abonnement Unibet Coolblue
pi_149881129
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS

SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JantinaGr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sproetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilzillah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KapiteinCupcake
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daui
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bloes85
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fien10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silliegirl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felinecat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Pinquit, Cassandra87 & JanintaGR!

En, om het goed te maken, zwaaien we extra voor Limone en Sara82 :W *O* *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo

Misschien
Joycie88
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149881137
Mehn, gooi ik 'm nog dicht ook :o. Nou, op een streepjesrijk-topic dan maar. w/
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149882600
Hop streepjes! *O*
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 12:08:32 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149883526
Nou ik zit weer in een "ik snap niks van mijn lichaam" fase :') Vandaag kotsmisselijk en last van maagzuur. Hoewel de kans me klein lijkt dacht ik "zou het dan toch" :o Even een ovutest gedaan en daar is het streepje nu lichter dan gisteren dus denk toch dat ik net mijn eisprong heb gehad. En waarschijnlijk een buikgriepje te pakken ofzo. Ik haat onzekerheid :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149887566
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:08 schreef MaJo het volgende:
Nou ik zit weer in een "ik snap niks van mijn lichaam" fase :') Vandaag kotsmisselijk en last van maagzuur. Hoewel de kans me klein lijkt dacht ik "zou het dan toch" :o Even een ovutest gedaan en daar is het streepje nu lichter dan gisteren dus denk toch dat ik net mijn eisprong heb gehad. En waarschijnlijk een buikgriepje te pakken ofzo. Ik haat onzekerheid :')
Same here, Ik heb sinds gistermiddag echt menstruatie-achtige krampen. Geen bloed te zien tough. Ik wil het op het moment niet eens meer snappen.
pi_149887678
Ik ben zomaar een week te vroeg ongesteld geworden ;(
En daarnaast voel ik me gaar en futloos en moe, emotioneel labiel... Bah! :(
pi_149888324
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Mazou het volgende:
Ik ben zomaar een week te vroeg ongesteld geworden ;(
En daarnaast voel ik me gaar en futloos en moe, emotioneel labiel... Bah! :(
Dat is helemaal prut! :* * silliegirl geeft een doos bonbons aan Mazou als troosteten.
pi_149893146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:08 schreef MaJo het volgende:
Nou ik zit weer in een "ik snap niks van mijn lichaam" fase :') Vandaag kotsmisselijk en last van maagzuur. Hoewel de kans me klein lijkt dacht ik "zou het dan toch" :o Even een ovutest gedaan en daar is het streepje nu lichter dan gisteren dus denk toch dat ik net mijn eisprong heb gehad. En waarschijnlijk een buikgriepje te pakken ofzo. Ik haat onzekerheid :')
Hier nog een :')
Gisteren heel de dag van die momenten van misselijkheid. Maar niet in die zin dat ik naar de pot moest rennen, maar meer een soort zeurderig wagenziek gevoel. Vandaag niet meer gehad. Maar vanochtend heel de tijd van die menstruatie achtige steekjes/krampjes, maar minder erg dan tijdens een normale menstruatie. En heb een opgezette buik, dus voel me echt enorm charmant ende aantrekkelijk nu :')

Maar moet nog 10 dagen wachten tot ik eventueel kan testen...
Zul je zien dat het straks gewoon (buik)griep blijkt te zijn en alles tussen mijn oren zat. Ik ben er bang voor -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149893173
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Mazou het volgende:
Ik ben zomaar een week te vroeg ongesteld geworden ;(
En daarnaast voel ik me gaar en futloos en moe, emotioneel labiel... Bah! :(
He gadver, niet leuk -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 20:09:18 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149897008
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:47 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Same here, Ik heb sinds gistermiddag echt menstruatie-achtige krampen. Geen bloed te zien tough. Ik wil het op het moment niet eens meer snappen.
Geen bloed is goed :P Maar erg vervelend die onzekerheid!

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:04 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Hier nog een :')
Gisteren heel de dag van die momenten van misselijkheid. Maar niet in die zin dat ik naar de pot moest rennen, maar meer een soort zeurderig wagenziek gevoel. Vandaag niet meer gehad. Maar vanochtend heel de tijd van die menstruatie achtige steekjes/krampjes, maar minder erg dan tijdens een normale menstruatie. En heb een opgezette buik, dus voel me echt enorm charmant ende aantrekkelijk nu :')

Maar moet nog 10 dagen wachten tot ik eventueel kan testen...
Zul je zien dat het straks gewoon (buik)griep blijkt te zijn en alles tussen mijn oren zat. Ik ben er bang voor -O-
Grote kans dat we toch een buikgriepje te pakken hebben. Ik moet steeds naar de wc rennen omdat het er allemaal meteen weer uit moet :') Van mijn ei hebben we ook geen gebruik kunnen maken deze ronde wegens bloed/moe/niet lekker. Ik denk dat we deze ronde maar gewoon als verloren moeten beschouwen -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149897291
Het heerst enorm, ik hoor het van alle kanten.
Ik hoest na anderhalve week nog steeds als een zeeleeuw. :')
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 20:20:21 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149897383
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:18 schreef JantinaGr het volgende:
Het heerst enorm, ik hoor het van alle kanten.
Ik hoest na anderhalve week nog steeds als een zeeleeuw. :')
Nu vriend net ook naar de wc rent kan de diagnose rustig wel gesteld worden ja :')

Dat is ook balen! Beterschap :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:36:08 #13
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149897975
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Geen bloed is goed :P Maar erg vervelend die onzekerheid!

[..]

Grote kans dat we toch een buikgriepje te pakken hebben. Ik moet steeds naar de wc rennen omdat het er allemaal meteen weer uit moet :') Van mijn ei hebben we ook geen gebruik kunnen maken deze ronde wegens bloed/moe/niet lekker. Ik denk dat we deze ronde maar gewoon als verloren moeten beschouwen -O-
Meh -O-

Bij mij rommelt er wel van alles in mijn darmen al heel de dag, maar heb nog niet naar de wc hoeven rennen. Vanmiddag een high tea gehad en ook dat viel verder prima. Dus dat kan ik bij mij niet helemaal rijmen met buikgriep. De laatste keer dat ik dat had hield ik nog geen glas water binnen :X

Manlief probeert me nuchter te houden. Maar is moeilijk :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:37:29 #14
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149898017
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:18 schreef JantinaGr het volgende:
Het heerst enorm, ik hoor het van alle kanten.
Ik hoest na anderhalve week nog steeds als een zeeleeuw. :')
Dat klinkt niet fijn, beterschap!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:37:57 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149898039
* Barreltje is ook steeds misselijk :o
ik hou het voorlopig maar op dat griepje..

beterschap aan iedereen en een dikke knuf! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149901908
De buikgriep heerst! Zelfs onze hond heeft er last van :')

Beterschap aan de ziele pootjes!
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 22 februari 2015 @ 00:06:21 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149906038
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:12 schreef Stippelrientje het volgende:
De buikgriep heerst! Zelfs onze hond heeft er last van :')

Beterschap aan de ziele pootjes!
De hond van mijn ouders ook inderdaad :o :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149911743
12 dagen overtijd... de sluizen staan open }:|
Morgen hadden we een dagje weg in de planning samen sinds een eeuw... zal ik wel weer moeten afzeggen ;(
pi_149912008
Ik snap je even niet Deadly, maar waarom zou je niet weg gaan? Dat leidt je misschien juist goed af?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149913060
Deadly: oh nee toch! Ist weer zo erg? Misschien een idee om een tampon en maandverband te combineren? En dan regelmatig ff een wc opzoeken om te wisselen?

Is iedereen weer van de buikgriep af?

Hier geen buikgriep; ik ben nog wel misselijk met vlagen maar overgeven blijft weg als ik op tijd wat eet.
  zondag 22 februari 2015 @ 11:56:57 #21
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149913892
Deadly, alweer zo hevig? Pff, dat klinkt echt klote :{

Hier vandaag geen rommelende darmen dus toch geen buikgriep. Verder ook ff geen andere buikklachten op dit moment. Maar ben inmiddels wel flink verkouden aan het worden :') Al 2 jaar geen last van gehad en heb het niet gemist zeg maar. Zal morgen maar een doos tissues wegzetten op mijn bureau. Gelukkig heb ik altijd neusspray op voorraad...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149913953
Deadly :* Hopelijk blijft de stortvloed deze keer beperkt.

En een :* voor Zoe!
pi_149917551
Het is zo erg dat met de grote ob variant (oranje) het binnen een uur doorlekt in maandverband.
Ik heb vanmorgen direct die pillen ingenomen van de huisarts maar is is toch.. (laat ik het netjes verwoorden) verdomme niet normaal man :(

Ik kan echt wel tegen bloed maar dit is een fucking bloedbad :'(
Gelukkig ben ik totaal niet van het flauwvallen ofzo en blijf ik er nuchter bij maar wanneer verlies je teveel bloed?

Rustig maar geen foto, wel goor verhaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149918051
Deadly, dit had je laatst ook al zo heftig toch?
pi_149918127
Jeetje deadly, dat is niet normaal hoor. Kun je niet een second opinion vragen bij een andere gyn? Het kan toch niet zo zijn dat het zo heftig is? Je kunt op deze manier niet eens het huis uit :{

Sterkte iig, ik heb het ook wel eens heel heftig (als in; tampon wisselen om de 2 uur) maar in vergelijking met jou stelt het niks voor.

Hoop dat de pillen snel werken! :*
pi_149918497
Ze zeggen dat er niks raars was te zien op de echo (enige ooit gemaakt) dus het zal wel aan mijn overgewicht liggen dat ik meer bloed verlies en nog niet zwanger ben.

Maar dit kan echt niet...


Als op schaal van 1 tot 10 licht bloedverlies op 1 ligt en zwaar bloedverlies op 5, dan zit ik op 20 ofzo 8)7

Dus jullie zeggen ander ziekenhuis?


ik ga mijn slaapzak van zolder graaien dan hoef ik iig niet elke dag heel het bed te verschonen maar alleen slaapzak wassen
}:|
pi_149918564
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
Deadly, dit had je laatst ook al zo heftig toch?
Ja, ik ben nu 12dagen te laat (voor het eerst ooit :o ) maar de keer hiervoor nog erger als nu en in november gelijk aan nu qua bloedverlies
  zondag 22 februari 2015 @ 15:37:35 #28
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149919749
Jemig Deadly, dit klinkt echt absurd, die hoeveelheid... Misschien toch een second opinion aanvragen, zoals hierboven ook al aangegeven? Kan me voorstellen dat je zo niet bepaald de deur uit wil...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149920579
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:00 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ja, ik ben nu 12dagen te laat (voor het eerst ooit :o ) maar de keer hiervoor nog erger als nu en in november gelijk aan nu qua bloedverlies
Meis, als ik jou was zou ik de huisartsenpost/ weekenddienst bellen. Als ze je laten komen en zien hoeveel bloedverlies je hebt mag je misschien met spoed direct naar een gyn!
pi_149921167
Ik zou idd de huisarts bellen, dit is niet normaal... .
S. 2014
J. 2016
pi_149921697
En los van wat normaal is, je klinkt er erg overstuur van Deadly. Dat ansich is al reden genoeg om contact met een arts op te nemen!
  Moderator zondag 22 februari 2015 @ 17:34:38 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149924929
Deadly, ik ben ook bekend met zoveel bloedverlies en het heeft echt niet met overgewicht te maken. Toen ik 15 was was ik ook zo heftig ongesteld. Ik moest om het uur de grootste maandverbanden verwisselen en de hele wc lag vol bloed. Het was elke maand zo erg, ik kon ook een week niet het huis uit. Pas toen ik aan de pil ging werd het minder.

Ik denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken maar vervelend is het zeker! En als het jou rust geeft zou ik zeker voor een second opinion gaan. Wie weet kun je die medicijnen standaard gaan slikken als je ongesteld bent!

Sterkte meis :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149925189
Ohja over bloedverlies gesproken! Ik ben al vanaf mijn tiende ongesteld, en het eerste jaar was ik drie weken aan het bloeden, een week niet. Lekte ook continu door. Echt super, zeker op die leeftijd..
Ik ben er met behulp van acupunctuur vanaf gekomen binnen drie maanden. Baat het niet..
Destijds woog ik trouwens nog geen veertig kilo, meer ondergewicht dan overgewicht
pi_149925384
Oh wow. Dat is wel heel heftig. Nu snap ik ook waarom je niet weg wilt.
Ik zou ook de huisarts bellen. Of misschien een verwijzing naar een gyn? Geen idee eigenlijk of die zou kunnen helpen.

Edit: ik begrijp dat je al bij een gyn in behandeling bent. Toch bellen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Kuukske op 22-02-2015 18:41:53 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149926549
Deadly, wat verklaart de gyn dan, waarom er zo veel bloed vloeit?
Ik vraag me af waarom ze niets (wil) doen?
pi_149928983
Ik heb deze ernstige menstruatie pas sinds november...toen was ik bijna een jaar pilvrij.
Vroeger ook nooit zo erg gehad!

De gyn zei gewoon niks behalve:
Nog niet zwanger na 1jaar- want overgewicht

Plots onregelmatige cyclus- geen idee want overgewicht

met soms continu bloed tussentijds- komt door overgewicht

Laatste tijd ernstig boedverlies- door overgewicht


We helpen u niet verder,- want overgewicht.


Ik ben naar huis gestuurd met het verhaal dat ik moest gaan afvallen tot mijn gewicht onder de 100 komt en als ik dan nog niet zwanger ben gaan ze me pas helpen.
Lukt dat niet, over een halfjaar contact opnemen.

Snappen jullie mijn frustratie nou dat ik het niet begrijp dat ik zo naar huis ben gestuurd?

Ik kan toch niet bij elke menstruatie 6 tot 12 bloedstollers gaan slikken per dag (wat het scherpste randje er af haalt) totdat ik misschien een keertje zwanger mag worden :?
pi_149929196
Deadly dat lijkt mij,los van een eventueel zwanger worden traject, echt iets om geholpen voor te worden, desnoods door de huisarts. Lijkt me namelijk zelfs potentieel gevaarlijk bij bijv een bevalling
pi_149929602
Nog niet eens bij stilgestaan Cas :{ ik ben juist naar de huisarts gegaan begin januari voor zoveel bloed en hij heeft mij toen die pillen voorgeschreven en een verwijzing. Misschien moet ik maar wat sterker in mijn schoenen gaan staan en eisen dat ze me helpen.
Kan moeilijk om de 3 weken een week vrij blijven opnemen. Tis ook echt geen doen zo... kost ook nog eens veel geld en moeite aan tampons/opfrisdoekjes ,toilet schoonmaken na elk bezoek, ondergoed wisselen, bed elke dag verschonen, paranoïde de hele dag omdat ik denk te voelen dat ik doorlek,ik durf nergens te gaan zitten behalve op een fleecekleedje op de bank! en behalve dat alles voel ik me gewoon ranzig!
pi_149929858
Ik zou naar n andere gyn gaan, dat overgewicht n factor KAN zijn weet iedereen maar jouw arts heeft gewicht issues volgens mij...
S. 2014
J. 2016
pi_149932430
ben je niet duizelig van al dat bloedverlies?

ik vind het ook apart dat er bloedstollers zijn voorgeschreven zonder onderzoek. is het probleem wel de bloedstolling? en zo ja wat is dan de oorzaak hiervan? Lekker makkelijk om alles maar af te schuiven op overgewicht...

bij de artsen mag je denk ik best een beetje overdrijven. veel bloedverlies klinkt nog niet zo extreem. maar als je hier zo opschrijft is het wel wat meer dan zomaar veel bloedverlies.
pi_149934712
Dit bepaald nu zo ongeveer je hele leven, die week in de maand. Naast dat het gevaarlijk is (hoeveel bloed verlies je wel niet?) moet het niet zo zijn dat je elk uur je moet verschonen, niet een nacht lekker kan slapen ivm angst voor doorlekken en gewoon niet jezelf kan zijn! Overgewicht of niet, hier moet iets aan gedaan worden. Vind ik.
pi_149935195
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Nog niet eens bij stilgestaan Cas :{ ik ben juist naar de huisarts gegaan begin januari voor zoveel bloed en hij heeft mij toen die pillen voorgeschreven en een verwijzing. Misschien moet ik maar wat sterker in mijn schoenen gaan staan en eisen dat ze me helpen.
Kan moeilijk om de 3 weken een week vrij blijven opnemen. Tis ook echt geen doen zo... kost ook nog eens veel geld en moeite aan tampons/opfrisdoekjes ,toilet schoonmaken na elk bezoek, ondergoed wisselen, bed elke dag verschonen, paranoïde de hele dag omdat ik denk te voelen dat ik doorlek,ik durf nergens te gaan zitten behalve op een fleecekleedje op de bank! en behalve dat alles voel ik me gewoon ranzig!
Contact opnemen met je huisarts dan weer. Die heeft als het goed is een terugkoppeling van de gyn gehad over het plan van aanpak. Als dat plan niet meer inhoudt dan "wachten tot ze is afgevallen" kan hij weer aan de bel trekken als het niet goed gaat..
pi_149937569
S. 2014
J. 2016
  Moderator zondag 22 februari 2015 @ 22:26:02 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149937815
quote:
Ik wilde het ook al posten :D

En deadly inderdaad op je strepen gaan staan hoor! Dit is niet normaal zo.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149939040
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:49 schreef Elleska het volgende:
ben je niet duizelig van al dat bloedverlies?

ik vind het ook apart dat er bloedstollers zijn voorgeschreven zonder onderzoek. is het probleem wel de bloedstolling? en zo ja wat is dan de oorzaak hiervan? Lekker makkelijk om alles maar af te schuiven op overgewicht...

bij de artsen mag je denk ik best een beetje overdrijven. veel bloedverlies klinkt nog niet zo extreem. maar als je hier zo opschrijft is het wel wat meer dan zomaar veel bloedverlies.
Ik ben nu niet duizelig.. vorige maand wel!
Het zijn niet gewone bloedstollers maar speciaal voor extreme menstruatie.
Het heet Cyklokapron 500mg tranexaminezuur. Staat ook in de beschrijving dat het daarvoor gebruikt kan worden.

ik ga wel vd week langs mijn huisarts.. dit is voor mij ook allemaal nieuw sinds een paar maanden.. heb echt nooit problemen of bijwerkingen gehad bij mijn menstruatie, ik ging er dan ook vanuit dat als de gyn ook al zegt dat "sommige mensen nou eenmaal meer bloed verliezen" dat ik me maar niet zo moest aanstellen en het moest accepteren
:@

Ik heb gelukkig wel foto's gemaakt van alle extreme ongelukjes omdat ik ook zelf steeds met mn kin op mijn knieën hang en denk..DIT GELOOFT NIEMAND :X
pi_149939536
Deadly, ik zou contact opnemen met een gynaecoloog en het ook even los trekken van het hele zwanger worden verhaal. Gynaecologen hebben ook hun specialisaties en een gyn gespecialiseerd in fertiliteit heeft hier misschien minder ervaring mee. Ik zou dus echt een doorverwijzing vragen, specifiek hiervoor.
pi_149940585
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ik ben nu niet duizelig.. vorige maand wel!
Het zijn niet gewone bloedstollers maar speciaal voor extreme menstruatie.
Het heet Cyklokapron 500mg tranexaminezuur. Staat ook in de beschrijving dat het daarvoor gebruikt kan worden.
dat zijn idd bloedstollers die ook voor abnormaal vaginaal bloedverlies kunnen worden gebruikt. abnormaal dus...

ik vind het een eng idee dat jij elke maand half leegbloed. dat de artsen niet zoeken naar een oorzaak maar enkel de symptomen bestrijden met pillen die alleen het scherpste randje er vanaf halen.
als je een zichtbare wond zou hebben waarbij (met pillen) elk uur het verband doorweekt is... dan had je waarschijnlijk bij de huisartsenpost/spoed gezeten.
pi_149942681
Wow Deadly, dit lijkt me echt niet normaal. En lekker makkelijk van je gyn om alles maar op overgewicht te gooien. ALS het er al iets mee te maken zou hebben, dan was dit toch niet plotseling na een jaar pas begonnen? Je krijgt/hebt zo nog bloedarmoede door elke keer zoveel bloedverlies.. En je kan amper iets zo, alleen zorgen maken om doorlekken. Dit is echt niks, misschien inderdaad weer langs huisarts of andere gyn, langs HAP in hoop dat je dan een andere arts ziet die je wel serieus neemt en verder wil kijken? Sterkte :*
pi_149947966
Jeetje Deadly, wat rot! Alles wat ik je zou willen zeggen is hierboven al gezegd. Sterkte! :*
  maandag 23 februari 2015 @ 10:47:10 #50
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149948358
Brrr, kom je snipverkouden op je werk aan, doet de verwarming het niet. Het was buiten beter dan binnen, bleh -O-

Verder nog 8 dagen wachten op NOD volgens mijn app en die gaat uit van 26 dagen. Ik neig om te wachten tot 28 dagen, omdat mijn langste van mijn 2 cycli 27 dagen was. Dus dat geeft voor mijn gevoel meer zekeheid. Tenzij het voor die tijd al duidelijk is natuurlijk :')

Heb van het weekend een goede vriendin verteld dat we ermee bezig zijn. Voelde erg fijn om het er ook gewoon met iemand over te kunnen hebben die niet mijn man is :) Zij is zelf nog helemaal niet daarmee bezig, maar vond het voor ons wel heel leuk. Ze houdt wel haar mond verder, want van mij hoeft het nog niet aan de grote klok gehangen te worden, maar ik kan er zo slecht tegen om niet te kunnen praten over iets dat me zo bezig houdt, dat manlief me vooral ook aanmoedigde om het haar wel te vertellen :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149950801
Ik heb dit weekend glashard lopen liegen tegen een vriendin. We hadden een hightea en ik heb gezegd tegen haar dat ik heb aangegeven bij de reservering dat ik zwanger ben ivm de zalm en carpaccio, maar dat het eigenlijk is "we doen een poging tot", maar omdat dat raar zou overkomen bij de reservering, het op deze manier gedaan. Ze vond het heel logisch klinken...

Zij nog allerlei vragen stellen als: wanneer zou het eens raak zijn? Hoelang zijn jullie al echt gericht bezig en heb je al eens een zwangerschapstest gedaan?

Dus lekker een onwaar verhaal opgehangen. :P
Over 6/7 weken mag ze het pas weten.
  maandag 23 februari 2015 @ 13:37:41 #52
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149953030
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:26 schreef JantinaGr het volgende:
Ik heb dit weekend glashard lopen liegen tegen een vriendin. We hadden een hightea en ik heb gezegd tegen haar dat ik heb aangegeven bij de reservering dat ik zwanger ben ivm de zalm en carpaccio, maar dat het eigenlijk is "we doen een poging tot", maar omdat dat raar zou overkomen bij de reservering, het op deze manier gedaan. Ze vond het heel logisch klinken...

Zij nog allerlei vragen stellen als: wanneer zou het eens raak zijn? Hoelang zijn jullie al echt gericht bezig en heb je al eens een zwangerschapstest gedaan?

Dus lekker een onwaar verhaal opgehangen. :P
Over 6/7 weken mag ze het pas weten.
:D

Ik had bewust deze vriendin gekozen om het tegen te vertellen, omdat ik haar al vanaf de middelbare school ken en ik altijd alles met haar heb kunnen bespreken wat onder ons bleef. En ik had al wel verwacht dat zij niet naar allerlei details zou gaan vragen en ik zou zelf niet zoveel zin hebben om tegen haar te gaan liegen (kan ik ook niet echt goed met een pokerface en zo :') ).
Ik denk dat ik het haar ook al wel wil vertellen als het zover is, nadat de ouders het weten. Maar voor de anderen moet ik wel nog een pokerface gaan kweken :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149961481
Oh-momenten samenvatting:
O+ : ehm, schat. Je borsten zijn groter.
Verrek. Dat zijn ze inderdaad :@ . Zijn ze in ieder geval met reden zo gevoelig, ze groeien!

Collega: "moet je nu weer plassen? Heb je blaasontsteking?"
:@ blaasontsteking zonder pijn dan, kan dat?

Ik had me nog zo voorgenomen om nuchter te blijven nu! En niks te zoeken qua kwaaltjes! |:( |:(
pi_149961576
Dan rest mij enkel nog de vraag: Wanneer ga je weer testen? :P

Blaasontsteking zonder pijn bij plassen kan. Ik had ook geen pijn, alleen die aandrang toen bleek dat ik een blaasontsteking had.
pi_149962358
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:39 schreef JantinaGr het volgende:
Dan rest mij enkel nog de vraag: Wanneer ga je weer testen? :P

Blaasontsteking zonder pijn bij plassen kan. Ik had ook geen pijn, alleen die aandrang toen bleek dat ik een blaasontsteking had.
Eind v/d week denk ik, alsk dan nog niet ongesteld ben. NOD is zaterdag.

'T is niet alleen aandrang; ik moet ook echt elke keer plassen.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:41:37 #56
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149964145
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:36 schreef silliegirl het volgende:
Oh-momenten samenvatting:
O+ : ehm, schat. Je borsten zijn groter.
Verrek. Dat zijn ze inderdaad :@ . Zijn ze in ieder geval met reden zo gevoelig, ze groeien!

Collega: "moet je nu weer plassen? Heb je blaasontsteking?"
:@ blaasontsteking zonder pijn dan, kan dat?

Ik had me nog zo voorgenomen om nuchter te blijven nu! En niks te zoeken qua kwaaltjes! |:( |:(
Spannend! Dat wordt vast een lange week...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149966427
Wat is eigenlijk de beste site om de vruchtbare dagen goed te bepalen? Vorige maand hadden we naar wat sites gekeken en daar zat wel een dag of 4/5 tussen de 'ideale' dag.
pi_149967593
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk de beste site om de vruchtbare dagen goed te bepalen? Vorige maand hadden we naar wat sites gekeken en daar zat wel een dag of 4/5 tussen de 'ideale' dag.
Die kun je niet goed bepalen aan de hand van een website, het blijft een gok.
Je kunt 12 tot 14 dagen aftrekken van het totaal aantal dagen dat je cyclus duurt. Dan vind ongeveer de verwachtte eisprong plaats. Maar het aantal dagen kan ook korter of langer zijn......

Als je echt wilt weten wanneer je ovuleert, kun je het beste ovulatietesten gebruiken of elke dag je temperatuur opnemen.
pi_149968957
Blijft inderdaad een gok. Deze ronde had ik mijn ei op dag 22, met een gemiddelde cyclus van 27 dagen. Dat verwacht je niet :')
pi_149980091
Ik word ondertussen gewoon echt ziek van de misselijkheid. Misschien krijg ik toch wel buikgriep ofzo.
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 09:55:56 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149980123
Rustig hier :o ik heb zelf ook niet heel veel te melden maar het is zo saai zonder jullie :@ :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149980501
Ik ben de onzekerheid zat.
En als ik niet zwanger ben ben ik alle lichamelijke toestanden ook zat. Wat is het punt van misselijk zijn, last van maagzuur hebben, zere tetten en veel moeten plassen als je toch ongesteld moet worden?

Om het over de emotionele rompslomp nog maar niet te hebben. Ik schiet van extreem verdrietig (om niks) naar heel boos (om niks). Mijn vriend moet het maar ontgelden thuis. Gisteren kwam ik thuis, was het heeel koud, want de verwarming deed niks. Ik huilen (want moe, en heel koud!), vriend de verwarming maken en flink opstoken, waarop ik mega boos werd want te warm in huis 8)7 :|W
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:42:24 #63
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149981247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:55 schreef MaJo het volgende:
Rustig hier :o ik heb zelf ook niet heel veel te melden maar het is zo saai zonder jullie :@ :D
Ik heb het idee dat ik hier steeds in herhaling val en zit nog steeds op het wachtbankje, dus vandaar dat ik niet elke dag wat post :@

Gisteren na het eten (sla/komkommer/tomaat/augurk/etc en stukje kipschnitzel, niks bijzonders verder) ineens een enorm opgezette buik en flink borrelende darmen. Mijn thuishang-joggingbroek zat ineens veel te strak en ik zat de broekband steeds een beetje te verplaatsen omdat ik hem niet echt goed kon aanvelen. En als ik voorover boog, kreeg ik steeds zo'n 'knoop' in mijn keel, alsof daar ineens ook eten zat. En ik liep continu te boeren, echt heel charmant :') Nog niet eerder meegemaakt, maar echt leuk vond ik het niet :P

En vanochtend tijdens het naar werk rijden al honger. Ik ontbijt normaal pas rond 8.15 u op werk, drink thuis alleen een mok melk voor ik weg ga en dat bevalt me prima. En net om 10 uur weer honger. Heb nu 2 mandarijntjes. En die zijn zoooooo lekker O+ En ik heb in mijn hoofd dat dat zo'n enorme vitamineboost geeft, dat mijn verkoudheid spontaan verdwijnt nu :Y

Maar ik denk bij alles dat ik nu heb, wat ik normaal niet heb, zou het dan toch? Want ik las ook dat hormonen ook al heel vroeg invloed kunnen hebben op je darmen, bv. Maar ik ben ook gewoon verkouden, buik van slag kan ook daarmee samenhangen en ik heb gisteravond dus niet gesnaaid dus wie weet had ik daarom vanochtend al eerder honger. Volgens mij app moet ik nog 7 dagen wachten, hmpf.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 10:43:55 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149981300
Wat vervelend sillie! Nou vind ik het wel (los van de misselijkheid en maagzuur) klinken als een zware portie PMS :D Ik kan dan ook zo ontzettend moody zijn en moodswings hebben van gezellig naar onmogelijk in minder dan 1 seconde :') Maar sowieso een testje er tegenaan gooien zodra het weer kan :Y

Ik verga hier echt van de pijn in mijn neus :X Sinds de operatie niet zo erge pijn gehad. Snap er niks van -O- Misschien toch te hard van stapel gelopen met werk gisteren. Vandaag gelukkig vrij dus ik kan rustig aan doen en dan morgen maar kijken of ik wel kan werken.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_149981345
Whahahah _O_ klinkt als mij :') (dat gejank om die verwarming ect dus)

Ik ben gisteren toch van huis geweest :P
Voor het eerst dat ik me ergerde aan de lichte bekleding van mijn auto dus ik ben op mijn jas gaan zitten voor de zekerheid en vervolgens elk ruim halfuur ergens naar het toilet pff 8)7
Ik ben vanacht niet doorgelekt dus ik ga vandaag aan het werk *O*
pi_149983920
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef deadly_kiss het volgende:
Whahahah _O_ klinkt als mij :') (dat gejank om die verwarming ect dus)

Ik ben gisteren toch van huis geweest :P
Voor het eerst dat ik me ergerde aan de lichte bekleding van mijn auto dus ik ben op mijn jas gaan zitten voor de zekerheid en vervolgens elk ruim halfuur ergens naar het toilet pff 8)7
Ik ben vanacht niet doorgelekt dus ik ga vandaag aan het werk *O*
Ik ben normaal gewoon echt geen jankebalk. Ik ben meer type "kop op en doorgaan", en ik had normaal gesproken ook gewoon echt zelf de verwarming gemaakt. Maar nu stond ik daar en ik zag het gewoon compleet niet meer zitten allemaal -O-
Gelukkig had O+ ongeveer engelengeduld met me :@ .

Fijn dat je toch weg kon gisteren! Hopelijk is het bloeden snel helemaal over!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:33:25 #67
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149990086
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef deadly_kiss het volgende:
Whahahah _O_ klinkt als mij :') (dat gejank om die verwarming ect dus)

Ik ben gisteren toch van huis geweest :P
Voor het eerst dat ik me ergerde aan de lichte bekleding van mijn auto dus ik ben op mijn jas gaan zitten voor de zekerheid en vervolgens elk ruim halfuur ergens naar het toilet pff 8)7
Ik ben vanacht niet doorgelekt dus ik ga vandaag aan het werk *O*
Goed dat je toch weg kon gisteren en kan werken vandaag! Is dit nu sneller minder erg geworden dan de vorige keer? Of scheelt het niet echt?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:
Wat vervelend sillie! Nou vind ik het wel (los van de misselijkheid en maagzuur) klinken als een zware portie PMS :D Ik kan dan ook zo ontzettend moody zijn en moodswings hebben van gezellig naar onmogelijk in minder dan 1 seconde :') Maar sowieso een testje er tegenaan gooien zodra het weer kan :Y

Ik verga hier echt van de pijn in mijn neus :X Sinds de operatie niet zo erge pijn gehad. Snap er niks van -O- Misschien toch te hard van stapel gelopen met werk gisteren. Vandaag gelukkig vrij dus ik kan rustig aan doen en dan morgen maar kijken of ik wel kan werken.
Klinkt niet fijn van je neus! Enig idee waar het door kan komen? Hopelijk helpt het als je vandaag wat rustig aan kan doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:57 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben normaal gewoon echt geen jankebalk. Ik ben meer type "kop op en doorgaan", en ik had normaal gesproken ook gewoon echt zelf de verwarming gemaakt. Maar nu stond ik daar en ik zag het gewoon compleet niet meer zitten allemaal -O-
Gelukkig had O+ ongeveer engelengeduld met me :@ .

Fijn dat je toch weg kon gisteren! Hopelijk is het bloeden snel helemaal over!
Raar lijkt me dat, om jezelf ineens in zo'n situatie tegen te komen en dan te denken dat je normaal helemaal niet zo zou reageren. Wel fijn dat je vriend in zo'n geval geduld op kan brengen :Y
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:41:29 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149990339
Oh
Hai
})
-O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:42:01 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149990359
Sillie..
Kom op.. Piesen jij! ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149991522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Goed dat je toch weg kon gisteren en kan werken vandaag! Is dit nu sneller minder erg geworden dan de vorige keer? Of scheelt het niet echt?

[..]

De vorige kerenwaren het de volle 7 dagen (laatste keer zefs 10) echt van begin tot einde de kraan open!
Maar dit is de eerste menstruatie dat ik het vanaf dag 1 kan opvangen met die pillen dus misschien is dat het wel :D ik zag het echt ff niet meer zitten afgelopen weekend maar nu gaat het wel ^O^

Wel een raar gevoel in mn buik sinds gister, helemaal onderaan..alsof het helemaal beurs is ofzo :{ marja...zou wel willen ruilen als ik de garantie krijg dat het zo blijft :P
pi_149991676
Hier is even wat positiviteit nodig zo te lezen. Dikke knuffel voor iedereen.

Enne sillie, met de kruidvat testen moet het al 4 dagen voor nod kunnen, dus morgen 3 dagen voor nod kun je het erop wagen?
pi_149992067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef JantinaGr het volgende:
Hier is even wat positiviteit nodig zo te lezen. Dikke knuffel voor iedereen.

Enne sillie, met de kruidvat testen moet het al 4 dagen voor nod kunnen, dus morgen 3 dagen voor nod kun je het erop wagen?
Mweh -O- .

Ik ben bang voor een negatieve test, dan baal ik weer. Ik wacht liever gewoon op mijn NOD (die heb ik stiekem al ruim gezet). Als ik dan nog niet ongesteld ben durf ik wel weer te testen.
pi_149992278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mweh -O- .

Ik ben bang voor een negatieve test, dan baal ik weer. Ik wacht liever gewoon op mijn NOD (die heb ik stiekem al ruim gezet). Als ik dan nog niet ongesteld ben durf ik wel weer te testen.
Tja, anderzijds.. Als je pas later positief test hoef je minder lang te wachten op de eerste afspraak bij de VK. :P Ik heb 2 dagen voor NOD getest en de tijd kruipt sindsdien voorbij. }:|
pi_149992562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:37 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Tja, anderzijds.. Als je pas later positief test hoef je minder lang te wachten op de eerste afspraak bij de VK. :P Ik heb 2 dagen voor NOD getest en de tijd kruipt sindsdien voorbij. }:|
Oh help. Ik schiet al in de stress van dat idee. Ik moet dan naar een gyn, maar hoe dat dan weer werkt. Via mijn longarts, maar die heeft alleen al een wachttijd van tig weken.. -O-
pi_149992679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Oh help. Ik schiet al in de stress van dat idee. Ik moet dan naar een gyn, maar hoe dat dan weer werkt. Via mijn longarts, maar die heeft alleen al een wachttijd van tig weken.. -O-
Dat zal dan allemaal wel loslopen. ;) En zoals ik zei: de tijd kruipt toch voorbij dus des te meer tijd om dingen uit te zoeken en te regelen. _O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:07:47 #76
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149993462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:37 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Tja, anderzijds.. Als je pas later positief test hoef je minder lang te wachten op de eerste afspraak bij de VK. :P Ik heb 2 dagen voor NOD getest en de tijd kruipt sindsdien voorbij. }:|
Zit ook weer wat in!

Maar wanneer heb je doorgaans je eerste afspraak bij de VK?
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:11:19 #77
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149993602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mweh -O- .

Ik ben bang voor een negatieve test, dan baal ik weer. Ik wacht liever gewoon op mijn NOD (die heb ik stiekem al ruim gezet). Als ik dan nog niet ongesteld ben durf ik wel weer te testen.
Kan ik me ook wel voorstellen.

Ik weet niet precies wat ik als NOD moet aanhouden, aangezien ik 1 cyclus van 27 dagen en 1 van 24 dagen had en verder nog niks. Heb in mijn app maar een gemiddelde van 26 dagen aangehouden, dan kom ik op 3 maart uit. Maar ik neig ernaar om nog een paar dagen te wachten, want wellicht dat ik alsnog op dag 27 of 28 ongesteld word of zo. Zeg ik nu heel stoer he, dat ik wel wil wachten :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:17:36 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149993840
ik blijk dus na een cyclus van 30-31-32 nu een cyclus van 29 dagen te hebben.. en dus dat ei volledig gemist :P
al had ik die dag mijn eerste snowboard "stapjes"en kon ik dus niet eens mn tenen meer bewegen.. laat staan een ei.. :P

ach.. deze cyclus eens de ovulatie testjes gebruiken :) ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:21:23 #79
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149993985
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef Barreltje het volgende:
ik blijk dus na een cyclus van 30-31-32 nu een cyclus van 29 dagen te hebben.. en dus dat ei volledig gemist :P
al had ik die dag mijn eerste snowboard "stapjes"en kon ik dus niet eens mn tenen meer bewegen.. laat staan een ei.. :P

ach.. deze cyclus eens de ovulatie testjes gebruiken :) ^O^
Oh, das ook stom zeg, om dan zo je ei te moeten missen.
Maar kleine troost ja, dat je er op die dag verder niks mee had kunnen doen :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149995794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:07 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Zit ook weer wat in!

Maar wanneer heb je doorgaans je eerste afspraak bij de VK?
Eerste afspraak als het goed is rond week 8 (negende zwangerschapsweek), maar dat is dan dacht ik vaak zonder echo, maar wel proberen ze te luisteren naar het hartje. Ik ga volgende week als ik 6 weken ben (en m'n zevende zwangerschapsweek in ga) een afspraak maken. Dan duurt het aftellen hopelijk niet zo lang.

Maar net wat je jezelf wijsmaakt he. :P

Ik zou als ik jou was inderdaad ook het gemiddelde aanhouden, maar wachten is hoe dan ook lastig. }:|

@Barreltje: Jammer van het ei. En +1 voor de ovulatietesten.
pi_149995996
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef Barreltje het volgende:
ik blijk dus na een cyclus van 30-31-32 nu een cyclus van 29 dagen te hebben.. en dus dat ei volledig gemist :P
al had ik die dag mijn eerste snowboard "stapjes"en kon ik dus niet eens mn tenen meer bewegen.. laat staan een ei.. :P

ach.. deze cyclus eens de ovulatie testjes gebruiken :) ^O^
Wist je dat sperma wel 5 dagen in je lichaam kan overleven, wachten op een ei? Daarom flink een aantal dagen voor je je ei verwacht aan de slag gaan, dan kan een kleine verandering in de cyclus ook niet zoveel verschil maken!
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 17:15:23 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149996331
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wist je dat sperma wel 5 dagen in je lichaam kan overleven, wachten op een ei? Daarom flink een aantal dagen voor je je ei verwacht aan de slag gaan, dan kan een kleine verandering in de cyclus ook niet zoveel verschil maken!
Dat dus :Y Juist voor de eisprong aan de slag, niet erna :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:45:07 #83
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149997034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wist je dat sperma wel 5 dagen in je lichaam kan overleven, wachten op een ei? Daarom flink een aantal dagen voor je je ei verwacht aan de slag gaan, dan kan een kleine verandering in de cyclus ook niet zoveel verschil maken!
5 dagen? :o zo lang? Ik dacht altijd maar een dag of 2, 3 als het Superzaad is. Maar 5 :o

Dan worden onze kansen deze ronde weer wat groter. Ben waarschijnlijk een weekendje weg rond de eisprong. :+

Verder knuffels voor MaJo, Barreltje en Sillie. En iedereen die er verder een nodig heeft. Grouphug!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:57:39 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149997337
ik wist wel dat ik voor mijn eisprong aan de slag moest ;)
maar zoals gezegd.. ik kon niets bewegen :P ( wintersport is een bitch )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:52 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149997461
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

5 dagen? :o zo lang? Ik dacht altijd maar een dag of 2, 3 als het Superzaad is. Maar 5 :o

Dan worden onze kansen deze ronde weer wat groter. Ben waarschijnlijk een weekendje weg rond de eisprong. :+

Verder knuffels voor MaJo, Barreltje en Sillie. En iedereen die er verder een nodig heeft. Grouphug!
Standaard is 2-3 dagen maar 4-5 dagen kan ook :Y Sowieso altijd verstandig om de hele week rondom je eisprong te benutten :9

quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:57 schreef Barreltje het volgende:
ik wist wel dat ik voor mijn eisprong aan de slag moest ;)
maar zoals gezegd.. ik kon niets bewegen :P ( wintersport is een bitch )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here :Y Eisprong was denk ik afgelopen woensdag-donderdag maar door pijn/moe/bloeding ook niks van gekomen. Wel de zondag ervoor en gisteren maar dat schiet niet op :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150002695
Ik sluit aan op het wachtbankhe... over een dag of 5 weten we het vast al. Spannend O-)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:54:07 #87
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150002884
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik sluit aan op het wachtbankhe... over een dag of 5 weten we het vast al. Spannend O-)
Inderdaad spannend!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:08:41 #88
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_150006453
Hm zo te zien allemaal vrouwen hier, als man ook welkom in dit topic? :D

M'n vriendin heeft eind november voor het laatst de pil geslikt, eind december gewoon ongesteld geworden. Eind januari zou ze weer ongesteld moeten zijn worden, daar wachten we dus nog steeds op :P

Ze had wel al een test gedaan, dat was voordat ze ongesteld zou moeten worden waarschijnlijk. Omdat ze geen zin heeft in weer een negatieve test wachten we nu tot het eind van de maand. Want zo'n langere periode zonder ongesteldheid zou ook kunnen doordat ze zolang aan de pil heeft gezeten schijnt, daar heb ik dan weer geen idee van.

Ze begin februari nog wel last van d'r buik gehad alsof ze ongesteld zou worden maar verder niks. We wachten maar in spanning af.
pi_150007197
Maar t is nu bijna eind feb :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:23:27 #90
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_150007328
Ja de spanning stijgt :o
pi_150008122
Spannend Tinos!!

Ik verwacht toch }) denk ik. Ik heb krampen en ik voel elke keer van alles lopen sorry, klinkt viez maar dat is nog vooral afscheiding.
Krampen zitten verrekt veel in mn onderrug. Geen idee meer hoe k moet zitten. :(
Komt u maar door! Volgende ronde graag!
pi_150008610
Natuurlijk ben je welkom Tinos! Wel knap hoor dat jullie het al zo lang kunnen afwachten. Ik had allang mijn nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kunnen houden! Wie weet is ze straks al 8 weken zwanger!
  Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 22:44:09 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150011947
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Tinos85 het volgende:
Hm zo te zien allemaal vrouwen hier, als man ook welkom in dit topic? :D

M'n vriendin heeft eind november voor het laatst de pil geslikt, eind december gewoon ongesteld geworden. Eind januari zou ze weer ongesteld moeten zijn worden, daar wachten we dus nog steeds op :P

Ze had wel al een test gedaan, dat was voordat ze ongesteld zou moeten worden waarschijnlijk. Omdat ze geen zin heeft in weer een negatieve test wachten we nu tot het eind van de maand. Want zo'n langere periode zonder ongesteldheid zou ook kunnen doordat ze zolang aan de pil heeft gezeten schijnt, daar heb ik dan weer geen idee van.

Ze begin februari nog wel last van d'r buik gehad alsof ze ongesteld zou worden maar verder niks. We wachten maar in spanning af.
Waarom niet af en toe een testje doen? Het kan inderdaad dat ze nog onregelmatig ongesteld is maar het kan ook zomaar dat ze wel zwanger is, en dan gelijk al een maand :D Ik heb ook hele wisselende cycli maar ik doe dan vaak elke week een testje voor de zekerheid (ik heb van die dipsticks van een euro dus kost geen drol), alleen al voor mijn eigen gemoedsrust :P

En tuurlijk ben je welkom hier! :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:44:48 #94
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150011982
Welkom Tinos! Het kan inderdaad dat haar lichaam nog "ontpilt", maar ik had allang een hele verzameling stokjes verbruikt als het zo lang zou duren!
pi_150014409
Tinoz, mijn 2e ongesteldheid na de pil duurde ook 10 weken dus het hoeft niks te zeggen. Heb ook pas na 8 weken getest (zoals verwacht negatief) en daarna afgewacht tot ik eindelijk weer ongesteld was met het plan om een afspraak bij de huisarts te maken als het langer dan 10 weken zou duren. Vooral die onzekerheid van 'wanneer ga ik ongesteld worden' vond ik erg vervelend. Laat je vriendin dus lekker doen waar zij zich fijn bij voelt. Waarschijnlijk voelt ze zelf wel aan of het raak kan zijn. Als je weet dat die kans er is dan vallen eventuele symptomen ook wel extra op (ongeacht of het echt zwangerschapssymptomen zijn).

Maar een cyclus van 10 weken wil niet zeggen dat die daarna ook zo lang hoeft te duren, ik was de ronde erna zwanger, met op papier een cyclus van netjes 4 weken. Maar goed, ook dat verschilt per persoon, anderen houden een lange cyclus helaas.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:56:38 #96
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_150017029
Ze denkt zelf inderdaad ook aan een lange cyclus maar ze doet eind deze week voor de zekerheid toch een test. Ze denkt niet dat ze nu zwanger is, niks geen symptomen zegt ze.

Ach dan de volgende ronde weer een kans toch ;)
pi_150019187
In de spoiler, want viezig praatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks de krampen nog geen }) te bekennen. Dat is gek, want meestal volgt dat elkaar binnen een aantal uur op bij mij, maar nu zit er een nacht tussen en is er nog niks.

Ik ga vrijdagochtend opnieuw testen als er dan nog geen }) is. Ik heb een aantal clearblue digital testen liggen, die zijn ook vrij gevoelig toch? Anders moet ik nog een keer naar 't kruidvat.
pi_150019258
Die van Kruidvat zijn volgens mij gevoeliger.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150019315
Kruidvat inderdaad
pi_150019412
Ja ik zou ook eerder voor de kruidvat early gaan :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:44:06 #101
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150019450
Die kruidvat 2voor5 zijn niet specifiek gevoeliger om voor de NOD al te gebruiken toch?
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:46:34 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_150019488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:44 schreef Zoe_Hart het volgende:
Die kruidvat 2voor5 zijn niet specifiek gevoeliger om voor de NOD al te gebruiken toch?
zo verkopen ze ze niet maar ik testte daar altijd vroeg heel duidelijk mee. Zijn gewoon fijne tests, duidelijker dan de "vroege tests" van 123test en sensitest enzo :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door SQ op 25-02-2015 08:55:11 ]
disclaimer
pi_150019490
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:21 schreef silliegirl het volgende:
In de spoiler, want viezig praatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks de krampen nog geen }) te bekennen. Dat is gek, want meestal volgt dat elkaar binnen een aantal uur op bij mij, maar nu zit er een nacht tussen en is er nog niks.

Ik ga vrijdagochtend opnieuw testen als er dan nog geen }) is. Ik heb een aantal clearblue digital testen liggen, die zijn ook vrij gevoelig toch? Anders moet ik nog een keer naar 't kruidvat.
Ik had ook last van m'n onderrug de dagen voordat ik een testje deed. En mijn urine ruikt ook anders sinds ik positief heb getest. ;)
pi_150019736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ik had ook last van m'n onderrug de dagen voordat ik een testje deed. En mijn urine ruikt ook anders sinds ik positief heb getest. ;)
Dat klinkt dan wel weer veelbelovend. Zucht. Waarom hebben we niet gewoon allemaal een ingebouwde zwangerschapstest. Zo van "PLING": lijf zegt duidelijk "hallo! we zijn zwanger!" }:|
pi_150019805
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat klinkt dan wel weer veelbelovend. Zucht. Waarom hebben we niet gewoon allemaal een ingebouwde zwangerschapstest. Zo van "PLING": lijf zegt duidelijk "hallo! we zijn zwanger!" }:|
Ja, dat je navel groen of rood kleurt ofzo :D. Dat zou handig zijn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150020217
Ik ben vier dagen overtijd, afgezien van wat gerommel zondag geen krampjes gevoeld, en toch een negatieve test vanmorgen.

Mijn lichaam speelt spelletjes met mij. }:|
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 09:26:50 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150020374
Sillie je maakt het wel spannend, ik zou het niet zo lang vol kunnen houden hoor _O-

Vreemd kapitein, toch een langere cyclus dus. Heb jij ook last van wisselende cycli? Het kan geloof ik ook dat je pas laat positief test, geen bloed is sowieso goed!

Ik ga zo het ziekenhuis bellen, ik heb nog steeds ontzettend veel pijn. Meer dan na de operatie tot nu toe dus dat lijkt me niet goed -O- ik had vannacht een paniekaanval dat er iets mis is gegaan en ik nu de rest van mijn leven pijn blijf houden :'(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150021219
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef MaJo het volgende:
Sillie je maakt het wel spannend, ik zou het niet zo lang vol kunnen houden hoor _O-

Vreemd kapitein, toch een langere cyclus dus. Heb jij ook last van wisselende cycli? Het kan geloof ik ook dat je pas laat positief test, geen bloed is sowieso goed!

Ik ga zo het ziekenhuis bellen, ik heb nog steeds ontzettend veel pijn. Meer dan na de operatie tot nu toe dus dat lijkt me niet goed -O- ik had vannacht een paniekaanval dat er iets mis is gegaan en ik nu de rest van mijn leven pijn blijf houden :'(
Sinds ik ben gestopt met de Diane pil (3 jaar geleden) inderdaad onregelmatig. De laatste tijd was het juist wel stabiel; 3 x 27 dagen achter elkaar en een keer 30 dagen. Oh well, zal wel weer een lange worden dit dan.

En verstandig dat je even gaat bellen.. De arts kan je vast meer duidelijkheid geven over de napijn die bij deze operatie hoort. Anders moeten ze gewoon even kijken :) Je zal heus niet de rest van je leven pijn houden! Neus operaties zijn gewoon hele gemene ingrepen die heel veel pijn doen. :*
pi_150021243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef MaJo het volgende:
Sillie je maakt het wel spannend, ik zou het niet zo lang vol kunnen houden hoor _O-

Vreemd kapitein, toch een langere cyclus dus. Heb jij ook last van wisselende cycli? Het kan geloof ik ook dat je pas laat positief test, geen bloed is sowieso goed!

Ik ga zo het ziekenhuis bellen, ik heb nog steeds ontzettend veel pijn. Meer dan na de operatie tot nu toe dus dat lijkt me niet goed -O- ik had vannacht een paniekaanval dat er iets mis is gegaan en ik nu de rest van mijn leven pijn blijf houden :'(
Ach meis! Komt goed met je neus hoor. Die van mij heeft nadien ook nog een periode zeer gedaan; het bleek van binnen wat onrustig te genezen. Ik moest toen een keer extra spoelen met zoutoplossing om infectie te voorkomen. Misschien is het bij jou ook zoiets! Even goed naar laten kijken wel, niet mee rond blijven lopen.
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 10:03:42 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150021343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Sinds ik ben gestopt met de Diane pil (3 jaar geleden) inderdaad onregelmatig. De laatste tijd was het juist wel stabiel; 3 x 27 dagen achter elkaar en een keer 30 dagen. Oh well, zal wel weer een lange worden dit dan.

En verstandig dat je even gaat bellen.. De arts kan je vast meer duidelijkheid geven over de napijn die bij deze operatie hoort. Anders moeten ze gewoon even kijken :) Je zal heus niet de rest van je leven pijn houden! Neus operaties zijn gewoon hele gemene ingrepen die heel veel pijn doen. :*
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, die wisselende cycli zijn echt zo killing :X

Ik heb net even de poli gebeld, die gaan overleggen met de spoedarts. Dat ik geen koorts had, extra zwelling en geen bloedneus was in ieder geval een goed teken :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ach meis! Komt goed met je neus hoor. Die van mij heeft nadien ook nog een periode zeer gedaan; het bleek van binnen wat onrustig te genezen. Ik moest toen een keer extra spoelen met zoutoplossing om infectie te voorkomen. Misschien is het bij jou ook zoiets! Even goed naar laten kijken wel, niet mee rond blijven lopen.
Bedankt voor deze reactie, dat stelt wat gerust! Ze vroeg inderdaad of ik nog spoel maar dat heb ik nooit hoeven doen. Wie weet moet ik dat dan gaan doen nu :Y Het gekke vind ik vooral dat ik tot nu toe helemaal niet zoveel pijn heb gehad en nu sinds gisteren opeens zo ontzettend veel pijn, echt van de ene op de andere dag :? Ik vroeg me vorige week zelfs af of ik me niet aanstelde en gewoon weer kon werken :D Nu zit ik nog steeds thuis maar zou echt niet kunnen werken nu :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:07:22 #111
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo verkopen ze ze niet maar ik testte daar altijd vroeg heel duidelijk mee. Zijn gewoon fijne tests, duidelijker dan de "vroege tests" van 123test en sensitest enzo :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat klinkt hoopvol! Misschien dat ik dan toch op zondag alvast een poging kan wagen ipv dinsdag, als ik voor die tijd geen bloed zie, mijn cyclus is ooit 24 dagen geweest en zo...

[onzinargument]En anders heb ik iig alvast een keer geoefend op een rustig moment en dat scheelt doordeweeks 's ochtends wat gehannes [/onzinargument]

Gisteren na de lunch weer zo'n opgezette harde buik, alsof er een ballon in zat en ik liep heel de middag m'n eten op te boeren. Gelukkig zat ik alleen op kantoor :@ 's Avonds ook geen honger meer gehad, heb voor de vorm wel wat hutspot op, maar kreeg net 1 opscheplepel weg of zo.
Manlief is zich aan het inlezen op mogelijke zwangerschaps symptomen en zelfs hij vindt dat ik nu af en toe rare dingen omschrijf die ik anders niet heb. En volgens hem heb ik ook last van stemmingswisselingen. "Ja, je bent af en toe zo achterlijk vrolijk, nog erger dan normaal, en je moet om hele stomme dingen lachen. Dat telt ook toch?' Eh ja, dat bedoelen ze daar inderdaad mee O-)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:09:06 #112
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat klinkt dan wel weer veelbelovend. Zucht. Waarom hebben we niet gewoon allemaal een ingebouwde zwangerschapstest. Zo van "PLING": lijf zegt duidelijk "hallo! we zijn zwanger!" }:|
Mhehe, dat je over je voet heen piest en dat er dan 2 strepen verschijnen :9
Nog een paar daagjes en dan weet je hopelijk meer...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150021493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, die wisselende cycli zijn echt zo killing :X

Ik heb net even de poli gebeld, die gaan overleggen met de spoedarts. Dat ik geen koorts had, extra zwelling en geen bloedneus was in ieder geval een goed teken :)

[..]

Bedankt voor deze reactie, dat stelt wat gerust! Ze vroeg inderdaad of ik nog spoel maar dat heb ik nooit hoeven doen. Wie weet moet ik dat dan gaan doen nu :Y Het gekke vind ik vooral dat ik tot nu toe helemaal niet zoveel pijn heb gehad en nu sinds gisteren opeens zo ontzettend veel pijn, echt van de ene op de andere dag :? Ik vroeg me vorige week zelfs af of ik me niet aanstelde en gewoon weer kon werken :D Nu zit ik nog steeds thuis maar zou echt niet kunnen werken nu :X
Misschien is het wat geirriteerd en voel je dat. Je neus is (zeker van binnen) extreem gevoelig, dus er hoeft maar weinig aan de hand te zijn wil het heel veel zeer doen.
Wel maf dat je niet hebt hoeven spoelen; ik moest dat doen vanaf dat de tampons eruit gingen, juist om de genezing te bevorderen.. Nu had ik ook wel inwendige spalkjes in m'n neus (don't ask...) en het spoelen was ook om te voorkomen dat die zouden vergroeien ofzo. Misschien hoefde jij het daarom ook niet? :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:10:27 #114
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:19 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ben vier dagen overtijd, afgezien van wat gerommel zondag geen krampjes gevoeld, en toch een negatieve test vanmorgen.

Mijn lichaam speelt spelletjes met mij. }:|
Dat is klote, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:12:52 #115
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, die wisselende cycli zijn echt zo killing :X

Ik heb net even de poli gebeld, die gaan overleggen met de spoedarts. Dat ik geen koorts had, extra zwelling en geen bloedneus was in ieder geval een goed teken :)

[..]

Bedankt voor deze reactie, dat stelt wat gerust! Ze vroeg inderdaad of ik nog spoel maar dat heb ik nooit hoeven doen. Wie weet moet ik dat dan gaan doen nu :Y Het gekke vind ik vooral dat ik tot nu toe helemaal niet zoveel pijn heb gehad en nu sinds gisteren opeens zo ontzettend veel pijn, echt van de ene op de andere dag :? Ik vroeg me vorige week zelfs af of ik me niet aanstelde en gewoon weer kon werken :D Nu zit ik nog steeds thuis maar zou echt niet kunnen werken nu :X
Klinkt vervelend! Kan het ook met het genezingsproces te maken hebben of zo? Of nam je vorige week nog bepaalde pijnstillers? Snap wel dat je met zoveel pijn niet gaat werken nee...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 12:03:17 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150024820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:09 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Mhehe, dat je over je voet heen piest en dat er dan 2 strepen verschijnen :9
Nog een paar daagjes en dan weet je hopelijk meer...
Dat zou wat zijn _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Misschien is het wat geirriteerd en voel je dat. Je neus is (zeker van binnen) extreem gevoelig, dus er hoeft maar weinig aan de hand te zijn wil het heel veel zeer doen.
Wel maf dat je niet hebt hoeven spoelen; ik moest dat doen vanaf dat de tampons eruit gingen, juist om de genezing te bevorderen.. Nu had ik ook wel inwendige spalkjes in m'n neus (don't ask...) en het spoelen was ook om te voorkomen dat die zouden vergroeien ofzo. Misschien hoefde jij het daarom ook niet? :)
Ik denk dat het inderdaad per operatie verschilt. Ik moet wel zalf in mijn neus smeren maar mag juist niet snuiten/niezen/neus ophalen dus denk dat daarom spoelen ook niet mag (of mocht). Ik ben benieuwd wat de spoedarts zegt :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:12 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Klinkt vervelend! Kan het ook met het genezingsproces te maken hebben of zo? Of nam je vorige week nog bepaalde pijnstillers? Snap wel dat je met zoveel pijn niet gaat werken nee...
Geen idee, het gekke is dus dat het uit het niets ontzettend pijn is gaan doen. Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat er maandag nog een hechting uitgehaald is maar aan de andere kant heb ik geen last gehad van toen de chirurg vorige week de andere hechtingen eruit haalde :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150025639
Over vroeg testen: ik testte 4 dagen voor nod al met de testen van action. En vrij duidelijk ook:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bleek geen drieling ;) dus als je het mij vraagt zijn de actiontesten ook aardig gevoelig, wel een aanrader :)
pi_150028590
Bij de kruidvat geweest, Heb een zooi aan early testen meegenomen. Op naar vrijdag...
pi_150029511
Mijn testen zijn nooit erg knal.

En aaargh. Brief van t radboud, dat ze de uitslagen hebben. En dat ze me die volgende week per telefoon gaan vertellen.
pi_150030231
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:24 schreef Cygne het volgende:
Mijn testen zijn nooit erg knal.

En aaargh. Brief van t radboud, dat ze de uitslagen hebben. En dat ze me die volgende week per telefoon gaan vertellen.
Ooh! Spannend Cygne!
Wel frustrerend dat je dan nog een week moet wachten. Bel dan meteen, zou je denken toch? Hopelijk weet je na de uitslagen meer!
pi_150030304
Waarom doe je er nu niet eentje silly? Als je klachten echt van de zwangerschapshormonen komen, dan zou je nu toch zo onderhand wel een vaag streepje hebben.

Hier ook 4 dagen voor nod positief met action test, volgens mij zijn die minstens net zo gevoelig als de kruidvatjes.

Majo, kus op je neus!

Cygne, wat superspannend weer. Waren dat de uitslagen van de rest van je familie of van je meest recente miskraam?
pi_150030378
Uitslagen van mijn ouders. Laatste miskraam leek meer op een menstruatie dus niets laten onderzoeken.
pi_150030472
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:49 schreef Sara82 het volgende:
Waarom doe je er nu niet eentje silly? Als je klachten echt van de zwangerschapshormonen komen, dan zou je nu toch zo onderhand wel een vaag streepje hebben.

Hier ook 4 dagen voor nod positief met action test, volgens mij zijn die minstens net zo gevoelig als de kruidvatjes.

Majo, kus op je neus!

Cygne, wat superspannend weer. Waren dat de uitslagen van de rest van je familie of van je meest recente miskraam?
Omdat ik op m'n werk zit? ;) En ik wil voor de zekerheid maar testen met ochtendurine, dan weet ik zeker dat het zo betrouwbaar mogelijk is.
Misschien kan ik me morgenochtend niet meer inhouden... :@
pi_150031157
Met "nu" bedoel ik natuurlijk niet dat je "nu" alles moet laten lopen op je bureaustoel.

:P

Ben benieuwd !
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:21:10 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150031344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Omdat ik op m'n werk zit? ;) En ik wil voor de zekerheid maar testen met ochtendurine, dan weet ik zeker dat het zo betrouwbaar mogelijk is.
Misschien kan ik me morgenochtend niet meer inhouden... :@
Hoeft niet, mijn testen waren met de tweede plas van de dag altijd een stuk duidelijker dan met de eerste ;).
KuikenGuppy
pi_150032473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Sara82 het volgende:
Met "nu" bedoel ik natuurlijk niet dat je "nu" alles moet laten lopen op je bureaustoel.

:P

Ben benieuwd !
Als ik dat zou doen mag ik meteen door voor behandeling bij een collega denk ik ;) !
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:24:01 #127
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150035548
Ik heb zelf pas een week na NOD positief getest en ik ben in verwachting van een tweeling. 3 dagen eerder nog een negatieve test met een extra gevoelige test. Dus een negatieve test zegt niet altijd wat. Ik dacht ook dat mijn lijf me voor de gek aan het houden was op dat moment!
pi_150036000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik heb zelf pas een week na NOD positief getest en ik ben in verwachting van een tweeling. 3 dagen eerder nog een negatieve test met een extra gevoelige test. Dus een negatieve test zegt niet altijd wat. Ik dacht ook dat mijn lijf me voor de gek aan het houden was op dat moment!
Mja. Het komt er eigenlijk op neer dat je pas zekerheid hebt als je of positief test of als }) zich aandient.

En wow! Een tweeling! O+
pi_150037007
Ehm..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door silliegirl op 25-02-2015 18:19:29 ]
pi_150037214
Woehoei, overduidelijk! *O*
pi_150037362
Ja hoor! Van harte! *O*
pi_150037529
Jaja, zwanger! Niks je lijf die je voor de gek houdt!

Gefeliciteerd! *O* *O*
Het is snel raak bij je! :D
pi_150037625
*O* *O* *O* *O* niet voor niets misselijk!
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:34:41 #134
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150037719
Gefeliciteerd! Dat is overduidelijk!!!!
pi_150037872
Jullie zien het ook? 'T ligt niet aan mij? :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:45:02 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150038006
HE HE!!!! ;)

Gefeliciteerd!!
pi_150038111
Heel duidelijk. Gefeliciteerd *O*
pi_150038201
Gefeliciteerd, silliegirl!
pi_150038278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:12 schreef silliegirl het volgende:
Ehm..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is een stuk donkerder dan mijn test nu iets meer dan een jaar geleden *O* gefeliciteerd!
Kwak
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:56:48 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150038357
Hahah ! Gefeliciteerd sillie!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150038616
Gefeliciteerd sillie! *O*
pi_150038889
Gefeliciteerd Sillie!! *O* *O*
pi_150038983
Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_150039333
Dat kon ook bijna niet missen he... gefeliciteerd silliegirl! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_150039405
Gefeliciteerd silliegirl *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150039621
Twee posts in het update-topic, dat moet wel iets bijzonders zijn! Gefeliciteerd Sillie! *O*
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:47:04 #147
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150040499
Dus toch! Gefeliciteerd Sillie! *O*
Gelukkig niet voor niks misselijk ;)
pi_150040501
Goh, wat een verrassing ;)

*O* gefeliciteerd Silligirl
pi_150040840
Dat kon ook bijna niet meer anders :D
Gefeliciteerd!
pi_150040991
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:27 schreef Limone het volgende:
Twee posts in het update-topic, dat moet wel iets bijzonders zijn! Gefeliciteerd Sillie! *O*
Dit :D

Gefeliciteerd *O*
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:02:47 #151
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150041142
Gefeliciteerd sillie! Dus toch :D *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150041309
Gefeliciteerd Sillie! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150041439
Gefeliciteerd sillie! :*
pi_150041490
Thanks allemaal!

Het was een beetje maf moment: ik kwam thuis en plaste over stokkie. test in wc gelegd, timer gezet en wat anders gaan doen. Vriend verdween direct na mij in de wc en kwam terug met de test, al roepend: "Sil! Wat is dat ding met kruisje erop!" Dus ik "wat, kruisje..? Hè?!? Een KRUISJE!"
Toen besefte vriend ook wat het was... Het dringt nog niet helemaal door hoor..
pi_150041690
Ahhhhh jullie hebben het dus samen ontdekt O+ gefeliciteerd sillie! Hoe lang/kort waren jullie nou bezig? :o
pi_150041762
Eh. Ik heb op 9 januari m'n spiraal laten verwijderen.. :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:36:01 #157
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150042635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef silliegirl het volgende:
Eh. Ik heb op 9 januari m'n spiraal laten verwijderen.. :@
Whoa, wat snel! En je verhaal hierboven :D :D
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150043112
Whoahh wat supersnel! *O* Gefeliciteerd Sillie! *O*
pi_150043575
Gefeliciteerd silliegirl!!!
pi_150044366
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef silliegirl het volgende:
Jullie zien het ook? 'T ligt niet aan mij? :@
Niet te missen!! Gefeliciteerd!! *O*
pi_150044885
Oh Sillie!! Wow! Ik wist het, dit kon niet missen.. *O*
En voor jou streepje is geen photoshop nodig ;)

Laat het maar even lekker bezinken.. Je bent zwanger O+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150045185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh Sillie!! Wow! Ik wist het, dit kon niet missen.. *O*
En voor jou streepje is geen photoshop nodig ;)

Laat het maar even lekker bezinken.. Je bent zwanger O+
Thanks :) ik hoop dat Majo 'm ook kan zien dan! ;)! Maar het moet wel even bezinken ja. Als ik dan denk; als het allemaal goed gaat komt er in november een baby! Een baby! :D wtf! Een baby! :D

Majo: is alles wel goed met jou? Ik hoop dat er niks ergs was met je neus?
pi_150045744
Oohh Sillie wiehoe! Tot in t andere topic!
pi_150047711
sillie! Zat jij niet nog net met mij in het rammelaarstopic? :D gefeliciteerd!! *O* sjeempie wat gaan al die voormalig rammelaars snel!
Dit, dat, alles.
pi_150048149
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:23 schreef Philomijn het volgende:
sillie! Zat jij niet nog net met mij in het rammelaarstopic? :D gefeliciteerd!! *O* sjeempie wat gaan al die voormalig rammelaars snel!
Das idd nog maar pas geleden. Ik geloof dat ik daar de sneltrein heb genomen :@
pi_150048597
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef silliegirl het volgende:
Eh. Ik heb op 9 januari m'n spiraal laten verwijderen.. :@
:o

..


Holy!!!! :o :o :o
pi_150048648
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Das idd nog maar pas geleden. Ik geloof dat ik daar de sneltrein heb genomen :@
Zal aan meneer hiero doorgeven dat wij ook een kaartje voor de trein (mag ook een dieseltje zijn) moeten kopen. :+
Dit, dat, alles.
pi_150048735
Zijn die kaartjes nog te koop van die sneltrein? Sillie had de voorverkoop zeker _O-
pi_150049038
Hoppekee! Silly gewoon al zwanger! Gefeliciteerd! *O*
pi_150049238
Feli Silliee! Wat goed! *O* *O* *O*
pi_150050503
Gefeliciteerd Sillie *O* dat is snel gegaan! Je had ook al snel duidelijke klachten, dat bleek dus wel te kloppen!
pi_150052458
Zoowhee! Lekker puh harenvasthoudstommedingenzeggendkotsmanager! :* gefeliciteerd!
pi_150053930
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:12 schreef silliegirl het volgende:
Ehm..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHOOT WHOOT!!! zeg je ervan! ;)

Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 00:42:16 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150054087
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Thanks :) ik hoop dat Majo 'm ook kan zien dan! ;)! Maar het moet wel even bezinken ja. Als ik dan denk; als het allemaal goed gaat komt er in november een baby! Een baby! :D wtf! Een baby! :D

Majo: is alles wel goed met jou? Ik hoop dat er niks ergs was met je neus?
Ja ik zie hem! Overduidelijk O+ Gefeliciteerd meis *O* Al wisten we het allemaal al lang :P :D

Met mij alles goed hoor, erg veel pijn nog helaas. Morgen naar het ziekenhuis als ik nog zo'n pijn heb. Lief dat je aan me denkt :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150054858
Sillie gefeliciteerd *O* *O*

Majo sterkte met je neus, hopelijk zakt de pijn snel.

Cygne wat irritant dat je dan nog een week op de uitslag moet wachten.

Fien, moest je gisteren niet naar het ziekenhuis voor onderzoeken?

Hier ook ongesteld, mijn lichaam compenseert nu maar met de vorige cyclus, die was 88 dagen en nu 26
o|O
pi_150057181
In het kader van "ik geloof het niet" kan ik hier gewoon niet omheen hè?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt bizar dat 't zo snel is. Ik dacht echt dat m'n lijf een loopje met me nam..

helaas houdt mijn vriend nu niet meer op over zijn super-zaad...
  donderdag 26 februari 2015 @ 07:21:41 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_150057239
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:08 schreef silliegirl het volgende:
In het kader van "ik geloof het niet" kan ik hier gewoon niet omheen hè?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt bizar dat 't zo snel is. Ik dacht echt dat m'n lijf een loopje met me nam..

helaas houdt mijn vriend nu niet meer op over zijn super-zaad...
Hehehehehe, lekker even laten gaan, dit is zijn gevoelsmatige prestatiepiek, de komende negen maanden staat ie hulpeloos aan de zijlijn terwijl jij het werk levert :P
Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_150057420
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hehehehehe, lekker even laten gaan, dit is zijn gevoelsmatige prestatiepiek, de komende negen maanden staat ie hulpeloos aan de zijlijn terwijl jij het werk levert :P
Gefeliciteerd!
Mja ach. Vriend heeft op werk nog een sloot overuren staan: hij was al druk met plannen dat ie die gaat opnemen als de kleine zou komen (ik geloof dat dus echt nog niet :X ) zodat hij de eerste maand ook heel betrokken kan zijn.

En de sneltreinkaartjes: ik denk dat je die gratis bij je mirena krijgt ofzo. Volgens mij had Jäger er ook..
pi_150058342
Meh na de post van L-E over 4 dagen voor NOD met Action test al een duidelijke tweede streep, dacht ik 'ja maar dat kan ik vast ook!'

Mijn trucje werkt niet -O-
Omo-wit. Mijn straf voor te vroeg testen. Nu spijt! Ik baal nog even verder met een kopje koffie
pi_150060142
Yay voor sillie *O*

hier alweer op het wachtbankje (dag 21) genoeg doorgeklust deze maand, en ook een soort van streep op de ovulatietesten gezien (wel 1x :')). Heb voor volgende maand alvast CB ovulatietesten gekocht, heb nu die van de action, maar misschien zijn die niet gevoelig genoeg.
pi_150060191
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mja ach. Vriend heeft op werk nog een sloot overuren staan: hij was al druk met plannen dat ie die gaat opnemen als de kleine zou komen (ik geloof dat dus echt nog niet :X ) zodat hij de eerste maand ook heel betrokken kan zijn.

En de sneltreinkaartjes: ik denk dat je die gratis bij je mirena krijgt ofzo. Volgens mij had Jäger er ook..
Mijn spiraal was er al in September uit..Daarna nog een tijdje condooms gebruikt. Maar, hier was het in de tweede maand raak, inderdaad. Ging erg snel, ik was er beduusd van. (en nog steeds wel een beetje). Maar, vandaag al 12 weken!
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 10:28:41 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150060286
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:08 schreef silliegirl het volgende:
In het kader van "ik geloof het niet" kan ik hier gewoon niet omheen hè?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt bizar dat 't zo snel is. Ik dacht echt dat m'n lijf een loopje met me nam..

helaas houdt mijn vriend nu niet meer op over zijn super-zaad...
hier kun je niet omheen nee :D ga er maar aan wennen meis O+

Kiwi balen dat het voor jou nog niet raak is, maar geen bloed is goed toch :P

Met mij gaat het helaas nog niet goed. Vanmiddag naar het ziekenhuis vanwege de aanhoudende pijn. Als het maar niet een infectie is :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150060535
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:08 schreef silliegirl het volgende:
In het kader van "ik geloof het niet" kan ik hier gewoon niet omheen hè?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt bizar dat 't zo snel is. Ik dacht echt dat m'n lijf een loopje met me nam..

helaas houdt mijn vriend nu niet meer op over zijn super-zaad...
Gefeliciteerd! Héél erg echt!

Tip voor he vriend: Laat hem niet zo ongevoelig zijn om over zijn superzaad op te scheppen. Jullie hebben gewoon heel erg veel geluk gehad en zijn zaad heeft daar net zoveel mee te maken als de goede timing en een goede eicel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_150061485
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:08 schreef silliegirl het volgende:
In het kader van "ik geloof het niet" kan ik hier gewoon niet omheen hè?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt bizar dat 't zo snel is. Ik dacht echt dat m'n lijf een loopje met me nam..

helaas houdt mijn vriend nu niet meer op over zijn super-zaad...
Wow hey!!! :o ben blij voor jullie O+ ook al heb ik geen idee wie je bent, waar je woont, hoe je er uit ziet... dit soort goede berichten houden dit topic toch super leuk om te blijven volgen! ^O^
pi_150063384
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Héél erg echt!

Tip voor he vriend: Laat hem niet zo ongevoelig zijn om over zijn superzaad op te scheppen. Jullie hebben gewoon heel erg veel geluk gehad en zijn zaad heeft daar net zoveel mee te maken als de goede timing en een goede eicel.
HIj grapt er ook meer over hoor. Ik was er van overtuigd dat ik niet snel zwanger zou kunnen zijn (1001 medische problemen gehad in 't verleden in dezelfde regio) en hij grapte dan met "ah joh, mijn superzaad compenseert dat allemaal!". Dan lachte ik dat weg met "sure". Dus nahjah, hoe grappig is het nu dat 'ie dus gelijk had :') .

Ik ben ergens ook wel trots op mijn lijf. Het doet het gewoon :D

Ik ben alleen wel bang dat ik te vroeg getest heb. Wat als ik nu toch gewoon ongesteld word? -O- Je leest allemaal van die verhalen, dat de helft van de zwangerschappen gewoon misgaat rond de menstruatie...
pi_150063732
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:20 schreef silliegirl het volgende:

[..]

HIj grapt er ook meer over hoor. Ik was er van overtuigd dat ik niet snel zwanger zou kunnen zijn (1001 medische problemen gehad in 't verleden in dezelfde regio) en hij grapte dan met "ah joh, mijn superzaad compenseert dat allemaal!". Dan lachte ik dat weg met "sure". Dus nahjah, hoe grappig is het nu dat 'ie dus gelijk had :') .

Ik ben ergens ook wel trots op mijn lijf. Het doet het gewoon :D

Ik ben alleen wel bang dat ik te vroeg getest heb. Wat als ik nu toch gewoon ongesteld word? -O- Je leest allemaal van die verhalen, dat de helft van de zwangerschappen gewoon misgaat rond de menstruatie...
Dat hij daar met jou samen grapjes over maakt, is natuurlijk prima, maar vertel hem dat het heel pijnlijk kan zijn voor andere mensen waar het allemaal niet zo soepeltjes loopt :)

Ik vond het heel pijnlijk als er weer zo'n macho kerel het nodig vond zo'n opmerking te maken, terwijl het bij mij bijvoorbeeld helemaal niets met het zaad van vriend, maar met mijn lichaam te maken had. Zou hij nog zo'n superzaad kunnen hebben, maar zonder eicel kom je niet verder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_150071353
Gefeliciteerd sillie!

Hier gisteren de definitieve uitslag gekregen uit het ziekenhuis en dat was wat minder. Zoals verwacht PCOS en in best erge vorm ook. Wij gaan dus de medische molen in. Nogal een domper, toch proberen we het hoofd omhoog te houden. We lopen in een goed ziekenhuis, we zijn jong en nu maar hopen dat ik met clomid wél een eisprong krijg. 11 maart hebben we weer een afspraak. Dan is de uitslag van het zaad van m'n vriend binnen, en dan krijg ik eerst een primolut kuur om de menstruatie op te wekken en dan starten met clomid.
Ik wil wel liever hier mee posten dan in het topic voor problemen met zwanger worden/blijven. Omdat we nog helemaal geen jaren bezig zijn voor een baby, en omdat ik door middel van de medicijnen hoop gewoon een normale cyclus te krijgen. We hoeven ook niet wekelijks naar het ziekenhuis voor allerlei echo's enzo. Mocht het allemaal niet aanslaan en een stuk ingewikkelder worden, dan stap ik over naar een ander topic. Voor nu voelt het beter om hier te blijven posten. Ik hoop niet dat jullie dat vervelend vinden.
pi_150071583
Ah Fien wat vervelend van de uitslag. Ook al had je het een beetje verwacht!
Wel fijn dat je meteen de MM in mag en je binnen niet al te lange tijd kunt beginnen met clomid. Hopelijk springt er dan gewoon een mooi eitje en mag jij ook gauw zwanger zijn! :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150073829
Fien, balen van de uitslag, maar wel prettig dat ze meteen tot actie overgaan. Ik hoop dat de clomid je gaat helpen. En je een eisprong gaat krijgen.
Gaan ze de eerste keer ook geen echo's maken om te kijken hoe je op clomid reageert?
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:08:02 #190
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150074626
Vervelend Fien! Ondanks dat het misschien geen verrassing is, is het nooit leuk om zoiets te horen. Ik hoop dat je met de clomid wel alsnog snel 2 streepjes mag plassen :*

Ik heb sinds maandag zo'n ontzettent opgeblazen buik, het is echt niet leuk meer :X Maandag begon het na het avondeten (en dat was gewoon sla met stukje vlees, niets bijzonders). Dinsdag na de lunch weer en sindsdien na elke maaltijd. Moet ook continu boeren, niet handig op werk. Eet nu wat kleinere porties en vaker wat tussendoor, maar vandaag na de lunch was het weer prijs (2 boterhammen en kop soep). De paar broeken waarin ik normaal wat extra ruimte heb, zitten nu zo ontzettend strak, dat het gewoon pijn aan mijn buik doet. Ik hoop echt dat dit snel ophoudt...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:14:51 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_150074858
silliegirl gefeliciteerd! *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:56:30 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_150076388
Van harte gefeliciteerd Silliegirl! wat een geluk!

En sterkte Fien. Ook al zie je het aankomen, toch rot.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_150076630
Rot uitslag fien. Maar idd gewoon hier mee blijven posten!
pi_150079066
Fien, wat zuur :( . Hopelijk slaat de clomid snel aan!

Zoe: ik voel me vandaag ook opgeblazen, maar ik heb wel steeds honger. Ben bij thuiskomst net eerst in m'n joggingbroek gesprongen. Wanneer was jouw NOD?
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 19:25:18 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150079994
Fien wat ontzettend balen zeg -O- Aan de andere kant wel fijn om te weten hoe het nu zit en dat er iets aan gedaan kan worden! En natuurlijk ben je welkom om hier mee te posten :*

Zoe dat klinkt spannend! Heb je er al een testje tegenaan gegooid?

Verder sluit ik me aan bij miss_sly, als grapje onderling is het leuk maar het kan heel pijnlijk zijn voor anderen. Ik zou zo'n opmerking dan ook niet in het openbaar maken als ik sillie's vriend was, maar waarschijnlijk snapt hij dat zelf ook wel :)

Hier gaat het ietsje beter. Er zijn weer wat hechtingen uitgehaald vanmiddag waardoor er wat minder spanning op mijn neus staat. Het blijft pijnlijk/gevoelig maar het is ook niet niks zo'n operatie natuurlijk :) Vriend offert morgen zijn vrije dag voor me op en neemt mijn werk over zodat ik nog een paar dagjes rustig aan kan doen O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:57:35 #196
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150081642
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:06 schreef silliegirl het volgende:
Fien, wat zuur :( . Hopelijk slaat de clomid snel aan!

Zoe: ik voel me vandaag ook opgeblazen, maar ik heb wel steeds honger. Ben bij thuiskomst net eerst in m'n joggingbroek gesprongen. Wanneer was jouw NOD?
Hier ook meteen mijn joggingbroek aan gedaan :Y Ik heb wel trek op de gebruikelijke tijden en dan eet ik wel. We zouden vanavond pannenkoeken eten, vind ik normaal echt wel lekker, maar nu totaal geen zin in. In plaats daarvan broodje roerei. Brood verkiezen boven wat anders, that's a first :P
Heb je er veel last van?

Mijn NOD is tussen 1 en 4 maart, uitgaande van een cyclus van 24-27 dagen. Dus zondag kan ik er een testje tegenaan gooien...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:01:51 #197
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150081892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef MaJo het volgende:
Fien wat ontzettend balen zeg -O- Aan de andere kant wel fijn om te weten hoe het nu zit en dat er iets aan gedaan kan worden! En natuurlijk ben je welkom om hier mee te posten :*

Zoe dat klinkt spannend! Heb je er al een testje tegenaan gegooid?

Verder sluit ik me aan bij miss_sly, als grapje onderling is het leuk maar het kan heel pijnlijk zijn voor anderen. Ik zou zo'n opmerking dan ook niet in het openbaar maken als ik sillie's vriend was, maar waarschijnlijk snapt hij dat zelf ook wel :)

Hier gaat het ietsje beter. Er zijn weer wat hechtingen uitgehaald vanmiddag waardoor er wat minder spanning op mijn neus staat. Het blijft pijnlijk/gevoelig maar het is ook niet niks zo'n operatie natuurlijk :) Vriend offert morgen zijn vrije dag voor me op en neemt mijn werk over zodat ik nog een paar dagjes rustig aan kan doen O+
Fijn dat het wat beter gaat! Maar snap dat het nog wel gevoelig is. Hopelijk wordt dat snel beter! En lief van je vriend O+

Nope, nog niet getest. Is nog te vroeg, wil niet eerder dan zondag testen...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150091286
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:02 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd sillie!

Hier gisteren de definitieve uitslag gekregen uit het ziekenhuis en dat was wat minder. Zoals verwacht PCOS en in best erge vorm ook. Wij gaan dus de medische molen in. Nogal een domper, toch proberen we het hoofd omhoog te houden. We lopen in een goed ziekenhuis, we zijn jong en nu maar hopen dat ik met clomid wél een eisprong krijg. 11 maart hebben we weer een afspraak. Dan is de uitslag van het zaad van m'n vriend binnen, en dan krijg ik eerst een primolut kuur om de menstruatie op te wekken en dan starten met clomid.
Ik wil wel liever hier mee posten dan in het topic voor problemen met zwanger worden/blijven. Omdat we nog helemaal geen jaren bezig zijn voor een baby, en omdat ik door middel van de medicijnen hoop gewoon een normale cyclus te krijgen. We hoeven ook niet wekelijks naar het ziekenhuis voor allerlei echo's enzo. Mocht het allemaal niet aanslaan en een stuk ingewikkelder worden, dan stap ik over naar een ander topic. Voor nu voelt het beter om hier te blijven posten. Ik hoop niet dat jullie dat vervelend vinden.
Wat rot lieve Fien. Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal aanslaat en jullie een gezond kindje mogen krijgen. :*
pi_150094323
Bedankt voor alle lieve reacties dames.
Vandaag met m'n moeder op pad geweest, en er fijn met haar over kunnen praten. Ze wist niet dat we voor een kindje bezig waren, maar wel dat ik al een half jaar geen menstruatie meer had en daarvoor in het ziekenhuis liep. Vandaag toch maar alles verteld. Ik vind het fijn om er nog met iemand naast m'n vriend over te kunnen praten en op wie ik naast m'n vriend ook op kan terug vallen. Gelukkig stond ze zoals altijd helemaal dik achter ons en was ze zo lief. Wat hou ik toch van m'n moedertje (ook van m'n vader trouwens), ik hoop dat ik ooit net zo'n goede moeder mag worden.
pi_150101711
Fijn hè, zo'n extra paar oren. Ik weet helemaal hoe dat voelt. (Geen babygedoe, ander 'iets') :*

Deze maand weer minimale streepjes op de ovutesten('s ochtends getest) Totdat ik ineens een heldere ingeving had om einde vam de dag nóg een test te doen. Bijna net zo donker als controle streepje. Dus 's middags lukt het wel, met heel de dag gedronken pies :@

Hoe ken dat nâh!
pi_150102859
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:08 schreef Hilzillah het volgende:
Fijn hè, zo'n extra paar oren. Ik weet helemaal hoe dat voelt. (Geen babygedoe, ander 'iets') :*

Deze maand weer minimale streepjes op de ovutesten('s ochtends getest) Totdat ik ineens een heldere ingeving had om einde vam de dag nóg een test te doen. Bijna net zo donker als controle streepje. Dus 's middags lukt het wel, met heel de dag gedronken pies :@

Hoe ken dat nâh!
Ze adviseren ook juist om in de middag te testen omdat je lh-piek over het algemeen 's middags is, dus dat is niet zo heel gek ;). Wel heel fijn dat je 'm nu hebt gevonden!

Gefeliciteerd silliegirl!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:05:11 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_150103164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:08 schreef Hilzillah het volgende:
Fijn hè, zo'n extra paar oren. Ik weet helemaal hoe dat voelt. (Geen babygedoe, ander 'iets') :*

Deze maand weer minimale streepjes op de ovutesten('s ochtends getest) Totdat ik ineens een heldere ingeving had om einde vam de dag nóg een test te doen. Bijna net zo donker als controle streepje. Dus 's middags lukt het wel, met heel de dag gedronken pies :@

Hoe ken dat nâh!
je ochtendpies is té geconcentreerd voor lh-tests ;) dat verstoort het resultaat. Vraag me geen details, maar zo werkt het :D
disclaimer
pi_150105711
Fien, heel veel sterkte. Ben blij dat je goed met je moeder hierover hebt kunnen praten.. :*

Hier }), mag mijn NOD naar 28 maart?
pi_150116235
Wat een gekke testen joh! Je zou zeggen net als bij zwangerschapstesten 's ochtends piesen omdat geconcentreerd. Naja, als het dan deze maand raak is! Streepje is deze middag weer helemaal wieberen :o

Jammer Cupcake :*
pi_150122101
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:03 schreef Hilzillah het volgende:
Wat een gekke testen joh! Je zou zeggen net als bij zwangerschapstesten 's ochtends piesen omdat geconcentreerd. Naja, als het dan deze maand raak is! Streepje is deze middag weer helemaal wieberen :o

Jammer Cupcake :*
Gewoon all day every day! Dan neemt je vriend maar gewoon n maand vrij hoor :P
S. 2014
J. 2016
pi_150133069
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Gewoon all day every day! Dan neemt je vriend maar gewoon n maand vrij hoor :P
JE MOET! 'Ja maar ik...' niks te maar-en... JE MOET! 'Okay? *zucht*'

:D
  zaterdag 28 februari 2015 @ 09:41:35 #207
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150138146
Mijn app zegt 'nog 3 dagen' en ik begin em best te knijpen :X
Ik wil morgen een test doen, ben zo nieuwsgierig! Maar ook beetje bang dat ie toch negatief is. Aan de andere kant zit ik nu wel bij de kapper met de knoop van mijn broek los omdat mijn buik nog steeds zo opgezet is en die druk van die knoop pijn doet. Zie je toch niet onder zo'n kappersmantel :7 :')

Als ik toch niet zwanger ben, ben ik dus eigenlijk gewoon te dik. Dat wil ik liever sowieso niet horen :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150141560
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:41 schreef Zoe_Hart het volgende:
Mijn app zegt 'nog 3 dagen' en ik begin em best te knijpen :X
Ik wil morgen een test doen, ben zo nieuwsgierig! Maar ook beetje bang dat ie toch negatief is. Aan de andere kant zit ik nu wel bij de kapper met de knoop van mijn broek los omdat mijn buik nog steeds zo opgezet is en die druk van die knoop pijn doet. Zie je toch niet onder zo'n kappersmantel :7 :')

Als ik toch niet zwanger ben, ben ik dus eigenlijk gewoon te dik. Dat wil ik liever sowieso niet horen :')
gewoon testen! Dan weet je maar wat! :)
  Moderator zaterdag 28 februari 2015 @ 13:08:34 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150142132
Spannend Zoe! Ik zou er denk ik ook een testje tegenaan gooien :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 1 maart 2015 @ 08:33:49 #210
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150170252
Jeetje wat is het hier rustig... Hier ook weinig te melden, we wachten (on)geduldig op m'n ei. Heb van de week wel aan een vriendin verteld dat we bezig zijn. Zij wil eind van de maand beginnen voor een tweede, dus nu fantaseren we over samen zwanger zijn O+

Nog een testje gedaan, Zoe?
  zondag 1 maart 2015 @ 08:49:05 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150170379
Tsjah.. Na menstruatie niet zo veel te melden..
Deze keer met ovulatie testen beginnen.. en blij om te weten dat dat s middags moet..
Nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen zonder dat O+ het doorheeft want die vind het stom...

Verder een weekje naar new York geboekt.. :)
Vriendinnetje woont in een dorp op 3 uur rijden dus we gaan een lang weekend en verder ga ik daar op de porch zitten met een goed boek.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 1 maart 2015 @ 08:59:34 #212
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150170479
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 08:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Jeetje wat is het hier rustig... Hier ook weinig te melden, we wachten (on)geduldig op m'n ei. Heb van de week wel aan een vriendin verteld dat we bezig zijn. Zij wil eind van de maand beginnen voor een tweede, dus nu fantaseren we over samen zwanger zijn O+

Nog een testje gedaan, Zoe?
Ja, negatief -O-
Valt toch wel heel erg tegen..

Zou wel leuk zijn om samen zwanger te zijn! Als het hier snel lukt, ben ik tegelijk zwanger met 2 meiden uit onze vriendengroep, zou ook wel leuk zijn!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150170527
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 08:59 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ja, negatief -O-
Valt toch wel heel erg tegen..

Zou wel leuk zijn om samen zwanger te zijn! Als het hier snel lukt, ben ik tegelijk zwanger met 2 meiden uit onze vriendengroep, zou ook wel leuk zijn!
Misschien was je nog te vroeg! Even afwachten dus nog.
pi_150171526
Ik heb ook weinig te melden eigenlijk... best een rare gedachte dat als het niet heel rap raak is... dat we pas minimaal in 2016 een kindje mogen verwachten :{

Het zit verder ook niet mee, die klote griep blijft maar terugkeren nu zit ik alweer met van die opgezette lymfeklieren, zere strot en een bonkend hoofd :( blegh!
pi_150175335
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb ook weinig te melden eigenlijk... best een rare gedachte dat als het niet heel rap raak is... dat we pas minimaal in 2016 een kindje mogen verwachten :{

Het zit verder ook niet mee, die klote griep blijft maar terugkeren nu zit ik alweer met van die opgezette lymfeklieren, zere strot en een bonkend hoofd :( blegh!
2016 klinkt vast nog heel ver weg voor je, maar als het eenmaal raak is voel je je ook weer anders! Je bent dan niet meer eindeloos aan het wachten en dat geeft ook al een stuk rust denk ik.

En wat klote van die griep! Iedereen blijft er een beetje in hangen geloof ik. Beterschap in ieder geval :*
pi_150175429
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je ochtendpies is té geconcentreerd voor lh-tests ;) dat verstoort het resultaat. Vraag me geen details, maar zo werkt het :D
Volgens mij begint de LH-piek pas ergens rond 10 uur 's ochtends. vandaar dat je 's ochtends vroeg niet positief test. De piek duurt 1 tot 2 dagen, dus de tweede ochtend kun je wel positief testen.
pi_150188396
Jammer van de test Zoe_Hart!
Hier bloed. Helaas ;(
  zondag 1 maart 2015 @ 19:55:59 #218
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150188811
Hmm, balen Zoe. -O- Maar nog geen bloed, dus alles is nog mogelijk.

:* voor Kiwi. Wel een beetje volgens schema?

Ik heb vandaag op twee verjaardagen baby's kunnen knuffelen O+ O+ ik smelt dan echt bij het idee dat wij er dan over een jaar ook zo een kunnen hebben.. Maar eerst dat ei maar vinden }:|
pi_150189311
Ja, cyclus van 27 dagen!
  maandag 2 maart 2015 @ 08:42:51 #220
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150204974
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:44 schreef Kiwisoep het volgende:
Jammer van de test Zoe_Hart!
Hier bloed. Helaas ;(
Meh -O-

quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:55 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hmm, balen Zoe. -O- Maar nog geen bloed, dus alles is nog mogelijk.

:* voor Kiwi. Wel een beetje volgens schema?

Ik heb vandaag op twee verjaardagen baby's kunnen knuffelen O+ O+ ik smelt dan echt bij het idee dat wij er dan over een jaar ook zo een kunnen hebben.. Maar eerst dat ei maar vinden }:|
Geen bloed inderdaad, dus ik heb nog hoop! Ik zwel gelukkig niet meer op na elke maaltijd. In plaats daarvan staat mijn buik nu standaard op standje 'iets teveel gegeten', ook 's ochtends na het opstaan :') En was heel het weekend zo ontzettend moe, dat ik elke nacht minimaal 10 uur geslapen heb en dan nog heel de dag liep te geeuwen. Ik heb zaterdag niks gedaan behalve naar de kapper gaan, uit lunchen aan de overkant van de straat en boodschappen doen aan de overkant van de straat. En om om 21.00u maar weer terug naar bed. Gisteren heel de dag voor de tv doorgebracht en toen lag ik er om 19.45u al in. Om 6.00u vanmorgen werd ik wakker van de wekker en voelde ik me nog niet uitgeslapen... Nu ben altijd al wel een goede/lange slaper geweest, maar dit is wel heel erg :@
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150211726
Balen van de test zoe!
En ook van t bloed, kiwi.

Hier deze cyclus niks gedaan. Man had een droge alveolitis na zn verstandskiesoperatie.

En wachten duurt lang. -O-
pi_150215045
Zoe nog gewoon even geduld. Niet voor je NOD testen ;) Dat scheelt echt zoveel teleurstellingen die soms niet eens nodig hoeven te zijn. Nog maar een paar daagjes en dan kan je eens een officiële test doen ;) (die overigens ook nog niets hoeft te zeggen, want sommige slaan pas positief uit een paar dagen na de NOD ;) ) Dus..... houd hoop/moed en luister naar je lichaam. Vermoeid en brood kiezen boven alles klinkt echter bekend ;)

Fien wat enorm rot! Aan de andere kant ook fijn dat je weet hoe of wat en er een plannetje gemaakt is om mee te starten. Ik hoop dan ook voor jullie dat je een pracht ei krijgt met de behandelingen en de zaadsoldaten er gelijk korte metten mee maken ;)
Schudden voor gebruik
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 15:28:39 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150215735
Ik ben het echt even ontzettend zat :( De operatie is nu 3 weken geleden en het doet nog steeds pijn en ik kan nauwelijks wat. Net naar de apotheek en de winkel gelopen (een wandeling van ik gok zo'n 500 meter) en ik ben helemaal kapot -O- Kotsmisselijk en het gevoel alsof er keihard aan mijn neus getrokken is :X Ik ben het echt even helemaal beu :'(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150216827
Balen MaJo!

We hebben de uitslag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:06:02 #225
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150217355
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:57 schreef Cygne het volgende:
Balen MaJo!

We hebben de uitslag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
Is dit "goed" (hij heeft tenslotte ook gezonde kinderen gekregen)? Wat betekent dit voor jullie?
pi_150218373
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:06 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

-O-
Is dit "goed" (hij heeft tenslotte ook gezonde kinderen gekregen)? Wat betekent dit voor jullie?
Nu weten we dat iemand met precies t zelfde 3 kinderen heeft kunnen krijgen. Dus wel positief eigenlijk
  maandag 2 maart 2015 @ 16:38:50 #227
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150218915
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:26 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nu weten we dat iemand met precies t zelfde 3 kinderen heeft kunnen krijgen. Dus wel positief eigenlijk
Dat geeft wellicht toch wat meer hoop dat het een volgende keer wel goed kan gaan dus? Ik hoop het echt voor jullie!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:41:49 #228
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150219041
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Zoe nog gewoon even geduld. Niet voor je NOD testen ;) Dat scheelt echt zoveel teleurstellingen die soms niet eens nodig hoeven te zijn. Nog maar een paar daagjes en dan kan je eens een officiële test doen ;) (die overigens ook nog niets hoeft te zeggen, want sommige slaan pas positief uit een paar dagen na de NOD ;) ) Dus..... houd hoop/moed en luister naar je lichaam. Vermoeid en brood kiezen boven alles klinkt echter bekend ;)

Fien wat enorm rot! Aan de andere kant ook fijn dat je weet hoe of wat en er een plannetje gemaakt is om mee te starten. Ik hoop dan ook voor jullie dat je een pracht ei krijgt met de behandelingen en de zaadsoldaten er gelijk korte metten mee maken ;)
Ik houd zeker nog hoop :Y
Zit nu op dag 25 en nog geen bloed. Voor mijn NOD testen was ook gewoon stom eigenlijk. Maar ik lees hier wel eens verhalen van mensen bij wie de test dan toch positief is, dus toen hoopte ik dat dat bij mij wellicht ook zo zou zijn. Ff afwachten dus nog...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150219181
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:26 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nu weten we dat iemand met precies t zelfde 3 kinderen heeft kunnen krijgen. Dus wel positief eigenlijk
Zit er geen verschil in dat jij vrouwelijk bent en als t ware de oven bent... je vader leverde natuurlijk alleen t zaadje...

Sorry als ik teveel vraag :@
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 16:45:10 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150219214
Wat fijn dat de uitslag binnen is cygne, nu weet je precies hoe het zit! Dit was ook wel wat je verwacht had toch?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150219519
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zit er geen verschil in dat jij vrouwelijk bent en als t ware de oven bent... je vader leverde natuurlijk alleen t zaadje...

Sorry als ik teveel vraag :@
Nee, dat maakt weinig uit. Heb t toevallig ook gevraagd net aan de geneticus. Mijn kansen zijn t zelfde.
pi_150219825
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:51 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee, dat maakt weinig uit. Heb t toevallig ook gevraagd net aan de geneticus. Mijn kansen zijn t zelfde.
Dat is mooi, en hoopvol idd! 3 kinderen O+ ik gun ze jullie van harte :*
S. 2014
J. 2016
pi_150219846
Fijn dat je de uitslag hebt Cygne! En dat het "meevalt" en dat er wel een kans is op een gezond kindje.
Bij mijn translocatie zit er wel verschil of man of vrouw drager is. M'n broer is ook drager en hij heeft een kans van ongeveer 3% op een gehandicapt kindje, terwijl bij mij de kans 10 tot 15% is. Zo zie je maar, het is toch altijd weer per afwijking anders.
Heb je er nu wel een goed gevoel bij? Alles kunnen vragen wat je wilde vragen? Hopelijk nu toch wel een spanning van je af gevallen, dat je nu gewoon weet wat het is, en dat je je ouders als voorbeeld kunt houden.
Sterkte meis! :*
pi_150220420
GM, mijn opa die waarschijnlijk ook de translocatie had, heeft er zelfs 7 gekregen.

Fien, Jij hebt een Robertsoniaanse translocatie toch? Bij mijn type translocatie kan het zijn dat er vruchtbaarheidsproblemen zijn bij een mannelijke drager maar dit was bij mijn vader niet zo. Wel heeft mijn moeder veel miskramen gehad. Mijn broer heeft inmiddels ook al bloed laten prikken. Hij heeft een kans van 50% om het te hebben en mijn zus en haar kinderen dus ook. Hetzelfde geldt voor mijn ooms en tantes en hun (klein)kinderen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cygne op 03-03-2015 13:24:52 ]
pi_150220513
Fijn om wat helderheid te hebben Cygne. Hopelijk krijgen jullie ook snel een goede plakker net zoals je ouders en grootouders hebben gehad! :*
Schudden voor gebruik
pi_150231311
Cygne fijn dat jullie "goed" nieuws hebben gekregen. Hopelijk kunnen jullie binnenkort in het positieve rijtje van je ouders en grootouders aansluiten :*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 00:11:06 #237
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_150237140
Een 'goede' uitslag Cygne. Gelukkig O+

Majo, wat stom van je snuitje. *kusje op neus geeft*

Ik zit weer op het wachtbankje. Met toastjes en lekkere kaasjes! Komt er iemand bij me zitten? Kleedje vergeten en het bankje is nat :o
pi_150239013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
Een 'goede' uitslag Cygne. Gelukkig O+

Majo, wat stom van je snuitje. *kusje op neus geeft*

Ik zit weer op het wachtbankje. Met toastjes en lekkere kaasjes! Komt er iemand bij me zitten? Kleedje vergeten en het bankje is nat :o
Pas je op met je kaasjes ;) :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:56:23 #239
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150239036
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
Een 'goede' uitslag Cygne. Gelukkig O+

Majo, wat stom van je snuitje. *kusje op neus geeft*

Ik zit weer op het wachtbankje. Met toastjes en lekkere kaasjes! Komt er iemand bij me zitten? Kleedje vergeten en het bankje is nat :o
Ikke! Vandaag is mijn NOD volgens mijn app :X Maar wacht nog met testen tot later in de week, als er voor die tijd geen bloed komt. Geen zin om weer een negatieve test te zien :@
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150239287
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:13 schreef Cygne het volgende:

Fien, Jij hebt een Robertsoniaanse translocatie toch? Bij mijn type translocatie kan het zijn dat er vruchtbaarheidsproblemen zijn bij een mannelijke drager zijn maar dit was bij mijn vader niet zo. Wel heeft mijn moeder veel miskramen gehad. Mijn broer heeft inmiddels ook al bloed laten prakken. Hij heeft een kans van 50% om het te hebben en mijn zus en haar kinderen dus ook. Hetzelfde geldt voor mijn ooms en tantes en hun (klein)kinderen.
Ja, klopt. Ik hoop echt dat jullie snel een plakker en een gezond kindje mogen krijgen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:04:29 #241
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_150240036
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:56 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ikke! Vandaag is mijn NOD volgens mijn app :X Maar wacht nog met testen tot later in de week, als er voor die tijd geen bloed komt. Geen zin om weer een negatieve test te zien :@
Oeh! Een kanshebber voor het gouden ei! Spannend Zoe! O+ Ik moet nog wachten tot de 12e ongeveer!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:16:52 #242
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150240208
Spannend Zoe!

Hier komt m'n ei er eindelijk aan, als ik de testen mag geloven. Alleen, ik ben alweer ziek -O- Normaal echt nooit en nu twee maanden achter elkaar, precies rond mijn eisprong. Niet zo erg als vorige keer, maar non-stop snotteren en slijm ophoesten doet weinig voor de sexdrive..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:22:27 #243
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_150241422
Zoals m'n vriendin al had verwacht een negatieve test. Hopen dat ze na de vorige ongesteldheid eind december/begin januari dan nu maar snel ongesteld word.
pi_150241732
Dag 26/28 inmiddels. Vooralsnog heb ik nog weinig drang om te testen :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:50:37 #245
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150245595
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oeh! Een kanshebber voor het gouden ei! Spannend Zoe! O+ Ik moet nog wachten tot de 12e ongeveer!
Ja zeker spannend! Ik heb heel de ochtend af en toe wel menstruatie-achtige krampen, maar die heb ik al een paar dagen af en toe. Tot nu toe nog geen bloed...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150246957
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ja zeker spannend! Ik heb heel de ochtend af en toe wel menstruatie-achtige krampen, maar die heb ik al een paar dagen af en toe. Tot nu toe nog geen bloed...
Nogmaals testen! En pak zo'n vroege test.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:07:37 #247
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_150247999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
Een 'goede' uitslag Cygne. Gelukkig O+

Majo, wat stom van je snuitje. *kusje op neus geeft*

Ik zit weer op het wachtbankje. Met toastjes en lekkere kaasjes! Komt er iemand bij me zitten? Kleedje vergeten en het bankje is nat :o
*sluit aan*. Wachten is moeilijk soms.. ;(
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 14:15:18 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150248269
Hier ook op het wachtbankje. NOD is nav de ovutesten gisteren, vandaag, morgen of ergens deze week :') Sinds 2 dagen retemisselijk en ontzettend moe dus vanochtend maar even een testje gedaan. Negatief -O- Nou heb ik ook ME dus ja moeheid is mij niet vreemd :') Misselijk ben ik ook wel vaker dus het zal wel weer niks te betekenen hebben. Rustig afwachten dus maar tot mijn menstruatie weer begint denk ik...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:54:35 #249
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150249507
Toch bloed net -O-

Ik snap mijn lijf niet meer ;(
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150250013
Balen Zoe :*

Tinos, hopelijk kunnen jullie snel op naar de volgende ronde.

Stroopwafelmeisje beterschap.

Majo sterkte met het herstel van je neus, las dat het nog steeds erg pijnlijk is. Met de ovutesten nog geen duidelijk ei kunnen vinden?

Fien, wanneer moest jij/ jullie naar het zkh voor verdere plan? Of moet je starten met medicatie om bloeding op te wekken?

Moppert hoe is het bij jou?

Ik ben benieuwd wat deze cyclus gaat brengen. Laatste 2 verschilde nogal, 88 en 26 dagen.

Succes voor de meiden op het wachtbankje, met al die regen van vandaag, mag het hier ook wel weer een keer streepjes regenen!
pi_150253744
De 11e terug komen, en dan krijgen we eerst een kuur op m'n menstruatie op te wekken en dan clomid 50 Mg. En dan hoop ik dat ik ook eens kan wachten op een NOD, alhoewel die ook wel mag uitblijven om een goede reden. :+
Jeetje, zeker een verschil in jouw cyclussen. Enig idee hoe dat komt? Op dag hoeveel zit je nu?
pi_150255531
Cygne, ik duim voor een plakker binnenkort! Geeft goede hoop dat er bij jullie ook gewoon een gezond kindje geboren mag worden, gezien je vader en opa.

Fien, hopelijk mag het bij jou ook vlot gaan als de clomid aanslaat.

:* Voor de dames waar }) langs is gekomen.

En zoals al eerder gezegd, het is wat rustig hier met de streepjes. Daar moet binnenkort dan wel verandering in gaan komen. :)

Ik ben inmiddels half doorgeschoven naar Z&G. Dat topic gaat echt snel joh, niet bij te houden.
pi_150261512
Hallo allemaal!

Jullie kennen mij nog niet, ik ben hier nieuw. Ik heb nu ongeveer 3/4 weken echt allemaal symptomen van een zwangerschap (Moeheid, borrelende buik, duizelig, veel plassen, opgeblazen buik, meer eetlust, emotioneel etc.) Rond 21feb was mijn NOD maar had eerst iets van 2 dagen bruine afscheiding en daarna 2 dagen bloed (helder en soms donker bloed, anders als normaal en een stuk minder/normaal bloed ik echt 4 a 5 dagen), dus voor mij was dit echt super kort. Kan dit innestelingsbloed zijn? Heb ook (voor NOD 1 test) en na NOD (2 testen) gedaan maar die geven allebei negatief aan. Toch voel ik me gewoon anders dan normaal en heb ik het idee dat ik wel zwanger ben, maar misschien komt dat ook wel omdat ik er teveel mee bezig ben.
Wat denken jullie? niet zwanger? of toch wel? die onzekerheid drives me crazy! Haha.
pi_150262263
Hi Aardappel,

Het is mogelijk dat je er teveel mee bezig bent en je daardoor dingen lijkt te voelen. De geest kan veel doen met je lichaam.

Hoelang ben je gestopt met anticonceptie (pil??)
En hoelang na NOD heb je een test gedaan?
Als je nu nog steeds negatief test, dan zou ik er vanuit gaan dat de periode met bloed (21 feb?) een menstruatie was.
pi_150262707
Ik leef ook nog O-) En ik durf niet naar de huisarts, dus ik wil graag een vriendelijke schop onder mn kont :@ o|O

Overigens nog steeds niet ongesteld en ik zit op dag 145 :'( Ja.. toch maar de huisarts bellen
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:36:47 #256
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150263029
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik leef ook nog O-) En ik durf niet naar de huisarts, dus ik wil graag een vriendelijke schop onder mn kont :@ o|O

Overigens nog steeds niet ongesteld en ik zit op dag 145 :'( Ja.. toch maar de huisarts bellen
:* en een vriendelijke schop. Waarom durf je niet naar de huisarts?

:W Welkom Aardappel! Hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Gebruik je ook ovulatietesten of temperatuur metingen om je cyclus te monitoren?
Overigens is mijn menstruatie ook heel anders dan tijdens de pil en sindsdien is elke ronde weer een nieuwe belevenis. De ene keer is het met twee dagen gedaan, de vorige ronde duurde het 9 dagen!
pi_150263187
*schopt silver onder haar bipsie*


Hup, bellen! Niks te verliezen!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:46:44 #258
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150263437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Aardappel22 het volgende:
Hallo allemaal!

Jullie kennen mij nog niet, ik ben hier nieuw. Ik heb nu ongeveer 3/4 weken echt allemaal symptomen van een zwangerschap (Moeheid, borrelende buik, duizelig, veel plassen, opgeblazen buik, meer eetlust, emotioneel etc.) Rond 21feb was mijn NOD maar had eerst iets van 2 dagen bruine afscheiding en daarna 2 dagen bloed (helder en soms donker bloed, anders als normaal en een stuk minder/normaal bloed ik echt 4 a 5 dagen), dus voor mij was dit echt super kort. Kan dit innestelingsbloed zijn? Heb ook (voor NOD 1 test) en na NOD (2 testen) gedaan maar die geven allebei negatief aan. Toch voel ik me gewoon anders dan normaal en heb ik het idee dat ik wel zwanger ben, maar misschien komt dat ook wel omdat ik er teveel mee bezig ben.
Wat denken jullie? niet zwanger? of toch wel? die onzekerheid drives me crazy! Haha.
Hallo :W

Hier eenzelfde soort schuitje, dus ik kan je niet helpen vrees ik :')

Ik heb bijna alle symptomen die jij noemt ook (of gehad), behalve de duizeligheid. Vandaag NOD en toen kwam er bloed. Maar het lijkt minder hevig te zijn dan anders en het is een combi bruin/rood. Maar dat kan uiteraard ook gewoon heel subjectief door mij geïnterpreteerd zijn omdat ik dat zo zou willen zien uiteraard :')
Manlief is zich aan het inlezen geweest en kwam met de theorie dat het een innestelingsbloeding kan zijn en die krampen zouden dan van mijn groeiende baarmoeder komen. Ik vind het lief dat ie zo meeleeft en meedenkt O+ Maar ergens vrees ik toch dat het mis is. Maar ff afwachten hoe lang de bloeding gaat duren. Ik vind het nu al stom :(
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:48:12 #259
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150263504
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik leef ook nog O-) En ik durf niet naar de huisarts, dus ik wil graag een vriendelijke schop onder mn kont :@ o|O

Overigens nog steeds niet ongesteld en ik zit op dag 145 :'( Ja.. toch maar de huisarts bellen
*schopt*
Bellen! 145 dagen is wel heel erg lang...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150264721
Bedankt voor de reacties en warme welkom :)

Denk inderdaad ook gewoon een menstruatie, aangezien de bloeding en negatieve testen. Heb 5 dagen na mijn NOD een test gedaan. Alleen vind ik die symptomen zo vreemd, en dan vooral dat ik al een tijdje rond loop met een opgeblazen gevoel en (gevoelige borsten trouwens ook) dat ik me zo raar voel eigenlijk...Huilbuien en boos worden om de stomste dingen joh echt om je te schamen eigenlijk.

@Stroopwafelmeisje: Ben pas net gestopt met de pil (ong 2 maandjes). Zijn er ook maar net mee bezig eigenlijk... dus nog geen ovulatietesten of temperatuurmetingen gedaan.

@ Zoe: Balen meis! Maar wie weet is het wel een innestelingsbloeding en kan je snel een testje doen! ik hoop het van harte voor je :) Ben je er al lang mee bezig?
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 22:37:22 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150265861
Welkom aardappel! Aangezien je nog niet zo lang met de pil gestopt bent zou ik de symptomen meer daar aan wijten. Je lichaam maakt best een grote verandering door als je stopt met AC (anticonceptie). Ik voelde de eerste maanden ook veel meer mijn borsten/misselijk/duizelig enz. Het blijft heel lastig om dan een onderscheid te maken tussen of dat normaal is of dat je misschien toch zwanger bent. Maar gezien de negatieve testen denk ik toch dat je je menstruatie gehad hebt. Als dat je meer rust geeft zou je ook ovulatietesten kunnen gebruiken, dat is vooral handig als je wisselende cycli hebt.

Spannend Fien! Ik snap dat gevoel wel dat je dan ook eens in spanning kan zitten om je NOD, maar nog beter is het natuurlijk als die dag nooit komt ;)

Balen Zoe van het bloed -O- Ik zou eerst maar even afwachten of het meer wordt, het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn.

En Sjois hup naar de dokter! 145 dagen is inderdaad niet normaal. Van mijn huisarts begreep ik dat ze na een half jaar er iets aan gaan doen, dus je zit met 5 maanden genoeg in de buurt lijkt me.

Hier zit ik inmiddels op dag 35, ik verwacht morgen of overmorgen mijn NOD gezien de ovulatietesten. Ik ben nog steeds wat misselijk plus zere tetten dus ik heb een beetje hoop. Aan de andere kant hebben we weinig uit kunnen spoken vanwege mijn neus maar 1x kan genoeg zijn natuurlijk. Ik wacht het maar af :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150266390
Hier was 1x genoeg majo ;)

@aardappel: Ik had na t stoppen elke maand wel minimaal 1 symptoom... en toen ik eenmaal zwanger was had ik nergens last van.. dat kwam kort daarna wel :P

Succes allemaal, ik hoop op snelle streepjes.
S. 2014
J. 2016
pi_150270451
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
pi_150272154
1x deed het hier beter dan fanatiek aan de slag majo :)

Hilz wat ontzettend verdrietig :'(
pi_150272236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Hilzillah het volgende:
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
Oh hè wat rot! Sterkte voor haar (en jou!)
pi_150272376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Hilzillah het volgende:
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
:* Wat verdrietig!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_150272383
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

:* en een vriendelijke schop. Waarom durf je niet naar de huisarts?

:W Welkom Aardappel! Hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Gebruik je ook ovulatietesten of temperatuur metingen om je cyclus te monitoren?
Overigens is mijn menstruatie ook heel anders dan tijdens de pil en sindsdien is elke ronde weer een nieuwe belevenis. De ene keer is het met twee dagen gedaan, de vorige ronde duurde het 9 dagen!
Ik heb echt een kreng van een huisarts en ik hoor haar nu al zeggen: Ga eerst maar afvallen en kom dan terug. Plus dat ik sowieso een hekel heb aan huisartsen, ziekenhuizen en alles wat daar bij komt :Y

Maar 5 maanden is inderdaad te lang.. Al vliegen de weken ook soms zomaar voorbij, want ik was toch pas net in New York geweest? :o En ik ben toch helemaal nog lang niet jarig.. :o
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 4 maart 2015 @ 07:40:43 #268
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150272516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Hilzillah het volgende:
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
:* en een knuffel. Veel sterkte voor jou en je familie.

quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2015 07:16 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik heb echt een kreng van een huisarts en ik hoor haar nu al zeggen: Ga eerst maar afvallen en kom dan terug. Plus dat ik sowieso een hekel heb aan huisartsen, ziekenhuizen en alles wat daar bij komt :Y

Maar 5 maanden is inderdaad te lang.. Al vliegen de weken ook soms zomaar voorbij, want ik was toch pas net in New York geweest? :o En ik ben toch helemaal nog lang niet jarig.. :o
Pfff, wat een huisarts.. Kun je niet bij een andere langsgaan?
Al kan ze je natuurlijk zomaar verrassen, wie weet heeft ze het licht gezien! Hoe dan ook: een bezoekje kan geen kwaad.
pi_150272948
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Hilzillah het volgende:
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
Ach wat verdrietig ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:37:36 #270
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150273064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Hilzillah het volgende:
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
He wat rot ;(
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150273101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Hilzillah het volgende:
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
Ach wat sneu. :*.

Cygne, fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben. Op naar plakkertjes!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:40:07 #272
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150273105
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:17 schreef Aardappel22 het volgende:
Bedankt voor de reacties en warme welkom :)

Denk inderdaad ook gewoon een menstruatie, aangezien de bloeding en negatieve testen. Heb 5 dagen na mijn NOD een test gedaan. Alleen vind ik die symptomen zo vreemd, en dan vooral dat ik al een tijdje rond loop met een opgeblazen gevoel en (gevoelige borsten trouwens ook) dat ik me zo raar voel eigenlijk...Huilbuien en boos worden om de stomste dingen joh echt om je te schamen eigenlijk.

@Stroopwafelmeisje: Ben pas net gestopt met de pil (ong 2 maandjes). Zijn er ook maar net mee bezig eigenlijk... dus nog geen ovulatietesten of temperatuurmetingen gedaan.

@ Zoe: Balen meis! Maar wie weet is het wel een innestelingsbloeding en kan je snel een testje doen! ik hoop het van harte voor je :) Ben je er al lang mee bezig?
Vanochtend leek het gewoon een standaard menstruatie te zijn, helaas...
Ik ben in december met de pil gestopt, maar dit was de eerste ronde dat we het actief gingen proberen. Dus niet vreemd dat het niet meteen gelukt is natuurlijk, maar was wel heel leuk geweest O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 08:44:59 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150273162
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Hilzillah het volgende:
EGO

Ik heb hier helemaal niet het 'YAY' bericht gepost... Mijn schoonzus was zwanger. En nu dus niet meer :'( geen hartje meer bij 12 weken. Ik vind het zo verdrietig voor haar!
nee :'( wat ontzettend verdrietig zeg! Veel sterkte :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150281481
Hilz, dat is zo verschrikkelijk zuur en verdrietig. Sterkte voor haar en jou en je familie :*
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 15:41:11 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150284956
Vriend is ervan overtuigd dat ik ongesteld ga worden omdat ik net heel gepikeerd reageer op een opmerking van hem (maar dat was ook een stomme opmerking :')) }:| En het stomme is dat hij meestal nog gelijk heeft ook :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:15:56 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150288171
Hill.. wat verdrietig!
Sterkte!

Ik had net les 1 van ovulatie testen van de aldi.. pies aan de juiste kant op het staafje... }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:28:24 #277
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150288576
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:15 schreef Barreltje het volgende:
Hill.. wat verdrietig!
Sterkte!

Ik had net les 1 van ovulatie testen van de aldi.. pies aan de juiste kant op het staafje... }:|
_O-
Overigens een les die je ook kunt toepassen op andere ovulatietesten (en in een vervolgstadium zwangerschapstesten), dus wat dat betreft een heel nuttige!
pi_150288637
Heeft aldi ovulatie testen? :o
  woensdag 4 maart 2015 @ 18:03:09 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150289813
Aldi .. action..
Blauw/witte goedkope meuk... :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150296309
Majo, lekker dan zulke opmerkingen o|O

Barreltje _O- Wie weet werkt het op die manier ook, moet je toch testen om het te weten te komen.

Hilz, wat ontzettend verdrietig voor je schoonzusje en voor jullie als familie ook natuurlijk.

Aardappel22 welkom, de symptomen die je opnoemt kunnen ook allemaal bij je cyclus horen. Misschien goed om ze op te schrijven, zodat je ze kan herkennen. Al kan het zo zijn dat het elke keer weer anders is, zonder zwanger te zijn. Maar laat je niet gek maken, als je net gestopt bent, heeft je lichaam ook tijd nodig om te resetten.
Al hoop ik natuurlijk, dat het geen maanden duurt.

Fien nog een weekje en dan eindelijk actie!

Mijn onregelmatige cyclus kan meerdere oorzaken hebben. Ik heb pcos en geef nu nog borstvoeding, dus zal daar wel door komen. Zit nu pas op dag 8, dus wacht rustig af wat deze cyclus doet.
pi_150296567
Ik lees wel vaker over "piesen" over een staafje. Doen jullie dat echt? Ik heb altijd urine opgevangen in een bekertje en dipte de test daar in...
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:02:04 #282
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150296892
Dat wisselt per test, toch? Sommige kun je alleen dippen, maar bij andere staat in de beschrijving dat je er overheen moet plassen.* Kun je die dan ook dippen?

* niet te verwarren met de kat
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 21:09:19 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150297112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef JantinaGr het volgende:
Ik lees wel vaker over "piesen" over een staafje. Doen jullie dat echt? Ik heb altijd urine opgevangen in een bekertje en dipte de test daar in...
Met van die dipsticks vang ik het ook op in een bakje en houd ik de dipstick erin (de naam zegt het eigenlijk al :D) Zo'n duurdere test van Kruidvat/ClearBlue hou ik wel onder de straal urine dus daar "pies" ik wel overheen :P

Ik ben nog steeds misselijk, begin een beetje hoop te krijgen :o Nog geen bloed te bekennen, wel wat afscheiding. En kan vandaag op allemaal namen niet komen, dat is toch pas een kwaal die veeeel later komt? Anders word ik echt gek :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150297581
Ik dipte ook altijd, spetterde anders toch over mijn hand heen :')
pi_150297609
Majo was je niet al eens eerder misselijk? Ik wist dat het raak was toen ik mijn pincode steeds vergat :p
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 21:25:17 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150297688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Majo was je niet al eens eerder misselijk? Ik wist dat het raak was toen ik mijn pincode steeds vergat :p
Bedoel je bij een eerdere cyclus? Ja dat ben ik wel vaker geweest :Y Dit is nu de derde dag. Ok, dus die vergeetachtigheid kan dus wel zo snel :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150297939
Ja ik had er een week na mijn ei last van. Ook dat ik de geboorte datum van mijn man fout invulde. Of dat ik boodschappen vergat mee te nemen. Op zich niet bijzonder maar ik heb normaal een bijzonder goed geheugen, vergeet verjaardagen en afspraken etc nooit, red het ook prima zonder agenda (nouja tot nu dan. Laatst belde ik mijn man of hij brood moet hebben en ik loop zo de winkel uit zonder brood. Zat nog geen twee seconde tussen)
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 21:35:18 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150298072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik had er een week na mijn ei last van. Ook dat ik de geboorte datum van mijn man fout invulde. Of dat ik boodschappen vergat mee te nemen. Op zich niet bijzonder maar ik heb normaal een bijzonder goed geheugen, vergeet verjaardagen en afspraken etc nooit, red het ook prima zonder agenda (nouja tot nu dan. Laatst belde ik mijn man of hij brood moet hebben en ik loop zo de winkel uit zonder brood. Zat nog geen twee seconde tussen)
Nu word ik bang :D Vanmiddag kwam ik absoluut niet op een woord, vriend lachte me hard uit toen ik uiteindelijk op het woord kwam, want zo moeilijk was het niet. Namelijk het woord "handig" _O- Daarnaast kwam ik net absoluut niet op de naam van een app die ik dagelijks gebruik, moest er net ook weer even over nadenken :? Alleen gisteren dus een negatieve test dus wil mezelf ook niet al te gek maken. Vrijdag nog maar eens testen als ik dan nog niet ongesteld ben want we gaan een weekendje weg :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150298391
Als je je maar niet gek laat maken :* buiten de verstrooidheid merkte ik totaal niets. Ik ben nu bijna zeven weken en ben bijv nog steeds niet misselijk. Terwijl ik daarvoor elke cyclus wel iets dacht te voelen. Maar bij voorbaat hoop hebben kan voor teleurstelling zorgen en volgens mij zelfs het uitblijven van menstruatie
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 21:45:27 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150298477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je je maar niet gek laat maken :* buiten de verstrooidheid merkte ik totaal niets. Ik ben nu bijna zeven weken en ben bijv nog steeds niet misselijk. Terwijl ik daarvoor elke cyclus wel iets dacht te voelen. Maar bij voorbaat hoop hebben kan voor teleurstelling zorgen en volgens mij zelfs het uitblijven van menstruatie
Dat komt wel goed, ik merk dat ik er niet meer zo erg mee bezig ben als voorgaande rondes. Maar door dit soort dingetjes ga je er toch even over nadenken want "wie weet". Maar ik wacht het nog rustig af :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150301736
Bedankt voor alle sterkte wensen O+ had haar vanmorgen aan de telefoon. Heel verdrietig, ze hoopt dat het niet los komt maar dat ze vrijdag cureteren.

Pfoe...

Cassandra87, mijn eerste zwangerschapssymptoom kwam met 37 weken. Het speciale eendenloopje. En oma rende naar het winkelcentrum in vergelijking tot mij :')
En ik was een beetje dik :D

Majo, nog steeds geen idee van je nod? Toch wel een beetje spannend! Want als jij gaat moet ik ook ;) O+
pi_150304814
Goedemorgen!
Mag mijn NOD naar 20 november 2015?
  donderdag 5 maart 2015 @ 06:12:52 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150304819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:11 schreef Daui het volgende:
Goedemorgen!
Mag mijn NOD naar 20 november 2015?
:D

*O*

Jeeeej!

(En wat een mooie UD)
Gefeliciteerd!

Te veel

Enters

Tof!
pi_150304824
Wat een mooie nod *O*
pi_150304899
pi_150304901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:11 schreef Daui het volgende:
Goedemorgen!
Mag mijn NOD naar 20 november 2015?
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Jaaáaaaaaaaa!!!!
pi_150304902
15 LF O+
  donderdag 5 maart 2015 @ 07:01:11 #298
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150304932
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:11 schreef Daui het volgende:
Goedemorgen!
Mag mijn NOD naar 20 november 2015?
*O* *O*
pi_150304953
Wat super Daui O+ *O* *O* Gefeliciteerd. Ik had je al een tijdje niet gezien, was je hier mee bezig :P
pi_150304983
Wat tof daui!!! Gefeliciteerd *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150305483
Daui, van harte gefeliciteerd!

Ik wist niet dat ik de laatste post had. Kan iemand anders misschien een nieuw deel openen? Op mn mobiel verdwijnt de OP helaas :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')