abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 juni 2015 @ 22:20:04 #301
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_153759292
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:48 schreef Sassie het volgende:
Ach je in de context van die pagina was wel duidelijk dat je het niet serieus moest nemen (tongue in cheek). Ik moest er wel om glimlachen. Maar als je het uit de context haalt en het op het www gooit (ihb de social media) dan krijg je alle fans wel in paniek en een dj blijkbaar op de kast. :) Ik dacht wel bij de eerste Facebook post hierboven dat hij ook het spelletje ff meespeelde, maar kennelijk wist hij er ook niks van af.

Defqon was verder wel tof, qua hardcore Ophidian's blackbox set meegepikt, het Traxtorm feestje voor een deel en een stukje Promo & Omi en zowaar een keer Angerfist (wel bazig dat ie Fuck the Titties draaide in de eerste helft van de set). Alleen beetje jammer dat ik op vrijdagavond het grootste deel van de millenium set v Endymion & Nosferatu gemist heb omdat ik in de rij stond voor muntjes (2x want de eerste keer stond ik bijna vooraan en bleek de pinmachine kapot/leeg).
Volgens mij is dat Kinder Surprise-ei ook gewoon niet zo snugger. Sowieso een kamper, en die blinken over het algemeen niet zo uit in intelligentie. Is ook wel te zien aan de vele spelfouten in die berichten."Ik wordt"... bitch please :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')