op de Champ de Mars voor de Eiffeltoren :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:43:11 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172995040
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Op Wikipedia staan al de Parijse venues ingevuld voor de sporten (geen idee hoe betrouwbaar), maar het zijn (bijna) allemaal bestaande venues. Dus de kosten zullen een stuk lager ligger dan eerdere edities.

https://en.wikipedia.org/wiki/2024_Summer_Olympics

En, zoals gehoopt, inderdaad Beach Volleybal op de Champ de Mars voor de Eiffeltoren :D
ja, zowel Parijs als LA gaan veelal gebruikmaken van bestaande faciliteiten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172995803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja, zowel Parijs als LA gaan veelal gebruikmaken van bestaande faciliteiten.
Welke steden kunnen dat behalve Londen met evenveel gemak als Parijs en LA? Melbourne? Tokio?
pi_172996016
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Welke steden kunnen dat behalve Londen met evenveel gemak als Parijs en LA? Melbourne? Tokio?
Berlijn?
pi_172996175
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:32 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Berlijn?
Hebben die een zwemstadion?

Moskou zal het misschien ook vrij eenvoudig kunnen met bestaande accommodaties.
pi_172996360
Melbourne wel als zo'n ovaal cricketstadion als de MCG makkelijk tot atletiekstadion is om te bouwen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:01:35 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_173000264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:39 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hebben die een zwemstadion?

Moskou zal het misschien ook vrij eenvoudig kunnen met bestaande accommodaties.
Zwemstadion is over het algemeen nou net iets wat nieuw gebouwd moet worden maar daarna in verkleinde vorm prima te gebruiken is, zie Londen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_173033152
quote:
Paris 2024 bid team to discuss introducing esports for Olympic Games

Esports could be added to the Olympic Games programme in 2024, with the Paris bid team keen to discuss the issue with the International Olympic Committee.

Competitive video gaming generated £400m in revenue in 2016, has a global audience of about 320 million, and will be included in the 2022 Asian Games.

"We have to look at it because we can't say, 'it's not about Olympics,'" Paris 2024 co-president Tony Estanguet said.

"The youth are interested, so let's meet them," he told the AP news agency.

"I think it's interesting to interact with the IOC and the esports family to better understand what the process is and why it is such a success.

"There is some time to look at it, to interact, to engage. I don't want to say 'no' from the beginning."

Paris' hosting of the 2024 Games - and Los Angeles' in 2028 - is set to be officially ratified at an IOC congress in Lima, Peru in September.

The 2024 programme will start to be shaped in 2019, and a decision on what sports are to be added in Paris will be taken after the 2020 Games in Tokyo.

"We will spend some time after Lima to engage with new people and stakeholders," Estanguet said.

"The IOC will have the last say if they want esports on the programme. Let's discuss among ourselves."
pi_173033617
Echt optyfen met die e-sports.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 07:29:12 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173033689
Ik hoorde het net op de radio. Dit kan toch niet :r
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 10 augustus 2017 @ 07:34:11 #262
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173033703
Het zijn maar discussies, gaat nooit gebeuren. Dat is 't nog logischer dat ze koken toevoegen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 09:08:08 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173034247
:') :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 09:16:42 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173034353
Ik vind e-sports geen bal aan en het zou altijd zwemmen 2.0 worden omdat je honderden games hebt en altijd mensen hebt die makkelijk in meerdere dingen goed zijn, maar ik snap wel waar dit vandaan komt.

Ik zou verder niet gaan kijken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173034490
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:48 schreef Nielsch het volgende:
Melbourne wel als zo'n ovaal cricketstadion als de MCG makkelijk tot atletiekstadion is om te bouwen.
Om mezelf even te antwoorden; ja dit kan, hebben ze voor de Commonwealth Games 2006 ook gedaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173038493
quote:
Darts set for the Olympics as Michael van Gerwen and Gary Anderson back bid for place in the next decade

World Darts Federation is in the second stage of becoming a ‘recognised sport’
Darts could feature at the 2024 Olympics, although 2028 is more likely date
World champions Michael van Gerwen and Gary Anderson are backing the bid

Darts is on its way to becoming an Olympic sport with its world governing body ticking the boxes with the International Olympic Committee. The World Darts Federation have told Sportsmail they are in the second stage of becoming a ‘recognised sport’ with the IOC – a requirement to get to the Games. The WDF are compliant with the Olympic charter and World Anti-Doping Code, and are slowly but surely pressing forward with the process.

Once successful, they would then be able to apply to be part of the Olympic programme. While it is too late for Tokyo 2020, the 2024 Olympics is still open, though 2028 is likelier. Those at the top of the sport are in support of its bid, including Michael van Gerwen and Gary Anderson, though there are bound to be naysayers. There has long been the debate of whether darts is a sport, with it now well known for its boozed-up crowds and glamorous walk-on girls at the Alexandra Palace every Christmas.

‘The WDF are in the process of Olympic recognition,’ WDF president Bill Hatter confirmed. ‘We are also a member of the Global Association of International Sport Federations (GAISF, formerly known as SportAccord) and the Alliance of Independent Recognised Members of Sport (AIMS), as well as compliant with the World Anti-Doping Code. ‘The WDF attends meetings for WADA, GAISF and AIMS and we are a member of the Olympic family, albeit not yet a recognised sport.

‘As far as the Olympic recognition process goes. We are in the second level of our application and are moving forward slowly with this process.’ The documents that have to be completed to be considered a recognised sport by the IOC have been described as ‘comprehensive and rigorous’ and ‘extremely deep and technical’ by those dealing with them. It is through this same process that surfing, skateboarding, karate and baseball were added to Tokyo 2020. The idea is that these sports – all popular in Japan – will add to the legacy of those Games and this is taken into consideration when the IOC add to their programme.

Sportsmail has seen a letter from Stephan Fox – the AIMS president and GAISF vice president – that was sent to the WDF, confirming it as a ‘recognised sport and active member’ to them.
AIMS and GAISF are umbrella organisations recognised by the IOC. A spokesperson for the former said: ‘AIMS services its members in providing assistance in the IOC application using its resources and experience.’ WADA also confirmed that the WDF is governed by its code.
  Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 13:47:11 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173039960
Darten is niet internationaal genoeg. Maar 3 landen doen mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 augustus 2017 @ 13:51:45 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173040054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Darten is niet internationaal genoeg. Maar 3 landen doen mee.
25 landen vertegenwoordigd in de mondiale top-100 daarentegen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 13:54:01 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173040085
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

25 landen vertegenwoordigd in de mondiale top-100 daarentegen.
je moet Engeland, Schotland, noord-Ierland en Wales als 1 land tellen, dat is een ding

Verder heb je Nederland, belgie, Oostenrijk, Australië en dan kom je bij mindere goden uit Duitsland, Spanje en China. Meer kan ik zo niet bedenken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173040206
Meer viesdikke atleten op de Olympische spelen, TOPSHOW.
Jack does it in real time...
pi_173040218
Ik vind darten geen sport, maar als boogschieten kan moet dit ook maar kunnen ben ik bang.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 augustus 2017 @ 14:03:32 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173040288
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

je moet Engeland, Schotland, noord-Ierland en Wales als 1 land tellen, dat is een ding

Verder heb je Nederland, belgie, Oostenrijk, Australië en dan kom je bij mindere goden uit Duitsland, Spanje en China. Meer kan ik zo niet bedenken
Die vier heb ik als één land geteld inderdaad. Japan, Bahama's, Letland, Zwitserland, VS, Hong Kong, Canada staan er verder ook allemaal in, om maar wat te noemen.

http://www.dartswdf.com/tables/wdf-mens-rankings/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173040335
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die vier heb ik als één land geteld inderdaad. Japan, Bahama's, Letland, Zwitserland, VS, Hong Kong, Canada staan er verder ook allemaal in, om maar wat te noemen.

http://www.dartswdf.com/tables/wdf-mens-rankings/
Als ik naar de PDC Order of Merit kijk zie ik maar 6 landen in de top 30 staan (5 in de top 20 en 3 in de top 10).

Als je echt de beste darters ter wereld op de OS wil hebben wordt het qua landen wel erg schaars.

Tuurlijk kun je wild cards gaan uitdelen aan B-landen waar een of andere dikke amateur ook af en toe een pijltje naar een bord gooit, maar of dat nou de bedoeling is.

Aan de andere kant, elke land ter wereld kan goed worden in deze "sport" aangezien je er niet veel voor nodig hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 14:12:20 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173040414
Maar wordt darten dan niet zo'n sport als synchroonzwemmen? Altijd maar weer dezelfde 3/4 laden die er met de medailles vandoor gaan?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 augustus 2017 @ 14:14:09 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173040454
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als ik naar de PDC Order of Merit kijk zie ik maar 6 landen in de top 30 staan (5 in de top 20 en 3 in de top 10).

Als je echt de beste darters ter wereld op de OS wil hebben wordt het qua landen wel erg schaars.

Tuurlijk kun je wild cards gaan uitdelen aan B-landen waar een of andere dikke amateur ook af en toe een pijltje naar een bord gooit, maar of dat nou de bedoeling is.

Aan de andere kant, elke land ter wereld kan goed worden in deze "sport" aangezien je er niet veel voor nodig hebt.
Naar de PDC Order of Merit kijken is heel leuk, maar de PDC heeft er geen ene ruk mee te maken want het gaat om de WDF :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173046584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:12 schreef DeLuna het volgende:
Maar wordt darten dan niet zo'n sport als synchroonzwemmen? Altijd maar weer dezelfde 3/4 laden die er met de medailles vandoor gaan?
Dat is b.v. bij schaatsen en pingpongen niet anders.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 19:16:11 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173046648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:44 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit is wel echt de week van belachelijke ideeën... beter horen we er verder niet veel meer van.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 19:17:49 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173046684
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind darten geen sport, maar als boogschieten kan moet dit ook maar kunnen ben ik bang.
Boogschieten is een extremere vorm van darten. Dus dat is nou niet echt een goede reden om de minder extreme vorm ook maar toe te voegen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173046832
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Darten is niet internationaal genoeg. Maar 3 landen doen mee.
Als het Olympisch wordt dan wordt het natuurlijk wel aantrekkelijker voor andere landen om programma's op te starten. Mountainbiken was ook vrij marginaal toen het toegevoegd werd aan het programma, sommige sporten zijn dat na het toevoegen nog altijd.

Darts is wat dat betreft in ieder geval gemakkelijke sport. Je hebt alleen maar een bord en pijlen nodig, en talent uiteraard.
pi_173046937
Gezien de Chinezen in het snooker ben ik wel verbaast dat we ze nog niet zien in het dartsen.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:40:05 #281
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173047154
Die darters dragen al zoveel gouden kettingen, is daar nog plaats voor een medaille?

Lijkt me ook een uitdaging voor de openingsceremonie, ik weet niet of die kerels in staat zijn om een volledig rondje van 400 meter af te leggen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_173047237
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Darts is wat dat betreft in ieder geval gemakkelijke sport. Je hebt alleen maar een bord en pijlen nodig, en talent uiteraard.
Tijd vooral
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173047242
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind e-sports geen bal aan en het zou altijd zwemmen 2.0 worden omdat je honderden games hebt en altijd mensen hebt die makkelijk in meerdere dingen goed zijn, maar ik snap wel waar dit vandaan komt.

Ik zou verder niet gaan kijken.
eSports was jaar of 10 geleden echt groot. Wel eens naar zo'n WK geweest (toevalligerwijs (of niet) in Parijs). Echt groots opgezet en zaal met aantal duizend man naar een (halve) finale kijken. Ook wel goede kijksport; maar wel afhankelijk van het juiste spel

Maar natuurlijk niet als Olympische sport.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173051185
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tijd vooral
Ligt aan het format. Gewoon over x aantal legs i.p.v. sets.
pi_173051208
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ligt aan het format. Gewoon over x aantal legs i.p.v. sets.
Tijd om heel veel te oefenen bedoelde ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173051224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:42 schreef franklop het volgende:

[..]

eSports was jaar of 10 geleden echt groot. Wel eens naar zo'n WK geweest (toevalligerwijs (of niet) in Parijs). Echt groots opgezet en zaal met aantal duizend man naar een (halve) finale kijken. Ook wel goede kijksport; maar wel afhankelijk van het juiste spel

Maar natuurlijk niet als Olympische sport.
Volgens mij is het nu nog veel groter.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173067494
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens mij is het nu nog veel groter.
Zal goed kunnen, volg het niet meer zo :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173154565
https://nos.nl/artikel/21(...)et-in-duitsland.html

Lijkt mij een prima plan. Inzell is een prima, moderne ijsbaan die sowieso al vrijwel jaarlijks gebruikt wordt voor grote toernooien of world cups. Scheelt een witte olifant. De Olympische sfeer ontbreekt dan misschien wat omdat het afgescheiden ligt, maar soit.
pi_173154599
En sowieso is wat mij betreft de tijd wel rijp om weer eens terug te gaan naar een traditioneel wintersportland als Oostenrijk of Zwitserland.
pi_173154617
Gewoon praktische oplossing. Prima.
pi_173154697
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Gewoon praktische oplossing. Prima.
En Inzell is architectonisch een buitengewoon mooie baan. Bijna net zo mooi als het Vikingskipet en Richmond Oval, zou ik zeggen.
pi_173155178
Innsbruck heeft een mooie buitenbaan, knallen ze daar toch een dak op. Desnoods een tijdelijke oplossing. Alsof al die schaatshallen die voor winter OS worden gebouwd daarna nou zo populair zijn. Je hoeft niet zo nodig een hypermoderne schaatstempel te bouwen om een toernooi te kunnen huisvesten.
pi_173155412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Gezien de Chinezen in het snooker ben ik wel verbaast dat we ze nog niet zien in het dartsen.
Als darten Olympisch kan worden, mag snooker ook wel toegevoegd worden. :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173155447
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:00 schreef Leatherface het volgende:

[..]

En Inzell is architectonisch een buitengewoon mooie baan. Bijna net zo mooi als het Vikingskipet en Richmond Oval, zou ik zeggen.
Inderdaad erg mooie baan en het is onzinnig om een dure schaatsbaan te gaan bouwen als zoiets relatief dicht bij ligt. En Duitsland zal dit ook wel leuk vinden denk ik :)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:41:42 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173155715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef komrad het volgende:

[..]

Als darten Olympisch kan worden, mag snooker ook wel toegevoegd worden. :')
En hinkelen :9
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:21:12 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_173157863
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:21 schreef Ericr het volgende:
Innsbruck heeft een mooie buitenbaan, knallen ze daar toch een dak op. Desnoods een tijdelijke oplossing. Alsof al die schaatshallen die voor winter OS worden gebouwd daarna nou zo populair zijn. Je hoeft niet zo nodig een hypermoderne schaatstempel te bouwen om een toernooi te kunnen huisvesten.
dit, er moet relatief goedkoop best een betaalbare oplossing te vinden zijn om dat te overdekken. Hoeveel mensen kunnen er in inzell in?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_173158153
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:21 schreef Ericr het volgende:
Innsbruck heeft een mooie buitenbaan, knallen ze daar toch een dak op. Desnoods een tijdelijke oplossing. Alsof al die schaatshallen die voor winter OS worden gebouwd daarna nou zo populair zijn. Je hoeft niet zo nodig een hypermoderne schaatstempel te bouwen om een toernooi te kunnen huisvesten.
of gewoon weer ouderwets buiten schaatsen :Y

of mag dat niet meer van het IOC?

gaat het nou om een wereldrecord schaatsen of om de snelste tijd van het aanwezige deelnemersveld neer te zetten?

maar goed, innsbruck heeft volgens mij ook geen stadion voor de ceremonies of een ijshockeystadion dat er toe doet. die zullen ze ook moeten bouwen... worden dat dan geen witte olifanten?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173159380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:21 schreef Ericr het volgende:
Innsbruck heeft een mooie buitenbaan, knallen ze daar toch een dak op. Desnoods een tijdelijke oplossing. Alsof al die schaatshallen die voor winter OS worden gebouwd daarna nou zo populair zijn. Je hoeft niet zo nodig een hypermoderne schaatstempel te bouwen om een toernooi te kunnen huisvesten.
Maar het kan dus nog goedkoper: gewoon Inzell gebruiken in plaats van die buitenbaan overkappen.
pi_173159423
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

of gewoon weer ouderwets buiten schaatsen :Y

of mag dat niet meer van het IOC?
Sinds Albertville is dat niet meer in zwang. Wisselende weersomstandigheden hadden daar toch wel forse invloed op verschillende uitslagen.

Maar ik weet niet zeker of de reglementen ook expliciet buitenbanen verbieden.
pi_173160114
Bijna dicht... kan ik zo de OP updaten...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')