abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149942888



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemende teams:






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149942900
Deze spelers

http://www.publicationspo(...)mcsr=yahoo%7Cutmccn=(organic)%7Cutmcmd=organic%7Cutmctr=(not%2520provided)&__utmv=-&__utmk=167273406

De Nederlanders spelen wel op het 5e en laagste niveau maar toch _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 23 februari 2015 @ 19:02:37 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_149962390
Speelschema voor de playoffs van de Eerste Divisie:

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 24 februari 2015 @ 00:27:10 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_149976399
Wordt er iets gestreamd ergens van de eerste divisie? Lijkt me veel interessanter dan die flauwekul die zich nu in de PO's afspeelt.
Tics van je petten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 01:45:44 #5
437818 020man
uit Amsterdam
pi_149977483
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef nattermann het volgende:
Wordt er iets gestreamd ergens van de eerste divisie? Lijkt me veel interessanter dan die flauwekul die zich nu in de PO's afspeelt.
Nee helaas niet denk ik. Is in de eerste divisie slechts eenmaal voorgekomen dit jaar en dat was bij Den Haag - Zoetermeer. Toen werd hulp ingeschakeld van de persoon die ook live wedstrijden van Herentals doet in de eredivisie. Het is dat je zover weg woont, anders zou ik zeggen: kom zondag gezellig langs bij de Amstel Tijgers in Amsterdam. Of je moet een dagje hoofdstad doen met de wedstrijd als afsluiting. Kost maar 5 euro euro. Dit geldt ook voor andere mensen hier op het forum natuurlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 01:55:40 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_149977532
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 01:45 schreef 020man het volgende:

[..]

Nee helaas niet denk ik. Is in de eerste divisie slechts eenmaal voorgekomen dit jaar en dat was bij Den Haag - Zoetermeer. Toen werd hulp ingeschakeld van de persoon die ook live wedstrijden van Herentals doet in de eredivisie. Het is dat je zover weg woont, anders zou ik zeggen: kom zondag gezellig langs bij de Amstel Tijgers in Amsterdam. Of je moet een dagje hoofdstad doen met de wedstrijd als afsluiting. Kost maar 5 euro euro. Dit geldt ook voor andere mensen hier op het forum natuurlijk.
Ben enkele keren in Amsterdam geweest toen ze nog in de eredivisie speelden. Hoop dat volgend seizoen e.e.a. te combineren valt.
Tics van je petten.
pi_149978387
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 01:55 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ben enkele keren in Amsterdam geweest toen ze nog in de eredivisie speelden. Hoop dat volgend seizoen e.e.a. te combineren valt.
Shotgun
Flesje bier
pi_149980457
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef nattermann het volgende:
Wordt er iets gestreamd ergens van de eerste divisie? Lijkt me veel interessanter dan die flauwekul die zich nu in de PO's afspeelt.
Volgend jaar kan je gewoon weer naar de spannende eredivisie gaan kijken met de huidige Nederlandse spelers, wat goedkope imports en jongens van het 2e of de onder 17
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150005085
quote:
Oberliga-Reformpläne

OL Ost im Auflösen begriffen – Zwei niederländische Teams 2015/16 "ziemlich wahrscheinlich" in Deutschland am Start

Das Duell zwischen Herne und dem holländischen Club Tilburg wird es 2015/16 wahrscheinlich in der Oberliga geben.

Es soll und muss sich etwas tun in den deutschen Oberligen - und das am besten schnell. Aus diesem Grund haben viele der Teams aus Deutschlands dritthöchster Spielklasse den Vorschlag des Deutschen Eishockey Bundes (DEB) auf der Ligentagung in Göttingen vor gut einer Woche gutgeheißen, dass die Oberligen schon 2015/16 auf drei Staffeln und spätestens 2016/17 auf zwei Staffeln zusammengefasst werden sollen. Diese Planungen des DEB sind noch nicht endgültig spruchreif, da auf der Tagung in Göttingen keine Entscheidung getroffen wurde. DEB-Vizepräsident Marc Hindelang und Ligenbeauftragter Oliver Seeliger arbeiten aber aktuell an einem Konzept für die Oberligen Nord und Mitte, die neben der Oberliga Süd 2015/16 die deutsche Oberligen-Lanschaft komplettieren sollen.

Für die Oberliga Ost, die in der laufenden Saison mit nur sechs Teams unter der Leitung des Landeseisportverbands Sachsen-Anhalt an den Start ging, wird es in dieser Form keine Zukunft mehr geben. "Eine Oberliga Ost mit nur sechs Teams macht einfach keinen Sinn", findet nicht nur DEB-Vizepräsident Hindelang. Auch die ambitionierten Teams aus Halle und Leipzig begrüßen die Reformpläne des DEB und eine sportlich reizvollere Oberliga. "Wir wollen die Reform und sehr gerne auch unter dem DEB spielen", so IceFighters-Leipzig-Geschäftsführer André Krüll.

Im Eishockey-Westen werden die Reformpläne des DEB nicht nur mit positiver Rückmeldung bedacht. Die ambitionierten Teams wie der EHC Neuwied begrüßen den Vorschlag: "Wir brauchen in der Oberliga und der Regionalliga neue Strukturen. Aktuell entfernt sich die Oberliga West immer mehr von der DEL2 und die Regionalliga immer mehr von der Oberliga. Starke und ambitionierte Teams aus der Oberliga müssen die Chance haben, sich in einem qualitativ hochwertigen Spielbetrieb weiterzuentwickeln. Den schwächeren Teams würde der Rückzug in eine dann gestärkte Regionalliga sicherlich gut tun, um auch den Spielbetrieb eine Klasse tiefer zu stärken", so Neuwieds Teammanager Carsten Billigmann.
Was ist die sinnvollste Lösung für die deutsche Oberliga?

Vier Staffeln (Süd, Nord, West, Ost)
Drei Staffeln (Süd, Mitte, Nord)
Zwei Staffeln (Süd, Nord)
Keine dieser Lösungen.
STIMMEN: 482 Abstimmen

Bei den weniger ambitionierten Teams aus den Oberliga West und Ost bereitet die Aussicht auf eine überregionale Oberliga aber durchaus auch Kopfzerbrechen. Höhere Reisekosten und lange Reisezeiten werden bei Teams wie Neuss oder auch Ratingen gegen den sportlichen Reiz einer solchen Staffel abgewogen und dann im Sinne des Gesamtvereins eine Entscheidung getroffen werden müssen.

In der Oberliga Nord würde man sich über Neuzugänge freuen, steht doch mit den insolventen Rittern Nordhorn schon ein Verlust für die kommende Saison sicher fest. "Ideal wäre für uns eine Staffel mit zwölf Teams, um auf eine entsprechende Anzahl an Heimspielen zu kommen. Die Liga muss sich für alle Teilnehmer aber auch wirtschaftlich rechnen, sonst macht es keinen Sinn", erklärt Bernd Wohlmann, Trainer der Harzer Falken. Neben dem ECC Preussen Berlin, der kommende Spielzeit aller Voraussicht nach in der Oberliga Nord antreten wird, sollen nun auch zwei Clubs aus den Niederlanden die deutsche Oberliga bereichern. Laut Hindelang ist es "ziemlich wahrscheinlich", dass die Heerenveen Flyers und die Tilburg Trappers kommende Spielzeit in Deutschland mitmischen. Ob in der Oberliga Nord oder Mitte, wird noch zu klären sein. Jedenfalls waren Vertreter beider Clubs schon bei der Tagung in Göttingen anwesend.

Was final auch noch zu klären sein wird, ist, mit welchen Teams und unter welcher Leitung die Oberliga Mitte an den Start gehen wird. Aktuell ist das mögliche Teilnehmerfeld dieser Liga aufgrund der ungewissen Situation im Osten, in Essen, in Hamm und der ungeklärten Aufstiegsfrage noch sehr offen. Außerdem geht Wolfgang Sorge, Präsident des Landeseissportverbands NRW davon aus, dass die Liga mindestens ein weiteres Jahr unter der Führung des LEV NRW spielen wird. Wohingegen Hindelang sich wünschen würde, dass in allen drei Oberliga-Staffeln gleiche Voraussetzungen herrschen sollten, was eher für eine DEB-geführte Liga sprechen würde. Es liegt also noch viel Arbeit vor den Verantwortlichen. Eine Sonderseite zur angedachten Oberligareform mit Stimmen von zahlreichen Club-Vertretern finden Sie auch in unserer aktuellen Print-Ausgabe.

Sebastian Groß
Mijn Duits is niet zo goed maar als ik het goed begrijp wordt het dus een oberliga met drie divisies: noord, midden en zuid. Dat zou dus vele malen langere reisafstanden voor Trappers en Flyers betekenen.
Flesje bier
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:09 #10
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_150006313
Ik zie het nog steeds niet gebeuren.
Tics van je petten.
pi_150006485
Kans dat het doorgaat is in elk geval stukken groter dan niet alle signalen staan op groen

Afwachten hoe de indeling is maar voor Heerenveen niet in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 22:11:17 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150009882
iemand plaatste laatst een video van het afbreken van het stadionnetje in het stadspark in Groningen

check:



mooi die oude beelden en de hal zag er goed uit in volle glorie O+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 22:36:21 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150011421
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef nattermann het volgende:
Ik zie het nog steeds niet gebeuren.
nou ik denk eigenlijk dat ze niet zo goed meer terugkunnen al zouden ze dat willen!
er zijn best forse uitspraken gedaan door de heren voorzitters

voor Nederland ijshockeyland zou het iig wel goed zijn als ze iig tijdelijk naar Duitsland zouden verkassen, dan kun je van de eerste divisie een mooi uithangbord maken met Geleen en HYC erbij

speel je wel zonder Sami en dergelijke sterren maar je hebt wel in een leuke competetieve competitie dan met lekker veel tegenstanders :)

althans, zo zou het gaan in een perfecte wereld maar het zal wel weer een halfbakken oplossing worden waar niemand echt blij van gaat worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_150013412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou ik denk eigenlijk dat ze niet zo goed meer terugkunnen al zouden ze dat willen!
er zijn best forse uitspraken gedaan door de heren voorzitters

voor Nederland ijshockeyland zou het iig wel goed zijn als ze iig tijdelijk naar Duitsland zouden verkassen, dan kun je van de eerste divisie een mooi uithangbord maken met Geleen en HYC erbij

speel je wel zonder Sami en dergelijke sterren maar je hebt wel in een leuke competetieve competitie dan met lekker veel tegenstanders :)

althans, zo zou het gaan in een perfecte wereld maar het zal wel weer een halfbakken oplossing worden waar niemand echt blij van gaat worden
Alles is beter dan de huidige eredivisie.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 23:22:13 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150013768
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Alles is beter dan de huidige eredivisie.
dat denk ik ook ieder jaar maar er lijkt toch altijd een gaatje te vinden te zijn ergens

daarom zat ik vorig seizoen al in de eerste divisie toen HYS the Hague nog cool was ... gewoon geen leuke competitie en ik heb er voorlopig nog een hard hoofd in dat de juiste beslissingen genomen gaan worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_150015137
Ze hadden gewoon het volgende moeten doen

HYC
TT 2
FF 2
Geleen
Eindhoven
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Nederland 4
Belgie 1
Belgie 2
Belgie 3
Belgie 4

Max 3 imports, standaardcontracten, uit en thuis, 2 PO rondes best of 5, finale best of 7

En TT1, FF1, samen met de 6 Nederlandse ploegen in de beker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150030318
We weten toch nog niks van de nieuwe opzet? Wie weet wordt het wel zoiets.
Flesje bier
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 15:07:45 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150030918
ik voel er niet zoveel voor om 2 werkende competities af te breken om maar een eredivisie te hebben

denk dat de Belgische bond ook dwars gaat liggen doen als 4 van de 6 elite teams naar Nederland verkassen

de eerste divisie zou het in principe wel op moeten kunnen vangen mits er goede afspraken gemaakt worden, krijg je twee competities van rond de acht teams

zou wel kunnen werken maar dan moeten afspraken wel een keer nageleefd gaan worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:37:46 #19
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_150031999
Verplaatsen van vier van de 6 Belgische clubs gaat niet gebeuren. Als er een gezamenlijke competitie komt is die gezamenlijk, en niet 'Belgische clubs die in Nederland meespelen'.

Althans, dat is wat ik zover begrepen heb.

In Belgie overigens geen playoffs, maar een eindronde waarbij de nummer 1 t/m 4 een enkele competitie onderling spelen. Nummer 1 start met 3 bonuspunten, nummer 2 met 2 bonuspunten en nummer 3 met 1 bonuspunt aan deze eindronde. Wie aan 't eind bovenaan staat is kampioen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_150033882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:37 schreef MutedFaith het volgende:
In Belgie overigens geen playoffs, maar een eindronde waarbij de nummer 1 t/m 4 een enkele competitie onderling spelen. Nummer 1 start met 3 bonuspunten, nummer 2 met 2 bonuspunten en nummer 3 met 1 bonuspunt aan deze eindronde. Wie aan 't eind bovenaan staat is kampioen.
Interessante opzet, brengt wellicht wat meer spanning dan de nummer 1 tegen de nummer 4 en de nummer 2 tegen de nummer 3. Al zijn gewoon playoffs natuurlijk ook altijd wel bijzonder omdat je een serie tegen dezelfde tegenstander speelt (tenzij de verschillen veuls te groot zijn zoals nu in de eredivisie :') ).
Flesje bier
pi_150036067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:37 schreef MutedFaith het volgende:
Verplaatsen van vier van de 6 Belgische clubs gaat niet gebeuren. Als er een gezamenlijke competitie komt is die gezamenlijk, en niet 'Belgische clubs die in Nederland meespelen'.

Althans, dat is wat ik zover begrepen heb.

In Belgie overigens geen playoffs, maar een eindronde waarbij de nummer 1 t/m 4 een enkele competitie onderling spelen. Nummer 1 start met 3 bonuspunten, nummer 2 met 2 bonuspunten en nummer 3 met 1 bonuspunt aan deze eindronde. Wie aan 't eind bovenaan staat is kampioen.
Beetje zoals bij het voetbal, niemand snapt het, maar de Belgen vinden het geweldig

Maar 6 ploegen dus? Daar kan je al bijna niet 2 divisies van maken dus dan moet het er bijna wel 1 worden, misschien wel een noord en zuid league waar bijvoorbeeld Geleen en Eindhoven bij Belgie worden ingedeeld en die vaker tegen elkaar spelen

Als je nu al de indeling had voor 2015-2016 kon je de eerste divisie en belgische league interessanter krijgen(promotieplekken) maar dat zal wel whisfull thinking zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150036184
Wie zegt eigenlijk dat de Belgen zin hebben om zich bij Nederland te voegen? Denk niet dat er in Leuven en Turnhout goed wordt teruggekeken op de korte periode dat zij aan de eredivisie deelnamen. Herentals is een ander verhaal.
Flesje bier
pi_150036915
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef Gezicht het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat de Belgen zin hebben om zich bij Nederland te voegen? Denk niet dat er in Leuven en Turnhout goed wordt teruggekeken op de korte periode dat zij aan de eredivisie deelnamen. Herentals is een ander verhaal.
Andere eredivisie nu
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150132333
Moet een wonder gebeuren wil Herentals game 4 winnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150145589
http://www.nijb.nl/pdfsheet.php?GameID=43246

Dit team plus 2 goedkope imports kan toch best mee komen met Geleen, Eindhoven of Herentals?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150147182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.nijb.nl/pdfsheet.php?GameID=43246

Dit team plus 2 goedkope imports kan toch best mee komen met Geleen, Eindhoven of Herentals?
HIJS of TT Toekomstteam? Bij dat team van HIJS best wat bekende namen in ieder geval dus die moeten met eventueel andere Nederlands en misschien een import of twee inderdaad mee kunnen in de eredivisie. Zal volgend jaar ook wel het geval zijn.
Flesje bier
pi_150155452
Geleen voor het eerst in de serie aan leiding na P1 in Heerenveen.
Flesje bier
pi_150156730
En dan heel snel 2-1, jammer Geleen speelt goed vandaag
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150157393
Tweede periode is weer helemaal niks.
Flesje bier
pi_150157397
:{ 5-1, wedstrijd klaar lijkt me
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150159661
Morgenavond nog naar Glanerbrook en dan is het weer gedaan voor de komende paar maanden.
Flesje bier
  zaterdag 28 februari 2015 @ 23:27:25 #32
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_150162932
Morgen paar laatste biertjes drinken met de mannen en hopen op nog enkele leuke acties. Daarna mooi de zomerstop in na een flut seizoen voor zowel de Eaters als de rest van de hele eredivisie.
Tics van je petten.
  zondag 1 maart 2015 @ 20:26:20 #33
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150190085
Wedstrijd in Geleen blijft nog enigszins open na P2: 2 - 3
Flesje bier
  zondag 1 maart 2015 @ 22:03:16 #34
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_150195715
Strijdend Eaters gezien maar helaas einde seizoen.

Heerenveen zal toch wel weer geen kampioen worden :D
Tics van je petten.
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 23:00:47 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150198651
amsterdam, nijmegen, den haag en eindhoven door naar de have finale in de eerste divisie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_150201505
quote:
11s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:03 schreef nattermann het volgende:
Strijdend Eaters gezien maar helaas einde seizoen.

Heerenveen zal toch wel weer geen kampioen worden :D
Welke imports wil je terug hebben?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 maart 2015 @ 12:39:39 #37
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_150210770
Alleen Hartley. De rest was ruk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_150212041
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef MutedFaith het volgende:
Alleen Hartley. De rest was ruk.
Sami ook?

Pippo wel terug als Nederlander?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150213374
http://www.nijb.nl/pdfsheet.php?GameID=43249

Niet verassend dat Eindhoven wint zo, is gewoon het halve eredivisie team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 14:13:02 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_150213676
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:00 schreef sp3c het volgende:
amsterdam, nijmegen, den haag en eindhoven door naar de have finale in de eerste divisie
De datums/tijden zijn bekend:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 maart 2015 @ 17:36:44 #41
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150221335
Nog steeds best of 2 in de finale? Zonde...
Flesje bier
  maandag 2 maart 2015 @ 17:38:17 #42
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150221392
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Sami ook?

Pippo wel terug als Nederlander?
Sami is te oud, hij deed het dit seizoen prima maar dat houdt hij niet lang vol. Tevens zal hij toch te duur zijn voor de nieuwe opzet. Vond ook de enige echte goede import dit seizoen Hartley. Mjellelli en Cumberbirch voegden maar weinig toe, in ieder geval niet wat je van een import mag verwachten. Ook Pippo speelde dit seizoen behoorlijk onder zijn niveau. Als 'ie Nederlander wordt mag 'ie van mij wel blijven.
Flesje bier
  maandag 2 maart 2015 @ 19:32:19 #43
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_150225363
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke imports wil je terug hebben?
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef MutedFaith het volgende:
Alleen Hartley. De rest was ruk.
Alleen Hartley idd.
Tics van je petten.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 20:52:50 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150229371
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:36 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds best of 2 in de finale? Zonde...
ja teams kunnen gewoon niet doorde weeks spelen, ik vind het eigenlijk niet eens zo vershrikkelijk als ik verwacht had, die best of seven die tilburg en heerenveen straks over 3 weekenden uit gaan proberen te spreiden lijkt me ook niet alles :D

het reguliere seizoen is alleen net eenpaar weken te kort wmb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_150308683
Geen willemse in oranje helaas

Alleen de jong, DAX, van oorschot, smid en dalhuisen zijn zekerheidjes dus dan lijkt me dat pippo zeker een van de 2 of 3 plekken krijgt als hij Nederlander is voor het wk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150308730
Goalies: Ian Meierdres, Deniz Mollen, Martijn Oosterwijk

Defense: Mike Dalhuisen, Boet van Gestel, Jeffrey van Iersel, Nick de Jong, Pippo Limnell Finocchiaro, Jordy van Oorschot, Jurryt Smid, Erik Tummers, Dax van de Velden, Jordy Verkiel, Giovanni Vogelaar.

Forwards: Mickey Bastings, Peter van Biezen, Maarten Brekelmans, Kevin Bruijsten, Mitch Bruijsten, Tony Demelinne, Diederick Hagemeijer, Ivy van den Heuvel, Levi Houkes, Raphael Joly, Julian van Lijden, Tom Marx, Steve Mason, Nardo Nagtzaam, Joey Oosterveld, Akim Ramoul, Jamie Schaafsma, Danny Stempher, Ronald Wurm.

Ziet er goed uit hoor.
Flesje bier
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:29:39 #47
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_150308763
Heeft Pippo niet al twee paspoorten? En hoe gaat dat dan als hij Nederlander wil worden?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_150308922
Ook geen kars helaas, lijkt me ook een zekerheidje met zijn 50
Interlands en 33 punten

Dustin van ballegooie blijft in Oostenrijk, das een goede potientiele nc verdediger minder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150308949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:29 schreef MutedFaith het volgende:
Heeft Pippo niet al twee paspoorten? En hoe gaat dat dan als hij Nederlander wil worden?
.com meldt het volgende:

quote:
De selectie bevat een aantal nieuwe namen. Zo is Pippo Limnell Finocchiaro opgenomen in de selectie. Zijn deelname aan het WK is echter nog afhankelijk van de vraag of hij op tijd zijn Nederlandse paspoort krijgt.
Flesje bier
pi_150308996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:29 schreef MutedFaith het volgende:
Heeft Pippo niet al twee paspoorten? En hoe gaat dat dan als hij Nederlander wil worden?
Neem aan getrouwd of samenwonend in Nederland en dan valt hij onder de uitzonderingsregels. Finse en Italiaanse pas vanwege zijn ouders, Nederlands vanwege huwelijk lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')