abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:41:46 #126
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_150121024
Ik weet niet wie het vorige week zei, maar Professor Layton is aangekomen :) dus vanavond maar eens gaan spelen dan. Zo'n spel is 7,50 meer dan waard.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_150127030
yay
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150128177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

die NES vind ik niet mooi omdat er retro opstaat. ben wel aan het kijken naar mario of zelda maar die vind niks in de search bij mij. die retro voor gameboy micro is wel mooi maar heb liever een famicom skin ofzo :P is altijd net niet mooi genoeg om te kopen.
Je kunt op sites als decalgirl.com ook zelf een skin snel in elkaar knutselen...



[ Bericht 3% gewijzigd door Jaden op 28-02-2015 21:09:14 ]
  zaterdag 28 februari 2015 @ 09:12:48 #129
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150137881
hey mentjes wat zijn nu de leukste games voor de 2/3ds?
Ik wil zelf eigenlijk new super mario bros 1 en 2, die nieuwe donkey kong en a link between worlds.

Was er ook niet een nieuwe versie van FF5 oid? leek me ook wel cool.

groetjens bgtje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150138739
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:12 schreef BaajGuardian het volgende:
hey mentjes wat zijn nu de leukste games voor de 2/3ds?
Ik wil zelf eigenlijk new super mario bros 1 en 2, die nieuwe donkey kong en a link between worlds.

Was er ook niet een nieuwe versie van FF5 oid? leek me ook wel cool.

groetjens bgtje.
ikzelf heb het meeste tijd in fantasy life zitten, 120uur nu en nog niet helemaal uitgespeeld en verder Luigi's mansion is wel tof :)
pi_150139898
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:12 schreef BaajGuardian het volgende:
hey mentjes wat zijn nu de leukste games voor de 2/3ds?
Ik wil zelf eigenlijk new super mario bros 1 en 2, die nieuwe donkey kong en a link between worlds.

Was er ook niet een nieuwe versie van FF5 oid? leek me ook wel cool.

groetjens bgtje.
Bravely Default
Fire Emblem Awakening
Ocarina of Time
Majora's Mask
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_150142405
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:12 schreef BaajGuardian het volgende:
hey mentjes wat zijn nu de leukste games voor de 2/3ds?
Ik wil zelf eigenlijk new super mario bros 1 en 2, die nieuwe donkey kong en a link between worlds.

Was er ook niet een nieuwe versie van FF5 oid? leek me ook wel cool.

groetjens bgtje.
KH 3D ( met de stem van Leonard Nimoy!)

Maar wel aangeraden als je de rest van de KH games ook hebt (uit)gespeeld
  zaterdag 28 februari 2015 @ 15:31:04 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150145839
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:19 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

KH 3D ( met de stem van Leonard Nimoy!)

Maar wel aangeraden als je de rest van de KH games ook hebt (uit)gespeeld
Is dat een standalone spel of een remake?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 15:32:21 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150145877
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:24 schreef Cid het volgende:

[..]

Bravely Default
Fire Emblem Awakening
Ocarina of Time
Majora's Mask
Ik houd niet van 3d actie games zoals majoras mask, houd van topdown en sidescroll voornamelijk.
Mn O+ genres zijn rpg en actie platforming.
mn :( genres zijn 3d actie games en sportgames.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150146146
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid... Zitten hier ook 3DS Puzzelruil verslaafden op Fok!?

Ik heb nu 1170/1389 puzzelstukjes en 20/44 puzzels compleet.
Bij mijn weten heb ik alles puzzels op die obscure Japanse puzzels na.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_150146445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef CoExist het volgende:
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid... Zitten hier ook 3DS Puzzelruil verslaafden op Fok!?

Ik heb nu 1170/1389 puzzelstukjes en 20/44 puzzels compleet.
Bij mijn weten heb ik alles puzzels op die obscure Japanse puzzels na.
1351 stukjes verzameld, 41 puzzels compleet. Van twee van die dingen heb ik alle paarse stukjes al, maar ik heb geen zin om die munten te gebruiken :') De Japanse puzzels kun je niet krijgen, dat heb ik geprobeerd in Japan...

Alle hoofddeksels heb ik al binnen van de Mii Adventure, en ook alle heldendaden (dus alle queesten tien keer uitgespeeld) alle andere minigames die later kwamen heb ik ook uitgespeeld, inclusief alle hoofddeksels.

Nee, verslaafd is een groot woord :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 28 februari 2015 @ 15:59:44 #137
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_150146550
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef CoExist het volgende:
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid... Zitten hier ook 3DS Puzzelruil verslaafden op Fok!?

Ik heb nu 1170/1389 puzzelstukjes en 20/44 puzzels compleet.
Bij mijn weten heb ik alles puzzels op die obscure Japanse puzzels na.
Wat is 3DS puzzelruil?
pi_150146719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat is 3DS puzzelruil?
Mii Plaza Puzzle Swap voor de Engelstalige systemen onder ons :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150146918
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

1351 stukjes verzameld, 41 puzzels compleet. Van twee van die dingen heb ik alle paarse stukjes al, maar ik heb geen zin om die munten te gebruiken :') De Japanse puzzels kun je niet krijgen, dat heb ik geprobeerd in Japan...

Alle hoofddeksels heb ik al binnen van de Mii Adventure, en ook alle heldendaden (dus alle queesten tien keer uitgespeeld) alle andere minigames die later kwamen heb ik ook uitgespeeld, inclusief alle hoofddeksels.

Nee, verslaafd is een groot woord :D
ik kom in die toren niet voorbij die donkere kamer :'( al zoveel mensen gehad die meteen weer omdraaiden :P

verder doe ik die puzzelruil wel maar kom niet zo heel vaak mensen tegen, 2 hele puzzels al af :')
pi_150146997
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:17 schreef boik het volgende:

[..]

ik kom in die toren niet voorbij die donkere kamer :'( al zoveel mensen gehad die meteen weer omdraaiden :P
Dan moet je een wit t-shirt inhuren. Mocht je die niet hebben, dan moet je hopen op eenhuurling met zo'n ding. Mocht je iemand kennen met een 3DS, vraag even of ie zijn mii met een wit shirt uitrust, dan kun je weer verder. Woon je in omgeving arnhem, dan kan ik dat wel doen :P

quote:
verder doe ik die puzzelruil wel maar kom niet zo heel vaak mensen tegen, 2 hele puzzels al af :')
NS Station (de grotere dan, hebben allemaal een streetpass relay. Daar kun je iig elke ochtend en avond (er moet zes uur tussen zitten, anders pakt ie het gewoonweg niet) zes mii's weer naar binnen trekken. Sommige AH XL hebben er ook, en sommige KPN shops.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150147131
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef Pheno het volgende:
Dan moet je een wit t-shirt inhuren. Mocht je die niet hebben, dan moet je hopen op eenhuurling met zo'n ding. Mocht je iemand kennen met een 3DS, vraag even of ie zijn mii met een wit shirt uitrust, dan kun je weer verder. Woon je in omgeving arnhem, dan kan ik dat wel doen
oke ja zoiets had ik wel al begrepen van mezelf in de kooi :P maar idd nog niemand tegengekomen met een wit shirt, aantal keer al zon poppetje gehuurd voor muntjes maar nog geen succes gehad helaas. en bedankt maar woon in eindhoven, niet echt om de hoek :P
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef Pheno het volgende:
NS Station (de grotere dan, hebben allemaal een streetpass relay. Daar kun je iig elke ochtend en avond (er moet zes uur tussen zitten, anders pakt ie het gewoonweg niet) zes mii's weer naar binnen trekken. Sommige AH XL hebben er ook, en sommige KPN shops.
ja klopt idd, bij mij in het winkelcentrum zitten er 3 dus dat is wel fijn alleen vergeet ik mijn 3ds heel vaak :P de reden dat ik weinig mensen tegenkom ligt dus grotendeels ook wel aan mezelf :+
pi_150147253
Ik heb soms hele periodes dat ik het ding thuis laat, en anders gaat ie mee met mijn vrouw, die reist per trein :D

Een E3 of gamescom is dan weer goed voor mass-streetpass, maar daar heb ik het te druk, dus dan komt het er niet van. De honderd-mii'-op-een-dag-heldendaad heb ik dan ook gehaald bij animecon in Den Haag. Moest er toch zijn voor een Tales of, dus dan pik je dat even mee. (en teveel hebbedingetjes op de koopafdeling :X )
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150147546
mijn werk is aan het einde van de straat waar ik woon, ons winkelcentrum is zo groot dat ik nooit de stad in hoef en als ik de stad inga dan neem ik mijn ds sws niet mee :P
verder ben ik nog nooit op zon beurs oid geweest dus ik ben afhankelijk van de streetpasses die ik in het winkelcentrum krijg :P

maar opzich maakt het me niet zoveel uit, vind het wel een leuke toevoeging maar ik heb geen drang om perse alles te halen ofzo.

kijk als ik idd met de trein ofzo ga dan neem ik hem standaard mee voor de streetpasses en zon beurs wil ook nog weleens heen dus dan gaat die gegarandeerd ook mee :)
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:04:35 #144
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_150148403
Of je bouwt je eigen Streetpass Relay. Werkt ook prima.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  Designer zaterdag 28 februari 2015 @ 17:08:43 #145
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_150148533
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:29 schreef Pheno het volgende:
Ik heb soms hele periodes dat ik het ding thuis laat, en anders gaat ie mee met mijn vrouw, die reist per trein :D

Een E3 of gamescom is dan weer goed voor mass-streetpass, maar daar heb ik het te druk, dus dan komt het er niet van. De honderd-mii'-op-een-dag-heldendaad heb ik dan ook gehaald bij animecon in Den Haag. Moest er toch zijn voor een Tales of, dus dan pik je dat even mee. (en teveel hebbedingetjes op de koopafdeling :X )
Tja. Wij, het plebs op de Gamescom hebben tijd zat om in de wachtrijen de streetpass bij te werken.
🐙
pi_150148848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:04 schreef MhZero het volgende:
Of je bouwt je eigen Streetpass Relay. Werkt ook prima.
Hoe werkt dat precies?
Heb begrepen dat je dan je router niet moet beveiligen ofzo. Lijkt me niet zo handig...

Maar ik was laatst in Berlijn, hipster stad pur sang, maar ik had in 5 dagen erg weinig Streetpasses. Zelfs in game winkels kreeg ik niets. :(
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_150148907
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:04 schreef MhZero het volgende:
Of je bouwt je eigen Streetpass Relay. Werkt ook prima.
Dat voelt dan weer als cheaten, dus dat doe ik niet. Het is dan wss dan ook zo simpel dat het niet eens leuk meer is :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:28:04 #148
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_150149199
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:18 schreef CoExist het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies?
Heb begrepen dat je dan je router niet moet beveiligen ofzo. Lijkt me niet zo handig...

Maar ik was laatst in Berlijn, hipster stad pur sang, maar ik had in 5 dagen erg weinig Streetpasses. Zelfs in game winkels kreeg ik niets. :(
Google: Homepass

Voor mensen die weinig tot geen hits krijgen, is het wel een oplossing.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_150154822
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Is dat een standalone spel of een remake?
Alle spellen van kingdom hearts tot nu toe maken deel uit van 1 groot verhaal. Ze hebben 6 van de 7 spellen nu uitgebracht voor de ps3 onder de HD Remix titel, alleen 3D niet, wat eigenlijk kwa verhaal het laatste spel is vóór het langverwachte KH3.
pi_150155124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik houd niet van 3d actie games zoals majoras mask, houd van topdown en sidescroll voornamelijk.
Mn O+ genres zijn rpg en actie platforming.
mn :( genres zijn 3d actie games en sportgames.
Oke,

Bravely Default en Fire Emblem zijn aanraders dan :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')