abonnement Unibet Coolblue
pi_149984867


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_149984922
In dat geval ga ik misschien toch maar donderdag. :P
pi_149988094
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef stinkie het volgende:

[..]

aanhanger huren? Heb ik ik maar gedaan, lag sneeuw :')
Geen trekhaak
pi_149991752
met een hamer en een schroevendraaier heb ik het klepje van het slot opengekregen :P uiteraard klapt het klepje niet meer terug :P volgens mij issie er zelfs helemaal uit :P even wat WD40 ingespoten en vervolgens maar dmv de yamaha methode afgedekt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149991964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Geen trekhaak
Dan huur je meteen een Goldwing erbij.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149998000
Eerste keer dat ik dit hoor. :o

"Since 1985, all motorcyclists in France have been buggered by a 100bhp limit – and all while having to carry a breathalyser in your pocket, adding more unwanted mass. That means your ¤20,000 BMW is the same power as a ¤1,000 600cc shitter. Of course, not all residents follow the strict laws and the limit is due to be lifted. Shrug shoulders, ‘Je ne sais pas’…"
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_149998582
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Nero22 het volgende:
Eerste keer dat ik dit hoor. :o

"Since 1985, all motorcyclists in France have been buggered by a 100bhp limit – and all while having to carry a breathalyser in your pocket, adding more unwanted mass. That means your ¤20,000 BMW is the same power as a ¤1,000 600cc shitter. Of course, not all residents follow the strict laws and the limit is due to be lifted. Shrug shoulders, ‘Je ne sais pas’…"
heb jij toch geen last van!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:38:44 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_149998801
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Nero22 het volgende:
Eerste keer dat ik dit hoor. :o

"Since 1985, all motorcyclists in France have been buggered by a 100bhp limit – and all while having to carry a breathalyser in your pocket, adding more unwanted mass. That means your ¤20,000 BMW is the same power as a ¤1,000 600cc shitter. Of course, not all residents follow the strict laws and the limit is due to be lifted. Shrug shoulders, ‘Je ne sais pas’…"
ademanalyse is sinds 2 jaar geloof ik. Heb er een stel in de auto liggen, 2 per bestuurder is verplicht.

Bph limiet wist ik ook niet.

Otoh, die 20k bmw heeft ook oas sinds een paar jaar meer dan 100pk :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150020307
Verplicht voor die ademtest is ook een groot woord hoor. Bij wet verplicht inderdaad, maar er staat geen boete op het niet hebben van die rommel :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150021654
Hoe zit dat eigenlijk met de reflectie op kleding uj Frankrijk? Ze wilden toch ook een minimaal oppervlakte aan reflectiemateriaal op je motor/kleding hebben?

Ik kan het allemaal best begrijpen, maar man man man... Dan dacht je dat Nederland betuttelend was.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150023579
Reflectie op helm is verplicht zover ik weet. Mijn helm werd geleverd met reflectie stickers.
pi_150023809
Hoe zit dat nu eigenlijk, moet je als Nederlander dan aan al die regels voldoen?
Aangezien ik hier geen richtingaanwijzers heb omdat het niet hoeft kan ik dus niet naar Frankrijk bijvoorbeeld? waar wordt die lijn getrokken?

Edit: Tuna wij gaan helaas niet meer met een auto.... hoernkots |:( :'( maar met de trein :r :r 8)7

[ Bericht 56% gewijzigd door KneusTeun op 25-02-2015 13:41:54 ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150028302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk, moet je als Nederlander dan aan al die regels voldoen?
Aangezien ik hier geen richtingaanwijzers heb omdat het niet hoeft kan ik dus niet naar Frankrijk bijvoorbeeld? waar wordt die lijn getrokken?

Edit: Tuna wij gaan helaas niet meer met een auto.... hoernkots |:( :'( maar met de trein :r :r 8)7
Ja dat moet. In Frankrijk gelden de Franse wetten dus die zal je moeten volgen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150028606
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja dat moet. In Frankrijk gelden de Franse wetten dus die zal je moeten volgen.
Dat zou dus betekenen dat je in Duitsland ook niet mag rijden met elke willekeurige band onder je brommer? omdat de TUV die misschien niet goedgekeurd heeft voor dat specifieke model motor.
En moet je dan aan de grans je hayabusa gaan beperken? Ik snap niet helemaal.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150029843
Frankrijk :')
Alleen vanwege al die wetten en regels die ze stilletjes doorvoeren wil ik er niet komen.

Kwam daarnet op de singel een onwennig Satudarah lid tegen op z'n brommert, had nogal moeite met de bochtjes.
Moest gelijk denken aan een artikeltje in de plaatselijke krant. Schijnt dat zo'n 20% van de leden geen A-(insert beperking) tje op zak heeft. _O-
pi_150029920
Enneuh vraagje.. iemand in de buurt waar ik effe m'n accu achter de lading kan gooien eerdaags? :@
pi_150030240
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Enneuh vraagje.. iemand in de buurt waar ik effe m'n accu achter de lading kan gooien eerdaags? :@
Kan opzich wel keer hier, enig idee waar ik dat water hier in de buurt kan krijgen om mijne bij te vullen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:51:36 #18
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150030380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Kan opzich wel keer hier, enig idee waar ik dat water hier in de buurt kan krijgen om mijne bij te vullen?
Demiwater kan je bij iedere supermarkt of drogist wel krijgen. Staat vaak bij de terpentine e.d.
pi_150030393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Kan opzich wel keer hier, enig idee waar ik dat water hier in de buurt kan krijgen om mijne bij te vullen?
Supermarkt of bouwmarkt. Gewoon gedemineraliseerd water ;)
pi_150030415
:D
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:53:29 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150030455
We doen wel een groepsdeal Teun! ;)
pi_150030527
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:53 schreef Gummiebeer het volgende:
We doen wel een groepsdeal Teun! ;)
Moet het binnen korte periode? want ik zou hem misschien Zaterdag erachter kunnen gooien.
Of morgen laat als je hem langs kan brengen.
Ben morgen eerst naar de beurs en Vrijdag werken van 9:00 tot 9:00 de volgende ochtend. En zondag ook tot in de avond werken. Dus zaterdag zou misschien kunnen mits niet te vroeg.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150030725
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Moet het binnen korte periode? want ik zou hem misschien Zaterdag erachter kunnen gooien.
Of morgen laat als je hem langs kan brengen.
Ben morgen eerst naar de beurs en Vrijdag werken van 9:00 tot 9:00 de volgende ochtend. En zondag ook tot in de avond werken. Dus zaterdag zou misschien kunnen mits niet te vroeg.
Ik ben van het uitslapen dus kom ik zaterdag met de accu ^O^
pi_150031745
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

ademanalyse is sinds 2 jaar geloof ik. Heb er een stel in de auto liggen, 2 per bestuurder is verplicht.

Bph limiet wist ik ook niet.

Otoh, die 20k bmw heeft ook oas sinds een paar jaar meer dan 100pk :')
De wetgeving is alweer bevroren/opgeheven. Men kwam er achter dat het minister die het ingevoerd had een zwager had die die apparaten leverde.
pi_150031931
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:31 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

De wetgeving is alweer bevroren/opgeheven. Men kwam er achter dat het minister die het ingevoerd had een zwager had die die apparaten leverde.
Leuke handel voor de ANWB winkels ook. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:36:46 #27
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150031951
De Lidl heeft trouwens vaak een prima lader in de aanbieding voor ¤15:

pi_150031954
quote:
12s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Leuke handel voor de ANWB winkels ook. :+
De echte marge werd elders gemaakt ;)
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:39:34 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150032081
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:31 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

De wetgeving is alweer bevroren/opgeheven. Men kwam er achter dat het minister die het ingevoerd had een zwager had die die apparaten leverde.
Bron? Want die tweede zin klinkt behoorlijk als kroegpraat.
pi_150032312
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
De Lidl heeft trouwens vaak een prima lader in de aanbieding voor ¤15:

[ afbeelding ]
Die heb ik ook inderdaad, werkt dikke prima!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150032333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bron? Want die tweede zin klinkt behoorlijk als kroegpraat.
http://www.drive-france.com/faqs/france-breathalyzer-law/
pi_150035447
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk, moet je als Nederlander dan aan al die regels voldoen?
Aangezien ik hier geen richtingaanwijzers heb omdat het niet hoeft kan ik dus niet naar Frankrijk bijvoorbeeld? waar wordt die lijn getrokken?

Edit: Tuna wij gaan helaas niet meer met een auto.... hoernkots |:( :'( maar met de trein :r :r 8)7
Bagger. Ik pak die van 8:46, broer heeft mijn kaartje en komt met de bus uit Groningen :') Kerel gaat met allemaal andere busschauffeurs, dus als je ergens een kudde snorren en dikke buiken zonder leren jasjes ziet rondlopen zouden wij dat wel eens kunnen zijn :D

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
De Lidl heeft trouwens vaak een prima lader in de aanbieding voor ¤15:

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding van de Blokker, maar een paar weken geleden met m'n domme kop per ongeluk de polen verkeerd aangesloten. *plof* en een walmpje rook uit dat kastje leken me geen goede signalen :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_150037424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
De Lidl heeft trouwens vaak een prima lader in de aanbieding voor ¤15:

[ afbeelding ]
Die heb ik idd ook, bevalt prima.

Vanwege verhuizing ben ik op zoek naar nieuwe garage voor de motor, iemand tips omgeving Utrecht? :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:32:04 #34
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150037640
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
De Lidl heeft trouwens vaak een prima lader in de aanbieding voor ¤15:

[ afbeelding ]
Die heb ik ook, alleen nog nooit gebruikt want te veel moeite om die knijpers er op aan te sluiten :+

lang leve optimate/ctek
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150038827
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja dat moet. In Frankrijk gelden de Franse wetten dus die zal je moeten volgen.
De Fransen lachen je collectief uit als je met reflectie aan komt zetten.

Frankrijk barst van de wetten waar werkelijk niemand een hol om geeft.

Gewoon Frankrijk inrijden zonder al die rommel. Alleen geen flitsinformatie hebben, daar pakken ze je wel op en dan ben je serieus aan de beurt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150057663
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef mstx het volgende:

[..]

Die heb ik ook, alleen nog nooit gebruikt want te veel moeite om die knijpers er op aan te sluiten :+

lang leve optimate/ctek
Ik heb 2 van die laders, enkel de vorige versie zonder hippe display. Van 1 de klemmen vervangen voor een voor een universele veiligheidssteker. Hoef ik niet ieder keer het zadel eraf te halen. Liever lui dan moe.
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_150057685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef mstx het volgende:

[..]

Die heb ik ook, alleen nog nooit gebruikt
mijn motor staat niet lang genoeg stil om een acculader nodig te hebben :P
pi_150057743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mijn motor staat niet lang genoeg stil om een acculader nodig te hebben :P
Die van mij heeft een lege maag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150059947
nog geen 30min in de trein en ik ben er alweer klaar mee. Mensen die deo gaan gebruiken in de coupe, vrouwen die mooie verhalen vertellen over hoe ze voor het eerst een watertje besteld hadden op het terras. Een stoel waar je instant een hernia van krijgt en minder comfortabel dan een de lederen lap op een GP fiets gedurende 1,5 uur. En een WiFi die steeds vraagt of ik met hem wil verbinden om zo mijn gegevens te verkrijgen elke keer als ik me telefoon pak. Het is slechts wachten op een blaadje op het spoor of een wisselstoring om het volle NS gevoel weer te ervaren.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150060035
Nu is het wachten tot de huisvrouwen de treinen overnemen van en naar de huishoudbeurs :X

En ik moet zo richting Utrecht }:| :r
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_150060175
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
nog geen 30min in de trein en ik ben er alweer klaar mee. Mensen die deo gaan gebruiken in de coupe, vrouwen die mooie verhalen vertellen over hoe ze voor het eerst een watertje besteld hadden op het terras. Een stoel waar je instant een hernia van krijgt en minder comfortabel dan een de lederen lap op een GP fiets gedurende 1,5 uur. En een WiFi die steeds vraagt of ik met hem wil verbinden om zo mijn gegevens te verkrijgen elke keer als ik me telefoon pak. Het is slechts wachten op een blaadje op het spoor of een wisselstoring om het volle NS gevoel weer te ervaren.
:)
pi_150060420
herken de 2e klas reiziger :P
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:40:06 #43
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150060562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
nog geen 30min in de trein en ik ben er alweer klaar mee. Mensen die deo gaan gebruiken in de coupe, vrouwen die mooie verhalen vertellen over hoe ze voor het eerst een watertje besteld hadden op het terras. Een stoel waar je instant een hernia van krijgt en minder comfortabel dan een de lederen lap op een GP fiets gedurende 1,5 uur. En een WiFi die steeds vraagt of ik met hem wil verbinden om zo mijn gegevens te verkrijgen elke keer als ik me telefoon pak. Het is slechts wachten op een blaadje op het spoor of een wisselstoring om het volle NS gevoel weer te ervaren.
_O-
pi_150060738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:34 schreef Salatrel het volgende:
herken de 2e klas reiziger :P
41 euro voor 2e klas 1 persoon naar Utrecht en weer terug. Met 2 personen is dat 82euro!!! daarvoor had ik met de auto via de afsluitdijk kunnen rijden in de 1e versnelling 8.000 toeren.
En helaas konden we dat niet omdat de auto weg is en van de roverheid mag mijn oude yamahaha pas zondag weer de weg op. FML
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150060810
Was ik met mijn studenten OV toch bijna vergeten hoe duur dat allemaal ook alweer is.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150060877
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:51 schreef Nero22 het volgende:
Was ik met mijn studenten OV toch bijna vergeten hoe duur dat allemaal ook alweer is.
Ja die van mij is verlopen :( maar heb hem ook amper gebruikt vanwege mijn intense haat voor het OV en het paupervolk eromheen. Mensen moet je stimuleren het OV te gebruiken en momenteel is het meer afschrikking om mensen weer in de auto te krijgen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150060968
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:48 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

41 euro voor 2e klas 1 persoon naar Utrecht en weer terug. Met 2 personen is dat 82euro!!! daarvoor had ik met de auto via de afsluitdijk kunnen rijden in de 1e versnelling 8.000 toeren.
En helaas konden we dat niet omdat de auto weg is en van de roverheid mag mijn oude yamahaha pas zondag weer de weg op. FML
http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/ad/product/2eklas :P
pi_150061408
Er zijn blijkbaar ook combis met toegang en trein voor de beurs. Kwam ik vanmorgen in de trein nog eens achter :')

Inmiddels zit ik hier al een uur te wachten tot mijn kaartje arriveert; broer heeft hem dus, zit in een bus vol buschauffeurs en nog krijgen ze het voor elkaar om te verdwalen. Vandaag is vervloekt, ik zeg het je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tunafish op 26-02-2015 11:15:04 (Typo) ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_150061433
quote:
Hebben we ook gebruikt ;)
Laat me gewoon ff bitchen :p
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150061681
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:15 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hebben we ook gebruikt ;)
Laat me gewoon ff bitchen :p
:(
pi_150065172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
nog geen 30min in de trein en ik ben er alweer klaar mee. Mensen die deo gaan gebruiken in de coupe, vrouwen die mooie verhalen vertellen over hoe ze voor het eerst een watertje besteld hadden op het terras. Een stoel waar je instant een hernia van krijgt en minder comfortabel dan een de lederen lap op een GP fiets gedurende 1,5 uur. En een WiFi die steeds vraagt of ik met hem wil verbinden om zo mijn gegevens te verkrijgen elke keer als ik me telefoon pak. Het is slechts wachten op een blaadje op het spoor of een wisselstoring om het volle NS gevoel weer te ervaren.
ga dan ook 1ste klas, kan je comfortabel onderuit zitten...
pi_150065610
Ja en die conducteurs ook. Man man man wat een kutvolk :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:52:11 #53
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150076206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Bagger. Ik pak die van 8:46, broer heeft mijn kaartje en komt met de bus uit Groningen :') Kerel gaat met allemaal andere busschauffeurs, dus als je ergens een kudde snorren en dikke buiken zonder leren jasjes ziet rondlopen zouden wij dat wel eens kunnen zijn :D

[..]

Ik heb zo'n ding van de Blokker, maar een paar weken geleden met m'n domme kop per ongeluk de polen verkeerd aangesloten. *plof* en een walmpje rook uit dat kastje leken me geen goede signalen :')
Die van de Lidl is een moderne lader met programma's en ompoolbeveiliging.
pi_150077043
beurs viel tegen, altijd weer hetzelfde wat er te koop is.
Scrambler van Ducati viel ook tegen, beetje teveel gericht op segment mini, fiat 500 en dergelijke vrouwen auto's.
En eigenlijk sprong er geen een fabrieks model uit voor mij :( ja diezelfde die de afgelopen 3 jaar ook leuk waren.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:16:04 #55
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150077113
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:48 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

41 euro voor 2e klas 1 persoon naar Utrecht en weer terug. Met 2 personen is dat 82euro!!! daarvoor had ik met de auto via de afsluitdijk kunnen rijden in de 1e versnelling 8.000 toeren.
En helaas konden we dat niet omdat de auto weg is en van de roverheid mag mijn oude yamahaha pas zondag weer de weg op. FML
ik moest een keer met 2 personen uit zeeland terugkomen naar Vlaardingen. Kostte bijna 1,5 tank aan benzine. Voor de auto. En met 1,5 tank kan ik een week op en neer tuffen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150083903
Gezakt voor AVD, dus toch maar niet gegaan. Had er opeens geen zin meer in. :{

Hoe was de beurs? Heb ik nog wat gemist?
pi_150084410
Bij de yamaha-stand hadden ze een XJ6-FA, dat zijn stiekem best mooie dingen. Alleen jammer van de uitlaat die blijkbaar echt onder je motor zit en eruit ziet alsof 'ie het geluid van een brommer maakt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:46:36 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150084570
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Gezakt voor AVD, dus toch maar niet gegaan. Had er opeens geen zin meer in. :{

Hoe was de beurs? Heb ik nog wat gemist?
Had je al een kaartje dan?
pi_150084886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Had je al een kaartje dan?
Yep
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:15:14 #60
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150086580
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Yep
Moet je er voor?
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:28:45 #61
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150087534
Want ik ga er morgen heen, kijken of er nog wat koopjes te scoren zijn :P
pi_150101645
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
beurs viel tegen, altijd weer hetzelfde wat er te koop is.
Scrambler van Ducati viel ook tegen, beetje teveel gericht op segment mini, fiat 500 en dergelijke vrouwen auto's.
En eigenlijk sprong er geen een fabrieks model uit voor mij :( ja diezelfde die de afgelopen 3 jaar ook leuk waren.
de suzuki dames mochten er toch weer best wezen...

En voor degene die zich het herinneren.. Ik ben niet met ze op de foto geweest.. :+
pi_150102069
Verkopen ze ook motoronderdelen zoals kentekenverlichting enzo? Vorige keer niet op gelet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:31:13 #64
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150102238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef Erasmo het volgende:
Want ik ga er morgen heen, kijken of er nog wat koopjes te scoren zijn :P
Wij gaan ook vandaag :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_150102522
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

de suzuki dames mochten er toch weer best wezen...

En voor degene die zich het herinneren.. Ik ben niet met ze op de foto geweest.. :+
:D

Ik heb me een ongeluk gezocht maar ik kan die foto met geen mogelijkheid meer terugvinden :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150102584
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:D

Ik heb me een ongeluk gezocht maar ik kan die foto met geen mogelijkheid meer terugvinden :')
gelukkig...
pi_150103154


Dit leek mij veiliger...
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:07:47 #68
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150103241
Ah yes, brings back memories :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150103840
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Dit leek mij veiliger...
Staan die er nu? O+ :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150104305
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Dekatria het volgende:
Ah yes, brings back memories :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik dan weer als eerste naar kijk, is die buik :') ;( :X.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:54:25 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150104756
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150104990
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Dekatria het volgende:
Ah yes, brings back memories :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
pi_150105762
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Staan die er nu? O+ :9
uhu. Voor het foto momentje komen ze met ze 4e... :9
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:56:53 #74
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150106799


Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150107320
quote:
Het ziet eruit als een chick, aan de spillebeentjes te zien, toch?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 13:30:16 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150109793
Wel spannend met zo'n verzakte stelconplaat in het midden :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150114153
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Het ziet eruit als een chick, aan de spillebeentjes te zien, toch?
dat maakt de zithouding dan wel erg dubieus :P
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:03:34 #78
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150114448
Best druk nog op de motor beurs.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_150115954
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:53:35 #80
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150121533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:03 schreef daNpy het volgende:
Best druk nog op de motor beurs.
Understatement van het jaar.

En, heeft iedereen nog leuke dingetje gescoord? :9

quote:
Rare skischans.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 20:51:35 #81
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150123994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:53 schreef Erasmo het volgende:

En, heeft iedereen nog leuke dingetje gescoord? :9

Jup, ik heb winterhandschoenen kunnen scoren en mijn vriendin een waterdichte roltas :Y)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_150124898
Ook weer thuis :)

Nieuwe otoplastieken aan laten meten, even op de Zero gereden (WTF :D ) en verder vooral veel rondgelopen. Kawasaki H2 even gehoord ( :7 ), Suzuki Recursion bekeken ( O+ ) en aan de bar gehangen. Prima beurs :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150128422
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Understatement van het jaar.

En, heeft iedereen nog leuke dingetje gescoord? :9

[..]

Rare skischans.
een ktm rally-replica..
pi_150137008
quote:
Toch meer respect voor de mensen op ski's zonder vering en zadel ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:41:44 #86
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150139031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Ook weer thuis :)

Nieuwe otoplastieken aan laten meten, even op de Zero gereden (WTF :D ) en verder vooral veel rondgelopen. Kawasaki H2 even gehoord ( :7 ), Suzuki Recursion bekeken ( O+ ) en aan de bar gehangen. Prima beurs :Y
Tof he, dat elektrisch rijden.

Wel jammer dat die lui van hyperpro bij de motorparkeerplaats al om 17:00 het tentje naar beneden deden, wou net een kijkje laten nemen naar m'n vering.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:41:51 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150140282
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 05:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Toch meer respect voor de mensen op ski's zonder vering en zadel ;)
Mwoah, je kunt beter op je bek gaan met 2 latjes en een hoop sneeuw als met een motor en zonder sneeuw :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 28 februari 2015 @ 14:24:58 #88
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150144017
quote:
Wat een faalhazen zijn het ook :r
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:20:38 #89
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150148918
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Het ziet eruit als een chick, aan de spillebeentjes te zien, toch?
Confirmed, het was een wijffie :P
Voor vanmiddag kon zij niet dus moesten ze iemand anders inhuren. Die had alleen vanochtend even 10 minuten kunnen oefenen. _O- Ging gelukkig wel goed, opzich wel knap om zonder te oefenen met zo'n showtje mee te doen :P

quote:
Er reden ook wel een aantal kneuzen daar als "professioneel" stuntrijder (zoals ook in de comment op youtube staat) :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150149815
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat een faalhazen zijn het ook :r
Hahaha, wij zagen die kneus nog langs komen. Reed door hal 7 naar buiten met zijn vercrackte kutfiets en zijn verlengde achterbrug :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:58:01 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150150201
Stelletje sjappies vonden klaarblijkelijk de fiets belangrijker dan degene die gewond moest worden afgevoerd. Stel apen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:14:34 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150150742
Wat ik echt niet snap is dat je als ''stuntrijder'' zonder beschermende kleding gaat rijden.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:18:48 #93
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150150891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:14 schreef Erasmo het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat je als ''stuntrijder'' zonder beschermende kleding gaat rijden.
Daarin zie je het verschil tussen een pro en een aap.
pi_150151681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:14 schreef Erasmo het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat je als ''stuntrijder'' zonder beschermende kleding gaat rijden.
Aan de andere kant, als stuntrijder weet je dat je elk moment kunt vallen en ben je daarop voorbereid. In het verkeer rijd je nog veel harder en heb je ook nog eens andere weggebruikers.

Die sukkel met die achterbrug reed inderdaad de hele dag rondjes over de beurs. Constant revven binnen :') Dat ongeluk gebeurde precies voor de neus van mijn broer. Hij zei dat het uiteindelijk goed was afgelopen met die vrouw die klem kwam te zitten.

Heb zelf op de beurs niks gehaald, wel een leuke dag gehad. Vandaag met goede kennis op pad geweest langs dealers, en ze heeft een Intruder C800 gekocht van een paar jaar oud :D En ik ben met een mooi nieuw kevlarjeansje thuisgekomen met protectiestukken.
pi_150153624
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje sjappies vonden klaarblijkelijk de fiets belangrijker dan degene die gewond moest worden afgevoerd. Stel apen.
Gewond afgevoerd viel uiteindelijk wel mee, die gast is uiteindelijk zelf op zjin motor weggereden. Ik zag hem nog voorbij komen door half 7, bij de deulers. Hele kuipwerk verneukt :D

Al is er dan schijnbaar wel een toeschouwer afgevoerd per ambulance. Motorbeurs heeft gewoon een stelletje kneuzen ingehuurd en dat was dus dom.

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 28-02-2015 19:53:36 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150153828
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tof he, dat elektrisch rijden.

Het heeft zeker wat, maar ik ben nog niet overtuigd. Bij de stand van BMW probeerde zo'n doos me nog op een elektrische scooter te krijgen :')_! Harley had daarnaast zijn Project Livewire staan, helaas niet lopend want dat ding schijnt ondanks elektrisch nog wel een bijzonder geluid te hebben. Livewire was in het echt veel minder lelijk dan ik verwachtte, alleen wel erg klein. Verderop stond Brammo met zijn Empulse R, die hebben het wel goed begrepen. :Y Wil dat best eens proberen. Elektrische fiets met versnellingen. Dat ding legt gewoon even 880 Nm op het achterwiel :D :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150204814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:15 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Moet je er voor?
Ik zie je bericht nu pas. :@

Ik heb het kaartje gratis weggegeven. :')
  maandag 2 maart 2015 @ 12:36:50 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150210669
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik zie je bericht nu pas. :@

Ik heb het kaartje gratis weggegeven. :')
Toch zonde dat je niet zelf bent gegaan, had je flink wat kunnen schelen voor je eerste spullen.
pi_150211401
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Toch zonde dat je niet zelf bent gegaan, had je flink wat kunnen schelen voor je eerste spullen.
Mja... De teleurstelling was zó enorm (gezakt omdat ik te hard reed _O- ) dat ik er geen zin meer in had.

Gelukkig had ik alles al, behalve motorpak en zomerhandschoenen. Die heb ik afgelopen vrijdag maar bij Termaat Motoren in Nijmegen gescoord, moest toch in Nijmegen zijn... Ik was er ¤ 400 voor kwijt. :{ Op de beurs zal het niet veel goedkoper zijn geweest - hoop ik.

Helm, laarzen, col en winterhandschoenen had ik al eerder gekocht. Dat kostte toen ook een kleine ¤ 500. :') Wat is motorrijden een dure hobby zeg. En dan koop ik niet eens de duurste spullen. :')
  maandag 2 maart 2015 @ 13:06:46 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150211651
Ter maat is ook niet zo duur nee, vooral voor een helm kun je daar goed terecht.
  maandag 2 maart 2015 @ 13:12:40 #101
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_150211865
Mijn Gore Tex motorpak komt ook bij Ter Maat vandaan. Goede winkel en ze nemen echt de tijd voor je :Y
You can only have the sunshine after the rain..
pi_150211975
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
Mijn Gore Tex motorpak komt ook bij Ter Maat vandaan. Goede winkel en ze nemen echt de tijd voor je :Y
Yep. Ik heb echt heel veel broeken en jassen gepast. We waren geloof ik zo'n 1,5u bezig. :D
pi_150212034
Allen mijn helm was al 489,- :')
pi_150212562
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef Salatrel het volgende:
Allen mijn helm was al 489,- :')
Dat bedoel ik, ik vind het al vrij prijzig terwijl ik niet de duurste spullen koop. _O-
  maandag 2 maart 2015 @ 13:39:22 #105
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150212710
Termaat is top ^O^
Ben daar eigenlijk wel vaste klant voor m'n motorkleding :P
Mijn helm was daar ook ¤400, maarja ze maken er altijd wel een mooi prijsje van, vooral als je meerdere dingen tegelijk koopt. Het belangrijkste is dat ze je goed helpen en de tijd voor je nemen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150212942
Termaat is overigens niet zo top met onderdelen, om even wat tegengeluid te geven :P.
pi_150213005
quote:
3s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:48 schreef Anne het volgende:
Termaat is overigens niet zo top met onderdelen, om even wat tegengeluid te geven :P.
Klopt, dat heb ik de twee keren dat ik er was wel gemerkt. Klanten die zich afvroegen waar hun onderdelen blijven enzo.. :P
  maandag 2 maart 2015 @ 18:51:38 #108
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150223675
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 2 maart 2015 @ 18:54:16 #109
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150223776
quote:
9s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:51 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
oeps

Nieuw tandwiel en afdekplaat?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 2 maart 2015 @ 18:55:56 #110
258802 Yreal
henk..!
pi_150223835
Net file rijden, toch wel de vaart erin, word ik nog vrolijk rechts ingehaald door een fjr1300 met zijkoffers die vervolgens aan de horizon verdwijnt... :D
pi_150224062
quote:
9s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:51 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
WTF heb jij gedaan? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:51:19 #112
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150232053
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:54 schreef stinkie het volgende:

[..]

oeps

Nieuw tandwiel en afdekplaat?
Neuh afdekplaat is gewoon heel. Geen flauw idee, denk dat er iets in de ketting is meegevlogen ofzo. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 2 maart 2015 @ 22:29:59 #113
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150233535
Au ok, lojkt een beschadiging te zitten, vandaar
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150233599
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Neuh afdekplaat is gewoon heel. Geen flauw idee, denk dat er iets in de ketting is meegevlogen ofzo. :')
Je moet die ketting beter onderhouden. Schakels die zo krom staan dat hoort niet, zeker niet aan de bovenkant.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 2 maart 2015 @ 22:43:43 #115
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150234055
Dat is inderdaad een dooie schakel, daarboven. Niks meer aan te doen, tijd voor een nieuwe set.
pi_150237220
quote:
4s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Dat is inderdaad een dooie schakel, daarboven. Niks meer aan te doen, tijd voor een nieuwe set.
Dit. En vergeet geen handschoenen aan te doen :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 02:30:30 #117
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150238609
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je moet die ketting beter onderhouden. Schakels die zo krom staan dat hoort niet, zeker niet aan de bovenkant.
Ziet die ketting er slecht onderhouden uit dan? :') Is echt pas sinds kort dit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:08:29 #118
425338 A4papier
Allergisch voor inkt
pi_150239081
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 02:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ziet die ketting er slecht onderhouden uit dan? :')
Ja. Tanden van de tandwiel zijn krom
210 bij 297 mm
pi_150242332
Iemand die een leuke (Nederlands) motornieuws blog/site aan kan raden. Soort autoblog.nl maar dan op het gebied van motoren? :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:04:47 #120
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150244241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:08 schreef A4papier het volgende:

[..]

Ja. Tanden van de tandwiel zijn krom
Ja maar ik denk niet dat dat door de ketting komt. Dit is echt pas sinds kort.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150244392
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat dat door de ketting komt. Dit is echt pas sinds kort.
Zie ik nou goed dat er ook twee tanden afgebroken zijn?

Haal die set er maar vanaf, die is erg ver over zijn houdbaarheidsdatum heen. Eerdaags loopt hij eraf en dan heb je een serieus probleem.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:18:59 #122
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150244659
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zie ik nou goed dat er ook twee tanden afgebroken zijn?

Haal die set er maar vanaf, die is erg ver over zijn houdbaarheidsdatum heen. Eerdaags loopt hij eraf en dan heb je een serieus probleem.
Heb al een nieuw tandwiel besteld hoor. Ik weet niet hoe dat tandwiel zo ver naar de tyfus is gekomen, is ook nog niet sinds lang dat hij begon met bokken. Misschien iets afgebroken en met wat doorrijden de rest ook gesloopt. Enfin, hij staat nu klaar voor onderhoud.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:20:22 #123
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150244706
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb al een nieuw tandwiel besteld hoor.
Je vervangt het toch wel als set he? :o
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150244711
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb al een nieuw tandwiel besteld hoor.
beter vervang je gewoon de hele set anders is dat tandwiel binnen de kortste keren weer naar zn grootje
pi_150244801
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb al een nieuw tandwiel besteld hoor. Ik weet niet hoe dat tandwiel zo ver naar de tyfus is gekomen, is ook nog niet sinds lang dat hij begon met bokken. Misschien iets afgebroken en met wat doorrijden de rest ook gesloopt. Enfin, hij staat nu klaar voor onderhoud.
Bestel de ketting en het achtertandwiel ook maar vast :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:23:11 #126
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150244809
M'n vader zei dat alleen dat tandwiel naar de klote was en de rest nog in orde, dus een identiek tandwiel besteld. Waar bestaat de hele set uit dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150244861
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:23 schreef Amoeba het volgende:
M'n vader zei dat alleen dat tandwiel naar de klote was en de rest nog in orde, dus een identiek tandwiel besteld. Waar bestaat de hele set uit dan?
je vader is een gier.... tandwiel voor/achter en ketting tegelijk vervangen
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:26:44 #128
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150244916
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je vader is een gier.... tandwiel voor/achter en ketting tegelijk vervangen
Sorry, moet het nog allemaal leren. Dat maar doen dan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150245776
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:23 schreef Amoeba het volgende:
M'n vader zei dat alleen dat tandwiel naar de klote was en de rest nog in orde, dus een identiek tandwiel besteld. Waar bestaat de hele set uit dan?
Tandwielen en ketting. Die zijn op elkaar ingesleten en eentje vervangen werkt niet. Zou je nu je voortandwiel vervangen geef ik het 1.5k km max tot het weer in dezelfde staat is. Kost je alleen maar meer geld uiteindelijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:10:02 #130
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150246149
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tandwielen en ketting. Die zijn op elkaar ingesleten en eentje vervangen werkt niet. Zou je nu je voortandwiel vervangen geef ik het 1.5k km max tot het weer in dezelfde staat is. Kost je alleen maar meer geld uiteindelijk.
Maar beweer je nu dat het beschadigde tandwiel door normale slijtage komt? Ik beweer namelijk dat dit geen normale slijtage maar sabotage door een steen/tak ofzo is. Het achterste tandwiel ziet er nog prima uit namelijk. Maar we kijken er vanavond nog even naar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150246313
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar beweer je nu dat het beschadigde tandwiel door normale slijtage komt? Ik beweer namelijk dat dit geen normale slijtage maar sabotage door een steen/tak ofzo is. Het achterste tandwiel ziet er nog prima uit namelijk. Maar we kijken er vanavond nog even naar.

Ik kan het moeilijk zien. Lijkt op de foto wel alsof er twee tanden zijn afgebroken. Maar verbuigen van de tanden kan goed hoor. Bij mij gaat voor ook veel sneller dan achter. Gewoon combinatie van slechte smering, rommel er tussen en niet goed spannen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:16:03 #132
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150246359
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk zien. Lijkt op de foto wel alsof er twee tanden zijn afgebroken. Maar verbuigen van de tanden kan goed hoor. Bij mij gaat voor ook veel sneller dan achter. Gewoon combinatie van slechte smering, rommel er tussen en niet goed spannen.
Er zijn ook tanden afgebroken. En het is ook niet geleidelijk gegaan, ik denk dat er wat tussen gekomen is. De krachten die zo'n ketting dan op die tanden uitoefenen zijn funest. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:21:46 #133
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150247230
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er zijn ook tanden afgebroken. En het is ook niet geleidelijk gegaan, ik denk dat er wat tussen gekomen is. De krachten die zo'n ketting dan op die tanden uitoefenen zijn funest. :')
Vergeet de kracht van het tandwiel op de ketting niet. Geen meter meer mee rijden dus.

En was het een originele Ducati kettingset? Want dat zou wel het een en ander verklaren :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:52:30 #135
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150247558
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:21 schreef Dekatria het volgende:
Afgebroken tanden? Lolwut?
Kijk naar die foto, dat tandje op 2 uur is toch gewoon afgebroken?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150252514
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar beweer je nu dat het beschadigde tandwiel door normale slijtage komt? Ik beweer namelijk dat dit geen normale slijtage maar sabotage door een steen/tak ofzo is. Het achterste tandwiel ziet er nog prima uit namelijk. Maar we kijken er vanavond nog even naar.

Gewoon slijtage ja. Had ik bij de Peugeot ook, waren stukken tandwiel afgebroken en de ketting was opgerekt(en dus versleten).
Het lijkt mij dat je bij een motor regelmatig de ketting moet controleren en het spul moet schoonmaken en opnieuw invetten(dus regulier onderhoud) .

[ Bericht 4% gewijzigd door Marco001 op 03-03-2015 16:41:37 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:33:27 #137
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150252844
Gelukkig is jouw stokbrood voiture representatief voor ieder motorvoertuig op aarde.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150252938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Gewoon slijtage ja. Had ik bij de peugeot ook, waren stukken tandwiel afgebroken en de ketting was opgerekt(en dus versleten).
Het lijkt mij dat je bij een motor regelmatig de ketting moet controleren en het spul moet schoonmaken en opnieuw invetten.
Ja, jij hebt het over een distributieketting :') lekkere vergelijking
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150252945
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:33 schreef Amoeba het volgende:
Gelukkig is jouw stokbrood voiture representatief voor ieder motorvoertuig op aarde.
Dat vind ik nou dus ook ;)
Bl, het ging mij voornamelijk over het onderhoud gedeelte. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150255913


:D :')

[ Bericht 53% gewijzigd door Nero22 op 03-03-2015 18:12:03 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150255986
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:06 schreef Nero22 het volgende:

Waar blijft mijn post. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150256111
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:09 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Waar blijft mijn post. ;(
Dan maar zo:

"Roland "Rollie" Free (November 11, 1900 – October 11, 1984) was a motorcycle racer best known for breaking the American motorcycle land speed record in 1948 on the Bonneville Salt Flats, Utah. When his leathers tore from early runs at 147 mph (237 km/h), he discarded them and made a final attempt without jacket, pants, gloves, boots or helmet. The picture of Free, prone and wearing a bathing suit, has been described as the most famous picture in motorcycling."

:D :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150256208
O, en nu we toch bezig zijn met snelheidsrecords:

De curves van de Kawasaki H2:


Gelekt door Akrapovic
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150256512
Da's geen haarspeldjesfiets :+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:35:46 #145
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150256831
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:16 schreef Nero22 het volgende:
O, en nu we toch bezig zijn met snelheidsrecords:

De curves van de Kawasaki H2:
[ afbeelding ]

Gelekt door Akrapovic
die van de 250 is ook uitgelekt

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150257017
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef mstx het volgende:

[..]

die van de 250 is ook uitgelekt

[ afbeelding ]
Precies 1/10e :D

O wacht. ;( :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150258724


230pk op 160kg en aan de filmpjes te zien gruwelijk stabiel in de bocht. Ik ben benieuwd :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150329282
Is de Intermot in Keulen om het jaar ofzo? Zie helemaal geen datum voor 2015? Alleen 2016
pi_150329830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef Salatrel het volgende:
Is de Intermot in Keulen om het jaar ofzo? Zie helemaal geen datum voor 2015? Alleen 2016
:Y
Is om het jaar inderdaad.
EICMA Milaan is nog wel dit jaar, maar pas in november.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:30:19 #150
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150330445
Heb de wintervoering maar uit de broek gehaald :)
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:30:39 #151
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150330461
Zo, ik heb een Lidl helm erbij gekocht :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150330526
Accu leeg. Morgen maar aan de lader hangen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:41:39 #153
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150331136
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef stinkie het volgende:
Zo, ik heb een Lidl helm erbij gekocht :D
Jet of systeem? Hier waren ze op -O- Mijn C3 is een geweldige helm maar kleine ritjes in stad is het wellicht toch niet de beste keuze.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:42:22 #154
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150331181
quote:
9s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Accu leeg. Morgen maar aan de lader hangen.
Eerste ritje dit jaar of?
pi_150331833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Eerste ritje dit jaar of?
Jep :D
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:59:00 #156
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150332090
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Jep :D
In de winter regelmatig even de lader eraan is een zegen voor je accu.
pi_150332414
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

In de winter regelmatig even de lader eraan is een zegen voor je accu.
Geen optie want geen stroom in de schuur.
pi_150333255
quote:
9s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Geen optie want geen stroom in de schuur.
die accu kan ook prima aan de lader alsie op de keukentafel ligt hoor :P
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:22:43 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150333543
Met een klein zonnepaneel heb je voldoende prik om een accu mee op te laden.
pi_150334628
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

die accu kan ook prima aan de lader alsie op de keukentafel ligt hoor :P
Ja is fijn voor mn katten die gassen die vrij komen :+
pi_150334693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Erasmo het volgende:
Met een klein zonnepaneel heb je voldoende prik om een accu mee op te laden.
Binnenkort verhuizen en daar wel een schuur met elektra. En zelfs een extra schuur met verwarming, maar daar past de motor niet in ;(
pi_150335013
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja is fijn voor mn katten die gassen die vrij komen :+
Waarom zou er gas vrijkomen bij het opladen van een accu?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:48:06 #163
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150335090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jet of systeem? Hier waren ze op -O- Mijn C3 is een geweldige helm maar kleine ritjes in stad is het wellicht toch niet de beste keuze.
systeem. Lagen hoer nog voldoende, verschillende maten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150343630
25¤ korting bij Louis.de ... Weet alleen niet wat ik moet halen :P
pi_150343860
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waarom zou er gas vrijkomen bij het opladen van een accu?
"Omdat de cellen in de meeste accu's een vloeibaar elektrolyt hebben, ontstaat bij overladen knalgas, een explosief mengsel van zuurstof en waterstof."

ik heb vorige week heftruck cursus gehad :')
pi_150345787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef Erasmo het volgende:
Heb de wintervoering maar uit de broek gehaald :)
gebruik ik niet eens :')
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:37:51 #167
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150346542
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waarom zou er gas vrijkomen bij het opladen van een accu?
Scheikunde, BL dat krijg je als je stroom door zo'n oplossing gaat jagen. Het aanwezige H2O wordt dan gesplitst in H2 (waterstof) en O2 (zuurstof), wat ook de reden is dat er een ontluchtingsgat in zuuraccu's zit, en het zuurpeil na verloop van tijd daalt.
pi_150346814
Van een beetje accuzuur is nog nooit iemand doodgegaan
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:50:16 #169
177940 Tunafish
met staart
pi_150346978
Ook lekker voor bij de bitterballen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_150347339
Ik weet wat elektrolyse is ja, maar wat voor prehistorische accu's gebruiken jullie allemaal dat die nog ventilatie nodig hebben joh :')

Die dingen zijn allemaal prima gesealed tegenwoordig. Goeie oplader gebruiken en er gebeurt niks mee.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150347398
Ik loop liever niet het risico dat ik of mijn huisdieren eraan dood gaan. Beter safe then sorry.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:40:13 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150350316
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet wat elektrolyse is ja, maar wat voor prehistorische accu's gebruiken jullie allemaal dat die nog ventilatie nodig hebben joh :')
Je kan zeggen wat je wil, die accu's kunnen een stuk meer verdragen dan die moderne gelmeuk :+
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:03:56 #173
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150383329
Tandwiel is vervangen. Zaten wat oude en verse breuken in, ketting gespannen, loopt weer prima. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150383689
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef Amoeba het volgende:
Tandwiel is vervangen. Zaten wat oude en verse breuken in, ketting gespannen, loopt weer prima. :)
Heb je nou de rest van die set ook vervangen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150384570
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je nou de rest van die set ook vervangen?
ik denk het niet :')
pi_150384955
26-9 tm 2-10 weekje vrij :P nog belangstellenden voor een paar daagjes eifel?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:05:22 #177
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150385688
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je nou de rest van die set ook vervangen?
Nee, maar als dit tandwiel ook kapot gaat doe ik dat wel. Is maar 26 euro man :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150385992
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee, maar als dit tandwiel ook kapot gaat doe ik dat wel. Is maar 26 euro man :')
Bestel de hele set maar vast, want dit goeie nieuwe tandwiel wordt de genadeklap voor je toch al zwaar versleten ketting :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150389545
Nix mis met budget brommerveur'n, komt er misschien ooit eens een apk voor motoren :Y)

oja.. mn remschijf :X
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:11:25 #180
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150390694
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bestel de hele set maar vast, want dit goeie nieuwe tandwiel wordt de genadeklap voor je toch al zwaar versleten ketting :)
Die schakel zat niet vast. Punt was dat zowel ketting als tandwiel er nog goed uitzagen, aldus de man die al ruim 40 jaar aan motoren sleutelt. Ik vroeg nog expliciet of de hele set niet beter vervangen kon worden maar dat acht hij niet nodig.

Nee ik zeg niet dat hij het onmogelijk mis kan hebben, maar jouw oordeel op basis van één foto is ook zoiets.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150392947
Vanmiddag kleine oeps gehad tijdens het rijden... Ik zag een drempeltje bijna over het hoofd. Zou niet zo'n probleem zijn, als het niet zo'n irritant kutding was in zo'n wegversmalling. Vol in de ankers. :') Ach ja, was weer even geleden dat dat gebeurt was.

* Nero22 kan zich nog wel een moment herinneren dat 'ie niet zo goed zijn rem durfde te gebruiken, en zo voorbij de groep "remde" :@ :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150393001
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:21 schreef Nero22 het volgende:
Vanmiddag kleine oeps gehad tijdens het rijden... Ik zag een drempeltje bijna over het hoofd. Zou niet zo'n probleem zijn, als het niet zo'n irritant kutding was in zo'n wegversmalling. Vol in de ankers. :') Ach ja, was weer even geleden dat dat gebeurt was.
zo'n schildpadding?
pi_150393023
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zo'n schildpadding?
Ja precies ja.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:26:31 #184
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150393141
Ik werd er vanmiddag bij een stoplicht uitgereden door een M4 of M6 carbio -O-
Na de 1e versnelling wist ik al dat ik had verloren :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150393407
Ik heb een thumbs-up gekregen van een vrachtwagenchauffeur. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150393701
Ik heb de hele veluwe uit z'n zaterdagmiddagdutje gehaald :')

  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:47:36 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150394063
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Daantke het volgende:
Ik heb de hele veluwe uit z'n zaterdagmiddagdutje gehaald :')

[ afbeelding ]
op die banden? Geloof ik geen hol van.. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:50:31 #188
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150394193
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

op die banden? Geloof ik geen hol van.. :+
we hebben hier ook wel wat asfalt liggen hoor 8-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150394294
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb een thumbs-up gekregen van een vrachtwagenchauffeur. :')
Ik ook, maar dat was omdat ik ruimte voor hem maakte zodat ie een blinde doos in een koekblik kon ontwijken :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150394393
Die achterband is zo glad als Rutte. Ik heb 'm nu van mijn ouders naar huis gereden en raak hem niet meer aan tot de motorboer m'n bestelde band binnen heeft.

En vanochtend gelijk maar ff de kleppen gesteld, easy zeg met die boutjes _O_ De andere suus oldtimer wacht al weken op een paar van die kutplaatjes :')
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:23:53 #191
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150395770
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Nix mis met budget brommerveur'n, komt er misschien ooit eens een apk voor motoren :Y)

oja.. mn remschijf :X
APK voor motoren :N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150396884
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Daantke het volgende:
Die achterband is zo glad als Rutte. Ik heb 'm nu van mijn ouders naar huis gereden en raak hem niet meer aan tot de motorboer m'n bestelde band binnen heeft.

En vanochtend gelijk maar ff de kleppen gesteld, easy zeg met die boutjes _O_ De andere suus oldtimer wacht al weken op een paar van die kutplaatjes :')
Leuk hoor, stelboutjes. Maar zorg maar dat ze niet in het carter donderen O-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150397092
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

APK voor motoren :N
Doe het dan selectief. Een APK voor Yamaha, Ducati en Gummies Alp. Dan heb je de grootste gevaren wel van de weg gehaald denk ik.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:05:52 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150397529
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Doe het dan selectief. Een APK voor Yamaha, Ducati en Gummies Alp. Dan heb je de grootste gevaren wel van de weg gehaald denk ik.
Vergeet de Harley's niet.

Ik kwam er trouwens afgelopen week achter dat de ABS niet functioneert. Wist niet dat een achterwiel zo ver kon uitbreken in een rechte lijn.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:55:05 #195
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150400063
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Doe het dan selectief. Een APK voor Yamaha, Ducati en Gummies Alp. Dan heb je de grootste gevaren wel van de weg gehaald denk ik.
Vergeet BL's koppeling niet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150400219
Dat ding van BL accepteren ze niet eens ter keuring :')
pi_150400442
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:27 schreef Salatrel het volgende:
26-9 tm 2-10 weekje vrij :P nog belangstellenden voor een paar daagjes eifel?
Als je de tent thuis laat :P
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:12:20 #198
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150401100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Salatrel het volgende:
Dat ding van BL accepteren ze niet eens ter keuring :')
Als je BL's kenteken natrekt is dat ook van een Yamaha ofzo. Dat knutselwerkje van hem krijgt echt geen kenteken. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150401290
Oe my... Morgen hebben ze blijkbaar "open dag" bij de semi-lokale motoprut zaak. Inclusief proefrijden op de Z300. Wie weet ga ik gewoon even langs. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150401729
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:02 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Als je de tent thuis laat :P
ik hoef niet persé in een tent hoor :P
pi_150401931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik hoef niet persé in een tent hoor :P
Gewoon zeiltje spannen vanaf de topkoffer.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:33:50 #202
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150402335
Je mag ook gewoon in een van de zijkoffers van mijn BMW slapen :P
pi_150402639
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Erasmo het volgende:
Je mag ook gewoon in een van de zijkoffers van mijn BMW slapen :P
:+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:07:54 #204
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150403798
quote:
Idee, ik knoop de Ninja aan het bagagerek :P
  zondag 8 maart 2015 @ 00:40:43 #205
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_150407237
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb een thumbs-up gekregen van een vrachtwagenchauffeur. :')
Moet je eens als vrouw gaan motorrijden, dan krijg je nogal vaak een thumbs-up. Is toch heel normaal? :P

Hoe ziet deze eruit? http://m.autoscout24.nl/a(...)nzine-rood-264302677
Ik krijg hem helaas alleen op de mobiele site, niet de gewone. Sorry daarvoor!
You can only have the sunshine after the rain..
  zondag 8 maart 2015 @ 01:37:56 #206
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150408840
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:40 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Moet je eens als vrouw gaan motorrijden, dan krijg je nogal vaak een thumbs-up. Is toch heel normaal? :P

Hoe ziet deze eruit? http://m.autoscout24.nl/a(...)nzine-rood-264302677
Ik krijg hem helaas alleen op de mobiele site, niet de gewone. Sorry daarvoor!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_150411778
gefixt:

pi_150412497
Zo accu er maar eens terug in hangen en me als echte mooiweerrijder bestempelen 8-)
pi_150412633
Het wordt vast filerijden op de dijkjes vandaag :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 8 maart 2015 @ 10:09:02 #210
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150412782
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:56 schreef mjan het volgende:
Het wordt vast filerijden op de dijkjes vandaag :')
Tussen de overmoedige mooiweerrijders die sinds november geen motor hebben aangeraakt, dat kan alleen maar goed gaan :P
pi_150412899
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:56 schreef mjan het volgende:
Het wordt vast filerijden op de dijkjes vandaag :')
ik denk de lekdijk maar overslaan vandaag :P
  zondag 8 maart 2015 @ 10:20:12 #212
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150412916
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:18 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik denk de lekdijk maar overslaan vandaag :P
Ben benieuwd hoeveel rijbewijzen daar vandaag worden ingevorderd
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150412940
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:20 schreef mstx het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoeveel rijbewijzen daar vandaag worden ingevorderd
Gisteren stonden ze te laseren bij Wijk bij Duurstede, daar zijn ook wel wat boetes uitgedeeld denk ik :P
  zondag 8 maart 2015 @ 10:33:06 #214
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150413059
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:20 schreef mstx het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoeveel rijbewijzen daar vandaag worden ingevorderd
Kut moet wel extra opletten vandaag ja, er zal ongetwijfeld een blik flitsers opengetrokken zijn :P
pi_150413376
Daarom ben ik zo blij met onregelmatige werktijden :D ga doordeweeks wel ritje rijden :P
pi_150413794
Na lang lezen in dit topic en af en toe posten, nu een help vraag.

Nieuwe accu erin, maar nu wil hij niet meer starten.
Kun je met een nieuwe accu erin de startmotor vernielen :@ ?
Of kan het ook gewoon een zekering zijn die is gesprongen?

Oja Honda CBR 600 F3
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_150414681
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Kut moet wel extra opletten vandaag ja, er zal ongetwijfeld een blik flitsers opengetrokken zijn :P
Ik zag net politie op de dijk ja. Op de fiets. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150414769


Oeehh,brommers kieken

Zelfs voor mij te klein
:D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 8 maart 2015 @ 12:15:27 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150414964
Die Honda is juist tof man :P
pi_150415293
Alweer thuis. Lekker rustig vanmorgen :9
  zondag 8 maart 2015 @ 12:51:33 #221
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_150415809
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 08:29 schreef Salatrel het volgende:
gefixt:

[ afbeelding ]
Grr, ik bedoelde meer qua specs en dergelijke als mijn volgende motor, haha ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_150416575


Meegenomen voor een ritje. Heel gaaf. Pakt een stuk beter door dan mijn 250. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Nero22 op 08-03-2015 17:21:15 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 8 maart 2015 @ 13:41:29 #223
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150417083
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 08:29 schreef Salatrel het volgende:
gefixt:

[ afbeelding ]
_O-

quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Grr, ik bedoelde meer qua specs en dergelijke als mijn volgende motor, haha ;)
Carrosserie:Racer
Transmissie:Handgeschakeld
Versnellingen:6
Cilinderinhoud:600 cm³
Gewicht:186 kg
Brandstof:Benzine
Brandstofverbruik:
4,5 l/100 km (gecombineerd)
5,3 l/100 km (stadsverkeer)
4,0 l/100 km (buitenwegen)
Kleur:Rood

Te opzichte van wat je nu hebt.
Niets mis mee toch?

Ik meen dat je laatst zei dat je al 1 specifieke motor op het oog had toch? Niets geworden?

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:20 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]

Meegenomen voor een ritje. Heel gaaf. Pakt een stuk beter door dan mijn 250. :D
Mooi ding!

[ Bericht 17% gewijzigd door ManageTheAnger op 08-03-2015 13:53:15 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_150417862
toch een stukje lekdijk gedaan... bij nieuwpoort ben ik gestopt want kreeg een lamme arm :') en idd bij het eerste stoplicht alweer de R1 met spijkerbroek en sneakers voor me :')
pi_150417945
maar twas wel lekker weer. handvatverwarming absoluut niet nodig maar voor het mooie stond er in de polder net iets teveel wind :P
  zondag 8 maart 2015 @ 14:25:42 #226
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150418286
Vanavond even richting Arnhem knallen op d'n Duc. Om de PostNL te boycotten ga ik de LP van Ziggy Stardust zelf maar ophalen. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150418328
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:07 schreef Nero22 het volgende:

[ afbeelding ]
Zelfs voor mij te klein
:D
als Maegrim en ik met zn 2'en op zon ding kunnen kan jij er wel alleen op hoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150420906
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

als Maegrim en ik met zn 2'en op zon ding kunnen kan jij er wel alleen op hoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwhehehe _O_ _O-
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:41:45 #229
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_150422130
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik meen dat je laatst zei dat je al 1 specifieke motor op het oog had toch? Niets geworden?

Nee, mankeerde teveel aan. Maar vind deze wel errug gaaf. En precies de kleurstelling die ik wil hebben.

Oeh, Nero, die Kawa is echt gaaf! Die zou ik ook wel willen :P
You can only have the sunshine after the rain..
pi_150422451
Kwam vanmiddag onderweg een duke390 tegen die te koop stond :P
  zondag 8 maart 2015 @ 16:56:27 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150422603
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:41 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nee, mankeerde teveel aan. Maar vind deze wel errug gaaf. En precies de kleurstelling die ik wil hebben.

Oeh, Nero, die Kawa is echt gaaf! Die zou ik ook wel willen :P
Wat zijn je wensen dan? Meer vermogen dan je nu hebt of is dit voldoende? Bevalt de houding en het motortype?
pi_150423170
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:41 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nee, mankeerde teveel aan. Maar vind deze wel errug gaaf. En precies de kleurstelling die ik wil hebben.

Oeh, Nero, die Kawa is echt gaaf! Die zou ik ook wel willen :P
Er schijnt nog een Akra op te komen. :P

En het is tevens een huurfiets. Wie weet neem ik hem nog eens mee. :@

[ Bericht 1% gewijzigd door Nero22 op 08-03-2015 17:18:49 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 8 maart 2015 @ 17:48:40 #233
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_150424561
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat zijn je wensen dan? Meer vermogen dan je nu hebt of is dit voldoende? Bevalt de houding en het motortype?
Die 600 die ik nu heb, is voor mij voldoende. Dus meer hoef ik niet. Motor die ik nu heb ik vooral te zwaar en te lomp. Een R6 is daarentegen een stuk lichter. Houding is voor de rest prima. Zit nieuwe ketting en tandwielen op, dus is de vraagprijs van 2100 dan redelijk? :)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_150424672
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Die 600 die ik nu heb, is voor mij voldoende. Dus meer hoef ik niet. Motor die ik nu heb ik vooral te zwaar en te lomp. Een R6 is daarentegen een stuk lichter. Houding is voor de rest prima. Zit nieuwe ketting en tandwielen op, dus is de vraagprijs van 2100 dan redelijk? :)
een kettingset is het grote geld ook niet :P als je voor minder geld een vergelijkbare fiets met 50% kettingset kunt krijgen kun je net zo goed die nemen
  zondag 8 maart 2015 @ 18:02:55 #235
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150425060
Is een naked niet wat?
  zondag 8 maart 2015 @ 18:24:46 #236
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150425851
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Er schijnt nog een Akra op te komen. :P

En het is tevens een huurfiets. Wie weet neem ik hem nog eens mee. :@
diepst idd. Collega heeft er vorige week 1 gekocht, laat er ook een akra opzetten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 8 maart 2015 @ 18:29:58 #237
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150426052
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Die 600 die ik nu heb, is voor mij voldoende. Dus meer hoef ik niet. Motor die ik nu heb ik vooral te zwaar en te lomp. Een R6 is daarentegen een stuk lichter. Houding is voor de rest prima. Zit nieuwe ketting en tandwielen op, dus is de vraagprijs van 2100 dan redelijk? :)
leeftijd en km wijzen op een hobby fiets, dus geen woonwerk. Kunnen wel stevige km's geweest zijn, maar met onderhoud geen probleem. 3000km op die fiets is voor een kettingset we iets anders dan 3000 op je gsx-f.

Zithouding is wat extremer maar ivm de soes stuurt ie messcherp. En hij zal niet gaan trillen en rammelen bij de 180 :@


Prijs is wel oke, even vergelijken met de rest op marktplaats en wat dealers er voor vragen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150427245
Over hobbyfietsen gesproken.. de buurman heeft zijn duc weer uit de stalling gehaald... wilde graag mijn pomp gebruiken voor de bandenspanning :')
  zondag 8 maart 2015 @ 19:01:48 #239
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150427351
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:59 schreef Salatrel het volgende:
Over hobbyfietsen gesproken.. de buurman heeft zijn duc weer uit de stalling gehaald... wilde graag mijn pomp gebruiken voor de bandenspanning :')
Vandaag was echt hobbyfietsen dag volgens mij. Overal zijn ze ineens.
pi_150427435
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Vandaag was echt hobbyfietsen dag volgens mij. Overal zijn ze ineens.
echt he al die figuren klungelen in de bochten :')
pi_150429401
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

echt he al die figuren klungelen in de bochten :')
Ik voelde me (onterecht misschien) inderdaad wel pro, vergeleken met veel anderen. :+

Ik heb mensen zelfs zien klooien met remmen en stilstaan bij stoplichten. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150429953
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:47 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik voelde me (onterecht misschien) inderdaad wel pro, vergeleken met veel anderen. :+

Ik heb mensen zelfs zien klooien met remmen en stilstaan bij stoplichten. :')
Ik zat ook te kloten vanmiddag bij een rood licht, ik kreeg hem niet in de eerste versnelling :X :')

Maar m'n bochten gingen wel goed! :+
pi_150430752
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Salatrel het volgende:
Dat ding van BL accepteren ze niet eens ter keuring :')
Bij jou valt er niks te keuren want onderweg naar het RDW dondert dat hele ding uit elkaar. En alleen het stuur wat je dan nog in je handen hebt krijgt echt geen kenteken :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 8 maart 2015 @ 21:58:13 #244
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150438549
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:59 schreef Salatrel het volgende:
Over hobbyfietsen gesproken.. de buurman heeft zijn duc weer uit de stalling gehaald... wilde graag mijn pomp gebruiken voor de bandenspanning :')
mijn heeft gisteren weer gewoon gereden hoor. Krijg langzaam het idee dat de gemiddelde Duc rijder gewoon niet weet hoe een motor werkt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 8 maart 2015 @ 21:59:03 #245
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150438602
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bij jou valt er niks te keuren want onderweg naar het RDW dondert dat hele ding uit elkaar. En alleen het stuur wat je dan nog in je handen hebt krijgt echt geen kenteken :D
_O-
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150444237
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef stinkie het volgende:

[..]

mijn heeft gisteren weer gewoon gereden hoor. Krijg langzaam het idee dat de gemiddelde Duc rijder gewoon niet weet hoe een motor werkt
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:25 schreef Amoeba het volgende:
Lokquote :*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 8 maart 2015 @ 23:47:27 #247
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150446597
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

[..]

Godverdomme. :')

Ik heb net voor het eerst m'n Duc van de grond op mogen rapen. Reed de stoep af en moest direct afremmen voor een kruispunt. Stuur stond nog te ver uitgedraaid en remde net wat te hard. Kon 'm net niet houden. :'( Ach gelukkig de koppeling tot aan de grond vastgehouden, dus geen schuiver. De enige schade is een klein puntje op de lak bij het knipperlicht.

Van de week maar even wegwerken. Wat dom zeg. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 9 maart 2015 @ 09:26:07 #248
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150451436
I rest my case
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 9 maart 2015 @ 09:36:48 #249
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150451610
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:26 schreef stinkie het volgende:
I rest my case
Ik heb pas een half jaar m'n rijbewijs.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150452243
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:26 schreef stinkie het volgende:
I rest my case
QFT
  maandag 9 maart 2015 @ 12:44:01 #251
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150456365
quote:
9s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb pas een half jaar m'n rijbewijs.
Da's geen excuus :P

http://nos.nl/artikel/202(...)ge-cao-conflict.html

Gassuh *O*
pi_150485952
Ik weet niet of ik hier juist zit maar iemand die toevallig weet welke 125cc scooter dit is? http://i.imgur.com/azQpTP4.png
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_150487043
Nee
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:24:25 #254
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_150487330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:46 schreef m.y.m het volgende:
Ik weet niet of ik hier juist zit maar iemand die toevallig weet welke 125cc scooter dit is? http://i.imgur.com/azQpTP4.png
chinees bontkraag merk
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150487611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:46 schreef m.y.m het volgende:
Ik weet niet of ik hier juist zit maar iemand die toevallig weet welke 125cc scooter dit is? http://i.imgur.com/azQpTP4.png
:')

PTA / Bromfietsen & Snorfietsen topic #7 - brommerinvasie!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150487639
na baronvongrumble's gsxr offroading nu de overtreffende trap:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150488130
Ik kwam vanmorgen iemand in race-overal tegen.

Op zijn driewieler oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_150491044
:')

Mag je dat soort lui niet gewoon een schop geven als je er langs rijdt?
pi_150495713
Nee joh, dat is gratis vermaak, lekker laten rijden :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:52:25 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150495973
Gisteren voor het eerst dit jaar weer een rondje gedaan op de CB, vandaag maar weer.. tis lekker weer :9~ 8-)

Wel lastig zonder werkende tellers, maar tis niet dat ik er daarvoor heel vaak op keek; iedereen rijdt gewoon te langzaam :+ Alleen tanken is een gokje; gewoon een kwestie van vol blijven gooien :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150496022
Kom hierheen voor die tellers dan :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:45:25 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150499663
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:54 schreef Maegrim het volgende:
Kom hierheen voor die tellers dan :P
Jij zou hier langs komen :+ spullen, ruimte, gereedschap dit dat..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150500806
Kost geld en tijd, vind je het gek dat ik niet sta te springen :+
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:24:21 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150501028
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef Maegrim het volgende:
Kost geld en tijd, vind je het gek dat ik niet sta te springen :+
Tijd is gratis, brandstof wordt vergoed, stukkie rijden is priceless O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150501113
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef Maegrim het volgende:
Kost geld en tijd, vind je het gek dat ik niet sta te springen :+
je moet ook niet springen met die CB... met een bocht had je al moeite genoeg
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:40:32 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150501499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je moet ook niet springen met die CB... met een bocht had je al moeite genoeg
CB's zijn gewoon een beetje springerig :+

Moest echt weer wennen; giftig kleretekkeltje :P

Toch grappig.. ik moest effe een durp verderop zijn daarstraks, rustig gereden, want ik had de regenvoering (wind) uit mijn jas gehaald, en dan issie doorwaai.. gisteren ging dat goed want: vest, maar vandaag alleen een T-shirtje eronder, en dan ist best frips.. Kwam in dat andere durp een knul tegen op een naked.. bleek achteraf een redelijk nieuwe Z750, die moest mijn kant op, en hij bleef achter me hangen, dus eenmaal BBK gaf ik een beetje gas, vlot opschakelen, en toen ik in de spiegel keek lag hij bijna plat op de tank om me bij te houden, en bij de volgende verkeerslichten kwam hij naast me staan en zat ie duidelijk te kijken waar ik nou op reed _O-
Hij weet het nu nog niet, want ik heb geen CB decals op deze kappenset; staat alleen Honda op de tank :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150501755
BBK? :P

Het grote blok valt meestal wel op, niemand wil racen ;(
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:00:08 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150502099
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:48 schreef Maegrim het volgende:
BBK? :P

Het grote blok valt meestal wel op, niemand wil racen ;(
Buiten Bebouwde Kom. ;)

Ik race ook niet, is in 95% van de gevallen bij voorbaat al kansloos voor die ander :7 .. ik geef 3 keer een dotje gas en schakel dan vlotjes op.. dat is meestal genoeg.. Sowieso hóór je ook wel dat het geen lieverdje is :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150502231
Jaja, je hebt het gewoon over BiBK :P

Geluid kan je trouwens nooit van uit gaan, met de standaarddemper is het een stofzuiger, en een Italiaans 600 cc'tje kan juist een stuk sneller klinken dan hij is
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:09:12 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150502362
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Maegrim het volgende:
Jaja, je hebt het gewoon over BiBK :P

Geluid kan je trouwens nooit van uit gaan, met de standaarddemper is het een stofzuiger, en een Italiaans 600 cc'tje kan juist een stuk sneller klinken dan hij is
Neh, te weinig ruimte om gek te doen.. ben mijn laatste oepsie nog niet vergeten ;(

En nee, boos klinkende cubic inches klinken heel anders als zo'n opgewonden standje met 600cc en een knetterpijp :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:14:07 #271
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150502522
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Maegrim het volgende:
Jaja, je hebt het gewoon over BiBK :P

Geluid kan je trouwens nooit van uit gaan, met de standaarddemper is het een stofzuiger, en een Italiaans 600 cc'tje kan juist een stuk sneller klinken dan hij is
Wil je niet zo'n denigrerend doen over mijn 600SS?

[ Bericht 3% gewijzigd door Amoeba op 10-03-2015 18:14:58 (b) ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:14:59 #272
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150502558
Als er zo'n 1000cc naast je staat en begint te gassen, willen ze dan iets :?

Met de Busa overkwam me dat nooit namelijk.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:16:47 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150502636
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wil je niet zo'n denigrerend doen over mijn 600SS?
SuperSnorfiets B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:17:27 #274
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150502664
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:14 schreef stinkie het volgende:
Als er zo'n 1000cc naast je staat en begint te gassen, willen ze dan iets :?

Met de Busa overkwam me dat nooit namelijk.
Beter toch? gas op die lollie >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150502797
VFR800 geen vtec, geen abs als eerste motor. Meningen?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:27:29 #276
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150502997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
VFR800 geen vtec, geen abs als eerste motor. Meningen?
waarom zou je perse abs willen hebben.

Als jij het wil doet mijn mening niet ter zake.

Dat gezegt hebende, 1 keer op motor met abs gereden, vond het niet denderend, zou me er niet druk over maken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150503658
Had ik ook, doen
pi_150506096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
VFR800 geen vtec, geen abs als eerste motor. Meningen?
Prima ding! :D
pi_150507706
:) verkocht
pi_150508975
Wel even de spanning(sregelaar) checken en het balhoofdlager :)
pi_150524818
1e episode van Baron 24h challenge! met GS'en!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~

pi_150527231
Net even weer stukje op de nieuwe motor gereden. Rijdt echt heerlijk zo'n xjr1300.
Hoe spoelen jullie de pekel er trouwens af? Hogedrukreiniger ergens?
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:17:50 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150527741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Net even weer stukje op de nieuwe motor gereden. Rijdt echt heerlijk zo'n xjr1300.
Hoe spoelen jullie de pekel er trouwens af? Hogedrukreiniger ergens?
Hier ligt bijna niks meer volgens mij.. afspoelen met koud/lauw water.. tuinslang is ook goed.. Je kunt hem ook nog effe lekker in de WD40 zetten, iig de delen die roestgevoelig zijn, dan heb je later wat te poetsen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:24:29 #284
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150527942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe spoelen jullie de pekel er trouwens af? Hogedrukreiniger ergens?
niet
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150530172
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hier ligt bijna niks meer volgens mij.. afspoelen met koud/lauw water.. tuinslang is ook goed.. Je kunt hem ook nog effe lekker in de WD40 zetten, iig de delen die roestgevoelig zijn, dan heb je later wat te poetsen :)
Is nog van twee weken geleden. Net even gekeken maar zie geen witte laag op de uitlaatbochten en de spatborden. Zal dan denk ik wel meevallen.
Heb hier geen tuinslangaansluiting dus afspoelen kan alleen met emmers water of met een hogedrukspuit bij een wasstraat.
pi_150530918
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hier ligt bijna niks meer volgens mij..
op de A16 reden vanmorgen rond 04:30 de pekelwagens weer
pi_150531612
Zie op rijkswaterstaat alleen strooien op 18 februari en 28 februari. Motor op 27 februari opgehaald :)
pi_150532310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Zie op rijkswaterstaat alleen strooien op 18 februari en 28 februari. Motor op 27 februari opgehaald :)
ze waren toch echt aan het strooien
pi_150532335
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ze waren toch echt aan het strooien
Misschien wel. Maar niet zoveel dat ik nu direct een tuinslangaansluiting moet gaan regelen thuis ;)
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:33:39 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150533997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Is nog van twee weken geleden. Net even gekeken maar zie geen witte laag op de uitlaatbochten en de spatborden. Zal dan denk ik wel meevallen.
Heb hier geen tuinslangaansluiting dus afspoelen kan alleen met emmers water of met een hogedrukspuit bij een wasstraat.
prop hem dan maar in de wasstraat :)
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

op de A16 reden vanmorgen rond 04:30 de pekelwagens weer
hier al wekenlang niks vers zien liggen, heeft ook nog aardig geregend, nu al 3 keer gereden, en ik zie nog geen korreltje of vlekkie op de CB..

Algemene mededeling voor CB eigenaren trouwens; vanaf helemaal leeg naar helemaal weer vol is 22 liter.

:|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150534695
Hoe vol gooi je em eigenlijk, tot het beugeltje of verder?
pi_150535222
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

prop hem dan maar in de wasstraat :)

[..]

hier al wekenlang niks vers zien liggen, heeft ook nog aardig geregend, nu al 3 keer gereden, en ik zie nog geen korreltje of vlekkie op de CB..

Algemene mededeling voor CB eigenaren trouwens; vanaf helemaal leeg naar helemaal weer vol is 22 liter.

:|W
Ga binnenkort wel eens wat poetsen. Maar niet nu :)

Hier 21l
  woensdag 11 maart 2015 @ 17:32:47 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150535837
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:52 schreef Maegrim het volgende:
Hoe vol gooi je em eigenlijk, tot het beugeltje of verder?
verder, zo veel als ik erin krijg.. Bij de AT had ik een gaatje bovenin dat klotspotje geboord, dan kon ik hem makkelijker helemaal nokkievol gooien.. CB heeft dat helaas niet, dus moet je effe geduld hebben met de laatste liter..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150548939
Whoop whoop, lente ^O^

I are Baboon
pi_150551471
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:33 schreef Sounddragon het volgende:

Algemene mededeling voor CB eigenaren trouwens; vanaf helemaal leeg naar helemaal weer vol is 22 liter.

:|W
En hoeveel kilometer lopen is dat ongeveer? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:28:51 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150561162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En hoeveel kilometer lopen is dat ongeveer? :')
Hehe, viel redelijk mee, denk 2 ofzo, was in Nijmegen gelukkig, alleen hebben ze daar nogal een beetje hoogteverschilletjes, dus ik moest effe mapsen welke downhill lag :+ krap half uurtje gesport, was te overzien. Als het op een kutplek was geweest was ik in het zonnetje gaan zitten terwijl een ANWB meneer mijn peut kwam brengen. w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150563026
Gummie heeft weer werk! *O*

Kan ik de motor ook weer opknappen :+
pi_150563142
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:30 schreef Gummiebeer het volgende:
Gummie heeft weer werk! *O*

Kan ik de motor ook weer opknappen :+
Gefeliciteerd!

Wat ga je doen? Bij de ANWB werken om benzine te brengen naar prutsers op CB's? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:41:15 #299
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563383
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:30 schreef Gummiebeer het volgende:
Gummie heeft weer werk! *O*

Kan ik de motor ook weer opknappen :+
Kewl, feli's *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150563390
hendig sjieke heftruuks
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:42:07 #301
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563407
Vol :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')