abonnement Unibet Coolblue
pi_149991323
Hahaha, vraag je je af hoe dom ze zijn bij de casting van TVOH.
Allemaal doogestoken kaart, toch? :)

http://glamora.ma/2015/02/the_voice_vraagt_hitzangeres_v.html

quote:
THE VOICE VRAAGT HITZANGERES VOOR AUDITIE
Janne Schra. Niet iedereen heeft meteen een liedje van haar op z’n trommelvlies, maar ze is wel degelijk een bekende zangeres. Janneke Schradinova heet ze voluit, wat eerlijk gezegd best mooi klinkt, maar dat is dus afgekort tot Janne Schra. Moet ze zelf weten, want ze loopt er lekker mee binnen. Haar eerste album kwam uit in 2013 en haalde de tweede plaats in de Album Top 100. Haar tweede album heet Ponzo en kwam vorige week binnen op nummer acht in de albumlijst. Twee dikke hits dus. Voor ze solo ging had ze al succes met haar band Room Eleven. Ze is kortom van hetzelfde kaliber als een Roosbeef of misschien wel Miss Montreal. Nu is die laatste gevraagd als jurylid door de makers van The Voice of Holland. Janne vond ook een uitnodiging van The Voice in haar mail, maar die had een iets andere strekking. ‘Hoi Janne, wil je meedoen en alles?’ Nu is het best gebruikelijk dat The Voice min of meer bekende of alweer van het podium verdwenen figuren benadert om mee te doen. Deze gast had al eens op Pinkpop gestaan en de dochter van John Kraaijkamp was ook geen volslagen onbekende. Maar dat je als talent scout niet weet wie Janne Schra is? Dat is een beetje gek. En pijnlijk. Dat vond Janne zelf blijkbaar ook, want ze postte de uitnodiging op Facebook, met als tekst alleen maar ‘Au…’ erbij.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:17:58 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149991547
Room Eleven was echt een heel leuk bandje. Maar dan even ontopic; alles op tv is toch wel een beetje doorgestoken kaart/getwist?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:20:00 #3
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149991608
En ja, lijkt me ook een beetje een pijnlijk bericht om te krijgen eigenlijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_149991843
Welke winnaar van TVOH is er op de lange termijn beter van geworden?
Even denken;

NIEMAND !

Kansloze shit. Als je echt talent hebt dan ontdekken ze je wel, ook zonder dit soort publieke zooi.
U MAD?
pi_149991898
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:20 schreef richolio het volgende:
En ja, lijkt me ook een beetje een pijnlijk bericht om te krijgen eigenlijk.
Het grappige is nu ook dat programma's als the Voice het nu ook zo schaamteloos doen, zonder gene.
pi_149992980
Echt alles is nep aan dat soort shows.
Hier staat niets.
pi_149998781
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Welke winnaar van TVOH is er op de lange termijn beter van geworden?
Even denken;

NIEMAND !

Kansloze shit. Als je echt talent hebt dan ontdekken ze je wel, ook zonder dit soort publieke zooi.
Joh..meen je dat nou? En ik maar denken dat bij dit soort programma's altijd de toekomstige sterren worden gekweekt. ;) (tuurlijk is het doorgestoken kaart en alleen maar feel good tv)
pi_150030885
Wat een triest opgezet bericht trouwens
pi_150148471
Dit schrijft Janne Schra op haar facebook

Hoewel iedereen heel enthousiast is over deze aanvraag heb ik er toch even over nagedacht en denk ik niet dat dit programma iets voor mij is. Ik speel liever mijn eigen liedjes zonder wedstrijdelement voor een kleinere groep mensen die bij me past.
Ik weet dat deze mensen bestaan en voor hen zou ik altijd mijn best doen om nieuwe muziek openbaar te maken. Ik sta dankzij deze mensen ruim 10 jaar op een podium. Mijn 16-jarige zelf zou dit nooit geloofd hebben.
Ik ben (bedankt Telegraaf) totaal niet beledigd dat ze me vroegen, vond het juist grappig omdat het alle kleine succesjes die ik in mijn leven bij elkaar heb gesprokkeld in perspectief zet. Met 'Au' bedoelde ik: 'ai wie ben ik ook al weer?' Niet 'tsss weten ze wel niet wie ik ben?'
Al voelt het wel gek als je in de week dat je 5e album uitkomt wordt gevraagd om mee te doen aan een talentenjacht. Een programma waarin andere mensen voor jou besluiten of je geschikt bent om op een podium te staan. Want, daar sta ik al. Natuurlijk kan alles groot, groter, grootst. En nee ik verkoop geen Ziggo Dome uit en ik heb geen villa in 't Gooi en voor de meerderheid ben en blijf ik niemand. Dat is oké. Want beroemd willen worden is geen doel. Mooie dingen willen maken en willen delen met mensen die daar voor open staan wel.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')