abonnement Unibet Coolblue
pi_149888653
Post hier klachten over het FOK!-forum! (www.klacht.nl)
TS begint:
Mijn Klacht:
hey ik sie dus dese adminz en moderatoers heele tijd niks doen zegma, ze zijn geod bezig ofso?? ik vint dit wel ene klagt waard omdat ze nioit hun bes wileen doen voor de rest.
vooral ene smeganus is rare vogel

Gewenste Oplossing:
verwijderndg vn die menzen en sgadeverchoeding vor geleden sgade aan me ogen

:') _O-
link
Ik drink geen kraantjeswater.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:27:31 #2
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_149888742
oke wie heeft dat gedaan? het was vast die ouwe troll dimens :')
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_149888755
Er loopt al een klacht.nl reeks in KLB.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_149889046
http://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/fok-meet-met-twee-maten/

:')_!

quote:
Bericht van Emma van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fok Forum over deze klacht.
Ja doei.
pi_149889195
Mijn Klacht:
Dictator Yvonne

:')
L2B's Mixcloud
pi_149889247
quote:
Dictator Yvonne
:')
(she/her)
pi_149889630
Mijn Klacht:
ik heb een week geleden een account aangemaakt want ik hadt wat problemen over mijn relatie en ik had een paar klachten en ik zag dat ze dus vor beide dingen een sug forumpje hadden. dus ik daar kijken en posten word ik totaal niet serieus genomen ik word zelfs uitgescholden voor proleet, autist terwijl mijn zoontje zwaar autistisch is en dit vooral niet prettig is om mee televen ook krijg ik steeds opmerkingen over mijn nederlands ik heb dieslectie dus kan moeilijk spellen en weet niet alles te schrijven. ook word ik totaal niet geholpen terwijl een forum daarvoor is.

Gewenste Oplossing:
ik zou graag mijn account verwijdert willen zien en die raddraaiers aangepakt zien worden met het liefst een permaban
of een tijdelijke ban ook zou ik graag nog geholpen worden met mijn probleem en mijn geld voor een premium die ik heb gekocht terug willen zien gestort op mijn bankrekening
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_149890101
Klacht van jemoederiskankergeil heb ik even ge-liked.

0% van alle klachten opgelost. :N
L2B's Mixcloud
pi_149890230
Wat een website. Lekker van die verzuurde paupers die lopen te kankeren op koffiepads.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:13:52 #10
404302 Shaidox
If it jiggles, it's fat.
pi_149890238
Deze is ook mooi:

Mijn Klacht:
Na veel sparen een abonnement op het Fok Forum genomen. Kost maandelijks flink wat euro’s maar ben overtuigd door moderator Pharcus die mij vaak agressief heeft benadrukt dat het forum het geld waar zou zijn. Hij deed dit op zo’n slimme en agressieve wijze dat ik er in meeging. Ben nu sinds 13 maanden lid en het forum doet niet aan mijn verwachtingen dus wil mijn peperdure abonnement stopzetten. Vooral KLB voldoet niet aan mijn eisen. Ben inmiddels al maanden lang aan het werk bij de gemeentelijke handhaving alleen om Pharcus te betalen zodat ik lid mag blijven, maar wat blijkt nu, er is helemaal geen betaling nodig om lid te blijven bij het Fok Forum!

Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld dat ik aan Pharcus heb betaald terug krijg. Daarnaast wil ik een financiële vergoeding van ¤750,- voor de uren dat ik op het forum alle topics van de grootste dieptepunten van de Nederlandse maatschappij heb moeten lezen. Ook wil ik ¤250,- vergoeding voor het feit dat niet alle forums op het Fok Forum echt zijn, de moderators zouden moeten filteren. Ook wens ik een excuusbrief van alle moderators apart voor het verzuimen van hun taken (het niet controleren van topics op echtheid). Per excuusbrief die ik niet ontvang of die niet naar behoren is wens ik een vergoeding van ¤150,-. Als laatste wil ik een nader overeen te komen cadeau van het forum krijgen voor al deze ellende.


:') :') :')
A day without sunshine is like, you know, night..
pi_149890331
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef Shaidox het volgende:
Deze is ook mooi:

Mijn Klacht:
Na veel sparen een abonnement op het Fok Forum genomen. Kost maandelijks flink wat euro’s maar ben overtuigd door moderator Pharcus die mij vaak agressief heeft benadrukt dat het forum het geld waar zou zijn. Hij deed dit op zo’n slimme en agressieve wijze dat ik er in meeging. Ben nu sinds 13 maanden lid en het forum doet niet aan mijn verwachtingen dus wil mijn peperdure abonnement stopzetten. Vooral KLB voldoet niet aan mijn eisen. Ben inmiddels al maanden lang aan het werk bij de gemeentelijke handhaving alleen om Pharcus te betalen zodat ik lid mag blijven, maar wat blijkt nu, er is helemaal geen betaling nodig om lid te blijven bij het Fok Forum!

Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld dat ik aan Pharcus heb betaald terug krijg. Daarnaast wil ik een financiële vergoeding van ¤750,- voor de uren dat ik op het forum alle topics van de grootste dieptepunten van de Nederlandse maatschappij heb moeten lezen. Ook wil ik ¤250,- vergoeding voor het feit dat niet alle forums op het Fok Forum echt zijn, de moderators zouden moeten filteren. Ook wens ik een excuusbrief van alle moderators apart voor het verzuimen van hun taken (het niet controleren van topics op echtheid). Per excuusbrief die ik niet ontvang of die niet naar behoren is wens ik een vergoeding van ¤150,-. Als laatste wil ik een nader overeen te komen cadeau van het forum krijgen voor al deze ellende.


:') :') :')
_O-
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_149890437
Ze halen er ook echt geen enkele post weg hè. Moderatie 0.
L2B's Mixcloud
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:21:15 #13
404302 Shaidox
If it jiggles, it's fat.
pi_149890475
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze halen er ook echt geen enkele post weg hè. Moderatie 0.
Dat ze deze klachten serieus nemen ;(
A day without sunshine is like, you know, night..
pi_149890504
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:21 schreef Shaidox het volgende:

[..]

Dat ze deze klachten serieus nemen ;(
Het zal wel geautomatiseerd zijn.
L2B's Mixcloud
pi_149890585
Deze dan

Mijn Klacht:
Dhr Roodbos heeft mij een ban opgelegd omdat ik hem vroeg zich nader te verklaren over enkele veranderingen die hij recentelijk heeft gepleegd aan de frontpage. Dhr Roodbos heeft toen een topic aangemaakt waarin hij mij belachelijk maakte. Toen ik hem vriendelijk verzocht de titel van het topic aan te passen omdat ik niks misdaan had en zei er werk van te maken, gaf hij aan dat hij dit als een dreigement naar Fok! opvatte en gaf mij hierom een permanente ban. Dhr Roodbos lapt zijn eigen opgestelde regels aan de laars en bant iedereen die zich kritisch uitlaat over zijn forum, dat terwijl een forum toch juist bedoeld is voor discussie? Hij heeft door zijn achterlijke gedrag al veel mensen tegen zich in het harnas gejaagd en weggejaagd van het forum en daar is hij nog trots op ook. Zelfs op Tweakers.net, de concurrent van Fok!, heeft hij het verbruid en word hij gezien als een clown met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Het Fok! forum is geen democratisch forum, maar een dictatuur. Ik zeg u: Blijf hier weg, dat scheelt een hoop frustratie!

Gewenste Oplossing:
Dhr Roodbos moet zijn functie neerlegen en een cursus anger management gaan volgen.
pi_149890662
een clown met een narcistische persoonlijkheidsstoornis _O-
L2B's Mixcloud
pi_149890667
Permban voor iedereen die hier een klacht deponeert.
pi_150032375
Mijn grapjestopic was grappig en had potentie maar is in de kiem gesmoord (veel te vroeg dus).
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:54:14 #19
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_150032565
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef jodelahity het volgende:
Mijn grapjestopic was grappig en had potentie maar is in de kiem gesmoord (veel te vroeg dus).
Je kale moeder op pantoffels langs de a2.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_150032668
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:54 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Je kale moeder op pantoffels langs de a2.
Is ze weer bezig ;(
Fylax is op televisie geweest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')