abonnement Unibet Coolblue
pi_149907041
Ik zit met een dilemma;

Ik ben er lang mee bezig geweest of ik er wel of niet aan moet beginnen en toen ik daaruit was kwam ik in aanraking met een heel ander netwerkmarketing bedrijf dat ik nog niet kende: Forever Living Products!

Dit bedrijf nam voor mij alle twijfels weg die ik nog had over de MLM/Netwerkmarketing business.
Ja ik weet het, er zijn talloze bedrijven te noemen waar je absoluut NIET tussen moet zitten, maar als er één bedrijf is waar ik dat negatieve gevoel niet bij had en waar alles helder werd uitgelegd en waarbij ik die transparantie kreeg waar ik naar zocht was het wel FLP. Ik ben voorheen diverse malen mee geweest naar presentaties van ACN en was daar in het begin helemaal niet enthousiast over, aangezien alleen al een instap bedrag moeten betalen van om en nabij de ¤500,- iets is waar mijn nekharen van overeind gingen staan. Gaandeweg begreep ik wel hoe eea. in elkaar zat en de producten die ze aanbieden zijn niet verkeerd, maar dat instap bedrag bleef gewoon een drempel en voelde moreel niet juist. Bij Forever is hier echter totaal geen sprake van en je kunt je in feite vrij inschrijven, HELL.......de producten mag je zelfs kosteloos een periode proberen, bevalt het niet geef je ze gewoon terug, no problem. Over een aantal van die producten was ik zéér te spreken en ik kwam er een tijdje terug achter dat zelfs mijn zus een aantal producten via kenissen van hen afneemt waar ze ook zeer over te spreken is.

Het concept is wat dat betreft veel opener dan van elk ander netwerkmarketing bedrijf waar ik tot nu toe geweest ben of onderzoek naar gedaan heb. Een goede kennis van me heeft me een avond meegenomen naar een presentatie van hen en heb ook uitvoerig met een Belgische man staan praten die al een heel stuk verder was in het wereldje en ook híj was heel open en helder erover en liet alle ruimte voor vragen. Helemaal mooi aan het verdienmodel van Forever vond ik dat je meteen aan het einde van de maand al gecompenseerd wordt voor hetgeen je aan werk verricht hebt, die kennis heeft me namelijk als bewijs daarvan zijn salarisstrookje? (weet ff niet hoe ik het anders moet noemen) laten zien en het werd ook heel duidelijk op de presentatie verteld. In tegenstelling tot alle andere netwerkmarketingbedrijven waar je eerst een bepaald niveau bereikt moet hebben voordat je überhaupt betaald krijgt.

Zoals je hierboven kunt lezen niets dan lof over Forever en een uitgemaakte zaak zou je zeggen.

Welnu, hier mijn probleem;

Ik ben met een aantal mensen binnen ACN contact blijven houden, ( kende één van hen overigens ook al voordat ik met ACN in aanraking kwam) ik heb inmiddels begrepen dat ACN een aantal dingen flink op de schop gaat gooien zoals oa. het hoge instapbedrag, dat gaat blijkbaar per 1 Maart fors omlaag naar nog maar ¤50,- en het compensatieschema gaat ook op de schop, details daarover hoor ik binnenkort. Ik zit er nu dus een beetje mee in mijn maag welke ik moet kiezen, vooral ook omdat ik in principe nooit negatief tegenover ACN heb gestaan, afgezien van het instapbedrag, en dit ook kenbaar heb gemaakt aan hen. Ik heb in de tussentijd best een goede band met beiden opgebouwd en Ik vind het een beetje lullig om, nu het moment daar is, in zee te gaan met een andere partij, hoewel die wél de beste kaarten heeft.

Ik weet dat er veel Fokkers een bloedhekel hebben aan MLM en dat dit topic waarschijnlijk een stortvloed aan negatieve reacties gaat krijgen, echter hoop ik ook dat er een paar mensen tussen zitten die er wél mee bezig zijn en me een beetje goede raad kunnen geven.

Alvast bedankt van een (aspirant) MLM'er :) .

[ Bericht 1% gewijzigd door Garfield1985 op 22-02-2015 00:50:05 ]
pi_149907310
Uit 1985 en blijkbaar zo hard gefaald in het leven dat je jezelf zo enorm verlaagt. MLM veroorzaakt altijd slachtoffers onder de meest zwakke mensen. Alleen sociopaten zijn hier dus goed in want een normaal mens kan niet met zichzelf leven.

Aangezien je sociopaat bent is de maximale winstmogelijkheid door ergens zo vroeg mogelijk in te stappen. Ga daar naar op zoek en nu ACN lijkt te zijn ingestort zijn er vast wel weer veel jonge losers te vinden die nog bereidwillig zijn vies hard verneukt te worden :r
pi_149907455
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Uit 1985 en blijkbaar zo hard gefaald in het leven dat je jezelf zo enorm verlaagt. MLM veroorzaakt altijd slachtoffers onder de meest zwakke mensen. Alleen sociopaten zijn hier dus goed in want een normaal mens kan niet met zichzelf leven.

Aangezien je sociopaat bent is de maximale winstmogelijkheid door ergens zo vroeg mogelijk in te stappen. Ga daar naar op zoek en nu ACN lijkt te zijn ingestort zijn er vast wel weer veel jonge losers te vinden die nog bereidwillig zijn vies hard verneukt te worden :r
Ik heb die producten van FLP anders zelf uitgebreid mogen testen hoor zonder enige verplichtingen of what so ever en kan je verzekeren dat het écht geen bullshit is hoor! En de diensten die ACN biedt zijn ook allemaal services die je dag in dag uit gebruikt en vrij fair geprijsd zijn. Snap niet wat dat in godsnaam met mezelf verlagen of falen in het leven te maken heeft?!

Met het juiste bedrijf en de juiste mensen om je heen zijn er volgens mij best kansen in netwerkmarketing, maar net als met alles zul je er wel de schouders onder moeten zetten om er een succes van te maken, aint nobody gonna bring it to ya.

[ Bericht 1% gewijzigd door Garfield1985 op 22-02-2015 01:06:50 ]
pi_149907920
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:54 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Ik heb die producten van FLP anders zelf uitgebreid mogen testen hoor zonder enige verplichtingen of what so ever en kan je verzekeren dat het écht geen bullshit is hoor! En de diensten die ACN biedt zijn ook allemaal services die je dag in dag uit gebruikt en vrij fair geprijsd zijn. Snap niet wat dat in godsnaam met mezelf verlagen of falen in het leven te maken heeft?!

Met het juiste bedrijf en de juiste mensen om je heen zijn er volgens mij best kansen in netwerkmarketing, maar net als met alles zul je er wel de schouders onder moeten zetten om er een succes van te maken, aint nobody gonna bring it to ya.
Zo te horen hebben ze goed op je ingepraat :')

Zoek een baan, bij de Macdonalds zul je meer geld verdienen.
pi_149908116
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:54 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Ik heb die producten van FLP anders zelf uitgebreid mogen testen hoor zonder enige verplichtingen of what so ever en kan je verzekeren dat het écht geen bullshit is hoor! En de diensten die ACN biedt zijn ook allemaal services die je dag in dag uit gebruikt en vrij fair geprijsd zijn. Snap niet wat dat in godsnaam met mezelf verlagen of falen in het leven te maken heeft?!

Met het juiste bedrijf en de juiste mensen om je heen zijn er volgens mij best kansen in netwerkmarketing, maar net als met alles zul je er wel de schouders onder moeten zetten om er een succes van te maken, aint nobody gonna bring it to ya.
Omdat het basisverdienmodel bestaat uit het meer mensen lokken naar ACN is de extra producten die je zogenaamd verkoopt zijn slechts bijzaak.

Daardoor zullen er aan de onderkant altijd veel mensen zijn die zichzelf inkopen zonder ooit wat terug te zien. Jij verdiend dus geld over de rug van deze mensen meestal zijn dat mensen die al niet veel te besteden hebben, minder baankansen hebben en gevoelig zijn voor manipulatie. Kortom jij verdiend dus geld over de rug van mensen die al tot de zwakkeren behoren en laat ze berooider achter.

Mensen die wel in staat zijn dit terug te verdienen doen exact hetzelfde deze verminderen jouw misdaad dus niet maar versterken jouw misdaad.

Kortom om dat aan jezelf te kunnen verantwoorden moet je of kankerdom of sociopaat zijn. Voordat alle ACN'ers overliepen naar Vemma e.d. kwam dat kutvolk ook bij ons over de vloer om een zaaltje te huren. De zogenaamd dik verdienende voorzitter liep in een enorm pauperpak rond dus het lijkt me sterk er veel geld te halen valt.
pi_149908159
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 01:11 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Zo te horen hebben ze goed op je ingepraat :')

Zoek een baan, bij de Macdonalds zul je meer geld verdienen.
Hoezo ''op me ingepraat''?? Ik geef nét aan dat ik de producten zélf heb getest en los daarvan, mijn zus over een Aloë Vera product begon waar ze laaiend enthousiast over was en dat ook van FLP bleek te zijn! Ik zie niet hoe je iets wat uit eigen ervaring blijkt te werken, kunt wegwuiven als op iemand in praten?!?! Weet je, jullie klagen altijd dat al die MLM'ers nooit met bewijs oid. op de proppen komen, maar júllie zijn degenen die alles wát er wordt geleverd aan bewijs ( komend van zowel MLM'ers als niet-MLM'ers) proberen de grond in te boren!
Diverse topics op fora gelezen waar mensen wel degelijk met bewijzen aan komen zetten en nóg wordt het afgedaan als onzin.
Over naïef zijn gesproken :') .
pi_149908373
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 01:20 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Hoezo ''op me ingepraat''?? Ik geef nét aan dat ik de producten zélf heb getest en los daarvan, mijn zus over een Aloë Vera product begon waar ze laaiend enthousiast over was en dat ook van FLP bleek te zijn! Ik zie niet hoe je iets wat uit eigen ervaring blijkt te werken, kunt wegwuiven als op iemand in praten?!?! Weet je, jullie klagen altijd dat al die MLM'ers nooit met bewijs oid. op de proppen komen, maar júllie zijn degenen die alles wát er wordt geleverd aan bewijs ( komend van zowel MLM'ers als niet-MLM'ers) proberen de grond in te boren!
Diverse topics op fora gelezen waar mensen wel degelijk met bewijzen aan komen zetten en nóg wordt het afgedaan als onzin.
Over naïef zijn gesproken :') .
Iedere kneus snapt dat het oplichting is, behalve jij met je 29 jaar. Je gebruikt ook precies de argumenten die dat soort bedrijven in hun presentaties gebruiken om zieltjes te winnen. "De rest zijn sukkels dat ze dit werk niet doen, maar jij krijgt deze unieke kans! Omdat andere hun twijfels hebben, kun jij scoren!" Etcetera.

Als het product echt zo goed is, dan zochten ze niet constant naar nieuwe verkopers, maar lag het gewoon in de winkel. Je weet wel, zoals alle normale producten.
pi_149908420
Je gaat hier allemaal negatieve reacties krijgen. Verder heb ik een baan afgeslagen bij hun. Gare verdienmodellen :'). En al helemaal dat piramide spel, een lachertje voor iemand die begrijpt hoe hun opereren.

Om je toch inhoudelijk een reactie te geven. Klik even op de volgende link:

http://www.debunkingskeptics.com/Multi-Level-Marketing.htm

En lees vooral deze even door! Is van FLP

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=1&t=121782
je dat gelezen hebt en alsnog ermee door wilt gaan. Gewoon aannemen die baan dan. Ik heb er voor bedankt.

Kans dat je überhaupt meer gaat verdienen dan te werken bij een McDonald's is te betwijfelen.

Edit : je weet ook dat jij jezelf moet laten inschrijven als zzp'er bij dat bedrijf heh?

[ Bericht 11% gewijzigd door RBWO op 22-02-2015 01:40:44 ]
pi_149909152
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 01:29 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Iedere kneus snapt dat het oplichting is, behalve jij met je 29 jaar. Je gebruikt ook precies de argumenten die dat soort bedrijven in hun presentaties gebruiken om zieltjes te winnen. "De rest zijn sukkels dat ze dit werk niet doen, maar jij krijgt deze unieke kans! Omdat andere hun twijfels hebben, kun jij scoren!" Etcetera.

Als het product echt zo goed is, dan zochten ze niet constant naar nieuwe verkopers, maar lag het gewoon in de winkel. Je weet wel, zoals alle normale producten.

Wie zegt dat ik het over '' unieke'' kansen heb?? dat is puur jóúw interpretatie van de feiten.
Daarnaast ga je nog steeds niet in op mijn eerder gestelde argument '' Ik geef nét aan dat ik de producten zélf heb getest en los daarvan, mijn zus over een Aloë Vera product begon waar ze laaiend enthousiast over was en dat ook van FLP bleek te zijn! Ik zie niet hoe je iets wat uit eigen ervaring blijkt te werken, kunt wegwuiven als op iemand in praten?!?! ''
Dit is nu weer exact zo'n voorbeeld van onderbouwde bewijzen proberen weg te wuiven als onzin.

En het feit dat het niet in de winkels ligt is logisch; het principe werkt zonder tussenpersonen en rechtstreeks bij de leverancier. Echter is er bij Forever wel degelijk een uitzondering want je mag hun producten namelijk wél aanbieden in je winkel of wat je ook voor zaak hebt.
Dit is namelijk ook op de presentatie kenbaar gemaakt en de producten die mijn zus namelijk geprobeerd had kwámen van een stel wat ze aanbood in hun winkel.

quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 01:31 schreef RBWO het volgende:
Je gaat hier allemaal negatieve reacties krijgen. Verder heb ik een baan afgeslagen bij hun. Gare verdienmodellen :'). En al helemaal dat piramide spel, een lachertje voor iemand die begrijpt hoe hun opereren.

Om je toch inhoudelijk een reactie te geven. Klik even op de volgende link:

http://www.debunkingskeptics.com/Multi-Level-Marketing.htm

En lees vooral deze even door! Is van FLP

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=1&t=121782
je dat gelezen hebt en alsnog ermee door wilt gaan. Gewoon aannemen die baan dan. Ik heb er voor bedankt.

Kans dat je überhaupt meer gaat verdienen dan te werken bij een McDonald's is te betwijfelen.

Edit : je weet ook dat jij jezelf moet laten inschrijven als zzp'er bij dat bedrijf heh?
Niemand heeft het over direct full time shit, logisch dat je dit naast je reguliere baan opstart en probeert te laten groeien, het is iets wat kán uitgroeien tot een permanent inkomen he, het wil niet zeggen dat het dat ook wordt, niemand die je dat garandeert.

En ja, vanaf een bepaalde omzet wel ja, maar in het begin is dit géén verplichting om je als zzp'er te moeten inschrijven. Maar wat zou er evengoed mis mee zijn om dat te doen als je dan tóch al een bepaald niveau bereikt hébt??

[ Bericht 1% gewijzigd door Garfield1985 op 22-02-2015 02:19:41 ]
pi_149910975
Vorige week had ik 'n afspraak met zo'n figuur van Forever Living Products, vond het wel vermakelijk allemaal. "Ja wij verkopen Aloe Vera producten en die worden echt niet in 'n fabriek gemaakt" Ik: "Maar ik neem aan dat jullie toch 'n proces hebben om die plant in 'n drankje om te toveren en die flessen worden toch ook aan 'n vullijn gevuld?" ze had eigenlijk geen goed antwoord. :') Verder 'n ontzettend vaag verhaal moeten aanhoren en toen ze voor de twee koffie de we genuttigd hadden ging betalen moest ze graven naar 'n cc omdat ze kennelijk te weinig saldo op haar lopende rekening had staan maar verder word je van MLM natuurlijk ontzettend rijk! :')

Ze had ook nog 'n paar prachtige folders met allemaal mensen die heel erg blij waren en hun leven was totaal veranderd door FLP en 'n vage uitleg over hun verdiensysteem met 'n tabel die me meer aan kernsplijting deed denken dan aan iets wat met economie te maken heeft, maar goed... :')
Hallon!
pi_149911351
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 02:06 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over '' unieke'' kansen heb?? dat is puur jóúw interpretatie van de feiten.
Daarnaast ga je nog steeds niet in op mijn eerder gestelde argument '' Ik geef nét aan dat ik de producten zélf heb getest en los daarvan, mijn zus over een Aloë Vera product begon waar ze laaiend enthousiast over was en dat ook van FLP bleek te zijn! Ik zie niet hoe je iets wat uit eigen ervaring blijkt te werken, kunt wegwuiven als op iemand in praten?!?! ''
Dit is nu weer exact zo'n voorbeeld van onderbouwde bewijzen proberen weg te wuiven als onzin.

En het feit dat het niet in de winkels ligt is logisch; het principe werkt zonder tussenpersonen en rechtstreeks bij de leverancier. Echter is er bij Forever wel degelijk een uitzondering want je mag hun producten namelijk wél aanbieden in je winkel of wat je ook voor zaak hebt.
Dit is namelijk ook op de presentatie kenbaar gemaakt en de producten die mijn zus namelijk geprobeerd had kwámen van een stel wat ze aanbood in hun winkel.

[..]

Niemand heeft het over direct full time shit, logisch dat je dit naast je reguliere baan opstart en probeert te laten groeien, het is iets wat kán uitgroeien tot een permanent inkomen he, het wil niet zeggen dat het dat ook wordt, niemand die je dat garandeert.

En ja, vanaf een bepaalde omzet wel ja, maar in het begin is dit géén verplichting om je als zzp'er te moeten inschrijven. Maar wat zou er evengoed mis mee zijn om dat te doen als je dan tóch al een bepaald niveau bereikt hébt??
De production die ze aanbieden zullen wellicht best ok zijn. Het verdienmodel is echter te sneu voor woorden, hoe later je instapt hoe minder groot de kansen zijn. Een soort van aangepast ponzi schema.

Al dit soort bedrijven imploderen op een gegeven moment, de mensen die niet als eerst zijn ingestapt armer achterlatend.
  zondag 22 februari 2015 @ 10:33:51 #12
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149912617
Het lijkt me echt ongelooflijk kut om mijn eigen karakter zo te moeten ombuigen om te dienen als slaaf voor Forever. Je hele persoonlijkheid gaat naar de maan omdat je alleen maar bezig bent zooi te recruiteren en aan te smeren.

Als je dat radar topic zo leest dan pik je de werknemers er zo tussenuit. Glad verkoop praatje, nouja nieteens glad maar gewoon enorm bekrompen en tunnelvisie bevattend.

Het vermogen kritisch te kijken naar de ethiek van de ingeslagen weg ontbreekt volkomen; er wordt alleen maar naar positieve zaken van gekeken van deze.

Gadverdamme wat een onmenselijk bestaan zeg. Dat je jezelf zo verlaagt. Niet eens ranzig maar gewoon zielig.

MLM is de kanker van het bedrijfsleven.

[ Bericht 16% gewijzigd door BarryOSeven op 22-02-2015 11:05:46 ]
pi_149917434
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 02:06 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over '' unieke'' kansen heb?? dat is puur jóúw interpretatie van de feiten.
Daarnaast ga je nog steeds niet in op mijn eerder gestelde argument '' Ik geef nét aan dat ik de producten zélf heb getest en los daarvan, mijn zus over een Aloë Vera product begon waar ze laaiend enthousiast over was en dat ook van FLP bleek te zijn! Ik zie niet hoe je iets wat uit eigen ervaring blijkt te werken, kunt wegwuiven als op iemand in praten?!?! ''
Dit is nu weer exact zo'n voorbeeld van onderbouwde bewijzen proberen weg te wuiven als onzin.

En het feit dat het niet in de winkels ligt is logisch; het principe werkt zonder tussenpersonen en rechtstreeks bij de leverancier. Echter is er bij Forever wel degelijk een uitzondering want je mag hun producten namelijk wél aanbieden in je winkel of wat je ook voor zaak hebt.
Dit is namelijk ook op de presentatie kenbaar gemaakt en de producten die mijn zus namelijk geprobeerd had kwámen van een stel wat ze aanbood in hun winkel.

[..]

Niemand heeft het over direct full time shit, logisch dat je dit naast je reguliere baan opstart en probeert te laten groeien, het is iets wat kán uitgroeien tot een permanent inkomen he, het wil niet zeggen dat het dat ook wordt, niemand die je dat garandeert.

En ja, vanaf een bepaalde omzet wel ja, maar in het begin is dit géén verplichting om je als zzp'er te moeten inschrijven. Maar wat zou er evengoed mis mee zijn om dat te doen als je dan tóch al een bepaald niveau bereikt hébt??
Wanneer je een topic aanmaakt bestaat de kans dat mensen het niet met je eens zijn. Meerdere mensen hebben hun mening gegeven maar jij probeert je zelf alleen maar te verdedigen.

Als jij het idee hebt dat dit het 'helemaal' is (heb je mijn links doorgelezen?) ga dan vooral aan de gang bij hun.

Is het helemaal jouw ding, top. Blijkt het toch een scam te zijn kom je er ook achter.

Let op, ik val je niet aan. Maar begrijp niet meer wat je met dit topic wilt gaan bereiken.
  zondag 22 februari 2015 @ 14:25:35 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_149917492
Sommige mensen verdienen het gewoon om keihard opgelicht te worden :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_149921890
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:23 schreef RBWO het volgende:

[..]

Wanneer je een topic aanmaakt bestaat de kans dat mensen het niet met je eens zijn. Meerdere mensen hebben hun mening gegeven maar jij probeert je zelf alleen maar te verdedigen.

Als jij het idee hebt dat dit het 'helemaal' is (heb je mijn links doorgelezen?) ga dan vooral aan de gang bij hun.

Is het helemaal jouw ding, top. Blijkt het toch een scam te zijn kom je er ook achter.

Let op, ik val je niet aan. Maar begrijp niet meer wat je met dit topic wilt gaan bereiken.
Kijk, jouw antwoord vind ik objectief en daar kan ik wat mee, in tegenstelling tot anderen die gelijk persoonlijk moeten worden.
Natuurlijk snap ik dat mensen het er niet mee eens kunnen zijn, ieder zijn eigen mening toch? Echter heb ik een aantal stellingen over Forever toch al duidelijk ontkracht want ik heb meermaals aangegeven dat er in tegenstelling tot de meeste andere netwerkmarketing bedrijven:

-geen inschrijfgeld wordt gevraagd (waarmee dus de stelling wordt ontkracht dat je eerst zou moeten dokken voordat je mee mag doen)

- Je mensen die producten vrij kan laten proberen zonder enige aankoop verplichting, waardoor je kunt ZIEN en ervaren dat het werkt.

- los van dat alles een familielid sprak die helemaal niks met Forever te doen had en er ook verder niet in geïnteresseerd is en begon over een Aloë Vera product waar ze enthousiast over was en dat dus van FLP bleek te zijn.

Ik snap best dat er veel MLM bedrijven zijn die het niet goed voor hebben met hun verkopers, maar is het zo moeilijk om in te zien dat er tussen dat alles wellicht ook nog ééntje tussen zit die het wél goed probeert te doen??
pi_149922259
ts ik zie in jou een rijk man in wording
ik denk dat je een goudmijn hebt ontdekt
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 22 februari 2015 @ 16:30:14 #17
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149922299
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Kijk, jouw antwoord vind ik objectief en daar kan ik wat mee, in tegenstelling tot anderen die gelijk persoonlijk moeten worden.
Natuurlijk snap ik dat mensen het er niet mee eens kunnen zijn, ieder zijn eigen mening toch? Echter heb ik een aantal stellingen over Forever toch al duidelijk ontkracht want ik heb meermaals aangegeven dat er in tegenstelling tot de meeste andere netwerkmarketing bedrijven:

-geen inschrijfgeld wordt gevraagd (waarmee dus de stelling wordt ontkracht dat je eerst zou moeten dokken voordat je mee mag doen)

- Je mensen die producten vrij kan laten proberen zonder enige aankoop verplichting, waardoor je kunt ZIEN en ervaren dat het werkt.

- los van dat alles een familielid sprak die helemaal niks met Forever te doen had en er ook verder niet in geïnteresseerd is en begon over een Aloë Vera product waar ze enthousiast over was en dat dus van FLP bleek te zijn.

Ik snap best dat er veel MLM bedrijven zijn die het niet goed voor hebben met hun verkopers, maar is het zo moeilijk om in te zien dat er tussen dat alles wellicht ook nog ééntje tussen zit die het wél goed probeert te doen??
Kun je ook wat vertellen over de nadelen wanneer je je ziel verkoopt aan Forever?
pi_149922358
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Kijk, jouw antwoord vind ik objectief en daar kan ik wat mee, in tegenstelling tot anderen die gelijk persoonlijk moeten worden.
Natuurlijk snap ik dat mensen het er niet mee eens kunnen zijn, ieder zijn eigen mening toch? Echter heb ik een aantal stellingen over Forever toch al duidelijk ontkracht want ik heb meermaals aangegeven dat er in tegenstelling tot de meeste andere netwerkmarketing bedrijven:

-geen inschrijfgeld wordt gevraagd (waarmee dus de stelling wordt ontkracht dat je eerst zou moeten dokken voordat je mee mag doen)

- Je mensen die producten vrij kan laten proberen zonder enige aankoop verplichting, waardoor je kunt ZIEN en ervaren dat het werkt.

- los van dat alles een familielid sprak die helemaal niks met Forever te doen had en er ook verder niet in geïnteresseerd is en begon over een Aloë Vera product waar ze enthousiast over was en dat dus van FLP bleek te zijn.

Ik snap best dat er veel MLM bedrijven zijn die het niet goed voor hebben met hun verkopers, maar is het zo moeilijk om in te zien dat er tussen dat alles wellicht ook nog ééntje tussen zit die het wél goed probeert te doen??
Ja, anders kies je voor een normale methode om je producten te verkopen. De moeite die gedaan wordt om verkopers te strikken geeft al aan dat er iets mis zit. Een webshop bouwen is echt minder werk en lucratiever.

Gebruik je tijd voor iets nuttigs, een opleiding of normaal werk. Als je dat 10 jaar eerder gedaan had, was je je nu niet in zoiets als MLM aan het verdiepen.
pi_149925555
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Kijk, jouw antwoord vind ik objectief en daar kan ik wat mee, in tegenstelling tot anderen die gelijk persoonlijk moeten worden.
Natuurlijk snap ik dat mensen het er niet mee eens kunnen zijn, ieder zijn eigen mening toch? Echter heb ik een aantal stellingen over Forever toch al duidelijk ontkracht want ik heb meermaals aangegeven dat er in tegenstelling tot de meeste andere netwerkmarketing bedrijven:

-geen inschrijfgeld wordt gevraagd (waarmee dus de stelling wordt ontkracht dat je eerst zou moeten dokken voordat je mee mag doen)

- Je mensen die producten vrij kan laten proberen zonder enige aankoop verplichting, waardoor je kunt ZIEN en ervaren dat het werkt.

- los van dat alles een familielid sprak die helemaal niks met Forever te doen had en er ook verder niet in geïnteresseerd is en begon over een Aloë Vera product waar ze enthousiast over was en dat dus van FLP bleek te zijn.

Ik snap best dat er veel MLM bedrijven zijn die het niet goed voor hebben met hun verkopers, maar is het zo moeilijk om in te zien dat er tussen dat alles wellicht ook nog ééntje tussen zit die het wél goed probeert te doen??
Dan nog begrijp ik je punt niet wat je wilt maken hier. Je 'zeikt' iedereen af die een negatieve mening heeft over MLM. Wat Had je verwacht?

Neem de baan die jou het beste lijkt en dan kom je er vanzelf achter of het wat is. Je hoeft je niet steeds te gaan verdedigen als mensen het niet met je eens zijn.
pi_149925637
Ze hebben een gigantisch magazijn hier in Roosendaa. Dat is alles wat ik hier op in te brengen heb. ;(
  zondag 22 februari 2015 @ 18:15:48 #21
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149926325
Forever Living Products.. Godver, moet er niet an denken dat ik voor altijd zal blijven leven.
:r
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_149927361
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2015 04:19 schreef BlueMage het volgende:
met 'n tabel die me meer aan kernsplijting deed denken
:') :D _O-.
pi_149928374
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

:') :D _O-.
Ik zal ff 'n foto proberen te maken dan kun je zien dat ik 'n punt heb. :D
Hallon!
  zondag 22 februari 2015 @ 19:20:31 #24
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_149928541
hahaha ts is een acn mongooltje
pi_149928937
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')