Ah óke, ziet er wel tof uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:58 schreef Soohr het volgende:
Dat wegvallen is mijn onkunde van het programma iMovie.
Er worden 2 verschillende bestanden tegelijkertijd gemaakt die je later zelf moet samenvoegen
Dat busje doet het zelf ook niet heel erg handig door zichzelf naast dat vrachtwagentje te positioneren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:43 schreef delano.888 het volgende:
Dit is echt een klootzak, daar invoegen is al heel kut omdat de invoegstrook zo kort is. Maar door die polo zat het busje bijna tegen de vangrail. (Er is geen vluchtstrook)
Doet er niet echt toe, dit doe je gewoon niet. Had echt verkeerd af kunnen lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:17 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat busje doet het zelf ook niet heel erg handig door zichzelf naast dat vrachtwagentje te positioneren.
Snap ik. Tot je er zelf rijd is het heel lastig te zien hoe krap het daar is.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef Dromer het volgende:
Ik vind het (weer eens) best meevallen.
Kijk, zo kan het ook:quote:
Nou jongen heel goed hoor! je wint een koekjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook:
Ik was VEEL dichter bij toen de knipper aan ging, maar remde toch vrijwel direct (niet toen de knipper aan ging, maar toen hij zijn zijwaartse beweging begon)
Maar gelukkig keek de andere bestuurder wel in zijn spiegel, en kon ik er gewoon langs.
Als de batterij na een jaar stuk gaat moet hij het wel blijven doen natuurlijk. Een cap heeft als voordeel dat mocht de stroom wegvallen hij alles netjes opslaat (geen corrupte bestanden/kaart). Een batterij die stuk is (na een jaar met wat pech) heeft dat niet meer, kan leiden tot bovenstaande probleem natuurlijk. Dat gezegd hebbende, mijn cam doet het naar een 2 jaar nog prima en die heeft geen caps.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:31 schreef FreaZ het volgende:
Vraag: Is het ~15$ waard om voor de capacitor versie te kiezen van de A118?
A118 ~60$
A118c ~75$
Vind het nogal een verschil in prijs voor 1 wijziging. Ik lees dat het vooral handig is in erg koude/warme klimaten. Nu kan het hier in de zomer ook aardig warm worden, dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft?
Even wat gegoogled en die voordelen vallen wel mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als de batterij na een jaar stuk gaat moet hij het wel blijven doen natuurlijk. Een cap heeft als voordeel dat mocht de stroom wegvallen hij alles netjes opslaat (geen corrupte bestanden/kaart). Een batterij die stuk is (na een jaar met wat pech) heeft dat niet meer, kan leiden tot bovenstaande probleem natuurlijk. Dat gezegd hebbende, mijn cam doet het naar een 2 jaar nog prima en die heeft geen caps.
Zelf de afweging maken, denk dat ik voor de batterij versie zou gaan bij zo'n prijsverschil.
Lang niet zo cool als bijvoorbeeld het vierde filmpje uit:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook:
Ik was VEEL dichter bij toen de knipper aan ging, maar remde toch vrijwel direct (niet toen de knipper aan ging, maar toen hij zijn zijwaartse beweging begon)
Maar gelukkig keek de andere bestuurder wel in zijn spiegel, en kon ik er gewoon langs.
Die auto mag in principe gewoon naar rechts gaan, maar echt handig is het niet. Hier heb je ter hoogte van invoegstroken een doorgetrokken en onderbroken streep naast elkaar: auto's die op de linkerbaan rijden mogen niet meer naar rechts (zodat ze invoegers niet kunnen hinderen) en auto's van de rechterbaan mogen nog wel naar links (om invoegers de ruimte te geven).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb dus wat nieuwe filmpjes van de laatste tijd: allereerst, GEEN invoeghulp maar invoegblok, en bedankt.
Je ziet het niet goed, maar ik moest remmen omdat hij zonder te knipperen naar rechts gaat waar ik net invoeg.
Ik snap dat het mag, maar het was zeker niet handig, en als hij zijn knipperlicht WEL aan had gehad, had ik er beter op kunnen reageren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:30 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Die auto mag in principe gewoon naar rechts gaan, maar echt handig is het niet. Hier heb je ter hoogte van invoegstroken een doorgetrokken en onderbroken streep naast elkaar: auto's die op de linkerbaan rijden mogen niet meer naar rechts (zodat ze invoegers niet kunnen hinderen) en auto's van de rechterbaan mogen nog wel naar links (om invoegers de ruimte te geven).
Maar misschien doen ze dat alleen bij stukken waar het heel druk is.
Wat is het probleem? Het hoort niet natuurlijk, maar moet deze autobestuurder met kenteken en al aan de schandpaal genageld worden ?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef Erasmo het volgende:
Niet knipperen was niet netjes maar je had ook niet zo gretig naar links gehoeven, de invoegstrook is daar lang zat om hem niet tussen de benz en de vrachtwagen te prakken.
Met je telefoon kutten terwijl je achter het stuur zit, wat heb ik daar toch een hekel aan
Ik snap ook nooit waarom mensen dat doen.quote:
Het probleem zijn enkele tientallen voorkombare verkeersdoden per jaar omdat mensen zo nodig op de smartphone moeten kutten onderweg.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Het hoort niet natuurlijk, maar moet deze autobestuurder met kenteken en al aan de schandpaal genageld worden ?
Maar ik zie het al: motorrijders, dat zijn ook debielen op twee wielen.
motorrijdsers?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:56 schreef Erasmo het volgende:
Het probleem zijn enkele tientallen voorkombare verkeersdoden per jaar
Whaha vet grappig man, jij hebt zeker vanochtend je lolbroek aangetrokken.quote:
Leer eerst maar eens invoegenquote:Op maandag 2 maart 2015 15:52 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso moeten die idiote motorrijders lekker oppleuren uit dit topic. Het is een dashcam topic. Open lekker je eigen helmetcam topic zodat wij daar ver weg van kunnen blijven.
Zegt de motorrijderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |