abonnement Unibet Coolblue
pi_149901342
Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.



Elke zaterdag vanaf uur 21:10 op Nederland 1.
Vorige topics: Topicreeks: Ik vertrek

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
  zaterdag 21 februari 2015 @ 21:56:58 #2
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_149901356
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hebben de B&B per 17 februari aan nieuwe NL eigenaren overgedragen, omdat André weer ziek is geworden.
:{
pi_149901387
quote:
Wanneer je op vakantie bent, komt het niet zo nauw wanneer je gaat ontbijten. Het ontbijt dat we konden nuttigen tussen 9u en 11u kwam ons dan ook niet ongelegen, behalve ....
... op zondagmorgen laten we weten dat we de dag nadien (maandag dus) om 8u30 reeds willen vertrekken en we verzoeken vriendelijk of er een mogelijkheid bestaat om reeds om 8u het ontbijt te kunnen nemen. Het antwoord was radicaal NIET MOGELIJK. De bakker komt pas langs om 9u dus zijn ze niet in de mogelijkheid om een ontbijt te voorzien voor dat uur. Na wat - nog steeds vriendelijk - suggereren dat we al tevreden zijn met enkele afgebakken broodjes ... vernemen we dat ook dit niet mogelijk is daar kwaliteit hoog in het vaandel wordt gedragen. Na wat verder onderhandelen, worden ons uiteindelijk 'crackertjes' beloofd. Ik heb nog wat lacherig uitgedaagd door te vragen dat ze ons maar dienden te verrassen, maar geen soelaas, er werd steeds herhaald dat het dus 'crackertjes' zullen worden
Klant is koning, maar niet bij Remco
mag het weten
pi_149901448
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

:{
Hmmm, dat is minder.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_149901513
quote:
Vorige week verbleven we met 4 volwassenen in La Perla de Frigiliana. We verwachtten een heerlijke break op een prachtige locatie met veel luxe en rust.
Qua locatie heeft dit verblijf zijn naam niet gestolen. Het is een prachtig complex, schitterend gelegen, fantastische tuin, zeer leuk zwembad, lekker ontbijt, zeer lekker avondeten, ... Tot dusver een echte aanrader ...
MAAR!!!!!
Al bij aankomst waren we een beetje verbaasd met de manier waarop we werden verwelkomd door de gastheer. We kregen al meteen een veeg uit de pan aangezien we lieten vallen dat we wat hebben moeten zoeken vooraleer de 'parel' te vinden. Er werd ons in feite verweten dat we maar de routebeschrijving hadden moeten printen, dat ons dit uitdrukkelijk was gemeld bij de bevestiging enz. Klein detail, dit schrijven hebben we nooit ontvangen.
Het ene koppel kreeg de suite toegewezen aangezien de kamer die we hadden gereserveerd niet vrij was. In feite een meevaller, dus je hoort ons niet klagen. Het andere koppel werd een kamer toegewezen met aparte badkamer die ze enkel konden bereiken via de gang die pal in verbinding staat met de leefruimte in de B&B. Dit lijkt ons niet comfortabel noch iets wat je verwacht van een luxe B&B alsook voor deze prijs.
Tijdens ons verblijf hadden we permanent het 'gezelschap' van Hugo, de hond. Die ligt hartstikke leuk aan je voeten tijdens het eten, loopt vlotjes je kamer in en uit en likt zo nu en dan je benen of voeten af.
Wanneer je op vakantie bent, komt het niet zo nauw wanneer je gaat ontbijten. Het ontbijt dat we konden nuttigen tussen 9u en 11u kwam ons dan ook niet ongelegen, behalve ....
... op zondagmorgen laten we weten dat we de dag nadien (maandag dus) om 8u30 reeds willen vertrekken en we verzoeken vriendelijk of er een mogelijkheid bestaat om reeds om 8u het ontbijt te kunnen nemen. Het antwoord was radicaal NIET MOGELIJK. De bakker komt pas langs om 9u dus zijn ze niet in de mogelijkheid om een ontbijt te voorzien voor dat uur. Na wat - nog steeds vriendelijk - suggereren dat we al tevreden zijn met enkele afgebakken broodjes ... vernemen we dat ook dit niet mogelijk is daar kwaliteit hoog in het vaandel wordt gedragen. Na wat verder onderhandelen, worden ons uiteindelijk 'crackertjes' beloofd. Ik heb nog wat lacherig uitgedaagd door te vragen dat ze ons maar dienden te verrassen, maar geen soelaas, er werd steeds herhaald dat het dus 'crackertjes' zullen worden ;-(
Deze werden de volgende ochtend dan ook voorzien met alles erop en eraan. Lekker! Niets op aan te merken.
We hadden de zondagmorgen meteen ook melding gemaakt dat we op dinsdag een vroege vlucht huiswaarts hebben en dat we dan al om 4u30 dienen door te rijden.
Ik vermeld uitdrukkelijk dat wij uiteraard niet verwachten dat de gastheer op dit vroege uur al zal opstaan voor ons, dat we dan wel de avond voordien zullen afrekenen en dat een soort ontbijtpakketje de avond voordien een optie kon zijn. We hebben hier toch voor betaald.
Op maandagavond is de bom dan werkelijk ontploft. Na het eten spreken we af om de afrekening te regelen en checken we hoe wordt afgesproken voor het vertrek. Het enige wat we mogen verwachten is een potje koffie of thee. Toen we vroegen of we eventueel toch ook een yoghurtje konden krijgen, was het antwoord ONMOGELIJK.
Bij verder aandringen van onze kant, werden we verweten dat wij wel zeer onbeschoft zijn om dingen te eisen ...
In alle staten en ten zeerste verontwaardigd door de klantONvriendelijkheid van de gastheren en de manier waarop we werden behandeld, zijn we een paar uur gaan slapen.
Gezien het gebeuren hebben we 's ochtends het beloofde kopje koffie vriendelijk geweigerd. Ook toen dan plots toch het yoghurtje klaarstond, hoefde ook dit niet meer voor ons.
Tijdens het afscheid heb ik de gastheer nog oprecht bedankt en gefeliciteerd met het prachtige verblijf, maar er kan van zijnentwege werkelijk niet 1 woord vanaf. Hij staarde naar mij en keek onbewogen dwars door me heen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt, niet professioneel en zeker niet als klant. Dit was echt een afscheid in mineur.
Wat ik ondertussen nog niet heb gemeld, maar we toch wel storend vonden, zijn volgende zaken;
- De vuile afwas van 's avonds staat 's morgens nog vuil op het aanrecht waar het ontbijt wordt voorbereid
- Vloer is vaak zeer vuil, massa's kruimels op de vloer in de keuken
- Volle vuilniszak staat open en bloot naast het aanrecht
- Ontbijt wordt ons iedere ochtend door de gastheren opgediend in 'kamerjas'. Dit lijkt ons super ongepast!
Tot op heden hebben we steeds schitterende ervaring met onze vakantiebestemmingen en geven we steeds lovende commentaren.
We konden het deze keer echt niet laten jullie deze ervaring mee te delen. Ons advies luidt zeer sterk, schrap deze locatie uit jullie aanbod of neem contact met de uitbaters en verzoek hen vriendelijk om toch even na te denken om af te stappen van hun eigen principes ten voordele van klantvriendelijk te worden.
Op die manier verder doen,zal ons inziens niet lang meer mogelijk zijn. Klanten (of zoals de uitbaters zeggen 'gasten' pikken dergelijk gedrag vandaag de dag niet.
Ons zien ze hoe dan ook niet meer terug en we raden u allen aan hetzelfde te doen. Blijf daar weg, anders keren jullie mogelijks ook zeer teleurgesteld huiswaarts ;-(
Reactie:

quote:
Soms, heel soms komen er mensen op je pad in het leven waarbij je direct bepaalde omgangsvormen mist. Dit is nu zo'n spijtig moment!

Bij aankomst van het gezelschap van 4pers Belgie was de kritiek omtrent de vindbaarheid van onze B&B direct een discussiepunt. Men gaf aan dat de door ons verzonden e-mail met bevestiging en routebeschrijving nimmer door ons verzonden was.

Wegens een volgeboekte accommodatie hadden we al besloten dat deze gasten, een gratis upgrade zouden krijgen naar de meest luxe kamer, dit werd als vanzelfsprekend geaccepteerd, een dankwoord echter hiervoor werd nooit ontvangen. Het andere koppel verbleef in een gastenkamer waarbij de privé badkamer direct naast de slaapkamer is gesitueerd, een afstand van minder dan 1 meter.

Op alle denkbare sites is duidelijk vermeld dat we tevens gasten verwelkomen met huisdieren, dit omdat we zelf ook een hond als huisdier hebben. Tijdens het verblijf echter werd hier nimmer een opmerking over geplaatst. De hond is keurig opgevoed en komt slechts bij gasten liggen vanwege de eventuele gezelligheid.

Na de eerste ochtend van het ontbijt te hebben genoten kregen we geen vraag maar slechts een opmerking dat men de volgende morgen om 08.00 uur wenste te ontbijten. We hebben aangegeven dat er dan geen compleet ontbijt geserveerd wordt omdat we slechts met dagverse producten werken en dat deze vlak voor 09.00 uur worden geleverd. De gast gaf echter aan dat afbakbrood dan wel het minimale was wat men zou verwachten, dit alles met een zelfingenomenheid en arrogantie waardoor elke vorm van spontaniteit bij ons teniet werd gedaan. Op dit zelfde moment werd ons ook met een glimlach gemeld dat we nog zo kort geopend zijn en dat een negatieve review waarschijnlijk niet wenselijk zou zijn. Hoezo een dreigement om te krijgen wat men zich maar zou wensen? de toon voor het verdere verblijf was gezet. Direct na het tweede ontbijt werd ons medegedeeld dat men een vroege vlucht had geboekt en dat er een ontbijt wenselijk zou zijn om 04.15 uur, er werd hier niet over crackertjes of yoghurtjes gesproken, nee een compleet ontbijt want dat was waar men voor had betaald! We gaven aan dat om dat tijdstip geen enkel ontbijt geserveerd zou worden, dat we altijd opstaan om onze gasten een goede reis te wensen en te bedanken voor hun verblijf, eea vergezeld van koffie en thee. Door de non verbale houding en gehanteerde arrogantie en uiteindelijk stemverheffing van de heer van den B. was voor ons de maat vol. Nimmer zo respectloos en arrogant behandeld gaf de heer aan er alles aan te zullen doen om te zorgen dat La Perla de Frigiliana binnen 2 jaar na heden niet meer zou bestaan!

Bij het afscheid hebben we het fatsoen gehad om niet negatief afscheid te nemen, echter vond de heer van den B. het kennelijk nogmaals noodzakelijk om dreigend en onbeschoft het pand te verlaten.

Nu, ruim een week later deze (voorspelde) review te lezen op Tripadvisor lijkt het me voor een ieder duidelijk welke waarde deze review heeft!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149901555
Van hun FB-pagina:

quote:
La Perla de Frigiliana Bed & Breakfast deluxe
Een belangrijk moment voor ons is aangebroken!

Per 17 februari aanstaande zullen we onze B&B welke we met veel zorg en liefde hebben opgebouwd aan de nieuwe Nederlandse eigenaren overdragen. Wij gaan ons richten op het weer beter worden van Andre en een nieuwe toekomst opbouwen in het vlakbij gelegen schitterende la Herradura. Graag bedanken we alle FB gasten welke veelal dierbare vrienden zijn geworden, en graag tot ziens. Liefs van Hugo, Andre en Remco.
pi_149901605
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van hun FB-pagina:

[..]

Och wat sneu -O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 februari 2015 @ 22:28:55 #8
367000 roos94
pi_149902542
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van hun FB-pagina:

[..]

;(
pi_149902715
Komen roos86 t/m 93 ook nog posten?
pi_149902807
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:33 schreef computergirl het volgende:
Komen roos86 t/m 93 ook nog posten?
Mag hopen van niet :D
Het voelt al raar om met roos94 in een topic te zitten _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149904223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

:{
:'(
pi_149904709
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

Mag hopen van niet :D
Het voelt al raar om met roos94 in een topic te zitten _O-
Ik zit regelmatig met Amarantha in hetzelfde topic. Dat is pas een mindfuck
  zondag 22 februari 2015 @ 08:54:51 #13
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_149911647
Jammer dat die Andre weer ziek is, maar wat een irritante gasten waren dat zeg.
opgezegd@fok.nl
pi_149913097
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 08:54 schreef FoXje het volgende:
Jammer dat die Andre weer ziek is, maar wat een irritante gasten waren dat zeg.
André was toch niet irritant?
  Redactie Frontpage zondag 22 februari 2015 @ 12:12:15 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149914192
Die gast die het plan had, wat een irritante gast
pi_149931361
Toch maar even terug gekeken, verschrikkelijk dit. En die Hond die als een gek tekeer gaat bij gasten :') Je zal maar gast zijn en geforceerd met die hond moeten verblijven. Moet er niet aan denken.
Ż _(ツ)_/Ż
  maandag 23 februari 2015 @ 10:23:02 #17
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_149947801
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Die gast die het plan had, wat een irritante gast
ja die andere.
opgezegd@fok.nl
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2015 @ 19:35:45 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149963908
Gemist. ;(
UG aanslingeren of skippen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149964257
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Gemist. ;(
UG aanslingeren of skippen? :?
Was al een herhaling en niet heel boeiend verder.
sig verwijderd door FA
pi_149964284
Inderdaad een heel vervelende kerel die kale...
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2015 @ 20:23:50 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149966030
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Was al een herhaling en niet heel boeiend verder.
Ok, even door topic gebladerd en kwam me ook al bekend voor. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_150063144
Hoe heet de plaats van die 2 homo's?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150080165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heet de plaats van die 2 homo's?
Frigiliana, vandaar ook de naam La Perla de Frigiliana.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150155435
Vandaag is er geen uitzending, maar wordt de zendtijd gevuld met een optreden van Willeke Alberti.

Volgende week is Ik Vertrek weer terug, al is dat wel met de herhaling van een uitzending uit 2013 waarin een gezin naar Zuid-Afrika ging.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Miss 200.000.000! zaterdag 28 februari 2015 @ 20:31:02 #25
367000 roos94
pi_150155468
Willeke alberti :r
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2015 @ 23:30:39 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_150163103
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag is er geen uitzending, maar wordt de zendtijd gevuld met een optreden van Willeke Alberti.

Volgende week is Ik Vertrek weer terug, al is dat wel met de herhaling van een uitzending uit 2013 waarin een gezin naar Zuid-Afrika ging.
Herhaling OK, maar dingetjes van 2 jaar geleden nu al herhalen vind ik wel wat erg gemakkelijk.
Doe dan meuk van 10 jaar terug of zo.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_150171563
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag is er geen uitzending, maar wordt de zendtijd gevuld met een optreden van Willeke Alberti.

Volgende week is Ik Vertrek weer terug, al is dat wel met de herhaling van een uitzending uit 2013 waarin een gezin naar Zuid-Afrika ging.
Toch niet dat tokkie gezin met hun oma?
pi_150171704
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Herhaling OK, maar dingetjes van 2 jaar geleden nu al herhalen vind ik wel wat erg gemakkelijk.
Doe dan meuk van 10 jaar terug of zo.
Ja. Andre en henka bijvoorbeeld
pi_150174088
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:23 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Toch niet dat tokkie gezin met hun oma?
quote:
Nadat Peter Scholten (44) een burn-out krijgt is hij klaar met het werken in Nederland. Samen met zijn vrouw Heike (42) en kinderen Mathieu (15) en Luna (7) gaat hij ter ontspanning op vakantie naar Zuid-Afrika.

Daar aangekomen worden ze allemaal op slag verliefd op het land en besluiten er te gaan wonen. Na een lange zoektocht vindt het gezin een lodge in de buurt van het Krugerpark, waarmee ze grootste plannen hebben. Met pijn in haar hart laat Heike haar oudste zoon Robby (21) in Nederland achter en vertrekt met de rest van het gezin naar het vakantiepark waar ’s nachts de luipaarden over het terrein lopen.

Behalve het openen van de lodge willen ze graag iets goeds doen voor de bevolking. Ze willen daarom vrijwilligersprojecten opzetten en ook lokale mensen in dienst nemen op de lodge. Aan dit laatste hebben ze een zware kluif omdat de werkmentaliteit anders is dan Peter en Heike zijn gewend. Dan blijkt dat de lodge in veel slechtere staat is dan ze aanvankelijk dachten en dat terwijl over drie maanden het hoogseizoen begint.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150175606
Nou, de vrolijkheid straalt ervan af ;(
pi_150177208
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Herhaling OK, maar dingetjes van 2 jaar geleden nu al herhalen vind ik wel wat erg gemakkelijk.
Doe dan meuk van 10 jaar terug of zo.
Nog liever een korte update van meerdere verhalen dan die herhalingen steeds..
  zondag 1 maart 2015 @ 15:57:34 #32
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_150179410
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:37 schreef lily het volgende:
Nou, de vrolijkheid straalt ervan af ;(
:D
opgezegd@fok.nl
  zondag 1 maart 2015 @ 21:48:48 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_150194983
Dat zijn niet die weirdo's uit Tilburg die hun personeel 'zwartjes' noemden, toch?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 1 maart 2015 @ 21:54:04 #34
300082 roos85
JUICHEN!
pi_150195238
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zijn niet die weirdo's uit Tilburg die hun personeel 'zwartjes' noemden, toch?
Whut :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_150206634
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zijn niet die weirdo's uit Tilburg die hun personeel 'zwartjes' noemden, toch?
Nee die waren eerder, niet 2013. Denk niet dat ze die ooit zullen herhalen, tenenkrommend..
  Redactie Frontpage maandag 2 maart 2015 @ 11:10:27 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_150208062
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:05 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Nee die waren eerder, niet 2013. Denk niet dat ze die ooit zullen herhalen, tenenkrommend..
Kun je die ff zoeken voor me op uitzending gemist?
pi_150208090
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Kun je die ff zoeken voor me op uitzending gemist?
Kijk en huiver, was in 2009:
http://www.npo.nl/ik-vertrek/26-11-2009/TROS_1212658
  Redactie Frontpage maandag 2 maart 2015 @ 11:13:29 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_150208143
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:11 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Kijk en huiver, was in 2009:
http://www.npo.nl/ik-vertrek/26-11-2009/TROS_1212658
Tnx

Dit was de fokdiscussie

TV / Ik Vertrek #9 - Zweden O+
pi_150208267
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Tnx

Dit was de fokdiscussie

TV / Ik Vertrek #9 - Zweden O+
Meerdere discussies volgens mij :)
KLB / Asociale familie in-- Ik vertrek--
  maandag 2 maart 2015 @ 13:23:21 #40
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_150222981
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Tnx

Dit was de fokdiscussie

TV / Ik Vertrek #9 - Zweden O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:18 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Meerdere discussies volgens mij :)
KLB / Asociale familie in-- Ik vertrek--
Die hadden tijdens de apartheid moeten emigreren. :')
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 20:03:35 #42
22592 crew  Ole
pi_150394826
Herhaling maar ik ken hem nog niet

quote:
Nadat Peter Scholten (44) een burn-out krijgt is hij klaar met het werken in Nederland. Samen met zijn vrouw Heike (42) en kinderen Mathieu (15) en Luna (7) gaat hij ter ontspanning op vakantie naar Zuid-Afrika. Daar aangekomen worden ze allemaal op slag verliefd op het land en besluiten er te gaan wonen. Na een lange zoektocht vindt het gezin een lodge in de buurt van het Krugerpark, waarmee ze grootse plannen hebben. Met pijn in haar hart laat Heike haar oudste zoon Robby (21) in Nederland achter en vertrekt met de rest van het gezin naar het vakantiepark waar 's nachts de luipaarden over het terrein lopen. Behalve het openen van de lodge willen ze graag iets goeds doen voor de bevolking. Ze willen daarom vrijwilligersprojecten opzetten en ook lokale mensen in dienst nemen op de lodge. Aan dit laatste hebben ze een zware kluif omdat de werkmentaliteit anders is dan Peter en Heike gewend zijn. Dan blijkt dat de lodge in veel slechtere staat is dan ze aanvankelijk dachten en dat terwijl over drie maanden het hoogseizoen begint.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150397758
We gaan beginnen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150397765
Volgens mij weer een redelijk recente aflevering ,jammer.
pi_150397797
Ik herken het nu al. :') vorig seizoen geloof ik.
pi_150397826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:10 schreef tralalala het volgende:
Ik herken het nu al. :') vorig seizoen geloof ik.
2013 geloof ik.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150397829
Kapot dak _O_
pi_150397840
Ik ken hem trouwens ook.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 21:14:30 #49
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_150397959
Ik wilde net vragen, is dit een herhaling.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:15:50 #50
22592 crew  Ole
pi_150398024
Had al gemeld dat het een herhaling is. Maar ik ken hem nog niet dus niet teveel verklappen ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150398047
Heb 'm nog niet gezien, maar de trailer belooft veel goeds!

Verder, Saab ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150398074
Elke aflevering weer een luie hond. _O_
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:21:12 #53
22592 crew  Ole
pi_150398310
Kent zij het nu alleen van foto's?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150398356
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef Ole het volgende:
Kent zij het nu alleen van foto's?
Correct
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150398399
Dat is een best zwembad :9
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:23:29 #56
22592 crew  Ole
pi_150398418
Op het oog ziet het er goed uit...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2015 @ 21:25:25 #57
137949 Disana
pi_150398508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:23 schreef Ole het volgende:
Op het oog ziet het er goed uit...
Lekker ruim en vredig ook.
pi_150398582
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:23 schreef Ole het volgende:
Op het oog ziet het er goed uit...
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Lekker ruim en vredig ook.
Maar ik wil drama! :(
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:27:07 #59
22592 crew  Ole
pi_150398607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:26 schreef tralalala het volgende:

[..]

[..]

Maar ik wil drama! :(
Ik ook.
Maar dat komt vast nog wel :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2015 @ 21:27:12 #60
137949 Disana
pi_150398612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:26 schreef tralalala het volgende:

[..]

[..]

Maar ik wil drama! :(
Heb geduld.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:29:47 #61
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_150398747
Is die ondertiteling nou echt nodig?
The colour of her eyes were the colour of insanity
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:29:50 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150398752
Schattig zoontje
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:30:39 #63
22592 crew  Ole
pi_150398796
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:29 schreef amaranta het volgende:
Schattig zoontje
Die is al helemaal blij met zijn schuurtje!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150398876
Poes poes poes
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:32:31 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150398894
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Die is al helemaal blij met zijn schuurtje!
En hij kan daar soort van wnf ranger worden. Maar dan met een upgrade.
pi_150398901
Een national park gesponsord door Total :? :')

Leven die kikkers nog? :P
pi_150398986
Aan wild-life geen gebrek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150398994
grappig ja, dat geweer.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150399005
Die hond is veel te dik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150399012
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
grappig ja, dat geweer.
Vooral in Afrika :P
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:35:20 #71
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150399019
ik zag een buddha beeld
Don't call me Shirley
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:36:31 #72
22592 crew  Ole
pi_150399078
Ah de tegenvallers
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150399091
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Die hond is veel te dik.
Makkelijke prooi voor al dat wild daar.
pi_150399101
Gaan die kinderen niet naar school ofzo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:39:10 #75
22592 crew  Ole
pi_150399224
Goh.
Achterstallig onderhoud..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150399256
Kat in de zak gehuurd :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:40:52 #77
22592 crew  Ole
pi_150399295
Ach... ben hier ook al meer dan een maand zoet met lekkage. Hier hebben ze ook niet echt haast..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:42:57 #78
22592 crew  Ole
pi_150399408
Maar het is wel mooi daar!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:43:05 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150399416
Wel echt heel gaaf die dieren
pi_150399435
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:42 schreef Ole het volgende:
Maar het is wel mooi daar!
Zeker!
pi_150399469
Ze zijn wel al snel succesvol.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150399525
Weinig creatieve maaltijd wel.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150399566
Bush lover _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:46:41 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150399606
Ondertussen op de school van de kinderen????
pi_150399648
The stoep.
pi_150399658
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:46 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen op de school van de kinderen????
Ja dat vroeg ik ook al, is nog niks over gezegd.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150399674
Slot op de koelkast _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150399698
Ik vind ze heel kil overkomen, zowel tegenover de gasten als het personeel.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:49:12 #89
22592 crew  Ole
pi_150399738
Ze is niet echt een vrolijjk type
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150399739
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind ze heel kil overkomen, zowel tegenover de gasten als het personeel.
Hij is ook geen feestnummer.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150399778
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hij is ook geen feestnummer.
Ja ik bedoel ook allebei.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150399780
Mooie studie.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:50:10 #93
22592 crew  Ole
pi_150399785
Leuk voor dat joch!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150399809
Coole opleiding :D
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_150399958
Coole dude die zoon
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:53:40 #96
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150399985
Ik vind het knap, ik zou het niet durven daar zo te werken
Don't call me Shirley
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:53:44 #97
22592 crew  Ole
pi_150399988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:53 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Coole dude die zoon
Zeker leuk!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150400087
Ergens wel jaloers op ze, ze wonen er toch
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:56:24 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150400129
Uh, die dingen in het oude topic heb ik niet gezien. Over de 'zwartjes' en over de mijn.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:57:36 #100
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150400196
Dat meisje ;(
Don't call me Shirley
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:57:39 #101
22592 crew  Ole
pi_150400199
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:56 schreef amaranta het volgende:
Uh, die dingen in het oude topic heb ik niet gezien. Over de 'zwartjes' en over de mijn.
Nee inderdaad!

Dit was alleen maar positief.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150400207
Dat was een ander stel
pi_150400273
Nogal wisselende commentaren op Tripadvisor. Heel veel zeer positief, maar ook een aantal recente zeer negatieve ervaringen:

http://www.tripadvisor.nl(...)e#mtreview_190261818
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:59:08 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150400276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dat was een ander stel
Oke.
pi_150400317
Ze zijn onlangs verhuisd naar een ander resort trouwens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:04:35 #106
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_150400521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Nogal wisselende commentaren op Tripadvisor. Heel veel zeer positief, maar ook een aantal recente zeer negatieve ervaringen:

http://www.tripadvisor.nl(...)e#mtreview_190261818
Ik mijd altijd plaatsen waar op zoover of tripadvisor erg afwijkende cijfers staan. Zeker als er constant de Nederlandse voornamen van de uitbaters staan denk ik dat de halve familie en bekenden de cijfers hebben zitten ophogen. Bij die armzalige nudistencamping in Tsjechië geloof ik was het zoovercijfer een 9 terwijl de enige luxe was dat je je stront kon doortrekken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_150413759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Nogal wisselende commentaren op Tripadvisor. Heel veel zeer positief, maar ook een aantal recente zeer negatieve ervaringen:

http://www.tripadvisor.nl(...)e#mtreview_190261818
Hoe doen de andere lodges in hoedspruit het?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150413802
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe doen de andere lodges in hoedspruit het?
Nummer 40 van 82, zesje dus, zal de prijs vast ook wel naar zijn

Hoedspruit is wel mooi om te wonen overigens _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 12:51:28 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_150415807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Ze zijn onlangs verhuisd naar een ander resort trouwens.
Het was me trouwens niet duidelijk waarom ze eerst voor een paar jaar gingen huren om het later eventueel te kopen.
Is dat nog uitgelegd?
Het lijkt me riskant om eerst alles op eigen kosten op te knappen terwijl je niet eens eigenaar bent.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 8 maart 2015 @ 14:43:52 #110
280727 Njosnavelin
tęte folle
pi_150418784
Jammer dat er in de hele uitzending niet werd gerept over het mysterie van de school van dat meisje.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150419665
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer dat er in de hele uitzending niet werd gerept over het mysterie van de school van dat meisje.
Welk mysterie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150419707
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het was me trouwens niet duidelijk waarom ze eerst voor een paar jaar gingen huren om het later eventueel te kopen.
Is dat nog uitgelegd?
Het lijkt me riskant om eerst alles op eigen kosten op te knappen terwijl je niet eens eigenaar bent.
Minder risicovol dan een tent te kopen waar 15 jaar niks mee gebeurd is. Als je de prijs vastlegt is er weinig risico, de waardestijging is immers voor jou.

Aangezien ze nu op een andere lodge zitten lijkt me dat ze na die 3 jaar gewoon zijn weggelopen en de boel niet (goed genoeg) aan het draaien kregen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 15:47:01 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_150420301
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je de prijs vastlegt is er weinig risico, de waardestijging is immers voor jou.
Ja, als je zowel de prijs als de voorrang bij aankoop goed vastlegt dan kan ik het begrijpen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_150420974
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, als je zowel de prijs als de voorrang bij aankoop goed vastlegt dan kan ik het begrijpen. :Y
Meestal wordt de huur (voor een deel) afgetrokken van het aankoopbedrag.

Vind het juist uiterst slim, maar ze leken me sws niet erg dom/naief
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150431939
Het seizoen is nu al weer voorbij trouwens. Vanaf volgende week komt het Schaep met de 5 poten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150432054
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Het seizoen is nu al weer voorbij trouwens. Vanaf volgende week komt het Schaep met de 5 poten.
Jammer. Maar het wordt ook wel weer eens tijd vooreen seizoen met frisse afleveringen waar lekker veel fout gaat,
  zondag 8 maart 2015 @ 20:38:08 #117
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_150432441
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nummer 40 van 82, zesje dus, zal de prijs vast ook wel naar zijn

Hoedspruit is wel mooi om te wonen overigens _O_
Mooi qua gebied zeker. Maar in het Noord Oosten van Zuid Afrika voel je nog steeds de apartheid die daar nooit echt is verdwenen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_150433879
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer dat er in de hele uitzending niet werd gerept over het mysterie van de school van dat meisje.
Tegen het einde zei de moeder toch dat het meisje zich verveelde en zich erop verheugde binnenkort weer naar school te gaan? Of dat ook echt gebeurd is, is iets anders.
pi_150435451
Geen idee of ze in zuid Afrika leerplicht hebben en of ze in Hoedspruit scholen hebben dus wie zal het zeggen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:38:00 #120
405257 Fred0w
Life is Music
pi_150740378
Kan iemand nog die aflevering herinneren van een gezin uit Zeeland die gingen emigreren naar Frankrijk?
Op een gegeven moment was de wasmachine kapot en moest één van de zoons erbij komen om te tolken.
pi_150740505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:38 schreef Fred0w het volgende:
Kan iemand nog die aflevering herinneren van een gezin uit Zeeland die gingen emigreren naar Frankrijk?
Op een gegeven moment was de wasmachine kapot en moest één van de zoons erbij komen om te tolken.
En dat zoontje kreeg boos commentaar van zijn ouders omdat hij de waarheid sprak over de telefoon, in plaats van de zaak voor te liegen _O_

Maar ik heb geen idee welke uitzending dat precies was.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152658129
quote:
Rianne’s ouders runnen een camping in het midden van Portugal maar kunnen het werk lichamelijk niet meer aan en zoeken nieuwe beheerders. Rianne’s vriend Cobus Hartgers (32) is meteen enthousiast, hij laat zijn leven als vuilnisman hier graag achter.

(Herhaling van 14-9-2013) Rianne Bleeker (27) is net haar eigen kapsalon gestart en staat in eerste instantie niet te springen om te emigreren. Toch besluiten ze te gaan, alleen spaargeld hebben ze niet. Cobus blijft daarom nog een tijd in Nederland werken om geld te verdienen, terwijl Rianne samen met hun zoontjes Justin (2) en Julian (1) naar Portugal vertrekt. Als Cobus eenmaal ook is aangekomen in Portugal zorgen een aantal financiële tegenslagen ervoor dat zijn zuurverdiende geld al snel opraakt. En dat terwijl de camping nodig aan een opknapbeurt toe is. Willen ze de camping aanpakken, dan moeten er eerst gasten komen zodat ze weer bouwmaterialen kunnen kopen. Maar veel boekingen hebben ze nog niet.
Herhaling vanavond, vanaf 27 juni nieuwe afleveringen.
pi_152658193
Die woonden toch maanden in een caravan?

Wel goed voor Marc Marie, als zijn kijkers blijven hangen kunnen die daarna wel lachen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152658421
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152658495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Herhaling vanavond, vanaf 27 juni nieuwe afleveringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 20:26:07 #126
22592 crew  Ole
pi_152659186
Volgens mij ken ik deze nog niet.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152659453
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:03 schreef Anne het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 20:43:54 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_152659769
Jammer hoor weer een herhaling -O-
pi_152659800
Ja.. ik wil nieuwe :( ! Met veel leedvermaak.
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 20:45:49 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_152659836
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:44 schreef Anne het volgende:
Ja.. ik wil nieuwe :( ! Met veel leedvermaak.
Ja! Ik had me echt verheugd verdorie ;(
pi_152659904
Ik was blij toen ik het in de VARAgids zag staan.. maar dat nam weer gauw af toen ik het kleine 'h' tje erachter zag staan :(
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 20:49:20 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_152659984
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik was blij toen ik het in de VARAgids zag staan.. maar dat nam weer gauw af toen ik het kleine 'h' tje erachter zag staan :(
Dat staat er in mijn gids niet bij :{
pi_152660062
Stelletje ramptoeristen dat jullie zijn! })
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 20:54:55 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_152660173
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Stelletje ramptoeristen dat jullie zijn! })
:6
pi_152662523
Begonnonnnnn
pi_152662538
:W
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152662552
Ik ken deze al wel trouwens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:19:14 #138
22592 crew  Ole
pi_152662558
Oerhollandsch weer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152662572
Klinkt als een topshow.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152662587
Even een persoonlijke noot: ik wilde vroeger altijd vuilnisman worden. Of dokter.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:20:31 #141
22592 crew  Ole
pi_152662603
Niet even lekker aan zee :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152662617
Carriere als je 6 jaar op de vuilniswagen zit _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152662634
Net kapsalonnetje hebben en nu alweer gaan. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:21:39 #144
22592 crew  Ole
pi_152662645
Spreken ze al Portugees?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152662659
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:21 schreef Ole het volgende:
Spreken ze al Portugees?
Wat denk je zelf?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152662673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:21 schreef Ole het volgende:
Spreken ze al Portugees?
Dat is Fries!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:22:32 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152662680
Verschrikkelijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152662689
Ah, een 'kapsalon' noemen ze dit in Friesland.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:22:52 #149
22592 crew  Ole
pi_152662691
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:22 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat is Fries!
Oh vandaar :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152662704
Kapsalon op een achterafkamertje? :D
pi_152662709
Geen spaargeld hebben. Man moet blijven. Topshow!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152662720
Geen geld hebben voor een containertje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:24:12 #153
22592 crew  Ole
pi_152662728
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:23 schreef marcodej het volgende:
Geen spaargeld hebben. Man moet blijven. Topshow!
Ze voldoen aan alle voorwaarden tot nu toe :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152662736
Geen geld, check.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152662747
Taal niet spreken, check.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:25:49 #156
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152662767
Van die letters aan de muur, ook verschrikkelijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152662772
Ik snap dit gewoon niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152662781
Die bingokaart uit de OP raakt al aardig vol :')
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:26:20 #159
318507 Jester65
Stay frosty
pi_152662787
Voorbereid? Hoe dan?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:26:41 #160
22592 crew  Ole
pi_152662799
Afscheidsfeestje check!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:26:44 #161
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152662801
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:26 schreef Jester65 het volgende:
Voorbereid? Hoe dan?
De was is gestreken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 mei 2015 @ 22:26:56 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_152662807
Julian heeft een dikke kop.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:28:30 #163
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152662854
Wat een gedoe met twee van die kinderen, allemachtig.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:29:17 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152662870
Leuke hond.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152662895
Zit je dan, met twee jankende kinderen in Poertoegal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152662902
Sow wat n bende daar
pi_152662914
Dus die grootouders willen van die teringzooi af, die schoonzoon maakt de keus, maar de dochter wil eigenlijk niet?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 mei 2015 @ 22:31:09 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_152662934
Wat een ouwe bende _O-
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:31:12 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152662937
Opa heeft wel lekker gegeten in die jaren, potverdrie.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:31:18 #170
22592 crew  Ole
pi_152662943
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:30 schreef marcodej het volgende:
Dus die grootouders willen van die teringzooi af, die schoonzoon maakt de keus, maar de dochter wil eigenlijk niet?
Dat is een aardige samenvatting.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152662950
Wat een ouwe teringzooi :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152662956
Opruimen is niet hun ding
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:31:50 #173
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_152662958
Wat een bende :')
pi_152662978
Ik snap nog steeds niet hoe je kan besluiten hier in te stappen, in hun situatie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:33:11 #175
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152662995
Wat een oude zooi. Geen cent mee te verdienen. Lekker makkelijk van die ouders ook. En dan twee van die simpele zielen die er uit schuldgevoel maar instappen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152663003
Restaurantje spelen zonder horeca-ervaring, altijd mooi.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:34:04 #177
22592 crew  Ole
pi_152663020
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Restaurantje spelen zonder horeca-ervaring, altijd mooi.
check!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152663047
Die opa is drukker met z'n paddestoelen dan met die bende aan kant maken. :')
pi_152663071
Is er uberhaupt iets te doen in die omgeving waar ze zitten? Ziet er zo saai en muf uit allemaal.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:37:27 #180
22592 crew  Ole
pi_152663116
Nog meer zooi!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:37:48 #181
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152663125
Een soort kluscamping!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152663133
Oh ja, die smerige stacaravans :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:38:08 #183
318507 Jester65
Stay frosty
pi_152663135
Het verbaast me niet dat ze (blijkbaar) weer weg zijn van de camping.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:38:10 #184
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152663138
Mooi! De fik erin.

Wat een zooitje _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152663140
Aftandse stacaravans :D wordt steeds leuker dit
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 mei 2015 @ 22:38:23 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_152663145
Ohja deze bende _O- Heb ik destijds wel gezien ja.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:38:43 #187
22592 crew  Ole
pi_152663155
Hoop werk!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152663168
Als het de camping was van je ouders, dan weet je toch dat het een teringzooi is waar geen eer aan te behalen valt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:40:09 #189
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152663201
Wat een omgeving. Lijkt wel Verdun na WO I.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:40:51 #190
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_152663219
Kapsalon op de camping _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_152663225
Ze gaat er een kapsalon in beginnen. JAAAAA!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:43:28 #192
22592 crew  Ole
pi_152663280
O my nog een hoarder ook!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152663301
Container laten komen en de hele meuk leegtrekken. Wát een zooi man.
pi_152663341
Enige wat ik nog kan denken bij deze uitzending is WAAROM??? :') :')
pi_152663375
Die schoonvader is wel een 'gift that keeps on giving' :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152663384
Die ouders hebben ook geen cent om te krabben. Asociaal om dit aan je kinderen door te geven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:47:07 #197
22592 crew  Ole
pi_152663388
Die pa kan beter weggaan.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152663404
Dit is wel de meest treurige zooi die ik ooit gezien heb. En die mensen hebben er totaal niet over nagedacht. Zijn ze van te voren wel eens gaan kijken wat ze 'kregen' van de schoonouders?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_152663409
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:46 schreef Fred_B het volgende:
Die schoonvader is wel een 'gift that keeps on giving' :')
:D
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:23 #200
192592 SureD1
------------------------------
pi_152663415
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:46 schreef Fred_B het volgende:
Die schoonvader is wel een 'gift that keeps on giving' :')
:D so true...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:33 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_152663425
Waarom??? echt.. :N zo iets geef je toch niet aan je eigen kind door op die manier?? :'(
pi_152663430
Die vader is een wandelende KinderSurprise.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:49:12 #204
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_152663446
Haha en die kerel die gratis mag blijven... zegt na 5 min werken: tijd voor koffie, anders is er morgen niks te doen.

_O-

Wat een mentaliteit _O-

:W
pi_152663473
Wat een sukkels om dit over te nemen.
En opa&oma gaan lekker terug naar Nederland en laten de kinders en kleinkinders in de ellende achter. xD
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:50:33 #206
192592 SureD1
------------------------------
pi_152663480
Nu is het helemaal Verdun, met die loopgraaf :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 22:50:44 #207
22592 crew  Ole
pi_152663482
Ik was allang ontploft!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152663491
Het is maar stront, nieuwe TT aub
mag het weten
pi_152663494
Stop die vader maar in de beerput :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_152663510
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:51 schreef Pheno het volgende:
Stop die vader maar in de beerput :')
die vader ís de beerput }:|
pi_152663520
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

die vader ís de beerput }:|
De beerput is iig los :+
mag het weten
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:51:57 #212
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152663524
Nou, het schiet wel op!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152663533
Fuck,nu heb ik alsnog de helft gemist. :')
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:52:08 #214
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_152663534
Wel een topshow dit!

Leuk om te lachen, of ja, eerder huilen
pi_152663550
Broodjes in de volle zon leggen. _O_ _O_
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:53:42 #216
192592 SureD1
------------------------------
pi_152663573
quote:
Regelt die schoonvader ook hun site? Laadt voor geen meter...
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:53:43 #217
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152663575
Leuke kinderen. Lekker aan het rondlummelen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152663578
Moet zeggen dat het er 100x beter uitziet dan ik had gevreesd..
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:53:53 #219
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_152663579
Het ziet er nu opeens wel stukken beter uit!
pi_152663605
Wow hoe ie dat kind oppakt. Aan een armpje, wtf
pi_152663609
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
Leuke kinderen. Lekker aan het rondlummelen.
en verzuipen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_152663611
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

die vader ís de beerput }:|
_O-
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:55:25 #223
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152663619
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:54 schreef bombmannl het volgende:
Wow hoe ie dat kind oppakt. Aan een armpje, wtf
Kan een kind wel hebben, moest even voorkomen dat hij water ging happen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152663628
Het ziet er nu wel aardig uit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152663629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:54 schreef bombmannl het volgende:
Wow hoe ie dat kind oppakt. Aan een armpje, wtf
het been zou pas een of holbewoner-imago geven
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:55:51 #226
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152663630
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

en verzuipen :+
Leuk zo'n ventje. Lekker vallen en opstaan.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152663652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:54 schreef bombmannl het volgende:
Wow hoe ie dat kind oppakt. Aan een armpje, wtf
Met zulke kinderen kun je gewoon gooien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152663668
Het moet gezegd worden, ze maken er wel het beste van. :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:57:52 #229
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_152663698
Heeft die vader zijn rotzooi niet meegenomen?
pi_152663736
Die kids hebben wel geluk dat ze nog zo jong zijn.
Soms kan ik echt niet begrijpen dat ouders dat die kinderen aandoen.
pi_152663741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Heeft die vader zijn rotzooi niet meegenomen?
Nee, die is van alle zooi meteen af
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 16 mei 2015 @ 23:02:27 #232
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_152663844
Bestaat dit nog?
pi_152663859
Was weer vermakelijk.
pi_152663875
Ik zie op twitter al een reisorganisatie druk bezig zijn om boekingen te promoten, dus ja :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 23:03:32 #235
22592 crew  Ole
pi_152663885
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Bestaat dit nog?
Nope
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152663902
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:55 schreef marcodej het volgende:
Het ziet er nu wel aardig uit.
Zij ook beter met 15 kg minder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152664172
De site doet het hier niet..
Hopelijk wonen zij er nog :)
pi_152664262
Wijze les van de week, het leven is net als de Pyreneeën; het gaat op en neer. :')
  zaterdag 16 mei 2015 @ 23:16:52 #239
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_152664298
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 23:03 schreef Ole het volgende:

[..]

Nope
Hoe weet je dat?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 23:18:03 #240
22592 crew  Ole
pi_152664331
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 23:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Las het ergens in de comments op de site van Ik Vertrek.
En de site doet het ook niet echt goed meer.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 mei 2015 @ 23:19:07 #241
22592 crew  Ole
pi_152664366
Ze wonen weer in Friesland, hij werkt in Leeuwarden en zij is weer gestart met een kapsalon. bron: twitter
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152664473
Veel knaken kunnen ze in elk geval niet verloren hebben, wel een paar jaar spaargeld, maar goed sparen deden/konden ze toch al niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152667649
Die vader is gewoon een dikke pad. Zonder overleg 5 aftandse stacaravans kopen maar geen geld hebben voor het transport. Dat mogen je opvolgers aftikken :{

Niet het fatsoen hebben om je eigen rotzooi op te ruimen voor je vlucht naar Nederland :{

Na 10 jaar! nog niet fatsoenlijk Portugees spreken :{ Dat woonhuis was ook een grote bende, net als die hele camping. Hopelijk wel gratis overgenomen, want het is gewoon zooi.
  Eindredactie Games zondag 17 mei 2015 @ 02:32:16 #244
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_152668401
Dit programma is alleen leuk als het mis gaat. Als het goed gaat, dan is het gewoon ronduit saai :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 17 mei 2015 @ 03:41:06 #245
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_152668870
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 02:32 schreef donald_dick het volgende:
Dit programma is alleen leuk als het mis gaat. Als het goed gaat, dan is het gewoon ronduit saai :P
Doorgaans wel ja.
sig verwijderd door FA
pi_152669053
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 01:19 schreef Bucketlist het volgende:
Die vader is gewoon een dikke pad. Zonder overleg 5 aftandse stacaravans kopen maar geen geld hebben voor het transport. Dat mogen je opvolgers aftikken :{

Niet het fatsoen hebben om je eigen rotzooi op te ruimen voor je vlucht naar Nederland :{

Na 10 jaar! nog niet fatsoenlijk Portugees spreken :{ Dat woonhuis was ook een grote bende, net als die hele camping. Hopelijk wel gratis overgenomen, want het is gewoon zooi.
Eens.

Ik zat ook al te denken; als die mensen nou een paar jaar eerder bij hun kinderen om hulp hadden gevraagd, dan was er van die camping misschien nog iets te maken. Nu was er al jaren niks aan onderhoud gedaan, en daarvoor was het eigenlijk ook al rotzooi. xD
pi_152669109
Het schokte mij eigenlijk wel hoe makkelijk die campinggasten daar waren. Mijn ouders beheerden vroeger ook een camping en van wat ik daar meekreeg waren onze gasten vrijwel nooit tevreden.
pi_152669231
Met een camera voor de snufferd zijn ze veel sneller tevreden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_152669240
Klassieke aflevering wel ja. Geen geld, geen voorbereiding, spreekt de taal niet, 1 grote rotzooi daar.
pi_152718827
ik snap niet hoe die opa na daar jaren gewoond te hebben nog steeds kan denken dat het woord "eten" in het Portugees "mangiare" is. (het is "comer") Ongelooflijk dit, ik hoop dat die twee kinderen het redden in deze wereld, die kunnen er niets aan doen dat hun ouders zo onbezonnen aan zoiets kansloos beginnen.
pi_152720957
Had deze nog nooit gezien!

Wat een kwezels. Die vent is echt een slome duikelaar. Zij is ook een aanfluiting. Het zal je haar maar knippen. Knippen zit wel in de familie, zo verknipt als haar vader is. En die jongste had ik in het vliegtuig toch door de plee proberen te spoelen. Dat je zoveel lelijkheid door de douane heen krijgt zeg!
pi_152724579
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 18:44 schreef Mystikvm het volgende:
Had deze nog nooit gezien!

Wat een kwezels. Die vent is echt een slome duikelaar. Zij is ook een aanfluiting. Het zal je haar maar knippen. Knippen zit wel in de familie, zo verknipt als haar vader is. En die jongste had ik in het vliegtuig toch door de plee proberen te spoelen. Dat je zoveel lelijkheid door de douane heen krijgt zeg!
Ze waren bij de douane wel wat gewend nadat jij er doorheen was geweest.
pi_152724863
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:04 schreef Anne het volgende:

[..]

Ze waren bij de douane wel wat gewend nadat jij er doorheen was geweest.
Het is gewoon een monster.

Wel grappig dat ze op het einde iets te diep in het glaasje hadden gekeken. Met z'n vergelijking met de Pyreneeën :D

En die vader...Kan er nog niet over uit hoe je zoveel troep kunt kopen en je eigen kinderen met de zooi op kunt zadelen.
  maandag 18 mei 2015 @ 20:47:43 #254
280727 Njosnavelin
tęte folle
pi_152726692
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 01:19 schreef Bucketlist het volgende:
Die vader is gewoon een dikke pad. Zonder overleg 5 aftandse stacaravans kopen maar geen geld hebben voor het transport. Dat mogen je opvolgers aftikken :{

Niet het fatsoen hebben om je eigen rotzooi op te ruimen voor je vlucht naar Nederland :{

Na 10 jaar! nog niet fatsoenlijk Portugees spreken :{ Dat woonhuis was ook een grote bende, net als die hele camping. Hopelijk wel gratis overgenomen, want het is gewoon zooi.
Dat ja, wel heel erg. En erg naďef van die twee om zonder geld en zonder plan aan zo'n project te beginnen. Geen verrassing dat ze inmiddels weer terug zijn in Nederland.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 18 mei 2015 @ 20:48:43 #255
280727 Njosnavelin
tęte folle
pi_152726750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:54 schreef bombmannl het volgende:
Wow hoe ie dat kind oppakt. Aan een armpje, wtf
Daar kan een kind wel tegen hoor.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Eindredactie Games maandag 18 mei 2015 @ 20:58:19 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_152727269
quote:
'IK VERTREK'-VROUW MAAKT GEZIN KAPOT
Natuurlijk moet het misgaan in het programma 'Ik Vertrek', waarin mensen hun spullen pakken om een nieuw bestaan op te bouwen in den vreemde. Anders valt er weinig te lachen danwel te zeiken. Maar je kunt ook te ver gaan als mens.. Neem nou ene Rianne, die zo nodig naar Portugal moest vertrekken. Is al weer voorbij hoor, lezen we op Facebook. In 2013 leek het nog zo'n goed idee om de camping (sfeerbeeld hier) van haar ouders over te nemen, maar ziet de wereld er opeens heel anders uit. 'Ik (Rianne) raakte zwanger en dankzij de hormonen kreeg ik veel last van heimwee... En het idee om daar te moeten bevallen (hoe goed het zorgsysteem daar ook mag zijn) zag ik niet zo zitten.' Ja, u leest het goed. Men had even geen rekening gehouden met het feit dat men zwanger kon raken en vervolgens moest bevallen in een doodeng ziekenhuis in Portugal. Maar eenmaal terug in het veilige Nederlandje is het weer niet goed. 'Nu weer terug in Nederland begint de heimwee toch wel weer op te spelen...(heimwee naar Portugal) Hier in Nederland is het leven heel anders als in Portugal alles in Nederland is ontzettend gehaast en druk. (...) in ons vooruitzicht willen wij toch wel graag in Portugal een huisje o.i.d. kopen. Wie weet.' Dit is dus een duidelijk voorbeeld van een gezin dat kapotgaat aan wispelturigheid van de mensen die de beslissingen moeten nemen. En wie zijn er hier de dupe van? DE KIENDERIN! En opa en oma ook, die noodgedwongen de boel weer over hebben moeten nemen. 'Maar omdat het voor mijn ouders wegens gezondheid wel zwaarder wordt, staat de camping helaas te koop.' Mensen van Ik Vertrek: voortaan geen labieltjes meer volgen en voeden in hun waanzin alvast bedankt.
http://glamora.ma/2015/05/ik_vertrekvrouw_maakt_gezin_ka.html
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 mei 2015 @ 21:20:19 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152728643
niet te geloven, nee die beerput zit helemaal daar.... even later zit de deksel echt vlak naast waar hij aan het graven was :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_152743417
quote:
Lekker makkelijk, genoeg mensen die het wel goed voor elkaar hebben.

Al is het wel een topshow _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_153308416
Vanavond om 22:05, blijkbaar een herhaling (september 2013):

quote:
Daan en Clasien verbouwen een oude villa in Frankrijk. Ze willen er een bed & breakfast beginnen. Driehonderd dagen zon, dat is de reden voor Daan (59) en Clasien (60) van Driel om naar het Franse nougatstadje Montélimar te vertrekken. Daan had een goede baan in de ICT-sector en Clasien verdiende veel geld als importeur van een zonnebrillenmerk. Met hun spaargeld kopen ze dan ook een grote villa, die nog wel even moet worden opgeknapt. Ze willen er een luxe chambre d\'hôtes van maken en het huis terugbrengen in oorspronkelijke staat, inclusief de inrichting. Voor Daan moet het niet teveel op werken gaan lijken, dus is hij ook van plan om de hele verbouwing uit te besteden. Maar het pand blijkt meer werk dan verwacht en het budget wordt overschreden. Daan besluit daarom toch zelf aan de slag te gaan. Hij is niet te stoppen en werkt zeven dagen per week om alles volgens planning af te krijgen. Terwijl Clasien zich grote zorgen maakt om de gezondheid van haar man, zet Daan alles op alles om voor de opening het hele huis af te krijgen.
pi_153309290
was dat die met die kelder en dat uitzicht en dat zwembad op het terras ?
  † In Memoriam † zaterdag 6 juni 2015 @ 21:16:31 #261
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_153309638
wanneer komen nou @#$%^&* die nieuwe afleveringen?? }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Miss 200.000.000! zaterdag 6 juni 2015 @ 22:02:00 #262
367000 roos94
pi_153311258
Kut herhalingen steeds
pi_153311320
Van de Ik Vertrek website:

quote:
T/m 25 juli herhalingen. Vanaf 1 augustus de serie 10 jaar Ik Vertrek
pi_153332737
Kent iemand hun website?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2015 @ 21:39:51 #266
22592 crew  Ole
pi_153506840
gezellig feestje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2015 @ 21:42:35 #267
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_153506893
weer eens een dame met mooi lang haar :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2015 @ 21:47:07 #268
22592 crew  Ole
pi_153507030
Leuk hoor al die Nederlandse producten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 13 juni 2015 @ 21:52:18 #269
14505 OProg
A Life in Music
pi_153507186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Van de Ik Vertrek website:

[..]

Andre en Henka _O_
Martien de übernicht die helemaal geen nicht was. _O_

Deze moeten er dan wel in terug komen. *O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2015 @ 21:54:54 #270
22592 crew  Ole
pi_153507251
Lekker doorfokken!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_153507536
Is zij nou net zo oud als de zoon??
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2015 @ 22:07:01 #272
22592 crew  Ole
pi_153507587
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Is zij nou net zo oud als de zoon??
Zal niet veel schelen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_153507605
Die vent heeft 130 hectare in Australië gekocht voor 2,1 miljoen dollar?!

Had niet verwacht dat hij zo rijk is.
pi_153507783
Ik zit nu vijf minuten te kijken, maar ik vind het maar een vage gezinssamenstelling. Die man en vrouw zijn een stel. Hij is oud, zij is jong en zwanger. En er loopt nog een zoon van richting de 20 rond plus een oudere zoon in Nederland. En nog een paar koters. 8)7
Somebody that I used to know
pi_153508059
Voor de tweede keer gekeken en die boerentrien roept zoveel irritatie op met haar uitspraken _O-
Die arme stiefzoon :'(
pi_153508207
Het populaire televisieprogramma "Ik Vertrek" bestaat 10 jaar. Reden voor een feestje: van de zomer zullen 10 weken lang diverse verhalen uit de afgelopen 10 jaar worden herhaald en als extra toevoeging een reportage met het antwoord op de vraag: "Hoe gaat het nu met ......"

In 2006 en 2007 zijn wij al eens gevolgd voor het programma en nu zijn wij gevraagd voor deze extra feestelijke 10-jarige uitzendingen. Super leuk! Drie weken geleden waren de opnames. Ook al was het begin april, het weer was fantastisch, Villa Alwin zat vol met veel leuke, lieve gasten en Mike, Robbie en Jim hadden het filmweekend een druk programma met voetbal, school en vriendjes. Kortom genoeg ingrediënten voor een leuk fimpje.

Het is nog NIET bekend wanneer het wordt uitgezonden. Vanaf 8 augustus wordt begonnen met de 10 feestelijke uitzendingen. Wanneer de programmering bekend is, wanneer onze aflevering op het programma staat, zullen wij dat uiteraard direct bekend maken.
  zondag 14 juni 2015 @ 10:19:57 #277
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_153515079
Wat een irritant accent had zij, maar die ouwe bok had het goed geregeld, heb hem geen kind aan zien raken, deed zij allemaal.
opgezegd@fok.nl
  zondag 14 juni 2015 @ 11:10:31 #278
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153515716
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor de tweede keer gekeken en die boerentrien roept zoveel irritatie op met haar uitspraken _O-
Die arme stiefzoon :'(
Je kan maar beter naar Australie gaan dan onder een auto komen!
Kijk, een moskee!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 14 juni 2015 @ 11:45:13 #279
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_153516349
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:10 schreef eriksd het volgende:

Je kan maar beter naar Australie gaan dan onder een auto komen!
Kijk, een moskee!
Haha jaaaa ik lag dubbel om die redenering. Hoe dan? Best wel leuke aflevering. Maar ook wel weer overdreven, 8,5 maand zwanger ramen lopen lappen en nooit stilzitten. Ze ging er wel erg relaxed mee om ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smash-it op 14-06-2015 12:24:59 ]
pi_153516974
Ik heb wat gemist gisteren zo te lezen. Maar eens terug gaan kijken
mag het weten
  zondag 14 juni 2015 @ 12:44:19 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153517407
Haar accent was nog het minst storende aan haar.
Hoe ze die luiers in de hens zette....
pi_153517934
130 hectare voor 2,1 ASD = 1,4 miljoen euro. Das nog best aan de prijs, in Frankrijk/DLD haal je dat voor minder.
mag het weten
  Moderator / Miss SHO zondag 14 juni 2015 @ 13:52:27 #283
22592 crew  Ole
pi_153518759
Volgens mij was het 2,1 miljoen euro
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_153519052
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:52 schreef Ole het volgende:
Volgens mij was het 2,1 miljoen euro
Hij gaf 2,1 miljoen dollar aan, ze zitten down under dus ik dacht aan Australian Dollars :)
mag het weten
pi_153702044
Nu een koppel dat hun zoons achterlaat en naar Oostenrijk vertrekt.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2015 @ 21:38:11 #286
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_153702096
dit is een nieuwe uitz toch?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_153702107
Blijkbaar een herhaling, maar ik had hem volgens mij nog niet gezien.
pi_153702167
Weeeeeeeeeeer herhaling? Ik ben totaal het spoor bijster wanneer nieuw is en wanneer oud. }:|
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2015 @ 21:41:55 #289
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_153702184
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Blijkbaar een herhaling, maar ik had hem volgens mij nog niet gezien.
oh -O-

rustig hier btw

Wanneer zijn de nwe uitzendingen dan, ik dacht eind juni...Volgende week dan wellicht >:)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_153702338
Op de Ik Vertrek-website:

quote:
Nederlanders die hun geluk in het buitenland gaan beproeven.
T/m 25 juli herhalingen. Vanaf 1 augustus de serie 10 jaar Ik Vertrek
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2015 @ 22:02:34 #291
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_153702660
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Op de Ik Vertrek-website:

[..]

Thanx 1930(<--toch nie je geb. datum? :X
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_153702686
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:02 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Thanx 1930(<--toch nie je geb. datum? :X
Nee joh, ik ben van zo'n 60 jaar later
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2015 @ 22:04:49 #293
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_153702710
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:03 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben van zo'n 60 jaar later
oh *) :@
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_153702810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:04 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

oh *) :@
:P

Saaie aflevering jongens, ik ga OITNB kijken :W
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2015 @ 22:09:34 #295
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_153702830
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:08 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

:P

Saaie aflevering jongens, ik ga OITNB kijken :W
gelijk heb je, ik ga ook weer verder. Nice talking to you ;)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_153890073
Wel sneu.. Maar tof dat ze zich zo herpakt hebben ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_153890409
Shiz, weer gemist.
pi_153890569
LidaWeerts twitterde op zaterdag 27-06-2015 om 22:06:27 #ikvertrek. Groeten van de kaasmakers uit Noorwegen. Inmiddels nieuwe kaasmakerij en huis. Het gaat top hier ☺ reageer retweet
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_153890600
Herhaling? Noorwegen O+
pi_153890630
Beide wel maar zo zie je maar dat alles begint met gezondheid
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154070321
Geld genoeg dus saai.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')