abonnement Unibet Coolblue
pi_150239882
Oh dat heb ik helemaal gemist! Wat vervelend Indaha voor je man ;( sterkte

Ik zit duidelijk nog in vakantiemodus, ben gewoon verder gaan slapen nadat mn wekker af was gegaan :+
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 09:21:33 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150240271
Vanmiddag maar weer naar de ha, ik voel een gezellige bronchitis aankomen :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150240304
Lekker relaxt Duufje! :z

En minder Rewimo! -O-

Hier wat vroeger op dan normaal op dinsdag, want nog even snel twee bedankjes gehaald bij de supermarkt. Vandaag laatste keer in de stallen helpen als stagiaire op de manege. (Blijf er verder wel gewoon rijden en ga in de Jeugdraad, dus echt weg ga ik niet.) Wilde eigenlijk iets lekkers halen, maar zowel gluten-als lactosevrij i.v.m. allergie is dat nog best een kunst! Of je moet het natuurlijk zelf maken, maar ik had er dit weekend heeul niet aan gedacht ( :@ ) en gisteren totaal geen tijd. Dus het zijn een stel bloembolletjes in een soort vilten/juten 'zak' (meer de vorm van zo'n amerikaanse boodschappen'tas' van papier) geworden met een hysterisch geel deco-kipje erbij :P .

En verder eens bedenken hoe we het gaan aanpakken met Konijn. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Misschien dat we vandaag nog een keer aanbellen (heb ik eigenlijk heel geen zin meer in, maar vooruit, ik wil straks niet beschuldigd worden van het ontvreemden van een dier..) maar het beestje moet weer wat meer ruimte krijgen (na een week in een niet al te grote ren) en ook een maatje, want nijn is dol op gezelschap. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 09:42:38 #179
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150240581
Raar dat ze niks laten horen zeg -O- Blijkbaar geven ze niet veel om het beestje. Als ze hem niet willen kunnen ze beter een plekje voor hem zoeken (al dan niet samen met jou). Dit is ook wel erg laks van ze.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150240677
Mochten ze open doen dan ga ik voorstellen dat ik hem overneem :) . Of het hier dan matched met Mara en Cas + misschien een vierde konijnen voor de balans (en Chris het er ook mee eens is :P ) of dat ik zelf een ander huisje ga zoeken zien we daarna wel weer.
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 10:28:33 #181
43556 miss_dynastie
pi_150241513
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Twitter? Ze zijn daar erg actief ^O^
Maar ik niet :@ Ik kan me bij nader inzien niet voorstellen dat mensen die er wel echt mee te maken krijgen niet zullen protesteren, dus ik denk dat die zelf wel zullen bellen (en anders kijk ik over een paar maanden nog eens :P )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 11:13:20 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150242642
Slim dat je dat opgemerkt hebt ^O^ Maar hoe je ze dat onder de neus moet wrijven weet ik ook niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150244321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 01:22 schreef Strega het volgende:

[..]

Oh nee, niet weer die ellende. Vreselijk. ;(
Nou we zijn nu hopelijk de grootste ellende voor als de antbiotica werkt :)

Candaasje wat stom van die mensen dat ze niets laten horen -O- ik kan me niet voorstellen dat je je huisdier zomaar afdankt -O-

Hoe gaat het met de zieken , zit er al verbetering in ?
Mijn moeder heeft het ook weer te pakken maar het verzorgingstehuis is ook echt niet slim bezig geweest.
Ze hebben ook een soort van cliniclowns die daar regelmatig langs komen en dat is op zich heel leuk O+ maar ze hadden dat beter even uit kunnen stellen tot de griepepedemie afgelopen is want het verspeidt zich nu van 1 afdeling naar alle 4 de afdelingen waar ze geweest zijn 8)7
Nu heeft mijn moeder gelukkig een goede lichamelijke conditie maar er zijn ook mensen die al zwak zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door indaha op 03-03-2015 12:26:02 ]
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:19:55 #184
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150244688
Wanneer weet je of die antibiotica werkt Indaha?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 12:21:39 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150244751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:07 schreef indaha het volgende:
Mijn moeder heeft het ook weer te pakken maar het verzorgingstehuis is ook echt niet slim bezig geweest.
Ze hebben ook een soort van cliniclowns die daar regelmatig langs komen en dat is op zich heel leuk maar ze hadden dat beter even uit kunnen stellen tot de grieopepediemie afgelopen is want het verspeidt zich nu van 1 afdeling naar alle 4 de afdelingen waar ze geweest zijn
Nu heeft mijn moeder gelukkig een goede lichamelijke conditie maar er zijn ook mensen die al zwak zijn.
Da's niet zo slim van ze nee -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150244869
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef Toekito het volgende:
Wanneer weet je of die antibiotica werkt Indaha?
Als de voet dunner wordt en minder rood , maar ik heb goede hoop want hij heeft geen koorts meer vandaag *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 12:25:02 #187
43556 miss_dynastie
pi_150244870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Slim dat je dat opgemerkt hebt ^O^ Maar hoe je ze dat onder de neus moet wrijven weet ik ook niet.
Mocht het ooit voor mezelf spelen (I wish _O- ) dan kan je een expliciete uitspraak vragen van de inspecteur en zal het wel hersteld worden.... maar ik kan me niet voorstellen dat mensen voor wie dit echt speelt geen contact hebben opgenomen al...

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:07 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou we zijn nu hopelijk de grootste ellende voor als de antbiotica werkt :)

Candaasje wat stom van die mensen dat ze niets laten horen -O- ik kan me niet voorstellen dat je je huisdier zomaar afdankt -O-

Hoe gaat het met de zieken , zit er al verbetering in ?
Mijn moeder heeft het ook weer te pakken maar het verzorgingstehuis is ook echt niet slim bezig geweest.
Ze hebben ook een soort van cliniclowns die daar regelmatig langs komen en dat is op zich heel leuk O+ maar ze hadden dat beter even uit kunnen stellen tot de griepepediemie afgelopen is want het verspeidt zich nu van 1 afdeling naar alle 4 de afdelingen waar ze geweest zijn 8)7
Nu heeft mijn moeder gelukkig een goede lichamelijke conditie maar er zijn ook mensen die al zwak zijn.
Nou ja, dat vind ik echt heel onverantwoordelijk, zeker in de winter :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 12:26:06 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150244895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef indaha het volgende:

Als de voet dunner wordt en minder rood , maar ik heb goede hoop want hij heeft geen koorts meer vandaag *O*
^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150251938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef indaha het volgende:

[..]

Als de voet dunner wordt en minder rood , maar ik heb goede hoop want hij heeft geen koorts meer vandaag *O*
*O* *O* :*
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 16:47:55 #190
43556 miss_dynastie
pi_150253361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef indaha het volgende:

[..]

Als de voet dunner wordt en minder rood , maar ik heb goede hoop want hij heeft geen koorts meer vandaag *O*
Oh, ik had de voet-update gemist. Fijn! :*
pi_150253428
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, ik had de voet-update gemist. Fijn! :*
Zat je weer niet op te letten? :{w
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 16:51:35 #192
43556 miss_dynastie
pi_150253487
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:50 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zat je weer niet op te letten? :{w
Ze had 1 seconde voor mij gepost :{w
pi_150253500
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze had 1 seconde voor mij gepost :{w
Ja dus? :{w
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:57:41 #194
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_150253722
Hier moet ook sneller gepost worden :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_150253767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef indaha het volgende:

[..]

Als de voet dunner wordt en minder rood , maar ik heb goede hoop want hij heeft geen koorts meer vandaag *O*
Beterschap met je man :Y

En candaasje.. Wat belachelijk van de eigenaren van dat konijntje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150253826
Jeuj voor ophoepelende koorts! *O*

Ik heb mijn dag vandaag niet helemaal geloof ik. Vanmorgen dus die bedankjes gehaald, even een andere jas aangetrokken (want mijn goede jas is te mooi om naar de manege aan te trekken, zeker als je gaat mesten ;) ), alles bij me, behalve, jawel...mijn sleutels. }:|
Dus ik kon niet bij m'n fiets, ik kon iet bij de bedankjes (want die stonden bij mijn fiets in de berging, zodat ik ze niet zou vergeten...) en ik kon het huis niet in.
Uiteindelijk maar wat langer geholpen op de manege, had het alleen op een gegeven moment wel kkkoud! (Was immers al flink wat keren natgeregend..)

En op de manege zelf ging het ook niet helemaal tof op een gegeven moment; ik heb mijn arm keihard gestoten tegen een betonnen muur (doet nog flink zeer als ik mijn arm beweeg/draai!) en mijn veels te fijne en dure oordopjes zijn daardoor ook naar de gallemiezen ;( . Godzijdank heeft mijn telefoon geen krasje, en die zat toch in dezelfde jaszak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 17:23:12 #197
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150254506
Oef, niet echt jouw dag dus -O-

HA geweest, medicijnen gekregen voor de nacht om het hoesten te onderdrukken zodat ik beter kan slapen. qltel mag ze ook nemen :+

Bronchitis inderdaad dus gezellig verder met mijn puffer :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150254861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Oef, niet echt jouw dag dus -O-

HA geweest, medicijnen gekregen voor de nacht om het hoesten te onderdrukken zodat ik beter kan slapen. qltel mag ze ook nemen :+

Bronchitis inderdaad dus gezellig verder met mijn puffer :')
Balen Rewimo , hopelijk werkt de medicatie snel :*
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:08 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

*O* *O* :*
Hoe gaat het met jou ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:57 schreef Koen66 het volgende:
Hier moet ook sneller gepost worden :o
Ja wat let je :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef Candaasje het volgende:
Jeuj voor ophoepelende koorts! *O*

Ik heb mijn dag vandaag niet helemaal geloof ik. Vanmorgen dus die bedankjes gehaald, even een andere jas aangetrokken (want mijn goede jas is te mooi om naar de manege aan te trekken, zeker als je gaat mesten ;) ), alles bij me, behalve, jawel...mijn sleutels. }:|
Dus ik kon niet bij m'n fiets, ik kon iet bij de bedankjes (want die stonden bij mijn fiets in de berging, zodat ik ze niet zou vergeten...) en ik kon het huis niet in.
Uiteindelijk maar wat langer geholpen op de manege, had het alleen op een gegeven moment wel kkkoud! (Was immers al flink wat keren natgeregend..)

En op de manege zelf ging het ook niet helemaal tof op een gegeven moment; ik heb mijn arm keihard gestoten tegen een betonnen muur (doet nog flink zeer als ik mijn arm beweeg/draai!) en mijn veels te fijne en dure oordopjes zijn daardoor ook naar de gallemiezen ;( . Godzijdank heeft mijn telefoon geen krasje, en die zat toch in dezelfde jaszak!
Niet je dag vandaag dus -O- , hopelijk morgen beter ^O^

Thanks voor de beterschapswensen en de *O* *O* *O* , volgens mij helpt het O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_150255709
Hier is het belabberd. Nog steeds. Vandaag heel klein pietsie beter maar ik lig nog steeds gewoon het merendeel van de dag in bed. Hopelijk zit er nu snel verbetering in :Y
pi_150259931
Rewimo vervelend dat je nog niet beter bent, hopelijk slaap je wat beter door de nieuwe medicijnen.

Indaha wat fijn dat de koorts af is genomen! Helpt een ijspack om het rode en de zwelling minder te maken? (ja I know niet zo handig in de winter haha.. Maar ik ben allergisch voor veel insectenbeten dus zit eigenlijk elk jaar in de zomer wel met een steek in mn voet die dan enorm opzwelt en rood word.. Dat geeft dan veel verlichting)

Candaasje wat n rotdag! Een van de redenen dat ik altijd via de garage ga is dat ik mezelf dan niet buiten kan sluiten.. Hoe is het nu met je arm?

Vergeet ik PaarsBeestje.. Beterschap :*
Duvel & Niels
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')