abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 december 2018 @ 09:03:12 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183620150
Ik ga vanavond hier heen met de vriendin.

Ik heb niet veel ervaring met concerten: weet iemand hoe ver je vantevoren aanwezig moet zijn?
  zondag 9 december 2018 @ 09:05:40 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_183620180
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 09:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga vanavond hier heen met de vriendin.

Ik heb niet veel ervaring met concerten: weet iemand hoe ver je vantevoren aanwezig moet zijn?
Op de website van de Ziggodome en Mojo vind je vaak de openingstijden van de zaal etc.
Vaak wordt deze info ook per mail aan kopers van kaarten verzonden.

Zoals op Facebook van Mojo staat:

quote:
Aftellen naar de show, nog maar een paar dagen en dan ga je The Prodigy live zien! We wensen je alvast heel veel plezier en informeren je graag over een aantal praktische zaken.

LET OP!
Er kunnen zakenrollers actief zijn tijdens de show van The Prodigy. Maak het zakkenrollers niet makkelijk en zorg ervoor dat waardevolle spullen zoals telefoons en portemonnees goed opgeborgen zijn. Lees op politie.nl/themas/zakkenrollen.html meer informatie over preventie.

TIJDSCHEMA
18.30u - Deuren open
20.00u - Support act The Slaves
20.30u - Pauze
21.00u - The Prodigy
22.45u - Verwacht einde

* Dit tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken worden door de artiest. Houd onze website in de gaten voor de laatste wijzigingen en het laatste nieuws.

TASSENBELEID
Het is niet toegestaan om grote tassen mee naar het concert te nemen. Tassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn uitgezonderd. Op mojo.nl/voorwerpen staat alle informatie over wat verder wel/niet mee naar het concert kan. Voor grote tassen is er geen in bewaringname en/of garderobe aanwezig. We raden dan ook aan tassen thuis te laten. Houd daarnaast rekening met een toegangscontrole. Kom daarom ruim op tijd.

VRAGEN?