abonnement Unibet Coolblue
pi_149905962
Hé.

Ik ben een jongen van achttien jaar en ik heb een probleempje, namelijk dat mijn voorhuid te krap is. In zowel slappe als stijve toestand krijg ik mijn voorhuid niet over mijn eikel heen, zelfs niet bijna. Nu overweeg ik om een circumcisie te ondergaan, maar ik hoor daar veel negatieve dingen over. Ik zou dus eerst een x aantal maanden willen proberen de voorhuid dusdanig op te rekken dat ik de voorhuid over mijn eikel krijg.

Mijn vraag is dus: hoe doe je dat? Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_149907506
Ik zou het eens aan de huisarts vragen??
pi_149907669
Top velletje met wijsvingers en duimen vastpakken en uit elkaar trekken. Met beleid. Later kun je 1 duim en 1 wijsvinger tussen de opening van de top zetten en uit elkaar doen.

Maar ga idd naar de huisarts.
Je zal wellicht onder die voorhuid ontsmet moeten worden
pi_149908072
Heel hard get rekt schreeuwen en dan moet het goedkomen :)
Because you know i'm all about that ass
pi_150037970
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef Geanfut het volgende:
Hé.

Ik ben een jongen van achttien jaar en ik heb een probleempje, namelijk dat mijn voorhuid te krap is. In zowel slappe als stijve toestand krijg ik mijn voorhuid niet over mijn eikel heen, zelfs niet bijna. Nu overweeg ik om een circumcisie te ondergaan, maar ik hoor daar veel negatieve dingen over. Ik zou dus eerst een x aantal maanden willen proberen de voorhuid dusdanig op te rekken dat ik de voorhuid over mijn eikel krijg.

Mijn vraag is dus: hoe doe je dat? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ga naar de dokter. Deze kan je advies geven hoe het veilig op te rekken, en of dat überhaupt zin heeft bij jou. Bovendien schrijft hij je waarschijnlijk een steroïde-zalf voor dat het rekken beter maakt.
pi_150040482
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef Geanfut het volgende:
Hé.

Ik ben een jongen van achttien jaar en ik heb een probleempje, namelijk dat mijn voorhuid te krap is. In zowel slappe als stijve toestand krijg ik mijn voorhuid niet over mijn eikel heen, zelfs niet bijna. Nu overweeg ik om een circumcisie te ondergaan, maar ik hoor daar veel negatieve dingen over. Ik zou dus eerst een x aantal maanden willen proberen de voorhuid dusdanig op te rekken dat ik de voorhuid over mijn eikel krijg.

Mijn vraag is dus: hoe doe je dat? Heeft iemand hier ervaring mee?
zit niet te tobben laat je eigen strak laten besnijden zodat de eikel altijd bloot is :P
  vrijdag 6 maart 2015 @ 16:19:38 #7
191418 AcerOne
The One and Only
pi_150356380
ga bij je huisarts langs en vraag om een zalfje, elocon
met wattenstaafje een dun laagje smeren, moet na een tijdje wel wat soepeler gaan.

mocht het niet werken dan toch circumcisie overwegen.

had het ook, kon door het zalfje toch 7 jaar rekken, ben nu bijna 3 weken geleden besneden.

gewoon bij je huisarts langsgaan
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:00:58 #8
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_150369719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:46 schreef satopex het volgende:

[..]

zit niet te tobben laat je eigen strak laten besnijden zodat de eikel altijd bloot is :P
Want?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')