abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150784617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef Bleie het volgende:
De gadogado viel tegen. Voor mij horen daar veel verschillende groentes in, niet alleen maar boontjes en champignons. De saus was behoorlijkk zoet, ook al hadden we deels ketjap asin genomen.

Vandaag de wijting met ratatouille. Dat was lekker. Grote broodjes inderdaad, maar ook die waren lekker.
Ik kook veel Indonesisch en deze Gado Gado had inderdaad weinig met "echte" Gado Gado te maken.
Wat ik ook wat stom vond is dat ze gekozen hebben voor gehakt en dat dan samen met de rijst waardoor je weinig verschillende "structuur" had in het eten. Het was niet vies, maar het had weinig van Gado Gado weg :D

De vis vond ik ook heerlijk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150786017
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:42 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik kook veel Indonesisch en deze Gado Gado had inderdaad weinig met "echte" Gado Gado te maken.
Wat ik ook wat stom vond is dat ze gekozen hebben voor gehakt en dat dan samen met de rijst waardoor je weinig verschillende "structuur" had in het eten. Het was niet vies, maar het had weinig van Gado Gado weg :D

De vis vond ik ook heerlijk!
De structuur miste inderdaad, masr goed, ik vind HF over het algemeen matig met Oosterse gerechten. De viscurry van vorige week was de eerste die ik echt lekker vond.

Vandaag de lauwwarme pasta. Die vond ik erg lekker. Had de tip opgevolgd en van de resterende rucola pesto gemaakt - masr wel met pijnboompitten en parmezaanse kaas uit eigen voorraad. Was er erg lekker bij.
pi_150790372
Hier ook de pasta vandaag, ik dacht eerst toen ik alles aan het mengen was, wat wordt dit voor een kleffe hap?!. Maar het was uiteindelijk hartstikke lekker ^O^
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:55:12 #244
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150795312
Ik vraag me af hoe groot zo'n box is die je krijgt? Zitten de producten er afgewogen oid?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150796455
Week 14 ziet er lekker uit! (nieuwe week)
pi_150820967
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef pl4kkie het volgende:
Ik vraag me af hoe groot zo'n box is die je krijgt? Zitten de producten er afgewogen oid?
Alles is afgewogen en aangepast aan aantal personen. Wij hebben voor 2 personen en altijd qua porties ruim voldoende :)

Hier vanavond de gado gado. M'n man vond het heerlijk, ik vond het prima maar zonder de saus (saté/pinda :r :X :@).
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_150821415
De pasta salade was o.k.

In de koelkast ligt nog een restant koolraap.
En ik vroeg mij af wat ik ermee moest.
Las ik het soep recept voor morgen eens door, is het daarvoor ook ! 8)7
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:16:26 #248
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150821513
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:05 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Alles is afgewogen en aangepast aan aantal personen. Wij hebben voor 2 personen en altijd qua porties ruim voldoende :)

Hier vanavond de gado gado. M'n man vond het heerlijk, ik vond het prima maar zonder de saus (saté/pinda :r :X :@).
Ah okee. Nou we zullen zien zaterdag, dan wordt onze box afgeleverd :D. Krijgen we dan de gerecht van deze week of volgende week?

Het is allemaal nog nieuw voor ons :9
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:07:32 #249
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150878717
Eerste box binnen, prima op tijd, zelfs ruim voor de tijd die ik doorkreeg via sms. Ziet er allemaal heerlijk uit *O*. Vanavond gelijk maar aan de Mediterrane bulgur met kipgyros, gele biet en avocado. We zijn errug benieuwd.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150879027
Hier ook de box binnen. Netjes op tijd.
hier geen bulghur met gele biet want drie maaltijdenbox.
pi_150881200
Hier is de allereerste box ook binnen, ziet er goed uit *O*
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:58:23 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150894930
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef pl4kkie het volgende:
Eerste box binnen, prima op tijd, zelfs ruim voor de tijd die ik doorkreeg via sms. Ziet er allemaal heerlijk uit *O*. Vanavond gelijk maar aan de Mediterrane bulgur met kipgyros, gele biet en avocado. We zijn errug benieuwd.
En, hoe was het? Die maaltijd was een paar maandengeleden mijn eerste HF maaltijd en dat was een fantastische introductie wat mij betreft.

Wij hebben net de radijsstamppot op. Ik heb geloof ik in geen jaren zo oer-Hollands gegeten, zelfs met jus. Ik vond het erg lekker maar het vele werk niet waard. Ik bewaar dit recept dus niet.

Wij hebben vandaag besloten om wat te gaan minderen met de boxen. We zouden eigenlijk de box maar doen tot half januari vanwege een drukke periode toen. En nu het goed qua gezondheid en werkdruk allemaal weer zijn gangetje gaat gaan we de box alleen nemen als er minimaal 3 van de 5 maaltijden er verrukkelijk uitzien.
Spoilers!
pi_150899751
Vandaag de mediterrane bulgur met kipgyros gemaakt, het was erg lekker!
De uitleg was duidelijk en alles was goed gelukt :)
Maar... Wat was het veel! Wij kregen het gewoon niet op, zijn het altijd zulke royale porties?
pi_150903784
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:13 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag de mediterrane bulgur met kipgyros gemaakt, het was erg lekker!
De uitleg was duidelijk en alles was goed gelukt :)
Maar... Wat was het veel! Wij kregen het gewoon niet op, zijn het altijd zulke royale porties?
Ik vind het vaak erg grote porties ja :Y Kleine eters zouden hier best met 3 man van kunnen eten, maar dan heb je weer wel erg weinig vlees/vis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 maart 2015 @ 10:10:12 #255
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150904963
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En, hoe was het? Die maaltijd was een paar maandengeleden mijn eerste HF maaltijd en dat was een fantastische introductie wat mij betreft.

Wij hebben net de radijsstamppot op. Ik heb geloof ik in geen jaren zo oer-Hollands gegeten, zelfs met jus. Ik vond het erg lekker maar het vele werk niet waard. Ik bewaar dit recept dus niet.

Wij hebben vandaag besloten om wat te gaan minderen met de boxen. We zouden eigenlijk de box maar doen tot half januari vanwege een drukke periode toen. En nu het goed qua gezondheid en werkdruk allemaal weer zijn gangetje gaat gaan we de box alleen nemen als er minimaal 3 van de 5 maaltijden er verrukkelijk uitzien.
Het was lekker. Goede uitleg hoe het gemaakt moest worden. Alleen wij waren geen fan van een hele advocaat er doorheen. Een halve had meer dan genoeg geweest voor ons qua smaak.

En zoals wat hierboven staat wat veel voor 2. We hebben nog een portie over die ik ergens volgende week opeet.

Dus, al met al een goede eerste ervaring met de box *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:13:27 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150904990
Ah, dat klinkt alsof ik van de week ook lunch met bulgur :Y)
Spoilers!
pi_150907244
Wij zijn met 1 normale eter (ik) en 2 grote eters (man en zoon van 14 die zijn eigen gewicht kan eten).
Voor komende week zet ik hem even stop, daarna neem ik hem in principe voor 3 dagen per week.
  zondag 22 maart 2015 @ 14:23:34 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150910611
Week 14

Ik neem deze niet, de couscous en platbroodpizza zijn de enige die me echt aanspreken. De rest lijkt me wel ok maar niet spectaculair dus we slaan over. Maar die pizza gaan we mooi wel eten ;)
Spoilers!
pi_150919454
Apart gerecht die bulgur...
pi_150919875
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Week 14

Ik neem deze niet, de couscous en platbroodpizza zijn de enige die me echt aanspreken. De rest lijkt me wel ok maar niet spectaculair dus we slaan over. Maar die pizza gaan we mooi wel eten ;)
Anders kom je die twee bij mij halen want die spreken mij juist t minst aan :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Trusten op 22-03-2015 18:42:58 ]
pi_150919903
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:24 schreef Trusten het volgende:
Apart gerecht die bulgur...
Ik ben dol op bulgur :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150920158
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op bulgur :9
Heb niks tegen bulgur maar het recept met de kipgyros vond ik mwa. Toen ik de kipgyros los aan het bakken was, leek het me erg lekker (was ook lekker) maar eenmaal door de bulgur proef je de kruiden van de kip niet meer. Vond het ook teveel avocado, geheel werd er wat weeïg van...
  zondag 22 maart 2015 @ 18:43:59 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150920199
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef Trusten het volgende:

[..]

Anders kom je die twee bij mij halen want die spreken mij juist t minst aan :P
Doen we :D
Spoilers!
  zondag 22 maart 2015 @ 19:46:49 #264
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_150922313
Ik als alleenstaande lijkt mij het concept van deze box echt ideaal. Maar ik schrik mij echt rot van wat het kost. 3 gerechten voor 37 euro :X Kan ik dan wel 6x van eten, maar dat is nog >5 euro per keer.
Dus de prijs staat mij ontzettend tegen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 22 maart 2015 @ 20:08:19 #265
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150923086
Vanavond de pompoensoep met spelt brood gegeten. We hadden nu ook weer genoeg voor 3(we waren ook met 3 :P). Alleen er stond op het recept 1 TL kaneel voor 2 ps gerecht wat wij dus hebben. Maar vond de kaneel wel erg overheersend qua smaak. Volgende keer doe ik er maar een halve TL in.

Verder was het ook weer makkelijk te bereiden. Voorlopig zijn we verkocht en bestellen we de box voor volgende week ook :Y en wss een fruitbox erbij.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150923374
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:08 schreef pl4kkie het volgende:
Vanavond de pompoensoep met spelt brood gegeten. We hadden nu ook weer genoeg voor 3(we waren ook met 3 :P). Alleen er stond op het recept 1 TL kaneel voor 2 ps gerecht wat wij dus hebben. Maar vond de kaneel wel erg overheersend qua smaak. Volgende keer doe ik er maar een halve TL in.

Verder was het ook weer makkelijk te bereiden. Voorlopig zijn we verkocht en bestellen we de box voor volgende week ook :Y en wss een fruitbox erbij.
Ik had heel het zakje kaneel erin gegooid :@ maar ondanks dat was de soep best goed te eten! Ik had er wel extra knoflook in gedaan.

Wij zijn ook echt fan, en dat dankzij jouw topic in fhf waarin jij om de kortingscodes vroeg. Ik wilde hem al eerder bestellen maar dacht er steeds niet aan. Toen kwam ik jouw topic tegen en heb het gelijk geregeld. Ideaal en lekker :Y)
  zondag 22 maart 2015 @ 20:20:50 #267
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150923681
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik had heel het zakje kaneel erin gegooid :@ maar ondanks dat was de soep best goed te eten! Ik had er wel extra knoflook in gedaan.

Wij zijn ook echt fan, en dat dankzij jouw topic in fhf waarin jij om de kortingscodes vroeg. Ik wilde hem al eerder bestellen maar dacht er steeds niet aan. Toen kwam ik jouw topic tegen en heb het gelijk geregeld. Ideaal en lekker :Y)
Het hele zakje :o. Oeff ben blij dat ik dat niet heb gedaan _O-.

M'n schoonouders willen ook graag weten wat onze ervaring met de box is, omdat hun die misschien ook willen gaan bestellen. M'n zus had ook wel lichte intresse maar zij is maar alleen. Dan is het toch wat prijziger zoals 3 posts hierboven wordt gezegd.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150923789
Ik vind het voor 1 persoon ook best heel prijzig ja :Y Wel jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150927089
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:20 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het hele zakje :o. Oeff ben blij dat ik dat niet heb gedaan _O-.

M'n schoonouders willen ook graag weten wat onze ervaring met de box is, omdat hun die misschien ook willen gaan bestellen. M'n zus had ook wel lichte intresse maar zij is maar alleen. Dan is het toch wat prijziger zoals 3 posts hierboven wordt gezegd.
Ik vind de 1 persoons maltijden prijzig. Maar als je voor 2 personen bestelt eet je er twee keer zo lang van, terwijl het maar vijf euro meer kost per week. En dan vind ik het weer best te doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_150987814
Mijn eerste box ook binnen gehad afgelopen zaterdag. Gisteren de burgers gemaakt met de roseval aardappels en tomatensalade. Het was vrij simpel maar wel lekker.

Vanavond de pompoensoep maken. Ben blij dat ik hier alvast lees om er niet zoveel kaneel in te doen.
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')