abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 december 2018 @ 09:03:12 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183620150
Ik ga vanavond hier heen met de vriendin.

Ik heb niet veel ervaring met concerten: weet iemand hoe ver je vantevoren aanwezig moet zijn?
  zondag 9 december 2018 @ 09:05:40 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_183620180
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 09:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga vanavond hier heen met de vriendin.

Ik heb niet veel ervaring met concerten: weet iemand hoe ver je vantevoren aanwezig moet zijn?
Op de website van de Ziggodome en Mojo vind je vaak de openingstijden van de zaal etc.
Vaak wordt deze info ook per mail aan kopers van kaarten verzonden.

Zoals op Facebook van Mojo staat:

quote:
Aftellen naar de show, nog maar een paar dagen en dan ga je The Prodigy live zien! We wensen je alvast heel veel plezier en informeren je graag over een aantal praktische zaken.

LET OP!
Er kunnen zakenrollers actief zijn tijdens de show van The Prodigy. Maak het zakkenrollers niet makkelijk en zorg ervoor dat waardevolle spullen zoals telefoons en portemonnees goed opgeborgen zijn. Lees op politie.nl/themas/zakkenrollen.html meer informatie over preventie.

TIJDSCHEMA
18.30u - Deuren open
20.00u - Support act The Slaves
20.30u - Pauze
21.00u - The Prodigy
22.45u - Verwacht einde

* Dit tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken worden door de artiest. Houd onze website in de gaten voor de laatste wijzigingen en het laatste nieuws.

TASSENBELEID
Het is niet toegestaan om grote tassen mee naar het concert te nemen. Tassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn uitgezonderd. Op mojo.nl/voorwerpen staat alle informatie over wat verder wel/niet mee naar het concert kan. Voor grote tassen is er geen in bewaringname en/of garderobe aanwezig. We raden dan ook aan tassen thuis te laten. Houd daarnaast rekening met een toegangscontrole. Kom daarom ruim op tijd.

VRAGEN?
Het webcare team van Livecrowd staat voor het concert voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden via livecrowd.io/theprodigy
  zondag 9 december 2018 @ 10:55:46 #103
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183621243
Ticketswap staat vol met kaarten :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_183621327
quote:
6s.gif Op zondag 9 december 2018 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ticketswap staat vol met kaarten :D
Zo ben ik de afgelopen jaren voor bodemprijzen naar verschillende optredens geweest. Als ik nog wat dichterbij zou wonen was dit ook wel een leuke geweest.
  Eindredactie Games zondag 9 december 2018 @ 14:43:15 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183624330
Dubbel
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 9 december 2018 @ 15:36:33 #106
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183625029
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 09:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Op de website van de Ziggodome en Mojo vind je vaak de openingstijden van de zaal etc.
Vaak wordt deze info ook per mail aan kopers van kaarten verzonden.

Zoals op Facebook van Mojo staat:

[..]

Nice! Thanks! Hoef dat voorprogramma eigenlijk niet te zien, maar goed :')
pi_183634668
Het was wederom de moeite waard!

Ohhh en dafuq, ik zag op Ticketswap ook die kaartjes voor weinig. Ga ik bij volgende bands/evenementen/whatever ook even tjekken :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183634684
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zo ben ik de afgelopen jaren voor bodemprijzen naar verschillende optredens geweest. Als ik nog wat dichterbij zou wonen was dit ook wel een leuke geweest.
Ja dit dus. En ik woon maar uurtje met OV van heel dat Amsterdam gedoe :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183634951
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:36 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nice! Thanks! Hoef dat voorprogramma eigenlijk niet te zien, maar goed :')
Wel joh, slaves is tof. :P
  maandag 10 december 2018 @ 09:25:25 #110
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183636026
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 01:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Het was wederom de moeite waard!

Ohhh en dafuq, ik zag op Ticketswap ook die kaartjes voor weinig. Ga ik bij volgende bands/evenementen/whatever ook even tjekken :)
¤16 om een uur of acht.

Maar goed, zoals dit heb ik niet vaak meegemaakt, bij de grotere concerten waar ik heen wil zijn vaak 500 mensen die nog heen willen en sporadisch komt er een kaartje in de verkoop (voor (meer dan) de standaardprijs).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 10 december 2018 @ 09:25:52 #111
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183636031
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 05:18 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wel joh, slaves is tof. :P
Was ook echt supertof!
Alleen jammer van dat tamme publiek!

Vond het wel lachen dat ze nog die gitaar expres aan lieten staan waar ze telkens problemen mee hadden :D
pi_183636913
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 09:25 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Was ook echt supertof!
Alleen jammer van dat tamme publiek!

Vond het wel lachen dat ze nog die gitaar expres aan lieten staan waar ze telkens problemen mee hadden :D
Heb ze laatst gezien in de melkweg. Lekker beuken elke keer!
  maandag 4 maart 2019 @ 13:31:26 #113
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185382680
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 13:32:01 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_185382691
Zelfmoord dus... :{ ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_185382945
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Zelfmoord dus... :{ ;(
Niet verrassend toch?

quote:
“I’m not saving up for anything,” he says. “I’m cashing it all now. I’ve always had this thing inside me that, when I’m done, I’ll kill myself. I swear to God that’s not suicidal – it’s definitely a positive thing. The moment I start shitting the bed is when you’ll see me on the front of a bus.”

Then he smiles, rather sweetly, and adds, “I think I’m very generous of spirit with the people I love, but I can also be a very selfish person too. I’ve grown up knowing nobody is going to look after me, so if I don’t, who is? I’m not frightened of who I am; I just want to look back and know that I’ve lived what I consider a fulfilled life. That’s all. Happy days.”
Bron: http://www.matt-blake.co.(...)l-cut-you-to-shreds/

Netjes gedaan, ipv voor een bus te springen, mooi geleefd, en een hoop mensen blij gemaakt. Respect!
pi_185383784
Klote man. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_185383842
-O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 4 maart 2019 @ 19:46:28 #118
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_185389469
Misschien een beetje vroeg. Maar het zou een passend einde van the prodigy zijn als er nog een tribute album komt waarin een aantal bands/artiesten een nummer van the prodigy coveren. Ik zat zelf te denken aan: Scooter, Rammstein, Atari Teenage Riot, Moby, Fatboy Slim, Faithless, Toehider

Treurig om op deze manier weer een geweldig artiest te verliezen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 4 maart 2019 @ 19:54:23 #119
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_185389684
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien een beetje vroeg. Maar het zou een passend einde van the prodigy zijn als er nog een tribute album komt waarin een aantal bands/artiesten een nummer van the prodigy coveren. Ik zat zelf te denken aan: Scooter, Rammstein, Atari Teenage Riot, Moby, Fatboy Slim, Faithless, Toehider

Treurig om op deze manier weer een geweldig artiest te verliezen.
Hij was misschien het bekendste gezicht, maar creatief had hij natuurlijk niet zoveel in de melk te brokkelen. Ik weet ook niet of je al moet spreken over het definitieve einde van The Prodigy; Flint was niet eens de enige zanger/MC.
Een tributeplaat lijkt mij persoonlijk bij een band als deze vrij verschrikkelijk overigens, en de genoemde artiestensuggesties boezemen ook niet direct vertrouwen in. Maar daar staan we vast anders in.
  maandag 4 maart 2019 @ 20:08:03 #120
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_185390046
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]

Hij was misschien het bekendste gezicht, maar creatief had hij natuurlijk niet zoveel in de melk te brokkelen. Ik weet ook niet of je al moet spreken over het definitieve einde van The Prodigy; Flint was niet eens de enige zanger/MC.
Een tributeplaat lijkt mij persoonlijk bij een band als deze vrij verschrikkelijk overigens, en de genoemde artiestensuggesties boezemen ook niet direct vertrouwen in. Maar daar staan we vast anders in.
Soms kan een band beter stoppen als zoiets gebeurd. Vandaar dat een tribute album een passend einde zou zijn. Ik had nog veel meer bands kunnen opnoemen maar of ik nu te wachten zit dat Korn, Bring Me The Horizon een nummer van the Prodigy gaat coveren ik weet het niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_185390096
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]

Soms kan een band beter stoppen als zoiets gebeurd. Vandaar dat een tribute album een passend einde zou zijn. Ik had nog veel meer bands kunnen opnoemen maar of ik nu te wachten zit dat Korn, Bring Me The Horizon een nummer van the Prodigy gaat coveren ik weet het niet.
En dan wel Scooter noemen? _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 4 maart 2019 @ 20:28:28 #122
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_185390489
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]

En dan wel Scooter noemen? _O-
Wat is er mis met die Duitse filosoof? :7
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_185390507
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]

Hij was misschien het bekendste gezicht, maar creatief had hij natuurlijk niet zoveel in de melk te brokkelen. Ik weet ook niet of je al moet spreken over het definitieve einde van The Prodigy; Flint was niet eens de enige zanger/MC.
Een tributeplaat lijkt mij persoonlijk bij een band als deze vrij verschrikkelijk overigens, en de genoemde artiestensuggesties boezemen ook niet direct vertrouwen in. Maar daar staan we vast anders in.
The Prodigy = Liam, volgens mij heeft Liam ook al eens zonder Maxim, Leeroy of Keith opgetreden als The Prodigy, of iig als The Prodigy Soundsystem.

Creatief gezien heeft Keith 3 tracks 'gezongen' :s)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_185395249
Ook al maakt Liam alle muziek en heeft hij de rechten van de naam The Prodigy ook hij ziet The Prodigy als Liam, Keith en Maxim. Liam heeft enkel wat solo dj shows gedaan, The Prodigy live was altijd als hele band en Keith maakte daar belangrijk deel van uit. Enkel in 1995 enkele shows zonder Maxim ivm ziekte, hij werd vervangen door MC Ruff. Op hoeveel nummers hij zingt bepaalt niet hoe belangrijk hij was voor de band.Toen Leeroy stopte als danser viel de band bijna uit elkaar omdat Leeroy heel belangrijk was als persoonlijkheid binnen de band.

Gezien ze vorig jaar al hebben aangegeven dat het Prodigy tijdperk niet heel lang meer zou duren best kans dat dit het einde is van The Prodigy live. Misschien dat Liam nog verder gaat met muziek uitbrengen, er stond nog een release in de planning voor dit jaar. Bijna 30 jaar samen als band en dan een bandlid verliezen, het is aan Liam en Maxim hoe ze verder willen. End of an era.

pi_185400554
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef Ener-G het volgende:
[..]

The Prodigy = Liam, volgens mij heeft Liam ook al eens zonder Maxim, Leeroy of Keith opgetreden als The Prodigy, of iig als The Prodigy Soundsystem.

Creatief gezien heeft Keith 3 tracks 'gezongen' :s)
Keith is het hart van Prodigy live met zijn energie en uitstraling.

Ik zou denken: het is nu meteen klaar, of voor de fans komen ze nog hun boekingen na en is het dan klaar.
pi_185400592
Blij dat ik ze afgelopen december weer heb mogen zien O+
Blijft gewoon een feestje een optreden van The Prodigy
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:16:44 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185418191
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef Ener-G het volgende:
[..]

The Prodigy = Liam, volgens mij heeft Liam ook al eens zonder Maxim, Leeroy of Keith opgetreden als The Prodigy, of iig als The Prodigy Soundsystem.

Creatief gezien heeft Keith 3 tracks 'gezongen' :s)
Nouja ik denk dat de rek er sowieso wel een beetje uit was muzikaal gezien. Dus een goede aanleiding om The Prodigy als geheel te begraven.

Wat niet hoeft te betekenen dat Liam niet iets nieuws uit de grond kan stampen
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:26:22 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185418750
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien een beetje vroeg. Maar het zou een passend einde van the prodigy zijn als er nog een tribute album komt waarin een aantal bands/artiesten een nummer van the prodigy coveren. Ik zat zelf te denken aan: Scooter, Rammstein, Atari Teenage Riot, Moby, Fatboy Slim, Faithless, Toehider

Treurig om op deze manier weer een geweldig artiest te verliezen.
Dan liever een verzamelbox met alle remixes, b-kantjes en andere obscure Prodigy tracks.
pi_185423597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]

Keith is het hart van Prodigy live met zijn energie en uitstraling.

Ik zou denken: het is nu meteen klaar, of voor de fans komen ze nog hun boekingen na en is het dan klaar.
Ze hebben inmiddels alle data die nog stonden geannuleerd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_185423882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 07:54 schreef Ener-G het volgende:
[..]

Ze hebben inmiddels alle data die nog stonden geannuleerd.
Dan is het denk ik het einde. Of ze moeten nog iets voor de fans op een later moment willen, maar eerlijk is eerlijk, zonder Keith hoef ik ze niet te zien.
pi_185428489
Live zonder Keith wordt het m niet idd.

Liam had nog wel materiaal klaar staan voor een nieuw album.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:11:56 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185428745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:58 schreef Ener-G het volgende:
Live zonder Keith wordt het m niet idd.

Liam had nog wel materiaal klaar staan voor een nieuw album.
Ik hoop dat Liam een doorstart gaat maken als producer voor een nieuw project.
pi_185601474
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_185603285
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')