abonnement Unibet Coolblue
pi_150104132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:50 schreef Lastpost het volgende:
Aantal keer klaarkomen lukt wel. Maar direct na een orgasme gebeurt er vrij weinig meer daar beneden hoor, dat duurt wel een half uurtje voordat er weer activiteit is dan.
Zo lang? Ook niet als je heel geil bent en de knapste meid van de kroeg in je bed ligt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_150105118
Niet dus. zie ondertussen ook eigen topic.
Klaarkomen lukt meestal niet omdat ik niet opgewonden ben. En als dat dan wel is, help ook klaarkomen niet altijd. En in tegenstelling tot wat hier gezegd wordt, kan ik dan niet onmiddellijk opnieuw klaarkomen, Er zit vaak meer dan een uur tussen de verschillende orgasmes, zonder dat de erectie afneemt.
Maar vrijen of masturberen is dan eerder een klus dan genieten.
pi_150105624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:05 schreef Bart_X het volgende:
Niet dus. zie ondertussen ook eigen topic.
Klaarkomen lukt meestal niet omdat ik niet opgewonden ben. En als dat dan wel is, help ook klaarkomen niet altijd. En in tegenstelling tot wat hier gezegd wordt, kan ik dan niet onmiddellijk opnieuw klaarkomen, Er zit vaak meer dan een uur tussen de verschillende orgasmes, zonder dat de erectie afneemt.
Maar vrijen of masturberen is dan eerder een klus dan genieten.
Soms ben ik wel angstig dat er 'meer' is. Maar voor zo ver ik weet is mijn vriend voornamelijk zo vaak hard door opwinding. ☺️ In de ochtend is hij wel vrij lang hard, maar volgens mij is dat normaal bij mannen. Het heeft dan niet altijd te maken met opwinding.
pi_150105781
Dat van die ochtenderectie klopt wel nailpolish.
Ook dat heeft bij de meeste mannen niets te maken met opwinding. Hoe lang dat gemiddeld duurt, daar ben ik niet de juiste persoon voor om op te antwoorden vrees ik.
Maar voor ik deze aandoening had, ging zo een erectie vrijwel meteen weg zodra ik uit bed stapte en aan mijn dagroutine begon (wassen - aankleden - ...)
  vrijdag 27 februari 2015 @ 20:15:18 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150122425
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo lang? Ook niet als je heel geil bent en de knapste meid van de kroeg in je bed ligt?
Sporadisch dat ik in één keer door kan gaan/vrij vlot, maar over het algemeen moet ik toch echt even schakelen naar andere bezigheden in bed.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:40:46 #56
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150140255
Mijn vriend heeft dat ook, zelfs dat als hij in mij klaarkomt dat we gewoon doorgaan, ik moest hier in het begin wel erg aan wennen gezien geen van mijn exen dit kon.
Maar ik vind het helemaal niet vervelend. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150227799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:44 schreef mildpower het volgende:
sjees 48 uur een stijve, dat is me iets te veel van het goede hoor
dat heb ik ook gehad dat 2 dagen met keiharde lul liep.hoe dat kwam?mijn uroloog had een over dosering geven met adroscat.ik moest naar het ziekenhuis (OK) om uit gedraneerd worden om het bloed er uit te halen.ik hoop dit nooit meer mee te maken. :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')