abonnement Unibet Coolblue
pi_150986189
De dashcam functioneert met een class 6 samsung kaart. Maar ik vroeg mij af, sigarettenaansteker uithalen na het rijden of niet? De led-lampje brandt nog vrolijk door, kan een dashcam bij niet-finctioneren de accu leegtrekken?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:45:05 #162
441572 164836
Square root of jackshit
pi_150991103
eentje van drivesafeNL:

School, kinderen op straat en geen aangepaste snelheid... Reactievermogen houdt ook te wensen over...

Edit: of is dit een oude die jullie al kennen?
pi_150991323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:45 schreef 164836 het volgende:
eentje van drivesafeNL:

School, kinderen op straat en geen aangepaste snelheid... Reactievermogen houdt ook te wensen over...

Edit: of is dit een oude die jullie al kennen?
Het is een bekende, ja. Gaat soms ook met z'n vrouw op pad (levert altijd prachtige commentaar op), z'n claxon is eerder versleten dan z'n banden, schoolmeestergedrag, kort lontje, anoniem op Youtube en je kunt geen tegeltje achterlaten op z'n kanaal. Waarschijnlijk zit 'ie al masturberend die filmpjes te voorzien van steenkolenEngels als ondertiteling.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151007877
Ik heb trouwens een semi-analoog camerasetje gekocht. Een ccd cam met sony onderdelen, zoom en focus instelbaar, compleet te configureren met osd, bnc-uitgang. En een 4-kanaals recorder, sata-aansluiting voor de hdd, muisgestuurde gui voor de configuratie. Ik had al een kleine monitor, dus binnenkort maar eens wat draden achter de panelen wegwerken. Als het een beetje werkt kan ik meerdere camera's weghangen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151008803
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:10 schreef DieselTank het volgende:
Heeft iemand hier al de crash van die fietsmongool en zijn vriend gezien? (Skip naar 0:30) helaas geen dode gevallen.


Fietsmongool rijd als een mongool en gaat achter de fietsert met de zwarte jas bumperkleven en zijn vriend gaat op mijn smoel en dan knalt hij bovenop die arme fietsert
Jambek _O_ _O_
pi_151008983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:45 schreef 164836 het volgende:
eentje van drivesafeNL:

School, kinderen op straat en geen aangepaste snelheid... Reactievermogen houdt ook te wensen over...

Edit: of is dit een oude die jullie al kennen?
Je zou haast denken dat hij op een ongeluk uit is. Je ziet die kinderen toch uit die auto stappen? En natuurlijk heeft hij eigenlijk voorrang, maar kom op denk eens na.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_151008999
Oh oh oh

[ Bericht 76% gewijzigd door Gammareactor op 25-03-2015 08:50:07 ]
pi_151015484
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:19 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat hij op een ongeluk uit is. Je ziet die kinderen toch uit die auto stappen? En natuurlijk heeft hij eigenlijk voorrang, maar kom op denk eens na.
Hij heeft ook een keer iemand bewust aangetikt waardoor die afgeleid werd waardoor er vervolgens bijna een echte aanrijding ontstond. Wat een held :')
De beelden zijn uiteraard verwijderd maar dat gebeurt wel vaker :')
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:55:33 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151327546
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151333666
quote:
Hij schijnt een reeks met diezelfde acties te hebben, Snapt het verkeer niet zo goed. Arme drommel.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151335026
quote:
_O-

Dan heb je wel pinda's in je oogkassen zeg :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_151368633
Vandaag was ik in Antwerpen, ik moest linksaf en gaf ruim op tijd richting aan om net als de auto voor mij in te voegen op de andere rijstrook. Er was genoeg ruimte, maar de bestuurder van een lichtblauwe Renault vond het nodig om extra gas te geven en het dicht te rijden. Op het einde straft hij me nog een keer af met een rare beweging naar rechts. Omdat ik mezelf niet vast wilde rijden ben ik meteen achter hem gaan rijden, mocht hij gekke dingen doen er links voorbij te kunnen.

In het sneue autootje bleken later twee mannen met twee kinderen te zitten.



[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Ping op 04-04-2015 20:58:58 ]
  zaterdag 4 april 2015 @ 21:18:37 #174
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_151369794
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Vandaag was ik in Antwerpen, ik moest linksaf en gaf ruim op tijd richting aan om net als de auto voor mij in te voegen op de andere rijstrook. Er was genoeg ruimte, maar de bestuurder van een lichtblauwe Renault vond het nodig om extra gas te geven en het dicht te rijden. Op het einde straft hij me nog een keer af met een rare beweging naar rechts. Omdat ik mezelf niet vast wilde rijden ben ik meteen achter hem gaan rijden, mocht hij gekke dingen doen er links voorbij te kunnen.

In het sneue autootje bleken later twee mannen met twee kinderen te zitten.

Je had de 3 minuten voor het stoplicht en de 2 minuten dat er tijdens het rijden niets gebeurd ook uit mogen knippen hoor :') Verder: jij bent te gast in Belgie. Ook al doen mensen rare dingen, laat je toch niet opfokken. Ze gaan alleen maar heftiger reageren op die rare hollander. Ik schaam me altijd voor Nederlanders in het buitenland die zich niet gedragen op de weg...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_151370927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:18 schreef caspervc het volgende:

[..]

Je had de 3 minuten voor het stoplicht en de 2 minuten dat er tijdens het rijden niets gebeurd ook uit mogen knippen hoor :') Verder: jij bent te gast in Belgie. Ook al doen mensen rare dingen, laat je toch niet opfokken. Ze gaan alleen maar heftiger reageren op die rare hollander. Ik schaam me altijd voor Nederlanders in het buitenland die zich niet gedragen op de weg...
Ik ben niet zo goed met filmpjes knippen en plakken.... Het lijkt wel of sommige Belgen iets hebben tegen auto's met gele platen. Als ik iemand uit het buitenland hier zie dan hou ik er rekening mee dat hij de weg niet helemaal kent. (het blauwe bord rechts gaf trouwens aan dat er twee rijstroken voor linksaf waren, je moet maar weten dat die rijstrook later pas erbij komt)
  zaterdag 4 april 2015 @ 21:55:45 #176
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151371425
Het zijn maar Belgen, chill bill.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_151373224
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:55 schreef Falco het volgende:
Het zijn maar Belgen, chill bill.
Ik vond Belgen altijd wel vriendelijk.... -O-
pi_151373735
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Vandaag was ik in Antwerpen, ik moest linksaf en gaf ruim op tijd richting aan om net als de auto voor mij in te voegen op de andere rijstrook. Er was genoeg ruimte, maar de bestuurder van een lichtblauwe Renault vond het nodig om extra gas te geven en het dicht te rijden. Op het einde straft hij me nog een keer af met een rare beweging naar rechts. Omdat ik mezelf niet vast wilde rijden ben ik meteen achter hem gaan rijden, mocht hij gekke dingen doen er links voorbij te kunnen.

In het sneue autootje bleken later twee mannen met twee kinderen te zitten.

het is dat je zegt dat het in België is, anders had ik ook geloofd dat het in een of ander gat in Rusland was geweest. Wat een lelijk straatbeeld hebben ze daar toch :r

Oh, en flitspaal at 3:41 trouwens :P
pi_151377359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

het is dat je zegt dat het in België is, anders had ik ook geloofd dat het in een of ander gat in Rusland was geweest. Wat een lelijk straatbeeld hebben ze daar toch :r

Oh, en flitspaal at 3:41 trouwens :P
Vergeet ook niet de lelijke bestelauto's die ze inzetten als "gezinsauto'", dan heb je thuis niet veel meer te vertellen als zoiets op je oprit moet staan!
pi_151378606
Ring Antwerpen... Al een hoop idioten daar gezien... :X

Zowel Belgen als Nederlanders.... Sowieso, Nederlanders in de auto over de grens... Bumperkleven, lichten seinen, overal maar tussen rossen...

Beetje zoals de Engelsen als ze het Engels elftal buiten Engeland gaan aanmoedigen.
Dan schakelen er opeens wat cellen uit ofzo... :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_151379632
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 02:11 schreef Spezza19 het volgende:
Ring Antwerpen... Al een hoop idioten daar gezien... :X

Zowel Belgen als Nederlanders.... Sowieso, Nederlanders in de auto over de grens... Bumperkleven, lichten seinen, overal maar tussen rossen...

Beetje zoals de Engelsen als ze het Engels elftal buiten Engeland gaan aanmoedigen.
Dan schakelen er opeens wat cellen uit ofzo... :')
Dit was bijna op de plek waar pas geleden Nederlanders met hoge snelheid tegen een Belgische auto zijn gereden, bestuurder dood en de passagier werd daarbij zelfs onthoofd.... zijn lichaam kwam in een café terecht en zijn hoofd knalde door de ruit van de groenteboer ernaast. Misschien roepen zulke incidenten de irritatie en agressie bij de Belgen op?

Die laatste aktie van hem zag ik trouwens niet aankomen.
pi_151383956
quote:
Gast :') Dit moet wel een of andere vorm van fraude zijn, zou de bakwagenchauffeur dit filmpje niet graag willen hebben?
pi_151383966
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Vandaag was ik in Antwerpen, ik moest linksaf en gaf ruim op tijd richting aan om net als de auto voor mij in te voegen op de andere rijstrook. Er was genoeg ruimte, maar de bestuurder van een lichtblauwe Renault vond het nodig om extra gas te geven en het dicht te rijden.
En hier had jij ook ergens anders een poging kunnen doen om in te voegen. Belg wil niet dat je voor hem gaat rijden, dat is dan heel erg jammer maar dan zoek je een ander plekje. Gewoon zomaar gaan sturen om jezelf er tussen te dwingen gaat 'm niet worden. Daar maak je geen vrienden mee.
quote:
Op het einde straft hij me nog een keer af met een rare beweging naar rechts. Omdat ik mezelf niet vast wilde rijden ben ik meteen achter hem gaan rijden, mocht hij gekke dingen doen er links voorbij te kunnen.

In het sneue autootje bleken later twee mannen met twee kinderen te zitten.

Ik vond het niet briljant van beide partijen. Het is geen wedstrijd.

Over het algemeen rijden Belgen een stuk gemoedelijker, maar wat ik hier zie is een bekend straatbeeld in Belgenland. Een Hollands kenteken werkt nu eenmaal als een rode lap op een stier. Daar staan we bekend als haastig volk dat zich in het verkeer behoorlijk aso kan gedragen, en bij Belgen is het ook veel sneller oog-om-oog.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151394734
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:32 schreef Ridocar het volgende:

[..]

En hier had jij ook ergens anders een poging kunnen doen om in te voegen. Belg wil niet dat je voor hem gaat rijden, dat is dan heel erg jammer maar dan zoek je een ander plekje. Gewoon zomaar gaan sturen om jezelf er tussen te dwingen gaat 'm niet worden. Daar maak je geen vrienden mee.

De Belg had niet moeten versnellen want dit was opzettelijk hinderen. Je ziet dat de auto voor hem ook naar de linker baan gaat dus hij heeft flink gas moeten geven om mij bijna te raken.
Na zo'n bijna aanrijding ben ik geen watje die dan maar een ander plekje gaat zoeken om nog een poging te doen, zulke mensen zijn bij mij echt verkeerd.
  zondag 5 april 2015 @ 18:51:56 #185
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151394871
Als ik me om zoiets druk zou moeten maken, zou ik elke werkdag met een rode kop in de auto zitten. Gewoon laten gaan.

Vandaag overigens in Luik geweest. Nergens last van gehad.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_151414565
Weer een pareltje. 1 maand je rijbewijs. Lever maar weer snel in -O-
5:50 remmen omdat de auto voor je in de file staat ^O^
6:10 toeteren omdat je afslaat?!? :?

Wie vist de rest eruit?
  maandag 6 april 2015 @ 13:01:00 #187
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_151414838
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Weer een pareltje. 1 maand je rijbewijs. Lever maar weer snel in -O-
5:50 remmen omdat de auto voor je in de file staat ^O^
6:10 toeteren omdat je afslaat?!? :?

Wie vist de rest eruit?
Sowieso volgens mij een los contact (in de toeter) en niet echt in staat om te anticiperen.

Daarnaast heel veel moeite met inschatten van de breedte van de weg en ook de positie op de weg en geen benul blijkbaar van de breedte van de auto waar die wel en niet past.

Volgens mij nog heel veel te leren van het verkeer maar blijkbaar (aan de toeteracties te beoordelen) niet in staat om zich aan te passen aan die leercurve :?
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  PR/Manusje van alles maandag 6 april 2015 @ 13:14:15 #188
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_151415192
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Weer een pareltje. 1 maand je rijbewijs. Lever maar weer snel in -O-
5:50 remmen omdat de auto voor je in de file staat ^O^
6:10 toeteren omdat je afslaat?!? :?

Wie vist de rest eruit?
die gast denkt echt dat iedereen voor hem aan de kant moet. Remt nergens af bij potentieel gevaarlijke kruisingen en weet ik wat. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 6 april 2015 @ 13:22:26 #189
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151415361
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Weer een pareltje. 1 maand je rijbewijs. Lever maar weer snel in -O-
5:50 remmen omdat de auto voor je in de file staat ^O^
6:10 toeteren omdat je afslaat?!? :?

Wie vist de rest eruit?
No worries, binnen een half jaar komt ie de verkeerde tegen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 6 april 2015 @ 14:04:35 #190
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151416439
Die comments op YT :D
pi_151417449
Waar kun je het beste een G1WH bestellen?
pi_151419097
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 14:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waar kun je het beste een G1WH bestellen?
op het internet
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_151421065
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Weer een pareltje. 1 maand je rijbewijs. Lever maar weer snel in -O-
5:50 remmen omdat de auto voor je in de file staat ^O^
6:10 toeteren omdat je afslaat?!? :?

Wie vist de rest eruit?
Die hele video is een aaneenschakeling van foute beslissingen. Die gast rijdt echt als een natte krant.

Aan z'n kanaal te zien had hij hiervoor een fietscam, even kijken of 'ie net zo wazig rijdt op de fiets.

-edit-
Ja dus, zelfs met een fiets snapt hij niet hoe het verkeer werkt. En nu heeft 'ie een rijbewijs. Gelukkig woont hij ver uit de buurt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ridocar op 06-04-2015 16:48:29 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 6 april 2015 @ 17:34:06 #194
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_151422948
Dit is nou echt de reden waarom de verzekering onder de 25 zo verdomd hoog is.

[ Bericht 50% gewijzigd door De_Dakgoot op 06-04-2015 17:40:34 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_151424888
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Weer een pareltje. 1 maand je rijbewijs. Lever maar weer snel in -O-
5:50 remmen omdat de auto voor je in de file staat ^O^
6:10 toeteren omdat je afslaat?!? :?

Wie vist de rest eruit?
inderdaad -O-

Man man man toch, wat toetert die gozer toch achterlijk vaak. :')
pi_151427081
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 14:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waar kun je het beste een G1WH bestellen?
Ebay, een verkoper met 99+ %
Als t niet goed is heb je kopersbescherming.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_151427186
Hij herkent zich niet in de opmerkingen die men in de tegeltjes onderaan heeft gezet. Ik heb er ook wat achtergelaten, maar het komt niet echt aan.

Die gaat nog een keertje schade maken, vrees ik.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151427856
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 14:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waar kun je het beste een G1WH bestellen?
http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VSLI1IZXenM
pi_151428096
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 6 april 2015 @ 20:05:38 #200
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_151428167
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef Ridocar het volgende:
Hij herkent zich niet in de opmerkingen die men in de tegeltjes onderaan heeft gezet. Ik heb er ook wat achtergelaten, maar het komt niet echt aan.

Die gaat nog een keertje schade maken, vrees ik.
Hij heeft de reacties maar uitgeschakeld :D
Wat een inzichtloze josti...
pi_151428300
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef Ridocar het volgende:
Hij herkent zich niet in de opmerkingen die men in de tegeltjes onderaan heeft gezet. Ik heb er ook wat achtergelaten, maar het komt niet echt aan.

Die gaat nog een keertje schade maken, vrees ik.
Hij heeft de tegels verwijderd.
Eerder had ie er nog een grote bek op _O-
pi_151430763
Trouwens, nieuwe DriveSafeCompilatie!!
Zelf nog niet gekeken (hij heeft de rest overigens verwijderd -O-).
  maandag 6 april 2015 @ 21:10:46 #203
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_151430852
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:09 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Hij heeft de tegels verwijderd.
Eerder had ie er nog een grote bek op _O-
Bij zijn andere filmpjes heeft hij die maneuvre op de brug weer in beeld, naam van het dorp er bij en natuurlijk compleet met kenteken andere auto. Als je dan kijkt op google maps zie je dat de google-mobiel die brug overgaat terwijl uit de andere richting een bestelwagentje er naast zit.

Dat bedoel ik dus met niet in kunnen schatten hoe breed de auto is en hoeveel ruimte hij op de weg nodig heeft.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  maandag 6 april 2015 @ 21:23:21 #204
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151431475
Dit soort reacties zijn toch ook bijna net zo triest als die filmpjes :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_151433341
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
Dit soort reacties zijn toch ook bijna net zo triest als die filmpjes :')
[ afbeelding ]
Want?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151433794
Ik ken dit stukje en de fietspaden zijn best wel verwarrend daarzo...
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 6 april 2015 @ 23:12:23 #207
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_151436428
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 21:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Trouwens, nieuwe DriveSafeCompilatie!!
Zelf nog niet gekeken (hij heeft de rest overigens verwijderd -O-).
Niks spectaculairs, wat gezeik van die zeug van hem en dat was het wel.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 12 april 2015 @ 11:11:29 #208
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151604103
Gevonden op een andere site maar post hem ook maar hier:


Heb er nooit bij nagedacht dat het geen slecht idee is om terug te sturen als je voorgesorteerd staat.
pi_151605170
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef PoisonPrince het volgende:

[..]

inderdaad -O-

Man man man toch, wat toetert die gozer toch achterlijk vaak. :')
Nu al 5-6 jaar auto en 2-3 jaar vrachtauto, kan zeggen dat ik misschien 1 keer mijn claxon heb moeten gebruiken om gevaar af te wenden.

"Anticiperen", dat kan die "Laurens" niet.
pi_151607655
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:11 schreef Erasmo het volgende:
Gevonden op een andere site maar post hem ook maar hier:


Heb er nooit bij nagedacht dat het geen slecht idee is om terug te sturen als je voorgesorteerd staat.
Dat wordt je met rijlessen thans wel geleerd, uit oogpunt van veiligheid voor jezelf, mocht je bij een aanrijding betrokken raken. Ik probeer die regel sinsdien dan ook overal waar mogelijk toe te passen.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:40:57 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151744432
Lette even niet op mijn positie tegenover de andere auto omdat ik aan het schatten was of het verkeerslicht snel op groen zou kunnen springen, werd gelijk afgestraft :')

pi_151744925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:40 schreef Erasmo het volgende:
Lette even niet op mijn positie tegenover de andere auto omdat ik aan het schatten was of het verkeerslicht snel op groen zou kunnen springen, werd gelijk afgestraft :')

irritant als dat gebeurt ja,
ik rij met een pick-up en ook dan komt het voor.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:42:16 #213
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151746098
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:11 schreef Erasmo het volgende:
Gevonden op een andere site maar post hem ook maar hier:


Heb er nooit bij nagedacht dat het geen slecht idee is om terug te sturen als je voorgesorteerd staat.
Wegenwacht doet dat ook altijd heel consequent. Altijd wanneer ze de auto op de vluchtstrook stil zetten draaien ze op het laatste moment de wielen nog even naar de berm. :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_151746583
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:42 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Wegenwacht doet dat ook altijd heel consequent. Altijd wanneer ze de auto op de vluchtstrook stil zetten draaien ze op het laatste moment de wielen nog even naar de berm. :)
[ afbeelding ]
Hier zijn ook allemaal procedures voor et cetera, hieronder een screenshotje om een beeld te krijgen.
pi_151781030
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:58 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Hier zijn ook allemaal procedures voor et cetera, hieronder een screenshotje om een beeld te krijgen.
[ afbeelding ]
Staat wel een fout in, ze rijden niet met een retro reflecterende striping. :N
pi_151829996
Welke dashcam kan ik het beste kopen voor ongeveer max 70 euro. Gisteren paar jongeren met steentjes naar men auto gegooid. Had ik een dashcam had ik hen op beeld.
  zondag 19 april 2015 @ 19:52:32 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151835665
Zou zeggen de G1W, die is en blijft gewoon prima voor de prijs :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151836318
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke dashcam kan ik het beste kopen voor ongeveer max 70 euro. Gisteren paar jongeren met steentjes naar men auto gegooid. Had ik een dashcam had ik hen op beeld.
Ik heb een SJ1000 die kost 62,77 euro.
Dit filmpje heb ik er laatst mee gemaakt.

Maar weet je dat je in België officieel geen cam mag hebben?
pi_151836639
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:08 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik heb een SJ1000 die kost 62,77 euro.
Dit filmpje heb ik er laatst mee gemaakt.

Maar weet je dat je in België officieel geen cam mag hebben?
Vreemd. Kruidvat België had enkele jaren geleden nog een actie gedaan met dashcams...

Maar denk dat ik er toch 1 zal kopen. Gewoon als er iets gebeurd...
pi_151837055
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:08 schreef Mr.Ping het volgende:

Maar weet je dat je in België officieel geen cam mag hebben?
Pardon? Waarom niet dan?
pi_151837056
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Vreemd. Kruidvat België had enkele jaren geleden nog een actie gedaan met dashcams...

Maar denk dat ik er toch 1 zal kopen. Gewoon als er iets gebeurd...
Ow, ik kijk nog eens en België staat er sinds 2014 bij de ANWB er niet meer bij.
linkje

Het online gooien van filmpjes is daar nog niet legaal als mensen en kentekens herkenbaar zijn.
Bron

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Ping op 19-04-2015 20:37:50 ]
  zondag 19 april 2015 @ 20:54:15 #222
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151838658
In een aantal landen mag je idd wel filmen voor het geval je het nodig hebt voor bv. een verzekeringskwestie of schuldvraag, maar moet je uitkijken met zaken openbaar maken. En in sommige landen mag het helemaal niet, zoals in Frankrijk en Oostenrijk meen ik. Privacygeneuzel of het zou afleiden. (zoiets riep sufkut Koos Spee ook al in NL en bejaardenfietsvereniging ANWB had ook iets te mekkeren)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_151838788
Oostenrijk en Portugal is het verboden om een dashcam te hebben
  zondag 19 april 2015 @ 21:25:19 #224
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_151840094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef delano.888 het volgende:
Ook leuk: 4 stroken en een doorgetrokken streep in 1x:


Toepasselijke advertentie wel.
pi_152017859
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:53 schreef delano.888 het volgende:
Godver, ik had de LAPO :P

Hoe halen jullie filmpjes van je dashcam af? Elke keer als ik dat doe irriteer ik me weer.

-SD kaart meenemen uit auto.
-Filmpjes kopiëren naar pc.
-Filmpjes verkorten
-SD kaart in pc laten zitten
-Week lang zonder nuttige dashcam rijden omdat ik elke keer vergeet die KUT sd kaart uit mijn pc te halen.

Dat moet toch beter kunnen?
Probleem was sinds deze week nog erger, de betreffende SD kaart is ergens verdwenen tussen huis en auto. Beetje jammer, waarschijnlijk in het hoogpolige vloerkleed.

Dus toch maar dit advies genomen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Of 2 SD kaartjes zodat als je de ene meeneemt je de andere direct kunt terugplaatsen.
Nu 2 SD kaartjes van 32gb in bezit, dan MOET het toch goedkomen :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:32:19 #226
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_152178909
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:11 schreef Erasmo het volgende:
Gevonden op een andere site maar post hem ook maar hier:


Heb er nooit bij nagedacht dat het geen slecht idee is om terug te sturen als je voorgesorteerd staat.
De situatie is niet te vergelijken met een Nederlandse, op zo'n weg wordt er in Nederland altijd een uitvoegstrook neergezet. De echte schuldige is de planoloog.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:37:50 #227
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152179074
Er zijn zat kruispunten op N-wegen zonder uitvoegstrook.
pi_152414578
Wie weet een stand-alone kopieerding waarmee je snel data van een usb-apparaat of sd-kaart over kan zetten op een massa-opslag? Dus in de meest eenvoudige vorm een harddisk met kaartlezer en een knopje "copy", het liefst op een interne voeding.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_152414653
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef Ridocar het volgende:
Wie weet een stand-alone kopieerding waarmee je snel data van een usb-apparaat of sd-kaart over kan zetten op een massa-opslag? Dus in de meest eenvoudige vorm een harddisk met kaartlezer en een knopje "copy", het liefst op een interne voeding.
Zo dat je niet telkens met de je kaartje naar de computer moet? Ik ben benieuwd, lijkt mij ook handig.
pi_152415339
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:17 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Zo dat je niet telkens met de je kaartje naar de computer moet? Ik ben benieuwd, lijkt mij ook handig.
Moet zeggen dat de oplossing van 2 SD kaartjes ook wel errug hendig is.
Er liggen er nu 2 in de auto (1 in de cam) en als ik die van de cam mee naar binnen neem doe ik direct die andere er in. En dan voordat er weer wat interessants gebeurt ligt die 2e al lang weer in de auto. Super.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_152415391
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat de oplossing van 2 SD kaartjes ook wel errug hendig is.
Er liggen er nu 2 in de auto (1 in de cam) en als ik die van de cam mee naar binnen neem doe ik direct die andere er in. En dan voordat er weer wat interessants gebeurt ligt die 2e al lang weer in de auto. Super.
Verschillende wegen leiden naar Rome hè :P
pi_152415480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat de oplossing van 2 SD kaartjes ook wel errug hendig is.
Er liggen er nu 2 in de auto (1 in de cam) en als ik die van de cam mee naar binnen neem doe ik direct die andere er in. En dan voordat er weer wat interessants gebeurt ligt die 2e al lang weer in de auto. Super.
twee keer sd is ook handig, maar het gaat mij meer om de situatie wanneer de politie je kaartje vordert, ben je mooi alles kwijt als ze besluiten om de kaart bij te houden of te wissen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_152415719
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:41 schreef Ridocar het volgende:

[..]

twee keer sd is ook handig, maar het gaat mij meer om de situatie wanneer de politie je kaartje vordert, ben je mooi alles kwijt als ze besluiten om de kaart bij te houden of te wissen.
Waarom zou de politie OOIT je kaartje willen vorderen? Als er een ongeluk gebeurt oid dan mail ik ze het filmpje wel!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_152415795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Waarom zou de politie OOIT je kaartje willen vorderen? Als er een ongeluk gebeurt oid dan mail ik ze het filmpje wel!
Het is bewijslast, dus dat kunnen ze vorderen. En dat is dan per direct, zodat je niet kunt sjoemelen en ze het meteen mee kunnen nemen. Het is gewoon zo, het is vervelend maar zo werkt dat.
pi_152416196
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Waarom zou de politie OOIT je kaartje willen vorderen? Als er een ongeluk gebeurt oid dan mail ik ze het filmpje wel!
Het is al eens eerder gebeurd.
http://www.mediareport.nl(...)e-niet-mogen-wissen/
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_152416213
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:50 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Het is bewijslast, dus dat kunnen ze vorderen. En dat is dan per direct, zodat je niet kunt sjoemelen en ze het meteen mee kunnen nemen. Het is gewoon zo, het is vervelend maar zo werkt dat.
Nou, dan weet ik dat als mij ooit iets gebeurt ik niks zeg over de dashcam, en ze het de volgende dag wel even toe mail.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_152416421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nou, dan weet ik dat als mij ooit iets gebeurt ik niks zeg over de dashcam, en ze het de volgende dag wel even toe mail.
Dat is ook mijn "strategie", gewoon de dashcam van de voorruit trekken en thuis eerst een kopie maken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_152416706
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het is al eens eerder gebeurd.
http://www.mediareport.nl(...)e-niet-mogen-wissen/
Maar dat is meer omdat de politie zelf niet gefilmd wil worden.
Als het echt om bewijsmateriaal ging dan was dat filmpje wel niet gewist.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_152417843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:18 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Maar dat is meer omdat de politie zelf niet gefilmd wil worden.
Als het echt om bewijsmateriaal ging dan was dat filmpje wel niet gewist.
Ja, want de politie is 100% integer en heulemaal niet corrupt enzo.

Natuurlijk leven we niet in een bananenrepubliek, maar om nu zomaar je spullen af te geven en niet weten of je je rommel überhaupt wel terug krijgt vind ik iets te spannend.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_152420027
Als ze een usb stick bij zich hebben kunnen ze een kopie krijgen. Ik heb 2 camera's in mijn auto hangen en die zijn direct aangesloten op de laptop in mijn achterbak. Was een leuk projectje zo'n carpc.
Schermpje in mijn console ingebouwd, laptop aangesloten op de obd stekker, verder nog een gps muis eraan en gaan maar.

Vervolgens als ik beelden nodig heb vanaf de auto stream ik die even naar de computer in huis.
Heb er namelijk ook een accesspoint in gehangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')