abonnement Unibet Coolblue
pi_150037667
Van seks wordt ik meestal ook alleen maar hongeriger, kan meestal gerust de hele nacht doorgaan(met wat adempauze's). Doe ook aardig wat aan zelfbevrediging(en dan meestal ook niet maar 1 orgasme).

Toch ben ik geen nymfo, ik heb niet de ziekelijke drang die echte nymfo's hebben, het is niet zo dat als ik niet krijg, meerdere keren op een dag, dat ik dan me heel rot ga voelen.
Ik heb gewoon een stevig libido.

Als je je partner gewoon verteld dat het zo afschuwelijk lekker is dat je alleen maar meer van dat gevoel wil zou dat toch ok moeten zijn? Daar zou iemand zich toch niet rot over moeten voelen?
Ik moet altijd even neerdwarrelen na de seks, duurt even voordat de lust gaat liggen, dat is gewoon ok, het kan niet elke keer een hele nacht feest zijn(waardoor ik na een paar uurtjes slapen weer wil ;) ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_150038339
Heb je in de rest van je leven wel genoeg spanning en plezier, TS? Zo niet, dan kan ik me wel voorstellen dat je je zo stort op seks.
pi_150040152
In hoeverre heeft je seksdrive invloed op de rest van je leven zoals andere sociale contacten, hobbies, werk/studie?

En hoe lang ervaar je dit al zo?
live like tomorrow doesn't exist
pi_150058155
quote:
Ik moet altijd even neerdwarrelen na de seks, duurt even voordat de lust gaat liggen, dat is gewoon ok, het kan niet elke keer een hele nacht feest zijn
Een goeie tip?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_150059813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:44 schreef QueenKong het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'( Whatever I'll keep on mastrubating.
.
Ga eens naar de huisarts, zou best met hormonen te maken kunnen hebben.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:00:28 #56
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_150061023
Na 1 keer masturberen is mijn geilheid helaas weg. :'(
pi_150068944
Ontopic graag.
pi_150070214
ze te lezen ben je geen nymfomane maar heb je gewoon een hoge sexdrive.
Een nymfomane kan namelijk niet bevredigd worden door seks en wil daarom steeds meer, ook kan ze niet normaal functioneren in het dagelijks leven.
mannen vinden het vaak heel leuk klinken, een nymfomane als vriendin. Maar het is allesbehalve prettig voor een man om in een relatie met een nymfomane te zitten. ;)

Mocht je er toch echt problemen mee hebben dan kan je altijd naar de huisarts.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150072631
Word zware blower, misschien heb je dan geen zin meer om te bewegen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:20:01 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150075073
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef SpecialK het volgende:
je moet zo'n vibrator ei kopen en je vriend de afstandsbediening geven. Of beter nog. Via een app op de telefoon. Dan kan hij je klaar laten komen als hij op zijn werk zit.

Jij blij, hij geen skrale pener.
Dat dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150416211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:33 schreef erodome het volgende:
Van seks wordt ik meestal ook alleen maar hongeriger, kan meestal gerust de hele nacht doorgaan(met wat adempauze's). Doe ook aardig wat aan zelfbevrediging(en dan meestal ook niet maar 1 orgasme).

Toch ben ik geen nymfo, ik heb niet de ziekelijke drang die echte nymfo's hebben, het is niet zo dat als ik niet krijg, meerdere keren op een dag, dat ik dan me heel rot ga voelen.
Ik heb gewoon een stevig libido.

Als je je partner gewoon verteld dat het zo afschuwelijk lekker is dat je alleen maar meer van dat gevoel wil zou dat toch ok moeten zijn? Daar zou iemand zich toch niet rot over moeten voelen?
Ik moet altijd even neerdwarrelen na de seks, duurt even voordat de lust gaat liggen, dat is gewoon ok, het kan niet elke keer een hele nacht feest zijn(waardoor ik na een paar uurtjes slapen weer wil ;) ).
Het lijkt erop dat TS die ziekelijke drang wel heeft. Ze is in ieder geval wel verslaafd. Als haar werk/school (relatie lijkt) eronder lijdt is het moment om in therapie gaan. Afhankelijk hoe vervelend TS het zelf vind.

Ik ken weinig vrouwen met seksverslaving, maar degene die het hebben leggen wel een prestatiedrang op bij de man. Het kan zelfs tot ruzie lijden als ze na een tijdje afkickverschijnselen krijgt en partner zich niet beschikbaar stelt om haar daar vanaf te helpen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_150419617
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
Word zware blower, misschien heb je dan geen zin meer om te bewegen.
Ik wordt alleen maar geiler van blowen!!
  zondag 8 maart 2015 @ 15:20:29 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150419656
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef Tism het volgende:
Waarom kom ik nooit zo iemand als TS tegen?...*Zucht.. :{
klinkt leuker dan het is hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_150419717
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:18 schreef gustaf het volgende:

[..]

Ik wordt alleen maar geiler van blowen!!
Als je het incidenteel doet wel.
Als je het elke dag veel doet, wordt je libido waarschijnlijk een stuk minder boeiend. Net als het hele leven. :')
pi_150420520
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:18 schreef gustaf het volgende:

[..]

Ik wordt alleen maar geiler van blowen!!
Veel andere vrouwen ook.
pi_150424338
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je het incidenteel doet wel.
Als je het elke dag veel doet, wordt je libido waarschijnlijk een stuk minder boeiend. Net als het hele leven. :')
Ik blow inderdaad niet iedere dag(met verdamper,ik rook namelijk niet),maar nog meer blowen wil ik niet omdat je er dan naast gaat slaan,sexueel gezien blijf ik met blowen zeer geil,en heb dan ook geen remmingen meer.
  zondag 8 maart 2015 @ 19:30:50 #67
53151 T42
Pinball Wizard
pi_150428595
je kan er geld mee verdienen op de cam ;)

en anders koude douche
  zondag 15 maart 2015 @ 19:07:38 #68
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_150672238
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:30 schreef T42 het volgende:
je kan er geld mee verdienen op de cam ;)

en anders koude douche
Dat gaat niet over als TO daadwerkelijk nymfomaan is. Ik vind een bezoek aan de huisarts geen slecht idee als het je echt in de weg zit in het dagelijks leven.
  zondag 15 maart 2015 @ 20:37:25 #69
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_150675488
kan me wel in de op vinden heb dit ook zei het met een soort golfbewegingen
pi_150678826
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
kan me wel in de op vinden heb dit ook zei het met een soort golfbewegingen
Als man is het minder gek...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_150692701
Net als kaasplankje herken ik me zelf ook wel in de OP. Gelukkig voel ik me niet altijd zo maar inderdaad met vlagen wel. Dan blijf ik dagen achterelkaar zo geil als boter en mijn lust is eigenlijk niet te stoppen. Ik heb dan de hele dag behoefte aan seks en klaarkomen. 'S ochtends even 1 of 2 keer masturberen met de douchekop en als ik me dan na het douchen afdroog tussen mijn benen word ik spontaan weer nat. In de loop van de dag vinger ik mezelf nog een paar keer, neem een geil filmpje op voor mijn vriend die ik dan naar hem toe stuur en als mijn man dan thuiskomt bespring ik hem zo ongeveer. Mijn man kent me inmiddels goed dus hij herkent het gelijk als ik in zo'n bui ben. Hij kan me nooit lang genoeg neuken om in mijn behoefte te voorzien dus neukt hij me soms uren met een dildo of vibrator tot ik geen pap meer kan zeggen. Soms is het daarna over maar het kan ook gerust soms dagen aanhouden. Erg vervelend wel want ik kan in zo'n bui bijna nergens anders aan denken dan aan seks. Ik ben gelukkig eigen baas dus mijn werk lijdt er niet echt onder (dat stel ik gewoon een paar dagen uit) maar van het huishouden komt meestal niet veel terecht. Maar ach, er zijn ergere dingen in de wereld dan 3 dagen niet stofzuigen;)
pi_150699579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

:D :D :D

Wie houdt je tegen?
Hopelijk der vriendje,

Wie wil nou dat zijn vriendin zich loopt te showen voor het hele internet?
pi_150699659
Ehm btw, TS, welkom in de wereld van een man. Want dat is namelijk hoe ik me al sinds mijn 14e voel (nu 19)
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 17:56:14 #74
441859 crew  Lenny77
pi_150704957
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:29 schreef KnalPoenani het volgende:
Net als kaasplankje herken ik me zelf ook wel in de OP. Gelukkig voel ik me niet altijd zo maar inderdaad met vlagen wel. Dan blijf ik dagen achterelkaar zo geil als boter en mijn lust is eigenlijk niet te stoppen. Ik heb dan de hele dag behoefte aan seks en klaarkomen. 'S ochtends even 1 of 2 keer masturberen met de douchekop en als ik me dan na het douchen afdroog tussen mijn benen word ik spontaan weer nat. In de loop van de dag vinger ik mezelf nog een paar keer, neem een geil filmpje op voor mijn vriend die ik dan naar hem toe stuur en als mijn man dan thuiskomt bespring ik hem zo ongeveer. Mijn man kent me inmiddels goed dus hij herkent het gelijk als ik in zo'n bui ben. Hij kan me nooit lang genoeg neuken om in mijn behoefte te voorzien dus neukt hij me soms uren met een dildo of vibrator tot ik geen pap meer kan zeggen. Soms is het daarna over maar het kan ook gerust soms dagen aanhouden. Erg vervelend wel want ik kan in zo'n bui bijna nergens anders aan denken dan aan seks. Ik ben gelukkig eigen baas dus mijn werk lijdt er niet echt onder (dat stel ik gewoon een paar dagen uit) maar van het huishouden komt meestal niet veel terecht. Maar ach, er zijn ergere dingen in de wereld dan 3 dagen niet stofzuigen;)
Al Opgevallen dat je waarschijnlijk in die 3 dagen een eisprong hebt?
Dan zijn alle vrouwen gedurende ongeveer 3 dagen zeer hongerig :-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_150836017
Misschien je vriend gewoon eens heel goed uitleggen hoe het zit? Als je dat al niet gedaan hebt.
Als hij het dan nog niet wil snappen, zou ik met de relatie stoppen. Want dan ga je nooit samen gelukkig oud worden. Dat is natuurlijk makkelijk praten voor mij, maar daar zal het dan toch op uitdraaien uiteindelijk.
En dan iemand zoeken die open staat voor een open relatie, want zo ga je aan één man nooit genoeg hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')