abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150098676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo te zien is ze Engels/Brits (aanname op basis van de Twitter-account), die geven geloof ik over het algemeen minder om hun gebit.

Judi Dench, Hollywood-actrice, onder andere bekend van de Bond-films:
[ afbeelding ]

Mja...
Ja, maar die van haar is toch een stuk extremer. Ik vraag mij af of er eigenlijk uberhaupt iets tegen te doen valt. Haar hele mond is ook vervormd bv.
pi_150098750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je wat ik nooit heb gesnapt, waarom mensen zo hameren op Sarah Jessica Parker haar zogenaamde lelijkheid? Ze is verkozen tot de meest lelijke vrouw op aarde volgens een of ander tijdschrift maar er zijn echt wel 100 andere actrices die lelijker zijn dan haar. Ik vind haar niet bijzonder of mooi, maar ik zou haar niet lelijk noemen. Laat staan lelijkste vrouw op aarde?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie paard!

:P. Maar het kan erger, ja.
pi_150098772
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maar die van haar is toch een stuk extremer. Ik vraag mij af of er eigenlijk uberhaupt iets tegen te doen valt. Haar hele mond is ook vervormd bv.
Ik denk dat je er genoeg aan te doen valt. Als de tanden recht zouden staan (m.b.v. een beugel) zou het al vele malen minder erg eruit zien.
pi_150098779
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]

'When you get a haircut and regret it'

Ik durf niet meer naar de kapper. :'(
_O-.

Moest lachen. Wel leuk bedacht.
pi_150098811
De meeste acteurs laten hun tanden tot stompjes veilen en laten er facings overheen plaatsen (foptanden) B-)
pi_150098828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik denk dat je er genoeg aan te doen valt. Als de tanden recht zouden staan (m.b.v. een beugel) zou het al vele malen minder erg eruit zien.
Hmm, dunnow. Wel erg man.
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mooie paard!

:P. Maar het kan erger, ja.
Ik vond haar in SATC altijd best leuk eigenlijk. Ben best verbaasd over hoe vaak ze wordt gebashed om haar uiterlijk.
pi_150098952


O+
pi_150099019
Dat is een vleiende foto, de beelden van haar in South Park tonen er weinig raakvlakken mee :s)
pi_150099048
Zo'n tijdschrift kiest haar natuurlijk ook alleen maar omdat ze bij een groter publiek bekend is en eenmaal naam heeft gemaakt als 'lelijk' en 'paardenkop', dus dat is meer spraakmakend dan dat ze voor een minder bekend iemand zouden kiezen. Anders zijn er inderdaad meer minder knappe celebs aan te wijzen, zoals je zegt.
pi_150099079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo'n tijdschrift kiest haar natuurlijk ook alleen maar omdat ze bij een groter publiek bekend is en eenmaal naam heeft gemaakt als 'lelijk' en 'paardenkop', dus dat is meer spraakmakend dan dat ze voor een minder bekend iemand zouden kiezen. Anders zijn er inderdaad meer minder knappe celebs aan te wijzen, zoals je zegt.
:Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat is een vleiende foto, de beelden van haar in South Park tonen er weinig raakvlakken mee :s)
Ze is pwetty daar he. O+
pi_150099194
Wie volgen er hier trouwens allemaal House of Cards? Seizoen 3 komt vandaag uit. *O* Hoop dat ik me in kan houden om niet alle afleveringen er ineens doorheen te jagen. :'( Beter hadden ze een aflevering per week gedaan zoals met Better Call Saul.
pi_150099196


Carrie O+
Ze heeft een kunstzinnige stijl. Spreekt mij heel erg aan. Haar haar is ook O+
pi_150099207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:21 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]

Carrie O+
Ze heeft een kunstzinnige stijl. Spreekt mij heel erg aan. Haar haar is ook O+
:Y
pi_150099413
http://imgur.com/gallery/zy9Hz0o

Weet niet waarom, maar krijg een warm hart bij het zien van vaders die over hun kinderen waken of met ze chillen. O+ Zag een foto van Beckham met zijn kids en vind dat er best cool uitzien...



Beetje een post geworden die een vrouw zou maken dit, maar denk dat mijn vaderschapsgevoelens zijn gaan opspelen. O+
pi_150099459
Heb een Freecom mSSD besteld om Windows erop te installeren en zodoende mijn Windows-installatie overal mee te kunnen nemen...

Wil er (eventueel) ook Linux op installeren en dacht aan de Turkse Linux-distro 'Pardus (werd gebacked door de Turkse overheid), maar inmiddels lijkt het project stil te staan. Hmpfrt, zo jammer...

#nerdpraat

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 01:51:31 ]
pi_150099469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
http://imgur.com/gallery/zy9Hz0o

Weet niet waarom, maar krijg een warm hart bij het zien van vaders die over hun kinderen waken of met ze chillen. O+ Zag een foto van Beckham met zijn kids en vind dat er best cool uitzien...

[ afbeelding ]

Beetje een post geworden die een vrouw zou maken dit, maar denk dat mijn vaderschapsgevoelens zijn gaan opspelen. O+
Darisi sana.
pi_150099480
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:51 schreef zarGon het volgende:
Heb een Freecom mSSD besteld om Windows erop te installeren en zodoende mijn Windows-installatie overal mee te kunnen nemen...

Wil er (eventueel) ook Linux op installeren en dacht aan de Turkse Linux-distro 'Pardus (werd gebacked door de Turkse overheid), maar inmiddels lijkt het project stil te staan. Hmpfrt, zo jammer...

#nerdpraat
Wat staat hier
pi_150099494
Mooi plaatje indd die David met z'n kids. Tegenwoordig kan je haast geen recente foto's van hem vinden zonder zijn kinderen. Vooral die dochter sjouwt hij overal mee. Schattig wel...
pi_150099513
Is er enig verschil in adblocks, zarGon? Ik gebruik Chrome en wil het nu eens gaan gebruiken (een extensie?), want vind het steeds irritanter worden op sommige sites. Laadt een pagina dan ook sneller zonder de advertenties?

[ Bericht 8% gewijzigd door TheMagnificent op 27-02-2015 02:05:28 ]
pi_150099525
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat staat hier


Klein kastje met daarin een superdupersnelle harde schijf, waar ik Windows op kan installeren.



Kabeltje erin en ik heb (bijna) overal mijn Windows. :9.
pi_150099544
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Darisi sana.
Amin, cümlemize.
pi_150099576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Klein kastje met daarin een superdupersnelle harde schijf, waar ik Windows op kan installeren.

[ afbeelding ]

Kabeltje erin en ik heb (bijna) overal mijn Windows. :9.
Gewoon alles wat op je PC staat of alleen het besturingssysteem?
pi_150099578
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Amin, cümlemize.
Ik hoef ze niet. :{w
pi_150099583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Is er enig verschil in adblocks, zarGon? Ik gebruik Chrome en wil het nu eens gaan gebruiken (een extensie?), want vind het steeds irritanter worden op sommige sites.
https://adblockplus.org/.

Die zou het goed moeten doen. Let wel: sommige websites kunnen wellicht minder goed functioneren met een ad-blocker. In zulke gevallen kun je ad-block op die website (tijdelijk) uitschakelen.

Verder zou ik ook Ghostery aanraden. Om 'trackers' tegen te gaan.

quote:
Laadt een pagina dan ook sneller zonder de advertenties?
Ja, je downloadt en laadt die rotzooi niet meer. Verder is het vooral ook veiliger, want je kan niet besmet raken door een 'virus' in een advertentie.
pi_150099607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Klein kastje met daarin een superdupersnelle harde schijf, waar ik Windows op kan installeren.

[ afbeelding ]

Kabeltje erin en ik heb (bijna) overal mijn Windows. :9.
Had je die Pisi Linux nog gecheckt die ik hier een keer had gedeeld?
pi_150099614
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Gewoon alles wat op je PC staat of alleen het besturingssysteem?
128 GB ruimte, dus besturingssysteem én de programma's/documenten.

Zie het als een USB-stick met al je documenten, maar met Windows er ook op.
pi_150099624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

128 GB ruimte, dus besturingssysteem én de programma's/documenten.

Zie het als een USB-stick met al je documenten, maar met Windows er ook op.
Owh nice. :9
pi_150099633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

https://adblockplus.org/.

Die zou het goed moeten doen. Let wel: sommige websites kunnen wellicht minder goed functioneren met een ad-blocker. In zulke gevallen kun je ad-block op die website (tijdelijk) uitschakelen.

Verder zou ik ook Ghostery aanraden. Om 'trackers' tegen te gaan.

[..]

Ja, je downloadt en laadt die rotzooi niet meer. Verder is het vooral ook veiliger, want je kan niet besmet raken door een 'virus' in een advertentie.
Bedankt, ik zal het eens checken. :9
pi_150099638
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik hoef ze niet. :{w
Wat, wil je geen kinderen?
pi_150099642
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat, wil je geen kinderen?
Nope.
pi_150099643
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nope.
Waarom?
pi_150099647
Yeah sure...
pi_150099656
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Yeah sure...
Watskeburt?!
pi_150099675
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Watskeburt?!
Niks, hoezo?
pi_150099688
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Had je die Pisi Linux nog gecheckt die ik hier een keer had gedeeld?
Hm...

quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Een Turkse team heeft Pisi, een Linux-based OS, ontwikkeld. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar misschien iets voor jou...

http://www.pisilinuxworld.org/
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is op Pardus gebaseerd, zoals ik dacht. Met 'PiSi' kun je de (geïnstalleerde) pakketten/software beheren in Pardus. Volgens mij is TÜBİTAK inmiddels gestopt met het ontwikkelen van Pardus, en gaat de community daarop door met Pisi.

[..]

Zal eens kijken of ik het op een USB-stick kan installeren. Thanks! :9.
Pisi is overigens gebaseerd op Pardus.

Nope, niet getest of wat dan ook. Kleine community, met alle nadelen daarvan (minder support/meer gedoe). Ik vond Pardus juist zo tof omdat TÜBİTAK erbij was betrokken en een aantal overheidsinstellingen Pardus (deels) zouden integreren/gebruiken.

Ik zie wel dat ze Pisi nog steeds updaten... Bedankt voor de herinnering in ieder geval!
pi_150099691
Ik zou een kind niet aankunnen. Te veel verantwoordelijkheid. Klinkt aanstellerig maar als je me irl zou kennen zou je het begrijpen. Mijn ADHD/ADD is een te groot probleem om voor mij die stap te kunnen nemen. Ik ben echt het type 'als mijn hoofd niet vastzat aan mijn nek dan vergat ik die vast ook ergens'. Alleen simpele dingen zoals het huishouden of het ordenen van dingen kost mij al al mijn energie. Laat staan dat daar nog een kind bij komt. Hell no.
pi_150099693
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Niks, hoezo?
Je lijkt teleurgesteld te zijn...

(Of was die 'Yeah sure...' niet gericht op Borte?)
pi_150099705
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou een kind niet aankunnen. Te veel verantwoordelijkheid. Klinkt aanstellerig maar als je me irl zou kennen zou je het begrijpen. Mijn ADHD/ADD is een te groot probleem om voor mij die stap te kunnen nemen. Ik ben echt het type 'als mijn hoofd niet vastzat aan mijn nek dan vergat ik die vast ook ergens'. Alleen simpele dingen zoals het huishouden of het ordenen van dingen kost mij al al mijn energie. Laat staan dat daar nog een kind bij komt. Hell no.
Hmhmm, een weloverwogen keuze dus eigenlijk.

Op zich niets nieuws om de maatschappij op te zadelen met je kind... :7.
pi_150099722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hmhmm, een weloverwogen keuze dus eigenlijk.

Op zich niets nieuws om de maatschappij op te zadelen met je kind... :7.
Oh ja, absoluut.

Mijn hormonen willen wel kinderen maar ain't gonna happen.
pi_150099725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je lijkt teleurgesteld te zijn...

(Of was die 'Yeah sure...' niet gericht op Borte?)
Oh, omdat ze volgens mij eerst wel te kennen had gegeven kinderen te willen (wat bij Turkse huwelijken meestal wel een vanzelfsprekendheid is natuurlijk), dus vandaar de verbazing.
pi_150099747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Oh, omdat ze volgens mij eerst wel te kennen had gegeven kinderen te willen (wat bij Turkse huwelijken meestal wel een vanzelfsprekendheid is natuurlijk), dus vandaar de verbazing.
Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik geen kinderen wil hoor. Soms zeg ik weleens 'als ik ooit kinderen zou krijgen dan zou ik het zus en zo doen' maar dat ik geen kinderen ga nemen roep ik al sinds ik hier lid ben.
pi_150099765
Was al een filmpje over gepost in dit topic. ;(
pi_150099782
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik geen kinderen wil hoor. Soms zeg ik weleens 'als ik ooit kinderen zou krijgen dan zou ik het zus en zo doen' maar dat ik geen kinderen ga nemen roep ik al sinds ik hier lid ben.
Hmm naja, misschien dat je het over 5 jaar anders ziet.
pi_150099807
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gunaydin.
;(.

Ik snap niet zo waarom IS zoveel media-aandacht krijgt. Daarmee maak je ze groot. De wereld is echt verdorven...
pi_150099810
Zes jaar geleden dacht ik er net zo over (zie dat topic van 6 jaar terug) en het ziet er niet naar uit dat daar ooit nog verandering in gaat komen. Sterker nog, ik ben er zekerder van dan ooit.
pi_150099821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

;(.

Ik snap niet zo waarom IS zoveel media-aandacht krijgt. Daarmee maak je ze groot. De wereld is echt verdorven...
Hits, advertenties, views?
De omgevallen bloembak bij jou om de hoek is gewoon niet boeiend denk ik.
pi_150099837
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 02:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hits, advertenties, views?
De omgevallen bloembak bij jou om de hoek is gewoon niet boeiend denk ik.
En hoeveel heb jij al verdient?

En zou het lonen om een 'ISIS leaders fave meals' hoekje te openen op mijn blog?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')